Update: Tarik Kada voor 3,5 jaar naar Heracles!

29 januari 2016

Het lijkt erop dat Heracles deze winter toch nog een vervanger voor Oussama Tannane binnen gaat halen. Tarik Kada is heel dichtbij een akkoord met Heracles, zo wordt gemeld door de Leeuwarder Courant.

19 jaar is hij pas en nog niet rijp genoeg voor het eerste van SC Heerenveen. Maar Heracles lijkt al wel dit vertrouwen in hem te hebben. Heracles bewees al eerder afgeschreven spelers van Heerenveen te laten opbloeien in Almelo. Oussama Tananne zelf kwam nota bene over van SC Heerenveen.

NEC en GO Ahead Eagles wilden Tarik Kada ook graag hebben. Zij lijken echter achter het net te vissen.

Update 17:45 uur:

De TC Tubantia meldt dat Tarik Kada definitief verkast naar Heracles Almelo. Het 19-jarige talent tekent een contract voor 3,5 jaar. “Tarik is getalenteerd, behendig, snel heeft een goede actie en een goede voorzet”, aldus Hoogma.

Hoeveel Heracles betaalt voor de Heerenveen-speler is op dit moment niet bekend.

Welkom Tarik!

 

12 reacties

  1. stulanowski 29 januari 2016 19:57

    Nu ik er over nadenk kunnen we het liedje ook weer gebruiken

    “Maar ja we hebben kadda, we hebben kadda vandaag”

  2. Kris 29 januari 2016 19:50

    Mooi dat we weer een talentvolle jongen hebben kunnen strikken. Gezien de berichten, moet hij ook echt wat in zijn mars hebben en ik hoop dat hij het kan laten zien. Neemt niet weg, dat ik er toch nog wel vanuit ga dat er nog een meer gearriveerde speler komt, op huurbasis. Van deze jongen mogen we niet verwachten dat hij Tannane, direct, gaat vervangen.

  3. bennie 29 januari 2016 19:49

    @stulanowski,

    Hij speelt vanavond niet mee, de bus is gisteren al richting Tilburg vertrokken, hahahah

  4. stulanowski 29 januari 2016 18:57

    Die is ook van Heerenveen gekomen en zaten ook geen grote clubs achteraan

    Ontopic: speelt hij over een uurtje al;)

  5. bertil 29 januari 2016 18:56

    Jongens, feit is dat er meer clubs vergelijkbaar met Heracles achter hem aan zaten. Hij tekent evenwel voor de club waar ie beter kan worden.

    Hebben we toch maar mooi voor elkaar!

    Goede gedaan Smits cs.

  6. Robbert 29 januari 2016 18:43

    Welkom kerel bij een mooie club. Als je goed je best doet kan je Heracles mooi als springplank voor je toekomst gebruiken! Ik neem aan dat ‘ de grote jongen’ nog moet komen. Deze knaap is leuk, maar voor het vervolg van deze competitie niet de speler is die ons op korte termijn echt sterker maakt .

  7. Tim 29 januari 2016 18:35

    @Stulanowski

    Wat heeft Tannane hier mee te maken?

  8. stulanowski 29 januari 2016 18:02

    @tim

    Beetje dom dat je dit zegt vlak na het tannane tijdperk 😉

  9. Black & White, 2 colors 1 pride 29 januari 2016 17:44

    @Tim
    Heerenveen wil hem graag laten bijtekenen, vissen al lang naar zijn handtekening, verder zat naast NAC ook PEC achter hem aan, feit dat we meer kunnen bieden voor deze speler, financieel danwel sportief, duidt er op dat we gewild zijn bij spelers!

  10. tim 29 januari 2016 15:50

    @Hans
    “Schijnt een enorm talent te zijn”

    Ik heb een beetje het gevoel dat je dat zegt op je eigen verwachtingen op te krikken. Aub neem van mij aan, als dat zo’n enorm talent was, zaten de grotere clubs ook achter hem aan en had die natuurlijk meer gespeeld bij Heerenveen. Desondanks, kan dit voor Heracles echt een goede speler worden!

  11. hans 29 januari 2016 15:16

    Stond vorige week nog in VI dat ie absoluut niet weg mocht van heerenveen maar hij weigert bij te tekenen.
    Schijnt een enorm talent te zijn,echt iets voor ons cluppie…slim.

  12. Thomas 29 januari 2016 15:16

    Goede zaak!
    Alvast hartelijk welkom!