Vincent Vermeij: “Het gaat goed met mijn revalidatie”

21 juni 2017

Vincent Vermeij miste vorig jaar de hele tweede seizoenshelft vanwege een ernstige knieblessure, maar is op de weg terug. Of hij de eerste wedstrijd van het seizoen gaat halen is echter nog niet zeker.

[showmyads]

“Het zou heel mooi als ik er de eerste competitiewedstrijd weer bij kan zijn, maar ik weet nog niet of ik dat kan halen. Het gaat goed met mijn revalidatie. Op dit moment zit ik er nog middenin, maar ik ben al steeds meer op het veld bezig met een bal.” Zo laat hij weten op de site van Heracles.

“In het begin werd er nog gedacht aan een operatie, maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan. Het herstel gaat nu dan ook sneller dan verwacht. Mijn streven is om de voorbereiding weer deels bij de selectie aan te sluiten en vanuit daar weer wedstrijdfit te worden.” Besluit de aanvaller.

 

42 reacties

  1. Since 1958 23 juni 2017 22:09

    Vinny is met Armenteros voor zich hooguit te gebruiken als nr. 10 Na zo’n zware blessure kun je het seizoen 2017-2018 eigenlijk wel afschrijven. Revalideren en een jaar op JL niveau zou het beste zijn m.i. Kan heel goed bij De Graafschap, daar is hij populair, weten ze wat ze aan hem hebben, speelt hij op gras, heeft krediet en zal het niveau zeker aankunnen. Na 30 doelpunten weer terug naar de club, iedereen blij.

    4
    3
  2. Matthijs 23 juni 2017 15:14

    Dit is een test

  3. Puck moonen 22 juni 2017 23:04

    Wow wat ’n app geak

  4. Robbert 22 juni 2017 21:19

    Max ben je naar de Efteling geweest en leef jij in sprookjesland! Kom op zeg, voetbal is big business en vooral de zaakwaarnemers zijn de grootste parasieten. Die gaan voor hun fee en dat is aanzienlijk minder als een speler gaat bijtekenen. De speler wordt door de club met hun trainers beter gemaakt, maar bij vertrek profiteren de makelaar en zijn speler het meest, vooral als ze transfervrij vertrekken.

    Heracles gaat wel degelijk tijdens de winterstop met de spelers om tafel, maar ze worden wel zo door hun makelaar ingefluisterd om niet te tekenen en geen toezeggingen te doen. Het is alleen heel zuur dat Pelupessy naar de buren vertrekt, want dat kan hij niet maken voor de diehard fans.

    3
    6
  5. Geert 22 juni 2017 21:11

    Dat kan Max, maar als je als speler uit je contract loopt is het makkelijker om een club te vinden. Minder financieel risico, dan bij een speler waarvoor je een transfersom moet betalen. Dus logisch dat spelers geen langdurige contracten meer tekenen, als ze er al een paar jaar zitten. En een club en transfersom gunnen, dat is maar voor weinig spelers weggelegd.

  6. Max 22 juni 2017 19:40

    Dat snap ik maar een speler kan ook bijtekenen alleen voor de club zodat ze er wat aan verdienen, als er dan geen club meer komt en ze haken af is het toch mooi want dat blijft hij en zo niet gaat hij weg en verdiend Heracles er ook wat aan!!

    2
    1
  7. Jason 22 juni 2017 18:51

    Een contractverlenging moet altijd van 2 kanten komen hé. Het is niet zo dat Heracles kan zeggen, ‘Hey Joey, bij deze heb je een contract voor de komende 4 jaar’.

    Een speler zal altijd streven naar een betere/grotere club (beter salaris), wanneer ze transfervrij zijn kan dit natuurlijk veel makkelijker. Wanneer Pelupessy van mening is dat hij na het komende seizoen naar een grotere club kan (beter salaris) is het toch logisch dat hij niet bijtekent?

    Want denk je dat Bruns & Te Wierik geen aanbod hebben gehad? Het is gewoon simpel, als ze hier 1.5 ton kunnen verdienen en bij Groningen of Vitesse 2 ton, gaan ze gewoon weg. Moeten we nou eenmaal accepteren.

    10
  8. Max 22 juni 2017 18:47

    Hoezo is Heracles altijd zo lax met die contractverlengingen, zo ver mag het toch niet eens komen, als ze een goede speler willen van ons moeten ze diep in de buidel tasten. Heracles moet al veel eerder contracten gaan verlengen. Dis is niet de eerste keer kan iemand mij dat uitleggen waarom Heracles daar zo lax in is?

    2
    5
  9. BonaFide 22 juni 2017 17:04

    Het moest trouwens zijn: een clean sheet van 10+ wedstrijden

  10. BonaFide 22 juni 2017 16:58

    Welkom Harm Zeinstra! Je werd uiteindelijk de keeper van Cambuur na een trainerswissel. Liefhebber van pro-actief keepen zijn en elementen bezitten van je idool ‘ijskonijn’ V/d Sar zouden bij ons ook prima kunnen slagen. Ik zou eerder voor Van Leer gaan, maar een clean sheet van 10 wedstrijden (waaronder tegen NAC-uit) is zeker knap. Succes alvast!

    8
    1
  11. Barrie 22 juni 2017 16:09

    Vak 74.

    Ik hoop dat je gelijk hebt en dit persoonlijk van Joey hebt vernomen aangezien ik weet dat er banden tussen jullie zijn.

    3
    2
  12. Pannenkoek van HAFC 22 juni 2017 16:09

    Wij plaatsen niks voordat nieuwsberichten cq. geruchten op waarheden en feiten gestoeld zijn. Wij hebben ons lesje wel geleerd.

  13. Vak 74 22 juni 2017 15:24

    Wij ontkennen alles. En wij zijn wederom heel erg boos dat onze publiekslieveling alweer in discrediet wordt gebracht. Eerst feiten checken, maar dat kan de media schijnbaar niet. En HAFC, als jullie een beetje professioneel zijn kopiëren en plakken jullie deze berichtgeving dus NIET. Waarvan akte.

    15
    1
  14. Max 22 juni 2017 14:55

    ‘Twente wil Heracles van basiskracht beroven’
    ‘Twente wil Heracles van basiskracht beroven’
    22 Juni 2017 14:45
    FC Twente dreigt Mateusz Klich kwijt te raken aan Leeds United. De Pool is zelfs al onderweg naar de Championship-formatie, dus lijkt een transfer slechts een kwestie van tijd. Dat weet Twente ook en dus heeft de club de opvolger van Klich al in het vizier: Joey Pelupessy.

    RTV Oost meldt donderdag dat de controleur van Heracles Almelo in de belangstelling staat van de aartsrivaal uit Enschede. Pelupessy speelde jaren in de jeugd van Twente en debuteerde daar in het 2013/14 ook in het profvoetbal.

    Pelupessy heeft bij Heracles een contract tot medio 2018, dus zouden Heraclieden nu nog wat aan hem kunnen verdienen. Het is niet bekend hoe de middenvelder zelf over een terugkeer naar FC Twente denkt.

    2
    10
  15. Max 22 juni 2017 14:52

    @martijn

    Hoe weet u dat??

  16. Basic 22 juni 2017 13:26

    Mooi beroerd dat je telkens leeggeroofd moet worden om te blijven bestaan. Daardoor moet je elk jaar beginnen met bouwen en is het elk jaar weer afwachten of de nieuwe spelers een meerwaarde zijn.
    Je verkoopt je eigen ‘zekerheidjes’ , waardoor je niet door kunt bouwen. Daar baal ik wel van. Ik wil gwoon eens 2-3 jaar de besten in huis houden. Het wordt zo’n onrustig geheel elk jaar weer.

    7
    2
  17. Hendriks 22 juni 2017 13:22

    Zie je Twente en Vitesse al bieden op spelers van Groningen… Nee want die dwingen respect af en vragen veel meer. Heracles boeit het niks. Alles mag weg. BAH

    9
    6
  18. Robbert 22 juni 2017 13:22

    Flapdrollen blijf lekker thuis, koop nooit meer een seizoenkaart en laat je niet meer bij ons mooie zien! Heracles is nu eenmaal een club waar de besten verkocht moeten worden! Als je daar niet tegen kunt verhuis dan snel naar Engeland of Spanje. Daar heb je clubs die alleen maar kopen!

    2
    12
  19. Maik 22 juni 2017 13:05

    Jep, dat is de arrogantie wat onze buren een paar KM verderop hebben, financieel er zo beroerd voor staan maar toch bieden op spelers van ons.

    Ik heb weer verlengd, ondanks welke spelers er staan. Heracles is mijn club. Niet een speler !

    17
    3
  20. Luc 22 juni 2017 12:52

    Egt he FCT is al zo zielig als wat! En dan ook nog naar een aantal jaar pas oog hebben voor eigen jeugd die ze weg doen naar de beste club uut almelo ? en nu weer ophalen? Nico jan en consorten doe je best door Fct flink laten te betalen want hij heeft nog een jaar.

    7
    4
  21. Hendriks 22 juni 2017 12:34

    Echt beschamend dit. Bijna hele elftal in een jaar verkopen. En dan vinden ze het gek dat de seizoenskaarten totaal niet verkocht worden. Ik wacht ook mooi tot eind augustus. Het bestuur verkoopt alles voor geld. Sportief succes boeit ze niet. Waarom zal ik dan een kaart kopen? Alles wordt toch meteen weggedaan.

    8
    10
  22. BonaFide 22 juni 2017 12:31

    Pelupessy heeft al eens tegenover RTV Oost gezegd dat hij hogerop wil en dat hij Twente (zeker) niet uitsluit. Wat Twente betreft noemt hij zichzelf ‘kind van de club’. Als hij daar beter tot zijn recht komt moet hij gewoon gaan, maar we gaan niet liefdadig doen omdat het toevallig onze buurman is ;).

    12
    1
  23. Niek 22 juni 2017 11:43

    Als dat gaat gebeuren dan valt hij echt van een voetstuk… Ik snap best dat hij daar in de jeugd heeft gespeeld. En enigszins sympathie heeft voor Twente. Maar deze overstap kan hij niet maken.

    14
    6
  24. Robbert 22 juni 2017 11:35

    RTV Oost maakt bekend dat Pelupessy ,mogelijk als vervanger van Klich, door ‘de rooien´ zou worden aangetrokken! Bah gvd…………alles maar niet dit Hoogma

    12
    6
  25. itsfunnybecauseyou 22 juni 2017 11:35

    @Robbert: Monteiro is geen nummer 10 maar een eventuele vervanger voor de positie van Pelupessy.

  26. Bert3 22 juni 2017 10:46

    @station check

    Off topic: Hoe staat het met de seizoenkaartenverkoop?

  27. Stadioncheck 22 juni 2017 08:49

    Correctie laten we het (NIET )negatief zien moet het natuurlijk zijn.

    De warmte slaat nu al toe bij mij.
    Lappie gaat weer uit , wie ziet vanzelf wel wat er allemaal gaat gebeuren
    De regie vertrouw ik wel toe aan NJH

    Ik ga zwemmuhhhhhhhh , even afkoeling zoeken.

  28. Stadioncheck 22 juni 2017 08:43

    Dat deze zomer veranderd word is wel duidelijk, het word een warme zomer zowel letterlijk als figuurlijk.
    NJH , en co heeft voorlopig nog geen vakantie.
    Laten we het negatief zien onze spelers leveren vaak geld op, en als je huurt krijg je niks.
    Zie vandaag belangstelling voor Weghorst (Hannover) doen we het dan slecht?

    We hebben geen mutatie in de techn staf , en dat is wel fijn dus de neuzen dezelfde kant op.
    Zij weten welke kwaliteit men nodig heeft, en wat voor balance er moet zijn.
    Hoe dan ook het word een hete zomer voor de heren, en vooral op het punt weer goed team presenteren.
    Voordeel we hebben wat in kas tov concurrentie clubs.
    Op het juiste moment happen dat zal het credo worden.
    En als het scouting zijn werk hebben gedaan, komt het goed.
    En nieuwe ronde , en weer nieuwe kansen

  29. Robbert 22 juni 2017 01:04

    Lezen is moeilijk heren, ik schreef ” als wij ook 3,5 miljoen KUNNEN vangen” mag hij weg. Het is heel vervelend voor ons, maar als hij niet wil bijtekenen dan loop ook hij (net als Bruns) gratis de poort uit. Heracles moet daarom wel verkopen. Laten we maar hopend dat het alternatief al op het lijstje staat. Dat lijkt mij wel, want voor elke basisspeler met een aflopend contract van 1 jaar, zullen alternatieven op de lijstjes staan. We zullen zien

    9
    1
  30. Arthur 21 juni 2017 23:49

    @Robbert: 3,5M€ voor Pelupessy?!?? Je realiseert je dat het hoogste bedrag ooit voor Gladon is geweest (2M€)? Waarom zou Utrecht, dat een topspeler verkoopt aan de landskampioen, het gehele bedrag doorzetten naar Heracles (‘rechterrijtje’) terwijl hij op een andere positie speelt en nog maar één jaar contract heeft?!? Ik neem aan dat je bedoelt dat we Pelupessy niet moeten verkopen? 3,5M€ gaat niemand voor ‘m neerleggen?

  31. Pielle 21 juni 2017 23:39

    Denk dat we moeten opbouwen naar een nieuwe selectie. Met andere woorden er moet toch wel wat bij komen als we Armenteros en Pelupessy verkopen. Van Mieghem snel verkopen voor elk aanbod, Kada verhuren of verhuren met optie tot koop. De selectie wordt zo wel erg dun. Mis nog een type Bosnar, type Bel Hassani, een echte spits met neus voor doel(als Armenteros weg gaat), en een type Quansah/Pelupessy mocht hij vertrekken. Ik weet alleen niet of Van Hintum wel een echte vervanger is voor Gosens? Heb hem nooit zien spelen. Vond Gosens toch echt goede voetballer. Met andere woorden veel werk nog te verzetten voor het bestuur. Minimaal 6/7 nieuwe spelers

    6
    3
  32. Bert3 21 juni 2017 23:39

    @Robbert

    Nu niet met je eens. 3,5 miljoen voor Joey met een contract voor 1 jaar? Dream on kerel.

    7
    1
  33. Robbert 21 juni 2017 23:19

    Even off topic; Ik lees dat Feyenoord en Utrecht er wel uit zijn en Amrabat voor ca. 3,5 miljoen verkast. Dit zou wel eens kunnen betekenen dat Pelupessy wordt weggekocht! Ten Hag kent hem al te goed en zo werkt dat meestal in het voetbal. Als wij ook 3,5 kunnen vangen zou ik er geen moeite mee hebben, het is wel doodzonde maar dat is ons lot.!

    9
    2
  34. Stef 21 juni 2017 22:49

    Daniel Crowley

  35. Ronald 21 juni 2017 22:46

    Zou kuwas wel in de spits willen?

    11
  36. Pielle 21 juni 2017 22:17

    Precies wanneer hij meer speeltijd kreeg van onze trainer, ontstond de ernstige blessure, beetje pech! Beetje meer speeltijd geven aan deze man en we hebben nog een pareltje bij. Nu zal hij helaas nog hard moeten trainen om zijn oude vorm terug te pakken, hopen dat hij dit seizoen wat kan laten zien. Niet voor niets vaak basisspeler bij Jong Oranje geweest, een ideale speler voor een speeltijd als voorzetjes geven of ballen naar voren pompen.

  37. Foppe 21 juni 2017 22:04

    Nieuwe E-speler

    10
  38. Robbert 21 juni 2017 22:00

    Ik gok op een centrumspits en een nummer 10 (Montero).

    3
    1
  39. Ek uit d 21 juni 2017 21:52

    @martijn

    Speler of spelers?

  40. Martijn 21 juni 2017 21:28

    Morgen is er nieuws omtrend nieuwe spelers!

    12
  41. Max 21 juni 2017 20:19

    Alle ballen op Vincent!

    8
    1
  42. Lummels 21 juni 2017 19:11

    Mooi blijf zo doorgaan knul!