Jelle van Benthem verkiest Heracles boven FC Twente

10 juli 2018

Jelle van Benthum, een talentvolle verdediger uit de gezamenlijke opleiding met FC Twente maakt per direct de overstap naar Heracles.

Het 19-jarige talent had ook een aanbieding van FC Twente op zak, maar gaat liever voetballen in de Eredivisie. Hij kwam in de voorbereiding in de wedstrijden tegen Fleringen en GFC in actie en hij zou aanvankelijk meegaan op trainingskamp met FC Twente.

Hij zal nu aansluiten bij de groep van trainer Frank Wormuth.

Bron: TC Tubantia

269 reacties

  1. Ad 17 juli 2018 17:43

    Darri eerste slachtoffer van straffere trainingen. Geen grote verassing eigenlijk,

  2. Foppe 16 juli 2018 21:06

    Tubantia, krijgt bij Heracles niets te horen, en daar balen zij van. Heracles komt pas iets naar buiten , als het kan en mag. En een kritische houding dat hoort bij de journalist, dus daar ligt beta niet wakker van.

    8
    2
  3. Pollie 16 juli 2018 19:12

    Sama is mee op trainingskamp, Twitter bericht van Heracles zelf.

    14
    1
  4. Robbert 16 juli 2018 17:24

    @ Tim wat jij doet werkt contraproductief. Ze liggen er niet wakker van dat jij als Heracles supporter je lidmaatschap opzegt. Jammer genoeg hebben we geen keus wat betreft regionale dagbladen. Verder zit ik niet op een wedstrijd verslag van Fardau te wachten, want ik weet wel hoe het verloop was en hoe we gespeeld hebben. Ze moet voor ons meer achtergrond info verzamelen na de wedstrijden en ons informeren wat er gaande is. Zo’n interview met Propper van vandaag is goed. Dan worden we meer geïnformeerd over wat er gaande is en waar de spelers naar toe aan het werken zijn in de voorbereiding. Een kritische houding naar de club, als er aanleiding is, zou ook niet verkeerd zijn. Maar meestal durven de journalisten dat niet omdat ze dan als ‘ niet gewenste’ journalist worden gezien door de club. Interviews kunnen ze dan meestal vergeten. Ja veel clubbestuurders, directeuren, managers, trainers en spelers hebben lange tenen en kunnen moeilijk met kritiek omgaan.

    En Sama, we weten nog van niets. Zou mevrouwtje Wagenaar daar nu achteraan zitten? Ze is elke dag bij de club, nu ook zeker wel in Duitsland.

    8
    4
  5. Scout 16 juli 2018 15:25

    Ik zag Rossman vanmiddag wegrijden bij de club. Hoorde dat hij geblesseerd was.is dus nog nog niet mee naar Billebeck.

  6. Sjon 16 juli 2018 15:24

    Het een uitstel van executie daar in enschede

    17
    2
  7. Tim 16 juli 2018 15:14

    Weet iemand waarom Rossmann gisteren niet mee deed?

  8. Niek 16 juli 2018 15:07

    Die is mee.

    Krijgt wel erg veel speeltijd/aandacht voor iemand die zn conditie op peil aan het houden is.. Zal wel contract krijgen straks.

    25
  9. Marcel 16 juli 2018 14:58

    Weet er iemand of die (proefspeler) Sama mee is op trainingskamp??

  10. Tim 16 juli 2018 11:56

    @robbert , helemaal niks ervan! Ik ben ook lid, ik betaaal net als vele andere heraclieden ook maandelijks…

    Fardau en Leon laten wekelijks zien dat ze praten vanuit een supportersgevoel.. fardau zit altijd populair te doen bij de directie van onze club, maar een goed wedstrijd verslag typen is teveel gevraagd voor de kleine meid..

    Allemaal prima, maar vanaf 1 aug ben ik gelukkig geen lid meer! De vrouw is overigens wel boos op me, kleinigheidje!

    20
    3
  11. Robbert 16 juli 2018 11:30

    Supporter het heeft helemaal geen zin om te blijven doorzeuren over dat krantje! Als het niet goed is moet het gezegd worden, zijn ze in mijn optiek goed bezeg dan mag je daar ook wat van zeggen. We moeten zo langzamerhand boven de mening van dat krantje staan. De massa hier in de regio in nu eenmaal rood gekleurd, daar hebben we mee te dealen. Wij kunnen ons alleen maar verbazen en met een grote smile naar ze kijken. TC Tubantia is er voor de massa en info over De Rooien wordt nu eenmaal het meest gelezen en daar moeten ze her van hebben. Positieve PR vanuit de krant helpt ook mee aan de groei van ons clubje. Wij hebben ze ook nodig. We leven als Heracles nu eenmaal niet op een Twents eiland.

    Het artikel met Propper zegt veel. Laten we hopen dat onze spelers beter en zeker fysiek sterker worden onder onze nieuwe trainer. Daarom ben ik benieuwd of Sama nu wel of niet komt. Dat type spelers kunnen we er niet genoeg van hebben. Ik neem aan dat er vandaag duidelijkheid over komt. Mede omdat ze deze week op trainingskamp gaan en dat doen ze meestal met alleen de selectie spelers.

    19
    1
  12. Supporter 16 juli 2018 10:23

    Robbert, ik heb geen hoge dunk van de huiskrant van Twente. Dat ze het nu plaatsen komt eerder door de degradatie dan dat ze positiever tegenover Heracles staan. Ze moeten wel wat. Ik weet in mijn omgeving dat mensen de tubantia hebben opgezegd door hun negatieve houding tv Heracles.

    18
    1
  13. JeffreyP 16 juli 2018 09:55

    ‘Hebben te veel op ons eigen spel vertrouwd in Nederland en zijn te laks geworden’
    maandag 16 juli 2018 om 09:27

    De trainerswissel John Stegeman – Frank Wormuth vraagt een aanpassing van de spelers van Heracles Almelo. De Duitse trainer wil dat zijn ploeg op fysiek en conditioneel gebied een inhaalslag maakt. Robin Pröpper aan het woord.

    “Het draait niet meer alleen om eerst fit worden en een team vormen, dat gebeurt vanzelf”, vertelt hij aan TC/Tubantia. “De trainer wil dat we denken als één persoon, daar legt hij de nadruk op. Zet een van ons druk, dan gaat de rest mee.”

    Dat Duitse ploegen fysiek sterk zijn, bleek vorige week toen Heracles een oefenwedstrijd speelde tegen SV Meppen, een club uit de derde Bundesliga. “Zij gingen 90 minuten volle bak en trokken bij het uitlopen moeiteloos nog een paar sprintjes. Daar moeten wij ook naar toe. Sterker en sneller worden. We hebben te veel op ons eigen spel vertrouwd in Nederland en zijn te laks geworden.”

    Onder Wormuth trainen de Heracles-spelers twee keer per dag. Twee uur ’s ochtends buiten en om vier uur een uur op het veld en een uur in het krachthonk. “Ik vind het fijn om op de club te blijven. Met de jongens kaarten of op de Playstation. We hebben ook bedden in de buurt, ik heb al een paar keer geslapen. De pauze is lang, maar omdat we meer rust krijgen, kunnen we de tweede training net iets meer doen. Dat is positief”, zegt Pröpper.

    29
    2
  14. Robbert 16 juli 2018 08:33

    Stond er in het verleden alleen in de Almelo editie van TC Tubantia een redactioneel verhaal over onze open dag, nu hebben ze het verhaal in alle uitgaven gepubliceerd in Twente Vandaag. Daarmee wordt een groter publiek on de regio geïnformeerd. Ze gaan het eindelijk eens leren. Heracles is er toch voor de hele regio! Af en toe een complimentje mag ook als ze het verdienen😉

    31
    2
  15. Marco 16 juli 2018 08:09

    Mensen ik heb een goed gevoel over deze selectie spelers. Ben blij met de nieuwe spelers. Min puntje blijft Vermey in mijn ogen. Veel te veel kansen weer laten liggen.

    18
  16. Stadioncheck 16 juli 2018 06:27

    @ Robbert .
    Bij GAE zitten ze bijna op 5700 hopen de 6000 te halen.
    Licht zakkend trend tov vorig seizoen(ruim6500), dat gebeurd meestal na een niet direct terugkomend seizoen.

    Een SC card heeft te maken met presteren van vorige seizoenen , en heeft niet te maken met als de buren om hun gat liggen.

    En zekers niet naar het eerste jaar, laat je niet kennen zie GAE toch minder dan afgelopen seizoen.

    Ik vind dat we tov weinig wervelend voetbal afgelopen seizoen niet verkeerd doen.

    We lopen ruim voor op de bijna -7000 afgelopen seizoen!
    De Open Dag kan zomaar weer nieuwe leden hebben verschaft!.

    10
    1
  17. Arthur 16 juli 2018 00:19

    Heerlijk; die gretigheid van Joey Konings!👍🏻😁 Was tegen de Almelosche selectie ook al een opvallend lichtpunt!

    15
    1
  18. jelletd 16 juli 2018 00:03

    Wat mij vnd opviel: Blaswich niet veel hoeven doen maar volgens mij een prima keeper. droste & breukers degelijk. propper fel Sama heel goed gelijk zorgen dat die komt, van de berg straalt ook gewoon rust uit achterin net als de jonge nieuweling van benthem. duarte beter dan van hintum als die dit vast houdt. Op het middenveld vond ik vd buijs positief. niemeier beter dan vorig jaar qua verdedigen en voetbal. Kuwas blijft gwn goed en moet je proberen te houden. vermeij ongelooflijk slecht en die dalmau vond ik heel goed spelen. peterson en van de water ook 2 goeie buitenspelers!! konings laat zich ook goed zien.. heb er vertrouwen in dit jaar

    29
    1
  19. Scout 15 juli 2018 23:04

    Het schijnt wel dat er vandaag flinken rijen hebben gestaan bij de jaarkaartverkoop. Zal dit al verwerkt zijn?

    Daarnaast heeft Stegeman het qua resultaat prima gedaan maar weinig aan klantenbinding gedaan. Wedstrijden waren matig en hij had nou eenmaal zijn vriendjes. Goede spelers liet hij op de bank als hij een keer woorden had gehad.ik verwacht van Wohlmut een professionelere houding. Duarte, Droste en Darri zullen weer gaan opleven. Breukers zal met zijn zwakke motoriek weer op de bank gaan plaats nemen. Vandaag werd er weer echt gevoetbald.

    14
    4
  20. Robbert 15 juli 2018 23:04

    Toch blijf ik het jammer vinden dat we de echte groei in seizoenkaarten maar niet kunnen doorzetten. Mede omdat hier verderop het een en al ellende is. Zijn er van die 17000, die daar naar toe gaan, geen 500+ neutrale voetbal liefhebbers die naar ons willen kom? Wat is dat met ons clubje! Wordt dat wel eens onderzocht? Bij Go Ahead hebben ze evenveel kaarten verkocht! Terwijl ze daar een bagger seizoen gehad hebben. We hebben een nieuwe marketing man, het zou goed zijn dat het eens wordt uitgezocht. Wat missen we bij ons clubje?

    12
    8
  21. Robbert 15 juli 2018 23:01

    Toch blijf ik het jammer vinden dat we de echte groei in seizoenkaarten maar niet kunnen doorzetten. Mede omdat hier verderop het een en al ellende is. Zijn er van die 17000, die daar naar toe gaan, geen 500+ neutrale voetbal liefhebbers die naar ons willen kom? Wat is dat met ons clubje! Wordt dat wel eens onderzocht? Bij Go Ahead hebben ze evenveel kaarten verkocht! Terwijl ze daar een bagger seizoen gehad hebben. We hebben een nieuwe marketing

    2
    4
  22. Stadioncheck 15 juli 2018 22:55

    Aankomend week gaat de transfermarkt echt open, het WK zit erop.
    Eerst de groten de top ,CL favorieten dan de EL clubs en de goed betaalde leagues , dan de ERE Divisie 2de en 3 de week . en de laatste dagen Kitchen league.

    9
    1
  23. Stadioncheck 15 juli 2018 22:21

    @ Scout ,ik heb verleden week niet goed geteld ,sorry was even de kluts kwijt familie omstandigheden.

    Vandaag maar voor de zekerheid dubbel geteld.
    Alles weer betrouwbaar.
    kom steeds op hetzelfde uit maar het was niet spectaculair deze week(denk een 30-40 stuks)
    Ja dat soort weken zitten er ook tussen.
    we gaan voor de laatste 2 weken voor aanvang seizoen wel over ruim 7.000 stuks
    en heb er nog wel vertrouwen in ,zekers nu er een prima Open Dag is geweest prima verkoop fan shop, dat zijn indicatoren.

    Laten we ons nou niet blindstaren op SC verkoop, goed presteren bepaald hoe vol je stadion uiteindelijk komt.
    De nieuwkomer moet eerst enthousiast worden, nou ondanks dat Stegeman het prima heeft gedaan op basis van punten , kan ik niet zeggen dat ik verleden seizoen het een lekker voetbalseizoen vond .
    En extra supporters van de buren daar geloof ik niet in zeker niet naar één of 2 seizoenen.

    We moeten puur naar ons zelf kijken, en naar onze vorige cijfers , dan ben ik positief nog steeds ook naar een zomerdipje.

    Er komen ook nog weer uitschieters in positieve zin

    Los ticket verkoop zal zekers stijgen bij een goed seizoen, daar ben ik van overtuigd.
    Zekers dit seizoen kunnen we daar van , en moeten we zelfs profiteren.
    Levert per saldo ook meer op dan een paar 100 extra SC verkoop.

    14
    1
  24. Larzhy 15 juli 2018 22:15

    Ik blijf erbij dat Heracles er meer aan kan doen om SCC’s te verkopen… Redelijk matig qua (online) marketing.

    10
    7
  25. Josdell 15 juli 2018 22:07

    Ik hoop dat Duarte ook weer zijn oude niveau haalt, maar denk dat hij dan op de linksbackpositie terecht komt, tenzij ze daar nog echt een goede speler halen.

    Duarte was op die plek vandaag ook weer echt geweldig. Verdedigend zeer sterk, aanvallend en ontzettend fel. Ik heb echt van hem genoten. Als hij dit elke wedstrijd kan brengen, is het gewoon een hele goede linksback en veel beter dan Van Hintum.

    10
    1
  26. Robbert 15 juli 2018 21:53

    Wat ik van hem in de 1e helft gezien heb viel mij Van Nieff tegen. In Groningen vinden ze zijn handelingssnelheid niet goed, helaas werd dat in één helft bevestigd. Ik hoop dat ik het mis heb, hij is wel voor een basisplaats op het middenveld gekomen lees ik. Van den Buijs daarentegen deed het als verdedigende middenvelder wel na behoren. Nu maar hopen Duarte zijn oude niveau van ooit weer terug krijgt, dan is het wel duidelijk wie op het middenveld komen.

    10
    1
  27. Foppe 15 juli 2018 21:36

    Scout, dat vind al twee jaar. We missen een type Ben Rienstra.

    12
  28. Scout 15 juli 2018 21:16

    @stadioncheck betekent dit dat we maar 14 seizoenskaarten hebben verkocht in 1 week?

    Ik heb vandaag genoten vd oefenwedstrijd. Sanaa is een aanwinst, Duarte, die 2 vd Twentse jeugdopleiding, de Spaanse spits, Konings, Kuwas waren prima. Vermeij is al wat over gezegd maar dat middenveld geeft te denken. Vooral Niemeijer bekoord mij niet.

    4
    4
  29. Foppe 15 juli 2018 21:09

    Stadioncheck, inclusief vandaag verkochte of morgen nog een updatetje

    3
    1
  30. Stadioncheck 15 juli 2018 20:33

    We zijn nog maar 2 weken aan de gang , nieuwe spelers die even aan elkaar moeten wennen, spelers die even moeten aan een nieuwe trainer ,en al 3 tegenstanders gehad met weerstand in een korte tijd.
    En redelijke resultaten.
    Op SC gebied zomerslaapje kennelijk drukker met barbeknoeien tour de france , of WK volgen, we hebben nog een maandje te gaan nog 2.809 SC te koop!
    Moet even de beuk erin.
    We gaan wel ruim over verleden seizoen heen , maar voor een nieuw record minimaal 7.500 moet toch nog even wat gedaan worden.

    In elk geval een positieve Open Dag gehad , dat helpt altijd in de verkoop , voor de volgende weken.

    De fan shop had het Berendruk daar verdienen per saldo meer aan !
    Tot volgende week luitjes , voor de volgende check.

    13
  31. Geert 15 juli 2018 20:18

    Polly, v.w.b. Brouwer, grote fout natuurlijk, maar zijn spelhervattingen waren prima vandaag.

    1
    1
  32. Geert 15 juli 2018 20:16

    Goed Heracles gezien. Eerste helft viel Konings mij natuurlijk positief op, maar ook Erkilinc! Vermeij had er ook wel een paar in mogen schieten. Tweede helft was ik blij verrast met Dalmau, heerlijke spits met goede loopacties. Hier gaan we veel plezier aan beleven! Ook Sama was stabiel, schuif van de Buijs maar naar het middenveld en zet Sama in de verdediging. Hopelijk bieden ze hem een contract aan.

    15
  33. Foppe 15 juli 2018 20:06

    Sjaalmetpet, dat heeft hij dik verdiend.Een held uit ons verleden, zonder hem , geen Heracles.

  34. L. De Behanger 15 juli 2018 20:05

    @wart zwit, helemaal mee eens. Wil er alleen nog aan toe voegen dat ook duarte een prima indruk maakt. Dit is m.i. Het seizoen van de waarheid voor hem, met zijn kwaliteiten moet hij eigenlijk niet ter discussie staan.

  35. sjaalmetpet 15 juli 2018 19:57

    mooi te zien dat vandaag een van de redders van heracles destijds Fred Hoogstraten aan onze hall of fame is toegevoegd!!

    14
    2
  36. Folkert 15 juli 2018 19:50

    @Robbert

    Monteiro had last van pijntjes en deed uit voorzorg niet mee. Dat is de verklaring vanuit Heracles

    Was verder gewoon op de open dag handtekeningen aan het uitdelen

  37. Pollie 15 juli 2018 18:31

    Ik ben zeer positief over komend seizoen. Dit op basis van de wedstrijden tegen meppen en jong Ajax.

    Blaswich rustige keeper, goed voetballende keeper ook er staat wat in de goal. Lijkt een aanwinst. Rossman tegen meppen was hij een rots in de branding. Van nieff lijkt me ook een aanwinst. Dalmeu bv lijkt goed gescout. Snelle behendige speler. Dit met goede loop acties. Lijkt een goede aanwinst. Osman vandaag niet meegedaan maar verwacht hier wel wat van. Dit gebaseerd op de wedstrijden tegen Emmen en meppen. Duarte vandaag goed als linksback. Van der water leuke aanwinst en koning ook. Vermeij was weer drama vandaag, tegen meppen was het niet anders. Lijkt me derde spits. K komt duidelijk te kort. Naar go ahead is een optie. Kuwas brengt iets extra’s. Hopelijk houden we hem. Zkrillinc lijkt ze te ontwikkelen. Bouwers komt te kort. Niet alleen vanwege die blunder. Komt zenuwachtig over en geen enkele pass kwam goed over. Dan sluit ik af met sama. Tegen meppen was ik al zeer positief over bv hem. Echt een beresterke verdediger. Dit met een goede pass. Na vandaag weet ik het helemaal zeker. Dit wordt de verassing van de eredivisie. Contracteren die man! Ik hoop dat Heracles hem kan betalen! Propper kan het wel shaken ten op zicht e van hem, een aanwinst.

    35
    2
  38. Matthijs 15 juli 2018 18:19

    Wegens priveomstandigheden is het nieuws van Hafc even niet geupdate. We zullen dit snel weer oppakken.

    32
  39. Supporter 15 juli 2018 18:14

    Je ziet nu een Heracles waar alle spelers moeten vechten voor hun plek in de basis. Vanmiddag duidelijke lijnen gezien qua speelwijze . Met deze speelwijze als blok heb je meer voetballende vermogen nodig op het middenveld. Ajax viel wel tegen maar de inzet om voor elke meter te vechten is mooi om te zien

    10
    1
  40. Josdell 15 juli 2018 17:58

    Ok, het is op basis van een wedstrijd, maar heb wel vertrouwen in het nieuwe seizoen.

    Kuwas/Petterson op links, Dalmau centraal en Konings/Van de Water op rechts is voor heracles begrippen een zeer goede aanval. Zeker die Dalmau beviel me echt heel erg goed.

    Die Samaa (ofzo) beviel mij wel, grote sterke gast. Duarte op linksback was ook heel erg goed vandaag. Jammer dat hij nog die kans miste, want dat was een prachtige aanval (ook van hem), maar vond hem verdedigend ook goed en daarnaast was hij ook heel erg fel.

    9
    1
  41. Kobes 15 juli 2018 17:50

    Die Sana moet echt blijven, wat een aanwinst zal dat voor ons en de eredivisie zijn, dat broekie ernaast bleef door hem ook moeiteloos op de been.

    11
  42. Luuk 15 juli 2018 17:44

    @robbert

    Dalmau en Konings speelden uitstekend tegen een goed ajax. Sama en van benthem zijn ook centraal goed. Heb vertrouwen in volgend seizoen.

    11
    1
  43. Robbert 15 juli 2018 17:34

    Volgende keer even eerst goed nadenken Polly. Vermeij speelde niet goed, maar Dalmau en Konings overtuigden mij ook niet.

    Even wat anders, Kroatië maakt meer dan verdiend de gelijkmaker. Die, weer sneeky spelende Fransen, verdienen zo niet de wereldcup.

    2
    11
  44. Foppe 15 juli 2018 17:24

    Kon er helaas niet bij zijn, zit in zuidelijke oorden. Mooi dat de club zo leeft, alleen jammer dat zich dat nog niet vertaald, in jaarkaarten. Ook mooi om de afgunst van Tubantia te lezen, zielige krant.

    4
    5
  45. Wart Zwit 15 juli 2018 17:21

    Vervolg:

    … verdedigend ook wel zijn mannetje staat. Tot slot vind ik dat we Sama direct vast moeten leggen. Moderne verdediger met snelheid en natuurlijk fysiek erg sterk. Tot slot lijkt Lerin eindelijk weer goed fit te zijn, hopen dat hij zijn oude niveau weer aan weet te tikken dit seizoen. Al met al durf ik te concluderen dat de selectie beter is dan vorig seizoen en ik verwacht veel plezier de beleven aan onze nieuwe spelers.

    Fijne zondag!

    14
  46. Wart Zwit 15 juli 2018 17:17

    Zakelijke overwinning vanmiddag, het begint langzaam ergens op te lijken. Dingen die opvielen vandaag: Vermeij moet echt op gaan passen dat hij niet de 3e spits gaat worden. Heeft al jaren een enorme gunfacor onder de supporters maar laat eigenlijk keer op keer zien voetballend enorm te kort te schieten op dit niveau, met vandaag als dieptepunt. Konings laat daarentegen de hele voorbereiding al goeie dingen zien en heeft zijn visitekaartje echt afgegeven. Dalmau liet in één helft zien een voetballer pur sang te zijn, heeft ook wat weg van Uth. Liet overigens ook zien hoe hij vorig jaar aan 14 gele kaarten is gekomen, dat is dan weer een minpuntje. Verder vond ik Van den Buijs op 6 (CVM) een interessante optie, omdat die jongen gewoon ongelofelijk goed kan voetballen en verdedigend dus ook

    16
    1
  47. Polly 15 juli 2018 17:15

    @Robbert Het is niet mijn bedoeling om mensen tegen het hoofd te stoten. Ik wilde er alleen mee aangeven dat hij niet het nivo heeft dat Heracles moet nastreven. Zoals het er nu uitziet zullen zowel Dalmau en Konings hoger in de pikorde staan.

    8
    2
  48. Robbert 15 juli 2018 17:12

    Ben ik met je eens Tim, die Sama is goed, daar staat een kerel en daar hou ik wel van. Verder heb ik Van Benthem ook goede dingen zien doen, de jongen heeft een geweldige pass in de benen en ze komen allemaal over. Is ook belangrijk als verdediger. Kunnen we op termijn veel plezier aan beleven

    15
  49. Robbert 15 juli 2018 17:06

    Belachelijke opmerking Polly 😬

    4
    4
  50. Tim 15 juli 2018 17:05

    Stephan Sama, alles aan doen om die jongen vast te leggen! Wat een gruwelijk beest achterin!

    22
    1
  51. Tim 15 juli 2018 17:03

    @polly,

    Over je eigen spelers zeggen dat ze in een gehandicaptenelftal horen, hele stoere kerel ben je dan hoor!

    Zelf zeker met een veel te dikke pens op de bank liggen stinken…

    14
    2
  52. Polly 15 juli 2018 16:58

    Vermeij kun je wel afserveren idd. Tegen Meppen was hij ook dramatisch. Hij hoort eerder thuis in een g-elftal.

    3
    23
  53. Robbert 15 juli 2018 16:47

    Ik wil Vermeij nu nog niet afserveren, maar in een fysiek duel met de centrumverdediger van Ajax, waardoor hij alleen op de doelman kon afkomen, liet hij zich kinderlijk opzij zetten. Dat moet ander, nog meer aan krachttraining doen kerel.

  54. Stulanowski 15 juli 2018 15:52

    Leuk hoor dat Ajax, tikkie breed, tikkie terug.

    2
    1
  55. rr 15 juli 2018 15:47

    Vermey moet nog een paar weken oefenen of die Spanjaard voetbalt hem er zo uit

    8
    1
  56. Ramon 15 juli 2018 15:31

    Jezus wat is die vermij slecht zeg

    6
    1
  57. Pielle 15 juli 2018 15:19

    2x Konings, denk dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven en dat die zich uiteindelijk tot de basis gaat knokken

  58. Leon 15 juli 2018 14:26

    Monteiro staat op de officiële site wel gewoon op de foto met een supporter

    13
    1
  59. Robbert 15 juli 2018 14:18

    Monteiro de grote afwezige vanmiddag, waar is hij …..

    12
  60. Blok 15 juli 2018 14:08

    Kleine aanvulling voor Vincent : niet verhuren aan ploegen op die spelen op kunstgras maar wel oefenenwedstrijd spelen op kunstgras.

    2
    1
  61. Vincent 15 juli 2018 13:33

    Toch leuk geen spelers verhuren aan clubs op kunstgras maar er wel tegen oefenen.

  62. Rono 15 juli 2018 12:47

    Net al even bij de open dag geweest. Elk jaar prima georganiseerd! Lekker druk alweer. Zag ook wel enkele successupporters van Twente lopen, haha. Straks de oefenwedstrijd tegen Jong Ajax. Kunnen ze vast wennen aan de tegenstand voor komend seizoen😀😀 in de keukenkampioendivisie.
    Ben ook wel benieuwd hoe wij het doen in ons eigen stadion. Verwacht leuke pot!

    13
  63. Edje 15 juli 2018 11:05

    Oh ja nog iets.
    Wat te denken als 20.000 jaarkaarthouders
    hun geld kwijt zijn en schuldeiser worden?
    Die situatie zal men tenkoste van alles willen voorkomen.
    De draagkracht zal alleen maar verder afnemen.

  64. Edje 15 juli 2018 10:38

    In nederland zal niemand de stekker er uit halen en zijn centen willen hebben.
    Immers niemand krijgt iets want er is niets.
    Voor aan staan toch de belasting etc, mogelijk de gemeente en dan een hele tijd niets.
    Het failliet aanvragen heeft dus geen zin.
    Doormodderen en tijd winnen geeft een kans op herstel, meer niet.
    De strop is voor alle partijen al zo strak dat er eigenlijk alleen maar gebaat is bij tijd.
    In die tijd kan er wat gesprokkeld worden en komen er mogelijk nog kruimels binnen.
    Tot dat er iemand ongeduldig wordt en denkt ” nu ist genoeg geweest “.
    Dan de centen maar kwijt.
    Maar of het zo ver komt?
    Denk dat de eisers ook wel onderling contact hebben en een strategie bepaald hebben.
    Tis jammer dat het zo loopt. De derby is altijd leuk en spannend.
    Ondanks alles moet enschede toch gewoon
    Eredivisie voetballen?
    Desondanks blijft er die nare bijsmaak.
    Gezond en eerlijk met elkaar strijden en erg belagrijk, heb respect voor elkaar en gun elkander het licht.
    Vind het niet erg dat je een keer op de koffie
    Komt en op de blaren moet zitten, accepteer de gevolgen en zorg dat je er boven op komt.
    Vergeet de tijd van de melkbussen hier ook niet. Destijds hebben we gemeente ook nauwelijks meegekregen. Destijds door enkele sponsoren is het op het juiste spoor gezet.
    Iets verder op zal de hele gemeenschap het uiteindelijk voelen, ook degene die niets met voetbal heeft en dat is erg onrechtvaardig.

    13
    5
  65. Stadioncheck 15 juli 2018 09:42

    Oh wat is het toch fijn om Heracles supporter te zijn!.
    En wat een heerlijke zondag.
    Goede morgen Zwart Wit Almelo, en onze buren(fans) die wij ook zekers hebben (echte vrienden) die ook een echt Zwart Wit hart hebben.
    Die ons nooit in de steek hebben gelaten dat zijn echte vrienden.
    Geniet van de OPEN DAG, op de mooie zomerse Zondag!

    Welcome in Almelooooooooooooo!

    18
  66. Lamzak 15 juli 2018 02:14

    @jope muntjesman, Het begint bijna vermakelijk te worden op deze site. Ondanks dat de failliete boedel daar op sterven na dood is nog steeds een grote bek. Veel plezier toegewenst komend seizoen. Mochten jullie nog wat geld willen besparen miss een idee om de spelersbus eruit te doen en er 3 VW polo’s voor terug te nemen. Met een beetje proppen is dat best te doen met een selectie van 12 spelers.

    23
    1
  67. Neefjevanbroertjevanschoonzus 15 juli 2018 01:56

    Heb geen zin om terug te scrollen maar uit de laatste reacties zie ik al wel dat dit weer een poging tot trollen is van een rooienfan.
    Hij doet zijn best maar, heb wel wat connecties in de zakenwereld en het verhaal is simpel; de erven Wessels c.q. Reggeborgh stoppen geen cent meer in die failliete boedel dus Pluskut wacht op langere termijn de artikel12 status.

    10
    2
  68. Foppe 14 juli 2018 22:17

    Attak, falliet , zit daar in de genen om falliet te gaan. Eigenlijk wel jammer, dat Attak weg is.

    8
    1
  69. Marco 14 juli 2018 22:14

    @jope muntjesman. Over saai gesproken. In enskede is helemaal geen klote te doen. Dat concert zaal Attak ook failliet. De bands gaan liever naar Hengelo. Hahaha

    7
    1
  70. Foppe 14 juli 2018 21:46

    Maar als Heracles supporter, word ik met de dag trotser, en hoop op een mooi seizoen. Ik heb er zin in.

    19
  71. Foppe 14 juli 2018 21:43

    Robbert, als er twee hun geld willen hebben en Twente kan niet betalen. En dat kunnen ze niet, zijn ze falliet. Ze hebben geen enkele liquiditeit. Ze boffen met een aantal, tot nu toe, zeer loyale geldschieters.

    10
  72. Robbert 14 juli 2018 21:39

    Als dat zo is moeten we als de bliksem aan het werk om terrein zien te winnen. Maar dat geloof ik niet, de wens (bij de meeste Heraclieden) is de vader van de gedachte.

    Fc Enschede is net een boxer die de ene na de andere dreun voor zijn kanis krijgt, maar op de been blijft. De ringrechter staat op het punt om de boxer uit zijn lijden te verlossen, maar dan gaat opeens de gong!
    Dat zal wel weer het scenario zijn.

    13
    1
  73. Foppe 14 juli 2018 21:08

    Henk, technisch gesproken zijn ze falliet. Er moeten er alleen nog 2 wakker worden, die het gaan aanvragen. Er zit daar de komende tien jaar geen enkel perspectief in.

    11
  74. Henk 14 juli 2018 20:27

    Zejer waar jeroen….enneuhhhh….faillisement is wel erg dichtbij voor de club uut enske met z’n grote bek. Einde verhaal daar.

    13
    1
  75. Jeroen 14 juli 2018 20:23

    En dan nog 1 ding, zeker naar jou Jopie: wat zijn de kenmerken van de twentse mentaliteit waar we met z’n allen zo trots op zijn? Dat zijn naar mijn idee nuchterheid, bescheidenheid en genieten van het kleine. De laatste jaren zijn die begrippen behoorlijk zoek geraakt daar in Enschede. Maar goed dat een icoon als Willem Wilmink dat niet meer mee heeft gekregen, hij zou zich om draaien in zijn graf.

    16
    1
  76. jope muntjesman 14 juli 2018 20:06

    hallootjes boeren burgers en buitenlui uit het saaie almelo.,
    wij komen sterker dan ooit terug!!

    1
    32
  77. Jeroen 14 juli 2018 19:14

    Ben het met Tim eens en deel zijn zijn frustratie net zoals meerderen gezien de reacties. Jan Smit had gelijk toen hij zei dat ze nooit de naam van de regio hadden moeten gaan voeren destijds. Ze vertegenwoordigen de hele regio daardoor en dat verklaart de irritatie hier in Almelo. Tel daarbij op dat de twee belangrijkste verslaggevers van Tubantia hun hart hebben liggen bij de club uit Enschede en de frustratie hier in Almelo is begrijpelijk en terecht, zeker nu de rollen zijn omgedraaid. De oplossing? Laat ze 20 km verderop maar failliet gaan, een doorstart maken in de 5e klasse als fc enschede en dan komen we ze over 5 jaar wel weer tegen in het betaalde voetbal in een gezonde mooie twentse derby.

    12
  78. DD 14 juli 2018 18:55

    Ik was vanmiddag ook aanwezig bij de wedstrijd! Het was niet een grootse wedstrijd, maar dat vind ik ook niet gek om dat het een mix is van basis en spelers van het 2e elftal! Het is vooral kijken hoe de spelers het op pakken en een heel druk coachen de trainer langs de lijn! Wat me wel heel erg positief opviel was die sama, de speler die mee traint/ op proef is.. Hij is groot en enorm sterk, hij houdt de rust en heeft een goede pass! Lijkt me een uitstekende verdediger om erbij te hebben!

    11
    2
  79. Foppe 14 juli 2018 18:55

    Derrick, maar het irriteert wel.

  80. Derrick 14 juli 2018 18:43

    @ Tim

    Waar je je al niet druk over kunt maken. Laat lekker gaan, zou ik willen zeggen.

  81. Foppe 14 juli 2018 18:42

    Waar maken wij ons druk over, het is nog maar voorbereiding. Ik baal nog het meest van de blessure van Jakubiak. En de Tubantia, die gaat net zo hard falliet als Twente. Kut krant

    12
    2
  82. Tim 14 juli 2018 17:34

    Blegh wat is die Tubantia toch een verschrikkelijk krant.. compleet niks vermelden over de opendag morgen.. toen twente opendag had 2 pagina`s vol (Jupiler)

    En die Fardau Wagenaar laat wekelijks zien dat haar hartje sneller klopt van twente.. wat een mafklapper is dat zeg!

    Boycotten die zooi!

    44
    4
  83. Stulanowski 14 juli 2018 17:21

    Ik was er, het spel was niet extreem slecht, ook niet perse goed. Wel knap dat er over een bal op de paal wordt gepraat van Emmen als enige kans, ik heb iig geen bal op de paal zien gaan?? Emmen heeft geen kans gehad. Verder maakt mij het resultaat eigenlijk niet zoveel uit.
    Ik stond achter Wormuth tijdens de wedstrijd, coached met name op aanvallendvoetbal, ballen diep en vooruit ipv tikkie breed en naar achteren. Dat klinkt iig positief.

    12
    1
  84. JeffreyP 14 juli 2018 17:08

    Voor alle mensen die zitten te zeiken.. dan had je er moeten zijn. Redelijk potje.. vrijwel niets weg gegeven en daar is de trainer het om te doen. Gewoon gewonnen, klaar. Morgen mogen we weer.

    14
    1
  85. NVB 14 juli 2018 16:57

    Voor alle zeurkousen weer beginnen hier. Heracles speelde ieder half uur met een andere aanval en in de rust is de hele verdediging en t middenveld gewisseld.
    Niet zo gek dus dat er geen hoge uitslag is.
    En zoals al aangegeven vorig jaar verloren we nog van ze. Dus neem die oefenpotjes niet te serieus mensen!

    18
    1
  86. rono 14 juli 2018 16:40

    wedstrijdverslag zal nog wel komen. wat ik hoor is dat het zeer matig was tegen Emmen, bijna geen kansen. Doelpunt Niemeyer uit een strafschop, Emmen daarna nog tegen de paal. Emmen is voor mij wel de grootste kanshebber voor de nummer 18 positie, dus had eigenlijk wel iets meer verwacht.

    5
    4
  87. Kritiek mag. 14 juli 2018 16:35

    Lol, dan zijn we beter, vorig jaar verloren we.

  88. Lol 14 juli 2018 16:30

    Maar 1-0 gewonnen van fc Emmen …

    3
    3
  89. Kritiek mag. 14 juli 2018 16:08

    Of die beter en sterker is, moet nog blijken.

  90. Basic 14 juli 2018 15:59

    179 reacties beteken dat er veel vraag is naar info-uitwisseling…. eerder een nieuw topic een optie?

  91. Harry 14 juli 2018 15:23

    Er is een voetbaltoernooi voor stewards

  92. Vmbmep 14 juli 2018 14:53

    Jakubiak 1e seizoenshelft uitgeschakelt…

    1
    1
  93. Stadioncheck 14 juli 2018 14:17

    Ik zie het altijd als een compliment, hoe meer jaloezie, hoe beter het met de club gaat.

    Hoe meer reacties , hoe groter de club.
    Ook op dat gebied groeien we gelukkig.

    Toppie ;-)).
    Geniet morgen van de heerlijke OPEN DAG!
    Zon -bier- en voor iedereen veel plezier.

    Behalve voor een verdwaalde enkeling niet!Ja soms is het leven niet eerlijk ,want wij zijn groot, en hun zijn klein is het tegenwoordig!.

    6
    1
  94. 1903 14 juli 2018 13:26

    staan twee busjes van de sparta jeugdopleiding bij het polman stadion.. weet niet waarvoot etc. maar dacht misschien kan iemand anders hier iets mee

  95. Thomas 14 juli 2018 13:10

    Dames en heren. Veel plezier met het nieuwe seizoen. Verder niks te melden.

  96. Robbert 14 juli 2018 12:47

    ‘ kritiek mag’. Ik heb niet de indruk, en dat blijkt uit alles, dat jij een Heracles supporter bent. Een echte Heraclied zegt zijn seizoenkaart niet zo maar op, en helemaal niet nu daarvoor geen enkele aanleiding is. Sterker we hebben nu een veel bredere en sterkere selectie gekregen. Geen enkele aanleiding om de club nu in de steek te laten. Wat jij hier doet is mij een raadsel, maar dat mag je ons uitleggen en dan wel met een naam, niet zo sneeky zoals nu. Dan weten we met wie we van doen hebben.

  97. Gerard 14 juli 2018 12:35

    Weet iemand of er vanmiddag nog een livestream is van de wedstrijd?

    1
    2
  98. stulanwoski 14 juli 2018 12:25

    @kritiek mag

    volgens mij heeft niemand er jou op gewezen dat je geen kritiek mag hebben. maar het is dan vervolgens toch ook weer ons goed recht om het daar niet mee eens te zijn, toch? moet wel eerlijk toegeven dat ik je nogal een triest figuur vind, het lijk erop of je ieder uur deze site refreshed om vervolgens het met niets eens te zijn.

  99. Kritiek mag. 14 juli 2018 11:22

    Wat halen we Vermeij, weer lekker neer, en ik mag geen kritiek hebben. Geef die kerel een echte kans.

    4
    9
  100. Marco 14 juli 2018 09:49

    Vermey is wat te traag in mijn beleving. Verder wel een goede spits als breekijzer. Hoop dat onze Spaanse spits sneller is. Afwachten maar.

    6
    2
  101. Supporter 14 juli 2018 08:58

    Het afgelopen jaar heeft Heracles gespeeld op een manier waar Vermey niet geschikt voor is. Tevens zie je de beperkingen van Vermey als spits. De beperkingen zijn trainbaar maar de vooruitgang daarin is heel matig. Vermey kun je alleen gebruiken met voorzetten en het Heracles speeld niet op die manier. Ik hoop dat de Spaanse spits meer laat zien dan Vermey , hij is alleen geschikt als invaller en komt technisch en taktische te kort.

    1
    12
  102. Hafc 14 juli 2018 08:55

    @Scout, je vergeet Osman

    8
    1
  103. Scout 14 juli 2018 08:49

    Balen van Jakubiak. Tegen Meppen onze beste middenvelder. Ons middenveld vind ik al behoorlijk matig. Dus versterking is welkom. Die jongens van Quick, met veel respect zeg ik dit, komen momenteel niet boven het eerstedivisie niveau uit. Dan houden we Monteiro, Nieff en Duarte over. Veel te mager.

    6
    2
  104. Kris 14 juli 2018 07:28

    @ Ribbert (wats kebeurt Robbert?😉). Ik denk niet dat je perse de achterlijn hoeft te halen om een voorzet te geven. Gezien zijn speelminuten vorig seizoen, vond ik dat Vermeij best een goed aantal goals heeft gemaakt. Daarnaast maakt hij belangrijke goals, ook niet onbelangrijk.. We moeten wel proberen om hem sneller in stelling te brengen, want dan gaat hij denk ik meer goals maken dan vorig jaar. Onze aanval vind ik sowieso goed, voor onze begrippen dan, de winst is te behalen in het verminderen van de tegengoals.

    10
  105. Ribbert 13 juli 2018 22:57

    Ik begrijp wat je bedoeld Kris, maar wat als onze backs de achterlijn niet halen en geen fatsoenlijke voorzet kunnen geven? Verder is Kuwas op recht veel makkelijker te verdedigen omdat je al back weet dat hij altijd zijn linkerbeen zal gebruiken als hij gaat schieten. Idem bij Peterson op links.

    1
    3
  106. Kritiek mag. 13 juli 2018 22:46

    Top , ik zei tob. Lezen

  107. Kris 13 juli 2018 22:29

    @Robbert. Hoezo zou je Kuwas en Peterson laten wisselen van plaats? Alleen maar omdat dan Vermeij beter uit de verf komt? Je moet Vermeij bedienen en dat kan inderdaad het beste vanaf de zijkant, maar dat hoeft niet perse vanaf de vleugelspitsen te komen. Als die naar binnen komen, kunnen er ook middenvelders en backs overheen komen en zorgen voor de voorzet. Kuwas en Peterson zijn juist gevaarlijk doordat ze naar binnen komen. Je haalt de angel uit hun spel als je het omzet en dat is ook zonde.

  108. tactuss 13 juli 2018 22:29

    @kritiekmsag fct heeft interesse in reis de snuiver slechts nog interesse.

    5
    1
  109. Hafc 13 juli 2018 22:25

    Reis ja een topspeler? Die speler die de laatste jaren nergens serieus heeft gevoetbald en sinds bij PSV nooit meer goed heeft gevoetbald na die blessure ? Ohja die Reis die alweer 29 jaar is en niks heeft gepresteerd, top aankoop van Twente ! Chappeau! Nee ben ik blij met de spelers die Heracles oppikken! Trots op onze club die normaal blijft doen!😃

  110. Kritiek mag. 13 juli 2018 21:52

    Kijk onze buren eens, halen zomaar Reis. Tobspeler

    2
    12
  111. Larzhy 13 juli 2018 21:46

    Dat jullie uberhaupt aandacht geven aan @kritiekmag, die neemt toch niemand serieus…

  112. Josdell 13 juli 2018 21:05

    *investeert

  113. Josdell 13 juli 2018 21:05

    *investeerr

  114. Kritiek mag. 13 juli 2018 20:45

    Nou ,nou Robbert heb jij toch kritiek, dat mag toch niet. Kijk Zwolle verkoopt voor drie miljoen en investeerd drie miljoen. Dat is nou investeren.

    1
    17
  115. Robbert 13 juli 2018 19:27

    Polly als je twee blinde kippen op de vleugels hebt staan en de heren constant het midden opzoeken ipv buitenom gaan en mooie voorzetten geven, ja dan heb je niet veel aan Vincent Vermeij! Als je dat niet gezien hebt vorig seizoen dan heb je zitten slapen. Nee Vermeij is geen Armenteros die wel in de kleine ruimte kan spelen. In hoop dat onze trainer Kuwas gewoon op links zet en Peterson op recht, dan komen de voorzetten wel en zul je zie dan Vermeij meer gaat scoren

    6
    2
  116. Josdell 13 juli 2018 19:19

    Eens met Larzhy. Ik vond het belachelijk dat vorig jaar Gladon zo vaak de voorkeur kreeg boven Vermeij.

    11
  117. Larzhy 13 juli 2018 19:15

    Om Vincent gelijk af te schrijven slaat ook nergens op. Hij heeft destijds te weinig vertrouwen gekregen van Stegeman. Hopelijk krijgt hij nu het vertrouwen en moet dan ook de strijd aan gaan met Dalmau.

    10
    2
  118. Josdell 13 juli 2018 19:13

    Ik zou Vermeij niet per se een blunder willen noemen. In zijn eerste seizoen was hij een groot deel van de tijd geblesseerd en vorig seizoen vond ik hem nog niet zo slecht.

    Natuurlijk zijn er verbeterpunten en ja, natuurlijk is het geen Armenteros. Maar voor een club als Heracles is het een prima spits. Als hij dit seizoen alle wedstrijden speelt, scoort hij ook gewoon 10-15 keer.

    8
    2
  119. Polly 13 juli 2018 18:58

    @Robbert

    Je noemt in je eerdere post dat Zwolle voor 8 ton in Van Duinen en zeer matige spits heeft gekocht. Echter vergeet je dat Heracles met 5 ton voor Vermeij ook een gigantische blunder heeft gemaakt…

    3
    9
  120. Black&white 13 juli 2018 18:46

    Helemaal eens met josdell.
    We doen het al 13 jaar boven verwachting met een uitstekend beleid en laat je niet gek maken door neppers die waarschijnlijk nog nooit een seizoenskaart in het echt hebben gezien, laat staan bezitten.
    Ik kan ook wel zeggen dat ik donald trump ben maar ja 🤪

  121. Robbert 13 juli 2018 18:43

    Ik moet er wel om lachen Josdell, vooral als dan de club Zwolle er bij wordt gehaald, een slechter voorbeeld tov ons kun je niet noemen. Als je Nijkamp zou vragen, zou je willen ruilen met Heracles, wij de beker en JC schaal en jullie onze winsten, dan weet ik wel wat hij gaat zeggen.

    Ik hou op, nu de focus op Heracles, we hebben weer twee mooie oefenpotjes dit weekend. Mooi weer, goede stemming en mogelijk extra verkoop van nog meer seizoenkaarten. Jammer dat Jakubiak een tijd uit de roulatie is. We hebben vervangers, ook dat ziet er goed uit.

    6
    1
  122. Hans 13 juli 2018 18:41

    #kritiek mag…ga niet zo dom lullen man.
    Iedereen weet dat wij de afgelopen 3/4 jaar voor ongeveer 20 miljoen hebben verkocht en Zwolle zielsgelukkig was dat ze laatst die krullenbol voor 3 miljoen verkochten aan man city.
    Nee het is voor iedereen wel duidelijk dat we iig financieel zwolle ver voor zijn….

    12
  123. Kritiek mag. 13 juli 2018 18:34

    Robbert, je kletst uit je nek, op diverse sites heeft gestaan dat ,ze beiden niet willen verlengen en niet andersom, droeftoeter. Geef gewoon toe : Zwolle is heracles voorbij.

    19
  124. Josdell 13 juli 2018 18:27

    Mensen, negeer die gast gewoon. Boeiend hoe het bij PEC Zwolle gaat, boeiend hoe het bij Heerenveen gaat, het gaat hier om Heracles Almelo.

    En dat is gewoon een prachtige club die de afgelopen dertien jaar gigantische stappen heeft gemaakt. Dat een stad als Almelo een club heeft als Heracles, is iets waar we heel erg trots op mogen zijn.

    16
  125. Robbert 13 juli 2018 18:16

    Oh ja, mijn Zwolle insider heeft mij aangegeven dat ze beide spelers graag hadden willen houden maar dat ze de middelen niet hebben om aan de wensen te voldoen! Is wel logisch, geld is er niet, want ze hebben de afgelopen jaren gewoon niets aan transfers kunnen verdienen. De besten zijn gratis de poort uitgelopen en de huurlingen hebben alleen hun zaakwaarnemers wat opgeleverd. Laat Zwolle maar eerst zien dat ze ook meer dan 13 jaar zich in de eredivisie kunnen handhaven.

    6
    1
  126. Supporter 01 13 juli 2018 18:03

    @kritiek

    Kritiek doe maar lekker op je heerenveen site ajuuuuh

  127. Kritiek mag. 13 juli 2018 18:02

    Saymak en moktar hebben beide aangegeven, niet te willen verlengen. Dus klets niet uit je nek. Zwolle is gewoon verder dan Heracles, de grijze muis voorbij.

    2
    13
  128. Marco 13 juli 2018 16:45

    Schijt aan iedereen. Wij zijn HERACLES ALMELO.

  129. Stadioncheck 13 juli 2018 16:23

    Het is 25+c , heerlijk weer.
    En zondag is het weer hartstikke druk, biertje zang, Heracles is mijn club.
    Een supporter ben je niet voor even maar voor je hele leven.
    115 jaar bestaat onze trots ,laat ze maar lullen.

    TROTS OM HERACLES SUPPORTER TE ZIJN, EN ONZE SHIRTS WORDEN WEER MET TROTS GEDRAGEN DOOR TIENERS(opvolgers)!.

    Velen zijn jaloers onze club , zo goed doen we het.
    Proost alvast op een fantastische zonnige OPEN DAG!

    19
  130. JeffreyP 13 juli 2018 16:20

    Hij heeft zo een seizoenskaart van Heerenveen.. o o o wat lopen er veel gekken rond!

    PEC Zwolle heeft in 2018 van de 16 wedstrijden slechts 3 gewonnen en nu loopt ook nog eens de halve selectie gratis de poort uit.
    Ze halen voor bijna 1(!) miljoen euro Mike van Duinen op, die sowieso niet beter is als Vermeij. Deze 2 jongens van VVV zijn prima aankopen maar dat moest ook wel gezien alle vertrekkende spelers.

    Dan zie ik toch veel liever ons succesvolle beleid. En vergeet niet dat wij met de gewilde van der Water al een vervanger voor Kuwas in huis hebben.

    Erg sneu van Jakubiak. benieuwd of Leemhuis ( viel vorig jaar een paar keer sterk in ) een zelfde verrassing kan worden als Jakubiak!

    11
    2
  131. Robbert 13 juli 2018 15:06

    Uit je reactie blijkt maar weer dat je er geen kloten van snapt Derrick. Hoezo naïef? Ik wil je het wel even uitleggen.

    Betaalde voetbal anno 2018 gaat enkel en alleen om geld verdienen. Dat is zeker in Nederland (als opleidingsland) en bij clubs als Heracles en zeker ook Zwolle in het bijzonder, van toepassing. Ik weet uit betrouwbare bron vanuit Zwolle dat Nijkamp en zijn team met afgunst naar ons kijkt en gezien heeft dat wij het zakelijk geweldig doen. Omdat ze geen geld hadden moesten ze jaren achtereen spelers huren waar ze onder de streep niets aan over hebben gehouden. Ze hebben geen geld om Saymak en Mokhtar langer binnen te houden zodat ze gratis de poort uitlopen! Uiteindelijk zien ze nu in dat ze beter spelers zelf onder contract kunnen hebben om geld te kunnen verdienen. Nee we hebben geen beker en JC schaal in de vitrine staan, maar wel meer geld de afgelopen jaren zien binnenkomen. In Zwolle hebben ze nu een transfer gedaan terwijl wij al die jaren miljoenen hebben binnengeharkt! Een BVO kan alleen bestaan uit de winsten uit de transfers en niet van blik in de vitrine kast. En wie zegt ons nu dat ze met de twee van Venlo ineens een topaankoop hebben gedaan! Twee spelers die net een jaartje komen kijken op het hoogste niveau! Ik heb de indruk dat bij sommigen hier het (kunst)gras bij een ander groener is dan bij ons!

    9
    4
  132. Blok 13 juli 2018 13:48

    “ kritiek mag “ ben jij niet die jongen die als enige met de brommer op de basisschool mocht komen nadat je 5 keer was blijven zitten ?
    Aan je domme opmerkingen te zien wel.
    Ik kan me voorstellen dat je niet met je eigen naam reageert, zou ik ook niet doen.
    ik zou me dan ook schamen.

    12
  133. Kritiek mag. 13 juli 2018 13:42

    Derrick, jij snapt het.

  134. Robbert 13 juli 2018 13:38

    ‘ Kritiek mag’ eigenlijk ben je een droeftoeter. Je heb niet het lef om met een naam te komen zodat we enig referentie kader hebben en weten met wie we nu van doen hebben. Morgen post je met de naam van Sinterklaas of Scout! Ben je wel Heracles supporter of krijg je een erectie door hier te lopen stangen😬. Ik denk het laatste, en dan ben je ook nog zo dom om met een club als Zwolle ge komen. We lachen wat daar in Zwolle gebeurd! Geld wordt daar, tov Heracles, niet verdient dat is wel duidelijk. Met 3 of 4000 seizoenkaarten meer verdien je nooit het geld wat je met goede transfers kunt verdienen zoals bij ons. In Zwolle kijken ze met jaloezie naar wat Heracles allemaal fixst op de transfermarkt. Ze betalen ruim 800.000 voor een zeer matige spits Van Duinen! Bij Excelsior lachen ze zich de ballen uit hun broek, gratis gekomen en na een jaar even dat geld aftikken.

    15
  135. Derrick 13 juli 2018 13:33

    @ robbert

    Je gaat toch serieus niet denken dat ze in Zwolle jaloers kijken naar Heracles? Dat zou namelijk nogal naïef zijn. Uiteraard is het mooi dat je als club veel geld verdient met transfers, maar daar gaat het nog altijd niet om in het voetbal. Het gaat in het voetbal nog altijd om prijzen en met een KNVB-beker en JC-schaal doen ze het dat betreft in Zwolle toch net even iets beter.

    Voor komend seizoen valt nog helemaal niets te zeggen over hoe het gaat lopen, je hebt ook te maken met simpele zaken als pech en geluk, wat dat betreft hebben we de eerste tegenvaller inmiddels te pakken.

    2
    6
  136. Hans 13 juli 2018 13:14

    Hahaha grijze muis ga jij volgend jaar naar toe jochie.
    Met dat josti publiek.
    Wel goed meezingen met het Friesche volkslied hè kerel.

    6
    1
  137. Kritiek mag. 13 juli 2018 13:07

    Jongens droom lekker verder, bij de grijze muis.

    22
  138. Hans 13 juli 2018 13:07

    Succes met je herstel jakubiak
    Middenveld Duarte,v Nieff,Monteiro klinkt me niet gek.

    5
    3
  139. pretmetsjaal 13 juli 2018 13:01

    @krtitiek mag mooie successupporter lekker wewgblijven ga fijn naar huhuveen het saaiste publiek van nederland..

  140. Steve Mokone 13 juli 2018 13:01

    @kritiek mag

    Heerenveen 2017/2018
    gemiddeld 20.754 van de 26.800 (77,4%)

    Heracles 2017/2018
    gemiddeld 9.992 van de 12.080 (82,7%)

    Dram mooi verder in je eigen land, je zit op het verkeerde forum. Laat ons lekker normaal blijven

    13
    2
  141. Hans 13 juli 2018 12:59

    Opeens naar heerenveen,hahahahhaha erg komisch. Veel geluk daar….het wordt hier met de dag gekker.

    10
    1
  142. Marco 13 juli 2018 12:51

    @kritiek mag. Ga lekker op een Heerenveen site lopen drammen. Daag. Neem wel een tolk mee naar Friesland.

    16
    1
  143. Marco 13 juli 2018 12:45

    Hoop dat er een vervanger word gekocht voor Jakubiak.

    7
    3
  144. Kritiek mag. 13 juli 2018 12:44

    Twente ligt uitgeteld in de hoek en wij kunnen , door falend aankoop beleid, niet eens het stadion uit verkopen. Stelletje krentenkakkers zijn het. Blij dat ik geen jaarkaart meer heb, na het anti voetbal van vorig jaar. Ik zit mooi bij Heerenveen.

    4
    46
  145. NVB 13 juli 2018 12:39

    @Gerard

    In mijn ogen mag je kritisch zijn,als je weet hoe de jongens voetballen, met andere woorden geef ze eerst een kans voor je ze afschrijft. De eerste serieuze pot moet nog gespeeld worden.dus we kunnen absoluut nog niet zeggen of bepaalde spelers geen meerwaarde hebben.

    En begrijp me niet verkeerd, ook ik kan niet zeggen dat deze jongens wel een versterkingen zijn.
    Maar ik vind wel dat als de club na een tijd scouten deze jongens als basis spelers zien, dat wij dan niet meteen moeten twijfelen aan t oordeel van t bestuur /technische staf. Want als er een club in Nederland is die bewijst dat je geen spelers van naam hoeft aan te trekken om te presteren dan is het heracles wel!

  146. @robbert 13 juli 2018 12:35

    jakubiak half jaar geblesseerd knie blessure

  147. Kritiek mag. 13 juli 2018 12:33

    Ach allemaal mee lopers, klapvee. We eindigen niet hoger dan Zwolle?, die zijn ons al ruim voorbij. Ze breiden zelfs alweer hun stadion uit. Bij ons kunnen er wel vakken dicht, scheelt schoonmaak kosten.

    2
    19
  148. Hans 13 juli 2018 12:29

    @Robbert….had het niet beter kunnen verwoorden.

  149. Gerard 13 juli 2018 12:26

    @NVB

    Ik volg uitaard alles, helaas zit er nog geen speler bij waarbij ik denk: YESSS, dit is een absolute aanwinst!
    Uiteraard hoop ik dat jij gelijk hebt en dat het elftal gaat draaien als een tierelier.
    Wel kritisch blijven graag.

    1
    5
  150. Robbert 13 juli 2018 12:21

    Mensen laat je de kop niet gek maken door een stelletje dwazen die nu roepen dat ze in Zwolle slagvaardig zijn! Dan noem je een club, Zwolle! Een club die met rode koontjes kijken hoe wij het doen en al jaren miljoenen hebben verdiend waar zij van dromen. Ze hebben nu eens een spelertje voor amper € 3 miljoen verkocht terwijl wij dat al jaren doen met Armenteros, Duarte, Hoogma, Tannane en recent Weghorst. Als wij de selectie bij elkaar kunnen houden eindigen we hoger dan Zwolle, die weddenschap durf ik vooraf wel aan! Ik moet lachen als Zwolle als voorbeeld wordt genomen, ze kunnen niet in de schaduw staan tov van ons, wat rendement op het voetbalbedrijf betreft.

    11
    4
  151. Kritiek mag. 13 juli 2018 12:17

    Gerard helemaal met je eens, wij hebben voor miljoenen verkocht. En wat komt er terug, het mag niets kosten. Slappe hap.

    18
  152. Willem 13 juli 2018 11:59

    Danny Holla is tranfervrij

    21
  153. NVB 13 juli 2018 11:58

    @Gerard
    Volg je het heracles nieuws überhaupt wel? Met blaswich, van nieff en dalmau, zijn er al 3 spelers voor de basis gehaald.
    Verder hebben we met rossman en vd water nog twee spelers die de basisspelers eventueel kunnen vervangen,en die ook dicht tegen de basis aan zullen zitten.
    Om dus te stellen dat er geen versterkingen zijn gehaald voor de basis is een beetje zwak..
    Tot nu toe zijn we er ten opzichte van vorig jaar in mijn ogen op vooruit gegaan.

    18
  154. Hans 13 juli 2018 11:56

    @Gerard nogmaals…bij Zwolle is een half elftal met de belangrijkste spelers(grotendeels gratis)vertrokken.
    Bij ons is alles intact gebleven en zijn jongens als v Nieff,vd water en nog een paar uitstekende ‘doorselecteer ‘versterkingen.
    Wie wil je halen dan…hoop dat je met me eens bent dat een v crooij niet in de schaduw van Kuwas mag staan.

    12
  155. Gerard 13 juli 2018 11:47

    Kijk, dat noem ik slagvaardig handelen bij Zwolle!
    Wanneer wordt hier de eerste echte aanwinst (basisspeler) gepresenteerd???
    Kritiek mag?, nee, kritiek moet!!!!

    4
    21
  156. Larzhy 13 juli 2018 11:20

    Zojuist op Instagram vermeld door Heracles dat Jakubiak minimaal een half jaar is uitgeschakeld door een knieblessure…

    2
    6
  157. Stadioncheck 13 juli 2018 10:59

    @ Kritiek mag (zekers).
    Maar wie zijn dan vertrokken bij PEC!.
    Moktar ,Namli, Saymak gaat nog, Thomas waarschijnlijk .Van Duinen ,van Crooy
    Leemans voor deze vertrekkende zijn die beter dan?

    Ik zou pas kritiek hebben als Kuwas en Monteiro vertrekken en je hebt er niks voor terug gehaald.
    Dan moet je(zelfs) kritiek leveren
    Je kunt toch niet kopen als je niks verkocht hebt.
    Ik kan niet zeggen dat PEC zwakker of sterker is geworden , ik zou eerder zeggen gelijkwaardig als het klikt met de nieuwe spelers!.
    Bedenk ook dat deze zelfde spelers van Venlo in het begin seizoen vooral uitblinkten.
    Oordeel selecties (op papier)pas als de transfermarkt is gesloten .
    Kuwas en Monteiro vind ik beter dan Crooy en Leemans.

    10
  158. Schaap 13 juli 2018 10:52

    @Heraclassic1961 – inderdaad, ik geef het toe: die Grote Vlaamse Samenzwering Tegen het Nederlandsche Eergevoel was mij volledig ontgaan. Mea Maxima Culpa. Gelukkig dat jij alert bent namens de heracles-supporters! Ik slaap er geen minuut minder om dat Belgie het zo goed doet/deed. Goede nachtrust houdt de geest uitgebalanceerd. En de nivellering van het WK moeten we als oranje fans alleen maar toejuichen, want het zal nog wel even duren voordat er weer een kwalificatie-waardig Nederlands elftal staat.

    2
    3
  159. Bobbie 13 juli 2018 10:46

    @kritiek mag

    Tuurlijk is dat investeren, echter is er bij Zwolle wel wat van de basis 11 vertrokken, iets wat bij Heracles, op Castro na niet het geval is. Heracles is vooral aan het doorselecteren, op Rossman en wellicht van nieff na. De bamk is dus veel sterker geworden, en qua basis kan je er alleen met Blaswich op achteryit gaan. Wat ik overigens totaal niet verwacht. Op dit moment erg tevreden met het handelen van heracles, en wellicht dat er nog wat bij komt. Er speelt in ieder geval niets qua vertrekkende spelers(kuwas, monteiro)

    10
  160. Kritiek mag. 13 juli 2018 10:22

    Kijk Zwolle haalt Leemans en van Crooij. Dat is nog eens investeren, dat mis ik een beetje bij Heracles.

    4
    23
  161. Frans up 13 juli 2018 09:43

    Voor zover ik weet, is Hardeveld pas medio februari, maart terug. Dus extra aanvulling prima. Van der Buijs en van Hintum zijn ook geen zekerheidjes. Dus alles dubbel bezet, lijkt mij niet onverstandig. En er wordt er vaker getraind, dus kan op spier blessures zijn altijd aanwezig.

  162. Stadioncheck 13 juli 2018 09:34

    @ Hans,
    Blessures(Hardeveld nog lang niet ready) , uit vorm zijn, schorsing, ziek, 2de elftal.

    Reserves heb je nodig liefst dubbel bezet, van Benthum is voor de toekomst gehaald.
    Krijgt de tijd ,en ja hoe snel dat gaat dat weet niemand?
    Soms moet je een kans eerder pakken, als het zich voordoet.

    Met Sama er bij hebben we er genoeg, maar het is toch niet bekend dat hij bij ons blijft (beetje voorbarig).
    Van mij mag het hoor als hij meerwaarde heeft.
    Hardeveld hoe sneu ook, is niet zomaar even terug.

  163. Hans 13 juli 2018 09:05

    Hebben we met Pröpper,vd Berg, vd Buys, Rössman, Breukers, Droste, v Benthum, v Hintum en straks een herstelde Hardeveld al niet erg veel verdedigers?
    Een linksback kan ik dan nog snappen maar óók nog Sama…lijkt mij een beetje jammer geld.

    4
    1
  164. Stadioncheck 13 juli 2018 09:03

    @ 1903 , zondag update zoals gewoonlijk.

  165. Rare kerels 12 juli 2018 23:24

    Ik snap jullie niet enigst wat k hier bijna lees is over de wk houd eens op man over dat wk gedoe dit is gwn een Heracles fanwebsite en geen gestel lopen zeuren over het wk of over de Fransen als jullie niks te praten hebben wees gwn stil aub niemand wilt hier praten over Frankrijk of Kroatië wij zijn niet hun! Wij zijn Heracles Almelo ik mooie club uit t oosten waar k trots ben dat k voor Heracles ben

    4
    20
  166. Conjo 12 juli 2018 23:15

    Met de trein ga je als een speer,
    van Maastricht naar Apeldoorn of van Zeist naar Zoetermeer.
    Ja de trein die brengt je overal; je staat nooit in de rij,
    want met de trein rij je elke file voorbij.

    Zo lig in een uurtje op het strand,
    zit je met je hengel lekker aan de waterkant,
    of in een mooi museum, een ouderwets kasteel.
    Je reist van hot naar her, je ziet zo heel erg veel.

    Refrein
    Ja, wij gaan met de trein!
    Stappen op op het station,
    springen snel in een wagon.
    Ja, wij gaan met de trein.
    Hier hiep hiep hoera, wij vinden treinen fijn!

    Het leukste of trein is het station;
    daar kun je heerlijk skaten, of hal naar het perron.
    In het restaurantje eet je dan een appeltaart,
    lekker met de trein, het is me heel wat waard.

    Refrein

    En zit ik iemand achterna,
    met de trein weet ik hoe ik ga
    De rails die wijst me goed de weg,
    en ik haal ze in, wat ik je zeg! Kom op Ernst, harder!
    Ik kan niet meer!!

    Refrein (twee keer)

    1
    16
  167. 1903 12 juli 2018 23:09

    @stadioncheck al informatie mbt seizoenskaarten verkoop?

    3
    2
  168. Robbert 12 juli 2018 21:29

    👍😂😉 heel sterk Stadioncheck uiteraard bedoel ik linkerrijtje 😀 Wel of geen play-offs het belangrijkste is dat we vermaakt worden, dan komen de resultaten vanzelf. Frankrijk laat zien hoe het niet moet! Met zoveel kwaliteiten in het team en dan als een stelletje lafaards spelen , bah! Hup Kroatië 😉

    8
    1
  169. Stadioncheck 12 juli 2018 21:15

    101, mag het ook eventueel linker rijtje worden Robbert.;-).
    Met regelmatig een lekkere pot voetbal.

  170. Robbert 12 juli 2018 21:09

    Nauw vooruit dan, reactie nummer 100 😉😂😂😂

    Ik heb ooit een trainer horen zeggen dat de sterkte van de selectie door de bank bepaald wordt. Onze selectie is in mijn optiek, als tenminste Kuwas en Monteiro blijven, sterker geworden. Dan is het heel reeel om dan voor het rechterrijtje te gaan. Als het lukt om de spelers fysiek en conditioneel sterker te maken dan moet dat zonder problemen gaan lukken. Ben ik te optimistisch? Als we verdedigend sterker worden pakken we ook uit meer punten. Ik hoop dat we vermaakt worden, dat is het aller belangrijkste.

    7
    1
  171. Stadioncheck 12 juli 2018 20:58

    @ Arthur: Nieuwe trainer nieuwe kansen.
    uiteindelijk moet je zelf als speler bewijzen waarom ze jou moeten opstellen.
    Lukt het niet direct , de kans komt er altijd .
    Schorsing, blessure, ziek, of uit vorm zijn, het zijn kansen om het stokje over te nemen.
    De besten spelen ook bij Frank Wormuth en co assistenten.

  172. Arthur 12 juli 2018 20:31

    @Stadioncheck: Helemaal met je eens vwb Duarte. Ik ben blij dat hij weer als middenvelder speelt. Ik denk dat hij en van Nieff prima het vertrek van van Ooijen opvangen, waarbij van Nieff wellicht iets meer controle en goede vrije trappen brengt, maar Duarte meer techniek en dribble in z’n spel heeft. Thuis met Duarte en uit met van Nieff?😉

    Het is in ieder geval goed dat we op alle posities sterk concurrenten hebben! Ik vond Leemhuis bijvoorbeeld ook echt een kerel geworden in plaats van het ‘jongetje’ dat bij Heracles kwam. Vorig jaar hield ik mijn hart vast bij enkele spelers; dat heb ik nu bij geen enkele speler.

    13
    1
  173. Stadioncheck 12 juli 2018 20:06

    Wat kan ik zeggen als bijna buurman van Duarte en Kuwas!
    Nou gewone jongens die gewoon je netjes groeten, niks mis mee.

    Ik vind Duarte er goed uit zien, hij heeft de zomer goed benut .
    Nieuwe ronde nieuwe kansen, mensen vergeten eventjes dat deze jongen halverwege seizoen nog even een rot blessure had.
    Al dat gelul , mag het soms niet horen, als je niet presteert gooi je toch je eigen glazen in!
    Dus je eigen toekomst te grabbel!

    En ik denk wat meer Duitse jongens erbij , inclusief Duitse trainer met wat humor erbij nieuwe oefenstof alleen maar positief werkt.

    Natuurlijk alles moet nog blijken , na 34 wedstrijden is er weer een eindstand ,en dat is je rapport resultaat?
    Geslaagd of gezakt over 10 maanden weten we het weer!.;-).

    Mijn gevoel is goed.

    20
  174. Arthur 12 juli 2018 19:24

    Als je deze selectie bij elkaar houdt dan zou je eigenlijk moeten streven naar het linkerrijtje. Met name in de breedte zijn we een stuk sterker geworden.

    Klein wereldje trouwens dat Peterson en Sama kamergenoten zijn geweest bij Liverpool😄

  175. Henk 12 juli 2018 18:23

    Absuluut scout. Val een beetje in herhalong maar messcherp en sturend tav de spaanse spits.

  176. Scout 12 juli 2018 18:04

    Ik heb dinsdagmiddag training gezien met de aanvallers en Kuwas was de scherpste, sterkste en fanatiekste van allemaal. Hij kreeg de complimeten van Wohlmut.

    18
  177. Henk 12 juli 2018 17:12

    Klopt hans….paar keer training gezien en beide heren werken hard en waren messcherp

    7
    1
  178. Robbert 12 juli 2018 17:09

    Verplaats je eens in de situatie van de betreffende spelers. Je ben Kuwas of Monteiro, je krijgt van bijna iedereen na de mooie goals en goed gespeelde wedstrijden een denkbeeldige veer in je kont! Jou zaakwaarnemer doet daar leuk aan mee want de man ziet de euro’s al op zijn bankrekening staat. Hij zorgt er wel voor dat zijn pupil ook helemaal gek wordt. Uiteindelijk is het nu juli en geen enkele club heeft nog een fatsoenlijk bod gedaan. Dan is het vervolgens 1 juli en wordt je weer bij je club verwacht. Nieuwe trainer die je persoonlijk nog niet goed kent en hij jou ook niet. Wordt je vervolgens nog even afgemat tijdens de trainingen, ja hoe moet jij je dan opstellen? Elke dag bijna contact met de zaakwaarnemer met de brandende vraag, is er al wat!!! Ja je zal dat op een of andere manier aan de houding van de speler(s) terug kunnen zien. Jongens het zijn een voor een passanten, ze zitten er om hun eigen zakken te vullen en hebben echt niets met ons clubje. Ik begrijp die adoratie voor voetballers daarom helemaal niet. Een status van een popartiest krijgen ze, niet te begrijpen! En dan heb je wat van die gastjes die kapsones hebben van heb ik jou daar! Ik zou mijn kinderen daarom verbieden om met ze op de foto te gaan. Krijgen ze nog meer status! Ik juich als ze een mooie goal of actie maken. Ik vind het mooi dat ze voor ons spelen maar dat is het wel zo’n beetje. Echte clubliefde bestaat niet meer bij de huidige overbetaalde broodvoetballers en dat is wel jammer.

    8
    17
  179. Arthur 12 juli 2018 16:43

    Komkommer-spijkers-op-laag-water-tijd….😄

    2
    1
  180. Hans 12 juli 2018 16:41

    Nou heb gisterochtend de training gekeken en niets aparts aan beide heren gemerkt hoor.

    12
    3
  181. Stulanowski 12 juli 2018 16:13

    Denk dat betreft Kuwas en Monteiro een beetje selectieve verontwaardiging is, er zijn namelijk veel schandligere manieren om een transfer te forceren. Beide heren staan nog gewoon op het trainingveld en hebben gewoon aangegeven dat ze een stap hogerop willen proberen. In het geval van Kuwas kan ik mij daar zeker iets bij voorstellen. Om deze jongens nu al aan de schandpaal te nagelen op basis van vermeende lichaamshouding gaat mij ietwat te ver.

    8
    2
  182. heraclassic1961 12 juli 2018 16:00

    Arthur. Maar ondertussen worden ze rijkelijk beloond voor dat zgn. keten………..

  183. Arthur 12 juli 2018 14:45

    @Heraclassic: Ik til daar niet zo zwaar aan. Monteiro en Kuwas waren afgelopen jaar keer op keer de uitblinker. Ik zat vroeger ook te keten achter in de klas…

    2
    1
  184. Robbert 12 juli 2018 14:19

    Arthur er stond ergens op een ‘lijstje’ dat Vermeij mogelijk wel eens een optie zou kunnen zijn als spits voor Go Ahead. Ach die lijstjes op de diverse sites, ze lullen maar wat enkel en alleen om maar traffic op hun site te krijgen en dat levert weer meer reclame inkomsten, zo gaat dat tegenwoordig.

    En onze Spaanse spits, ik laat mij (net als jullie) verrassen. De komende twee wedstrijden gaan we het zien. Als je ban Villarreal komt moet je volgens mij wel wat kunnen. Het is geen garantie dat weet ik. Wij hadden ooit eens Geoffrey Castillion van Ajax, een van onze slechtste spitsen ooit😳 Hopen dat hij geen tweede Castillion is 😬

    4
    1
  185. heraclassic1961 12 juli 2018 14:14

    AREND 11-07-2018, 16:56 Dat Monteiro en Kuwas een ongemotiveerde indruk maken zag ik op de eerste training al. Bij een kringbespreking ergens achterin staan en datgene wat verteld wordt niet willen aanhoren. Ja ja lichaamstaal verraadt veel.
    Trouwens de houding van beide heren vind ik hoogst onprofessioneel. Je staat immers nog onder contract bij de club die je de kans heeft gegeven om je te ontwikkelen en je te laten zien op het hoogste niveau in Nederland. Verder wordt je salaris nog steeds doorbetaald heren! Stank voor dank heet zoiets.
    Of hadden de heren liever een andere trainer voor de groep gezien. Een jongere trainer met gladde praatjes, waarbij de woorden discipline en hard trainer minder belangrijk zijn. Of een trainer die zijn sporen ruimschoots heeft verdiend a la Dick Advocaat en waartegen ze opkijken. Heren voor echte professionals maakt het niet uit welke trainer voor de groep staat. Van iedere trainer kun je iets oppikken waar je in je verdere loopbaan nog iets aan hebt. En zeker van de heer Wormuth, ex-hoofdopleidingen van trainers van een TOP-voetballand als Duitsland. Als Monteiro en Kuwas echt stappen willen maken dan zou ik zeeeeer goed naar de heer Wormuth luisteren wat die te vertellen heeft. Dan weten ze tegelijk wat er in de top van het huidige voetbal van je gevraagd wordt. O.a. HARD trainen en discipline!!

    12
    3
  186. Pietertje-57 12 juli 2018 14:03

    Is de spaanse spits goed of valt ie tegen

    1
    1
  187. Arthur 12 juli 2018 13:45

    Ik snap die hele discussie over Vermeij helemaal niet: waarom zou Heracles hem uberhaupt willen verkopen?!?😄 Vincent is groot (192cm), fysiek sterk, werkt hard, is een slimme kerel met een ‘goede kop’, scoort best makkelijk… Hij is geen ‘Armenteros in zijn laatste seizoen’, maar dat was ook gewoon een absurd goede speler in absurd goede vorm! Ik blijf nog steeds van mening dat, wanneer je met sterke spitsen werkt, dat ze dan wel aanvoer moeten krijgen! Een club als Heracles mag z’n handen dichtknijpen met een spits als Vermeij (hij was niet voor niets onze duurste aankoop). Vorig jaar was de hele as van het veld verkocht; dit jaar gaat hij knallen!

    6
    2
  188. heraclassic1961 12 juli 2018 13:27

    SCHAAP 11-07-2018, 21:27 Het is geen grap maar pure realiteit. Ik denk dat je behoorlijk zit te slapen. Belgen lachen zich suf als het minder gaat met die Ollanders oftewel diknekken. Vooral als het om voetbal gaat. Slaap lekker verder. Dat wordt weer SCHAAPJES tellen……….

    3
    1
  189. Scout 12 juli 2018 13:24

    Waarom zou Vermeij naar Stegeman verkassen. Dat was toch die man die hem op de bank zette ipv die vreselijke Gladon. Het publiek scandeerde altijd om Vinnie.

    10
    1
  190. Robbert 12 juli 2018 12:29

    Ik heb ook wel gelezen dat Vincent op lijstjes staat. Maar als, met alle respect, Go Ahead komt dan gaat het dat niet worden. Vincent moet nu met de Spaanse spits uitmaken wie de 1e spits gaat worden. En dan gaat hij niet naar een KK competitie club. Ook verwacht dat Go Ahead zijn salaris niet kan/wil betalen. Mooi die zg. lijstjes met spitsen, maar dan moeten ze wel beschikbaar en betaalbaar zijn voor he club. Op dat lijstje staan ook Veerman (zelfde als bij Vincent) en Muhren. De laatste zou kunnen, omdat hij feitelijk niet meer in beeld komt bij zijn club uit België. Vincent gaat nog vol voor een vaste basisplaats bij ons. Hij gaat nog voor zijn kansen.

    7
    2
  191. Arthur 12 juli 2018 12:11

    Vermeij gaat er gewoon voor ons een stuk of 15 in prikken dit jaar!

    8
    2
  192. @robbert 12 juli 2018 10:08

  193. Stadioncheck 11 juli 2018 23:17

    Sorry je zit er gewoon naast met je 2,4 ton plafond.
    Omdat ik het beter weet, nee vertel niet van wie,soms heb je zwijgplicht.
    En daar houd ik me aan.
    Ja het kan zijn dat Heracles de betreffende speler niet meer wilde betalen dat is wat anders dan een plafond .
    Maar je kunt wel je zin door willen drijven , het spijt me ik weet beter.
    Soms kun je niet alles tikken, ik wil anderen niet in verlegenheid brengen.
    Ook daar ben je Zwart Wit fan voor!
    Hierbij wil ik het bij laten, ik ken de feiten.

    Jelle zit nog bij de starters.

    8
    4
  194. Frans up 11 juli 2018 22:59

    2,4 ton komt weg bij een speler, die ons een tijdje geleden heeft verlaten. Hij kon elders 60.000 meer verdienen, 2,4 was het plafond(2016).

  195. Stadioncheck 11 juli 2018 22:46

    @ Frans up 2,4 ton!.
    Dan pas jij de rest er maar bij dan, ik in elk geval niet.
    Hoe ik dat weet,soms lekt er wat ?

    Maar laten we het even dan feitelijk houden Heracles heeft ruim 3 miljoen meer te besteden , waar zal men dat aan besteden volgens jou dan?
    Aan koekjes bij de koffie oid?

    Het grootste deel van budget van Heracles gaat uit naar spelers, al jaren zo dat is het Heracles beleid.

    Verder staat Heracles staat er puik voor op zijn saldo balance.

    Woutje leverde onlangs nog ruim 6 ton op gratis helemaal voor niets.

    Nee naast de schoen lopen past niet bij onze club , maar we zijn in dit opzicht gewoon een prima middenmoter in salarisbetaling, we zullen niet onder doen voor Zwolle of Den Haag.

    6
    3
  196. Robbert 11 juli 2018 22:27

    Gelul, ze kunnen in Deventer Vermeij noet eens betalen😀

    8
    2
  197. kennyy 11 juli 2018 22:18

    vermeij in de belangstelling van g0 ahead…

    2
    3
  198. Schaap 11 juli 2018 21:27

    @ Heraclassic1961
    “Want bij deze is voorkomen dat ik als Nederlander voor de rest van mijn leven door de Belgen belachelijk wordt gemaakt omdat zij wereldkampioen zijn geworden en wij nooit.”

    Wat een treurigheid. Hoe klein kan je wereld zijn?! Calimero waar is je dop? Ik ga er dus maar van uit dat het een grapje was.

    1
    9
  199. Frans up 11 juli 2018 21:27

    Ik heb een paar trainingen gezien. Duarte oogt fitter dan vorig jaar. Maar een middenvelder erbij zou inderdaad niet verkeerd zijn, hoewel Niemeijer en Leemhuis zich ook steeds nadrukkelijker melden. Sama is voor centraal, dus een linksback die komt er nog wel bij. Onze nieuwe trainer heeft leuke oefenvormen en maakt op mij een goede indruk.

    13
    1
  200. Robbert 11 juli 2018 21:17

    Ik lees op de site van RTV Oost dat Sama dit weekend nog een kans krijgt om zijn kunsten te laten zien. Kan zijn dat hij alsnog een contract krijgt aangeboden. Bovendien zoekt hij nog steeds een linksback. Met Hardeveld ( nog een tijd uit de roulatie) en Van Hintum hebben we daar een magere bezetting aldus MarkJan. Duarte wordt dus niet meer als een linksback gezien. Met Sama en een nieuwe linksback hebben we meer dan genoeg verdedigers. Mogelijk wil onze trainer met 5 verdedigers gaan spelen?! Ik vind de bezetting op ons middenveld wat mager, daar mag nog wel een topper bij, vooral als eventueel Monteiro vertrekt.

    9
    2
  201. Frans up 11 juli 2018 19:55

    Arthur, minder schandelijk? Ik neem het die drankverslaafde bondscoach, Blind, steeds meer kwalijk. Door hem lopen wij veel aanzien en geld mis. Wat een verkeerde keuze van trainer al kan veroorzaken. Zie Heracles met Jan de Jonge.

    14
    2
  202. Arthur 11 juli 2018 17:11

    Toch ook minder schandelijk dat Nederland zich niet gekwalificeerd heeft voor het WK als je ziet dat Frankrijk finalist is en Zweden kwartfinalist… en dat ook alleen op doelsaldo…

    5
    1
  203. Arend 11 juli 2018 16:56

    Als ik Monteiro en Kuwas zo zie rondsjokken op training, dan heb ik het idee dat ze in hun hoofd al klaar zijn met en bij Heracles. Volgens mij kun je er dan beter zo snel mogelijk afscheid van nemen.

    Onze proefspeler Sama lijkt me trouwens een aardige toevoeging voor de selectie. Beresterke verdediger, niet bang om een tikkie uit te delen.

    14
    1
  204. heraclassic1961 11 juli 2018 16:41

    Toch nog 1 reactie… als toetje.

    Dat Monteiro onopvallend speelde tegen SV Meppen ligt volgens mij aan de opstelling van Osman. Het zijn 2 spelers die het spel naar zich toe willen trekken en willen heersen op het middenveld. 2 kapiteins op 1 schip werkt niet!

    4
    3
  205. heraclassic1961 11 juli 2018 16:26

    Misschien is die Mbappe wel iets voor ons als vervanger van Kuwas…..:). Als we het hier toch over marktwaardes hebben…..zijn geschatte marktwaarde is volgens het Franse sportblad
    L’ equipe ca. € 400 miljoen………………..

    4
    6
  206. heraclassic1961 11 juli 2018 16:21

    Volgende reactie.

    Ik heb zitten juichen bij dat doelpunt en de uiteindelijke winst van de Fransen. Want bij deze is voorkomen dat ik als Nederlander voor de rest van mijn leven door de Belgen belachelijk wordt gemaakt omdat zij wereldkampioen zijn geworden en wij nooit.
    Voor mij is het dan ook onbegrijpelijk dat zoveel Nederlanders blind achter de Belgen gingen staan met Jan Mulder en Hugo Borst voorop. Want bestond er niets zoiets als een jarenlange rivaliteit tussen beide landen??!!!
    Soms denk ik wel eens dat wij Nederlanders meer van de Belgen houden dan andersom…..En helaas is dit de realiteit. Dus Nederland wordt eens wakker!!!

    15
    6
  207. heraclassic1961 11 juli 2018 16:11

    Deze keer 3 reacties van mij los van elkaar.

    Allereerst. Logisch dat Van Benthem zo hoog mogelijk wil voetballen. Ik zou persoonlijk ook de voorkeur geven voor een stabiele eredivisieclub boven een labiele EERSTE DIVISIE CLUB!!

    10
  208. Frans up 11 juli 2018 16:04

    2,4 ton is het max wat heracles betaald. Everton was door zijn niet EU status een uitzondering. Piecke werd deels door sponsoren betaald. Maar ik hoop voor jouw dat jij gelijk hebt, want dat betekent dat er betere spelers kunnen komen. Het gaat mij niet om wie er gelijk heeft maar wat het beste voor Heracles is. Trouwens bij Cerny kom je verschillende salarissen tegen van 3,5, ex bonus tot 1,1 miljoen, en wat daar van waar is , ik weet het niet.

  209. Arthur 11 juli 2018 15:08

    Toch vind ik dat je met v/d Water wel meer diepgang in je spel brengt. Kuwas is technisch veruit de beste speler, maar soms vind ik hem ook wel weer de snelheid uit het spel halen. Ik vond v/d Water zowel tegen de Almelosche selectie, als tegen SV Meppen (op basis van de samenvatting) best voor dreiging zorgen. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat Vincent Vermeij misschien wel beter tot z’n recht komt met v/d Water.

    6
    1
  210. Stadioncheck 11 juli 2018 14:50

    @ Frans up die betalen ze dus wel(eens).
    Als het speciaal is
    Everton , Piecke hadden die bedragen wel.
    En Blaswich verdiende bij Rostock al ruim 2 ton.
    Wat denk je zelf?.
    Heracles zit niet meer een budget van 8 miljoen begin Eredivisie.
    Maar met een budget van bijna 12 miljoen, en een nog een goede reserve kist er naast.
    Ook Heracles als het wilt en zal groeien weet dat de salaris schaal omhoog moet.

    Nee 5 ton salarissen worden er niet betaald in Almelo , maar 3 ton een enkeling kan het hebben, zal mij niet vreemd in oren klinken.

    Het gemiddelde ligt wel lager dan 3 ton, een back met alle respect moet er heel wat van kunnen om 1-2 ton te kunnen verdienen .

    Nog geen slecht salaris!

    Als ze maar presteren en werken op de kunst wei, vind ik het prima.

    5
    3
  211. Frans up 11 juli 2018 14:36

    Stadioncheck. we zullen zien. Maar zelfs 3 ton betaald heracles niet.

  212. Kris 11 juli 2018 14:35

    Van der Water is de eventuele opvolger van Kuwas, zo was hem verteld toen Heracles interesse toonde. Dat stond van de week in de krant. Nu lijkt mij dat nog niet mogelijk, maar misschien op de lange duur. Kuwas is voor ons nu niet 1 op 1 te vervangen, misschien dat je wat kan compenseren met een tactische aanpassing. Ik hoop dat hij blijft, maar het zou mij echt verbazen. Hij is eerlijk gezegd ook wel toe aan een stap hoger. Wel hoop ik dat er een datum op geplakt wordt; voor bijvoorbeeld 1 augustus mag je weg voor een x bedrag, daarna voor minimaal 5 miljoen…. Ik gun hem echt die stap, maar wij moeten ook door en werken aan een hecht team. Kan hij in de winter alsnog vertrekken, maar dan voor minder.

    1
    1
  213. BonaFide 11 juli 2018 14:34

    @Arthur: zelfs 2 assists: 1. wipje over de keeper bij de 0-5 van Paul Seguin en 2. de pass op Bazoer bij de 0-7. Maakte zelf de 0-6. Hij liet dus wel even van zich spreken.

  214. Stadioncheck 11 juli 2018 14:29

    @ Frans up, ik ben redelijk op de hoogte met die bedragen om 5 ton in de B selectie te verdienen moet je toch wat echt speciaals hebben.
    Dat is dus lariekoek wat je verteld.

    3 ton salarissen, en dan moet je bij de beteren horen, en dat is aardig wat voor een B speler.Diee npaar keer mocht ruiken aan de A selectie , dus zelden bij de selectie zat voorheen.
    En als die jongen wat wil zal het toch eerst een stapje terug moeten, om er weer 2 voorwaarts in het verloop kunnen maken.
    De clubs zullen niet in de rij staan, na bijna jaar blessureleed.
    Mocht Heracles belangstelling in hem tonen bij (eventueel vertrek Kuwas?).
    Dan zal er eest nog een grondige keuring komen.
    Men zal ook geen kat in de zak willen kopen.
    Voor 5 Ton kun je wel een betere halen dan Cerny wat nog niks heeft bewezen op top (ERE)Divisie niveau!.

  215. Hans 11 juli 2018 13:26

    Ps,voorlopig is Kuwas nog keurig aan boord natuurlijk.

  216. Hans 11 juli 2018 13:25

    Kun je toch veel beter v Crooy ophalen bij VVV.

    2
    4
  217. Frans up 11 juli 2018 13:13

    Cerny, wake up. Die verdient bij Ajax minimaal 5 ton, die komt hier echt niet voetballen, voor max 2,5 ton.

    2
    2
  218. Pascal 11 juli 2018 12:53

    Cerny heeft ooit in de eredivisie 1x gescoord. Tegen onze buren uit Enschede! Goeie speler!!👌

  219. Justinhafc 11 juli 2018 10:35

    Over die Cerny, die man heeft afgelopen jaar zijn kruisband afgescheurd. Ik zou daar geen geld voor op tafel leggen. Te groot risico

  220. Stadioncheck 11 juli 2018 10:08

    @ Ramon , ja die bedoel ik.
    Marktwaarde is richting prijs.
    Cerny zit nu op een punt of doorbreken of verkassen en zijn speeltijd in eerste team krijgen.
    Je blijft niet eeuwig talent, jongen zal toch een stap verder willen.
    Ajax selecteert door hebben meerdere talenten die er al weer aankomen , van namen die we nu nog niet kennen , maar over een x aantal maanden van zeggen wow!

    Marktwaarde , moet je niet te veel waarde aanhechten, vraag en aanbod bepaald uiteindelijk de marktwaarde.
    Buitenspelers (aanval),spelbepalers altijd belangstelling voor!
    Europa is groot,en Augustus is de maand van de echte transfers!(ERE DIVISIE meestal) .
    Al jaren zo!

    3
    1
  221. Arthur 11 juli 2018 10:01

    Mooi trouwens: meteen een assist en doelpunt voor Weghorst👍🏻

    12
  222. Ramon 11 juli 2018 09:41

    @stadioncheck

    Ik denk dat je Cerny bedoeld. Dat is inderdaad een goede speler, groot talent. Volgens transfermarkt ligt zijn marktwaarde nu op 1.5 miljoen. Van het eventuele transferbedrag van Kuwas zou dit makkelijk te betalen moeten zijn. Hij is echter wel het hele afgelopen seizoen geblesseerd geweest.uit intervieuws maak ik op dat nu Kluivert weg is bij Ajax hij voor zijn kans gaan bij daar.

  223. Robbert 11 juli 2018 09:14

    Persoonlijk zie ik Monteiro eerder vertrekken dan Kuwas. Monteiro heeft een constant seizoen gespeeld en dat kunnen we van Kuwas niet zeggen. Bovendien zou de vraagprijs wel eens een struikelblok kunnen zijn. We gaan het zien. Wel idioot dat er na 12 augustus nog spelers kunnen vertrekken. Daar moet eens wat aan gedaan worden vanuit de KNVB, werk aan de winkel voir Smit en Hoogma!

    5
    1
  224. Stadioncheck 11 juli 2018 08:14

    Als er niks vertrekt ,dit nu de selectie is hebben we best een leuke selectie.
    Maarrrrrrrrr, AUGUSTUS is altijd de bye bye maand.
    Ik ga er vanuit dat Heracles zijn directe schaduwlijst klaar heeft , Kuwas en Monteiro vervang je niet zo maar eventjes.

    Hoop dat ze blijven, maar hopen is meestal tegen beter weten in, dat weet ik uit de geschiedenis praktijk.

    Bij vertrek Kuwas zou ik die Tsjech van Ajax proberen te halen ff de naam vergeten.

    9
    2
  225. Hans 11 juli 2018 07:17

    En toch is het rugnummer 3 nog steeds vrij.

    3
    1
  226. Blok 11 juli 2018 06:46

    Ik dacht dat dit over Heracles ging en dan met name over Jelle van Benthem.
    Elkaar afzeiken over het WK kan wel op een andere site.
    Laten we ons op deze plek bij onze club houden.
    Mooi dat Jelle voor ons kiest en heel veel succes bij onze mooie club.

    16
    3
  227. Polley 11 juli 2018 01:11

    Bijzondere overstap. Gezichtsverlies voor die calimero’s uit Enschede.

    15
    2
  228. Arthur 11 juli 2018 00:59

    Ik was ook voor Duitsland; half Twente was voor Duitsland volgens mij😄 Maar Belgen hebben het bij mij gewoon verdrett’n…Ik ben iets te vaak in Belgie geweest en heb iets te vaak gezien hoe ze op Nederlanders reageren. Als ze wereldkampioen waren geworden dan hadden we dat nog vaak van ze moeten horen…😄

    7
    5
  229. Robbert 11 juli 2018 00:56

    Zonder geluk win je nooit wat. In ‘88 hadden wij alle geluk van de wereld door de late goal tegen Ierland van Kieft! En zo heeft elk team wel geluk en waarom mogen de Belgen dat dan niet hebben! Vanavond hadden die laffe Fransen alle geluk van de wereld en gaan ze niet als een echte (mogelijke) wereldkampioen de finale in terwijl ze overlopen van kwaliteit.

    4
    4
  230. Felix Hengelo 11 juli 2018 00:36

    @ Hans 23:56
    Niet alleen dat. In de groep mochten die belgen 2 keer tegen Saasveldia (Panama & Tunesie). Dus dat wonnen ze. Toen probeerden ze van Engeland te verliezen; dat mislukte.

    Toen volgde Japan. Dat wonnen ze met pure zwijnerij. Daarna dus Brazilie met heel erg veel mazzel. En nu volkomen terecht door de Fransen uitgeschakeld. Frankrijk had meer kansen, meer doelpogingen en meer schoten op doel.

    En Belgie 16 overtredingen, tegenover 6 van Frankrijk. En de NPO maar pushen dat Nederland voor de Belgen is, nadat hun project Marokko mislukt is.

    Afijn, Hup Engeland!

    (Ik was voor Duitsland, maar die liggen er helaas al een tijdje terecht uit)

    5
    2
  231. Hans 10 juli 2018 23:56

    Robbert…vergeet er even niet bij te vermelden dat tegen Brazilië die Belgen het grootste geluk van de wereld hadden en dik onverdiend doorgingen.
    Prachtig dit.

    4
    2
  232. Robbert 10 juli 2018 23:44

    Weet je wel hoe idioot wij doen als de Duitsers verliezen dan! Wij zijn geen haar beter. Verder gedragen wij als Nederlanders, jegens de Belgen, ons ook als diknekken! Kortom zij kennen daar ook leedvermaak, een begrip die uit ons land komt! Kijk even wat vaker in de spiegel Arthur!

    2
    3
  233. Arthur 10 juli 2018 23:22

    Geloof me Robbert: die Belgen gunnen ons nog minder dan de Duitsers. Ik was in 2004 in Belgie op Rock Werchter toen Nederland werd uitgeschakeld op het EK. Er barstte toen één groot volksfeest uit onder de Belgen (die alleen niet in de gaten hadden dat er nog net iets meer Nederlanders om hun heen stonden…We hebben ze toen even toegezongen dat zij zich toen helemaal niet gekwalificeerd hadden😄

    7
    2
  234. Robbert 10 juli 2018 23:10

    Wat kut Belgen, er was maar een team die wou voetballen. Dat waren niet die geniepige Fransen. Zoveel kwaliteiten in het team, maar we constant met 10 man achter de val spelen en gokken op een countertje. Ik had het de Belgen gegund! Jammer dit.

    5
    7
  235. stroopwafel 10 juli 2018 22:57

    @ frans up en jij denkt dat wij een speler die juist bij die zoi goed als failliete club wegkomt weer aan ze verhuurd wil en gaat wqorden hahahA MOOIE pannekoek daj dr bunt.

    3
    1
  236. Arthur 10 juli 2018 22:48

    By the way….Kut-Belgen👻

    5
    4
  237. Arthur 10 juli 2018 22:27

    MJF zocht expliciet een linksback, een centrale verdediger en een middenvelder (bij voldoende budget). Ik ga er dus van uit dat hij nu alleen nog een linksback wil (en mogelijk nog een middenvelder).

    4
    1
  238. Robert 10 juli 2018 22:19

    Is Jelle links of rechtsbenig?

  239. Frans up 10 juli 2018 22:16

    Tim van de berg dan? Ik zie van Benthem als een breedte investering en als vervanger, ja op termijn. Hoogma was goed maar had het geluk dat Zomer geblesseerd raakte.

    2
    2
  240. Arthur 10 juli 2018 22:10

    @Frans Up: Met een tweejarig contract (+optie van 1 jaar) denk ik niet dat hij verhuurd zal worden. Ik denk dat hij gewoon net als Justin Hoogma destijds gezien wordt als groot talent en als directe back-up voor Pröpper.

  241. Frans up 10 juli 2018 22:04

    Van Benthem wordt voor de toekomst gehaald. Jaartje verhuren, aan Twente bijvoorbeeld. Sama vastleggen voor dit seizoen.

    3
    2
  242. Larzhy 10 juli 2018 21:49

    Kan Sama niet als back uit de voeten? Of Van Benthem? Fijn om te lezen dat PEC met grote cijfers onderuit gaat bij SV Meppen. Ons behaalde resultaat is dus zo slecht nog niet.

    5
    1
  243. Pollie 10 juli 2018 21:39

    Jammer, sama maakte een goede indruk. Die zou wel niet komen jammer genoeg..

  244. Robbert 10 juli 2018 21:39

    Dat is geld weggooien Willem. Gewoon doorgaan met de gezamenlijke opleiding. Wel op basis van gelijkheid en evenveel bijdragen. Shirts in rood/ zwart en de teams ook in Almelo laten spelen. Samen heb je meer te besteden dan alleen. Meer geld is betere spelers en trainers en overige voorzieningen zo simpel is dat. En als wij in de eredivisie blijven willen de besten toch bij ons spelen toch!

    8
    2
  245. Willem 10 juli 2018 21:04

    De stekker uit de jeugdopleiding halen op eigen kracht samen met ON bv

    8
    2
  246. Ome Jan 10 juli 2018 20:58

    Ik houd wel van ambitieuze spelers.

  247. Black&white 10 juli 2018 20:37

    Ik probeer ff zonder zwart/witte bril te kijken en ik zou denk ik dezelfde keuze hebben gemaakt als jelle.
    Heracles is financieel gezond en daarmee geen onrust. We leiden voetballers goed op en men krijgt genoeg tijd daarvoor. Eredivisie. Goede verstandhouding met andere clubs.
    Dus een goede keuze lijkt mij 👍

    8
    1
  248. PeterD 10 juli 2018 20:13

    Ook PEC Zwolle niet opgewassen tegen SV Meppen

    Geplaatst 10 jul 2018 – 19:54
    PEC Zwolle heeft de eerste nederlaag van de voorbereiding geleden. In Wijthmen was SV Meppen met 5-2 te sterk. De ploeg uit de Derde Bundesliga won zondag ook al van Heracles Almelo.

    Zwolle krijgt er 5 om de oren

    10
  249. Henk 10 juli 2018 19:30

    Ooooo….heraclassic….dat zeg je mooi en ben het helemaal met je eens!!

  250. Robbert 10 juli 2018 19:25

    Over 2 jaar voor 3 miljoen verkopen en een fooi van 300K naar Enschede 😀😉 ketjing 😂😂 Calimero heeft een pony genaaid, wel van achter 😝

    14
    2
  251. Arthur 10 juli 2018 18:34

    Het werd tijd dat we eens iets terug krijgen voor die belachelijke bedragen die we voor de jeugdopleiding betalen….😜

    28
  252. Robbert 10 juli 2018 18:10

    Nu deze speler binnen is verwacht ik niet meer dat Sama komt! Hij kan nog altijd naar Enschede, daar kunnen ze iedereen , die een bal hoog kan houden, gebruiken 😂
    Wel slim bekeken van de club, jongens met kwaliteiten uit Twente een kans geven. Mogelijk komt de massa hier in de regio eens tot bezinning dat we het in Almelo nog niet zo slecht doen! En ach laten we ons verder niet druk maken wat daar gebeurd en wat ze daar allemaal zeggen en ons proberen wijs te maken. Nu laten ze de club (nog) niet vallen, maar als het 2 of 3 jaar de KK competitie blijft dan zal je het beleven. Want dan wordt de schuldenlast
    als maar groter en wordt de denkbeeldige strop al maar strakker aangetrokken.

    18
  253. heraclassic1961 10 juli 2018 17:54

    FRANS UP 10-07-2018, 15:06 Is het je ook al zo opgevallen dat ze alles wat los en van zit aan elkaar liegen. Laatst die Schipper van de RVC nog op RTV Oost. Die stelde dat de gemeente Enschede bij een eventuele nieuwe kapitaalinjectie (lees: aalmoes) ook rekening moet houden met de 30.000 man die wekelijks plezier beleven op de tribunes. Hoezo 30.000? Het gemiddelde aantal was vorig seizoen 25.000. Feiten verdraaien daar zijn ze goed in bij FC List en Bedrog.
    En het ergste van alles is dat die ook nog beweert dat FCT door zijn naamgeving de hele regio Twente vertegenwoordigt. Hij vergeet echter 1 ding en dat is dat de club juist door zijn naamgeving in combinatie met de wantoestanden de hele regio te schande maakt!! Bepaald dus geen reclame voor de regio. Daarbij komt ook nog dat ze eigenhandig bij de oprichting in 1965 hebben bepaald dat de regio Twente vanaf dat moment hun domein was zonder hierbij rekening te houden met de oudere en echte Twentse trots Heracles Almelo. Kortom het bestaan van de ponyclub is misselijkmakend en catastrofaal voor de regio. Dat er nog personen zijn die supporter zijn van deze malafide organisatie zegt erg veel over hun. Blinde sukkels die als makke schapen volgzaam achter de “leider” lopen!!!

    50
    3
  254. Arthur 10 juli 2018 17:02

    Heracles heeft zojuist bevestigd…

    7
    1
  255. heraclassic1961 10 juli 2018 16:43

    Ach Niek. Als je je seizoenskaarten tegen dumpprijzen van de hand doet, zoals de FC Enschede het doet, dan is het niet vreemd dat er een redelijk aantal van zijn verkocht.

    11
    4
  256. Niek 10 juli 2018 16:12

    Ik snap wel dat Twente nu al zoveel kaarten heeft verkocht. Je laat je club niet gelijk vallen. Maar ik denk dat als ze niet direct weer promoveren dat de daling in seizoenskaarten bij Twente behoorlijk gaat zijn. Haastige spoed is zelden goed…

    Lekker kalm aan blijven groeien.

    14
  257. Robbert 10 juli 2018 15:34

    Ja vreemd dat er van de andere bronnen (nog) niets komt. Leon ten Voorde is de bron, hij zit bij het trainingskamp van De Rooien in De Lutte. De trainer daar is met veredeld jeugdteam op trainingskamp 😂

    10
    2
  258. statie stiek 10 juli 2018 15:31

    @frans up het klopt wel degelijk dat fc hobbelpaard ruim 20.000 seizoenskaarten verkocht heeft. laatste tussenstand was ruim 18.500

    3
    2
  259. Leon 10 juli 2018 15:29

    Het duurt anders wel lang voordat het officieel gemeld wordt. Op Twente en Heracles officiële site staat beide nog niks. Ook RTV oost meld er nog niks over.

  260. Justinhafc 10 juli 2018 15:27

    @Robbert, en dan trekken ze Rijssen-Holten er ook nog bij. Dat is half Salland xD

    3
    1
  261. Robbert 10 juli 2018 15:22

    Ze roepen zelfs dat andere Twentse gemeenten maar voor een gedeelte financieel garant moeten staan als de gemeente Enschede niet wil! Want volgens hen staat HEEL Twente achter deze club 😀😂😂😂 Het moet niet gekker worden hier in de regio.

    21
    2
  262. Frans up 10 juli 2018 15:06

    Arthur, wie zegt dat zij 20.000 jaarkaarten verkopen. Ze liegen overal over.

    17
    4
  263. Marco 10 juli 2018 15:05

    @arthur.Daarom zijn we de mooiste. Gestaag blijven groeien.

    11
    1
  264. Arthur 10 juli 2018 14:42

    @Marco: Zo lang zij rond de 20.000 jaarkaarten verkopen en wij rond de 6.800 moeten wij ook niet opeens te hoog van de toren blazen….We doen het geweldig, maar dat doen we óók omdat we altijd ‘normaal zijn blijven doen’. Laten wij gewoon lekker gestaag naar de 10.000 jaarkaarten blijven groeien en van daar uit het stadion weer gaan vergroten, etc… We zullen onze handen ook vol hebben aan het achter ons houden van clubs als NAC (die in potentie een grotere achterban hebben dan wij). Gestaag doorgroeien en niet in de valkuil trappen waar Twente wèl in trapte.

    39
    3
  265. Marco 10 juli 2018 14:33

    Logische keuze. Heracles is de mooiste club van overijssel

    18
    2
  266. Henk 10 juli 2018 14:21

    Mooi! Dat dorp Enschede begint langzaam aan haar plek te zien. Weg met dat zooitje!

    14
    4
  267. Henk. N 10 juli 2018 13:50

    Mooi heel verstandig dat je niet voor Twente wilt spelen, welkom bij de mooiste club uit het oosten.

    31
    4
  268. Arthur 10 juli 2018 13:27

    Welkom Jelle! Hopelijk een zelfde scenario als Justin Hoogma…?😉

    24
    2
  269. Pin 10 juli 2018 13:25

    Logische keus. Iemand info?

    21
    4