Brahim Darri

Brahim Darri door “ontoelaatbaar gedrag” geschorst

30 januari 2018

Brahim Darri is voorlopig uit de selectie gezet. De aanvaller liet volgens de officiële kanalen “ontoelaatbaar gedrag” zien tijdens de training vanochtend.

[showmyads]

“Inhoudelijk doen wij hier verder geen mededelingen over.” Aldus Nico-Jan Hoogma in een kort statement. Hij mag zich op maandag 12 februari na de wedstrijd tegen Willem II weer melden bij de club.

33 reacties

  1. heraclassic1961 1 februari 2018 13:35

    Schaap
    12:17 31 januari 2018 Niet met je eens over Darri. Brahim is juist een speler die door een enkele individuele actie het verschil kan maken en waarvoor het publiek naar het stadion komt.. Hij kan een plaag zijn voor iedere tegenstander. Daarom vind ik het jammer dat hij de komende 3 cruciale wedstrijden niet aanwezig is.

    3
    4
  2. Hafc1903 31 januari 2018 15:45

    Ik had een poging ondernomen om Tannane te huren. Heb je met hem en Kuwas 2 toppers op de vleugels en is die positie eindelijk goed bezet.

    5
    4
  3. Niek 31 januari 2018 15:03

    Het verwachte bericht is er, Heracles klaar op de transfermarkt. Ergens elk jaar een beetje saai en jammer. Maar ook wel weer goed dat we geen rare last minute transfers nodig hebben. Net interview met Osman gezien. Komt wel goed op me over. Ben benieuwd of hij dit weekend al wat minuutjes mag maken.

    9
    2
  4. jopie muntjesman 31 januari 2018 14:04

    @eduard krijg je dan ook gedragstherapeuten etc erbij als ze tanane huren?

    3
    2
  5. Schaap 31 januari 2018 12:17

    Robbert, ik denk dat je gelijk hebt mbt Tannane : effectief, maar Heracles ontgroeid (in ieder geval in zijn eigen hoofd). Darri is het tegenovergestelde: veel (fail?) te laid back, en te flegmatiek. Ruim over zijn houdbaarheidsdatum. Daarbij, liever een solide 4-4-2 dan telkens maar weer hopen op een nieuw talent op de vleugel.

    13
    1
  6. Niek 31 januari 2018 11:07

    Gelukkig heeft Hoogma op de laatste transferdag altijd een ATV dagje. Heracles is denk ik de rustigste club van Europa op de laatste dag. Kuwas gaat niet meer weg. Tannane gaat niet gehuurd worden gok ik. Al zal een aanval Tannane – Vermeij – Kuwas best redelijk kunnen zijn. Als Tannane tenminste zijn niveau weer gaat halen.

    10
    4
  7. Robbert 31 januari 2018 11:00

    Tannane huren is geld in de Weezebeek gooien en ellende binnenhalen. Alleen Jan Smit kon, door zijn aanwezigheid en optreden, hem in toon houden, Jan zit niet meer bij de club en heeft andere zaken aan zijn hoofd. Bij Las Palmas hebben ze hem niet voor niets weggestuurd. En na 5 maand is hij weer vertrokken en blijf je met spelers zitten die hun speelminuten niet hebben krijgen maar waar je wel aan vast zit. De voetballer Tannane, ja graag, maar voor binnen de club en onze selectie zou ik het geen verstandige keus vinden.

    9
    13
  8. Robbert 31 januari 2018 10:51

    Nu maar hopen dat ze Kuwas binnen boord kunnen houden. Het zal weer een idiote dag worden. Je zou als Heracles gewoon moeten zeggen dat er niets meer te koop is, tenzij er minimaal € 7 miljoen ??? voor hem betaald wordt! Dat zie ik niet gebeuren trouwens.

    2
    2
  9. eduard 31 januari 2018 10:38

    Tannane is te huur. Ophalen zou ik zeggen.

    12
    1
  10. Rene 31 januari 2018 10:15

    Herman, kuwas gaat niet naar Vitesse. Roy Beerens gaat naar Vitesse.kuwas was en is niet te betalen, voor Vitesse.

    14
    2
  11. herman 31 januari 2018 07:27

    Het wordt nog even spannend rond Kuwas

    Desondanks lijkt het geen eenvoudige opgave voor de Arnhemmers om een geschikte versterking voor Rashica te vinden. Het AD laat de namen van Brandley Kuwas (Heracles Almelo), Younes Namli (PEC Zwolle) en Mimoun Mahi (FC Groningen) vallen, maar het drietal lijkt een te hoge vraagprijs te hebben.

    8
    1
  12. 2one_1903 31 januari 2018 07:13

    Achteraf hadden we beter afscheid kunnen nemen van Darri. In z’n eerste seizoen liet ie nog wel eens wat zien. Nu zijn die momenten wel erg schaars. Wil niet zeggen dat Petersson een wereldvoetballer is, hij heeft wel meer rendement en is belangrijker voor het samenspel.

    10
    4
  13. Ad 30 januari 2018 23:21

    Daar ri ssie niet … ach ff pauze, niks ongebruikeljk voor hem .lekker chille man, toch bijna veilig. Over een weekje of wat weer een paar leuke circus dingetjes laten zien op het veld, wel zonder enig effect, maar iedereen weer happy. Hee, Piet Keizer was vroeger ook niet gemakkelijk

    7
    3
  14. Foppe 30 januari 2018 22:20

    PSV en Feyenoord hebben lopen slapen, dat niveau heeft assaidi, en hij was niet betalen voor ons.

    7
    1
  15. Hendrik 30 januari 2018 22:16

    Die Rooien gaan ons nog inhalen.

    6
    10
  16. Hafc1903 30 januari 2018 22:14

    Als je die Assaidi ziet vraag je je echt af waar wij wekelijks naar kijken qua linksbuiten. Die man is nog beter dan Kuwas voor ons.

    10
    7
  17. Foppe 30 januari 2018 19:35

    Stef, merk niets van de onrust. Van Ooijen dwingt zelf af, of hij wel of niet speelt, hij moet niet roepen, maar zijn voeten laten spreken. Zover ik weet, wil heracles door met Stegeman, maar twijfelt Stegeman zelf, hij wil meer ambitie zien, van Heracles.

  18. sjaaltjuh 30 januari 2018 19:22

    @arthur hij is de wedstrijd tegen ado nac en w2 uit de basis gezet dat zijn 3 wedstrijden.

  19. Arthur 30 januari 2018 19:08

    @stadioncheck: Eens; ik vind hem ook een sympathieke gozer. Laten we het ook niet overdrijven: hij is maar voor één wedstrijd buiten de selectie geplaatst. Een storm in een glas water volgens mij… Vleugelspelers zijn vaak grillig, omdat van hen verwacht wordt dat ze een actie in huis hebben, terwijl het op andere posities volstaat als je de bal pass-t of op doel schiet.

    Darri is een prima speler voor Heracles en zit dicht achter Peterson.

    1
    4
  20. Stadioncheck 30 januari 2018 18:19

    Emotie ,iedereen wil spelen.
    Voetballers zijn soms net kinderen.
    Soms begrijpelijk, maar alles heeft regels.
    Anders zou de pleuris helemaal uitbreken.
    Meestal een storm in glas water….
    Darri moet verder zijn schoenen laten spreken.
    Hij heeft best veel techniek redelijk snelheid.
    Maar mist vaak overzicht , (kalmte) .
    Jammer , dat er niet meer uikomt, opzich geen onaardig joch.

    16
  21. Stef 30 januari 2018 17:51

    Volgens mij is er meer aan de hand. Het is gewoon te onrustig binnen de club.
    Geen duidelijkheid over de trainer komend seizoen.
    Hoogma die misschien weg gaat.
    Van Ooijen die duidelijk liet blijken te willen spelen, hier of ergens anders.
    De verwachtingen van supporters die te hoog zijn na 6 basis krachten die weg zijn

    11
    19
  22. Lucenskedee 30 januari 2018 17:04

    Broodje kroket….

  23. Alex 30 januari 2018 16:12

    En toch blijf ik vertrouwen houden in Darri!
    Hij komt hieruit sterker terug dan ooit.

    8
    12
  24. Arthur 30 januari 2018 15:52

    @L. De behanger: Trots en niet beteugelde emotie…

    2
    2
  25. L. De Behanger 30 januari 2018 15:47

    Toch jammer, in aanleg een prima speler voor ons. Alleen veel te weinig beslissend, wat is het toch met dit soort jongens dat hun ego hen altijd in de weg zit.

    21
  26. Arthur 30 januari 2018 15:45

    Ik denk dat hij iets positiefs over FC Twente zei of rode voetbalschoenen aan had…?

    3
    12
  27. Polliesr 30 januari 2018 15:16

    Erg jammer
    Hadden we komende wedstrijden goed kunnen gebruiken.
    Als invaller laat ie wel eens wat extra’s zien.

    3
    5
  28. Kris 30 januari 2018 14:57

    Hopelijk zet hij wel de knop om en gaat hij knokken voor wat hij waard is. Als de club van mening is dat hij ontoelaatbaar gedrag heeft laten zien, dan moet hij daarvoor aangepakt worden. Dan is het daarna ook weer aan Darri om zich te bewijzen. Zonde vind ik het wel, want de aankomende drie wedstrijden spelen we tegen tegenstanders waar wij de punten van moeten pakken. En Darri kan daarin zijn aandeel leveren, overigens wel vanaf de bank wat mij betreft, want ik vind Kuwas en Peterson beter vanaf de zijkant.

  29. Geert 30 januari 2018 14:26

    Iemand enig idee wat Darri misdaan heeft?

    P.s. off topic, maar lijkt mij een fijne middenvelder, die Osman!

    9
    1
  30. Hafc1903 30 januari 2018 14:15

    Ag wat buitenspelers betreft spelen we het hele jaar al alleen met Kuwas. Darri,Petersson en Navratil komen allemaal geen lantarenpaal voorbij. Darri is nog de beste maar die heeft 0,0 rendement. Een speeltuinvoetballer. Tevreden met de nieuwe aankoop trouwens. 7 goals en 8 assists als middenvelder is echt veel in een half seizoen voetbal.

    14
    7
  31. Niek 30 januari 2018 14:04

    Zo zonde. Darri is echt een leuke speler. Is alleen compleet zn vorm kwijt geraakt. Leek een tijdje weer goed te komen maar komt er nog niet echt uit. Verder lijkt het mij helemaal geen nare vervelende jongen. Maar blijkbaar is zijn vorm crisis er nu zo uitgekomen.

    Hij mist dus 3 wedstrijden… best behoorlijk. Het schorsen van spelers werkt bij Heracles altijd wel positief na die tijd. We gaan het zien.

    17
    2
  32. Stephan Wiersma 30 januari 2018 13:57

    Mr. Ster allures…

    9
    2