Praat mee. Heracles vs. PSV

11 december 2018

Heracles speelt aankomende zaterdag thuis tegen PSV. Heracles, dat momenteel op de vijfde plaats staat, ontvangt de nummer 1 om 19:45.

De voorbeschouwing volgt deze week.

61 reacties

  1. Leo 15 december 2018 23:24

    Vandaag was het klasseverschil in de eredivisie dus zichtbaar. Nr.1 tegen nr.5 dus..totaal geen kans en met deze selectie gaan we volgende week tegen Excelsior uit ook weer geen punten pakken. En zonder versterking in de verdediging gaan we het na de winterstop nog héél lastig krijgen.

    3
    1
  2. Jos 15 december 2018 23:15

    Positief aan de wedstrijd:

    1. Droste rood en geschorst voor de volgende wedstrijd
    2. Czyborra rood en geschorst voor de volgende wedstrijd

    1
    3
  3. Rr 15 december 2018 23:14

    Jammer dat Kuwas 2 x op de keeper af gaat en niet scoort. Klasseverschil is te groot. Droste en Sanna de slechtste spelers van het veld. Droste voetbalde slecht en maakt een belachelijke overtreding op een rare plek. Sana laat 2 x zijn tegenstander koppen en de derde keer staat hij lucht te dekken. Slechtste verdediger in jaren. Beiden jammer van het geld. Als Peterson verkocht word eens kijken naar een centrale verdediger die volgend jaar naast Propper het centrale duo kan worden. Met deze verdediging krijgen we te veel doelpunten tegen. Valt niet tegen aan te voetballen. Op naar volgende week

  4. Henk 15 december 2018 23:10

    Snsp geen ruk meer van wormuth. De nan vd papieren opstellingen. Waar was dalmau? Die hoort er gewoon in te staan

  5. Gerrit 15 december 2018 23:06

    Wat een waardeloze opstelling. Heeft die Drost ooit een bal goed geraakt? Belachelijk

  6. Kobus 15 december 2018 22:50

    Conclusie: 2 clowns in de selectie, de 2 bepalende spelers hopeloos uit vorm en de rest niet goed genoeg. Prima uitgangspositie voor 2e seizoenshelft.

    Scheids treft ook totaal geen blaam trouwens

    1
    2
  7. HAFC1903 15 december 2018 22:49

    We hebben dik verdiend verloren, maar toch zuur dat Kuwas wel redelijk speelde maar niet scherp genoeg was en Droste, laat die vent maar mooi weer naar Groningen gaan heeft werkelijk waar niets goed gedaan sinds hij hier is en verknalt de hele wedstrijd met zo’n domme overtreding.
    En die kaart van Czyborra, wat moet je daar van zeggen? Ik vind het schandalig dat er in de 93e minuut bij 0-3 en een discutabele handsbal een penalty en al helemaal Daniel dat er rood wordt gegeven.
    Niet verloren van de scheids maar zonder hem was het misschien nog een beetje meegevallen qua eindstand.
    Maar goed, volgende week poging 500 op een uitoberwinnig ik verwacht niks maar hoop op minimaal 1 pintje.

  8. Roy vak R 15 december 2018 22:29

    Zolang Sama in de basis staat, kun je beter niet komen opdagen dat is verspilde moeite… wat een wanvertoning die gast

  9. John 15 december 2018 22:28

    En alweer een fout van Sama. Kan die man niet meedoen met de Afrikacup en daarna meteen daar blijven?

  10. Herman 15 december 2018 22:28

    En wie laat Dumfries ongehinderd raak koppen ?!

  11. Herman 15 december 2018 22:24

    Onbegrijpelijke wissel, Duarte zo ongeveer motm!

  12. John 15 december 2018 21:41

    Wat is die Sama voor amateur zeg! Van den Buijs is een slappe verdediger, maar dit is ook niks. Hopelijk komt Pröpper snel weer terug

  13. Herman 15 december 2018 21:38

    Wat een drama voetballer die Sama! Nooit meer opstellen. Defensie is nog zwakker dan vorig jaar.

    2
    1
  14. Belchinees 15 december 2018 21:38

    Verschil tussen kuwas en bergwijn, dat maakt het verschil.

  15. Roy vak R 15 december 2018 21:28

    Zijn ze debiel ofzo, elke standaard situatie is een tegengoal…. te zielig voor woorden dit. We mogen onze handen dicht knijpen met de vele behaalde punten in het begin, want de laatste maaanden is het voetbal niet om aan te gluren.

  16. Kobus 15 december 2018 21:27

    Nou zoals verwacht zijn we snel uitgepraat, wat een klasseverschil.

  17. Haff 15 december 2018 14:38

    Leuk hoor al die statistieken maar we beginnen gewoon op 0-0 en resultaten uit het verleden bieden geen…… en daarbij zijn de eltallen van toen en nu niet te vergelijken. Gewoon alles geven en hopelijk valt het onze kant op.

  18. Stulanowski 15 december 2018 12:46

    Resultaten laatste 5 wedstrijden

    1-1
    1-2
    2-1
    1-2
    1-2

    Wat info vanuit VI

  19. Stulanowski 15 december 2018 12:44

    Heracles Almelo won in de clubhistorie slechts één thuiswedstrijd van PSV in de Eredivisie (2-1 op 19 september 2015) en hield in de achttien voorgaande ontmoetingen nog nooit de nul (38 tegendoelpunten in totaal).

    • In elk van de laatste drie onderlinge ontmoetingen scoorde PSV in de 87ste minuut of later; in twee van die wedstrijden betekende dat de winnende treffer.

  20. Kobus 15 december 2018 12:28

    Vak D heb je alleen die zin gelezen, of het hele artikel. Zou het willen aanraden want het gaat over ‘Over iets lullen maar niet weten waar het over gaat’

    Volg je het nog of wordt dit moeilijk

    2
    1
  21. Vak d 15 december 2018 11:56

    Fardau W in TcTubantia: van mij hoef je geen zwart wit te verwachten.

    1
    1
  22. Kobus 15 december 2018 11:51

    Jammer, overal in de media wordt erop gezinspeeld dat Heracles het PSV wel eens moeilijk kan gaan maken vanavond. Zou mooi zijn maar ik denk dat we minder kans hebben dan ooit tevoren. Verdediging is simpelweg te matig (zie aantal goals tegen) aanval PSV is dodelijk.

    3
    1
  23. Vak d 15 december 2018 11:10

    Henri,
    Helaas kan ik maar 1x op het groene filmpje klikken maar je hebt 100% gelijk.
    Sama kan beter verhuurd worden ofzo. Stuur hem maar naar den Bosch of Almere City.
    Doorselecteren en in de winterstop een topper halen.

    2
    2
  24. heraclied4ever 14 december 2018 23:54

    wil de laatste HERACLIED die lampjes uutdoen

    4
    1
  25. Tjeerd 14 december 2018 21:36

    nog 198 kaarten….
    zou mooi zijn, keer weer uitverkocht!

  26. 1903 14 december 2018 19:06

    Terecht dat sama begint, veel sterker en veel rustiger!

    4
    2
  27. Robbert 14 december 2018 19:02

    Tja Van den Buijs, hij heeft een goede tap en kan een bal op je stropdas leggen. Maar daarvoor is hij als verdediger niet gekomen. Een verdediger moet meedogenloos zijn en als een kerel er staan! We hebben gezien hoe slap hij ingreep bij NAC en Fortuna ( beiden bij de 2e goals). De 3e goal tegen Utrech kon hij weinig aan doen, hij kon de bal net niet onderscheppen en kwam vervolgens met veel geluk op de pantoffel van Emanuelson. Hij moet een kerel worden anders wordt het nooit wat met zijn loopbaan als verdediger. Hij is nog jong en mag daarom nog wat credits krijgen. Niet te snel afserveren, want hij moet van deze fouten geleerd hebben.

  28. DDB 14 december 2018 16:01

    Sama en VD Buis zijn allebei niet eredivisiewaardig. Van Sama is dat logisch, die kwam voor de breedte. VD Buis valt helaas enorm tegen. Vond het echt een groot talent bij Eindhoven, maar die heeft geen enkel moment overtuigd dit seizoen. Durft nooit in te grijpen en is altijd te laat. Door selecteren volgend seizoen.

  29. Henri 14 december 2018 15:20

    Sama in de basis. Tja, voor mij onbegrijpelijk. Wellicht om de Jong te verdedigen, maar ik vind hem veel te traag.

  30. Max 14 december 2018 13:04

  31. Roy 14 december 2018 09:39

    Klopt wederom 1312 Heracles en PSV zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.

  32. Arno 14 december 2018 08:20

    2-1. Ik schat ons hoger in dan Internazionale. 😎

  33. Thomas 14 december 2018 01:24

    ‘t Kolkje en de Aa,
    Wie bint met mekaar,
    Heracles en ‘t accent
    ligt op de a.

  34. Foppe 13 december 2018 21:48

    Sjieke, van mij mag het. Pulle van Laar.

  35. Sjefke 13 december 2018 21:03

    Verzoekje…. Mag deze ook weer klinken van te voren? https://www.youtube.com/watch?v=50xx1_CbJTI

    4
    1
  36. Foppe 13 december 2018 20:09

    PSV is een luizenploeg, wachten op een foutje van een ander, en dan uitcounteren. Niet vergelijkbaar met Ajax Feyenoord en az. Nee deze is verdomde lastig. Hopen op een snelle 1 en 2-0. Dan moet het kunnen. Blijft het lang gelijk dat gaan ze er met de punten van door.

    6
    1
  37. Kris 13 december 2018 18:18

    We moeten proberen om zaterdag dezelfde pot voetbal op de mat te leggen als dat we deden tegen Feyenoord. Dan maken we wel een kans, al moeten we ons dan wel belonen met een goal, wat we tegen Feyenoord niet deden. Zo lang mogelijk in de wedstrijd blijven is van belang en dan zien we het wel.

    Er staat een heel stuk in de V.I. over de voetbalvisie van onze trainer. Dat is wel een aanrader.

  38. DDB 13 december 2018 16:19

    Ik geef ons tegen PSV nog meer kansen op punten dan de week erop uit bij Excelsior, dus ik denk dat we het van deze wedstrijd moeten hebben zo vlak voor de winterstop.

  39. 1312 13 december 2018 13:34

    @roy.. Niks stoers aan en Pisvee en onze trots zijn niet te vergelijken…

    2
    2
  40. Tim 13 december 2018 13:03

    Het sterke aan John Stegeman vond ik altijd zijn standvastigheid.. Niet veel wisselen en niet wisselen “om” het wisselen. We moeten zorgen dat we een vast groep houden en volgens mij kan iedereen de namen zo invullen voor ons;

    Blaswich, breukers, rosmann,buijs,hintum, osman, duarte, merkel, kuwas, dalmau, peterson

    Zo creëer je vastigheid en vastigheden in het spel.. iets wat we wel kunnen gebruiken met deze wisselvallige groep!

  41. Roy 13 december 2018 12:11

    Klopt 1312 net zoals wij dat zijn, dus laten we hier nu niet even heel stoer gaan doen.

    Ik geef ons as. zaterdag wel een kansje, PSV heeft een trip en zware extra wedstrijd in de benen. We gaan het zien, hopen op mooie pot!

    5
    2
  42. 1312 13 december 2018 10:09

    @lightown madness…. Stil maar jullie staat bekend voor de niet verkochte uitvakken als “top club”… kut lampies

    3
    2
  43. J.H 12 december 2018 20:52

    Dat soort nummers brengen ook altijd veel sfeer met zich mee!!
    Als ze dit afspelen, en we houden die sfeer de wedstrijd vol en als de spelers “hun echte” voetbal spelen, kan het een leuke avond worden!!

  44. Gerard 12 december 2018 20:43

    En waarom horen we ´Gonna win´ van Bryan Adams nooit meer?
    Heerlijk nummer man zo vlak voor de wedstrijd!

  45. Davy 12 december 2018 20:06

    Helemaal mee eens Gerrit. Ik heb ook helemaal niets met huidige opkomstnummer. Straalt niets uit en de vorige was veel beter.

    6
    1
  46. lighttown madness 12 december 2018 20:00

    rono appeltje eitje voor ons 1-4

    1
    8
  47. Rono 12 december 2018 19:35

    Ach, psv-er, wat zeur je nou. We hebben 1/3e vd inwoners van Eindhoven en een kleinere achterban. Je kunt ook zeggen dat we het als kleinere club prima doen. Zorgen jullie nu maar eerst dat je een keer een CL potje wint. Jullie zijn nog lang geen grote jongen. En zaterdag is ook nog niets beslist. Ik denk niet dat PSV super relaxt naar Alnelo komt. We zullen zien.

  48. lightown madness 12 december 2018 18:14

    zonder ajax feyenoord en ONS PSV krijgen jullie dat stadionnetje niet eens uitverkocht schande gewoon.

    15
  49. Foppe 12 december 2018 16:53

    Ik vind de hele muziek keuze niets. Doe mij maar lekkere oude rock muziek. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Explode, was een goed opkomst nummer, net als what ever you want.

    3
    1
  50. Mimi krum 12 december 2018 16:48

    Ik ben mimi krum

    1
    2
  51. Jans 12 december 2018 16:25

    Uitverkocht huis:

    Dat betekent waarschijnlijk dus dat we weer omringd zijn door PSV supporters, iets waar ik helemaal niet op zit te wachten.
    Heel jammer als dat inderdaad zo is.

    4
    3
  52. Stulanowski 12 december 2018 16:07

    Opkomst nummer maakt me niet zoveel uit. Maar dat geluid in de omloop mag van mij wel zachter manmanman.

    2
    3
  53. Gerrit 12 december 2018 15:56

  54. uitverkocht huus 12 december 2018 15:55

    Nog 333 kaarten beschikbaar voor PSV thuis!!!

    3
    1
  55. Gerrit 12 december 2018 15:52

    Zou het komende zaterdag niet mogelijk zijn om voor 1x weer het oude opkomstnummer ‘explode’ te gebruiken? 90% van het stadion vindt dat toch een veel beter nummer of ben ik nou gek?

  56. heraclassic1961 12 december 2018 10:59

    Zoals ik al eerder had voorspeld zou het wel eens een doelpuntenfestijn kunnen worden van de beloften tegen Achilles. En inderdaad het werd het. Een historische wedstrijd in de toch al rijke historie van onze trots. Het heeft zelfs de landelijke pers gehaald waaronder Veronica Inside van afgelopen maandag. Dus al met al goede promotie voor Heracles. Alle beloften bij deze bedankt voor alle inspanningen en de drive! Ik hoop dat dit overslaat naar het eerste elftal.Ik wil namelijke een swingend Heracles zien tegen PSV en in de rest van de competitie!!

  57. marco 12 december 2018 05:37

    Alles geven en er vol opklappen vanaf de eerste seconde,hopen op een offday van psv en wie weet zit er dan een punt of 3 punten in voor Heracles.

  58. ww 11 december 2018 21:24

    Lastig potje, maar ik hoop dat de groep enig vertrouwen heeft getankt uit de monsterscore van 20-0 die de reserves hebben neergezet. Maar ik wil de druk natuurlijk niet teveel opvoeren. Met 3-0 ben ik ook dik tevreden 🙂

  59. Mimi krum 11 december 2018 18:16

    Waarom kobus

  60. heraclassic1961 11 december 2018 17:45

    Hoezo Kobus?

  61. Kobus 11 december 2018 16:01

    Zal studio sport blij mee zijn.

    2
    1