Rob Alflen en Brian Van Loo tekenen bij

1 juni 2016

Zowel Rob Alflen als Brian Van Loo hebben hun contract bij Heracles verlengd. Het duo heeft “een belangrijk aandeel” in de succesformule van John Stegeman en zijn beide blij bijgetekend te hebben.

Rob Alflen kwam deze winter over, als opvolger van Hendrie Krüzen. Nico Jan Hoogma: “Hij laat sinds zijn komt in janurai zien uitstekend te passen binnen de technische staf. Hij is daarbinnen complementair aan hoofdtrainer John Stegeman. Bovendien bewijst hij jonge jongens beter te maken en is hij iemand die past bij de club Heracles.” Aldus de directeur op de officiële website.

“Ik heb een leuk half jaar achter de rug met de mensen met wie ik allemaal gewerkt heb. De spelers, de technische staf natuurlijk, maar met de hele club. Ik heb het hier uitstekend naar mijnzin en ben verheugd dat mijn verblijf in Almelo een vervolg krijgt.” Aldus Alflen, die twee jaar heeft bijgetekend.

Ook Brian Van Loo is zeer blij met zijn contractverlenging. Zijn contract als keeperstrainer werd maar liefst met vier jaar verlengd. “In de komende jaren kan ik mijzelf verder ontwikkelen. Wat mij daarin aanspreekt is de veelzijdigheid van mijn functie. Ik train niet alleen de keepers, maar maak echt onderdeel uit van de technische staf.” Zegt de oude-keeper.

29 reacties

  1. Mark 2 juni 2016 14:31

    Ik vind het ook fijn om te lezen wat stadioncheck zegt.

    Ga zo door @stadioncheck

  2. hans 2 juni 2016 09:41

    idd…mag de stukjes van stadionchek ook graag lezen….en vaak relevant.

  3. Rob 2 juni 2016 09:23

    @Mark.

    Wat Stadioncheck doet, moet hij helemaal zelf weten! Ik vind het juist mooi om te lezen allemaal!

    Er was een tijd dat hier niks te lezen was en het 1 dooie boel was! Nee, maar dat is leuk!

    Ik zeg: gewoon doorgaan stadioncheck!

  4. Mark 2 juni 2016 09:13

    @Stadioncheck

    Kom je wel eens buiten? Je reageert echt de hele dag op dit forum.

  5. Stadioncheck 2 juni 2016 08:56

    @ Smaakpolitie .
    Dat is beslist niet mijn bedoeling , en respecteer ieder zijn mening!
    Ik voel me niet verheven boven ander, dat soort misplaatste arrogantie is me vreemd.
    Mocht dat zo overkomen mijn excuses dan.

    We zijn allemaal Heracles supporters .

  6. Niels Groothuis 2 juni 2016 07:40

    @rikkert, vanaf 7 juni is pas bekend hoeveel stoelen er niet verlengd hebben. Deze plekken staan nu nog ‘op bezet’, vandaar mijn opmerking.

  7. koos 2 juni 2016 07:23

    Derrick, de Eagles hebben jaren lang, wanbeleid gevoerd. Er zijn diverse onderzoeken uitgevoerd, door verschillende bedrijven en die bevstigen dit keer op keer. Hier kwam ook na voren dat Hengelo en Borne, veel kansen voor Heracles bieden, als het gaat om toeschouwers.en die haal je naar toe met sucessen, voor de laatste 12 jaar, waren die bij spaarzaam.

  8. DeSMAAKPOLITIE 2 juni 2016 03:44

    @Stadioncheck

    Probeer niet je stempel op dit forum te drukken.
    Om de 2/3 reacties lees ik wel weer commentaar van je.
    Laat andere hun mening geven. Je punt is duidelijk.

  9. Anti TIBANTIA 2 juni 2016 03:32

    PEC of EAGLES.. donder eens op met dat gezeik (sorry voor deze toon)..

    Wat ik wil zeggen is dat we ruim 11 jaar+ STRAIGHT in de eredivisie zitten. Laat hun dat nou eerst maar eens na doen.

    Wijn zijn HERACLES met ons kun je NIEMAND vergelijken.

  10. Stadioncheck 2 juni 2016 00:59

    Rikkert . Aankomende jaren dus het loopt naar wens.

  11. Stadioncheck 1 juni 2016 23:37

    Alles valt en staat met succes ,Wim.
    Ook bij PEC.
    Zie hoe NAC is afgegleden.
    En een stad als Maastricht geen ERE divisie heeft! Dat wel wat meer potentie dan PEC Zwolle heeft!.

    Beleid en een combinatie van suc6, bepaald uiteindelijk het lot.
    Niet de potentie.
    Dan hadden Heracles en Heerenveen gewoon JL weer terug gevonden.

  12. Wim 1 juni 2016 22:45

    In potentie zijn Zwolle en GAE inderdaad groter dan Heracles, maar gelukkig hebben ze daar jarenlang geen gebruik van gemaakt. Helaas is PEC wel echt aan het doorstoten nu. Stadion gaat al richting de 15.000 man en zie het nog wel groter worden.

  13. Derrick 1 juni 2016 22:41

    @ Koos

    Heracles moet inderdaad verder gaan met het huidige beleid. Het heeft de club gebracht waar het nu staat. Zonder nacompetitievoetbal tegen degradatie, maar wel met Europees voetbal.

    Inzake de kleine opmerking: Wat betreft sponsormogelijkheden is GAE zeker niet de club met de grootste potentie in het oosten. Daar is de economische regio (Deventer-Zutphen-Deventer) waar de club het van moet hebben niet sterk genoeg voor. In met name Deventer zelf is het armoe troef. Wat daar ook al niet helpt zijn de verschillende stromingen binnen die club die elkaar nogal eens tegenwerken. Tekenend is het feit dat de club ondanks een nieuwe sponsortribune komend seizoen niet verder komt dan een begroting van 7,5 miljoen. De regio Zwolle staat er wat dat betreft veel beter voor, blijkens de jaarlijkse lijstjes van economische regio’s in Elsevier.

  14. Rikkert 1 juni 2016 22:02

    @Stadioncheck, is 7500 het streefdoel voor komend jaar of voor de aankomende jaren?

    @Niels Groothuis, de teller staat op dit moment over de 6000 plaatsen, want zoveel zijn er tot nu toe verkocht.

  15. Koos 1 juni 2016 20:23

    Heracles moet gewoon door gaan met huidigbeleid. Dan veranderen de percentages van zelf. Kleine opmerking, in potentie zijn de Eagles de grootste club in het oosten, inwoners en sponsor mogelijkheden.

  16. Niels Groothuis 1 juni 2016 20:01

    Vanaf 7 juni valt pas serieus te tellen!

  17. Arthur 1 juni 2016 19:59

    Ik kan Alflen niet zo goed peilen. Hij was een prima voetballer, maar als ervaren assistent hebben we René “Mister Heracles” Kolmschot ook. Kennelijk doet hij z’n werk goed, al had ik Cziommer, Quansah of Everton ook wel graag in zo’n rol willen zien (bij gebleken geschiktheid/affiniteit). (Misschien heb ik ook wel een gedateerd beeld van de invloed van een assistent trainer).

  18. Robbert 1 juni 2016 19:40

    Ik snap het wel Jan waarom we nog achterlopen tov de overige clubs, er zijn m.i. drie oorzaken:
    – Almelo is een kleinere stad dan Deventer en Zwolle en die hebben ook nog eens een grote werkgebied (Zwolle met de kop van Overijssel en Deventer met de stedendriehoek Apeldoorn/Zutphen)
    – we blijven last houden van die Rooien in Enschede, ze moeten eerst omvallen willen wij daarvan kunnen profiteren. Teveel kutdorpen hier in Twente associëren zich met de naam Twente en denken dat de naam hun identiteit pas eer aan doet als je ook die boevenclub steunt. Tegen Heracles en Almelo in het bijzonder wordt met enige minachting aangekeken, laat staan dat ze onze club gaan steunenen;
    – Almelo heeft relatief een laaggeschoold en lage inkomen bevolking en voor hen is zelfs het goedkoopste seizoenkaart al teveel geld.

    Heracles verdient in de regio meer steun en support, we doen het al jaren uitstekend! Doen financieel geen gekke dingen en passen goed op ons huishoudboekje.

  19. Stadioncheck 1 juni 2016 18:32

    Beste Jan
    Heracles moet in de vijver Twente vissen.
    Waarin rivaal 053 nog altijd de meeste teletekst kijkers en meelopers heeft.

    Helaas zijn de prestaties tussen 053, en 0546 niet aan elkaar gewaagd, in de verleden decennia jaren!.
    Ik had het graag anders gezien, maar dat zijn de feiten.
    Anders was er wel een 50-50 verdeling geweest, we moeten tegen 70%(053) -30%(0546) verdeling grof weg vechten.
    En dat gaat niet met happen , de teletekst supporters verder op hebben wel vaker Europa gezien

    Go Ahead en Zwolle zijn al deccenia jaren aan elkaar gewaagd van daar een 50-50 verdeling in het gebied salland .Even populair in de regio dus.

    Natuurlijk maakt Heracles dit niet in één jaar su6 gelijk.
    De verhouding is ook al geweest 4300 jaar kaarten Almelo bijna 20.000 voor 053 20-80 % verdeling
    Nu gaan we van ruim 7000 Seizoenkaarten zoals zich het laat aanzien
    Ik vind dit wel spectaculaire groei!.

    Almelo is geen metropool beste Jan
    En dan is het knap dat je het steeds beter doet.

    Het is juist razend knap we spelen voor vele keren volle bak aankomend seizoen dat is wel duidelijk
    Zonder Messi, en Suarez wel te verstaan dan!

  20. josdel53 1 juni 2016 17:55

    Is toch voor deze periode al best een prima aantal?

    En zolang het stadion maar redelijk vol zit (en dat doet het wel) vind ik het wel prima, dan maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit hoeveel seizoenskaarten er verkocht zijn.

  21. Jan 1 juni 2016 17:34

    Valt me toch nog wat tegen. We hebben onze beste jaar ooit gehad. Hebben de goedkoopste kaarten van NL en Twente is zo goed als dood… Als je dat vergelijkt met PEC die al over de 8.000 zitten en GAE die al uitverkocht zijn. Wat moet de club nou nog meer doen om hier meteen een stormloop te ontketenen?? Messi en Suarez kopen? Echt ik snap het gewoon niet.

  22. Stadioncheck 1 juni 2016 17:10

    @ Rikkert.
    7.500 is het streefdoel , stond vermeld verleden seizoen op de Hafc site.

    Oud Polman stadion 4.300 SC. Houders peiling juni
    Vernieuwbouw 15/16 5.250 SC.Houders peiling half juni
    Vernieuwbouw 16/17 +6. 000 SC.Houders peiling eind mei/juni

    Met andere woorden we hebben 2.000 seizoenkaarthouders meer als een kleine 2 jaar geleden
    En het is niet eens Augustus, voor het eerst in 2 jaar weer eens een Open Dag presentatie
    het aantal zou wel een uiteindelijk heel dicht bij het streefdoel kunnen komen
    Dat zal de heren bestuur zekers blij maken.
    Maar ook zekers als supporter zijnde, een bevestiging dat het plafond hoger kan.
    Heracles leeft ruim 45% SC.Houders als in het oude Polman en dat aantal word alleen maar hoger de volgende 2 maanden voor aftrap seizoen.

  23. Stadioncheck 1 juni 2016 16:54

    Prima op koers , mijn prognose klopt aardig 6.500 sc verkocht.

  24. Stadioncheck 1 juni 2016 16:52

    @ Rikkert .
    Zit toch aardig goed met mijn schatting 6500.
    Iets hoger maar , die van mij was actuele prognose, en van JS kan wel een week ,weken geleden zijn melding die nu word gepubliceerd van daar een klein verschil.

    Oude Polman Stadion 4.300 kaarten in juni peiling, vernieuwd Polman Stadion 5.250 juni peiling,2 de seizoen ruim 6.000 sc.houdersin begin eind mei/juni peiling!
    Van het laatste jaar oud Polman Stadion tot nu is verkoop seizoenkaarten 45 % hoger!!
    Het streven is 7.500sc te slijten, binnen 2-3 jaar seizoenkaarthouders
    Dit valt te lezen in tekst van HAFC archief als je even googled(goocheld)

    Wie word dit streefdoel dit jaar al behaald?
    Zou fantastisch zijn

  25. Rikkert 1 juni 2016 15:33

    @Stadioncheck, jij bent altijd van de plaatsen, noteer al maar vast dat er al meer dan 6000 seizoenskaarten zijn verkocht! Gaf ons Jantje aan in de VI.

  26. Stadioncheck 1 juni 2016 15:25

    Het laatst regeltje verhaal ,is een foutje.
    Hoort er niet te staan, vergeten te deleten
    Sorry.

  27. Stadioncheck 1 juni 2016 15:22

    @Bert3.
    We hebben u al belangstelling voor Wout, mag onderhandelen!

    Nou als de juiste clubs komen met veel poen is uiteindelijk alles te koop.
    Heracles heeft zich als club in de kijker gespeeld
    Ik kan zo wel 4 spelers noemen die zomaar in belangstelling kunnne staan van ander clubs!
    Dan is de hamvraag altijd wil club . wil speler?
    We zittenpas in Juni EK moet nog komen, en naar het EK gaat het pas echt rollen de transfermarkt.

    Voordeel alles staat onder contract, en levert altijd transfermoney op!.
    Als er financieel sterke aantrekkelijke clubs komen ,is er geen houden aan voor ons.

    Als zo als nu de situatie is in achting genomen Weghorst vertrekt en word uitstekend vervangen.
    Hebben we minimaal gelijkwaardig team.
    Maar elke club wil meer ook Heracles, maar gezond verstand gebruiken hoort erbij.

    Alflen er direct bij is ingewerkt, Kuwas vind ik een leuke vervanger voor Tanane brengt veel diepgang in het spel, alleen wat minder scorend vermogen dat wel.
    Maar Tannane gelijkwaardig vervangen was mission inposible dat wisten we vooraf wel.
    Dan had je hem moeten houden en transfervrij weg moeten doen uiteindelijk!
    Je zou dan wel kunnen afvragen was Kuwas toen niet haalbaar?
    Dat zal dan wel niet , Excelsior wilde natuurlijk erin blijven.
    En nu het is gelukt pakken ze als nog het geld
    Achteraf is alles gemakkelijk, Heracles doet het gewoon uitstekend, en dat word landelijk erkend .

    Beetje voorbarig

  28. Michael 1 juni 2016 13:42

    Wat voor basisplannen doel je op?

    Castro

    Droste/Breukers
    Te Wierik/Pröpper
    Zomer/Hoogma
    Fledderus/Gosens

    Pelupessy/Vujicevic
    Bruns/Van Ooijen
    Bel Hassani/Kuwas

    Navratil/van Mieghem
    Weghorst/Gladon
    Darri/Kada

    Alles dubbel bezet. Basis van volgend seizoen ja juist top, hooguit nog een beetje aanvulling nodig, mits er niemand weggaat althans

  29. Bert3 1 juni 2016 12:00

    Mooi voor Rob eb Brian. Zelf denk ik ook dat ze goed passen.
    En nu op het veld nog een paar versterkingen. En dan bedoel ik basismannen.
    En als onze sterkhouders vertrekken (Weghorst en IBH) dan natuurlijk ook die vergelijkbaar vervangen.
    verder zie ik niet veel vertrekken, althans niet uit onze huidige basis. Hoewel, je weet nooit