Jaroslav Navratil gaat naar GA Eagles

6 juli 2018

Jaroslav Navratil vervolgt zijn loopbaan bij GA Eagles. De multi-functionele speler volgt daarmee dezelfde route als John Stegeman en Roland Baas.

De Tsjech heeft een contract voor twee jaar getekend in Deventer en is blij met de kans die hij krijgt. “Ik ken de trainer, de club en ik ken een aantal jongens, zoals Jeroen Veldmate, Gino Bosz en Roland Baas. Stuk voor stuk ambitieuze spelers die niet voor niets voor Go Ahead kozen.”

Paul Bosveld, technisch manager bij GA Eagles is ook content met de komst van Navratil. “Het is heel gaaf dat we Navrátil nu binnen hebben. We waren op zoek naar versterking op de rechtsbuitenpositie en hebben nu voor die plek een echte sterkhouder gehaald.”

19 reacties

  1. Michael64 7 juli 2018 19:54

    Ik vond van Nieff juist een matige indruk maken. Weing beweging. Weinig tempo. En matig in de duels.

    1
    2
  2. Polly 7 juli 2018 18:52

    @Henk

    Van Nief viel mij gisteren ook in positieve zin op tijdens de middagtraining. Ben benieuwd wat hij ons dit seizoen gaat brengen.

    1
    1
  3. Henk 7 juli 2018 17:12

    Vsn nieff voor mij zeeer goed bevallen. Eat een drive heeft die man

  4. Haff 7 juli 2018 17:03

    Darri is ziek schijnbaar.

  5. Arthur 7 juli 2018 16:49

    Oh, en Erkilinc speelde ook erg goed (en werd goed bediend door Leemhuis). Er zat meer spel in de tweede helft dan in de eerste helft… Het wordt nog dringen geblazen….zeker als Dalmau ook nog aansluit😏 Het lijkt er op dat Darri inmiddels Peterson en Erkilinc voor zich heeft (of was hij geblesseerd?)

  6. Arthur 7 juli 2018 16:24

    Eindstand: 7-1 (v/d Buijs, Konings, Niemeijer en van der Water). Ik vond Konings positief opvallen qua gretigheid en werklust.

  7. Arthur 7 juli 2018 15:21

    Ruststand: 3-1 (Vermeij, Peterson en eigen doelpunt en penalty voor Almelosche selectie)

    2
    1
  8. Polly 7 juli 2018 13:26

    Speler met veel snheid en diepgang en redelijke techniek. Echter maakt hij vaak de verkeerde keuzes en is hij rampzalig in een tegen een situaties. Eredivisie is te hoog gegrepen. Echter denk ik dat hij voor een divisie lager een perfekte speler is. Kijk naar van Michiem, al schat.ik Navratil hoger in… wens hem veel succes!

  9. Hans 7 juli 2018 12:20

    @Alex….wel even bij vermelden dat ie ook geen enkele reden had om te zeuren hè.
    Mocht gigantisch blij zijn dat ie zo vaak bij de selectie zat en kwam duidelijk kwaliteit te kort.
    Hoop dat ie bij gae op zn plaats is.

    5
    5
  10. Alex 7 juli 2018 10:59

    Een echte clubman en nooit zeuren als hij niet speelde. Waar vind je die spelers nog.

    24
  11. Robbert 7 juli 2018 09:24

    Er is gewoon geen nieuws geweest de afgelopen weken Willem, dan maar kutnieuws, is trouwens ook nieuws! 😂😂

    Maar er komt weer heel veel
    nieuws aan. De oefenpotjes gaan beginnen, dit weekend zelfs twee!

    5
    1
  12. Scout 7 juli 2018 07:37

    Ben benieuwd of het in Deventer gaat lukken. Was een soort lievelingetje van de club maar kwam flink niveau te kort. Toen Stegeman aan het einde hem flink wat speelminuten gaf wist ik genoeg. Hij gaat mee naar Deventer en nu nog even wedstrijdritme opdoen.

    17
  13. Willem 7 juli 2018 02:39

    Wat is. dit voor een kutnieuws spelers die weg gaan naar weet ik veel .ik wil horen wie voor heracles wil voetballen en niet voor die spelers die heracles verlaten

    44
  14. Herman 7 juli 2018 01:22

    Jammer

    3
    1
  15. Basic 6 juli 2018 23:30

    Prima oplossing voor beide partijen.

    10
  16. Josdell 6 juli 2018 22:53

    Ik hoop oprecht dat Navratil het daar heel goed gaat doen. Hij was dan misschien net niet van het niveau van Heracles, maar het was wel een speler die er altijd vol voor ging. Ik denk dat hij, met zijn snelheid en zijn meisje voor de goal, in de Keuken kampioen divisie van zeer grote waarde kan zijn

    20
  17. Arthur 6 juli 2018 22:45

    Ik hoop een “van Mieghem” scenario voor hem. Na Heracles en Sparta heb ik altijd nog wel wat sympathies voor Go Ahead en de Graafschap.

    22
    2
  18. bennie 6 juli 2018 22:14

    Jaroslav, succes bij de Eagles, Heracles was voor jou iets te hoog gegrepen, in ieder geval bedankt voor jou inzet.

    18
    1
  19. Stadioncheck 6 juli 2018 22:13

    Vroeger waren blij met spelers van GAE , en nu zijn zij blij met spelers van Heracles.
    Hoezo niet gegroeid?

    Suc 6, Naf bij GAE!

    We zullen de Kitchen champ divisie dit seizoen wat meer dan gemiddeld volgen , na onze ERE Divisie!
    ;-).

    20
    3