Praat live mee. Vitesse – Heracles

7 oktober 2018

Heracles speelt vandaag de belangrijke wedstrijd tegen Vitesse. Houdt Heracles de goede vorm vast of gaat Vitesse een einde maken aan de succesvolle reeks van de Heraclieden?

De opstellingen volgen later.

36 reacties

  1. Fan 8 oktober 2018 09:37

    Waardeloze wedstrijd. Totaal geen inzet. De drie spelers die voor hun land gaan spelen wilden blijkbaar geen blessure oplopen. Niks goeds gezien. Hoe kan dit? Elke wedstrijd moet je je als team 100 procent inzetten.

  2. Jan 7 oktober 2018 21:40

    Oh oh… daar gaat het kampioenschap jongs😂😂. Maar ff serieus, slappe hap vandaag. Kon al na 5 minuten zien dat t niks ging worden. Zonde dat je dan weer een wedstrijd verliest op mentaliteit, al de tweede van dit jaar. Zo maak je geen reclame voor de uitwedstrijden.

  3. Polliesr 7 oktober 2018 20:03

    Vreemde reactie Wormuth op tv.
    Heeft andere wedstrijd gezien danwij.
    Ook 2e helft was toch ook een drama.
    Waarom hij Duarte op rechts zet en Kuwas op 10 is mij een raadsel.Slleen omdat Kuwas niet meeverdedigt? Doet Duarte ook niet en indien wel veroorzaakt ie onnodig penalty. Gauw omwisselen want hebben 2 goede aanvallers en maak er gebruik van.Als je steeds 1 meer in schiet win je.
    Sneu voor de uit supporters om hun ploeg zonder inzet te zien spelen.

  4. klik 7 oktober 2018 15:59

    Klik, TV uit. Ik ga wat anders doen.

    7
    4
  5. Bert 7 oktober 2018 15:55

    Nou ja, we staan igg weer met beide benen op de grond. Echt iedereen staat te schutteren.

    9
    2
  6. Scout 7 oktober 2018 15:55

    3-0 dikke fout van peterson. Kan hem simpel opzij plaatsen maar iedereen loopt vanmiddag voor zichzelf te voetballen. Net als na een half uur tegen Emmen: stront in de benen.

    10
  7. LEE 7 oktober 2018 15:54

    De gewenste verliespot is een feit. Volgende week weer opnieuw knallen

    4
    5
  8. Stulanowski 7 oktober 2018 15:54

    Van de Buijs maakt ook ff een boswandelingtje, ik stop maar met reageren denk ik. Je raakt niet uitgepraat over deze wedstrijd…

    5
    3
  9. Stulanowski 7 oktober 2018 15:52

    Tactisch is het vandaag echt een drama. Er staan achterin 5 man te spelen verdediging+ plus Merkel, voor in 4 en in het midden is Osman die vandaag echt by far z’n slechtste wedstrijd speelt. Bij de omschakeling zakt er ook geen man in om de bal op te halen.

  10. 1903 7 oktober 2018 15:52

    Eindelijk weer een goeie kans, komop tan

    2
    3
  11. Bertus 7 oktober 2018 15:51

    Hebben de laatste weken zowel mentaal als fysiek op de toppen van hun tenen gelopen. Vermoeid slaat toe en vandaar ook blessures.

  12. Kobus 7 oktober 2018 15:42

    En toen spatte het ‘sprookje’ uiteen

    Dalmau idd verschrikkelijk slecht, maar goed dat zijn ze vandaag allemaal

    7
    2
  13. HAFC1903 7 oktober 2018 15:41

    Ze kunnen dat veld van Vitesse beter verbieden, iedereen die daar speelt valt geblesseerd neer….

    3
    6
  14. Wim 7 oktober 2018 15:38

    Die Osman heb je niks aan zonder de bal. Speel je constant met 10 man.

    4
    9
  15. Wilkie 7 oktober 2018 15:36

    Die Dalmau zo snel mogelijk verkopen. Heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Een groot drama die man.

    7
    13
  16. Hans 7 oktober 2018 15:29

    Wat een niveauloos geheel weer. Willem 2 uit en Emmen thuis all over again. Er zit geen enkele stabiliteit in het elftal. Ene week een 3 en dan weer een 7.

    7
    3
  17. Foppe 7 oktober 2018 15:21

    Gaat juist top. 5 tegen 11. Nu in de tweede helft 11tegen 11.

  18. John 7 oktober 2018 15:18

    Wat doet onze keeper dan? Bij de eerste goal komt hij bijna niet van de grond en bij de tweede goal komt hij niet uit. Iets meer doen mag wel, maar dat geldt voor bijna alle spelers

    6
    6
  19. Leo 7 oktober 2018 15:18

    Even flink onder uit de zak geven om wakker te worden.

    7
    3
  20. Kobus 7 oktober 2018 15:17

    Als het heel bedroevend slecht is mag je best kritiek hebben. Ik laat mijn schoonmoeder hier wel voor in de steek hè 😬

    10
    2
  21. Stulanowski 7 oktober 2018 15:16

    Wat kansloos ingooien die breuker de heelm tiet

    4
    6
  22. Gerard 7 oktober 2018 15:15

    Helaas, Willem2-uit niveau!

    9
    1
  23. Toekan 7 oktober 2018 15:14

    Wat slecht wat slecht kunnen nog geen 3 seconde de bal in de ploeg houden.

    11
    1
  24. Leo 7 oktober 2018 15:14

    Goddomme
    Blaswich komm raus, mann!!!

    Tweede onnodige goal, pffff

    4
    4
  25. Arend 7 oktober 2018 15:13

    Omdat we zo hoog staan mag je niks zeggen over t magere spel? Volgens mij staan hieronder feiten.
    Staan te slapen achterin in de omschakeling en voorin zijn we de bal te snel kwijt. De 2-0 valt trouwens uit een uittrap die een corner had moeten zijn, zit dan ook ff niet mee…

    7
    2
  26. Stef 7 oktober 2018 15:13

    Waarom blijft onze keeper op de doellijn staan bij de 2 0

    6
    4
  27. Stulanowski 7 oktober 2018 15:09

    @henk

    En dan mag je niet kritisch blijven?

    8
    1
  28. Henk 7 oktober 2018 15:07

    Zeur toch niet zo allemaal. We hebben een prachtig elftal en gaan absoluut verassen deze competitie.

    6
    15
  29. Ice 7 oktober 2018 15:04

    Slappe hap tot nu toe zeg.
    Kom op mannen, de meegereisde supporters verdienen beter!

    8
    3
  30. Arend 7 oktober 2018 14:53

    Voorlopig een uitpotje zoals we ze kennen. Te slappe instelling. Hopelijk worden ze wakker voordat t gespeeld is.

    9
    1
  31. Martijn32 7 oktober 2018 14:46

    Veel te laag baltempo en onnoidge fouten. Zie ook de 1-0. Pegel die bal weg klaar. Lever je die bal zo in. Doelpunt. Gewoon geen concentratie

    7
    1
  32. Stulanowski 7 oktober 2018 14:42

    Wat een matige/lakse passes de hele tijd

    7
    1
  33. Kobus 7 oktober 2018 14:42

    Het is weer zo een dag🙈

    8
    2
  34. Marko 7 oktober 2018 14:39

    Ben benieuwd! Gaat nog niet voorspoedig

    5
    1
  35. Roberto 7 oktober 2018 13:56

    Ik vraag me af of Vitesse zonder Matavz wel een verzwakking is. Met Matavz, die wel makkelijk scoort, is het wat voorspelbaarder. Spelers als Linssen en Odegaard zijn veel grilliger en voor onze verdedigers lastiger om geconcentreerd te blijven.

  36. Walter 7 oktober 2018 13:40

    Ondanks de blessures van Vitesse kunnen ze alsnog een aardig team op het veld brengen. Linssen en Odegaard in de aanval is niet mis. Ben echt benieuwd naar vandaag, het is in wedstrijden nog wel te wisselvallig van Heracles, hopelijk is dat vandaag minder, want in tegenstelling tot Emmen, zal Vitesse dat wel afstraffen.