Praat mee. NAC Breda vs. Heracles

31 oktober 2018

Heracles speelt zaterdagavond de uitwedstrijd tegen NAC Breda. De wedstrijd begint om 18:30 en staat onder leiding van scheidsrechter Makkelie.

80 reacties

  1. Black&white 3 november 2018 23:50

    @jort: helemaal met je eens. Anderzijds zijn wij verwend geworden omdat we elk jaar weer groeien (financieel) en heb het gevoel dat nu fc rente in de kkd speelt? Fc rente nog steeds een grote achterban heeft? Het bij velen steekt dat er prestaties onnodig verspeeld worden (onnodig verloren wedstrijden) om zodoende het stadion bij ons te laten uitpuilen.
    De tijden zijn veranderd met vroeger en je mag uiteraard als supporter best je mening geven of het aldanniet goed was!!!zeker in de positie waar we tegenwoordig staan.

    Verder maak ik mij persoonlijk nog heel weinig zorgen.
    We zitten in een mindere periode maar dat komt wel weer.
    We zitten op een erg comfortabele 4e plek en deze punten hebben we toch echt al bij elkaar gespeeld.
    Wat ik wel zorgelijk vind is idd het verschil met uit of thuis wedstrijden.

    Ten slotte zou ik graag een oproep willen plaatsen?
    Wil je graag je club aanmoedigen in uit wedstrijden? Probeer het dan eens?
    De uitwedstrijden zijn doorgaans enorm gezellig en vol sfeer (op een gezonde manier).
    Mijn 2 dochters gaan sinds dit seizoen ook mee en vinden het geweldig👍👍👍.
    Doorgaans kost een buscombi 24 euro. Daar is inbegrepen ticket voor de wedstrijd en de bus heen en terug.
    Ga je met de auto? Dan kost een ticket slechts 9 euro pp.
    Tevens is het voor onze spelers ook erg fijn als de supporters massaal aanwezig zijn.
    Dat is een geweldige steun in de rug voor hun!!!

    15
    1
  2. Alex 3 november 2018 23:38

    Wormuth moet vanaf nu toch eens meer in de spiegel kijken. Een 442 opstelling tegen dit NAC kan echt niet. Ik wist vooraf dat de ploeg die de eerste goal zou scoren de wedstrijd zou winnen. Wormuth is té wisselvallig, hij zou beter moeten weten.

    13
    1
  3. Frans up 3 november 2018 23:23

    Moet Makkelie geen bril? Overtreding op Peterson was toch donkerrood. Maar ja die homo, is met zijn eigen wedstrijdje bezig. Neemt Kali mij in de mond of in de kont?

    13
    14
  4. Jort 3 november 2018 23:22

    Pijnlijk om te constateren dat het forum van en voor Heracles fans/supporters dit niveau heeft bereikt. Hoevaak hebben wij in de geschiedenis na 11 wedstrijden 4e in de eredivisie gestaan? Bespottelijke reacties hieronder natuurlijk. Ik vraag mij af wie zijn jullie en waar komen jullie vandaan? Kuwas vorig seizoen 6 goals en 15 assists en toch wordt er gefloten in het stadion? Er heerst een soort afgunst en het achteraf gelijk willen halen over de rug van spelers en trainer(s) bij Heracles op dit moment. Erg jammer je mist de onvoorwaardelijke liefde voor de club zoals in de jaren van de Gouden Gids Divisie. Het was elke week kut en slecht en toch stonden wij daar elke week weer op vrijdagavond. Waarom? Niet om te schreeuwen dat Sergio Hellings een kut verdediger was, niet om te typen dat Richard Roelofsen een houten kloot viool was en niet om de schreeuwen dat Theo Vonk een vuile schijtbak was wanneer hij 442 ipv 433 speelde. Het is de trots voor de stad en de club en de hele week de spanning of wij gaan winnen of verliezen van “bal op het dak 5”. Het gevoel hebben om ergens bij te horen zonder er deel van uit te maken. In goede tijden en slechte tijden. Het onvoorwaardelijke mis ik steeds meer, jammer! Het afbranden van individuen is mijns inziens daarom niet de oplossing. Uiteindelijk is het een teamsport en is het gehele team
    verantwoordelijk voor het resultaat. Wij zijn dit seizoen begonnen met 10 á 11 nieuwe spelers. Wij zijn voor de winterstop bijna veilig voor nog een seizoen eredivisie in Almelo! Eerst handhaven en dan voorzichtig verder kijken is toch een reële doelstelling? Wat de wedstrijd betreft: indien Kali rood had gehad hadden wij 65 min een man meer gehad. Tot de 1-1 was er weinig aan de hand. Helaas valt het balletje nu een keer aan de andere kant waar het balletje in voorgaande wedstrijden onze kant op viel. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.

    FORZA HERACLES ALMELO

    35
    11
  5. RemcoM 3 november 2018 23:01

    Het verschil bij Heracles tussen uit en thuis is belachelijk groot , en als je NAC al niet eens wint , tegen wie dan wel?
    4e plaats is goed te verdedigen maar als je dit al verliest dan zakken we onnodig weg op de ranglijst.
    TV gelden en klantenbinding worden nu weer minder…buitendat het verder groeien naar een vol Polman stadion gaat nog een flink Karwei worden zo.

    13
    2
  6. Ramon 3 november 2018 22:28

    Tis verdomme ongelofelijk hoe we in 2 jaar tijd bijna geen uit wedstrijd te winnen en ik weet wel we zijn geen Ajax maar we zijn vedomme toch wel beter dan fucking nac

    26
    6
  7. Sjon 3 november 2018 22:13

    Het ligt niet aan de spelers het ligt aan de trainer. De trainer laat de spelers elke week een andere opstelling spelen dat werkt niet speel gewoon 433

    22
    4
  8. Pielle 3 november 2018 22:03

    Thuiswedstrijden: Perfect, alles gewonnen! Niks te klagen en zelfs super goed resultaten tegen sterkere ploegen zoals AZ.

    Uitwedstrijden: Uit bij willem ll 5-0, uit bij Vitesse 4-0, Breda 2-1 en tussendoor win je even met 5 doelpunten bij Heerenveen, tegen Zwolle met gelukje een punt gepakt. Zorgwekkende cijfers op natuurgras/uitwedstrijden.

    Tegen Ajax weliswaar super goed resultaat gepakt, maar toen waren wij ook erg in vorm. Tegen Vitesse mag je uit verliezen maar komop tegen Willem ll en Breda moet je gewoon minimaal een punt pakken, je hoeft niet eens te winnen pak daar een punt neem die mee en pak de thuiswedstrijden gewoon 3 tegen ze!

    Thuiswedstrijden kunnen we van iedereen winnen in Nederland(denk ook mede dankzij onze mooie tempel en (kunstgras!). Uitwedstrijden denk ik zelfs als we nu in de KKD voetbalden dat we er heel wat hadden verloren.

    Ik zou toch als ik Wormuth was meer nadruk leggen op uitwedstrijden en op het natuurgras trainen. We hebben 3 internationals en nog gaan we er vaak hard onderuit.

    11
    5
  9. Pollie 3 november 2018 22:03

    Jammer, dat we beginnen met 442 tegen de nummer 17. Angst hazen voetbal. Geen druk naar voren. Verder valt het mij toch steeds op dat er grote gaten tussen de linies zijn. Of enkel de aanvallerss zetten druk met soms het middenveld erbij . Ook niet altijd. Verdediging sluit zelden aan. Dan kan er ook geen druk worden gezet. Los zand. Verder wordt er teveel gewisseld tussen spelers en waar en wie is de leider van dit team??

    Neemt niet weg dat we er nog goed voorstaan. Echter is het spel van de laatste tijd (3wedstrijden) niet meer zoals het moet zijn. Kortom wormuth begin met 433 in een vaste samenstelling en gewoon vol op de aanval waarbij iedereen druk zet.Het is nu los zand en mis strijdlust…

    22
    1
  10. Nikos 3 november 2018 21:55

    @Hero

    Zet je zwart witte brilletje eens af. Heracles staat 4e omdat de rest er ook geen kloten van kan. Buiten Ajax uit (was jij daar ook Hero?) om en AZ thuis heb ik nog geen goeie pot gezien. Ben je de nederlagen bij Willem II en Vitesse en afgelopen woensdag al vergeten? Daarbij had je thuis tegen Emmen en de Graafschap ook weinig te vertellen. Zeg gewoon waar het op staat en lul niet iedereen achterna! Het is gewoon kut en Wormuth hef het niet veur mekaar!

    13
    16
  11. Marco 3 november 2018 21:54

    1ste helft was niks. Ook de opstelling zonder dalmau was heel vreemd. Nac had rood moeten hebben maar de schieds en VAR waren blind. 2de helft was veel beter. Maar helaas de kansen niet bentut. Dus trainer niet weer een ander opstelling.

    13
    2
  12. HAFC1903 3 november 2018 21:52

    Mensen die vinden dat iedereen hier veel te veel zit te zeilen en dat we blij moeten zijn met 4e plek, als we gewoon in elke wedstrijd net als bijvoorbeeld NAC er gewoon strijd in leggen had je deze en nog 2/3 andere uitwedstrijden gewonnen dus het Is best terecht dat er wordt geklaagd als er wedstrijden als deze verloren worden!!!

    12
    3
  13. Foppe 3 november 2018 21:48

    Ik had het voorgevoel al. Maar we laten de kop niet hangen. Op naar Feyenoord en de drie punten in Almelo houden. Vechten tot je er bij neer valt, dat moet het motto zijn.

    12
    5
  14. bert 3 november 2018 21:45

    4 wedstrijden op rij niet om aan te zien. Wat doet die Wormuth met de spelers doorf de week?
    Het lijkt elke week minder te gaan. Ik realiseer me heus dat we geen Ajax zijn maar deze pot was niveau ‘Bal op het dak 5’.

    22
    2
  15. Hero 3 november 2018 21:44

    Het was toch te verwachten dat we eens wat minder zouden spelen. Enkele mensen onder ons denken echt dat het hier over barcelona gaat heb ik de indruk. Als ze volgende week winnen tegen feynoord zijn ze weer allemaal goed. Wat triestig dat jullie zo spelers afbreken op deze manier. Ik twijfel een beetje of jullie dan echte supporters zijn of hebben jullie gewoon niks beters te doen dan te lopen zeiken wanneer het een keertje minder gaat? Kom op man

    16
    20
  16. Geert 3 november 2018 21:42

    Deze nederlaag begint bij de trainer, volgens mij. Je laat het elftal starten zonder spits. Terwijl je weet dat je tegen de slechtste verdediging van de eredivisie speelt. Zet ze dan direct onder druk. En tevens geef je een verkeerd signaal aan de spelers, vind je het gek dat ze angstig zijn.

    En die goal mag er natuurlijk nooit in, van der Buijs ging dat duel veel te slap in!

    26
  17. Thomas 3 november 2018 21:37

    Het zorgwekkende is: dit is al de vierde echt bar slechte wedstrijd, dit seizoen. Kip-zonder-kop-slecht. Geen idee welk idee er schuil gaat achter de manier waarop we spelen. Dat is pas echt om je zorgen te maken.

    12
    5
  18. Wart Zwit 3 november 2018 21:36

    Je bent ondanks een onterechte nederlaag nog steeds de nummer 4 van Nederland, speelt bij echt wel leuk voetbal én nog hebben we allemaal wat te zeiken. Wat hebben we toch een ongelofeijk verwende en negatieve achterban. Als al die klagers nou eens hun bek open trekken als we thuis in ons prachtige stadion spelen, zouden we misschien een keer 90 min sfeer hebben. Nogmaals: onterecht verloren, nog altijd 4e en Feyenoord gaan we gewoon pakken. Kop op en kop d’r veur!

    21
    21
  19. Nikos 3 november 2018 21:35

    Blaswich, Vd buijs en Peterson aub niet meer opstellen, wat-een-niveau. Heracles ouderwets Heracles dwz hemeltergend slecht zonder enige lijn. Wormuth grijp in en stop met dat achterlijke commentaar en die rare keuzes!!

    11
    12
  20. Kris 3 november 2018 21:35

    Kan die Maaskant de volgende keer niet gewoon een NAC petje opzetten?!?!??!!
    Los daarvan; dom verloren en nu ben ik wel benieuwd naar volgende week. Peterson speelt vlak voor die 2-1 die counter vreselijk kut uit. Speelde sowieso weer matig. Heeft de trainer de ballen om hem te wisselen?? Daarnaast mag V.d. Buijs banken. Vorige week halfbakken verdedigt en nu weer. Ben hier echt ontzettend chagrijnig van. Ja, het heeft mee gezeten deze competitie, maar deze had je nog met tien man kunnen winnen….

    11
    6
  21. Polliesr 3 november 2018 21:34

    Wat een tactiek
    Wormuth maakt er een puinhoop van de laatste tijd
    Wil blijkbaar bewust lager komen te staan.
    Wie gaat er nu 4-4-2 spelen tegen de onderste.
    En die Blaswich mag zijn plakband wel van de lijn afhalen
    Er ontbreekt vastigheid in het team.
    Door al dat gerouleer wordr iedereen onrustig.We zijn toch geen City of Real Madrid.

    16
    2
  22. Sjaak 3 november 2018 21:32

    Wat een wedstrijd,maar we moeten blij zijn staan 4e,dus kan altijd verliezen van de nummer laatst.Nu ff eerlijk egoïstisch spelers allemaal zelf de doelpunten willen maken,en tevreden mag in zo’n hoek nooit scoren.Morgen straftraining neem ik aan?

    10
    1
  23. Rono 3 november 2018 21:31

    Wat een traag tempo weer, slappe hap. Staan straks weer gewoon rechter rijtje, feyenoord vlgnde week gaat hem ook niet worden met deze mentaliteit. Hulde voor de uitsupporters, sterkte met de terugreis

    17
    2
  24. Eddy 3 november 2018 21:31

    Collectieve wanprestatie.

    TS en s electie. Startopstelling. Instelling 1e helft. Wat ging er wel goed. We staan nog 4e. KOESTEREN en foto van TT 819 maken. Zo win je geen wedstrijd meer.

    10
    1
  25. Pielle 3 november 2018 21:30

    Eerlijk gezegd had ik verwacht dat we hier zouden verliezen. NAC is thuis gewoon, met hun toeschouwers die ze vol aanmoedigen, met veel drang en passie kunnen wij met mooie voetballers niet tegen! Zet daarnaast nog het leuke wisselbeleid van Herr Wormuth: ”NAC staat onderaan, schade! Laten wij ze even 3 punten geven, het kan toch? We staan toch vierde en eigenlijk horen wij geen vierde te staan! Dankzij Wormuth gaan wij inderdaad naar onze normale niveau heen! Volgende week tegen Feyenoord is de afgang al begonnen let maar op!

    12
    13
  26. john 3 november 2018 21:30

    De derde wedstrijd op rij zonder fatsoenlijk voetbal en met een vracht aan persoonlijke fouten. Wat een ellende. En de keepers zijn idd niet best (Brouwer was tegen Vitesse ook niet best, maar Blaswich kan echt niet zo),

    17
  27. Walterino 3 november 2018 21:29

    Ik vond het wel een NAC-show bij FOX, het ging alleen maar over NAC en zelfs de commentator vond NAC steeds geweldig, terwijl hun eigenljk 2 kansen hebben en er 2 maken(zo ongeveer). Ik vond Heracles in de tweede helft gewoon beter dan NAC en met beetje peh verlies je hem nog. Soms heb je geluk, soms heb je pech, maar denk wel dat Wormuth nu gewoon 4-3-3 blijft spelen en met Dalmau in de spits.

    19
    7
  28. Henry 3 november 2018 21:27

    De vrije val is ingezet. Ik zie dit Heracles voorlopig geen punten pakken. Het is zo vreselijk slecht. Waar trainen ze eigenlijk op? Er zit geen enkele lijn in. Er is vooral geen strijdlust en dat mag je de trainer aanrekenen.

    22
    8
  29. Stef1 3 november 2018 21:25

    Als Brouwer er volgens Frank er zo dicht achter zit. Laat hem dan gewoon keepen.
    Deze staat voor paal.

    15
    8
  30. Schande 3 november 2018 21:25

    Of je nu op de 4e of 14e plaats staat. Verliezen van de nummer 18 is een schande. Je mag blij zijn als we het seizoen boven de 15e plek eindigen.

    23
    11
  31. DDB 3 november 2018 21:23

    Petersson wordt ook nooit meer opgeroepen voor Zweden. Raakt geen bal meer.

    13
    2
  32. Evert 3 november 2018 21:23

    Wormuth, was this your last match as coach?

    11
    30
  33. Kobus 3 november 2018 21:22

    Wat diep en dieptreurig!

    12
    2
  34. ice 3 november 2018 21:21

    Ach laat ook maar. Fijn weekend allemaal.

    12
    2
  35. Jack Frost 3 november 2018 21:20

    Heeft iemand hier de voorbeschouwing van voor de wedstrijd gezien? Maaskant zei namelijk: “Toen 053 kampioen werd, kwamen de fans het seizoen erna met grote arrogantie en dan koste ze de kop, ik hoop niet dat Heracles ook zo wordt, want ik hoor dat mensen niet tevreden zijn” Ik ben het met hem eens! Laten we er nog even van genieten zolang wij 4e staan!

    20
    9
  36. Arend 3 november 2018 21:20

    Die zag ik van mijlenver aankomen… Peterson moet die 1-2 maken dan is er niks aan de hand.

    14
    1
  37. Stef 3 november 2018 21:19

    2 ballen op goal 2 doelpunten. Pfff

    9
    1
  38. HAFC1903 3 november 2018 21:19

    Kunnen de uitsupporters ook een x staken, dit kan zo echt niet meer wat een niveau zeg….

    9
    3
  39. Hans 3 november 2018 21:19

    Kut van de Buis, prutser. Wat stel jij al wekenlang enorm teleur. Schande Wormuth!

    14
    2
  40. Henry 3 november 2018 21:16

    Wat verschrikkelijk slecht is dit Heracles. Ongelofelijk dat ze nog steeds zo hoog staan. Het niveau is momenteel dramatisch!

    13
    5
  41. 1903 3 november 2018 20:56

    Brandley ku-was jalala jalalalalala jalalala lala la la lala

    9
    7
  42. Robert 3 november 2018 20:53

    We gaan weer beter spelen.
    Kuwas komt meer in zijn spel!! Mooi ook om te zien hoe Breukers steeds opkomt.

    10
    5
  43. DDB 3 november 2018 20:40

    Merkel waar ben je toch mee bezig jongen. Als NAC die counters toch eens normaal zal uitspelen.

    10
  44. Thomas 3 november 2018 20:36

    Kali. De man die ooit op de training bij Utrecht Peterson vol op de bek sloeg, waarna hij gedwongen werd te vluchten naar de zandbak.
    Dat hij er nog in staat is echt een schande, hoor.

    11
    3
  45. Rr 3 november 2018 20:30

    Tegen de laatste speel je natuurlijk zonder spits. Stel toch dat je anders te veel doelpunten maakt. Kuwas weer niet op Rechts war Droste staat die zijn tegenstander toch niet kan passeren. Hopenloos spel de laatste weken. Zou nog meer wisselen. Qua punten goed maar qua spel al weken belaberd.

    13
  46. Sander 3 november 2018 20:26

    Wat mij betreft Kuwas gewoon op de rechtsbuiten en Dalmau wisselen voor Drost, van laatstgenoemde praktisch niets gezien. Jammer genoeg weer een voetballend zwakke vertoning en dan ga je het gewoon zwaar krijgen in Breda als je die inzet van NAC niet weet te matchen. Hopelijk staat er een ander vaatje klaar in de kleedkamer.

    15
    2
  47. Pielle 3 november 2018 20:25

    Zonder Dalmau is Heracles net als kip zonder kop! Je snijdt je eigen vingers hiermee Wormuth!

    13
    4
  48. 1903 3 november 2018 20:22

    Hopen dat Drost eruit gaat, voor Dalmau. Daarnaast NAC 20 meter eerder opvanfen en meer druk zetten en dan met verstand op nul de tweede helft beginnen. Hulde aan de uitsupporters

    9
    1
  49. Rono 3 november 2018 20:22

    Nou , ik zie direct het nut om zonder spits te beginnen. Van leer komt handen en voeten te kort

  50. Ron 3 november 2018 20:14

    @Stulanowski
    Niet eens met Evert vanavond dan?

    2
    1
  51. Arend 3 november 2018 20:09

    Volgens mij komen we voorin een mannetje tekort die we op t middenveld best kunnen missen vandaag…

    2
    1
  52. Gerard 3 november 2018 20:09

    Hulde aan de VAR!!

    5
    1
  53. Stulanowski 3 november 2018 20:08

    Nou wacht ik na al die jaren nog steeds op een nuttige uitspraak van Evert ten Napel. Dus als je dat als graadmeter gaat nemen…

    2
    4
  54. Kris 3 november 2018 20:07

    Ik heb het idee dat we wat beter in de wedstrijd komen, maar we moeten vooral simpeler gaan voetballen. We zoeken het te vaak in de moeilijke oplossingen.

    3
    1
  55. Ron 3 november 2018 20:07

    Zelfs de commentator snap niet wat er met Heracles aan de hand is. Zwakke, vreemde passes, door elkaar heen lopen. Enz enz…

    4
    1
  56. HAFC1903 3 november 2018 20:06

    Denk dat we maar zo snel mogelijk gewoon gras aan moeten leggen in het Polman stadion, misschien is het dan in uitwedstrijden ook niet zo’n wereld van verschil.

    9
    2
  57. J.H 3 november 2018 20:06

    Helemaal mee eens Henry,
    Wat heb je hier aan de VAR?

    5
    1
  58. Henry 3 november 2018 20:03

    Ongelofelijk. Dit is 100% rood

    9
    1
  59. Stulanowski 3 november 2018 20:01

    Waar zit ik naar te kijken? Ik probeer altijd zo positief mogelijk te blijven. Maar dit… Als je de stand niet in je hoofd hebt, denk je gewoon dat dit een degradatieduel is.

  60. Johan 3 november 2018 20:00

    Osman mag de veters van Monteiro nog niet dichtmaken Ergste is vandaag dat NAC er helemaal niets van kan, wat zegt dat over ons?

  61. Henry 3 november 2018 19:56

    Tja, Heracles en uitwedstrijden, het is en blijft een groot drama

    10
  62. DDB 3 november 2018 19:54

    Wat een afgang. Dit gaat net zoals W2 en Vitesse uit. 4-0 wordt dit. Lijkt echt nergens op, bij alle 11.

    7
    3
  63. Ron 3 november 2018 19:53

    Er zijn een aantal spelers (hopeloos) uit vorm. Neem Peterson die na zijn interland periode zijn vorm in Zweden heeft achter gelaten. Kuwas die denkt het vaak alleen te moeten gaan doen. Osman die zijn vorm in Syrië heeft gelaten…

    Uit vorm kan, maar blijf wel als collectief 100% geven. Spelers ogen moe, minder strijdlustig dan de periode hiervoor.

    Afwachten of Wormuth hier een oplossing voor heeft.

    Ook vanavond is het weer veel minder dan voorgaande weken…..zie de 1-0 die zojuist valt, niemand die iets doet 🙁

  64. Ron 3 november 2018 19:52

    Er zijn een aantal spelers (hopeloos) uit vorm. Neem Peterson die na zijn interland periode zijn vorm in Zweden heeft achter gelaten. Kuwas die denkt het vaak alleen te moeten gaan doen.

    Uit vorm kan, maar blijf wel als collectief 100% geven. Spelers ogen moe, minder strijdlustig dan de periode hiervoor.

    Afwachten of Wormuth hier een oplossing voor heeft.

    Ook vanavond is het weer veel minder dan voorgaande weken…..zie de 1-0 die zojuist valt, niemand die iets doet 🙁

  65. DDB 3 november 2018 19:46

    Heracles wakker worden! Haal Van den Buis er maar af. Die gaat rood pakken op deze manier. Rosheuvel is veel te dreigend.

  66. J.H 3 november 2018 19:25

    Waarschijnlijk wordt Dalmau voor volgende week gespaard, tegen Feyenoord heb je hem echt nodig, en hij staat op 4 gele kaarten…..

    Maar Duarte gelukkig weer terug, net als Osman en samen met Merkel hebben we wel een fantastisch middenveld.

    6
    5
  67. Rono 3 november 2018 18:24

    Tuurlijk, gewoon zonder spits spelen, slaat dat nou op. Dat gegoochel met de opstelling geeft de spelers veel vertrouwen.
    Nu mogen van nieff en dalmau op de bank zitten. Wie staan er volgende week naast?

    4
    2
  68. Theo 3 november 2018 18:16

    Wil je winnen vanavond laat kuwas thuis

    2
    12
  69. 1903 3 november 2018 18:11

    Merkel osman duarte, maar geen dalmau.. Trainer heeft een tussenweg gevonden

    Denk ik..

    1
    1
  70. Robbert 3 november 2018 16:53

    Er staat voor NAC heel wat oo het spel, bij verlies staan ze stijf op de laatste plaats. Ook bij een gelijkspel veranderd er niets. Voor hen is winst de enige optie om van de laatste plaats te komen. Reken er maar op dat ze met het mes tussen de tanden ons zullen bespelen. Hoeveel karakter hebben wij in ons team om ons daar tegen te wapenen? Deze week hoor ik onze trainer zeggen dat hij ‘ karakter’ binnen het team mist. Vooral nu Propper er niet meer bij is mist hij een leider. Wie, binnen de selectie , neemt zich deze opmerking ter harte?

  71. Foppe 3 november 2018 16:14

    Eigenlijk is dit een wedstrijd die wij moeten winnen. Leuk om te lezen, hoe onze supporters worden ontvangen, zou eigenlijk altijd en overal moeten kunnen. Maar zelfs een wedstrijd van een tweede team, moet al verplaatst worden, te triest voor woorden.

    10
    1
  72. RemcoM 3 november 2018 15:38

    Goede gastvrijheid inderdaad.
    Alles valt en staat vanavond met de inzet van de spelers , zo simpel is het.

  73. De beer 27 3 november 2018 15:04

    Hoop een mooie wedstrijd te zien en dat ze de punten mee nemen naar almelo niet net als vorigjaar met 6-1 het veld af bij NAC

    9
    1
  74. DDB 3 november 2018 14:28

    Leuke actie van de NAC fans! Opstelling al bekend? Ik durf nog niks over de wedstrijd te zeggen.

    14
  75. J.H 3 november 2018 14:17

    Mooie gastvrije ontvangst. Goed initiatief! Ook dat dit kan!

    En bij de westrijd hopen we weer voor 3 punten, wordt lastig, maar er liggen mogelijkheden.

    18
  76. fok em 3 november 2018 12:24

    Supporters van Heracles Almelo worden vanavond gastvrij ontvangen in Breda. Voorafgaand aan de wedstrijd zijn de aanwezige Heraclieden welkom in Café Beatrix en op het Supportersplein van NAC. Samen met de supporters van de thuisploeg kunnen zij daar een drankje doen en samen in een ongedwongen sfeer toeleven naar de wedstrijd. Beide clubs, de clubraad van NAC en de lokale driehoek maken dit mogelijk. Ook alle supportersverenigingen van Heracles Almelo juichen het initiatief toe.

    De SLO’s (supporterscoördinatoren) van beide clubs zijn blij dat dit initiatief uitgevoerd wordt. Gijs Kluft (NAC Breda): “Het is mooi dat we voor de wedstrijd met supporters van beide clubs samenkomen.” Raymond Alfons (Heracles Almelo) vult aan: “Dit is wederom een voorbeeld dat we stappen maken in het kader van de normalisatie.”

    Heracles Almelo kan in het Rat Verlegh Stadion rekenen op de steun van zo’n tweehonderd supporters. Een deel van hen reist met eigen vervoer naar Breda, een ander deel reist per bus af

    29
  77. Kris 3 november 2018 11:30

    We moeten ook nu gewoon voor de drie punten gaan. Zij zijn geen wonderploeg en er staat bij hun druk op. Wij kunnen ons geliefde spel spelen in uitwedstrijden, dus dit moet kunnen. Eerlijk gezegd verwacht ik dat we geen afgangen meer gaan krijgen zoals in Tilburg en Arnhem. Ik hoop in ieder geval op of Duarte of Osman erbij, want dan hebben we meer voetballend vermogen en eigenlijk vind ik dat ze allebei moeten spelen. Sinds zij eruit zijn gehaald voetballen we minder makkelijk. Ik zie een verband, al kan er ook maar zo een verband zitten tussen het feit dat we geen afgang meer hebben gehad, sinds zij op de bank zitten… Toch kies ik dan liever voor het voetballende vermogen.

    17
  78. Foppe 3 november 2018 10:57

    Ik heb er wederom geen goed gevoel over. Ik vind dat Wormuth teveel wisselt. Oké we staan vierde, maar het wordt er met de week niet beter op.

    8
    12
  79. Marco 3 november 2018 09:09

    Uitverkocht stadion. Wordt een heksenketel daar in Breda. We zullen alles moeten geven. Er vol op klappen en voetballen zoals de eerste wedstrijden. Dan gaan hopelijk de 3 puntjes mee naar Almelo.

    14
    1
  80. Ramon 2 november 2018 18:15