Heracles heeft vanmiddag met 1-1 gelijk gespeeld tegen Feyenoord en daardoor na drie wedstrijden nog steeds ongeslagen. In een vooral spannende wedstrijd vielen de doelpunt pas na een dik uur spelen. Invaller Glynor Plet scoorde de 1-0 na een uur spelen en twaalf minuten voor tijd zorgde Guyon Fernandez voor de gelijkmaker en tevens de eindstand. Het gelijkspel was een juiste afspiegeling van de wedstrijd.

Voor de wedstrijd was er een toespraak van Jan Smit over de overleden Fritz Korbach waarop vervolgens een indrukwekkende één minuut stilte plaatsvond. Peter Bosz zag tegen Feyenoord Mark Looms en Antoine van der Linden terugkeren in de basiself. De eerste helft kwam langzaam op gang en het tempo lag erg laag waardoor er weinig gebeurde. Het eerste dreigende moment was van Leroy Fer die net over schoot. Ook Heracles kreeg enkele schiet kansen, maar kon verder weinig uitrichten in de eerste helft. Gyon Fernandez was nog dichtbij de openingstreffer maar Remko Pasveer kwam goed uit. Ook een inzet van Stefan de Vrij werd later goed gepakt door de doelman van Heracles.

In de tweede helft kreeg Heracles meer kansen. In de 52e minuut had Samuel Armenteros de 1-0 moeten maken, maar hij mikte van dichtbij over oog-in-oog met doelman Erwin Mulder. Even later werd een schot van Darl Douglas gepareerd door de doelman van Feyenoord. Na een dik uur spelen liet Bosz Darl Douglas vervangen door Glynor Plet. Dit bleek een gouden wissel. De lange spits stond nog maar koud in het veld en had de 1-0 al in het netjes liggen. De spits werd vrijgespeeld door Willie Overtoom waarna de spits koel afrondde. De wedstrijd werd daarna wat levendiger. Feyenoord ging op jacht naar de gelijkmaker en Heracles werd onrustig in zijn spel. Dit leidde tot een kans voor Gyon Fernandez (kopbal net over) en Remko Pasveer moest redding brengen bij een inzet van Ron Vlaar. In de 78e minuut kwam Feyenoord op gelijke hoogte na een goede actie van invaller Ruben Schaken, die wel heel makkelijk Tim Breukers uitspeelde en liet vervolgens Gyon Fernandez de 1-1 binnen tikken. In de slotfase werd Heracles nog gevaarlijk via een schot van Willie Overtoom dat voorlangs ging. Ook Everton Ramos da Silva schoot nog net naast en Mark Looms zette Erwin Mulder nog een keer aan het werk. Het bleef bij 1-1 en dat is gezien de wedstrijd wel een terechte uitslag. Beide ploegen zijn na drie wedstrijden nog ongeslagen.

Voor een verslag en foto’s van de andere kant.. zie FR12.nl : http://www.fr12.nl/nieuws/15558-nieuws/15558-feyenoord-deelt-punten-met-heracles–11.html

Onderstaand fotoverslag met dank aan Rene Hummel van www.Heraclesfotosite.nl

Sponsoren

Reacties (53)

Reageer nu!
Sorbo 22:09 23 augustus 2011

Geen slechte pot gezien. Beide ploegen vond ik aardig aan elkaar gewaagd. Feyenoord heeft individueel meer klasse dan Heracles Almelo, een puike prestatie van onze jongens. Beetje jammer dat Ron Vlaar zo lelijk deed over ons kunstgras. Hij zou toch moeten weten dat wij daar al voor het 7e seizoen op spelen en dat wij de hoogste waardering hebben gekregen van de FIFA die mogelijk is?

Ach ja, als het niet aan de bal ligt of aan de atmosfeer dan moet het aan de mat liggen. De tweede helft vond ik dat we beter speelden. We hadden zelfs kunnen winnen. Spannende wedstrijd en nog geen verloren wedstrijden. Een redelijk begin van de competitie en als je het doelsaldo tegen bekijkt, dan staan we er aanmerkelijk beter voor dan Heerenveen.




0



0
ilonk 16:34 23 augustus 2011

Ook goed komdanjonge. Je kan in ieder geval met die drie spelen.




0



0
hinsenveld 16:20 23 augustus 2011

Fransman op stage deze week, 21 jarige Fransman. centraal achterin…….op proef dus.




0



0
ilonk 15:13 23 augustus 2011

@chay. We bedoelen douglas eruit, armenteros op zijn plek en plet in de spits. En leuk al die versterkingen die je preferreert en ook ik ben het daar mee eens, maar als keller aangetrokken wordt dan was de selectie rond volgens bosz dus 1 versterking komt er nog.




0



0
Komdanjonge 15:45 23 augustus 2011

Helemaal niet, effie komt dan op de plek van douglas, plet in de spits en armenteros op de plek van effie.




0



0
Chay 14:05 23 augustus 2011

Met alle respect, maar wie wil nou Douglas vervangen voor Plet? Niet dat Douglas niet vervangen zou kunnen worden, zo geweldig doe hij het inderdaad niet en het rendement is aan de lage kant, maar Plet is een echte spits. Iemand die bediend moet worden in het centrum, een bal vast kan houden en eventueel zelf iemand kan bedienen. Maar hij is absoluut geen buitenspeler die de nodige acties maakt.

Alleen al door zijn lengte en zijn steeds beter wordende fysiek, is hij al een plaag voor de verdediging van de tegenstander. Daarnaast heeft hij een geweldige neus voor de goal. Hij komt geheel niet tot zijn recht op buitenkant.
Ik zie liever een Duarte of Pedro op de positie van Douglas.

Mijn ongevraagde advies:
Zo snel mogelijk een goede Centrale verdediger halen die er direct kan staan. Een stand-in hebben we niet, en bovendien is Rienstra ook al een workaround (die het overigens goed doet) Daarnaast een goede rechtsback. Breukers heeft niet echt (of echt niet) de vorm, hoewel hij hard werkt en zeker ook goede dingen doet, maar er is ook geen concurentie en backup voor die positie. Ook een eventuele directe versterking op de linksback positie zou niet misstaan.
Ook hier geldt dat Looms hele goede dingen doet, maar dit teveel afwisselt met domme dingen en fouten waardoor tegendoelpunten regelmatig rechtstreeks op zijn conto kunnen worden bijgeschreven. Niets ten nadele van deze spelers, maar als we daar niet verbeteren, gaan we niet vooruit.

Aanvallend en op het middenveld zijn er geen problemen, defensief moet het beter. Het is niet voor niets zo dat we afgelopen seizoen één van de meest scorende ploegen waar, maar tevens ook één van de ploegen die het meest gepasseerd is in de defensie. Daar is mijns inziens dus de winst te behalen.

Grtz.,
Chay




0



0
Romano 15:18 23 augustus 2011

waarom zou Armenteros niet naar de flank kunnen en Plet in de spits? beetje nadenken voor je iets schrijft…..




0



0
Robbert 20:26 23 augustus 2011

Ik begrijp Chay wel een beetje, ook Armenteros is niet van orgine een buitenspeler, ook hij gaat niet buitenom en om vervolgens een mooie strakke voorzet te geven. Als je Armenteros en Everton op de buitenkant zet wordt het een janboel in het centrum van de defensie van onze tegenstanders en kom je zelf ook niet in het spel. Als Plet er moet staan, gaat dat ten koste van Armenteros en dat zal niet gebeuren




0



0
goos 21:57 22 augustus 2011

Marko is een prima speler, mits op de goede positie. Soms iets te lakoniek en nonchalant. Is zelf iets te overtuigd van zijn eigen kwaliteiten.
Breukers vindt ik onvoldoende niveau hebben, niet alleen deze wedstrijd, maar in het algemeen. Zoals gezegd, is te traag en te makkelijk passeerbaar.
Douglas oogt gevaarlijk, maar kan geen man buitenom passeren en trekt altijd naar binnen. Wisselen voor Duarte of Plat.
Riemstra heeft zich tot nu toe een prima vervanger van Birger getoond. Kan wat mij betreft blijven staan.
Looms heeft het ritme nog niet helemaal te pakken.
Al met al voldoende kwaliteit om het seizoen goed door te komen




0



0
Romano 22:35 22 augustus 2011

tja ik ben het gedeeltelijk wel met je eens maar we hebben niet echt een alternatief voor Breukers, ik denk dat te Wierik er nog niet aan toe is. evnt. volgend seizoen wel, dus het lijkt me onnodig om een back aan te trekken.
Looms is volgens mij nog niet 100% fit dus ik denk dat zijn prestaties nog wel omhoog gaan, al vond ik wel dat hij de ietwat over het paard getilde Cabral wel goed onder controle had.
Douglas kan inderdaad beter vervangen worden, ik denk het beste door Plet.
Ik vind Rienstra echt heel erg goed spelen centraal in de verdediging hij is opbouwend ook erg sterk zou best eens kunnen dat we goud in handen hebben met deze jongen.
ik denk wel dat er nog minstens een versterking moet worden gehaald voor de breedte anders hebben we wel een erg krappe selectie




0



0
Henk Jan 21:01 22 augustus 2011

off topic De beloften met 0-2 gewonnen bij Groningen. Klasse !!!!!!!




0



0
Romano 22:25 22 augustus 2011

inderdaad ze gaan zo verder waar ze vorig seizoen gebleven zijn, erg knap!




0



0
H.Obermeijer 19:58 22 augustus 2011

hen_ko;
Realiseren de meeste mensen zich wel eens ,waarom een jonge speler als Marko , die ze gehaald hebben als
no.10 (en gelijk het no.op zijn rug geplakt hebben) wel eens een mindere periode kan hebben,omdat de trainer
die hem niet gehaald heeft, en deze (mr.Bos ) hem steeds op andere plaatsen zet– linkshalf of rechtsbuiten.Deze voornoemde trainer wil bewijzen dat Overtoom de ideale no.10 is ,wat hij in mijn ogen niet is en dat gaat gaat ten koste van Marko. Veel ,,schrijvers” dichten hem dan ook nog geen verdedigende kwalitei–
ten toe. Heeft iemand wel eens gelezen dat een echte spits ,ook goed kan verdedigen ? Ik niet.
Vorig jaar ,ook tegen Feijenoord, was de laatste man in de 16m,die de Japanner had kunnen tegen houden, ja
wie , ja dat was Overtoom.En dat is maar een enkel voorbeeld. Maar daar hoor je niemand over-toch vreemd.Door al dit negatief geschrijf van kan niet verdedigen en het op de verkeerde plaats zetten door de trainer , kan dit tot kapitaalverlies lijden. En hier ligt volgens mij de oorzaak dat Marko wel eens een mindere
periode kan hebben. Vroeger was afspraak is afspraak
Wil men 100% rendement hebben ,dan moeten ze hem een vrije rol als no.10 achter de spitsen geven

Waar ik me ook aan erger is dat de vleugelspitsen ,zodra ze de bal hebben, direct naar binnen vliegen.
3 man passeren en bijde 4e zijn ze het overzicht en de bal kwijt. Rendement vul zelf maar in.
Men pretendeerd toch 4-3-3 te spelen ?




0



0
Robbert 23:10 22 augustus 2011

Wijze woorden H.Obermeijer. Ik onderschrijf uw visie, onze spelers die op links- en rechtsbuiten staan gaan in hun acties bijna nooit buitenom, de zoeken het altijd door het centrum en daar is het met onze spits en de centrale verdedigers, de verdedigende middenvelder en de back van onze tegenstander al zo overvol. Je moet dan in een kleine ruimte de combinatie aangaan met je spits tegenover 4 spelers v/d tegenpartij. Ik hoop daarom dat die Van Michem zich snel gaat ontwikkelen. Dat is wel een speler die op snelheid zijn man voorbij kan en de buitenkant zoekt.




0



0
martijn 19:20 22 augustus 2011

@ Henri,

Breukers is misschien nog niet zo sterk als 2 seizoenen geleden, toen vond ik hem namelijk wel erg goed en werd hij zelfs in verband gebracht met AZ. Hij moet iets meer lef tonen met opkomen en beter verdedigen, maar om deze jongen nou zo de grond in te trappen. Ik heb wel vertrouwen in dat het beter gaat. Dat zou ik eerder bij douglas doen. Die man heeft de eerste helft niets goed gedaan. 2de helft speelde die iets beter. Die kan het niveau gwn niet meer aan. Hij komt geen speler voorbij alleen tegen rkc, excelsior etc. dan heb je wat aan douglas. Laat Pedro eens meer zien, die 3 minuten heeft die jongen ook niets aan. Of speel met armenteros everton en plet. Marko speelde redelijk naar mijn mening. Hij had een paar mooie ballen, maar ook weer vaak slordige foute passes. Vlak voor tijd nog, waardoor je de wedstrijd nog kan verliezen. Dat moet eruit, en hij moet mee verdedigen. Toch moet hij gwn in de basis blijven. En dan kun je hem altijd eerder wisselen voor duarte. Ik zou tegen NEC spelen met dezelfde 11 alleen voor douglas plet. Ik vind trouwens wel dat rienstra alle complimenten verdient wat doet hij het goed daar. Hetzelfde geld voor pasveer die had gisteren toch ook weer wat belangrijke reddingen. Looms miste een beetje wedstrijdritme denk ik, af en toe slordig. Kwame en willie waren goed. Kwame liep weer veel gaten dicht en willie met de mooie passes. Everton viel een beetje tegen vond ik. Hij speelde niet slecht maar valt normaal meer op. Armenteros 1ste helft geweldig tweede helft een heel stuk minder.




0



0
Henri 17:29 22 augustus 2011

Prima wedstrijd met een teleurstellend resultaat. Als je driekwart van de wedstrijd beter bent moet je gewoon 3 punten pakken tegen dit onthutsend zwakke Feyenoord. De vorige week over het paard getilde Gebral heb ik niet gezien. 1 goede wedstrijd en meteen is Gabral een wereldvoetballler, ja ja. Heracles daarentegen speelde een uitstekende wedstrijd. Enige minpunt, we hebben een dramatische(en dit zeg ik al jaren) rechtsback die ons ook dit seizoen opnieuw punten gaat kosten. Het enige dat Breukers doet is meelopen met zijn tegenstander. Hij is te traag, hij dekt aan de verkeerde kant en heeft totaal geen overzicht. Elke tegenstander, of dit nu Telstar, Ijsselmeervogels of Feyenoord is mag elke bal voorzetten., met alle gevaar van dien. Breukers komt gewoon kwaliteit te kort voor dit nivo. Iedereen ziet het, behalve de heren in het “torentje”. Met een goede rechtsback erbij(Te Wierik is nog te vroeg) doe je gewoon mee in het linkerrijtje. Conclusie: 5 uit drie is zeer goed, maar geen enkele garantie voor de toekomst. Hopelijk kunnen we tegen NEC (UIT!!!!!!!!!!!) 3 punten bijschrijven en speelt Breukers de wedstrijd van zijn leven. Is dit realistisch: Wie het weet mag het zeggen….




0



0
Hany 14:43 22 augustus 2011

Ik hoor bij het kamp die Vejinovic erg goed vond spelen. Het oogt inderdaad laks en flegmatiek, maar hij hij speelt slim, weet slim uit de duels te blijven, controleerde het spel goed en leed weinig balverlies. Je moet alleen wel goed opletten om te zien dat ie goed was. Hij was nl. niet opvallend. Looms en in mindere mate Breukers waren zeer matig.

Ik heb in ieder geval een leuke wedstrijd gezien en met tevreden met een punt. Het had beide punten op kunnen gaan, waarbij Heracles een ietsjepietsje meer recht had op de overwinning




0



0
Evert 11:42 22 augustus 2011

Geef de spelers die nu in de basis staan eens een keer het vertrouwen. Na 10 wedstrijden mag je voorzichtig zeggen dat er wat moet veranderen. Het kan niet zo zijn dat er om de week andere spelers in de basis staan dan krijg je een duiventil. Iedereen die zelf wel eens heeft gevoetbalt weet precies wat ik bedoel. Degene die iedere keer over de spelers zitten te zeuren hebben nog nooit fatsoenlijk tegen een bal aangetrapt lijkt me.




0



0
Robbert 13:05 22 augustus 2011

Uitstekend verwoord Evert. De opportunisten onder ons hebben nog nooit van het woord vertrouwen gehoord en hebben geen geduld met spelers. Wel snel oordelen en veroordelen. Als een speler een bal drie keer kan hoog kan houden en eens zijn man voorbij holt is het een topper en moet hij voor het nederlands elftal worden opgeroepen. Een mooi voorbeeld is Cabral en Fer, vorige week goed voor Oranje en gisteren heb ik ze niet gezien. Peter Bosz moet gewoon vrijdag met dezelfde 11 beginnen, als iedereen fit is.




0



0
Martin 10:55 22 augustus 2011

Vond Heracles in vergelijking met voorgaande twee duels uitstekend spelen. Natuurlijk nog niet het niveau van na de winterstop, maar dat komt nog wel, mits je deze elf laat staan.
Marko ook prima gespeeld in dienst van het team. Overigens gaat Duarte door zijn gretigheid ook balverlies lijden (niet opgevallen in voorgaande invalbeurten??), enige vraagtekens zet ook ik bij de rechtsbuitenpositie.
Misschien Pedro toch wat meer speeltijd geven?
En uiteraard nog een centrale verdediger ondanks het verrassende optreden van Rienstra, maar deze schuift toch weer naar voren bij blessures/schorsingen op het middenveld.




0



0
speler in rust 09:58 22 augustus 2011

Gisteravond Ronald de Boer : Die 10 van Heracles is een uitstekende speler. Jammer genoeg willen heel veel Heracles-supporters dit niet zien. Natuurlijk moet dat slordige uit z’n spel ,natuurlijk oogt het allemaal erg flegmatiek, maar het is één vd weinige spelers (samen met Armenteros) die iets extra’s in zijn spel heeft.
Dit zijn spelers, met Overtoom ,die geld op kunnen brengen.
Zit nog lang niet aan z’n plafond, dit in tegenstelling tot een aantal andere spelers (Breukers voorop)




0



0
hinsenveld 09:39 22 augustus 2011

Ben geen fan van Marko, maar gisteren een goede pot voetbal gespeeld. Ben benieuwd wat keller gaat doen, hij was er wel in het stadion…….afwachten nog even.




0



0
Henk Jan 06:50 22 augustus 2011

Beste mensen kijk eens naar al jullie onzin die jullie hier verkondigen, jullie lijken allemaal wel trainers of papagaaien. Zoals @ Roy vak R, hij brande vorig jaar Plet af omdat hij geen snelheid had of te sloom (lui) en nu wil hij hem een basisplaats geven notabene in een uitwedstrijd, waar we niet dominant op de helft van de tegenstander zullen spelen ( ik bezoek zelf alle uitwedstrijden) en nog even over Marko, misschien lijkt het wel ongeinteresseerd omdat het voetbal hem zo makkelijk afgaat.




0



0
jan 09:18 22 augustus 2011

Helemaal met je eens, Henk Jan. Zoals de wind waait, waait mijn jasje lijkt het motto




0



0
Robbert 10:33 22 augustus 2011

Ook ik sluit mij bij je woorden aan Henk Jan. Plet claimt nu een basisplaats terwijl hij gewoon op zijn beurt moet wachten en geduld moet bewaren. Armenteros blijft voor hem helaas de nummer 1. Marko begint beter te spelen, na 2 twee matige wedstrijden, en nu maar roepen dat hij vervangen moet worden door Duarte. Ik ben blij dat zij niet bepalen wie er moet spelen. Laat dat maar aan zeer verstandige mensen over laten tw. onze trainers. Duarte moet net als Plet gewoon zijn geduld bewaren. Na 31 augustus kan er ook voor hen heel wat veranderen. Van Halst en De Boer hebben gisteren Armenteros aardig gepromoot. Als Matavz verkocht wordt verwacht ik een bod van Groningen op hem en dan ziet de toekomst van Plet er heel anders uit.




0



0
Roy vak R 00:04 23 augustus 2011

Wat is er mis mee om Plet eens opnieuw de kans te geven in de basis ipv Douglas ?
Bij de invalbeurten die hij heeft gehad eind van vorig seizoen en nu ook weer zie je gewoon dat hij intussen “gegroeid” is, en dan bedoel ik niet in de lengte…
Ondanks de tekortkoming die hij heeft (snelheid), is hij de laatste maanden veel sterker geworden aan de bal en in z’n spel vandaar dat ik hem met een gerust hart een keertje in de basis zou laten beginnen!!
Douglas heeft nu ook door dat hij op het punt staat om een keer op de bank te beginnen, dus hij heeft nu af en toe weer een goed moment in de wedstrijd maar absoluut niet overtuigend!!

@Henk Jan, ik weet niet wat het stukje tekst “ik bezoek zelf alle uitwedstrijden” in je post voor nut heeft, maar oke, dan zal ik maar vermelden dat ik dit seizoen geen uitwedstrijden bezoek!!?




0



0
Komdanjonge 22:36 21 augustus 2011

Ik neem aan dat Bosz nu toch eens in gaat grijpen, Plet laat voor de 3de maal op rij zien extreem belangrijk te zijn voor ons en verdiend tegen N.E.C een basisplek en dan Douglas naar de bank. En Marko naar de bank voor Duarte, want wat was hij af en toe weer slordig zeg, tjonge jonge jonge, die vent denkt soms dat hij bij barcelona zit en alles in bejaarde tempo kan, maar ik hoop dat hij eens inzet gaat tonen en ook zijn goeie acties vervolgt met goeie ballen inplaats van die simpele kut ballen aan de tegenstander geven, Duarte viel natuurlijk ook weer goed in, aan het eind nog 1 leuke actie. Maarja Bosz die toont waarschijnlijk geen lef en blijft maar weer met de zelfde spelen!




0



0
Romano 22:43 21 augustus 2011

marko is dan wel slodig maar bij mij heeft hij toch nog wel wat krediet aangezien de 2 uitstelkende vrije trappen teg met alle respect RKC en NAC beiden ook goed afgemaakt door Everton maar die doelpunten waren toch ook wel een verdienste van Marko. dus ik zeg laat Marko staan maar Darl niet>




0



0
Komdanjonge 23:23 21 augustus 2011

Ja als je 10 x die bal voor de goal ploft, vliegt er wel eens in en aangezien Willie dat ook wel kan en anders Duarte blijf ik erbij dat Duarte op de linkshalf moet, speelt sneller en scherper en oogt ook fitter.




0



0
Roy vak R 23:36 21 augustus 2011

Op basis van 2 goede vrije trappen mag Marko blijven staan ?
Tegen RKC maakte Duarte zijn allereerste minuten in de competitie, en als ik zijn steekpass op Plet zie waaruit een goal valt dan krijg ik nog een grijns van oor tot oor.
Gewoon een keer beginnen met Plet & Duarte, daar lijkt mij het aankomende duel tegen NEC uitermate geschikt voor…..




0



0
Arthur 20:54 21 augustus 2011

Wat mij betreft mag Duarte meer speelminuten krijgen! Ik vind dat Marko geniale acties met belabberde nonchalante acties afwisselt. Het oogt vaak wat sloom en ongeinspireerd. In algemene zin vind ik dat er vandaag niet gevoetbald werd of in ieder geval véél te onrustig. Dit Feyenoord was prima te kloppen geweest.




0



0
Roy vak R 21:04 21 augustus 2011

Volledig mee eens….




0



0
Romano 22:27 21 augustus 2011

volgens mij is iedereen het daar mee eens behalve met alle respect peter bosz
overgens van ik Darl Douglas niet erg goed spelen op zijn plel Duarte zien tegen NEC volgende week




0



0
Roy vak R 20:49 21 augustus 2011

Beste Henk het rendement van Vejinovic was vanmiddag misschien gelijkwaardig…..
Hiermee bedoel ik dan 15 goede actie’s, met daartegenover 15 x dom balverlies!!
Vanmiddag speelde hij beter dan de voorgaande 2 wedstrijden, maar het was nog niet overtuigend in mijn ogen.
Ik hoop dat Bosz een keer ballen toont en begint met Duarte ipv Marko, en dan ook met Plet in de spits en Everton en Armenteros op de vleugels…
Gezien de hele wedstrijd een terechte uitslag.




0



0
Truus 22:41 21 augustus 2011

Roy,ben hier helemaal mee eens!!




0



0
henk 20:08 21 augustus 2011

Beste supporters welke wedstrijd hebben jullie gezien?
Marko speelde een prima wedstrijd, maar looms en Breukers speelde weer ver beneden maat, ook overtoom was niet erg aanwezig en speelde een zwakke wedstrijd.




0



0
ilonk 19:37 21 augustus 2011

Heb genoeg passie gezien hoor peter. Ze lagen uitgeteld op het veld. Allebei gingen ze voor de winst. Er ging nog wel wat fout, maar vond er toch wel ondanks de zware weersomstandigheden veel tempo inzitten.




0



0
peter 19:29 21 augustus 2011

dat ben ik met je eens sammy was in deel 1 veel beter,maar er kan nog genoeg verbeterd worden,waar is de passie van vorig seizoen ,we gaan het wel zien wat er gaat gebeuren,grtn peter




0



0
ilonk 19:26 21 augustus 2011

Nou peter de meningen zijn over marko toch wel verdeeld. Ga maar naar wij zijn heracles toe en lees verslag en reacties. Daar spreken ze anders over marko. Iedereen ziet een wedstrijd misschien ook wel anders. Samuel was in eerste helft wel goed trouwens, maar viel ver terug.




0



0
peter 19:07 21 augustus 2011

nou ILONK ik weet nie welke wedstrijd jij gezien heb maar die marko was een groot drama,heb net nog de wedstrijd bekeken op tv maar het was totaal niets,snap nie waar die vent last van heeft,goh wat n drama,waren over en weer slechte passes,uitslag wel ok zo . grtn peter




0



0
Robbert 20:50 21 augustus 2011

Als Marko “een groot drama” was dan heb jij liggen pitten @ Peter en ben je wakker geworden op de momenten dat hij twee keer de fout in ging door een verkeerde pass. Ik weet niet hoe jij naar het voetbal kijkt, ik heb de indruk dat als je een spelers niet mag, hem te flegmatiek en mogelijk laks vindt, dat je dan stekeblind wordt en de speler niet iets goed kan doen. Marko speelde degelijk, nam weinig risico en speelde in dienst van het team en dat is wat we van hem in deze fase mogen verwachten. Als het team echt gaat draaien, dan komt hij ook in zijn spel en kunnen we meer creativiteit van hem verwachten. Eerst de vorm en spelen in dienst van het team, later de “leuke” dingen.




0



0
Truus 22:39 21 augustus 2011

Sorry Robbert,ben jij inmiddels al wakker geworden dan??




0



0
Robbert 23:57 21 augustus 2011

Sinds wanneer hebben vrouwen ook verstand van voetbal Truus? Je weet toch wel wat buitenspel is………




0



0
Truus 19:29 22 augustus 2011

Ja Robbertje,dat weet ik heel goed,dat sta jij namelijk NU!!




0



0
heraclessupporter 18:36 21 augustus 2011

ik vond dat douglas best een paar aardige acties had net voor zijn wissel, maaaaar; natuurlijk was plet een gouden wissel van peter bosz!! vejinovic was matig en armenteros was ook niet goed.




0



0
Sten 23:26 21 augustus 2011

Plet is bijna altijd een goede wissel, is super scherp en als die een kans krijgt maakt die ze bijna altijd af.




0



0
ilonk 18:23 21 augustus 2011

@Felix. Marko was juist erg goed vandaag. En douglas speelde niet top, maar wel iets beter dan de laaste wedstrijden en hij werkte wel hard.




0



0
Truus 22:37 21 augustus 2011

Sorry, maar ik heb geen goede Marko gezien,te slap,en teveel balverlies!!




0



0
FELIX Hengelo 18:14 21 augustus 2011

Redelijke wedstrijd, erg slordig van beide kanten.
Als we na de 1-0 niet achteruit waren gaan lopen had er meer in gezeten.
Normaal geef ik geen commentaar op individuele spelers, maar:

Douglas speelde in mijn ogen zeer matig.
Vijinovic wekte de indruk totaal ongemotiveerd te zijn

5 Uit 3 lijkt mooi, maar had 9 kunnen en moeten zijn.
Ik blijf wel vertrouwen houden in een top 15-klassering en daar gaat het om.
(top 8 mag ook!)




0



0
Marko 18:08 21 augustus 2011

Mua heb pasveer toch wel enkele fouten zien maken waardoor de verdedigen ballen (in paniek) moet wegwerken. Maar ach, met de middelen wat we hebben (en het budget) hebben we een goede prestatie geleverd tegen feyenoord. Het was niet best, maar daar was het veels te benauwd voor denk ik?




0



0
sacha . 17:53 21 augustus 2011

@heraclessupporter
je hebt gelijk ik was die wedstrijd ook aan het kijken en makiavala en koc vielen mij ook op, ze speelden zeer goed! vooral makiavala was goed.ik hoop echt dat er scout naar gaan kijken!!!!!!!

zwart-witte groet, sacha




0



0
heraclessupporter 17:41 21 augustus 2011

pasveer was weer goed!! ook vond ik v/d linden, plet en duarte goed. de passes waren lang niet altijd goed.
Ik was FC Eindhoven-Telstar aan het kijken en ik heb 2 goede aanvallers gezien! Josemar Makiavala en Serhat Koç . misschien kunnen er scout van Heracles gaan kijken?? ik weet dat we verdedigers nodig hebben maar deze 2 vond ik zo goed spelen, dat ik dacht dat ze bij Heracles wel mee konden komen…




0



0
Robbert 17:31 21 augustus 2011

Niets op de uitslag af te dingen. Heracles het meest in balbezit maar in de 16 veel te onzorgvuldig. Feyenoord liep lang achter de feiten aan, alhoewel ze in het laatste kwart er nog een hadden kunnen maken. Was trouwens niet terecht geweest als zij met de 3 punten waren vertrokken. Heracles wordt nu echt voor vol aangezien in de eredivisie, met spelers die de club wat kunnen opleveren en waarmee de club verder kan groeien. Dat is een groot compliment aan onze clubbestuurders. Nu nog deze week enkele aankopen scoren en het gaat allemaal goed komen.




0



0