Sam Lammers onderweg naar Heracles?

11 juni 2018

Het werd eerder al in de reacties gepost door een reageerder: Sam Lammers staat in de nadrukkelijke belangstelling van Heracles.

Op Twitter circuleert een foto rond waarin de spits van Jong PSV samen met Rob Toussaint én met (hoogstwaarschijnlijk) Hendrie Krüzen staat te praten in de catacomben van het Polman Stadion. Waar het precies over gaat, is nog niet bekend, maar het is vast en zeker niet alleen voor een gezellige kop koffie.

Wordt vervolgd…

Foto: Bert Letteboer

86 reacties

  1. Stadioncheck 17 juni 2018 09:21

    @Bert3.

    Ja , even wat belangrijkers te doen gehad.
    Er is meer dan voetbal alleen.
    Maar jij mag ook gerust wat op de hafc schrijven hoor, daar is de site voor SUPPORTERS MET EEN BLACK WHITE HART!;-)).
    Daar is de site voor bedoeld, en zekers voor de gene die nog wat te nuttigs te melden heeft.
    Het is komkommertied.

    MIjn bron genaamd Intuïtie , zegt aankomende week valt er weer wat spelersnieuws te melden zijn.
    En mijn bron heeft het wel vaak verdomd goed.
    Volgende week komt er aardig wat spelers terug van vakantie, om even een weekje voor de start voorbereiding contractjes te tekenen enzovoort.

    De komkommer tijd zit er voor de grootste deel al weer op.

    .

    3
    1
  2. Mark 16 juni 2018 19:47

    @polly jammer dat weinig sociale media volgt meneertje veldwijk is drukker met zijn vriendinnetje dan sport

  3. Polly 16 juni 2018 09:49

    Lees net dat veldwijk een contract heeft getekend bij sparta. Heeft Heracles toch flink lopen slapen. In plaats daarvan hebben ze hun energie verprutst in een huurspits die naar Friesland is verkast.

    2
    18
  4. Bert3 15 juni 2018 21:10

    @stadioncheck @Robbert

    Uitgepraat?

    6
    1
  5. JeffreyP 15 juni 2018 11:24

    Uiteraard worden er geen namen genoemd.. Helaas wel net het bericht dat het uitgesteld wordt. Neemt niet weg dat er van de week al een speler is gekeurd en heeft getekend. Alleen de presentatie laat dus nog even opzich wachten.

    14
    6
  6. Robbert 15 juni 2018 09:32

    Zeg het maar, wie komt er!!!! Al die ‘ betrouwbare bronnen’ die zeggen wat te weten, ik geloof ze niet meer😳

    4
    1
  7. JeffreyP 15 juni 2018 08:56

    Maar wij zijn na vandaag ook een speler rijker…

    7
    3
  8. willem 15 juni 2018 07:31

    Lammers naar Heerenveen

    6
    1
  9. Robbert 14 juni 2018 19:21

    Grappenmaker ben je Stadioncheck👍 Maar alle geheid, meer dan 6 ton moet je er niet voor uitrekken vind ik. Hij heeft nog 1 jaar te gaan en dan zijn ze in Venlo blij dat ze nog centen kunnen pakken. Natuurlijk wil Heracles veel meer voor Monteiro, maar dat komt omdat ik hem betere voetballer vind dan Leemans en omdat zijn contract nog 2 jaar met optie jaar doorloopt!

    5
    3
  10. JeffreyP 14 juni 2018 19:11

    Zo’n jongen is met een goed verhaal misschien haalbaar als hij transfervrij is. Met een doorlopend contract niet te betalen. Wij laten onze beste spelers toch ook niet gaan voor minder dan een miljoen? Waarom zou VVV dat wel doen?

  11. Stadioncheck 14 juni 2018 18:57

    Robbert, Oke.

    Ophalen die man voor 6 ton , maar ik pas de rest niet bij haha dat mag jij doen.
    Ik hoop dat je nog een paar spaar euros in de oude sok hebt dan , die het erom doen.
    Suc6.;-).

  12. Robbert 14 juni 2018 17:22

    Stadioncheck ga het rijtje subtoppers maar langs, wie zit er op Leemans te wachten? Az….nee die gaan eerder voor Monteiro, Arne Slot kent onze speler als de beste en dat speelt mee. Utrecht….hebben met de nieuwe spelers Gustafson en Van Overeem middenvelders zat. Vitesse….mogelijk als vervanger voor Mount …? Kan ook zijn dat ze een nieuwe uit Engeland of Rusland krijgen. Daar zie ik hem niet naar toe gaan. Heerenveen …..daar hebben ze 7 middenvelder en staat niemand op de nominatie om te vertrekken. Groningen …..zou kunnen als Drost eventueel vertrekt. En vergeet niet, Groningen heeft niet veel meer te besteden dan Heracles. Zij zitten ook op transfervrije spelers te azen. Kortom we zijn helemaal niet kansloos! En 2 miljoen betaald ook geen enkele subtop club voor een middenvelder die 1 seizoen eredivisie op zijn CV heeft staan. Voor 600.000 haal je hem op! Meer is hij ook niet waard!

    1
    4
  13. Stadioncheck 14 juni 2018 16:46

    Hij speelt niet in de Juup Robbert!

    Voor een paar ton ophalen, kan bij Telstar of Almere met alle respect.
    Act marktwaarde Leemans 2 miljoen
    Plus dat de gehele subtop belangstelling heeft zal de prijs zekers niet laten dalen , in het vraag en aanbod!.

    En als Mühren tot 2021 onder contract staat , die dan ook niet .
    Actuele waarde 700.000 gaat Heracles niet betalen of de prijs is onderhandelbaar, ook een vraag en aanbod kwestie en wat wil Waregem zelf?

    Dus beiden moeilijk, maar met alle respect Leemans zal niet haalbaar worden.
    Ik maak mezelf niks wijs.
    Jesper Drost zou wel eens kunnen is een beetje twijfel bij Groningen aflopend contract.
    Ook ibv PEC

    4
    2
  14. Robbert 14 juni 2018 15:05

    Wie zegt jou dat hij 1 miljoen of meer moet kosten dan. Hij heeft nog een contract tot juni 2019, als ze geld willen dan moeten ze dit seizoen verkopen. De door jou genoemde Mihren heeft officieel nog een contract tot 2021 bij Zulte Waregem, die krijg je ook zo maar niet voor niets toch!

    2
    2
  15. Stadioncheck 14 juni 2018 14:39

    @ Robbert , goede speler, maar je denkt toch niet dat Heracles meer dan een miljoen gaat betalen?.
    Wel bij haalbaar en betaalbaar blijven , anders kan ik wel weer betere noemen als Leemans..
    Heracles betaald geen miljoen of meer voor een middenvelder.

    6
    1
  16. Hafc 14 juni 2018 13:59

    @Appie, leuk is dat dat geen eens de reden was, de echte reden was dat de monteur van het filmpje het ontzettend druk was waardoor dat vertraging opliep, hij is nu ook druk dus zal daarom wel weer later komen.

    3
    1
  17. Appie 14 juni 2018 13:58

    De reden dat het teken moment van Blaswich later was had een reden, namelijk dat ze nog competitie moesten spelen in Duitsland. Dus kom niet aan met ‘dom’ kom liever met een eerlijke bron en op waarheid beruste info, in plaats van roeptoeteren en fabels de wereld in helpen.

  18. Hafc 14 juni 2018 13:22

    @Appie,

    Toen Blaswich medisch gekeurd was en het officieel naar buiten kwam, had ook ruim een week geduurd dus wacht nou maar is rustig af i.p.v. zo ‘dom’ te reageren.

    5
    1
  19. Appie 14 juni 2018 13:08

    Alweer iemand medisch gekeurd? Want dat gebeurd schijnbaar aan de lopende band bij Heracles. We horen er alleen nooit meer iets van. Ook niet van de roeptoeters die het de wereld in helpen.

    4
    3
  20. Robbert 14 juni 2018 10:12

    Jammer Bert3 dat je geen gevoel voor humor hebt ☺️

    2
    5
  21. Bert3 14 juni 2018 07:37

    @Robbert

    Dank je zielepiet

    4
    3
  22. Robbert 14 juni 2018 00:39

    Ja hoor Bert3 jij mag die veer in je kont hebben,😉 even voorover staan kerel😂😂

    2
    4
  23. Jagro 13 juni 2018 23:04

    Jahanbakshs waarschijnlijk naar brighton.
    Kuwas naar AZ ???

  24. Gerrits 13 juni 2018 22:42

    Leemans zou een regelrechte stunt zijn, marktwaarde van deze speler is volgens Transfermarkt 2 miljoen. Ik zie het niet gebeuren, ook niet logisch in de vervolgstap van de speler, eerder een AZ, Utrecht of Vitesse.

    2
    1
  25. Bert3 13 juni 2018 22:34

    Ja hoor Robbert. Heel origineel die Leemans. .Zie mijn post van 20.59 uur

  26. Robbert 13 juni 2018 21:20

    Ik heb nog wel een naam, ik heb hem hier al eerder genoemd Stadioncheck, Leemans van VVV. Vind ik veel beter dan Muhren en hij is ook veel jonger, kun je nog veel bij brengen. Groot, sterk en gedreven een loper met veel diepgang. Haal op deze man.

  27. Stadioncheck 13 juni 2018 21:06

    @ Robbert:

    Ik vind Veerman beter op dit moment dan Gladon, en Mühren beter dan van Ooijen.

    Ja , en als jij beter wil, dat wil ik ook graag !
    .
    Maar dan kom je in categorie helaas niet betaalbaar voor ons, of anders huren.

    Waar jij niet zo voorstander van bent!?

    Ik denk toch echt dat je met dit soort spelers meer dan tevreden moet zijn.

    Nee ,je word er geen kampioen mee, maar door dit soort namen te vervangen , voor Gladon, en van Ooijen ga je mijn inzien niet op achteruit, maar op vooruit.
    Vind beide genoemde spelers aanzienlijk beter.

    Het zal nog moeilijk genoeg zijn om dit soort spelers binnen te halen geloof me maar. Mocht er daadwerkelijk tot interesse komen!.

    Toevalligheden als Tannane , Armenteros, dat soort spelers overkomt je niet elk seizoen.

    Je zult ook realistisch moeten zijn.

    Je kunt wel betere spelers krijgen maar die moet je dan huren zoals NAC .

    Iets waar Heracles niet voor kiest, hooguit met een uitzondering eens huurt.

    We zullen zien Robbert wat het word.

    2x Prioriteit sits en middenvelder, zal de wens zijn voor 1 juli aanvang voorbereiding seizoen.

    Nog ruim 2weken te gaan!.

    .

    3
    2
  28. Bert3 13 juni 2018 20:59

    Laat die volendammers lekker waar ze zijn. Ik reken een beetje op Leemans en hoop op van Crooij. Allebei van VVV en klaar ben je

  29. JeffreyP 13 juni 2018 20:18

    Laten we die oale Volendammers toch mooi op hun plek houden. De transfermarkt duurt nog 2 en halve maand en tot nu toe alleen nog maar goede zaken gedaan. Daarnaast lijkt het verhaal Lammers toch nog steeds zeer(!)serieus ondanks alle berichten in de media. Verder is Fledderus druk aan het netwerken in Oostenrijk en Spanje.. Er zal ongetwijfeld een mooie selectie komen te staan!

    9
    1
  30. Robbert 13 juni 2018 20:05

    En toen was mijn accu leeg…….
    Stadioncheck:
    Vervolg: Muhren/Monteiro is een slapjanus en een vechtertje op het middenveld. Je noemt Garcia Garcia, dan noem je iemand, komt ook als slapjanus soms over maar had ‘gouden benen’ en dat heeft Muhren niet, dat is een behoorlijk verschil. Veerman onhaalbaar voor ons als hij basisspeler zou zijn bij Heerenveen? Kom nu schat je Heerenveen wel heel hoog in, de afgelopen 4 jaar zijn ze als 7e, 12e, 9e en als de nummer 8 geëindigd. Niet best voor een club met een subtopclub begroting. Kortom Veerman is niet top, hij was de suppersub en we hebben al een suppersub. Maar we gaan het zien Stadioncheck, ik laat me aangenaam verrassen.

  31. Leon 13 juni 2018 19:25

    Kwam net mark jan Fledderus in de auto tegen richting Vriezenveen als ik het goed gezien heb. Heeft hij altijd zulke lange werkdagen of?🤨

  32. Stadioncheck 13 juni 2018 18:55

    @ Robbert:

    Toch geen slecht middenveld?

    Mühren met Monteiro samen op het middenveld, en vul speler ……. de ontbrekende speler keuze uit huidige selectie maar in !.

    Heb je alle ingrediënten op het middenveld.

    Denk dat menig ERE Divisie club daar van droomt onder de – Top 6-7!.
    Maar maak je niet druk; http://www.heracles.nl zal ons spoedig vertellen wat ons hopelijk blij gaat maken.
    Over minder dan 3 weken start de voorbereiding al weer.
    En dan is de verwachting dat de PRIORITEITEN spelers er ook zijn, tenminste wel een doelstelling van Wormuth en MJF.

    Ik verwacht witte rook tussen de datum 20-6- 1 juli.

    Waarom?.
    Lammers moet zijn keuze eerst maken.

    Deze kans kan ik moeilijk inschatten, je weet niet of het altijd waarheid is wat op geruchten sites geschreven word.

    Het is pas waarheid dat het op Heracles.nl bevestigd is.

    In elk geval ze hadden wel genoeg interesse voor Lammers (huur), anders kan hij de koffie wel dichterbij huis drinken.

    1
    1
  33. Robbert 13 juni 2018 18:31

    Ik weet Stadioncheck met 11 sierpaarden win je ook geen wedstrijden, maar vorig seizoen heb ik een werkpaardje ( Monteiro) gezien, maar hij is gee

  34. Stadioncheck 13 juni 2018 18:06

    @ Robbert .
    Respect voor jou mening.

    Maar als Veerman basisspeler was bij Heerenveen, zou hij toch onhaalbaar zijn geweest voor ons.
    Kijk als jij spelers als Zeneli , Goochellaar voor je hebt staan word het wat moeilijker om zo maar basis speler te zijn.

    Uth , en Friend kwamen toch ook niet voor in de directe basis elf bij Heerenveen!

    En Mühren ik ben met je eens oogt slap zijn houding.

    Maar kan toch wat extras brengen , en nee daar win je de oorlog niet mee.

    Maar zet hem tussen goede spelers en hij rendeert.

    Sparta was toch ook wel heel matig, en nee het is geen karrentrekker.

    Dat was GGG ook nooit en kon ook goed voetballen

    Het gaat om de mix, met 11 zwoegers zullen we om de degradatie spelen ,en never voor de play offs EL ticket.

    Het is waar je voor kiest Robert

    De Armenterosjes en de tannanetjes liggen niet altijd voor het opgrijpen, met een toevalligheid van geluk.

    Wat weet ik van deze jongens ze kunnen goals maken ,en brengen creatief inbreng

    Je moet er alleen geen 11 van hebben lopen, je hebt sierpaarden en werkpaarden nodig Robbert.

    Net zoals in een bedrijf werkers en denkers.

    Maar wees gerust Robbert, ik ben MJF niet dus…..

    Maar ik zou deze 2 wel willen indien financieel mogelijk!?

    Want beiden zijn natuurlijk goede spelers en zekers voor Heracles begrippen .

    We zullen zien , eerst moet Lammers ergens tekenen ,gaat hij niet naar Almelo,dan komt optie B om de hoek kijken,en dat is…………………….. vul maar in!;-).

    3
    1
  35. Robbert 13 juni 2018 17:37

    Stadioncheck ik respecteer en waardeer jou kennis, maar wat betreft Veerman en Muhren ben ik het niet met je eens! Ze komen beiden over als een stelletje slapjanussen. Broodvoetballers waarvan is niet de energie van af zie spatten. Ze spelen op basis van hun talent en niet op basis van power en dat hebben we nodig. Vuurvreters, ik heb teveel wedstrijden gezien waar we als slappelingen begonnen en waarin geen enkele speler(s) het voortouw namen. Ik zie dat de twee Volendammers ook niet doen. Verder was Veerman niet echt een basisspeler bij Heerenveen. Een Heerenveen die de afgelopen jaren niet best gepresteerd heeft, dat in vergelijking met hun budget. Muhren heeft daarentegen Sparta ook niet verder kunnen helpen in de strijd tegen degradatie. Kortom laat de Volendammers aub niet komen. Geen toegevoegde waarde. Ik heb niet zo een naam, maar van mij mag er een talent komen. Geen enkel probleem want de eredivisie begint zo langzamerhand een veredelde jeugdcompetitie aan het worden. Als ze goed zijn worden ze al op 18 of 19 jarige leeftijd verkocht.

    5
    1
  36. Stadioncheck 13 juni 2018 17:14

    @ Geert;
    We kopen niet allemaal jonkies.
    Dat zou het team is disbalance brengen.
    We kunnen wel 5 x van de Waters leeftijd halen.
    Leuk voor de toekomst handel.

    Maar we hebben zekers ervaring nodig, spelers die er staan als er een moeilijke fase komt in de competitie.
    Een goed team bestaat uit mix van gevestigde spelers , en met talentvolle spelers.
    Buiten deze 2(Volendam Boys) zou ik jonge spelers halen, die vermogen hebben om aan te haken in de loop van het seizoen.

    van de Water zal er ook nog niet direct klaar voor zijn normaler wijs.
    Zal zich nog op wat punten moeten verbeteren om in de basis elf te kunnen spelen.

    Talent is er kijken wat de technische staf eruit haalt.

    Ik heb wel vertrouwen in deze jongen, maar zie hem nog niet direct als vaste waarde, maar dat zal komen ,daar ben ik wel van overtuigd.

    Een niveau hoger geeft meer kritiek, en alles wat minder mocht bij Almere, is nu moeten geworden.
    Het zou ook vreemd zijn als het niet zo was als je hoger wilt spelen!.

    Dat zijn fases van ontwikkeling bij een jonge gast.

    We hebben zeker spelers nodig die er direct staan.
    Talent super, maar ervaring altijd noodzakelijk.

    En de keuze Mühren of van Ooijen is bij snel gemaakt bij mij.

    Idem Gladon of Veerman.
    Beiden duidelijk meer kwaliteit.

    Het is ook een stapje duurder , maar ja als je als club verder wilt groeien , moet je daar ook stapjes inmaken.

    Ik zie Lammers niet komen , van ander kant huren en opleiden ,en volgend seizoen weer een ander zoeken wat schieten we er per saldo mee op!
    Missen we wel echt zoveel?

    Als Lammers naar Heerenveen gaat zie ik Veerman wel vertrekken.
    Hopelijk naar ons, ik heb bij deze speler wel een goed gevoel.

    Maar ook deze speler moet maar laten zien dat hij beter is dan Vermeij(ik denk zelf van wel)
    Voor Vermeij de uitdaging dat hij erin hoort te staan.
    Ik vind dat je dat altijd af moet dwingen op basis van daden.

    De beste 11 spelen.
    En de rest krijgt altijd het gehele seizoen door weer kansen, die je moet pakken.

    3
    2
  37. Spotter 13 juni 2018 16:37

    Gewoon Lammers deze kant op, komt wel goed.

    3
    3
  38. Geert 13 juni 2018 16:16

    Alles wat je zegt klopt Stadioncheck. Het zou geweldig zijn, maar past absoluut niet in het beleid van onze club. 😅 Niet jong genoeg volgens mij voor een opleidingsclub.

    Het blijft dus bij dromen 😉

    1
    2
  39. Stadioncheck 13 juni 2018 14:55

    Toch nog Veerman fans, ik dacht al.;-).

    Als je het helemaal goed doet neem je Mühren erbij voor de 10 positie, die kunnen elkaar blindelings vinden ,dat was 3-4 seizoenen geleden een prima tandem bij de Palingclub, die toen vooral door hun beiden een fantastisch seizoen hadden,
    met helaas net geen promotie.
    Weg werden geplukt bij AZ en bij Heerenveen.
    Net niet goed genoeg daar, maar voor ons zekers meerwaarde.
    Zekers als koppel Mühren /Veerman heb je een puik koppel.
    Dat is al direct ingespeeld ,met veel voetbal vermogen, en met Monteiro er naast.:-).Wow.
    Allemaal technische vaardige spelers die zeker geen problemen hebben met de ondergrond kunstgras,en ook goed op het natuurgras uit de voeten kunnen btw!.
    Nee, goedkoop zal het duo niet zijn, maar je hebt wel een tandem nr:10 +9 die elkaar al direct begrijpt, ze hebben een paar seizoenen samen gespeeld.
    Ze kunnen zelf nog in omgekeerde positie spelen tactisch, beiden zijn centrale spelers in de aanval.
    En je pakt in één hap ook een hoop scorend vermogen erbij.
    Wel een middenvelder erbij zetten die defensief de gaatjes vult erbij zetten,
    Zoals vroeger Quansah deed.

    Duitse degelijkheid, met een Volendams creatief sausje!.

    Why not , keer wat anders.

    4
    3
  40. FAF 13 juni 2018 13:51

    Veerman is technisch echt wel een heel goede voetballer. Zijn balaanname en snelheid zijn beter dan van Vermeij. Eens verder dat Vermeij een kans moet krijgen, ik denk dat hij voor Heracles namelijk een prima spits is.

    2
    1
  41. Niek 13 juni 2018 12:06

    Veerman heeft alles in zich om een cultheld te worden. Die overigens behoorlijk kan voetballen. Zou hem liever zien komen dan Lammers huren.

    5
    1
  42. Justinhafc 13 juni 2018 11:37

    Veerman is wel een ander kaliber dan Vermeij hoor. Hij heeft behoorlijk wat snelheid en is ook handig met de bal. Alleen door zijn postuur lijkt hij op Vermeij, alleen qua kwaliteit is het echt een verschil. Als Lammers naar Heerenveen gehaald wordt gaat Henk zich wel achter zijn oren krabben…

  43. Jeroen 13 juni 2018 10:27

    Graag of niet. Anders NEXT!

  44. Leon 13 juni 2018 09:51

    Het begint een mooie transfersom te worden rondom Sam lammers! Nu staat op vp dat hij begin volgende week de knoop doorhakt. Maar volgens vp is Heracles vrijwel kansloos. Hij is de teams mooi aan het uitspelen tegen elkaar!

  45. Hafc 12 juni 2018 23:34

    @Matthijs,

    Het duurde bij Blaswich ook ruim een week tussen de daadwerkelijke bekendmaking en medische keuring, kan dus zomaar nog ruim een week duren!

    3
    3
  46. Matthijs 12 juni 2018 21:44

    Als er vandaag een speler medisch gekeurd is en hij hier doorheen gekomen is, dan moet deze week de presentatie volgen. Sam Lammers zou niet medisch gekeurd worden, dus ik verwacht eigenlijk iemand anders.

    Morgen even de Instagram van Heracles in de gaten houden. Wellicht dat ze weer iets doen zoals met Blaswich en Rossmann.

    6
    1
  47. robbert 12 juni 2018 21:26

    Ik ken deze Malen niet, heeft bij Ajax en Arsenal gespeeld en heeft een contract tot 2020! Zijn waarde wordt op € 750.000 ingeschat. Ik denk dat hij niet te koop is, huren is de enige optie. Hij was goed voor 13 goals en 3 assists in de JL.

    3
    1
  48. BonaFide 12 juni 2018 20:49

    Wat Jagro hier beneden zegt: Donyell Malen! Dat is een meevoetballende spits. Maakt geen kans in PSV 1, want heeft L. De Jong, Romero en Lammers voor zich. Komt van Arsenal en was bij Ajax ook een groot talent. Die jongen kan beter voetballen dan Lammers.

    2
    4
  49. Robbert 12 juni 2018 20:40

    Heren volgens mij gaat het ook om welke type spits zoeken we eigenlijk. We hebben al een target man, lang, kopsterk en als pinch-hitter te gebruiken.

    Ik denk dat we een meevoetballende spits er bij zouden moeten hebben, een type die in de kleine ruimte kan spelen, de bal kan vasthouden en moeilijk van de bal te krijgen is en gemakkelijk kunt inspelen zodat de middenvelder kunnen aansluiten. Een man waarmee je snel in de combinatie kunt spelen, een type Samuel Armenteros. Met zo’n man kunnen onze buitenspelers (wat ze graag doen) ook het centrum opzoeken en achter de spits tot scoren komen. En ik denk ook dat de man achter de spits (Niemeijer) dan meer tot scoren komt. Een ander type spits dan Vermeij, dan kun je ook in een ander systeem spelen. Kuwas zou dat ook wel kunnen denk ik. Ik heb geen naam, maar er moet vast wel zo’n man ergens te vinden zijn.

  50. Stadioncheck 12 juni 2018 19:37

    @ Hans :
    Klopt, helaas die uit de 2de bundesliga de goeien zijn niet te betalen, en de krenten uit de pap uit derde bundesliga waarvan ik er 2 namen opnoemde zij al weg geplukt door 2de bundesliga clubs.

    Als je alla type Lammers wil huren, moet je bij bundesliga clubs kijken, die een jongeling willen laten rijpen door verhuur , net zoals PSV met Lammers doet bij Heerenveen.
    Maar die krijg je niet vaak bij aanvang voorbereiding.
    En met 1 échte spits de voorbereiding in gaan is wel erg mager.

    Anders snap je de uitdrukking PRIORITEIT niet meer!

    En een spits met een doelpunten CV uit de derde bundesliga kiest eerder voor een overstap naar de 2de bundesliga.
    Daar kunnen we wij met loon niet tegen op.

    Dat we een goede keeper (Blaswich)konden krijgen uit de derde bundesliga was al een hell of job.
    En dat is niet voor een prikkie salaris, deze ligt wel wat hoger dan Castro op de salaris strook!.
    En spitsen zijn duurder dan keepers, ckers als ze ook nog iets meer kunnen als de bank warm houden.
    Een kleine 12 miljoen begroting is niet veel Hans.

    Maar er zijn nog genoeg andere competities, wij weten niet wat Heracles als netwerk heeft!.
    Wie weet komt er wat uit Belgie, Spanje Segunda 2 wie weet?
    Er komt in elk geval een spits bij , dat weten we wel ckers!
    Als ik in Nederland kijk ja dan kan ik alleen nog namen noemen als Veerman , Novacovich, Mühren , Friday.
    Dat zijn zo´n beetje de smaken, ik had ook liever meer smaken, maar die zijn niet haalbaar en betaalbaar voor ons.

    En de non grata spits van Groningen(Veldwijk) is ook een zware twijfel , na weigeren inval beurt.

    Anders ben je afhankelijk van een goed internationaal betrouwbaar netwerk!

    In Duitsland zal men best wel wat weten, dat moet wel met Wormuth en Nijhuis als netwerk.

    Maar Heracles(MJF) heeft ook al aangegeven niet te Duits willen te worden.

    Ik ben net zoals jij benieuwd Hans wie de nieuwe spits word?.
    Dat is prioriteit nr 1 op dit moment nu.

    Uiteindelijk bepaald TD ,Wormuth of het wat is .

    Niet wat ik er van vind ,of wij er van vinden.

  51. Lucenskedee 12 juni 2018 19:01

    Heerenveen 😑

    2
    1
  52. Hans 12 juni 2018 18:34

    In de Duitse tweede en derde bundesliga lopen zat spitsen rond die ze er met groot gemak inknallen.
    Komt wel wat moois.
    Benieuwd wie er vandaag is gekeurd (zie hvh. nl onder het kopje over Lammers).

    4
    2
  53. Stadioncheck 12 juni 2018 18:20

    Ja wie moet er dan komen?.
    Niemand dan……….!

    Ik vind Veerman trouwens een stuk beter dan Gladon, of Vermeij.

    En ik lees weinig negatief over hem , ook niet over zijn voetbalspel op de Heerenveen site.
    Zijn je juist eerder lovend over Henkie dan negatief.

    De snelheid van Veerman , nou laat ik de mensen gerust stellen is ook beter als van zowel Gladon als Vermeij.

    Als Utrecht hem afgelopen seizoen graag wilde hebben, maar uiteindelijk niet kon los weken idem dan zal de jongen toch echt wel wat kunnen.
    Of zullen die scouts kak in hun ogen hebben.
    Over algemeen kunnen ze bij Utreg wel goede spitsen aantrekken zie verleden!.

    De volgende vraag is dan wil deze jongen weg, mag hij weg, wil hij wel in Nederland blijven, wat kost de afkoopsom aflopend seizoen, en wat zijn de persoonlijke eisen.
    Zelfs daar zijn wij niet als enige club.

    Beter niveau kan alleen met huren.

    Uth, Lakic ,Friend, maar je kunt ze nooit contracteren.
    Ik vind Veerman meer dan een respectabel spits. En zekers beter dan Gladon, en Vermeij die de strijd daar me kan aangaan.

    In de Juup zie ik niks, Ajax leent niks uit aan kunstgras clubs
    .
    Talent Vente van Fainoord een optie?
    Maar dat is geen zekerheid of die überhaupt
    uitgeleend mag worden, ken de plannen niet van Feyenoord.

    Kom op wie weet dan beter alternatieven in Nederland?.

    Weinig namen zie ik hier ten ronde gaan.

    Sam Hendriks gaat waarschijnlijk serie B spelen

    Of komt de spits toch uit ausland?
    Lakic2?

    Ajax wil niks verhuren op kunstgras spelende clubs?

    Het is best moeilijk om zo maar een spits op te noemen .
    .
    Ik hoor zo weinig namen hier, kom op scouts haalbaar en betaalbaar!

    Een spits is wel de duurste schakel,. maar een goede spits die je een paar plaatsen hoger laat eindigen levert ook tonnen op!.

    4
    2
  54. Niels 12 juni 2018 18:13

    Lammers naar Heerenveen

  55. Pollie 12 juni 2018 17:59

    Lammers goede aanwinst. Meteen doen. Vermeij komt dan op de bank. Maar als pinchhitter nuttig. Je wilt als club vooruit, dan heb je een goalgetter nodig. Dat is Lammers wel en Vermeij niet.

    4
    4
  56. Hans 12 juni 2018 17:08

    Veerman zeker niet ophalen,dan heb je exact een zelfde speler als Vermey…..Wormuth zal waarschijnlijk een ander type spits erbij willen hebben.
    Anders krijg je ook weer hetzelfde als vorig seizoen.

    1
    1
  57. JeffreyP 12 juni 2018 16:56

    En wat nou als een huurling dusdanig veel kwaliteit bezit waardoor je een prachtig seizoen draait en je bijvoorbeeld plaatst voor Europees voetbal? Dan mag het wel?

    6
    2
  58. Justinhafc 12 juni 2018 16:56

    Henkie Veerman maar ophalen?

    7
    1
  59. roy 12 juni 2018 16:54

    @martijn maandag of dinsdag word er een speler gepresenteerd ? ………….

  60. Robbert 12 juni 2018 16:44

    Dat is heerlijk Gerrits 👍😂😂 we zijn al eens door Heerenveen ( toen met Uth) genaaid. Nu mogen ze de Friezen wel terug pakken😉😉

    3
    4
  61. A3N 12 juni 2018 16:41

    De deal is nog niet rond. Op VI staat dat ze een akkoord naderen….

  62. Stadioncheck 12 juni 2018 16:35

    Jammer life goes on.
    Zal vast wel een plan B zijn.
    Wachten op een nieuwe naam, er komt een nieuwe bij Heerenveen dan zou er ook wel eens kunnen gaan.;-).

  63. Gerrits 12 juni 2018 16:31

    Iedereen snapt nu wel het idee van huren Robbert, je hebt het in zo’n beetje elke reactie uitgelegd, waarvoor dank.

    Hoop dat het je een beetje oplucht dat Lammers niet gehuurd wordt.

    3
    2
  64. Robbert 12 juni 2018 16:26

    Ik begrijp zo’n Heerenveen gewoon niet, ze verkopen een van de betere spelers en laten zich door PSV naaien door een jeugdspeler een podium te geven. De winnaars zitten in Eindhoven. Doet hij het daar goed dan is hij na een seizoen weer vertrokken en lacht PSV. Doet hij het niet goed dan kan Heerenveen hem terug sturen maar zijn ze inmiddels wel een goede speler kwijt voor minder dan wat ze hadden willen hebben. Ik ben blij dat hij niet komt, we zijn geen toonzaal van PSV toch! De spits komt wel, dan ga ik er van uit dat hij ons eigendom is, of we huren met vooraf vastgestelde koopoptie!

    3
    2
  65. Jagro 12 juni 2018 16:19

    Nu Lammers niet lukt, probeer Donyell Malen van jong PSV te huren .
    Hij lijkt op Armenteros .
    Zie Donyell Malen Highlights en je bent verkocht.

    2
    1
  66. Ramon 12 juni 2018 15:47

    Lammers op huurbasis naar Heerenveen. Lammer wordt betrokken in de overstap van Dumfries naar Psv. Bron: VI

  67. Arthur 12 juni 2018 15:04

    Ben het met je eens Robbert; Vermeij moet gewoon spelen. Vermeij zal niet tippen aan het Succes-seizoen van Armenteros, maar voor Heracles begrippen heeft hij een heel goed gemiddelde (doelpunt per speelminuut). Kijk de statistieken van Armenteros’ eerste periode of de statistieken van Everton, Hirayama, Lakic, Dost en Weghorst er maar op na. Persoonlijk denk ik dat Vermeij dé speler van het seizoen gaat worden (als hij speeltijd krijgt).

    11
    1
  68. Stadioncheck 12 juni 2018 14:47

    In principe tegen huren, mits……!?

    En ik vermoed dat dit aan de hand is, als er een betere optie zou zijn in idem kwaliteit ,hadden ze die wel gepakt.

    Heracles heeft ook altijd gezegd in principe tegen huren, maar als er een situatie voor doet zal men wel huren.

    En deze situatie zal zich nu wel voor doen
    .
    Wikken en wegen.

    Nee zeggen , betekent dat deze optie ook weg is.

    Ik denk dat er wel andere opties waren, maar wachten en wachten tot dat je baard als sinterklaas krijgt ,en je moet afvragen heb ik nu het gewilde?

    Ik denk dat daarom voor deze optie is gekozen.
    En ik vind Lammers een heel ander spits type dan Vermeij.
    Dus dat past wel n de strategie van Wormuth, zo dat je ook anders kunt voetballen.

    Vroeger waren we er blij mee geweest, en nu twijfelen we!

    Laten we blij zijn dat het kwaliteit heeft
    , en dat Heracles toch bepaalde clubs in pikorde voorbij is gestreefd.

    Als kopen van kwaliteit geen optie is , dan blijft huren over.
    Laten we blij zijn dat talent graag naar Heracles wil.

  69. Leon 12 juni 2018 12:01

    Ik bekijk het er vanuit gaande tov vorig seizoen onze stand in spits Paul gladon. Sam lammers ook evt een huurling, maar lijkt me wel vele malen beter en wendbaarder!

    13
  70. Robbert 12 juni 2018 11:33

    Ik ben het voor een groot gedeelte met Bonafide eens. We hebben een spits, de man is voor veel geld gekomen en door hem weer een seizoen veel op de bank te laten plaatsnemen dan kun je de investering beter in de Weezebeek gooien. Het is mij te simpel om Vincent nu al af te serveren. Hij heeft twee blinde buitenspelers naast zich gehad en twee backs die geen strakke voorzet kunnen geven, kortom hij heeft bijna geen aanvoer over de zijkanten gehad. Met deze Lammers komt hij weer op de bank en leiden wij een speler voor PSV op. Dat moet Heracles gewoon niet willen. Kopen of anders niet is mijn mening.

    17
    2
  71. BonaFide 12 juni 2018 10:06

    @JeffreyP: in het voetbal van tegenwoordig verwacht ik eerlijk gezegd geen voetballers die een binding hebben met onze club. Dan nog zullen zij Heracles meer dankbaar zijn wanneer wij hun geld schuiven, dan dat wij als een soort uitvoerfabriek van PSV Lammers speeltijd gunnen.

    De meeste voetballers moeten daarnaast wennen aan het niveau en ons systeem. Wat dat betreft was Gladon in het voordeel t.a.v. Lammers. Zelfs kwaliteitsspits Uth stond er niet direct in de eerste wedstrijd. Op het moment dat hij net zijn draai vond en beter ging spelen was het alweer einde seizoen. Weg Uth. En wie had er profijt van? Heerenveen. Die kregen een ingespeelde speler terug en het jaar erop konden ze hem verkopen.

    En ondanks dat ik Lammers wel eens een potje heb zien ballen en toe moet geven dat hij een redelijke spits kan worden, vind ik hem niet van het niveau-Uth.
    Zo erg verschillen beide spelers (Lammers en Vermeij) nu ook weer niet. Lammers heeft wat meer overzicht, maar zijn techniek (waar hij zo om geroemd wordt) laat hem toch ook redelijk vaak in de steek. Zo nam hij eens een bal aan met zijn lichaam en stuiterde die helemaal weg. Ook gaf hij eens een knullig lobje die toevallig goed viel. De ontvangende speler kon er net met zijn hoofd bij. In de Jupiler krijg je daar de ruimte voor; in de Eredivisie een stuk minder. Lammers is geen spits zoals Locadia. Of beter gezegd: als Bergwijn. Want naar dat soort spits moeten wij naartoe voor in de aanval. Lammers heeft meer weg van Vermeij dan dat wij ons lief hebben.

    Vermeij vindt de goal heel makkelijk bij de beloften en voorheen in de Jupiler League. Het probleem voor hem: de aanvoer stokt bij ons teveel. Dat komt ook door de veranderde stijl van voetbal waar de vleugelspelers de meest scorende spelers zijn. Neen, we moeten het met Vincent doen (of Heracles tovert uit het niets een superdeal uit de hoge hoed). Jan Smit heeft er achteraf geen verstandige keuze aan gedaan om hem aan te schaffen. Toch kan je op hem geld verdienen en op Lammers niet. Geef die jongen het vertrouwen. En bovendien meer ballen. Dan komt alles goed.

    9
    6
  72. JeffreyP 12 juni 2018 09:34

    @Bonafide,

    Hoeveel jongens van de huidige selectie spelen hier met trots in ons zwart-witte shirt? Ik denk dat ze in de huidige tijd op 1 hand te tellen zijn. Daarnaast heb ik de laatste tijd een aantal wedstrijden van Lammers gezien en die beste jongen is een klasse beter als Vermeij ( ook een totaal ander type ). Met hem in de spits en met onze vleugels heb je een heerlijke aanval. Dat kan je zomaar een aantal plaatsen op de ranglijst schelen. Daarnaast heb ik niet het idee dat Vermeij zich dusdanig ontwikkeld dat we hem ooit voor heel veel meer dan €500.000 gaan verkopen.

    7
    1
  73. BonaFide 12 juni 2018 09:24

    Nee, ik ben echt anti-huren. De speler in kwestie biedt geen vastigheid en omdat het om een huurdeal gaat moet Lammers vast vaak in de basis staan. Dan liever Vermeij in de spits, die nog steeds maar 23 is, dan een jochie van 21 die hierheen komt voor zijn eigen ontwikkeling.

    Een jongen moet zich trots voelen om voor Heracles te mogen ballen. Niet – zoals Lammers – hierheen komen om enkel ervaring op te doen.

    8
    7
  74. Justinhafc 12 juni 2018 09:21

    Off-topic, volgens het conceptprogramma van de KNVB begint ons seizoen wederom tegen Ajax, alleen ditmaal uit in Amsterdam. De weken er op volgen ADO thuis, Willem II uit en AZ thuis. Maar dit zal waarschijnlijk wel een eigen topic krijgen..

  75. JeffreyP 12 juni 2018 09:08

    Ik heb liever 1 jaar de beschikking over Lammers dan €500.000 neer tellen voor Vermeij welke je nooit met winst gaat verkopen. Volgens mij hebben we weer genoeg talentvolle jongens onder contract staan welke we op termijn voor een mooi bedrag kunnen verkopen. ( Kuwas, Monteiro, Peterson, van der Water, Niemeijer, Jakubiak, Osman(?) van den Buijs )

    7
    3
  76. Niek 12 juni 2018 08:41

    Hoop niet dat wij ook huurverslaafd worden. max 1 per seizoen kan nuttig zijn.

    8
    2
  77. Lucenskedee 12 juni 2018 05:41

    Hoop het wel, denk het niet……….

    4
    2
  78. marco 12 juni 2018 03:14

    Ik hoop dat ie voor Heracles kiest.

    7
    1
  79. Maarten Plevier 11 juni 2018 23:59

    Jan Dekker. Klopt! Heb ik ook vermeld op twitter in een latere tweet. Foto is inderdaad van Bert.

    12
    1
  80. Hafc 11 juni 2018 23:43

    En nog een vraag, Kruzen terug bij Heracles?

    14
    1
  81. Arthur 11 juni 2018 23:40

    Goed gezien van degenen die eerder zijn naam al noemden👍🏼 Ik denk dat Heracles niet kansloos is: hij zou alleen Vermeij voor zich moeten dulden… Ik ben verder niet zo’n fan van huren, zeker niet zonder optie tot koop. Hoe dan ook: Heracles lijkt wel met de juiste dingen bezig👍🏼

    8
    1
  82. Sander 11 juni 2018 23:24

    Volgens het Eindhovens Dagblad zijn PEC Zwolle, sc Heerenveen, VVV en FC Emmen ook geïnteresseerd. Wellicht is Lammers bij die clubs ook al op de koffie geweest. Zou hem hier wel graag willen zien, dit is een huurspeler die voor een of eventueel meerdere seizoenen ook daadwerkelijk iets kan toevoegen.

    5
    5
  83. Jan Dekker 11 juni 2018 23:11

    Dit is niet een foto die Maarten Plevier heeft gemaakt, graag credits naar Bert Letteboer!

    15
    1
  84. Geert 11 juni 2018 23:08

    Zou het dan toch? Alleen ben ik niet zo kapot van huren, maar wellicht heeft Fleddie nog een oude sok van Smit gevonden. Ik wacht rustig af!

  85. JeffreyP 11 juni 2018 23:07

    Zou mooi zijn als we hem er een jaar bijkrijgen! Absoluut een aanwinst!

    11
    1
  86. Hans 11 juni 2018 23:06

    Foto van vorige week…was al wel bekend dat dat gesprek er was,maar zegt nog niets.
    Vindt het persoonlijk trouwens prima dat we er 1 huurspeler bij halen(was gladon ook)en dan maar een keer niet verdienen aan een speler (we vangen altijd al genoeg euro’s).
    Gewoon een speler die je echt sterker. Aant.

    14
    3