Reuven Niemeijer op huurbasis naar FC Emmen

31 augustus 2018

Breaking – Reuven Niemeijer lijkt het het seizoen af te maken bij FC Emmen. De topscorer van vorig seizoen gaat op huurbasis naar de promovendus, zo heeft HAFC.nl te horen gekregen.

Niemeijer kwam als amateur van Quick ’20 binnen bij Heracles Almelo. Na verloop van tijd wist hij zich onder Stegeman in de basis te spelen. Op de nummer 10 positie bleek hij een sluipmoordenaar, een middenvelder die niet opviel, maar wel een neusje voor de goal had.

Om onverklaarbare redenen verdween hij echter op de bank en ook onder de nieuwe trainer Frank Wormuth lijkt hij geen zicht te hebben op speeltijd. Hij maakte ook geen onderdeel uit van de teamfoto die vandaag gemaakt werd.

30 reacties

  1. heraclassic1961 4 september 2018 14:49

    POLLY 31-08-2018, 22:44

    Helemaal mee eens. Scorend ok maar voor de rest bracht die te weinig als middenvelder. Dit heb ik vorig seizoen al meerdere keren aangegeven. De echte kenners (TS) onderkennen dit nu ook.

    2
    3
  2. Foppe 1 september 2018 18:54

    Hafc, dat hoop ik niet, maar ik miste deze week, ook al een keer Duarte op de training, dus misschien niet 100% fit. En ik neem aan dat Kuwas speelt

    3
    1
  3. Hafc 1 september 2018 17:21

    Gisteren op de training wezen kijken, dit was de beoogde basiself die speelde met de partijen op de training;

    Blaswich
    Droste – Rossmann – Propper – Cyzborra
    Osman – Van Nieff – Merkel
    Vd Water – Dalmau – Peterson

    3
    3
  4. Wart Zwit 1 september 2018 17:11

    Ben het compleet eens met de heren die het opnemen voor Kuwas. Kijk voor de gein eens hoe de supporters van Willem II reageren op het even zo verassende aanblijven van hun ‘topspeler’ Sol. Dat is een mooi voorbeeld van hoe het ook kan en eigenlijk ook hoort !

    6
    1
  5. Hans 1 september 2018 17:01

    @haff,volledig mee eens en wat ik al eerder zei…Kuwas gedraagd zich als een voorbeeldprof en snap de commentaren (van een enkeling trouwens)ook niet heel goed.
    Wel zal ie net als ieder ander moeten presteren want vd Water staat te trappelen om zn positie over te nemen en is niets minder op dit moment.

  6. Haff 1 september 2018 16:20

    Je mag als Kuwas zijnde geen ambities uitspreken want dan heb je bij een deel van de supporters afgedaan. Onbegrijpelijk, want de positie van Heracles in het voetallandschap is er een van spelers beter maken en een stap laten maken naar een grotere club.

    Kuwas heeft naar mijn mening niks verkeerd gezegd en is eerlijk geweest. 4 miljoen is toch ook voor Heracles begrippen een ongelooflijke vraagprijs.

    10
    4
  7. Foppe 1 september 2018 15:24

    Ik snap de aversie tegen Kuwas niet zo. Het is onze beste speler, kan in zijn eentje een wedstrijd beslissen. Steun die speler, en we hebben een topspeler in huis. Hij blijft minimaal tot de winterstop, geniet van deze speler.

    21
    1
  8. Peter 1 september 2018 15:01

    Favo opstelling :

    Blaswich

    Breukers,Prőpper,Rossmann en Czyborra

    Osman,van den Buijs en Duarte

    van der Water,Dalmau en Peterson.

    Leuke bank met o.a. Kuwas en Drost

    6
    6
  9. 1903 31 augustus 2018 23:25

    @Jopie inmiddels verwijderd?!

  10. Jopie 31 augustus 2018 22:57

    Off topic: Verhaal van Sama (met Czyborra) op instagram.. Hij was onder de indruk van de sfeer bij Twente. Ik vind het niet slim om dat te posten.

    5
    9
  11. Polly 31 augustus 2018 22:44

    Goede zet van Heracles om hem te verhuren. Het probleem van Niemeijer is dat hij slechts een eigenschap heeft waarin hij uitblinkt en dat is dat hij vaak op de goede plaats staat om een goal te maken. Echter op het middenveld voegt hij voetballend, tactisch en verdedigend helemaal niets toe. Hij zou een goede speler zijn om als valse nummer 9 te spelen naast een sterke targetman. Echter zou dat betekenen dat Heracles zou moeten spelen in een 4-4-2 formatie. Dit gaat natuurlijk niet gebeuren als je vleugelspelers als Peterson, Kuwas en vd Water ter beschikking hebt. Ik hoop dat hij een goed seizoen draait bij Emmen.

    21
    3
  12. Frans up 31 augustus 2018 22:33

    Ik had zelf verwacht, dat Leemhuis verhuurd werd, aan bijvoorbeeld de Eagles. Niemeijer staat wel vaak op de goede plek, om een doelpuntje te maken, hij is wel wat minder in de duels

  13. Robbert 31 augustus 2018 20:49

    Wordt na de wedstrijd van vanavond Emmen – De Graafschap bekend gemaakt

    6
    1
  14. Foppe 31 augustus 2018 20:30

    Tis nog niet rond.

    2
    5
  15. Rono 31 augustus 2018 20:23

    Vind het niet verstandig. Was vorig seizoen in begin met afstand onze meest scorende speler, meer als gladon en vermeij samen. Daarna kwam hij minder aan spelen toe. Je had hem nu moeten brengen, niet bij Emmen maar bij ons. Zijn onze andere middenvelders zoveel beter dan?
    Over paar weken moeten we tegen Emmen, ik hou mn hart vast….

    11
    14
  16. Tkz 31 augustus 2018 18:04

    Gun dit niemeijer we! Jongen komt van de amateurs en kan bij emmen veel minuten maken.

    Wat mij nog meer bevalt is het feit dat wij nu de spelers verhuren aan eredivisie clubs en anderen kopen/halen. Dat is het goede van een stabiele club in de ED. Ik ben tevreden over de transferperiode (zolang kuwas en peterson niet vertrekken) en zie komend seizoen echt heel positief tegemoet!

    11
    1
  17. Rr 31 augustus 2018 17:46

    Scoort makkelijk maar komt in mijn ogen op het middenveld te kort. Laat hem maar een jaartje bij Emmen rijpen kun je hem altijd terughalen. Drioste in de tijd bij PEC beter. Ben dik tevreden hoe Heracles het doet. No kada nog verhuren en je hebt 29 spelers over waarvan twee geblesseerd.

    14
  18. Arthur 31 augustus 2018 16:57

    Ik ben al lang blij dat hij niet verkocht wordt! Het is helemaal niet zo verkeerd dat hij gewoon elke week kan spelen in een belangrijkere rol voor het elftal (al vind ik dat hij hier ook dicht tegen een basisplaats aan zit).

    16
  19. Henk 31 augustus 2018 16:42

    Dit is echt een domme actie

    5
    13
  20. Robbert 31 augustus 2018 16:30

    Jammer vind ik dit, maar als hij toch weinig speelminuten krijgt dan is de kans voor hem bij Emmen groter om de minuten te maken. Ik had hem wel eens in de spits willen zien. Het is te hopen dat hij sterker terug komt. Ik vraan mij wel af hoeveel het daar gaat spelen, ze hebben de Deense spits als 1e man.

    7
    4
  21. Foppe 31 augustus 2018 16:22

    Elftal foto met Peterson , Kuwas en Vermeij.

    19
  22. Willem325 31 augustus 2018 16:15

    Goede taktiek voor zijn manier van spelen. Goede beslissing van Reuven.

    7
    1
  23. John 31 augustus 2018 16:10

    Volgens mij is dit zwaar onzinnig. Gelooft iemand nou serieus dat Drost op het middenveld beter is dan Niemeijer (een veelbelovend talent, een groot deel van vorig seizoen basisspeler en vorig seizoen de clubtopscorer)

    12
    10
  24. Wart Zwit 31 augustus 2018 16:08

    * van de amateurs komt. Vervolgens toch 10x scoren in één seizoen is gewoon ongelofelijk knap. Veel succes Reuven,
    hopelijk tot gauw!

    33
  25. Wart Zwit 31 augustus 2018 16:06

    Gun hem alle speeltijd ! Heeft zich uiterst professioneel opgesteld nadat hij z’n plekje bij de eerste 11 kwijtraakte en straalde altijd nog plezier en dankbaarheid uit. Mooi om te zien en kunnen veel voetballers nog een lesje uit trekken. Helaas ontbrak het hem net iets te vaak aan tactisch inzicht en voetballend vermogen, iets wat wellicht te maken heeft met het feit dat hij vwn d

    13
    1
  26. DenniS 31 augustus 2018 15:53

    Blij dat hij niet verkocht word!! Speler met potentie die het hele seizoen moet spelen. Hopelijk lukt dat bij FC Emmen. Ff laten zien wat je kunt om vervolgens sterker terug te komen
    , succes Reuven

    18
  27. Rene vak D 31 augustus 2018 15:52

    Mijn gevoel zegt dat dit geen goede deal is. Drost heeft mij minder overtuigd bij Groningen dan Niemeijer bij Heracles. Ik hoop dat ik ongelijk heb (sorry Reuven).

    9
    3
  28. Jopie 31 augustus 2018 15:51

    Ook Tarik Kada niet op de elftalfoto

    Hoop zelf nog op Bel Hassani (kan ook op de buitenkant spelen)

    3
    13
  29. Foppe 31 augustus 2018 15:44

    Succes bij Emmen, en overtuig ze, van hun ongelijk.

    17
    1
  30. Justinhafc 31 augustus 2018 15:43

    Lekker 31 wedstrijden ballen en er 10 inleggen Reuven! Ik vind het persoonlijk jammer, maar ik gun hem alle speeltijd

    31
    1