Heracles krijgt lesje in efficiëntie

15 december 2018

Heracles Almelo heeft vanavond met 0-4 om de oren gekregen van PSV. De Eindhovenaren leken zo op het oog niet eens zo heel veel beter, maar waren wel dodelijk doeltreffend voor de goal.

Heracles had genoeg kansen om één of twee goals te maken, maar met name Brandley Kuwas was niet scherp voor de goal. De aanvaller had zowel in de eerste als in de tweede helft grote kansen om voor te komen of de aansluitingstreffer te maken, maar het lukte hem niet om doelman Jeroen Zoet te passeren.

Bij PSV waren ze een stuk scherper. Bergwijn, Schwaab, Dumfries en Pereiro waren de doelpuntenmakers.

Heracles sloot het duel af met negen man. In de eerste helft mocht Drost al met rood vertrekken. In de blessuretijd van de tweede helft kwam daar ook nog eens Czyorra bij.

Volgende week wacht de uitwedstrijd tegen Excelsior.

87 reacties

  1. Thomas 22 december 2018 19:55

    De heer Wormuth toont zich andermaal geen held. Half december heeft Heracles nog op de 4e plaats gestaan. Nog voor de winterstop zegt hij: “ we willen ons zo snel mogelijk safe spelen.” Er is een verschil tussen realiteitszin en angsthazerij. En dat voelen de spelers haarscherp aan. Daar hoef je geen Duits voor te kunnen spreken.

  2. heraclassic1961 22 december 2018 17:46

    STULANOWSKI 19-12-2018, 15:32 Wat ik tijdens wedstrijden zie zijn een aantal tekortkomingen die trainbaar zijn. En het zijn zaken die in de voorbereidingsperiode al op het programma hadden moeten staan. Nu halverwege het seizoen is er met name fysiek te weinig progressie geboekt. En dat ziet iedere leek. Vandaar mijn zorg.

  3. roeptoeter 19 december 2018 20:40

    hahgas ayoub huren?? leg jij de vele tonnen neer dan die gaat echt niet voor laten we zeggen 15.000 salaris bij ons ballen

  4. Hans 19 december 2018 20:08

    Duidelijk dat jules deelder ons niet echt volgt.
    Elke uitwedstrijd is ons eindstation…..kunt er maar beter wat zelfspot over hebben.

  5. 1903 19 december 2018 20:05

    Ayoub gaat wss tijdelijk weg bij feyenoord, misschien een optie om hem te huren voor een halfjaartje ?

  6. jules deelder 19 december 2018 17:41

    woudestijn wordt jullie eindstation…

  7. Sjon 19 december 2018 16:25

    Wij gaan het heel erg moeilijk krijgen

    4
    1
  8. Stulanowski 19 december 2018 16:15

    Tom

    Ik mag hier toch ook gewoon mijn mening daar dan weer over geven? Waar zeg ik precies dat ze hun bek moeten houden oid?

    2
    1
  9. Tom 19 december 2018 16:10

    @STULANOWSKI

    Laat lekker iedereen zijn mening geven, doe niet zo moeilijk man.. jij krijgt toch ook altijd alle ruimte om onzin op dit forum te gooien.. Niet intressant, dan lees je het niet. Ik ben het ook met veel dingen niet eens wat hier gezegd wordt, tja en dan?

    1
    2
  10. Stulanowski 19 december 2018 15:32

    De Pep Guardiolas komen ook weer onder hun stenen vandaan. Als je je afvraagt wat er tijdens trainingen gedaan wordt kun je er ook gewoon heen gaan hoor. In plaats van een bijbel tekst schrijven die dus nergens op gebaseerd is.

  11. Hafc 19 december 2018 15:26

    Heraclesclassic1961,

    Jij denkt dat Sama denkt dat hij een grote voetballer is..? Dat denkt hij vast niet.. hij kan er gwn geen pepernoot van en laat zich daarom zo vaak aftroefen!

  12. heraclassic1961 19 december 2018 14:44

    MARTIJN23 15-12-2018, 23:28 Inderdaad dat vraag ik mij ook af en toe af. Wat doen ze eigenlijk op die trainingen? Waarschijnlijk veel tactische trainingen. Terwijl Wormuth een bepaalde trainingshierarchie voor ogen had en heeft. Het belangrijkste is het fysieke aspect, vervolgens het technische en als laatste het tactische aspect. Als ik de wedstrijden zo bekijk is de hierarchie omgedraaid. Want fysiek komen de spelers tekort. Veel kopduels gaan bijvoorbeeld verloren doordat veel spelers nauwelijks van de grond komen. Kijk alleen maar naar de kopduels die een beer van een kerel als Sama verliest (zie het luchtduel tegen Jorgensen van Feyenoord bij de 0-1 en een vrijwel identieke situatie met Dumfries bij de 0-3 van PSV). Nu heb ik onderhand wel gemerkt dat Sama niet een van de meest slimme voetballers is. Want een ezel stoot zich toch niet 2 keer tegen dezelfde steen. Trouwens de wijze waarop die tegen PSV de corner weggeeft waar later de 0-2 uitvalt was ook niet bijster slim. Ik denk dat het probleem van Sama is dat hij denkt dat hij een grote voetballer is en hij het wel op zijn gemak afkan. En juist die gemakzucht zie ik vaak bij hem terug in wedstrijden terwijl juist DAADKRACHT vereist is!! Oftewel hij ziet eruit als een kerel maar hij voetbalt als een oud wijf. Dit laatste geldt in mindere mate voor Van den Buijs. Maar dit terzijde. O ja het fysieke verhaal dus. Conditioneel heeft dit Heracles mij ook niet kunnen overtuigen. Oftewel dat ze in de eindfase van een wedstrijd nog extra gas kunnen geven zodat ze alsnog een tegenstander kunnen overrompelen.
    Ten slotte, als ik dan toch een advies mag geven aan de heer Wormuth dan is het dat de verdedigers eerst leren wat echt verdedigen inhoudt. En dan het liefst verdedigen als een echte kerel. Daadkrachtig, meedogenloos en gefocust. Zaken als tactiek (met de diverse systemen)en techniek komen later wel. Dus een kwestie van de juiste prioriteiten stellen….!

  13. heraclassic1961 19 december 2018 13:50

    THOMAS 17-12-2018, 23:03 Ik heb hetzelfde gevoel bij deze trainer als jij. Kan Wormuth wel eens tekeer gaan in de kleedkamer a la Stegeman bijvoorbeeld? De boel op scherp zetten heet zoiets.

  14. Tim 19 december 2018 11:33

    Wij volgen jou, van noord tot zuid, en hoe dat gaat maakt ons niks uit…..

    Gewoon gaan allemaal! Laten zien dat we een subtopper zijn!

  15. Jan 18 december 2018 21:01

    Ik kan me toch niet voorstellen dat er veel mensen mee zullen gaan zaterdag? Het is laat, koud, lelijk stadion, slecht voetbal, veel pech, snel op achterstand, penalty tegen, slippertje vdbuys/sama, met de rust 3-0 achter. Dat zijn de uitwedstrijden dit seizoen

    4
    1
  16. roeptoeter 18 december 2018 15:32

    robbert garandeer je bij deze dat er zaterdag hooguit 125fans zullen zijn

    3
    1
  17. Foppe 18 december 2018 14:14

    Kunnen die 1000, er wel in, woudensteijn is toch niet zo groot.

    2
    1
  18. roeptoeter 18 december 2018 13:32

    robbert je cafe voor je dagelijkse drankuurtjes kun je geen bron noemen

  19. Robbert 18 december 2018 13:21

    Bronnen vertellen mij dat er 1000 kaarten verkocht zijn👍 Op naar Rotterdam, ik heb er zin aan😀

    1
    3
  20. 1312 18 december 2018 12:14

    Iemand enig idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn voor aankomende zaterdag?

    1
    2
  21. Frank 18 december 2018 00:29

    Heracles is soms net als VVD Almelo: niet meer normaal. Maar gelukkig niet zo bekakt. Met hun hockey. Bah.

    2
    2
  22. Kritiek mag 17 december 2018 23:43

    Tijdje gevolgd en ik moet zeggen. Zowel PEC, Heerenveen en Heracles, een pot nat. Tis niet wat en het wordt niet wat. Blij dat jullie dat nu ook inzien. PEC en Heerenveen, bestuurlijk een bende. En Heracles heeft een wisselwachter als trainer. Ik denk een communicatie probleem, de td en de trainer praten niet dezelfde taal.

    2
    4
  23. Geert 17 december 2018 23:40

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ontwikkeling van Van Benthem en Van de Berg. Zouden die niets kunnen brengen naast Rossmann? (Die mij nog wel kan bekoren)

  24. Foppe 17 december 2018 23:20

    Thomas, minder doelpunten, met Rossman en Sama? Dan mag Blaswich wel planken in zijn goal timmeren. Dat zijn twee houten Klaasen. Tis zwaar kloten dat Propper zwaar geblesseerd is. Er moet er dus minimaal één gehaald worden.

  25. Thomas 17 december 2018 23:03

    Eén van de doelstellingen van de coach, toen hij begon, was: zorg voor minder tegendoelpunten. Dat is dus helaas niet gelukt. Daar kun je allerlei verklaringen voor bedenken. Maar schorsingen en blessures ( en ook het voorkomen of opvangen ervan), daar krijgen alle clubs mee te maken. Dus dat kan niet als excuus gelden.
    Graag een beetje meer pit van onze coach. Kwaad worden mag best een keer. Laat je tanden eens zien.

  26. bakker koekoek 17 december 2018 21:57

    ik herhaal heug en breud zijn de namen van onze 2nieuwe spelers.. verder zijn ze in gesprek met fred rrrutten.

    1
    5
  27. Frans up 17 december 2018 21:43

    Wij hebben twee bronnen. Eentje in Utrecht, bar le Duc en in Spa, het bekende Spawater

  28. Dianne 17 december 2018 21:37

    Geruchten cirquit. 2 nieuwe verdedigers :
    Knudde en Fiasco

  29. Jack Frost 17 december 2018 21:16

    Wat is de bron?

    1
    1
  30. Frans up 17 december 2018 21:10

    Twee polen, lotto en Toto. Echte buitenkansjes.

    1
    4
  31. roeptoeter 17 december 2018 20:28

    het gaat om spelers in de categorie:buitenkansjes

  32. Geert 17 december 2018 19:54

    Bron?

    Mocht het waar zijn en het gaat oa om een buitenspeler, is Peterson verkocht.

  33. Frans up 17 december 2018 19:17

    Er komen 2 Denen bij.

    1
    6
  34. igor igor 17 december 2018 18:57

    iek gehoord joellie wiel spiets koop iek beschikbaar

    1
    6
  35. Stulanowski 17 december 2018 18:27

    Rono

    Misschien is birger Maertens ook wel te porren om een balletje te trappen?

  36. 1903 17 december 2018 14:42

    Fan

    Dalmau is een prima spits die veel werkt in het veld! Zijn doelpunten komen wel en met konings heb je een relatief goede 2e optie die zich aan het ontwikkelen is! Dus hoeft geen spits bij

  37. roeptoeter 17 december 2018 13:58

    breaking news:morgen 2spelers gepresenteerd!!

    3
    3
  38. Fan 17 december 2018 13:57

    Aub 2 verdedigers erbij en een goede spits. Hoop dat er al gesprekken zijn. En ik hoop ook dat Peterson blijft. Wie moet er anders op zijn positie spelen?

  39. roeptoeterd 17 december 2018 12:07

    Stephen Sama (Heracles Almelo)
    Het was geen gezicht, dat grote en logge lijf van Sama tegen beweeglijke spelers als Hirving Lozano en Steven Bergwijn. Met name bij de 1-0 van PSV op bezoek in Almelo kwam pijnlijk aan het oppervlak dat Sama eigenlijk niet is opgewassen tegen dergelijke aanvallers.

  40. Rono 17 december 2018 09:51

    Groningen heeft interesse in zowel bel hassani als bruns. Er zijn al gesprekken gevoerd. Ik zeg terughalen die 2. Hebben hier altijd behoorlijk gespeeld en die kunnen we prima gebruiken. Hebben hun straks bruns en bel hassani en wij drost en van nieff. Sorry hoor, das nogal een verschil.

    2
    3
  41. J.H 17 december 2018 08:39

    Wat we niet moeten vergeten is dat Hardeveld ook bijna terug is, dat is ook een prima verdediger!

    10
  42. Marco 17 december 2018 01:18

    Wat een klote wedstrijd. Jammer maar helaas. Excelsior moeten we winnen om met een beter gevoel de winterstop in te gaan.

    9
    1
  43. Hans 17 december 2018 01:01

    Sorry hoor vak D,maar als je Drost hoger inschat dan Dalmau heb je er écht geen kijk op.
    Dalmau is tig klassen beter,vaak in één beweging weg en laat anderen makkelijker voetballen.
    Belachelijk weer van Wormuth om hem reserve te zetten.

  44. Vak d 16 december 2018 22:47

    Helaas was Drost gisteren vroeg van het veld want ik zie hem liever en schat hem hoger in dan Dalmau.
    Verder liet Kuwas zien dat hij de weg omhoog weer heeft gevonden.
    Helaas werd Duarte te vroeg gewisseld.
    Verder moeten we gisteren maar gauw vergeten..

    1
    4
  45. Heracles.Fan 16 december 2018 22:45

    Hopen dat Pröpper zsm terug is zodat er een sterke verdediging opgezet kan worden!

  46. tim 16 december 2018 21:35

    @piet,

    Kan me wel goed vinden in je lijstje. Heb voor Dalmau echt respect, loopt zich het apezuur.. Merkel vindt ik ook echt wel een toegevoegde waarde, al kan die soms nog heel slordig zijn. Rossmann vond ik in de voorbeiding niet heel sterk, Sama daarin tegen wel.. wat een beest.. Beide rollen zijn omgedraaid..

    5
    1
  47. Piet 16 december 2018 21:09

    Het viel me aan het begin van het seizoen al op dat we wel erg veel spelers aantrokken. Helaas valt het allemaal nog niet echt mee. Misschien maar eens een lijstje maken:
    – Blaswich 6
    – Czyborra 5
    – Dalmau 6.5
    – Drost 5
    – Merkel 6.5
    – Rossmann 6
    – Sama 4
    – van Nieff 4.5
    – Konings en van Benthem zijn te weinig in actie gekomen. Dos Santos ook, maar dat lijkt een miskoop te gaan worden.

    1
    2
  48. roeptoeter 16 december 2018 20:33

    @stulanowsli je vergeet duarte!!
    kan iemand uitleggen wat de toegevoegde waarde van een 2e trommel is want het is bloediritant!!

    1
    3
  49. Hardenberg 16 december 2018 20:03

    We zijn met de huidige verdediging niet meer dan een kandidaat voor plek 14 t/m 17. Ik heb me kapot geërgerd gisteren. Dit is om te huilen!

    Je merkt het ook aan het publiek. Het leek alsof er 3000 man was, zo rustig.

    We hebben geluk dat er (deels met geluk) al zoveel punten binnen zijn.

    1 woord: doorselecteren!!!

    3
    2
  50. Rono 16 december 2018 19:29

    Als je zo dit forum leest en andere supporters spreekt gister en vandaag vraag je je toch hoe onze scouts bij onze nwe duitsers zijn gekomen. Met name Sama kan toch niet en wordt niet alleen bij Fox uitgelachen. Komop zeg, hij heeft overal gefaald. Flederus, trek je conclusies in de winterstop. Fortuna lijkt trouwens te winnen bij Feyenoord, moet niet gekker worden

    3
    3
  51. Stulanowski 16 december 2018 18:01

    Hahahaha pasveer, als die weer terug komt lever ik m’n seizoenskaart in, die bakt er toch echt helemaal niks van. We moeten ook niet gaan overdrijven. Blaswich keept degelijk en denk dat er nog wel wat rek in zit. Ik hou trouwens m’n hart vast mocht Kuwas weggaan in de winter. Gisteren had die zeker 1 of 2 keer moeten/kunnen scoren maar Kuwas is daadwerkelijk de enige aanvaller die voor gevaar zorgt en de bal daar vast houd. Hoe erg er ook op die jongen gezeurd of gekankerd word maar hij is echt by far onze beste speler.

    3
    2
  52. tim 16 december 2018 17:45

    Zo snel mogelijk zorgen dat we de 34 puntjes binnen halen en veilig zijn.. Ben bang dat dit seizoen als een nachtkaars uitgaat.. teveel spelers presteren ondermaats.. En Frank…. Hou aub eens vast aan een vaste opstelling.. Zie mensen nu weer roepen om van Nieff.. met alle respect, maar dat is ook echt een slapzak eerste klas.

    5
    2
  53. HAFC1903 16 december 2018 17:26

    Dit wordt een raar Eredivisie seizoen, Emmen stond 1 na laatste en staat nu op maar 6! Punten van ons terwijl wij voor dit weekend 5e stonden😂
    6 punten en wij stonden een hele poos 4e😂we moeten snel punten gaan pakken na de winter anders wordt linkerrijtje moeilijk..

  54. Pollie 16 december 2018 16:21

    Verdediging is de zwakste schakel. Vooral centraal achterin. Sama stond gisteren echt lachwekkend te verdedigen. Trouwens het leek niet op verdedigen, het stond in. Komt te kort. Rossman is stabiel maar geen uitblinker. Van Hintum stond bij de 2e goal flink te slapen. Dan hebben we nog van den Buijs. Die komt net zoals sama te kort.

    Van nieff als linker centrale verdediger lijkt me nog een optie. Dit heeft hij ook gespeeld bij Groningen.

    Anders met drie verdedigers aangezien we geen verdediging hebben. Dan droste rossman en van hintum.

    Drost is toch een dikke miskoop. Waarom stond dalmau er niet in? De opstelling was weer gewijzigd ben in een andere formatie. Wormuth wisseld echt te veel. Een paar verdedigers in de winterstop zou mooi en welkom zijn.

  55. Eddy 16 december 2018 15:54

    Deze verdediging kan ECHT niet meer. Alsjeblieft 2 versterkingen in winter. Keeper en een gelouterde laatste man. Dan er maar een paar centen tegenaan gooien.

    Kelderklasseivo dit.

    3
    2
  56. Sjaak 16 december 2018 15:29

    Jesper drost en Samantha nooit meer opstellen,highler floot dramatisch niet daardoor verloren tip volgende keer zijn psv shirt aan doen valt het niet zo op,en kuwas had 2 100procent kansen die erin moeten,enigste die echt goed speelde was Duarte

  57. L. De Behanger 16 december 2018 15:13

    Het is natuurlijk absoluut geen schande om van een topclub in eigen huis te verliezen. Het meest zorgwekkend is het enorme aantal tegengoals. Dit heeft deels te maken “onze” spelopvatting, maar vooral het zwakke optreden buiten onze gemeentegrenzen. Ook is het wegvallen van propper natuurlijk een aderlating achterin, rossmann en van den buijs kunnen de verwachtingen niet waarmaken en Sama kan duidelijk niet mee op dit niveau. Onze defensieve zwakte wordt grotendeels verbloemd door onze kwaliteit voorin, mochten we in de winterstop nog enkele bepalende spelers kwijtraken dan kon het seizoen wel eens als een nachtkaars uitgaan.

  58. Frans up 16 december 2018 13:52

    Ik zou een balletje opwerpen bij Hoffenheim, Hoogma een half jaartje huren en dan Droste of van de Bergh er naast, of Van Nieff.Pasveer terug halen van Vitesse, inclusief Bruns.

    3
    4
  59. DDB 16 december 2018 13:47

    Eens Frans up. Scouting mag in de spiegel kijken. Rosmann, Sama en Blaswich zijn allemaal stukken minder dan de voorgangers. Droste is nog steeds dezelfde gek als bij Groningen. Schandalige overtreding! Zonder Propper hebben wij niet een middenmoter waardig CV. Rosman, Sama en VD Buis kunnen alle 3 ook zomaar wissel staan bij Roda en NEC. Wat een drama. In ons Europese seizoen hadden we nog Zomer, MTW en Hoogma. Het kan verkeren.

    5
    3
  60. Frans up 16 december 2018 13:19

    Blaswich, Rossman en Sama, daar zijn wij niet beter van geworden. Kortom geen kerstvrij voor Fledderus, aan de bak en kom met betere alternatieven, en een goed en stevig gesprek met Wormuth, gewoon een vaste opstelling en basis elf.

    5
    1
  61. h supporter 16 december 2018 12:42

    Wat mij opviel was de intimiderende manier van fluiten van Higler richting Heracles. Hij geeft op deze manier duidelijk aan dat heracles niks mag doen en PSV wel.
    Eigenlijk moet Higler zelf de roode kaart hebben, hij heeft te veel negatieve invloed op het spel, pedant mannetje.
    Dat PSV terecht heeft gewonnen is duidelijk.

    12
  62. Rono 16 december 2018 12:27

    Die sama is een drama, kan er helemaal niks van.1e en 3e goal ging hij de fout in, opbouwend ook zwak. Blaswich kan me ook nog niet bekoren, niet dat hij gister zoveel fout deed, hij onderscheidt zich ook niet echt. Oh, wat missen we propper achterin.
    Weer opstelling zonder echte spits, 2e keer, en weer geen succes. Er kwamen voorzetten vanaf de flank, er stond alleen niemand om het af te maken. Hou het gewoon simpel met de basiself, dan ga je soms op de bek ja, het kan ook goed lopen, zoals tegen vvv.

    6
    1
  63. Foppe 16 december 2018 12:18

    Net de samenvatting gezien. De rode kaart van cyborra, was geen rood. Van dichtbij op de armen, daar kan hij niets aan doen. Penalty oké, maar rood nee.

  64. stef 16 december 2018 12:12

    Er werd gestreden, bij vlagen waren er kansen.
    Probleem is een matig centraal verdediging duo. Hoogma huren lijkt me super.
    Keeper pakt geen ballen en geen punten.
    strafschop was leuk, maar voor de rest heel matig

  65. @lighttown kwibus 16 december 2018 11:21

    Zullen we afspreken dat psv nooit over sfeer mag meepraten. Nog nooit iets fatsoenlijks van gezien of gehoord! Lachertje van de topclubs qua sfeer. Kinderclub LM

    2
    1
  66. Geert 16 december 2018 10:36

    Gisteren de wedstrijd thuis gekeken vanwege mijn gezin. Maar als Sama was zou ik de eretribune niet terugkijken. Hij werd haast uitgelachen, stond ook bij hubs iedere goal totaal verkeerd.

    Verder wel een terechte rode kaart voor Drost. Maar dat Heracles telkens teruggefloten werd voor kleine overtredingen die PSV wel mocht maken, dat slaat natuurlijk nergens op. Neem Duarte die een schouderduw krijgt en vervolgens vijf minuten later zelf teruggefloten wordt voor zo’n zelfde duw.

    Maar wat zou er zijn gebeurd als Kuwas zijn eerste kans zou maken. PSV heeft gewoon effectiever gespeeld, daarom is het dus een topclub.

    Wel geinig dat van Bommel voor de wedstrijd kritisch was over het kunstgras, na de wedstrijd zegt hij dat spelers als Bergwijn niet anders gewend zijn door de wedstrijden in de jeugd. En de eerste goal is een typische kunstgrasgoal.

    Volgende week de lastige wedstrijd bij Excelsior, hopelijk gaan we met een positief gevoel de winterstop in.

  67. roeptoeter 16 december 2018 09:07

    jj je moet je mond houden er wel eens aan gedacht dat er veel oudere supporters zijn en fans met kleine kinderen etc die gewoon voor de verkeersdrukte aan weg willen zijn denk dat mening van deze supporters al bij heracles komen toen jij nog in je luiers rondliep..

    3
    2
  68. Vakkie JJ 16 december 2018 09:05

    Het was duidelijk dat psv een maatje te groot was, wedstrijd was zo goed als uitverkocht, maar rond de 85ste minuut al veel lege plekken te zien waaronder QQ! Laat je club maar in de steek? Zulke supporters zijn we liever kwijt dan rijk!

    1
    8
  69. Scout 16 december 2018 07:29

    Zowel Sama als Rossman zeer zwak. In de winter maar wat huren zoals Hoogma. Die zit niet eens op de bank.

  70. De beer 27 16 december 2018 03:37

    Van de koploper verliezen is wat je kan verwachten, tuurlijk zou het prachtig zijn geweest als de 3 punten in almelo beleven.
    Maar! We kunnen hoog of laag springen zeike over kunstgras of een kutsfeer in het stadion.. daar win je niet mee..
    Wel met 1 sama op de bank laten zitten.
    V d water als de bliksem weer opstellen kuwas gewoon op ze eigen plek laten. Peterson vertellen dat het links naar binnen snijde en overtikke en met ze rechts schieten nie meer werkt want dat hebben alle clubs nou wel door.
    Heeel wat aan de verdediging gaan doen. En meer als een team spelen.

    Andere punten waar ik me aan stoor is hoe on professioneel higler met ze fluitje om kan gaan ! Is dit om het verlies tegen feyenoord weer op te krikke ,omdat ajax nu weer op ze in loopt..al met al.. in voordeel fluiten voor grotere clubs want stel dat je anders een niveau lager moet fluiten, nou hoe higler vloot is een schande en verdient niet eens om voor de eredivisie te fluiten. Of heeft die hier voor een lekkere kerst bonus gehad van de knvb?
    Hoop dat onze club van de fouten heb geleerd en zich her pakt volgende week.

    Prettige feestdagen

    3
    2
  71. roeptoeter 16 december 2018 00:58

    kan/wil het oude tifosisfeerteam het niet weer overnemen want dit groepje wat er nu staat is echt niets!!

    2
    3
  72. Jan 16 december 2018 00:54

    Centraal achterin is het echt heel matig. 3 vd 4 tegengoals staat Sama te slapen. Propper wordt echt enorm gemist zo

  73. Ad 16 december 2018 00:37

    Verliezen van PSV is geen schande, maar de manier waarop dit gebeurde roept veel vraagtekens op.Ook de wedstrijd van vanavond heeft aangetoond dat onze verdedigers, en met name Sama niet op het hoogste niveau in NL mee kunnen en tegen de grote clubs het hok niet schoon kunnen houden. Dan moeten de spitsen er maar gewoon 1 meer inschoppen dan de tegenstander. Helaas laten Peterson en Kuwas na een sterke seizoenstart de club de laatste weken in de steek, ook onze trainer moet dit zien en dus handelen. Als laatste even een opmerking over de sfeer. Een kleine groep PsV supporters is in staat geweest om een vol stadion met Heraclieden te overstemmen door 3 trommelaars en enthousiaste fans, kunnen we hier niet iets op verzinnen? Een bak herrie kan ook een positieve uitwerking op het veld hebben.

    3
    1
  74. Alex 16 december 2018 00:25

    Blaswich dit keer ook zeer matig gekeept.

    2
    2
  75. Jan Dekker 16 december 2018 00:19

    Ik vergeet nooit wat Louise van Gaal eens zei:

    “Als kleinere club, moet je tegen een grotere club echt beter zijn, want je zult nooit de scheidsrechter mee hebben”

    Tuurlijk fluit je als scheids meer in het voordeel van de grotere clubs, voor je het weet fluit je een niveautje lager.

  76. J.H 16 december 2018 00:17

    Maar daar zeg ik natuurlijk niet mee dat we verliezen door Higler, maar we het zat niet mee.

    Maar vooral naar onszelf kijken. En defensief beter en veranderen.

    3
    2
  77. J.H 16 december 2018 00:15

    🎶HIGLER IS EEN HOERENJONG🎶
    En schaf die VAR af, rode kaart Drost terecht, naar Czyborra….
    Kom op die kan best op zak worden gehouden.
    Had volgend wedstrijd mogen beginnen i.p.v Sama die er niks van bakt, maar ja…….

    2
    1
  78. roeptoeter 16 december 2018 00:13

    jord huulerd terecht verloren door een sama die zo traag als stront is een meer dan terechte rode kaart voor droste veel kansen missen nog ff doorgaan? in de winterstop snel vervanging halen!!

  79. Jord 16 december 2018 00:08

    @LIGHTTOWN MADNES – Ga heen met je anti voetbal. Vanaf het moment dat Bergwijn (?) in de 30e minuut het veld af moet om zijn sokken , begon het tijdrekken al… Het is voor mij nu wel duidelijk waarom PSV bovenaan staat, mede dankzij FC Scheids

    9
    1
  80. lighttown madnes 15 december 2018 23:53

    triest sfeervak hebben jullie kanloos!!
    houdoe en bedankt voor de 3 heerlijke punten

    1
    7
  81. Foppe 15 december 2018 23:50

    Black en White, de bal rolt niet normaal. Daardoor kon Kuwas geen snelheid maken met de bal aan de voet. Bij iedere pas moest hij de bal raken, dat hoeft op een normaal veld niet.

  82. Black&white 15 december 2018 23:37

    Na afloop heb ik onze spelers toe gejuicht.
    Ik denk dat ik frank begrijp met zijn Duitse opmerking “de top 3 speelt een eigen competitie”.
    Heb zelf 9 jaar in Duitsland gewoond en moet ook schakelen in zijn opmerkingen/denken, laat staan dat een Nederlander het begrijpt.
    Geniaal… en je hebt gelijk frank…
    Unsere manschaft in Almelo hat gut gespielt. Wenn wir unsere chancen nutzen dan wird es ein anderes spiel.
    Hierbij geeft frank gelijk aan waarom het Nederlands spel zo achter loopt.
    Niks kunstgras, maar een groot gebrek aan fair play.
    Maar dat mag frank als trainer natuurlijk niet bewoorden want dan strijk je tegen de haren in van de KNVB

  83. Foppe 15 december 2018 23:35

    Als je de kansen niet maakt, dan krijg je ze tegen. Zeker met het niet eredivisie waardige koppel, Rossman en Sama. Jammer dat Wormuth dat niet ziet. Het zijn de lamme en de blinde achterin. VAR, het het bij het juiste eind. En ik hoop dat het kunstgras er zo snel mogelijke uitgaat. Zelfs Heracles heeft er last van.

    5
    1
  84. Henk 15 december 2018 23:33

    Weg met wormuth. Watceen rare opstelling….dalmau? Drost??

    2
    7
  85. Martijn23 15 december 2018 23:28

    Centraal achterin is het allemaal wel heel erg mager hoor… Sama doet mij een beetje denken aan Eddy Bosnar, dat kan echt niet op dit niveau. Kan iedereen wel zeuren over die Var die laatste goal, maar er was werkelijk waar niks aan de hand. We moeten eens als mannen duels aangaan.. 35 tegengoals En een stuk of 15 uit spelhervattingen. Wat doen we de hele week op de training?

  86. Marcel 15 december 2018 23:28

    Tja wat moet ik hier op zeggen pffff
    A de scheids was niet best
    B kuwas schopt geen deuk in een pakje boter, als je zulke 110% kansen niet meer raakt dan win je nooit meer.
    C Drost…….. wat een oer domme overtreding was gewoon terecht donker rood, ik hoop dan ook op 50 wedstrijden schorsing dan kan hij de komende tijd ook niet meer worden opgesteld.
    D ik vind thuis spelen zonder echte spits dat kan niet.

    Ik kan nog wel ff doorgaan maar ok
    Tegen psv mag je verliezen hoe dan ook.
    Ps ik hoop dat propper en vd water weer snel beter zijn

    7
    1
  87. Jason 15 december 2018 23:19

    Nooit meer Sama.

    8
    2