"Wout Weghorst wekt ook interesse van Groningen"

24 mei 2016

Wou Weghorst schijnt ook bij Groningen “in the picture” te staan. De boomlange spits staat bij een aantal clubs uit binnen- en buitenland op het verlanglijstje. Dat meldt de TC Tubantia vandaag.

Eerder werd bekend dat AZ ook hengelde naar de diensten van de aanvaller. Nu komt daar dus Groningen bij. Hij wil echter niet zomaar bij Heracles vertrekken. “Het gevoel moet goed zijn, ik wil niet zomaar vertrekken bij deze mooie club.” Zo zei hij eerder.

De 23-jarige aanvaller was dit seizoen goed voor 12 doelpunten en met name zijn onverzettelijkheid en instelling zorgde ervoor dat hij een behoorlijk aandeel kreeg in een van de beste seizoenen ooit van Heracles.

 

63 reacties

  1. Bert2 26 mei 2016 11:23

    @ Martijn 23
    Helemaal met je eens. Mike is vooral een goede verdediger, maar moet het vooral hebben van heel hard werken en soms onbenullige overtredingen endomme acties. opbouwend is Mike matig
    Pröpper heeft misschien niet die onverzettelijkheid van Mike, maar staat wel zijn mannetje en is voetballend zeker beter dan Mik. Opbouwend kan hij ook zeker meer, van oorsprong is hij middenvelder, maar de laatste twee seizoenen omgeturnd tot cv.
    Ik ben er blij meer. En als hij toch de concurrentie met Mike verliest, dan hebben we in ieder geval een goede back-up. beter dan de niet goed koppende Bosz, want koppen kan Pröpper als de beste

  2. Martijn23 26 mei 2016 11:09

    Zou niet weten waarom Pröpper de concurrentiestrijd met te Wierik niet zou kunnen winnen. Denk dat je met Pröpper in ieder geval meer voetbal krijgt van achteruit

  3. Stadioncheck 26 mei 2016 11:09

    Er gaan 5 spelers weg, dan is het ook logisch dat er wat bij komt.
    Hij moet de concurrentieplaats aan gaan met Mike te Wierik.
    Jongen doet het aardig is me niet tegengevallen , goede kopper dat wel.
    Altijd basisklant dus zo wie zo in de breedte geen slechte keuze.
    Er zullen altijd onverwachte zaken gebeuren in een seizoen en dan heb je ook een redelijke vervanger nodig, en kost jou de hoofdprijs niet in salaris.
    Dus er is nog budget over voor echte versterking wat ons direct beter maakt als team.
    Stegeman heeft gezegd 2 a 3 echte kwaliteit aanwinsten komen erbij. En dat de selectie meer concurrentie nodig heeft, dus de breedte bepaald ook een groot deel de kracht van de selectie
    Zie voorbeeld Gladon ,dat uiteindelijk met zijn geweldige kopbal thuis tegen Groningen ohh zo belangrijk was!.
    Met Kuwas vind ik absolute meerwaarde.
    En met van Mieghem, en Pröpper, zijn we gezien vertrekkende spelers nu niet zwakker geworden, ik denk zelfs wat beter dan (als je Tanane) even niet mee telt.
    En we zijn nog niet klaar op de transfermarkt, rust en goed opletten .
    Met Kuwas zijn we in elk geval messcherp geweest
    Kuwas vind ik wel échte kwaliteitspeler is snel, heeft een goede assist in de benen, en heeft ook creatief scorend vermogen.
    De subtop concurrenten hebben lekker zitten te slapen.
    Stegeman wil een selectie van ongeveer 27-28 man incl 3 de keeper
    Dat vertelde jij in HVH home
    Dus mocht Weghorst vertrekken komt op die positie weer kwaliteit voor terug , idem voor IBH .

  4. Joost 26 mei 2016 11:01

    Propper geen angst, er staat op de site dat ie de concurrentie aan moet gaan met Mike te Wierik.

    Dat gaat Propper toch niet winnen dus er is geen man over boord.

    Kom mie nie aan mien te Wierik gek…

  5. Rikkert 26 mei 2016 10:38

    Tja Robin Pröpper, geen idee wat ik der moet van vinden..

  6. BonaFide 26 mei 2016 10:34

    En daar is onze volgende versterking dan! Robin Pröpper vastgelegd.

  7. BonaFide 26 mei 2016 10:21

    Nee. Bosz kan niet goed koppen. Die probeert alles met het lichaam te doen. Als je onze speelwijze kent, dan weet je dat de tegenstander op den duur ballen in de 16 gaat pompen. Op dat moment heb je niet zoveel aan Bosz.

    Propper is geen verkeerde keuze. Vergeet niet dat hij zich meer een middenvelder waant, maar door de trainer van De Graafschap is omgeturnd tot verdediger. Dat wordt dus een nieuwe opbouwmogelijkheid. Niet onbelangrijk: Propper werkt hard, veel harder dan Bosz dat doet (ogenschijnlijk). En werken, daar moet ons elftal het van hebben. Propper moet groeien; Bosz heeft verder geen potentie meer. Alles meegewogen ga ik dus liever voor Propper.

  8. E 26 mei 2016 09:51

    Propper kan het niveau van de Graafschap aan maar dat is het dan wel. Ook verbaasd over Gino… Wellicht speelt er achter de schermen meer waardoor een verlenging er niet in zit.

  9. Schaap 26 mei 2016 09:29

    Dan jank ik met je mee Wim! Ik snap er niks van dat Gino Bosz nog niet is vastgelegd. overzicht, voetbal, goeie trap en body.

  10. Stadioncheck 26 mei 2016 08:54

    Maar zou zo maar kunnen Mark hoor ,ik zou niet geheel verrast zijn.
    Toch al een keer belangstelling voor gehad!
    Wilde even afwachten, maar ik denk niet dat Juve wacht op Josefzoon!

  11. Stadioncheck 26 mei 2016 08:49

    Ik zag net Mariadochter daar bij de kassa staan.

  12. Mark 26 mei 2016 08:22

    Ik heb Jozefzoon zojuist gezien bij het stadion toen ik naar de supermarkt ging.

  13. ANTI-TUBANTIA 26 mei 2016 02:10

    Dario afschrijven? Wel nee..

    Heracles kent deze jonge inmiddels. Hij kan ENORM goed voetballen Hij heeft alleen met tegenslagen te maken gehad. Ik noem een (strootman, v.nistelrooy). Jaja, ik weet het, niet vergelijkbaar niveau.

    Het gaat er mij om dat je moet durven investeren in dit soort jongens en hem nog een keer een contactje moet aanbieden.

  14. Wim 26 mei 2016 00:09

    Als Propper komt ga ik huilen. Bosz is in alles beter. Die Propper is totaal niet eredivisie waardig. Robbin he. Davy haal ik op de fiets nog op

  15. Arthur 25 mei 2016 23:44

    Geen Walter Baseggio of Ali El Khattabi geruchten dit jaar…??

  16. Robbert 25 mei 2016 22:18

    Luc de concurrent voor Pelupessy is Dario, maar deze jongen is meer ziek dan fit! Heel jammer, een stylist die veel te weinig voor ons heeft gevoetbald. Ik heb mijn twijfel of hij ooit weer zijn niveau zal halen, hij is er nu veel te lang uit geweest. Die Van den Berg mag ook komen, een ratje in het veld en die heb je wel nodig als het er op aan komt. Dat ben ik met je eens.

  17. Hafc 25 mei 2016 21:54

    Nog bijna 3.000 scc te koop en dan exclusies de bobo kant en gereserveerde plekken die je niet mag verkopen. De meeste in vak Q, terwijl dat nog wel de harde kern is. Raar

  18. Arthur 25 mei 2016 21:39

    @Luc: Die hadden we toch met Sibum? Sibum en GGG hebben dit jaar weinig toegevoegd… Ik ben bang dat de uiterste houdbaarheidsdatum van spelers erg naar beneden is gegaan. Het draait steeds meer om kracht, snelheid en explosiviteit. Als je tegenwoordig 3 jaar eredivisieervaring hebt dan BEN je routinier (anders was je al wel vervangen door iemand anders). Bovendien zijn spelers ordinaire handel geworden; Tannane moest verkocht worden omdat hij anders niets meer opleverde…en hetzelfde gold voor Bryan Linssen… te Wierik en Bruns zijn tegenwoordig de ‘cultuurbewakers’ en ‘clubiconen’, terwijl we vroeger echte clubspelers hadden als Kolmschot en Waslander.

  19. Luc 25 mei 2016 21:07

    Juist @ Robbert.
    Dat ben ik geheel met je eens! Een paar reacties naar onderen gescrolt. Geef je wat namen weer voor op het middenveld waaronder Ricardo kip van Almere City. Ik voeg de naam Joey van de Berg er bij aan toe. Waarom om dat ik vind dat we iemand met ervaring en leiderschap op het middenveld nodig hebben. En met het oog op Europees voetbal, en hij is transfervrij zeg ik op halen allebij! Word pelupessy ook beter van die heeft geen Concurrentie achter zich vind ik.

  20. Arthur 25 mei 2016 20:58

    @Robbert: Volkomen met je eens!

  21. Stef1948 25 mei 2016 20:45

    Komende vrijdag wordt Propper gepresenteerd.
    Dan is dat gedoe van de spelersraad voorbij.

  22. Negentiennuldrie 25 mei 2016 20:39

    We hebben dit seizoen een bezettingsgraad van 92% gehad en dat in een nieuw stadion. Hierover mogen we helemaal niet klagen.

  23. Robbert 25 mei 2016 20:33

    Arthur zo lang ze de gestolen naam van de hele regio Twente blijven houden, zul je altijd van die farizeeërs uit die kutdorpen rondom Almelo houden die zich als Twentenaar vereenzelvigen met de club uit Enschede. Ons imago (armoedige stad, veel laaggeschoolden, paupers) werkt dan tegen ons. Want ze zijn voor alles maar behalve Heracles steunen. Je heb zelfs van die idioten die hun kind niet inhet Almelose ziekenhuis op deze wereld willen komen, omdat straks in zijn/haar paspoort Almelo komt te staan lls geboorteplaats. Als ik de ‘deskundigen” moet geloven zal Twente de rechtzaak niet gaan winnen en moeten ze in de LJ gaan spelen. Het moment om de twijfelaars bij ons over de streep te trekken. In de VI van vandaag staat dat wij in toeschouwers aantallen op + 35,9 procent staan tov vorig seizoen en zij op – 9,4 procent Het zou mooi zijn als wij volgend seizoen op een hoger bezettingsgraad (zoals eerder bijna 99 procent) komen.

    , het is voor hem ‘veiliger’ om zich met Twente

  24. Arthur 25 mei 2016 20:09

    @Heraclassic: Ik vind het een positieve insteek, maar er zijn drie topclubs (Ajax, PSV, Feyenoord), vier provincie-/regioclubs (Utrecht, Groningen, Heerenveen en Twente), één “hoer van Chelsea/Sattelietclub” en een club die zich sportief en financieel al jaren knap handhaaft in de top (AZ). Financieel gaan wij hen niet voorbij stevenen zolang mensen uit Wierden en Vriezenveen al naar FC Twente gaan, er vier clubs uit Overijssel in de eredivisie zitten en we onze ziel niet aan de duivel verkopen (samenwerking met topclubs of fuseren?). Wat Heracles onderscheidt is een “graag of helemaal niet” mentaliteit, nuchterheid, op de centjes letten, weinig overheadkosten, teambuilding, etc… Ik heb niet de illusie dat we erg zullen stijgen qua budget, maar wel dat we structureel kunnen concurreren met meer vergelijkbare clubs (Willem II, NAC, Roda, FC Zwolle, Sparta, Go Ahead,…). We zullen altijd meer moeten halen uit een minder budget (en dat doen we dankzij het bestuur/technische staf al meer dan 10 jaar retegoed!). Degradatie of faillisement van FC Twente zou voor Heracles financieel positief kunnen uitpakken (de een z’n dood is de ander z’n brood), maar structureel moeten we onze plek weten en hopen op/genieten van goede teamprestaties.

  25. Robbert 25 mei 2016 19:52

    De kans dat Iliass blijft acht ik niet groot. Hij gaat, zoals hij gisteren zei na zijn verkiezing van speler van het jaar, dat hij nog met Jan om tafel gaat en luisterd wat de club te bieden heeft. Ik zou, als ik hem was, gewoon blijven. Of Ajax (Krüzen kent hem maar al te goed) moet hem willen en het in hem zien. PSV en Feyenoord komen m.i. niet. Dan rest AZ of Groningen of Heerenveen. Waarbij de laatste twee niet eens een echte vooruitgang voor hem is en deze clubs niet Europees spelen volgend seizoen. Als hij toch weg gaat is die Haye een zeer goed alternatief. Met Kip van Almere erbij heb je keus op het middenveld want onze trainers willen elke positie dubbel bezet hebben.

  26. Stadioncheck 25 mei 2016 19:15

    Voor de liefhebbers en aagjes Europa league voorronden.
    Programma /schema wie ,wanneer, en welke clubs allemaal meedoen ,een hele grote lijst .

    http://sport.infonu.nl/kampioenschappen/169637-europa-league-2016-17-kwalificatie.html#eerste-kwalificatieronde

  27. Rikkert 25 mei 2016 18:10

    *Thom Haye , uiteraard

  28. stulanowski 25 mei 2016 18:09

    @freek

    Ik hecht er uiteraard geen waarde aan wat die mensen zeggen. Maar ik moet toch ergens mn emoties kwijt kunnen. :’)

  29. Rikkert 25 mei 2016 18:09

    Zal me niet verbazen al Tom Haye deze week wordt aangekondigd als nieuwe speler.

  30. Wim 25 mei 2016 17:50

    Hoop echt geen Vriends trouwens. Die heb ik het afgelopen jaar vaak zien schutteren en dat in de JL. Hoop op een creatieve speler.

  31. Freek 25 mei 2016 17:46

    Lekker belangrijk, het zijn de grote clubs die punten moeten pakken voor Nederland. Zij laten dit bijna alle jaren achterwegen, uitgezonderd PSV afgelopen seizoen. FC Utrecht werd vorig seizoen uitgeschakeld door een Luxemburgse club. Buiten de top 3 heeft eigenlijk elke club weinig te zoeken in Europa, dit jaar mogen wij het proberen fuck alle haters!

  32. Wim 25 mei 2016 17:46

    Ag wie je ook stuurt ze hebben er beide geen reet te zoeken, maar dat geld ook voor Feyenoord en AZ. Is toch gewoon geweldig voor ons als fans

  33. Freek 25 mei 2016 17:45

    @Stulanowski,

    Lekker belangrijk, het zijn de grote clubs die punten moeten pakken voor Nederland. Zij laten dit bijna alle haren achterwegen, uitgezonderd PSV afgelopen seizoen. FC Utrecht verloor werd vorig seizoen uitgeschakeld door een Luxemburgse club. Buiten de top 3 heeft eigenlijk elke club weinig te zoeken in Europa, dit jaar mogen wij het proberen fuck alle haters!

  34. stulanowski 25 mei 2016 17:02

    Lees nu overal dat heracles Europa in slecht is voor de coëfficiëntenlijst, maar van dat Utrecht blijft werkelijk waar niks over. Wij hebben op dit moment gewoon een elftal waar op elke positie bijna een even goeder vervanger is. En als die haller 10 mil. moet gaan opleveren mag je voor weghorst wel 20 vragen, die bakt er echt heel weinig van zeer overschat naar mijn mening.

  35. léon 25 mei 2016 16:27

    @ robbert

    Smit stond ook in het uitvak in Groningen. Daar hebben wij Smit ook gevraagd. . En je antwoord klopt helemaal!

  36. JanJoost 25 mei 2016 16:08

    Bedoelde Jan Smit met deze week, deze werkweek of de volledige week? Bart Vriends is namelijk een weekendje weg en hij moet deze week nog gepresenteerd worden. Hij gaat het weekendje weg overigens naar de spookstad Enschede, met als klap op de vuurpijl (;-)) een bezoekje aan een verlaten manege.

  37. Kris 25 mei 2016 16:02

    @ Robbert
    Als je verhaal klopt, dan vind ik het helemaal terecht dat er doorgeschakeld is naar Kuwas.

  38. heraclassic1961 25 mei 2016 15:28

    Pielle 22:14 24 mei 2016 Inderdaad Groningen en Heerenveen zijn sportief gezien geen verbetering meer. Heracles heeft hun inmiddels achterhaald. Alleen hebben beide clubs financieel meer te bieden. Maar ook dit is een kwestie van tijd alvorens onze trots ook op dit gebied gelijkwaardig is.

    Even terugkomen op de historische dag.
    Heracles is een Griekse held en halfgod. De spelers en TS zijn in zijn voetsporen getreden en zijn onze helden. Dus laten we nog een keer proosten op de GODENZONEN UIT HET OOSTEN!!

  39. Robbert 25 mei 2016 13:46

    Via een ingewijde binnen Heracles heb ik begrepen dat de Marokaanse/Nederlander van Telstar niet komt. Heeft veel te hoge salariseisen en daar gaat Heracles niet op in. Er is direct doorgeschakeld naar Kowas en daar kwamen ze snel meer rond!! Die wil graag en heeft zich bewezen op eredivisie niveau! Goed gedaan Heracles!

  40. Kris 25 mei 2016 10:32

    @ Rikkert
    In het stukje met de kop John Stegeman: ‘Heracles is nu al Europa-waardig.’ Ergens onderin.

  41. Rikkert 25 mei 2016 10:11

    @David,

    Ik keek net ook al op twitter, zie het alleen staan bij het account : @VoetbalOog

  42. David 25 mei 2016 10:08

    @tom
    Waar lees je dat van propper ??

  43. Rikkert 25 mei 2016 09:56

    @Kris,

    Waar lees je dat van Tissoudali? Kan het namelijk nergens vinden.

  44. Tom 25 mei 2016 09:30

    Heracles heeft belangstelling voor Robin Propper wordt op Twitter gezegd!

  45. Kris 25 mei 2016 09:27

    Volgens mij is er al gesproken met Weghorst over verlenging van zijn contract bij ons en ik neem aan dat bij dat gesprek ook wel duidelijk geworden is of dat erin zit of niet. Wat mij betreft is, zoals altijd eigenlijk, graag of niet. Als Weghorst denkt dat het voor zijn carrière beter is om te gaan, dan wens ik hem alle succes. Groningen lijkt mij beter bij hem passen dan AZ, maar ook die keuze moet hij zelf maken. Als het AZ wordt, hoop ik wel dat we Muhren in die deal kunnen betrekken, want dat vind ik wel een goede spits voor ons. Met Gladon en Muhren hebben we dan twee verschillende types en dat vind ik niet zo verkeerd. De Kogel en Gladon zijn, voor zover ik dat kan beoordelen, toch meer dezelfde type spelers.
    Op V.I.nl, zag ik trouwens dat zij er vanuit gaan dat Tissoudali (schrijf ik dat zo? Ik bedoel die gozer van Telstar met die moeilijke naam) gewoon naar ons komt. Kuwas werd daar ook genoemd. Als dat klopt, dan zal er ook nog wel wat weggaan bij ons.

  46. SCH 25 mei 2016 09:24

    Denk dat Bosz er zo weer uit ligt. Totaal geen ervaring bij een grote club. Altijd gezeik met fans en begint op -3 met zijn Feyenoord verleden. Ook snap ik de hype niet. Heeft er bij ons nooit het maximale uitgehaald wat Verbeek wel deed. De 12e plek vond ik toen zelfs slecht met een zeer goed elftal. Doe mij Johnie maar Johnie Stegeman oleee olee.

  47. Stadioncheck 25 mei 2016 09:12

    Bij AZ is de overgrote meerderheid niet zo gecharmeerd van hem, en bij Groningen juist wel die zien hem meer in Martin Drenth.
    Daar zou ik me wel wat bij kunnen voorstellen , Drenth was ook altijd een vervelende spits vooral als je tegen hem moet spelen.
    Zit wel wat vergelijk in , ik zie hem dan ook eerder na Groningen gaan dat past volgens ook beter bij zijn spelstijl.
    Ik denk dat hij deze week al wel de knoop door hakt, hij kan ook zo maar nog blijven!
    De kogel is ook niet gratis, zekers nu niet GAE is gepromoveerd.
    De Kogel is geen onbekende voor van Rob van Alflen , deze heeft hem nog onder zijn hoede gehad.
    Dus kent meer details, dan alleen maar technische vaardigheden .

  48. foppe 25 mei 2016 08:24

    Toch fantastisch dat Bosz en Kruzen, beide bij Ajax zitten, ik zie dit als een stuk ontwikkeling bij onze club. Bosz was niets toen hij bij ons begon en was ook niets toen hij bij ons een herkansing kreeg. En dat zij voor het geld kiezen, als ik kon kiezen tussen 2 ton en 1 miljoen, dan was voor mij de keuze niet zo moeilijk. En wie weet wat dit voor Heracles nog kan betekenen. Neemt niet weg, dat ik Kruzen ,niet terug zou halen.

  49. Arthur 25 mei 2016 00:54

    Is het verboden om Weghorst, Bosz en Krüzen gewoon succes te gunnen en wensen? Raar hoor: Iedereen die onze trots verlaat wordt meteen afgezeken en moet maar lekker ‘oprotten’…. Ik ben trots op Bosz en Krüzen en de loyaliteit van Bosz in de richting van Hendrie valt ook te prijzen.

  50. Tim 25 mei 2016 00:44

    Met je eens Robert. Hij heeft geen liefde voor ons naar voor Bosz. Gebruikt ons als plan B.

  51. Daniël 24 mei 2016 23:38

    Woutje Weghorst lekker voor mooie prijs richting Groningen laten vertrekken. Met Gladon al een topper in huis die het volgend jaar gaat overnemen.

    Ik zie Bel Hassani eigenlijk niet eens zo snel vertrekken.
    Wil, heel begrijpelijk, een stapje hogerop. Alleen zit je binnen de Eredivisie dan al snel bij AZ of Feyenoord, die als enige clubs eigenlijk stabiel tussen de subtop (Heracles, Groningen, PEC, e.d.) en de topclubs Ajax en PSV zitten.
    Ilias is een speler waar een team omheen gebouwd moet worden dat in zijn dienst speelt. Het is geen echte werker á la Klaassen of Guardado, ook al doet ‘ie technisch gezien niet zoveel voor ze onder. Lijkt me daarom niet dat clubs snel overwegen Bel Hassani in huis te halen.
    Kans op een buitenlands avontuur ligt natuurlijk altijd op de loer.

    Spelers die dit jaar belangrijk zijn geweest een mooie nieuwe aanbieding doen. Vooral Pelupessy heeft me positief verrast. Brengt ondanks z’n leeftijd een hoop stabiliteit op het middenveld.

    Wil volgend jaar Gosens wel vaker op de linksback of linkshalf positie zijn. Is ook een fijne aanjager in het team.
    Al met al hebben we het lekker voor elkaar.

    Wat betreft het vertrek van Krüzen richting Ajax, ik gun het hem van harte. Laat die man lekker genieten van wat ‘ie nu allemaal meemaakt na het grootste deel van z’n leven in Almelo vertoefd te hebben. Ik snap hem wel.

  52. Robbert 24 mei 2016 23:24

    Ach mensen laat je toch niet voor de gek houden door de mooie praatjes van spelers en trainers!! Poen, poen en nog eens poen daar draait het bij de heren om! ‘ Ik wil eens een buitenlands avontuur meemaken’ , alsof hij nog nooit in het buitenland heeft gewerkt die Kruzen! Hij is voor de poen naar Israël gegaan, in een land waar het leger orde op zaken moet stellen zou je toch niet willen wonen en werken! Nee de poen is goed, zijn ‘ avontuur’ is na nog geen 6 maanden voorbij en hij volgt weer zijn maatje, nu bij Ajax…. lekker weer een avontuur en het schuift ook weer lekker. En ons bestuur….die ontvangen hem weer met open armen als Bosz en hij er na het seizoen worden uitgeschopt. Wegwezen met deze man, hij gebruikt onze club en ons bestuur laat het gebeuren

  53. SCH 24 mei 2016 22:47

    Kruzen naar Ajax. Walgelijk…. Meneer wou alleen weg voor een Europees avontuur!! Nou dan moest hij nu terugkomen. Gewoon een geld wolf zoals zoveel. Wat mij betreft hoeft hij niet meer terug te komen. We hebben Robbie nu. En Kolmschot is mister Heracles niet Kruzen!!

  54. Tim 24 mei 2016 22:45

    Bosz en Kruzen naar Ajax!

    Wij hebben alflen, die volgens mij echt een meerwaarde is!

  55. Stadioncheck 24 mei 2016 22:44

    Vanavond even het slot akkoord eindfeest HVH bezocht .
    IBH wil wel hogerop, maar wacht ook af wat Jan Smit heeft te bieden.
    Te meer dat er Europees voetbal is behaald ,zal IBH serieus luisteren, en wacht op Jan Smit.
    Dus Heracles zou zo nog maar eens kunnen verlengen met IBH.
    ik hoop het ik vind IBH toch wel een spler waar jecht voor naar het stadion komt zonder een ander te kort doen.
    Zekers nu Kuwas is gecontracteerd ,kunnen beiden daar van profiteren in belangrijke waarden.

    Trouwens ook als speler vh jaar gekozen door de sup HVH
    2 Castro, 3 Pelupessy en Droste.

    Jammer dat er niet zo veel supporters waren van één kant begrijpelijk van één kant kon de sup HVH ook niet veel anders .
    Want alle spelers gaan op wel verdiende vakantie, effe gewoon de computer ressetten is goed ,
    dat weet elke werknemer.

    Veel dank voor de spelers, Rob Alflen zie ik gewoon verlengen,het beviel hem prima en ik denk wederzijds ook .
    De spelers waren open op hun vragen , en gaven gewoon leuke eerlijke antwoorden.

    Live Muziek met onze regio artiesten.
    Jammer dat de opkomst minder was.
    Maar ja zoals ik zei , begrijpelijk van de spelers die willen vakantie,moeten snel beginnen.
    En begrijpelijk van de supporters die het na 3x achtere elkaar wel goed vinden waarvan 2x midweeks.

    Dus geen verwijten, soms lopen dingen soms zo.
    Iedereen doet zijn best , dus ook voor de vrijwilligers een duimpje omhoog.

    Deze week zal er een speler bijkomen zou al getekend hebben!.
    Misschien dat hij op vakantie is , en nog even medisch moet worden gekeurd dat het officieel is!.

    Stegeman gaf wel aan dat een 3 spelers met directe kwaliteit bij wou hebben , en enkele spelers breedte met potentie.
    Een 27/28 man selectie dus

  56. Pielle 24 mei 2016 22:14

    Ik zou niet naar Groningen gaan, is toch een stapje achteruit! Er is niks meer van het oude Groningen overgebleven, net zoals Heerenveen. Beide presteren erg ondermaats en teveel problemen. Dan zitten wij toch een stapje hogerop

  57. Arthur 24 mei 2016 20:58

    Voor de duidelijkheid: Primair hoop ik dat Weghorst blijft! Super inzet en er staat wel iemand die ontzag inboezemt bij de tegenstander! Hij is véél belangrijker dan alleen z’n doelpunten! Hij is een echte winnaar. De reden waarom ik er luchtig over denk is dat Gladon een prima vervanger zou kunnen zijn en Weghorst zijn ontwikkeling/tevredenheid in de weg staat en het feit dat het contract van Weghorst komend jaar afloopt en hij open staat voor een nieuwe club (ondanks dat we Europa in gaan).

  58. Hafc 24 mei 2016 20:39

    Ik blijf erbij dat je nu op hem moet Cashen. Wij kunnen zeker nu wel heel aantrekkelijk zijn wel een betere spits halen. Ik zie Weghorst nu wel op zijn max. Zijn inzet is echt fenomenaal, maar het is gewoon geen Uth of Armenteros, Lakic die echt stukken sterker waren. Zeker qua potentie. Daar moeten we weer naartoe.

  59. Arthur 24 mei 2016 20:11

    Na het vertrek van de Leeuw lijkt me een basisplaats voor Weghorst bij Groningen realistischer dan bij AZ (met Janssen voor je). Groningen lijkt me een mooie club voor hem en een hereniging met Linssen. Mooie club, al spelen ze geen Europees voetbal.

    Ergens anders heb ik ook gepost dat ik eerder Armenteros zou halen dan de Kogel, omdat Armenteros op meer posities inzetbaar is en de Kogel waarschijnlijk achter Gladon belandt…

  60. foppe 24 mei 2016 20:02

    loat goan, als hij zo graag wil .Een leuke zak met geld terug. Gladon kan het volgens mij goed invullen, Armenteros, Veldwijk, de Weert, Seuntjes en de Kogel zijn goede alternatieven. Jammer dat Wilfried Kanon geen spits is. De kogel en Kanon samen voorop.

  61. paul 24 mei 2016 19:57

    Vind Groningen de een na mooiste club van Nederland.

  62. Nikos 24 mei 2016 19:55

    Inruilt voor Groningen bedoel ik uiteraard:)

  63. Nikos 24 mei 2016 19:54

    Hij zou gek zijn als ie Heracles inruilt voor Heracles maarja tegen een flinke zak geld zegt men vaak geen nee. Het is in ieder geval absoluut geen sportieve stap omhoog!