Tussenstand: 4000+ seizoenkaarten verkocht
Reageer 30 Reacties

Tussenstand: 4000+ seizoenkaarten verkocht

woensdag 16 mei 2018, 14:36

Het gaat hard met de verkoop van seizoenkaarten. Inmiddels heeft Heracles aangekondigd dat het inmiddels meer dan 4000 jaarkaarten heeft verkocht.

De seizoenkaarten werden verlengd voor de reguliere tribunes in het Polman Stadion. Dit aantal is dan ook nog exclusief de BusinessClubtribune en nieuw verkochte seizoenkaarten.

Nog tot en met vrijdag om je seizoenkaart te verlengen
Seizoenkaarten zijn verkrijgbaar vanaf €149,-. Voor kinderen, jeugd en 65-plussers zijn seizoenkaarten al verkrijgbaar vanaf €99,-.

Moet jij je jaarkaart nog verlengen? Klik dan hier en doe het online.

30 reacties Sorteren

  • Sjon 17-05-2018, 16:13

    Mee eens

  • Blok 17-05-2018, 11:47

    Heb gisteren voor de eerste keer een jaarkaart gekocht.
    Zit nu hier te lezen en het valt me op dat sommige mensen niet of nauwelijks tegen kritiek kunnen en elkaar af gaan zeiken.
    Volgens mij is dat niet de bedoeling.
    Iedereen heeft een eigen mening en zolang het fatsoenlijk gebeurt moet je deze ook uit kunnen dragen.
    Iets respect naar elkaar toe zou wel op zijn plaats zijn.
    Volgens mij zijn we allemaal Heracles supporters en hopen we allemaal dat we zo veel mogelijk punten pakken.
    Het liefst met goed voetbal.
    Maar goed, ik ben hier net en zal het wel fout hebben.

    25
  • Stadioncheck 16-05-2018, 21:22

    HIER EEN BIJDRAGE VAN ROB OVER HERACLES!
    **************************************
    Onze buren werden wel eens spottend Duitsers genoemd door ons. Lijkt er op dat wij deze titel willen overnemen.
    ***************************************
    Volgens mij zit je vol van Heracles !
    Heb al eens wat nuttigs te melden over Heracles knul?.
    Anders ga lekker op de Twentefans kletsen waar je thuis hoort.
    Ik hoef over jou niks te verantwoorden PINOKKIO-ROB -RUTTE.
    Zit net even recentelijk terug te kijken hoe vaak ik van de 20 keer over jou zielige clubje spreek 1 á 2 keer dus!.

    Dat is toch niet elke keer?
    Waar heb je leren rekenen ?
    Oh ,ik begrijp het al bij Joop en Aldo haha.

    Of kost het jou moeite om wat positiefs te schrijven over Heracles?

    Get a life knul.
    Als je nu al begint te janken naar 1 jaartje JL,
    of zal het langer worden ?
    Niet te hopen voor jou , als je er nu al moeite mee hebt!

    2
    9
  • Stadion check 16-05-2018, 20:27

    @ ROB.
    Wanneer ga jij eens wat zinvol over Heracles schrijven?

    Zie nooit één of andere leuke bijdrage van jou.

    Anders niet lezen ,053 fan knul.

    1
    9
  • Lars 16-05-2018, 19:57

    @Hafc
    Je hebt gelijk gehad! Het duurde echt wel langer dan iedereen had verwacht.

  • Rob 16-05-2018, 18:49

    Stadioncheck:
    Jij zit wel vol van 053, of niet? In elke reactie van jou valt hun naam wel. Laten wij ons nou richten op ons clubje, zij zullen immers qua toeschouwers altijd groter zijn en blijven dan wij.zij verkopen meer jaarkaarten dan wij plaatsen kunnen, maakt niet uit, wij spelen ere divisie. Laat elkaar met rust, we zullen ze nog missen soms.

    9
    9
  • Hafc 16-05-2018, 17:31

    @Lars,

    Hele tijd paniekeren en dat ik ongelijk had over Blaswich, wie heeft er dan nu gelijk?;)

    1
    4
  • Thijsjuhk 16-05-2018, 17:31

    en nu ook bevestigd op het instagram account van heracles. Blaswich heeft getekend!

    1
    1
  • Thijsjuhk 16-05-2018, 17:29

    Laatste filmpje: duidelijk te zien dat het blaswich is! Het is dus toch gelukt. We hebben een nieuwe keeper!

  • thijsjuhk 16-05-2018, 17:26

    Nu zijn er 3 korte filmpjes geplaatst door het officiele account en de laatste zie je iemand liggen met van die plakkertjes op de borst. en terwijl ik dit schrijf is er een 4e. Imenad van de achterkant wordt gefilmd. Lijkt mij Blaswich zoals ik het kan zien!!!!

  • Jagro 16-05-2018, 17:23

    V Ooyen weg , Thom Haye gratis ophalen van Willem II !!!!

    5
    3
  • Thijsjuhk 16-05-2018, 17:20

    Is een soort snapchat hans! Heel kort filmpje waarin je iets ziet en lter staat er nog een op van iemand met oranje schoenen in een fitness omgeving

  • Hans 16-05-2018, 17:17

    @thuisjuhk…..wat voor verhaal?

  • Thijsjuhk 16-05-2018, 17:11

    Verwacht vandaag of morgen een nieuwe speler. Op de heracles instagram zie je in het verhaal in 2 sec de ingang van het zgt. Wat zou duiden op een medische keuring. Spannend!

    5
    1
  • Rono 16-05-2018, 17:01

    Heb er 2! Een voor mezelf uiteraard en 1 voor gezinslid om mee te nemen. Heb er weer zin in. Nu de selectie nog wat op niveau krijgen. Lees alleen nog maar over spelers die (willen) vertrekken. Maar we hebben nog even de tijd.

  • Stadioncheck 16-05-2018, 16:49

    @ Tim:
    Dat hangt natuurlijk veel af van de prestatie op het veld.
    Moet Heracles waardig zijn middenmoot en een lekker pot voetbal
    Alles meer is meegenomen.

    Ik verwacht omzet groei in SC kaarten niet spectaculair maar wel stijgend.
    7.500-8.000 gokje
    De losse ticket verkoop kan wel eens zorgen voor volle bak.
    Er zijn aardig wat voetbal liefhebbers die zowel Heracles en 053 regelmatig bezoeken.
    Dit seizoen is alles anders, Top Oss , en Jong AZ zal niet snel voor extra verkoop losse tickets zorgen en zekers niet op druilerige vrijdag avond , in de Juup Veste!.

    Deze groep(dagjes kijkers zal eerder Heracles -AZ kiezen , dan 053-AZ(jong) in hetzelfde weekend.
    Dus wedstrijden zoals AZ- PEC -bv kunnen dan ook weleens uitverkocht raken.
    Nee , we zullen niet volop profiteren van de degradatie 053, maar wel lichtelijk.

    Maar dan vooral op basis van losse ticket verkoop.
    En dat zal de penningmeester niet erg vinden
    in % zit erop los verkoop meer winst.

    Afwachten , leuk voetbal en punten halen.
    Zal zekers groei geven …
    We zullen het zien aankomend seizoen wat het word!.

    4
    2
  • Rick 16-05-2018, 16:42

    @Robbert: dat zou zeker een optie zijn al ligt mijn probleem bij de NS haha, als ik wedstrijden van zaterdag vanaf 19:30 rijdt er geen trein meer richting huis

  • Robbert 16-05-2018, 16:24

    Voor de personen die op afstand wonen en niet alle wedstrijden kunnen volgen heb in een tip. Koop een kaart met een vriend of iemand ( familielid) die je goed kent. Even een app samen maken en met elkaar communiceren wanneer en wie naar de wedstrijd gaat! Goedkoper dan los kaartje en altijd een stoelbezetting tijdens de wedstrijden. Het is zo simpel!

    7
    1
  • Stadioncheck 16-05-2018, 16:19

    @ Henk JAn:
    2x 299 euro is met wat te veel,
    dus 2 x149 = 298 gelijk zeg maar

    Ze is wel een mooi weer kijker , vind het wel leuk maar niet onder alle omstandigheden.
    Maar een kaart Extra of neefje kan mee of een maat nooit verkeerd
    En losse kaartjes bij kopen bij vak D ,en je kunt ook nog niet naast elkaar zitten is ook geen optie , vandaar de switch.
    D is altijd bijna uitverkocht !
    Wel het mooiste kwa overzicht , maar je kun het in het Heracles stadion overal goed zien.
    Nee, hoor biertje na de tijd hoort erbij in het home .
    DERDE HELFT.;-)

    7
    2
  • Tim 16-05-2018, 16:16

    Ook ik heb mijn seizoenkaart zonder twijfel weer verlengd. Mooi om te zien dat Heracles leeft. Zal toch fantastisch zijn als we aankomend seizoen in veel wedstrijden een uitverkocht huis hebben.

    10
    1
  • Rick 16-05-2018, 16:04

    Helaas door de afstand geen seizoenskaart hier, met een gunstig speelschema (vooral wedstrijden op zondag) hopelijk toch nog flink wat wedstrijden mee pakken dit jaar.

    Maar mooi om te lezen dat de verkoop seizoenkaarten hard gaat!

    11
    2
  • Henkjan 16-05-2018, 16:00

    Beste @stadioncheck,

    Via deze weg wil ik je een hart onder de riem steken, altijd maar onder de mannen naar het voetbal, potje bier erbij. En na jaren dit legaal te hebben gedaan, komt moeders de vrouw met het idee om ook een seizoenskaart te nemen. Er gaat veel veranderen voor je, maar boven dat alles.. We zijn er voor je 😉

    Veel Liefs,

    Henkjan

    13
    2
  • Stadioncheck 16-05-2018, 15:57

    Ik ga na een 149 euro kaart, maar koop er één bij voor mijn vriendin. Dus 2x er weer bij!

    11
    2
  • Blok 16-05-2018, 15:55

    Foppe bedankt en ik voel me nu al thuis

    10
    1
  • Henkjan 16-05-2018, 15:49

    Wij gaan dit jaar ipv 3 met 7 ! Erg veel zin aan!

    14
    2
  • Foppe 16-05-2018, 15:47

    Blok, welkom bij de mooiste club van Nederland, als jaarkaart houder.

    9
    2
  • Marco 16-05-2018, 15:46

    Gaat lekker zo. Kom op mensen bestel een seizoen kaart het stadion moet vol zijn.

    12
    1
  • Blok 16-05-2018, 15:44

    Ben net terug van het stadion en heb voor de eerste keer van mijn leven een jaarkaart gekocht ( 63 jaar ).
    Dat wordt dus 4002.

    20
    1
  • RemcoM 16-05-2018, 15:05

    Ik neem aan dat dit aantal een flink record is voor dit tijdstip , in dat geval zien we een flinke groei , en is ons stadion behoorlijk vol.

    10
    1
  • JeffreyP 16-05-2018, 14:43

    Goede reminder.. nummertje 4001

    11
    1