Praat mee. Fortuna Sittard vs. Heracles

11 november 2018

Heracles Almelo speelt zaterdagavond de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard, een tegenstander waar nog niet tegen gespeeld is op het hoogste niveau sinds Heracles in 2005 promoveerde naar de Eredivisie.

In 1985 werd deze wedstrijd al wel gespeeld. Destijds werd het bij Fortuna – Heracles 1-0 voor de mannen uit Sittard. De laatste keer dat beide ploegen elkaar ontmoetten was in de Eerste Divisie. Toen werd het in Sittard 1-0 voor Heracles. Een jaar die onvergetelijk bleek, want dat was tevens het jaar van het kampioenschap.

Fortuna Sittard staat op een knappe tiende plaats met zeven punten minder dan Heracles. Een overwinning van Fortuna zou het gat dus verkleinen, waardoor Heracles naar de middenmoot dreigt weg te zakken. Een overwinning voor de ploeg van Frank Wormuth zou dus wel eens een lekkere opsteker kun en zijn, helemaal gezien het feit dat de laatste wedstrijden niet meer gewonnen worden. De laatste overwinning was thuis tegen FC Groningen (4-1. De wedstrijden erna werden niet gewonnen. Zwolle (1-1), Feyenoord en NAC waren allemaal te sterk om de drie punten van af te pakken.

Fortuna doet het seizoen heel behoorlijk. Het won met 3-0 van Zwolle, verloor nipt van Ajax, won van De Graafschap. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat het alle wedstrijden die het moest winnen, ook won. En dat is knap voor een promovendus.

De werdstrijd staat aankomende zaterdag onder leiding van Serdar Gözübüyük en begint om 20:45.

207 reacties

  1. Haff 25 november 2018 21:54

    Wat een ongelofelijke negativiteit, als de spelers en staf net zo pessimistisch zijn dan kunnen we het wel opgeven. Ja het is slecht en dat mag benoemd worden, maar tegen Venlo zijn er gewoon weer 3 punten te verdienen. In het begin van het seizoen was het hosanna en nu deugd er niets meer? Nee, analyseren en vol aan de bak met zijn allen!

    10
    2
  2. 1903 25 november 2018 21:49

    Had wel is willen zien hoe het zou gaan in een 4-4-2 systeem maar dan met

    Blaswich
    Czyborra – Rossmann – Sama – Breukers
    Peterson – Duarte – Merkel – Kuwas
    Dalmau – Konings

    En anders gewoon de basis waar je in het begin mee speelde zoals bij Ajax uit ( mocht propper ) er weer bij zijn

    2
    2
  3. Eddy 25 november 2018 21:20

    Weet je waar ik me na de wedstrijd me zorgen om maakte, dat was mezelf! Waar ik mee weken geleden nog mateloos opwond om verder afglijdend spel, was gisteren na de wedstrijd “gelaten”.

    Heb mezelf een halfuurtje geleden een slag voor de harses gegeven en ik ben weer wakker!!! Ben hartikke kwaad verdomme. Ze moeten de handschoen vanaf morgen weer oppakken en Wormuth moet door Fleddie en Toussaint worden aangesproken op zijn onnavolgbaar wedstrijdselectiebeleid en wisselingen!

    Wat ik hiermee wil zeggen….morgenochtend allemaal uit ander vaatje tappen Wormuth. Morgen al je “vaste” 11 benoemtvoor de periode tm einde 1e seizoenshelft. Dan creeer je iig geval rust in de selectie en laat je zien dat je psychologie niet alleen uiteen boekje hebt geleerd, maar ook weet wat een voetballer voelt als je zelf degene bent die de onzekerheid creeert! Dus….niet meer vanaf de lessenaar maar gewoon SIMPEL.

    Zondag zijn we er gewoon weer! Tegen VVV-Venlo hopelijk duidelijkheid. 4-3-3 Blaswich, Breukers, Rossmann, Buijs, Hintum, Duarte, Merkel, Osman, Peterson, Dalmau, Kuwas!!!

    11
  4. roeptoeter 25 november 2018 20:25

    en ik iriteer me mateloos aan het groepje fans wat nog applaus geeft ook aan de spelers na alweer een nederlaag/wanvertoning.

    6
    5
  5. Kobus 25 november 2018 20:15

    NEEFJEVANBROERTJEVANSCHOONZUS

    Dat is hetzelfde als ik me erger aan de mobieltjes van de kids en zeg ‘’vroeger!’’

  6. Rono 25 november 2018 19:34

    Nou gelukkig wormuth, we zakken een aantal plaatsen. Dat is toch wat je steeds zegt, dat we te hoog staan en we moeten een keer verliezen. Nou we hebben inmiddels 4 keer verloren en worden ingehaald. Dus komende week mogen/kunnen we weer keer winnen. We spelen thuis, dus het moet kunnen

  7. Barrie Vouwfiets 25 november 2018 18:53

    Ik snap best dat de club slechtere tijden heeft gekend, maar er had een stuk meer ingezeten dan de plek waar we nu staan. Ik denk dat daar een deel van het chagrijn weg komt, volkomen terecht.

    2
    1
  8. Neefjevanbroertjevanschoonzus 25 november 2018 18:05

    Kan me nog herinneren dat onze trots aan de Bornsestraat in de eerste divisie staat met 5 punten uit tig wedstrijden onder aan de lijst stond.
    De melkbussen stonden bij de ingang voor een donatie zodat Heracles voort kon bestaan.
    Wat ik er mee aan wil geven dat het destijds veel slechter qua prestaties ging er waren per wedstrijd ook een 800 supporters aanwezig.
    Het zal de tijdsgeest zijn maar waar ik een beetje beroerd van word is steeds maar weer het oeverloze gezeik over het kunstgras, het gezeik over het beleid van de technische staf, trainer & de inzet van de spelers.
    Wees toch eens blij met wat je hebt, er waren in het verleden twee momenten waarop door de sponsors tijdig ingegrepen is, zo niet was er nu geen Heracles meer……

    8
    4
  9. RemcoM 25 november 2018 17:41

    @Hans precies , en als we in de aanval gaan schuift de verdediging mee naar voren en als we verdedigen dan schuift de aanval mee naar achteren.
    Iedereen weet dat als speler zijnde , makkelijker kunnen we het niet maken.

  10. Hans 25 november 2018 17:35

    Nou als we (lees Wormuth)eens normaal gaan doen met de beste spelers in de basis en op de goede plek kunnen we tegen VVV,utrecht en excelsior toch wel punten pakken.?

  11. rangliestje 25 november 2018 17:25

    zo dat was plek 4 en met vvv utrecht psv en exelsior in het verschiet gaan we nog verder zakken richting plek 10-12.

  12. Scout 25 november 2018 16:01

    Wormuth is nog te veel leraar en te weinig trainer. Het gaat om de punten en niet of zo alle tactieken begrijpen of in 10 verschillende opstellingen kan spelen.

  13. Frans up 25 november 2018 15:07

    Ik mis de winnaars mentaliteit bij onze trainer. Nu weer verkondigen dat we te hoog staan. Dat is geen winnaar, een winnaar is boos op zijn eigen foute taktiek en de instelling van de spelers.

  14. h supporter 25 november 2018 14:40

    Als doelman weet je wanneer er steeds een andere verdediging voor je staat ook niet meer echt wat je kunt verwachten. een taktiek is leuk maar wanneer je dan er spelers neerzet die dat niet kunnen uitvoeren, heb jij als trainer geen goed zicht op hun kwaliteiten. De taktiek is afhankelijk vd kwaliteiten vd spelers.
    Ook als spelers groep is dit niet meer uit te voeren, je hebt totaal geen automatisme meer, en je gaat zelf ook twijfelen.

  15. Ome Jan 25 november 2018 14:21

    Ik heb alleen maar een dolend Heracles gezien. Geen continuïteit in het team.

  16. Herman 25 november 2018 14:11

    Vak D je hebt helemaal gelijk.

  17. Hans 25 november 2018 14:03

    @vak d,helemaal mee eens.
    En gewoon tot de winterstop zo blijven voetballen. Elke trainer wil toch met zn beste elf spelen.

  18. Vak d 25 november 2018 13:59

    Petterson Dalmau Kuwas

    Duarte Merkel Osman

    vHintum vdBuijs Rossman Breukers

    Blaswich

    En niks anders

  19. Jan 25 november 2018 12:47

    Die wormuth helpt de hele club naar de kloten. Hopen dat we dit jaar met kunst en vliegwerk erin blijven en dan volgend jaar Bosz en Kruzen ophalen

    2
    3
  20. votermet 25 november 2018 12:43

    we staan met de 4eplek gewoon 8-10plekken te hoog!! gewoon een kunstgrasploeg dat zijn we!!

    1
    3
  21. DDB 25 november 2018 12:31

    God en daarvoor reis je helemaal naar Fortuna… Wat een kut achterhoede, man wat hebben wij een kut achtergoede, godverdomme wat een kut achterhoede. Die van De Buis, die keeper en die Duitse linksback kunnen niet eens verdedigen joh. Zijn het wel verdedigers? Van Hintum was de laatste weken de beste verdediger en die wordt dan gepasseerd voor zo’n prutser. Die keeper is elke week een enorme bron van onrust en dan loopt die naar elke tegengoal vooruit en op anderen te bekken. Wat een lul! Hou zelf eens een bal tegen. En die 2e tegengoal typeert hem en van de Buis weer. In de 5 meter staan ze allebei als een oud wijf te kijken hoe die van Fortuna hem erin tikt. Tijd voor de winterstop. Het is al weken enorme ellende.

    3
    1
  22. Foppe 25 november 2018 12:00

    Ik wijt de nederlaag voor 80% aan onze trainer. Iedere keer weer andere spelers, ander systeem. Je ziet gewoon de onzekerheid bij de spelers. Kies voor 1 systeem en ga daarvoor. Onze spelers hebben niet de kwaliteiten om verschillende systemen te spelen, laat staan ze te beheersen. Fledderus, jij bent de technische baas, maak dat in het Duits duidelijk aan onze trainer, voordat de opinie zich tegen hem gaat keren.

    7
    1
  23. Tim 25 november 2018 11:59

    Dario vd Buijs… je speelde echt als een oud wijf! Ook helemaal klaar met die lange cross pass van hem waar er 56 van fout gaan.

    4
    1
  24. Hartjoek 25 november 2018 11:56

    Wat een onherkenbaar Heracles!! Penalty was veel te zwaar maar hij raakte hem wel heel licht. Niet handig van Blaswich want je kon hem geven.

    Tip 1 de komende 5 wedstrijden vaste formatie in ouderwetse 4 3 3 opstelling

    Tip 2 Kuwas altijd in de basis en de hele week vertroetelen. Veel schouderklopjes en zeggen dat hij de beste is. Wordt onze enige sterspeler vanzelf weer de oude.

    Tip 3 gooi die Spanjaard eruit en voorin Peterson Vermeij Kuwas. 50 procent van de ballen hoog op Vincent. De overige 50 procent voor eigen succes.

    Wordt lastig om nog punten te halen voor winterstop!

    1
    2
  25. Rono 25 november 2018 11:47

    Nou, ik heb de moeite genomen om mee te gaan. Het is best een hele zit in zo’n bus. Je verwacht dan wel inzet en passie en dat heb ik niet helemaal teruggezien. Fortuna liet dat veel meer zien. Kansje hier en daar, gewoon verdiend verloren, kan ook zo maar 5-0 worden. Staan we met 5 man achter, lopen ze er nog te makkelijk door en is Blaswich weer niet echt handig, hij weet me nog niet te overtuigen. Ik denk dat we Propper nodig missen achterin. Verder zou ik straks vd Water wel een keer weer willen zien, beetje nieuw elan om de vrije val te stoppen. En verder niet teveel husselen, moeten ze bij Ajax doen, geeft lekker vertrouwen. Nee, ik ben er nog niet gerust op. Ging met pec zwolle ook zo vorig jaar en die vrije val gaat daar nog steeds door. Hopelijk weten wij het tij wel te keren

    3
    1
  26. Stadioncheck 25 november 2018 11:40

    Beste Frank Wormuth.
    Systemen zijn leuk, maak voetbal niet al te ingewikkeld het is geen wiskunde.

    Wat ik gisteren zag , was dat we niet verloren op basis van kwaliteit
    Alhoewel 2x slap verdedigen?

    Maar vooral we verliezen van het systeem.

    Heracles is geen Juventus ondanks dat ze allebeide in het prachtige black white stripe shirt spelen.
    Hou het bij Heracles simpel en het suc6 zal weer terug keren
    Wij verliezen nu 2x van een tegenstander waar we gewoon van punten moeten halen.
    Systeem mission fail, heb ik alleen gezien.

    Almelo houd van simpel D´raan met de lippe.

    En ook dat is resultaat wisselvallig , maar wel duidelijk voor iedereen.

    .

  27. E 25 november 2018 11:31

    Scherpte en vorm ontbreken ook met name voorin. Gaat het daar beter dan blijf je ook langer meedoen in wedstrijden, groeit het vertrouwen etc. Kom je gisteren met 0-1 voor dan win je zo’n pot ook zomaar. Wil niet zeggen dat het tactisch allemaal zo briljant is en dat de wissels goed te verklaren zijn. Verder is er volgens mij niet zo veel veranderd tov begin van het seizoen. Het was toen niet zo goed en het is nu ook niet zo slecht als iedereen beweerd.

  28. RemcoM 25 november 2018 11:10

    Ik vind de oorzaak van het grote verschil tussen Heracles thuis en uit vooral in het nonchalante voetbal liggen (achteloos spelen) met alle risico’s van dien.
    Daarom kunnen ze al een hele poos geen uitwedstrijden winnen.
    Heerenveen en Ajax uit heb ik dat bijvoorbeeld niet gezien en waren ze goed bij de les.

  29. Marco 25 november 2018 10:56

    Pff het wordt met de week slechter.Kan nooit geluk zijn hoe we de competitie zijn begonnen. Vanaf vitesse uit is het Bergafwaarts gegaan.Frank Wormuth laat is een goed 11tal staan. Dat gewissel is slecht voor het team. Een speler wisselen als het team daar beter van wordt is goed maar het gewissel zonder resultaaten is belachelijk.

  30. Hans 25 november 2018 08:48

    Als je tegen fortuna met 5!!! Verdedigers speelt sta je uiteraard voor het beginsignaal al achter.
    Man man man wormuth ga eens een wedstrijd of 6 met de zelfde ‘fatsoenlijke ‘opstelling spelen ipv met steeds zo’n achterlijke opstelling.
    En dan Kuwas eruit halen voor Drost.
    Zou ook fijn zijn als de heren Reekers/kolmschot eens wat tegengas zouden geven ipv alleen maar ja te knikken en pionnetjes neer te zetten .BAH.

    5
    2
  31. pielle lulletje 25 november 2018 08:36

    pielle je lult pure onzin mafketel dat je er bent!!

    1
    1
  32. kees 25 november 2018 07:50

    Wat ben ik er chagerijnig van. Wat doet die trainer de hele week? Ik dacht dat het de bedoeling was dat meer op elkaar ingespeeld raken en beter werden? Ik zie daar igg niets van. En wat is er in hemelsnaam met Peterson ad hand?
    Wedstrijden verliezen is geen schande mnasr zo?
    Maar goed, dat mag ik vast niet zeggen want we staan nog in het linkerrijtje ofzo

    6
    1
  33. Pielle 25 november 2018 07:17

    Raar eh dat na het uitspraak van Wormuth over dat we te hoog staan voor onze doening dat we opeens negatieve reeks hebben neergezet. Ergens bij mij brand een lampje, denk bij velen ook, vies politiek spelletje en misschien toch maar (express) niet naar Europa, omdat we gewoon niethet middelen hebben en het alleen maa de club veel geld gaat kosten

    1
    8
  34. kunstgrasmiejonguh 25 november 2018 03:25

    we zijn gewoon een kunstgrasploegje op natuurgras op ajax en heerenveen na geen flikker laten zien we staan met de 4e/5e plek een stuk of 8plekken te hoog!!

  35. John 25 november 2018 01:44

    Wat is dit? Spelers op de verkeerde palata, een onbegrijpelijke opstelling, vreemde wissels, géén bezieling. Volgens mij weet de trainer het niet meer. Overigens stond Van Den Buijs bij die twee de goal (net als bij NAC) te schutteren als een amateur en daar kan de trainer niets aan doen. Maar stel een onzekere speler dan niet op zou Ik zeggen.

    5
    1
  36. RemcoM 25 november 2018 01:02

    Wat de spelers aangaat , die leveren geen strijd op het veld.
    Sterker nog ze leveren vaak gewoon de ballen weer keurig in bij de tegenstander.

  37. Willem 25 november 2018 01:00

    Ich weiß es nicht mehr. Wir haben alle Systeme ausprobiert. Wir haben alle Spieler ausprobiert, also hört es auf. Ich gehe nach hause. Grusse Frank Wormuht

  38. Waldo 25 november 2018 00:44

    Hiervoor de hele dag in het van de valk hotel gezeten. Schaam je.

  39. Mark 25 november 2018 00:36

    Tenenkrommende persconferentie van Wormuth!

  40. Vak in de 74e minuut naar huis 25 november 2018 00:34

    Nepsupporters

    2
    3
  41. Thomas 25 november 2018 00:31

    Dat deze ploeg zonder een greintje bezieling speelt, daarvoor draagt de coach verantwoordelijkheid. Vergeet niet: dit is al de zoveelste bar slechte wedstrijd dit seizoen.
    Er klopt echt niets van, in het veld en langs de lijn. Heracles is een ploeg zonder ballen, op dit moment. Dat is echt pijnlijk.

  42. Skele pelli 25 november 2018 00:13

    Wie fuckt met sama kom op q wij praten wel even

  43. Gait g 25 november 2018 00:13

    Goede tacktiek,daardoor is mijn cloeb 3e!

  44. Stef 25 november 2018 00:10

    Zoals Breukers op radio 1 zegt. Het begint bij instelling en passie.

    En dat het tegen zit….
    Als Fortuna doorgedrukt had was het gewoon 7 0 geworden.

    Breukers weer beste man.
    Misschien is iemand tussen de palen zetten die ballen tegen houdt en geen stomme overtredingen maakt. Heeft geen bal klemvast en zorgt zelf voor de meeste onrust.

    Dalmou lekker op de bank zetten. Doe koning of Vermeij maar.
    Frank lekker bondscoach worden in Duitsland en gewoon Bosz ophalen

  45. Fan 25 november 2018 00:07

    Wat gebeurd er met Heracles? Wat een slechte verdediging, Sama echt drama. Kuwas en Duarte eruit waarom doet de trainer dat? En dan staat de trainer ook nog lachend voor de camera. Niet te begrijpen

  46. Mark 25 november 2018 00:05

    Briljante tactiek weer van onze professor Wormuth. En afloop ook nog zijn eigen straatje schoonvegen. Ophouden met rouleren!!

  47. Kobus 24 november 2018 23:59

    @jandekker die opmerking is juist Diarree met bloedsporen. Moeten we blij en tevreden zijn na de zoveelste vernedering in korte tijd. Denk dat mensen heel veel verwacht hadden van wormuth, het is een sympathieke man maar daar kopen er helemaal niets voor.

  48. Hardenberg 24 november 2018 23:56

    Gelukkig hebben we al 20 punten want ons voetbal zit al een maand tegen degradatie niveau aan. Enkel de wedstrijd tegen Feyenoord was daarop een uitzondering. Het is balen maar er staan een heleboel ploegen onder ons, laten we daar blij mee zijn. Sterkte voor de meegereisde supporters.

  49. Geert 24 november 2018 23:50

    Het zit op dit moment echt vies tegen. Een ketser waaruit de bal precies achter de verdediging valt en de keeper te laat is. En een corner waar een spits zijn teen tegenaan zet. Bij ons vallen de ballen net niet goed. Peterson die 4 tot 5 kansen krijgt, de keeper van de tegenstander speelt een perfecte wedstrijd en als klapstuk een corner rond de 75e minuut die er op miraculeuze wijze niet in gaat.

    Kortom, we zitten in de hoek waar de klappen vallen. Kom op mensen! Het goede voetbal komt wel weer!

  50. Foppe 24 november 2018 23:44

    Jan Dekker, of Wormuth een goede of slechte trainer is, weet ik niet. Dat hij teveel wisselt van spelers en systeem wel. En dat geeft geen vertrouwen.

  51. Jan Dekker 24 november 2018 23:43

    Vanavond maar River Plate Boca Juniors kijken, niks mis mee.

  52. Black&white 24 november 2018 23:43

    Vorig jaar een uit-syndroom.
    Dit jaar een uit-syndroom.
    Is er een of andere medicijnman die ons van dit syndroom kan af helpen? Dit is afzien voor de uit-supporters ook.
    Fleddy mag idd wel een keer om de tafel met frank.
    Ook ik verbaas me soms over de wissels en de posities waar sommigen gezet worden.

  53. Bennie Bakfiets 24 november 2018 23:43

    Ik denk dat Heracles eens stevig het gesprek aan moet gaan met Wormuth. We staan als club bekend als stabiel, maar dat is geen kwaliteit die bij de trainer past. Het gelul over rotatie en onzin dat we te laag staan en dat de flow in het begin kampioen is vind ik een belediging aan de spelers.

    2
    1
  54. Henk 24 november 2018 23:41

    Het ligt wel aan de trainer dit is toch geen opstelling man

    1
    1
  55. Nikos 24 november 2018 23:41

    3-0 verliezen en geen gele kaarten?????

  56. Pietertje57 24 november 2018 23:38

    Het ligt niet aan de trainer maar aan die schijtbakken zo gauw ze het polmanstadion uitzijn hebben ze stront in de broek angshazen zijnhet

    3
    2
  57. Jan Dekker 24 november 2018 23:37

    Mensen die nu zeggen dat Wormuth een slechte trainer is. haha. Wat een harde drol ben je dan.

    3
    3
  58. Renaldini 24 november 2018 23:37

    Respect voor de meegereisde supporters.

  59. Markie82 24 november 2018 23:32

    Hello darkness my old friend……

  60. Luuk 24 november 2018 23:25

    Enige die een voldoende haalt is Breukers

  61. Lucenskedee 24 november 2018 23:21

    Wor muth ist dah gibt es keine angst……😑

    2
    4
  62. Foppe 24 november 2018 23:20

    Spelers hebben geen vertrouwen, door al dat gewissel. Ik heb heimwee naar Stegeman,verbeek en Bosz.

    5
    1
  63. Hans 24 november 2018 23:20

    Hebben natuurlijk ook totaal geen Assistenten die wat tegengas kunnen/durven geven.
    Kruzen kom er maar in.

    3
    1
  64. Goose 24 november 2018 23:19

    Briljante avond weer.

  65. Alex 24 november 2018 23:18

    Moet in elk geval een extra verdediger bij in de winterstop. Baas?

    4
    1
  66. Henk 24 november 2018 23:17

    Hij kan de kerst wel halen maar dan wel in Duitsland

    2
    1
  67. Nikos 24 november 2018 23:16

    Waardeloze trainer(s) en waardeloze selectie. Slechtste selectie van de Eredivisie!
    Breukers al weken beste man, schiet mij maar af…

    2
    1
  68. HAFC1903 24 november 2018 23:16

    Iedereen zegt wel dat het aan wormuth ligt maar die instelling van de spelers…. niet te veel inzet want dan wordt ik moe denken ze waarschijnlijk

    3
    1
  69. Gerard 24 november 2018 23:14

    Wanneer ben je veilig?
    Met 32 punten toch?
    Mijn hemel, wat een verval en wat een gerommel met dit elftal.
    Hou het SIMPEL Wormuth!!!!

  70. Caesarb 24 november 2018 23:11

    Wat nen kroam

  71. Willem 24 november 2018 23:10

    Zou Wormuth de kert nog halen ??? Wat een koekkebakker is dat zeg.

  72. Scout 24 november 2018 23:09

    Chaotisch

  73. Kobus 24 november 2018 23:08

    Gvd weer worden we compleet vernederd en dit ligt vooral aan de tactiek en het wisselsysteem/ verkeerde spelers opstellen. Ingrijpen nu!

  74. Evert 24 november 2018 23:08

    Wormuth RAUS.

    2
    3
  75. Tg 24 november 2018 23:08

    Wormuth RAUSSSS!

    2
    2
  76. Renaldini 24 november 2018 23:07

    Dramatisch

  77. PB 24 november 2018 23:07

    Denk dat ze toch eens met de trainer om tafe moeten, wat een debiel met zn klote ideeen.

  78. Polly 24 november 2018 23:07

    Wormuth raus!

    2
    2
  79. Henk 24 november 2018 23:07

    Kkd selectie nu…..erg slecht

    1
    1
  80. Frank 24 november 2018 23:06

    Ik laat wel iedereen spelen. Het liefst elke week in een andere formatie. Dat we dan om 0 punten spelen is geen probleem.

  81. Schaap 24 november 2018 23:05

    Ja als je zo (uit)verdedigt dan kan de trainert nog zo’n mooi plan bedenken, dan houdt alles op. Modern verdedigen is blijkbaar mee terug lopen tot de vijf meter en vervolgens de handen ten hemel steken.

  82. Raymond 24 november 2018 22:58

    Een tatische onbenul is deze trainer. Heeft niets met de praktijk. Zal misschien theoretisch wel redelijk zijn.

  83. Henk 24 november 2018 22:58

    God wat een kut trainer

    1
    1
  84. Tom 24 november 2018 22:57

    Kuwas uit
    Drost in

    Koekoek!

    2
    1
  85. Polliesr 24 november 2018 22:52

    Wormuth wordt steeds gekker.
    Kuwas eruit en Drost erin.
    En Sama eruit en vd buist laten staan
    Ik brgrijp er helemaal niets meer van.

  86. Arend 24 november 2018 22:51

    Wat een gegoochel met de opstelling weer…nu weer Drost voor Kuwas, pfff 0 vastigheid zo.

  87. Alex 24 november 2018 22:48

    Met deze uitslag er bij en gezien het programma, maakt Heracles echt een vrije val op de ranglijst. De eerste punten hopelijk weer op 26 januari tegen PEC.
    Of kunnen ze zich herstellen ná de thee.?

  88. Foppe 24 november 2018 22:46

    Het ligt voor het grote deel aan onze trainer. Iedere keer dat gewissel van systeem en spelers. Er is geen automatisme, de spelers kijken elkaar vertwijfeld aan. Fledderus, ga een gesprek aan met Wormuth en roep hem tot de orde. Ik voorzie anders een verkeerde afloop.

  89. Dennis r 24 november 2018 22:43

    Sama is goed

    1
    2
  90. Pielle 24 november 2018 22:38

    Ik heb medelijden met de uitsupporters. Wat sneu voor ze! Sterkte jongens! En over Heracles heb k weinig te zeggen, spelen ze nou mannenvoetbal? Stelletje 11 vrouwen op het veld. Eerst uit Verliezen van nummer 18, in Tilburg en Arnhem 4/5 Op de klote krijgen, nu ook na 90 min zeker 4/5 op klote. Wormuth is ook de weg kwijt na zijn rare uitspraken, waardeloze trainer

    2
    2
  91. Johan 24 november 2018 22:37

    Enige in de verdediging die stabiel speelt is Breukers. Wat is sama aan het doen?

  92. Stef 24 november 2018 22:37

    Kan de bus vast rijden. Ik wil naar huus.
    Hebben ze twee weken op de klimwand gezeten

  93. Heracles0545 24 november 2018 22:36

    Sta je dan na Breda ook in Sittard.. Geweldig weer, genieten !!!!

  94. Henri 24 november 2018 22:35

    Zoals verwacht wederom een kansloze uitwedstrijd. Ze kunnen net zo goed thuisblijven in het vervolg. Dit Heracles gaat dit kalenderjaar geen punt meer halen. Er zit geen vechtlust en passie in dit team. Penalty overigens belachelijk. Die VAR kunnen ze echt beter afschaffen.

  95. A 24 november 2018 22:34

    Gewoon niet meer gaan naar de uitwedstrijden, kansloos verhaal elke keer weer. Respect voor de mensen die 2,5 u rijden hiervoor

  96. Henk 24 november 2018 22:32

    Oeeioei erg slecht hoor

  97. PB 24 november 2018 22:31

    Dit is niet slecht, dit is heeeel slecht, weet niet wat Sama aan het doen is, maar die kan beter op de bank blijven.

  98. Kobus 24 november 2018 22:29

    Maar kom op hé, zibora en Sama zijn (nog) geen eredivisie waardige voetballers vd Buijs ook geen zekerheidje. Verdediging is net zo stevig als een kaartenhuis en dat betaald zich nu uit

    2
    1
  99. Rob 24 november 2018 22:25

    Niet teveel praten over Enschede, kijken naar Heracles geeft als genoeg stof tot zeuren.

  100. Evert 24 november 2018 22:24

    Zonde van de tijd naar deze lamzakken te kijken.

  101. Kobus 24 november 2018 22:19

    Weer helemaal kut!

  102. Arend 24 november 2018 22:19

    Wat ongelooflijk slecht verdedigd zeg, beide goals totaal onnodig en uit t niks.

  103. Frans up 24 november 2018 22:19

    Weg met Wormuth. Hij maakt het team zwakker met al zijn gewisseld.

  104. Jack Frost 24 november 2018 22:19

    🤬🤬

    1
    1
  105. ice 24 november 2018 22:12

    Wat is Peterson toch hopeloos uit vorm.

    1
    1
  106. Kris 24 november 2018 22:10

    Is Limburg te ver voor de verbinding met de VAR? Dat is toch geen strafschop!!! Ik moest lachen om zo’n slechte schwalbe, maar blijkbaar had ik kiespijn (lachen als boer met kiespijn..).

    2
    1
  107. Arend 24 november 2018 22:06

    Peterson al 2 100% kansen…

  108. HAFC1903 24 november 2018 22:05

    Als dat al een penalty is kunnen we beter een meter afstand houden bij elk duel

  109. Roberto 24 november 2018 20:50

    Van den Buijs op het middenveld?
    Nieuw vondst van Frank?

    2
    1
  110. Fake news 24 november 2018 17:03

    Uitvak is uitverkocht vanavond!

  111. Waldo 24 november 2018 15:50

    Selectie zit in het v. d valhotel in urmond gezellig hier

  112. Marco 24 november 2018 13:37

    Vanavond hopelijk wel 3 puntjes mee naar Almelo. Kom op Heracles. Der vol voor gaan!!!

  113. aantal met 24 november 2018 12:18

    350heraclieden bevolken het uitvak

  114. 1903 24 november 2018 09:48

    Matchday!! Tijd om te knall’n

  115. Rono 24 november 2018 00:14

    Even los wat er in dat armoedige enschede gebeurt ben ik morgen van de partij. Heb er zin in met de feestbus. Hoop dan ook wel dat we die reis niet voor niks maken. Laatste weken is niet best qua resultaat dus wordt tijd voor ommekeer. Met alle respect voor Fortuna is dat geen hoogvlieger, ik hoop op 1-3.

    5
    1
  116. Robbert 23 november 2018 22:44

    Heren ik wil er alleen mee aangeven dat wij ons niet druk moeten maken wat er allemaal in Enschede gebeurd. Laten ons eigen straatje schoon houden en goed nadenken of we wel zo nodig met kunstgras moeten doorgaan. Niet voor een fooi van 3,5 ton per jaar, daar zijn we het wel met elkaar over eens! De 1,2 miljoen is daarentegen ook overdreven en nergens goed onderbouwd, zeker niet door Heracles. Een club als Heracles, met een prachtige voetbal historie, die ooit aan de Bornsestraat het beste voetbalveld had, deze club moet gewoon niet op kunstgras willen spelen! We zijn geen Fc Almere City toch!

    5
    1
  117. Foppe 23 november 2018 22:22

    Robbert, je hebt wel een punt, gelijk hebben, wat Heracles claimt of je gelijk krijgen is een wereld van verschil.

  118. Hardenberg 23 november 2018 22:21

    @Robbert, hoe dan ook, mij (en waarschijnlijk ook jou) interesseert het niet wat andere clubs van Heracles denken, ik vind onze club de mooiste club van ons land. Het enige wat nog ontbreekt is dat het stadion nog steeds niet helemaal vol zit, daar moet echt wat aan gedaan worden. Ziet er ook niet uit op tv.

  119. Robbert 23 november 2018 21:51

    Het gaat dus om geld Hardenberger, dat heb ik al geschreven 😉

    1
    1
  120. Hardenberg 23 november 2018 21:43

    @Robbert, daar zit een kern van waarheid in maar ook dit verhaal heeft 2 kanten. We worden onvoldoende financieel gecompenseerd, ook wil in deze fase van de onderhandeling nog geen enkele eredivisie club iets toegeven en de grote clubs (vooral PSV) worden wekelijks bevoordeeld door de scheidsrechter. Laten wij dan nog mooi op kunstgras spelen totdat wij beter worden gecompenseerd.

  121. Robbert 23 november 2018 21:31

    We maken ons hier druk om wat hier 20 kilometer verderop gebeurd, fuck die rooie🖕
    Laten we ons maar eens druk maken over die halsstarrigheid van onze club en maar op kunstgras willen blijven spelen! We schieten ons op de lange termijn zelf in de voet. Ons imago staat op het spel, van klant vriendelijke en gemoedelijke club tot een club die maar blijft volharden door op kunstgras te mogen blijven spelen! Er kan ook in ons stadion een hybride veld worden aangelegd. Dat kan in de Arena, bij Fc Groningen en bij AZ! We willen gewoon niet! Of gaat het alleen om de hoogte van wat we kunnen krijgen bepalend! Ik denk het laatste! Ik wens onze bestuurders veel wijsheid de komende tijd want de druk zal toenemen.

    1
    1
  122. Thomas 23 november 2018 19:38

    63 miljoen euro in het rood staan en dan zeggen: “We zijn de markt aan het monitoren.”
    Tsssssssssssss.

  123. Thomas 23 november 2018 19:32

    Ik zou graag Czyborra in de basis zien. Een powerhouse.

  124. DDB 23 november 2018 17:51

    @Roeptoertert
    Is Wormuth een psycholoog of waar baseert hij dit op? Ik zie hem dit namelijk als enige trainer doen. Waarom doen de grote clubs met wereldtrainers dit niet…

    1
    1
  125. Jopie 23 november 2018 17:16

    Daarom vind ik het ook vaag, kom op man.
    Voor de club is deze wedstrijd gewoon belangrijk. Met Kuwas en Osman zijn we sterker en hebben we meer kans op 3 punten. Laat de jongens i.i.g. gewoon starten.

    Wordt langzamerhand wel beetje moe van het roulatiesysteem van dhr. Wormuth. Terwijl zijn voetbalvisie me wel aanspreekt.

  126. roeptoetert 23 november 2018 17:02

    @ddb
    ]Of de twee internationals spelen tegen Fortuna is nog onzeker. ,,Het is steeds hetzelfde probleem”, zegt Wormuth. ,,Ze zeggen dat ze zich goed voelen, maar ze komen uit een andere tijdzone. Dat heeft tijd nodig, ze kunnen spelen, de vraag is alleen hoelang

  127. DDB 23 november 2018 16:59

    Wat een onzinargument is dat zeg. @selectie. Dat hebben al die wereldtoppers bij Real, Barca enzovoort ook wel, maar die spelen ook altijd. En dan zijn die interlands/wedstrijden wel van een zwaarder niveau dan Curacao tegen een of ander eilandje.

  128. sel.ectie 23 november 2018 16:52

    jope osman en kuwas hebben verre interlandwedstrijden achter de rug..

  129. Jopie 23 november 2018 16:50

    Kuwas en Osman wellicht geen basis?

    2
    1
  130. Arthur 23 november 2018 16:46

    Lastige uitwedstrijd! Van alle vooraf ‘gedoemde degradatiekandidaten’ vind ik Fortuna veruit het mooiste voetbal spelen! Voor Heracles moet er weer eens een resultaat komen als je de positieve seizoensstart wilt opvolgen… Spelers als Semedo en Novakovich hadden in Almelo ook niet heel erg misstaan.

  131. 1312 23 november 2018 16:31

    Meneertje valse informatie doej kallem an wous

  132. ticketboxspotter 23 november 2018 15:11

    ach daar heb je onze kleuter die graag de term acab gebruik in cijfers stoere knul wil je nu een sticker?

  133. 1312 23 november 2018 14:45

    Liegnnn

  134. ticketspotter 23 november 2018 13:59

    475kaarten

    2
    1
  135. come on heraclieden! 23 november 2018 11:42

    Hoeveel kaarten zijn er verkocht totaal nu voor morgen?

  136. Black&white 22 november 2018 23:23

    @ww
    Niet alleen in hun team mist het aan de rooien aan ruggegraat!!
    Volgend jaar gewoon weer kkd spelen en opnieuw een negatieve omzet aangezien er volgend jaar vast een stuk minder sc houders zullen zijn.
    Het kreupele peard word langzaamaan naar de slachtbank geleid.

  137. ww 22 november 2018 23:05

    @ Hein,
    Ik denk dat onze rooie vriend juist een hele goede naam heeft met Red To Debone. Uitbenen van het rode karkas dat ooit iets weghad van een voetbalclub, is wat ze daar proberen. Wanhopig zijn ze op zoek naar de ruggegraat, die volledig lijkt te ontbreken bij hun team…

  138. Hein 22 november 2018 20:21

    Redtodebone

    Wie is een stumperd, probeer eerst je schuilnaam goed te schrijven….

  139. Stulanowski 22 november 2018 20:06

    Redtodroef

    Wij kiezen onze wedstrijden wat zorgvuldiger uit aangezien wij over 2 jaar ook nog professioneel voetbal spelen en hier het geld niet aan bomen groeit zoals in Enschede.

  140. redtodebone 22 november 2018 19:34

    zelfs Fortuna enzo krijgen ze niet uitverkocht of voor de helf gevult hahaha stumpers

    10
  141. Edje 22 november 2018 18:31

    Lees vandaag dat onze uit resultaten zo slecht zijn en de punten thuis worden gehaald.
    Dat is een nadeel, komt door natuurgras want dat “speelt” anders dan kunstgras. Hee. Hee.
    Dat is dus voor ons een nadeel. Is het kunstgras voordeel meteen geen voordeel meer.
    De natuurgrasploegen zijn dus in het voordeel. Dat is competitie vervalsing.
    Iedereen over opkunstgras dus zodat iedereen gelijk omstandigheden heeft

  142. Foppe 22 november 2018 17:09

    1903, ik blijf maar corrigeren. Het is tobclub.

  143. 1903 22 november 2018 16:02

    En dan hebben we ook nog uitstekende aankoopbeleid van die topclub uit Enschede

  144. Foppe 22 november 2018 15:30

    Luc, wel met de juiste getallen komen, alhoewel daar hebben er meer in Enschede last van. Het bedrag is 65,4 miljoen. En maar korten op de minima

  145. Lucenskedee 22 november 2018 14:14

    Enschedeer nog 53 miljoen te gaan wij blijven lachen 🤣

  146. Hans 22 november 2018 13:45

    Den Bosch, dat was toch die tegenstander die we in de KNVB beker met ons tweede elftal wonnen?….In den Bosch.

    12
  147. Frans up 22 november 2018 13:33

    Vraagje: ik heb de nieuwe FIFA 2019 gekocht. Maar nu zit FC Twente er niet meer in. Weten jullie hoe dit zit.

    10
  148. 1803 22 november 2018 12:03

    Gelukkig hebben ze ook nog moeilijke tegenstanders als Den Bosch en MVV!

  149. Pantani 22 november 2018 11:27

    Zeker 1803, altijd lastig. Vooral uit en toch al 100 kaarten verkocht. Petje af hoor.

    1
    1
  150. 1803 22 november 2018 11:25

    @Pantani moeilijke tegenstander altijd

    2
    1
  151. Pantani 22 november 2018 10:44

    @ enschedeer Succes maandag tegen Jong AZ.

    3
    1
  152. Scout 22 november 2018 09:19

    Eigen belang voorop. Wel vreemd dat er gevraagd om niet meer tijdens de wedstrijd te vlaggen want dan kan de wedstrijd niet gevolgd worden en er meerdere mensen niet meer meegaan, dat 1 persoon bepaalt dat hij niet wil meewerken en zijn eigen belang boven het clubbelang staat. Jammer dat onze supportercoordinator niet reageert want dat doet hij vaak wel via deze site.

  153. enschedeer 22 november 2018 08:34

    hahaha maar 328 verkochte kaartje voor Fortuna haha mogen we lachen..

    10
  154. Marijke Helwegen 22 november 2018 02:19

    Ik pleit voor duifjes ipv vlaggen…Roekoe!

    2
    1
  155. kaartverkoper 22 november 2018 00:00

    Voor as zaterdag zijn 328 kaarten verkocht!

  156. Edje 21 november 2018 21:49

    He classic. De vlagger heeft niet het recht om andermans wedstrijd te verpesten omdat hij zonodig met die vlag er voor moet staan. Laat hij zich dan zodanig opstellen dat hij niet de avond van andere verpest en hindert.

    3
    1
  157. Theo 21 november 2018 21:02

    Die heet gelukkig niet zo 😆

    1
    1
  158. petterflet 21 november 2018 20:22

    150man theo{als je zoon roy heet weet ik genoeg}

    1
    1
  159. Theo 21 november 2018 20:15

    Denk het niet heb al zeker 150 man die meegaan als dat gajes wegblijft🤑

    3
    1
  160. roeptoeters 21 november 2018 19:43

    theo zonder deze groep sfeermakers zullen de uitvakken hooguit bevolkt worden door minder dan 100fans..

    3
    2
  161. Theo 21 november 2018 19:41

    Hou er maar over die sfeermakers bepalen in deze tijd hoe het moet en gaat er is maar een middel voor dat zootje er uit ze verpesten het voor de echte supporter maar dat begrijpen ze niet hebben geen respect en verstand

    1
    3
  162. ticketboxspotter 21 november 2018 17:40

    we naderen de 400+kaarten er gaan naar verwachting 425-450fans mee

  163. come on heraclieden! 21 november 2018 16:31

    Op hoeveel staat de teller voor fortuna uit?

  164. heraclassic1961 21 november 2018 14:56

    Nee Edje, niet met een beschuldigende vinger naar de vlagger wijzen. Sfeer maken doen we met elkaar. De vlagger doet het op zijn manier en anderen op hun manier. Samen staan we sterk!

    8
    1
  165. Edje 21 november 2018 13:23

    Waar het om draait is respect. Rekening houden met elkaar. Is blijkbaar te veel gevraagd. Sfeer is goed maar houd ook rekening met anderen. Op deze wijze neemt automatisch de animo en dus ook de sfeer af. En dan maar klagen dat de sfeer te wensen laat. Dus eigenlijk is de vlagger zelf de sfeer verpeste.

  166. Foppe 21 november 2018 13:02

    Tja lijkt wel een kleuterklas. Gewoon de eerste drie rijen vrij houden, van de vlag. Dus vlaggetjes op rij 4. Ik vind dat de vlag er wel bij hoort.

    3
    4
  167. 1903 21 november 2018 10:41

    How about vlag aan de rechterkant van t vak laten zetten (het dichtste bij de cornervlag) ongeveer op de middelste rij, zodat die jongens hun feesje met vlag kunnen houden. vervolgens aan de linkerkant de mensen die de vlag niks vinden..

  168. heraclassic1961 21 november 2018 10:26

    Nogmaals wat een gezeik over de vlag(gen). Als je er niet samen uit kunt komen dan vraag ik mezelf af of je supporter bent van een en dezelfde club…
    Nogmaals voor ieder probleem is er een oplossing. Er zijn hieronder al meerdere oplossingen op tafel gekomen. Bijv. als je er last van hebt ga dan voor de vlagger staan. Uit ervaring weet ik dat je zelfs in een klein uitvak ergens kunt staan waar je er geen last van hebt!!

  169. Buks 21 november 2018 01:19

    Er was eens in Almelo een vlagger,
    Die deed zijn werk zo bagger.

    Want tijdens de uitwedstrijdt, is de wedstrijd niet te kijken
    En dan gaan we met zn allen lekker zeiken

    De oplossing is vlaggen in de rust,
    Zo is de discussie zo gesust.

    Maarja de vlagger gaat dit vast niet doen,
    En dat zorgt voor minder uitsupporters dit seizoen

  170. Pin 20 november 2018 22:00

    Vlaggen….In eigen stadion ok… dan kunnen mensen nog ergens anders staan …. en heb je een keuze…en vind ik ook wel zeer sfeervol…. maar in een vaak klein uitvak en als je dan niets vd wedstrijd kan zien kan echt niet. Dan moet er rekening mee worden gehouden en zou diegene met grote vlaggen in een uitzichtloze uithoek moeten gaan staan….

  171. Hardenberg 20 november 2018 21:44

    Kan me voorstellen dat een groot doek in je gezichtsveld knap irritant is.

  172. AAQ 20 november 2018 21:03

    Lekker hypocriet hier allemaal. Steen en been klagen over de sfeer. Hadden we maar een betere sfeer. Hieronder een link naar een top 8 sfeerclubs.

    https://edition.cnn.com/2018/10/01/football/gallery/stadiums-football-atmosphere-dortmund-spt-intl/index.html

    Oh shit !! ze hebben allemaal heelveel vlaggen… Dan maar hopen dat de sfeer nooit beter wordt. Stel je voor….

    5
    1
  173. Matthijs 20 november 2018 20:45

    Ik snap dat sommigen dat wel irritsnt vinden. Zij hebben geen keuze. In een uitvak plaatsnemen en niks van de wedstrijd zien, of thuis kijken.

    Als je geen sfeermaker bent snap ik dat anderen dan maar thuis gaan kijken.

  174. wegermee 20 november 2018 20:45

    aaq en die snotblagen genaamd tifosi behoren niet te denken dat hun bepalen hoe en wat er gebeurt in een uitvak!! grote bek geven rotzooi maken dat kunnen ze! geen greintje respect voor de medemens stwerards of de bus/regels.

    4
    1
  175. AAQ 20 november 2018 20:38

    Als je je ergert hebt aan de vlaggen hoor je niet thuis in een sfeervak. In het uitvak ga je gewoon lekker aan de andere kant van het vak staan.

  176. theo 20 november 2018 19:59

    edje zo is dat laten die vlaggers maar eens bovenin staan kunnen we teminste de wedstrijt volgun

  177. Edje 20 november 2018 19:03

    Gewoon de zwaaiers boven in zetten.

    4
    1
  178. klag3nmag 20 november 2018 17:21

    heraclassic gezeik over de vlaggen? er is elke wedstrijd een groep uitfans wat zich mateloos ergert aan het volop zwaaien hiervan men ziet de hele wedstrijd niet eens in het verleden al met alfons en deze sfeermakers gepraat maar tot op heden trekken ze zich nergens iets vanaan je krijgt gewoon een grote bek van deze snotblagen terug als je er wat van zegt.

    3
    2
  179. heraclassic1961 20 november 2018 16:38

    Wat een gezeik over de vlag(gen). Als er een probleem is denk dan in oplossingen. Zeker als je een en dezelfde club steunt. SAMEN moet je er uitkomen! Zo niet schakel de supporterscoordinator in om samen een keer om tafel te zitten. Dus niet langer zeuren maar onderneem actie!!

  180. Theo 20 november 2018 16:19

    Helemaal met je eens het wordt tijd dat deze zogenaamde sfeer suporters uit ons moooie stadion worden gezet als ik zie wat voor zootje er achter de goals staan en dan met bier gooien als je dat sfeer noemt weet ik het niet meer en als ik dan zie tegen vittesse in de beker dat een speler plus keeper een vat bier over zich heen krijgen schaam ik me diep noem je dat sfeer rot op sfeersuporters

  181. JeffreyP 20 november 2018 16:11

    Gelukkig is het uitvak in Sittard hoog en breed genoeg om aan de vlag te ontkomen.. We gaan richting de 400

  182. toeterroep 20 november 2018 15:24

    @1312 in gesprek gaan met deze groep sfeerboys heeft totaal geen zin je krijgt dan te horen:we zijn een sfeerteam daar horen vlaggen bij en dan ook nog eens op niet te zachte toon ofwel grote bekken wat je dan krijgt of je hoort:dan rot je maar op. het sfeerteam denkt enkel aan zichzelf in de thuis en uitwedstrijden en houden amper rekening met de medewedstrijdbezoekers

  183. Theo 20 november 2018 14:18

    Ik ben wel eens in gesprek gegaan maar kreeg alleen maar een grote moond wat een grotebek van die snotneuzen

    3
    1
  184. uitfan 20 november 2018 14:06

    @1312 elke wedstrijd lang tegen die zwaaivlag/vlaggen aankijken en de helft van de tijd geen wedstrijd kunnen zien is geen sfeermaken gewoon rekening houden dat er wel fans zijn die wel de hele wedstrijd willen zien en niet continue tegen een doek willen aankijken.

  185. toeterroep 20 november 2018 13:59

    gewoon die vlag wegleggen tijdens de wedstrijd gebruik hem bij opkomst en bij een goal daarmee voorkom je dat men thuisblijft en ergenissen.
    de heren van tifosi denken namelijk dat ze alles kunnen nou niet dus..

  186. Scout 20 november 2018 13:48

    Er zijn waarschuwingen richting vlagger gegaan maar doen nergens wat op uit. Zelfs bij de Stewarts en politie gemeld door velen in het vak. En als jij naar een wedstrijd gaat kijken wil jij hem ook zien en niet een zielige puber met een vlag voor je snuit hebben. Maarja als jouw vlag belangrijker is dan de uitsupporters dan ga je lekker zelf. Alsof een vlag sfeer brengt, doe even normaal.

    2
    1
  187. stulanowski 20 november 2018 12:40

    want jij weet dat ik dat nog nooit heb gedaan? is trouwens een kansloze missie horen doen nergens wat op uit.

    2
    1
  188. 1312 20 november 2018 11:49

    Vlaggen hoor erbij… En waarom loop je er niet heen tijdens de wedstrijd en zeg je er dan wat van ipv hier zielige berichtjes te plaatsen. We moeten blij zijn dat we zulke jongens hebben om sfeer te maken.

    1
    2
  189. Stulanowski 20 november 2018 11:20

    Zoals ik zeg, begin dan eerst eens met sfeermaken, en kom dan pas met je vlaggen en niet andersom. Je gaat echt niet harder zingen omdat er een of ander vent met een vlag staat integendeel zelfs, lui zijn juist eerder geneigd om stil te blijven.

    1
    2
  190. 1312 20 november 2018 11:09

    Wat een jankerds zeg om een vlag….. Mensen zeuren omdat er te weinig sfeer is proberen ze sfeer te maken met vlaggen etc… Krijg je dit weer ohoh, jullie kunnen beter altijd thuis blijven aanstellers

    2
    5
  191. Matthijs 20 november 2018 09:55

    De site werkt weer op de iPhone. Helaas is nu wel weer de like en dislike functionaliteit kapot gegaan.

    Wederom wordt hier aan gewerkt!

    3
    1
  192. uitvakkievol 20 november 2018 09:42

    scout onzin je kunt aan de zijkanten of bovenin gaan staan/zitten..

  193. Scout 20 november 2018 08:54

    Als de vlaggezwaaier meegaat ga ik niet meer mee. Respect voor deze sfeermakers maar ik zie die hele wedstrijd niet en daar kom ik toch voor. Dan maar voor de buis. Bij Zwolle uit heeft de helft vh publiek er zich aan geïrriteerd en velen willen niet meer mee. Het is natuurlijk niet sociaal dat door jouw vlag de helft vh publiek de wedstrijd niet kan volgen. Bedenk wat anders.

  194. Stulanowski 20 november 2018 00:07

    Lekker bijdehand vlaggenzwaaier als je er zelf onder door kan kijken. Die keal met die vlag gaat ook lekker precies in t midden staan en onderaan, waardoor echt 90% er gewoon last van heeft. Zolang er geen Duitse sfeer is mag je die Duitse vlaggen ook wel thuis laten.

    1
    1
  195. 1903 19 november 2018 21:03

    Gwn een ideetje… Links (of rechts) de jongens die geen probleem hebben met zon vlag en links de jongens die t liever niet hebben

  196. vlaggenzwaaiers 19 november 2018 20:45

    de vlaggen gaat uiteraard mee theo blief je dan thuus?
    je kunt bovenin zitten of staan dat weet je?

    4
    2
  197. Frans up 19 november 2018 20:44

    Uitfans, wedden dat het niet wat wordt?

    2
    3
  198. Theo 19 november 2018 20:31

    Als de vlaggers mee gaan blijf ik thuis

    5
    2
  199. uitfans! 19 november 2018 19:51

    frans up neem nog een slok azijn negatieveling dat je er bent!!!

    1
    2
  200. Frans up 19 november 2018 18:38

    Respect voor de mensen die mee gaan. Maar het wordt niet wat.

    2
    6
  201. 1312 19 november 2018 14:39

    Op dit moment 325 kaarten verkocht!!!
    Respect en op naar de 450!!!

    3
    1
  202. kaartjeskoperspotter 16 november 2018 15:37

    255kaarten verkocht

    5
    2
  203. come on heraclieden! 16 november 2018 14:24

    Hoeveel kaarten zijn er op dit moment verkocht voor SIttard away?

    2
    2
  204. 1312 14 november 2018 16:25

    Heb je je eigen naam wel is bekeken

    3
    5
  205. tussenstand tickets 14 november 2018 16:25

    +-150kaarten verkocht voor Fortuna.

    3
    2
  206. pletterpet 13 november 2018 13:58

    1312 gaarne verzoek ik je om de naam1312 niet te gebruiken dit is namelijk erg kinderachtig

    3
    5
  207. 1312 12 november 2018 12:49

    Come on boys, de spelers hebben onze steun daar hard nodig!! MASSAAL NAAR SITTARD!

    9
    4