Van Ooijen houdt conditie op peil bij Jong PSV

5 juli 2018

Peter van Ooijen heeft deze zomer besloten om niet in te gaan op een vernieuwd contractvoorstel van Heracles, waardoor de middenvelder nu zonder club zit.

Momenteel traint hij bij Jong PSV mee, om zijn conditie op peil te houden. De keuze om dit bij PSV te doen ligt voor de hand, omdat hij daar ook de jeugdopleiding heeft doorlopen.

In de tussentijd hoopt hij een mooie transfer te maken. Het is niet bekend of er al clubs zijn die zich gemeld hebben voor de middenvelder.

19 reacties

  1. Robbert 6 juli 2018 20:21

    Navratil naar Go Ahead, dit was te verwachten. Voor Go Ahead een mooie speler en natuurlijk zit John hier achter. Ik zal juichen voor Go Ahead πŸ˜‰πŸ˜€πŸ˜€πŸ‘ hup Egels πŸ‘

    10
    2
  2. Frans up 6 juli 2018 20:18

    Navratil naar go ahead. Gefeliciteerd en succes, en hem gun ik het echt!

  3. Stef 6 juli 2018 20:16

    Je raad al wie zijn zaakwaarnemer is!

  4. Edje 6 juli 2018 19:30

    Vitesse heeft een elftal bijgekocht-gehuurd.
    Vast nog wel een middenvelder over.

    2
    4
  5. Frans up 6 juli 2018 16:20

    Ik snap sommige reacties niet. Meneertje is vaker ziek, zwak en misselijk geweest,dan dat hij heeft kunnen voetballen. Krijgt vervolgens een contract aangeboden en weigert deze. Dan denk ik: domme sukkel, flikker gauw op.

    14
    4
  6. Lee 6 juli 2018 15:17

    Best lang gewogen, alsnog te licht bevonden

    8
    1
  7. heraclassic1961 6 juli 2018 14:54

    Jammer. Vond hem toch wel een belangrijke speler. Bracht balans op het middenveld en was een van de betere spelers. In ieder geval een completere voetballer dan Niemeijer.
    Peter heeft hoog spel gespeeld en helaas verloren. Nu maar hopen dat er een club geinteresseerd is. Hij gokt wel….er lopen immers veel spelers rond zonder club.

    3
    14
  8. rono 6 juli 2018 13:24

    de laatste tegenstander met de oefenwedstrijden is ook bekend. Op 5-8 uit tegen Helmond Sport (open dag aldaar)

    3
    1
  9. Niek 6 juli 2018 10:14

    Van Ooijen heeft inderdaad een prima techniek. Behoorlijk goed zelfs. Alleen gaat het op een te traag tempo. Geen flitsende acties. Zonde. Verder ook wel een goed schot in de poten. Kwam er inderdaad niet altijd uit. Hij zou voor bijvoorbeeld een club als VVV een prima speler zijn denk ik. Mooi in het zuiden van het land waar hij vandaan komt.

    7
    5
  10. Stadioncheck 6 juli 2018 08:37

    Als nou iedereen accepteert dat soms talent er niet helemaal uit komt, wat je vooraf had verwacht of gehoopt had!.
    Peter van Ooijen is dat type speler, vind hem wat te lief, technisch redelijk goed , goede opleiding school (PSV)gehad, maar uiteindelijk te licht, voor de top.

    Als het echt Heracles had overtuigd, hadden ze in Almelo hem wel behouden.

    Ik denk voor zowel Peter , als Heracles dit ook de juiste weg is .

    Maar ik had wel wat meer van je gehoopt te zien.

    Hopelijk laat je verborgen talent zien bij een andere club, maar dan niet 2x tegen ons dan, of het moet de ERE treffer zijn.

    Nieuwe ronde , nieuwe kansen , nieuwe prijzen.
    Het gaat je goed bij de volgende club.

    13
    2
  11. Stulanowski 5 juli 2018 21:04

    Jammer dat hij na die periode, toen hij die wereldgoal maakte bij Willem II uit, weer geblesseerd raakte. Toen speelde hij echt prima. Dat niveau na de blessure niet meer gehaald helaas.

    14
  12. Stef 5 juli 2018 20:37

    Gevalletje gegokt en verloren.
    Dom dom dom

    Maar ja je bent zaakwaarnemer of niet

    10
    1
  13. Freddy scholtens 5 juli 2018 20:28

    Ik zal hem niet missen. Succes!

    8
    1
  14. Kris 5 juli 2018 16:54

    Hij kan zeker wel voetballen, maar het wordt wel tijd dat hij het voor een langere tijd laat zien. Als ik Emmen was, pakte ik hem erbij.

  15. Arthur 5 juli 2018 16:53

    Ook voor van Ooijen geldt: Ik gun hem het beste. Hij heeft absoluut kwaliteiten en ik moet hem ook nageven dat hij zich best ingezet heeft, maar ik kan niet zeggen dat hij gemiddeld een hoog cijfer heeft behaald in het afgelopen seizoen. Ik geloof zelfs dat hij in de krant (AD?) zelfs een van de laagste cijfers had (en dat zou toch ook een neutrale graadmeter moeten zijn over alle wedstrijden). Hij is ook niet erg vaak bepalend geweest in assists of doelpunten. Ik vermoed niet dat een gelijkwaardige of β€˜betere’ club hem gaat halen als basisspeler. Een contractaanbod van Heracles tegen dezelfde condities als zijn vorige contract kan ik mij voorstellen, al snap ik van hem dat daar geen vertrouwen uit blijkt (en dat vertrouwen had hij dus ook meer moeten verdienen).

    6
    2
  16. Robbert 5 juli 2018 16:40

    Succes kerel, het ga je goed πŸ˜‰

    11
    4
  17. Stadioncheck 5 juli 2018 15:42

    Zal wel een club uit het zuiden worden NAC bv.Hij schijnt best wel talent te hebben, maar met 25jaar is het talent er wel af dan moet je er gewoon staan, nou dat heb ik toch net wat te weinig gezien.

    Ik vind een beter contract moet je ook verdienen!.

    18
    2
  18. Fransup 5 juli 2018 15:12

    Ben ik nou zo slim en is hij zo dom?

    10
    3
  19. Alex 5 juli 2018 14:23

    Hij kon helaas toch niet brengen wat er van hem werd verwacht. Wens hem verder een leuke andere club.

    25