Heracles toont belangstelling voor spits van GA Eagles

24 mei 2016

Heracles heeft Leon de Kogel in het vizier. De trefzekere spits van GA Eagles beleeft een goede seizoen en wist zelfs ten koste van De Graafschap te promoveren.

Leon de Kogel was dit seizoen goed voor 24 doelpunten en had daarmee een aanzienlijk aandeel in de promotie. Er liggen overigens wel meer kapers op de loer. Wie er precies interesse hebben, weten wij niet. Het contract van Leon de Kogel loopt nog een jaar door, dus er zal wel een afkoopsom aan te pas moeten komen.

Jan Smit liet weten dat de begroting van 9.5 naar 11 miljoen euro gaat.

24 reacties

  1. hans 25 mei 2016 23:14

    als weghorst verkocht wordt uiteraard Gladon als eerste spits…..maakt ie er geheid meer als 15!!

  2. Stadioncheck 25 mei 2016 15:15

    @ Pantani daarom heb ik ook -200 verlaagd correctie gedaan na 7000!.
    Maar het klopt wat je zegt, maar ik vermoed dat het wel goed gaat.
    Vooral na de nacompetitie positief verlopen , heeft even een mooie piek verkoop gehad .

    Alles valt dit jaar ook nog eens goed zoals Open dag , lang niet meer gehad door omstandigheden verbouw.
    Velen hebben het stadion van binnen nog niet gezien rondleiding
    Plus Europa in
    Dus optimisme is groot, terecht.
    Ik voorspel een mooie stijging, prima verkoop.
    Heracles is hot, zekers nu!

  3. Pantani 25 mei 2016 14:59

    @stadiocheck Je ziet 1 ding over het hoofd. Alle plekken van het huidige seizoen zijn nog geblokkeerd. Deze worden 6 juni vrij gegeven. Dan pas heb je echt inzicht hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn.

  4. Stadioncheck 25 mei 2016 13:30

    Als iemand weet wat het exacte aantal seizoenkaarten van vak Q is , kan ik het zo haar fijn berekenen
    Ik schat een kleine 7000 seizoenkaarten verkocht nu al en dat is gewoon weg goed te noemen.
    Dat is aanzienlijk meer dan verleden seizoen, en we zijn nog niet begonnen
    Hoe ik kom aan die berekening?
    12.400 max- 2000 hoofdtribune sponsors gasten etc,-500 gastenvak,-2700 beschikbare kaarten.
    Dus som 12400-2000-500 -2700=7200
    Dus 7000 seizoenkaarten is er wel verkocht, dat is aanzienlijk meer dit jaar tov vorig seizoen.
    Plus we hebben nog even de tijd

    Ziet gewoon goed uit,de beloning van een suc6 jaar laten we maar zeggen.

  5. jagro 24 mei 2016 23:11

    Direct halen deze spits.Hij is een persoonlijkheid met een weldig hard schot.
    Kijk naar de 10 beste goals van leon de Kogel.!!!!

  6. Beddol 24 mei 2016 22:46

    Achter Wout en Paul mag de Kogel wel komen. Wout zal wellicht vertrekken. Is hem gegund, maar Paul is zeer be;langrijk geweest voor ons in de play offs en door het voetbaljaar 2015/2016. Hij hefft zonder mokken Wout het hele seizoen scherper gemaakt. Paul verdiend ’t om volgend jaar basis te spelen en, dat weet ik wel zeker, hij maakt er voor ons een 20!

  7. Arthur 24 mei 2016 19:39

    Ik zou Armenteros halen; die kan op meerdere posities uit de voeten… Ik neem aan dat de Kogel achter Gladon op de bank belandt…

    Mooi dat de begroting gestaag door stijgt! Zal wel de verdienste van Hans Mol zijn uiteraard ??

  8. Robbert 24 mei 2016 19:20

    Kom fans vanavond in supp café klein feestje met spelers en trainer!!

  9. SCH 24 mei 2016 18:27

    Omdat hij achter Vincent Jansen zat ja . Logisch dat je dan 2e keus bent

  10. vakq 24 mei 2016 18:24

    @Lars

    Dan zijn er als nog geen 10,000 seizoenskaarten verkocht hoor. Heracles wil ook een aantal plekken open houden 1000-2000 plaatsen, voor mensen die een los kaartje willen kopen………

  11. Martijn23 24 mei 2016 18:01

    @ Toon, het scheelt dat Weghorst wel een driedubbele schaar in huis had. Nee, het mag me geen klap uit als hij die goals maar maakt! Lijkt mij een prima aankoop

  12. Verbosz 24 mei 2016 17:53

    Tot nu toe welgeteld één goed seizoen in het betaalde voetbal gehad. Zat zelfs bij Almere City op de bank. Nemen wel een risico als we hem halen, maar dat kan natuurlijk niet anders met een beperkt budget.

  13. Toon 24 mei 2016 17:41

    bij Jong Utrecht vond ik hem niet echt sterk overkomen, traag en weinig tot geen schijnbeweging in huis. Maar ik heb natuurlijk alle vertrouwen in onze staf, als zij er iets in zien komt het goed.

  14. SCH 24 mei 2016 17:39

    10.000 seizoenkaarten? Lul toch niet. Dat is 2 keer zoveel als vorig jaar. Als dat zo was had Heracles dat allang trots vermeld. Ik denk juist eerder dat het wat tegen valt.

  15. Jan Joost 24 mei 2016 17:38

    @ Lars
    Ik zie het inderdaad, enige kanttekening is dat huidige seizoenskaarthouders die willen verlengen, tot 8 juni de tijd hebben. Die plekken zijn dus ‘bezet’.

  16. sjoerdow 24 mei 2016 17:33

    Is Veldwijk geen optie voor Heracles 🙂 ?

  17. Lars 24 mei 2016 17:06

    @JanJoost

    Dat kun je zien als je een klikt op seizoenskaart bestellen. Je kunt per vak zien hoeveel kaarten beschikbaar zijn. Geloof dat er totaal ongeveer 2700 nog vrij zijn. 12.500 -2700 is bijna 10000 verkocht.

  18. JanJoost 24 mei 2016 16:59

    @ Lars, 10.000 seizoenskaarten? Lijkt me sterk, maar zou wel geweldig mooi zijn. Waar zie je dat staan als ik vragen mag?

  19. Lars 24 mei 2016 16:45

    Prachtig feest gisteren. Ik denk dat deze jongen echt een versterking voor ons zal zijn.
    Het is mooi om te zien dat onze club zo groeit. We hebben het jarenlang ontzettend knap gedaan door het geweldige beleid met spelers die bij heracles super presteren, maar bij een andere club toch eigenlijk nooit wat zijn geworden op een paar spelers na natuurlijk die het wel verder hebben geschopt. Als je hierover nadenkt besef je steeds meer hoe knap het is geweest wat onze club de afgelopen jaren heeft gedaan. En nu worden de mensen binnen de club daarvoor beloont doordat deze spelersgroep 100% voor elkaar door het vuur wil gaan. We hebben er al een paar keer aan mogen ruiken en nu is het dan straks zover, WIJ GAAN EUROPA IN! Iedereen die heracles een warm hart toedraagt wil ik daarvoor feliciteren en vooral de mensen die jarenlang hiervoor hebben gewerkt om dit mogelijk te maken. Dit heeft als gevolg dat we spelers als Kuwas en eventueel een De Kogel kunnen aantrekken wat voorbije jaren net niet lukte. Ik denk dat we met ons uitermate rustige beleid hiermee stapjes kunnen zetten en richting de echte subtop kunnen kruipen (hieronder versta ik meerdere jaren meedoen om de play offs). En hierbij hoort natuurlijk ook wel eens een minder jaartje. Ook mooi om te zien dat er volgens de site al ongeveer 10.000 seizoenskaarten besteld zijn voor volgend seizoen (inclusief VIP). DIKKE HULDE voor onze trots en ik kijk er nu al naar uit om Europa in te gaan en opnieuw een fantastisch seizoen(en) te gaan beleven.

  20. Pascal 24 mei 2016 16:42

    Bel hassani gaat opnieuw in gesprek met Heracles over contract!

    Hoe vet en kicken is dit dan, volgend seizoen een nog sterkere en betere selectie?

    Dit zal helemaal top zijn ?? Heracles is de subtop momenteel met Az en Utrecht

  21. Wim 24 mei 2016 16:11

    QUa talent en voetballend vermogen beter dan Weghorst. Toon dezelfde passie en we gaan er op vooruit. Deze man maakt de meest bizarre goals.

  22. Matthijs 24 mei 2016 15:59

    Ik heb zelf bovendien weinig van Leon de Kogel gezien, maar het lijkt me duidelijk dat je wel kwaliteit hebt als je er 24 inlegt.. Als hij ook maar de helft van de inzet van Wout Weghorst heeft, lijkt hij me daarom een prima vervanger samen met Gladon!

  23. Matthijs 24 mei 2016 14:13

    Het lijkt erop dat de reacties verloren zijn gegaan die eerder onder dit nieuwsbericht stonden…. Dit is gebeurt door een fout in de database.

    Onze excuses hiervoor.

  24. Rico 24 mei 2016 14:11

    Perfecte spits voor Heracles!