Heracles wint ruim van Excelsior

23 december 2018

Heracles Almelo heeft het jaar goed afgesloten met een ruime overwinning op Excelsior. In Rotterdam werd het 0-3.

Heracles had het in het eerste half uur van de wedstrijd moeilijk, maar wist het tij knap te keren. In de 35ste minuut was het Peterson die voor de 0-1 zorgde, waarna Brandley Kuwas nog voor de rust voor een comfortabele 0-2 voorsprong zorgde.

Na rust kon de score nog verder oplopen, maar onnauwkeurigheid bij de aanvallers van Heracles zorgde ervoor dat het geen monsterscore werd. Mohammes Osman maakte in de 66ste minuut nog wel 0-3.

Op 19 januari hervat Heracles weer de competitie. Dan speelt het de uitwedstrijd tegen FC Groningen.

75 reacties

  1. Robbert 1 januari 2019 12:59

    Dat het voor u alleen een gezond en voorspoedig 2019 mag worden!

    Met twee goed verdedigers er bij en verder geen mutaties, zal een plaats in de play offs er in moeten zitten.

    10
  2. Geert 1 januari 2019 12:45

    Goedemorgen! Voor alle Heraclieden een heel goed en succesvol nieuwjaar!

    Robert Huth is transfervrij. Kampioen geworden met Leicester, geweldig in de lucht. Met de Duitse connecties binnen de club het proberen waard lijkt mij!

    12
  3. Foppe 31 december 2018 19:54

    Hoogma, huren.

    10
  4. De Videoscheids 31 december 2018 18:49

    Volkomen gelijk hans, we krijgen in de lucht en overige standaard situaties bijna niks tegen.

    2
    2
  5. Hans 31 december 2018 18:36

    Sorry videoscheids,hoop niet dat je die Sander Fisher bedoeld die bij elke club behalve bij Excelsior door de mand is gevallen en elk jaar met een club degradeert.
    Gelukkig heeft onze technische staf meer kijk op het spelletje.

  6. De Videoscheids 31 december 2018 13:34

    Verdediging versterken met Sander Fischer.
    Ophalen uit Denemarken voor weinig en veel ervaring.

    6
    3
  7. Tante Sjaan 30 december 2018 23:43

    Even een cijfer voor ons als supporters….thuis een 3 en uit een 7,5!

    Thuis kunnen we nog meer stappen maken dan onze verdedigers. De sfeer in onze tempel is dramatisch achteruit gegaan de laatste jaren! Vroeger lachten wij om de klappertjes bij AZ maar deze zijn nu sfeer verhogend bij Heracles anno 2018/19

    Uit mogen er wel wat meer mensen mee. Verder is de sfeer prima.

    PS: wel wat minder jalalala/ olé olé liedjes in 2019!

    9
    3
  8. Mark 30 december 2018 19:24

    Wat denken jullie zou er wat bij komen bij de selectie denk er wat eerder wat af

  9. Black&white 30 december 2018 00:00

    Kunstgras of niet?
    Voor sommigen is kunstgras een vorm van competitievervalsing.
    Ik vind een scheidsrechter die niet tegen de top 3 durft tegen te fluiten ook competitievervalsing.
    Boeien allemaal…
    We staan op een mooie 6e plek en staan er prima voor 👍.
    Wat die rooien betreft? Die zitten in de competitie waar ze horen na alle bedrog.
    50 miljoen schuld…..
    En al zouden ze naar de eredivisie terug keren? En dan?
    Is er nog steeds geen geld…
    Dus lekker laten weg rotten die club en geen aandacht besteden aan een jaloerse supporter van die failliete club.
    Jammer van onze tijd om daar ook maar 1 seconde over te praten.
    Dat laten we wel aan de Fabeltjeskrant over ⚽️😜.
    Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling toe en houd alle Ledematen daar waar ze horen 👍.
    Volgend jaar weer achter onze club staan allemaal 👍

    13
    1
  10. Foppe 29 december 2018 17:55

    Robbert, af en toe ben je net Johan Derksen. Ik geloof het niet, kunstgras gaat er niet uit, er komt geen eigen jeugdopleiding. Er is nog niets beslist. Kunstgras mag en de voorwaarden voor de jeugdopleiding moeten nog worden uitgewerkt. Dus Heracles, wacht af. En een iedere, een voorspoedig 2019, en dat Twente nog maar lang, in kkd mag spelen.

    9
    1
  11. Geert 29 december 2018 17:47

    Robbert, zelf geen kinderen?

    Ik vind hybride natuurlijk ook mooi, maar Heracles moet de verstandigste beslissing nemen. Dus als dat kunstgras is, kan ik er mee leven.

    Ik hoop op een succesvol 2019 voor de club en al haar supporters! Geniet ervan allemaal! 💪👍

  12. Robbert 29 december 2018 14:12

    Die hele kunstgras discussie moet in 2019 voor ons verleden tijd zijn. Volgend seizoen een hybride veld en is het afgelopen met spelende kinderen op het veld na de wedstrijd. We zijn geen speeltuinvereniging. Verder wordt het tijd dat er duidelijkheid komt over onze jeugdopleiding. Elke eredivisieclub moet een eigen opleiding hebben volgens de plannen van de ECV. Wat gaan we nu als Heracles doen? Samen met de Rooien? Meer inbreng ( en daardoor meer betalen) voor deze opleiding? We hebben veel geprofiteerd ( tov de fooi die betaald is) van deze opleiding. Er moeten belangrijke besluiten genomen worden.

    6
    5
  13. Thomas 29 december 2018 00:53

    Over 2019. We zijn geen club die zich veel aantrekt van wat anderen van ons denken. En inderdaad, bij een bedrijf runnen horen zwarte cijfers. Maar wat zou het mooi zijn als Heracles ergens in het nieuwe jaar gaat aankondigen dat er weer op gras gespeeld gaat worden.

    10
  14. Robbert 28 december 2018 19:04

    Kom op Foppe, hou op met die flauwe kul😊😉 als ik vrolijkheid wil zien ga ik wel naar het circus om Pipo de clown te gaan kijken!

    Het zijn allemaal broodvoetballers en pasanten. Laten we de spitsen beoordelen op waar ze voor komen en dat is scoren!!

    7
    1
  15. Foppe 28 december 2018 17:50

    Het heeft niets met kwaliteit te maken, meer met de persoon. Armenteros komt, op mij, opener en vrolijker over.

    1
    3
  16. Robbert 28 december 2018 17:39

    Foppe: ‘ ervaringen uit het verleden is geen garantie voor de toekomst’. Verder moeten we niet vergeten dat Dalmau hier amper 6 maanden werkzaam is. In een omgeving die volledig nieuw is voor hem, in een land waar hij nog niet de taal van spreekt etc. Kortom geef de man de tijd om hier te aarden en zich verder te ontwikkelen. Hij heeft we degelijk een ‘ neusje’ voor de goal en er nu toch even 6 goals gemaakt, niet verkeerd toch!

    9
    1
  17. Foppe 28 december 2018 15:41

    Robbert, hoe jammer dat ik het ook vind. Ik had Dalmau graag ingeruild voor Armenteros, maar die tijd is voor bij.

    4
    2
  18. Henk 28 december 2018 14:59

    Klopt robbert. Accent ligt bij verdediging en middenveld

  19. Robbert 28 december 2018 13:04

    Armenteros is een gepasseerd station. Kom op fans, we willen toch verder! Met Dalmau, Vermeij en Konings hebben we spitsen genoeg. Bovendien wordt Sammy ook ouder en wat is de reden dat hij weg gaat/moet bij de club in America? We hebben meer behoefte aan goede verdedigers en meer balans op het middenveld. Aanvallend zitten we goed, als tenminste iedereen blijft! Daar ga ik dan maar even van uit!

    7
    3
  20. Arthur 28 december 2018 12:26

    Een team met Peterson, Armenteros, Kuwas…met daar achter Merkel, Duarte en Osman…en daar achter van Hintum, Pröpper, Rossmann en Breukers in 2019…Daarmee verlies je haast geen wedstrijd! Hoewel Dalmau het ook prima doet trouwens!🤔 Maar Armenteros hoort inderdaad bij ons en niet in Zwolle!

    4
    1
  21. Jan 28 december 2018 06:02

    Inderdaad Tim Armenteros hoort bij ons.Zouw klote zijn als ie naar zwolle gaat.Mark jan doe wat.Haal Armenteros terug en doe die Vermeij maar weg.

    11
  22. Tim 27 december 2018 22:23

    PEC Zwolle wil Armenteros.. moet Mark-jan niet even wat belletjes plegen.. die man hoort bij ons! Vermeij proberen weg te doen, is niet wat, wordt niet wat.

    5
    2
  23. J.H 26 december 2018 17:07

    Nog een “leuk” iets van Twente supporters.
    Ik woon namelijk in Enschede, naar ben al mijn hele leven voor Heracles altijd al hekel gehad aan die verschrikkelijk rode club,

    Maar zaterdag toen de 0-3 viel, juichte ik waarschijnlijk te hard, want er kwamen een paar idiote jongens van die afschuwlijke club die me net niet in elkaar sloegen.

    Wat heeft die club toch een verschrikkelijke en waardeloze aanhang!

    12
    1
  24. Robbert 26 december 2018 17:03

    Kom fans laten we ons eens focussen op ons eigen clubje ipv ons druk te maken over een Judas die zich Almeloer noemt!

    Op deze 2e kerstdag even ons clubje evalueren mijn Kerstrapport is:
    Thuiswedstrijden een dikke 7
    Uitwedstrijden een 5
    Onze trainers een 7
    Stand op de ranglijst een 8
    Onze doelman een 7
    Onze verdediging een 5
    Ons middenveld een 6
    Onze aanval een 7
    Wij als supporters een 6

    6
    1
  25. Heraclassic1961 26 december 2018 15:25

    Aan allen die de zwart-witte trots een warm hart toedragen prettige feestdagen en een voorspoedig 2019 toegewenst ! En laten we in het nieuwe jaar met z’n allen weer op een positieve manier achter onze club Heracles staan!

    10
  26. R.E 26 december 2018 15:03

    Die teringlijers uit de grensstad hebben nog steeds een grote bek..
    Dit getuigt van een mega bord voor de kop!
    Diverse rampen … en dan nog steeds arrogant… na de vuurwerkramp… degradatie…. wellicht weer eens tijd voor een nieuwe

    8
    2
  27. Hardenberg 26 december 2018 14:18

    Kerstsfeer hier😨

  28. Frans up 26 december 2018 12:32

    Twente, de voetbalclub , waar zelfs de boekhouder, op het veld staat. Oh nee, zo werd Engelaar uitbetaald. Was wel creatief.

  29. almeloer 26 december 2018 12:15

    aan die nsbers!! ook jullie schulden zijn torenhoog en jullie ego

    5
    2
  30. Scout 26 december 2018 00:38

    Doodschamen als je met zo’n begroting in de kk competitie voetbalt. Wat een beleid

  31. Heraclassic1961 25 december 2018 23:14

    ALmelosefcter(ing),

    Valt er weer niets te melden op de sites van jullie doodsaaie kluppie uit de EERSTE divisie. Ja dan is er maar 1 en tegelijkertijd beste alternatief het bezoeken van een site van de BESTE club uit Twente……HERACLES ALMELO! De enige en ECHTE trots uit Twente! Want op een boevenclub uit Enschede kun je absoluut niet trots zijn. Of je moet zelf een boef zijn! En je weet het de letters FC van de meest gehate club van Nederland staan voor F(raudeurs) en C(alimero’s) en de rode clubkleuren voor de torenhoge schulden! En sterkte binnenkort bij TOP OSS. Want ook in 2019 zijn jullie opnieuw de klos tegen TOP OSS! Eigenlijk heb ik diep in mijn hart wel medelijden met jou en je medesupporters. Want je moet wel een erg grote SUKKEL zijn als je wekelijks dat gestuntel moet aanzien van een stel veredelde amateurs in een foeilelijk rood shirt. Ach ja je kunt ook zeggen een kinderhand is gauw gevuld😂!!

    9
    1
  32. Heraclassic1961 25 december 2018 22:55

    ALmelosefcter(ing),

    Valt er weer niets te melden op de sites van jullie doodsaaie kluppie uit de EERSTE divisie. Ja dan is er maar 1 en tegelijkertijd beste alternatief het bezoeken van een site van de BESTE club uit Twente……HERACLES ALMELO! De enige en ECHTE trots uit Twente! Want op een boevenclub uit Enschede kun je absoluut niet trots zijn. Of je moet zelf een boef zijn! En je weet het de letters FC van de meest gehate club van Nederland staan voor F(raudeurs) en C(alimero’s)

    6
    1
  33. Sjon 25 december 2018 21:38

    Die supporters van fc rente zijn gewoon jarloers

  34. Marco 25 december 2018 17:47

    @zeikerds.Ga verhuizen naar Enschede. Erger me aan dat fc Rente volk in Almelo.

    11
    1
  35. Stulanowski 25 december 2018 17:10

    @zeikerds

    Ja, dat klopt ja.

    4
    1
  36. Sjon 25 december 2018 16:50

    Zeikerds ik vind eerder dat jij zeikt

  37. zeikerds 25 december 2018 15:22

    dus een fcter mag niet uit Almelo komen maar ajaxfans feyenoordfans psvfans wel?? hoezo bekrompen en stom!!
    grow up en get a life!

    2
    7
  38. Robbert 25 december 2018 14:55

    Hoe kun je met droge ogen zeggen een FcT Almeloer te zijn😬 Een judas ben je dan in mijn ogen, schaam je kapot! En we schijnen in onze stad nog teveel judassen hebben rondlopen! Hoe is het mogelijk’

    7
    2
  39. Sjon 25 december 2018 14:08

    Almelose fcter ga anders naar het forum van fc rente en daar lekker aandacht zoeken.

    7
    1
  40. Eddy 25 december 2018 13:16

    Het was een genot om erbij te zijn zaterdag. Wat een sfeer en een gezelligheid. Een big “thank you” van een ouwe trouwe Heraclied, voor de jonge Tifosi. 90 min lang er een feestje van maken. Tuurlijk hoort die vlag erbij als anderen er maar geen last van hebben. Top gedaan jongens en meiden!

    Op de grens, 26 ptn na 17 wedstrijden. Wees eerlijk, wie van ons had dat verwacht aan het begin vh seizoen? Ik niet. Ik ben trots op onze zwart witte brigade. Mocht het idd zo zijn dat Kuwas en Peterson gaan, so be it, maar dan wel flink cashen (best ever bedrag voor Kuwas in Heracles geschiedenis)MJF/RT en zorg dat je nu al de eventuele vervangers op het oog hebt. De soep is dun, maar met geld is er altijd veel te halen.

    Voor nu alle zwart-witten een hele fijne Kerst, goede Jaarwisseling en gelukkig, keigaaf en bovenal een gezond 2019

  41. Foppe 25 december 2018 13:15

    Wordt een nieuwe documentaire gemaakt, door Fox. Titel: de verdwenen derby, de ondergang van FC Twente.

    10
  42. De kerstman 25 december 2018 12:54

    Heraclieden***

  43. De kerstman 25 december 2018 12:53

    Alle Heracles prettige feestdagen gewenst en alvast een gelukkig nieuwjaar! 🍺🍺🍺

    10
  44. Edje 25 december 2018 12:51

    @fcter. Inderdaad de grootste in narigheid. Benadelen van de Enschedese bevolking. Grootste schulden. Grootste ongelukken. Grootste vernielers. Grootste oplichters. Grootste platen voor de kop. Grootste potten boter op het hoofd. Grootste……
    Kan zo een A4 tje vullen. ZORG DAT JE ER TROTS OP KUNT BLIJVEN. GA ZO DOOR.

    12
    1
  45. Arend 25 december 2018 12:09

    Ja ga nog even door. Over de selectie bijvoorbeeld, waar werkelijk geen speler in staat die bij ons de bank zou halen. Of het technisch kader en beleid 👌 keep ‘working on that dream’.

    Ik mis de derby best een beetje maar met zulke reacties hoop ik stiekem dat volgend jaar gewoon het doek valt. Doei en fijne kerst!

    7
    1
  46. almelose fcter 25 december 2018 11:43

    niets grote dromen we liggen op titelkoers knul. we zullen in alles de grootste blijven iets waar jullie slechts van mogen dromen of hopen. groter stadion grotere aanhang meeste fans in uit en thuiswedstrijden betere sfeer mooie doeken nog even doorgaan?

    2
    13
  47. Sjon 25 december 2018 10:13

    Almelose fcter je hebt grote dromen

    6
    1
  48. almelose FCTER! 25 december 2018 09:37

    tot snel lieve calimerootjes

    1
    13
  49. Foppe 24 december 2018 23:39

    Kuwas en Peterson zijn voor ons niet te houden. Die gaan, en ik verwacht zelfs deze winter. Ze leveren nu een flinke bom duiten op. Ook al biedt Heracles ze, een goed contract. Ik hoop wel dat een deel van het geld, in nieuwe spelers wordt gestopt.

  50. Kris 24 december 2018 23:08

    Ik kijk trots terug op dit eerste halve seizoen. Het zat ons (extreem) mee in het begin en (flink) tegen in het laatste gedeelte. Afgelopen zaterdag was het weer wat meer in balans. Ik denk dat we alles in tact moeten houden en alleen spelers moeten halen als er wat weggaan. Sommigen kunnen ook echt nog stappen zetten en hebben ook wel laten zien dat ze ook echt goed kunnen voetballen (Buijs, Dalmau en Blaswich bijvoorbeeld). We moeten deze spelersgroep het vertrouwen geven en dan kan het wel eens een mooie afloop krijgen. En uiteraard de opties van Kuwas en Peterson lichten en het maximale contract aanbieden. Zij geven ons wat extra’s en dan mag er ook een beloning tegenover staan. Duarte ook een goed contract aanbieden, hij kan echt belachelijk goed voetballen en weet hier wat hij heeft. Is denk ik ook niet onbelangrijk in zijn geval.

  51. Foppe 24 december 2018 17:35

    Bruns, is er financieel flink op. vooruit gegaan. Verdient bij Vitesse, 750.000 eurootjes. Sportief niet, maar ik had die keuze ook gemaakt. Bel hadani heeft bijna een jaar niet echt gevoetbald.

  52. Robbert 24 december 2018 16:40

    Dat is mooi voor hun dat ze Mike te Wierik gaan ondersteunen. Is ook hard nodig als je thuis van Emmen verliest en Doan de eerste weken van januari moet missen ivm de Azië cup. Laat toevallig de eerste wedstrijd van januari onze uitwedstrijd tegen Groningen zijn! Gewoon zo spelen als tegen Excelsior met twee spitsen. Maar wie moet Osman vervangen? Ja ik weet het, Duarte en Van de Water als buitenspeler zou dan de optie zijn.

    Fijne feestdagen allen!!

  53. EK uit D 24 december 2018 16:17

    Ze wilden beiden hogerop en dan opeens speel je voor FC Groningen. Het kan verkeren, verkeerde keuzes heren?
    Zo zie je maar dat soms een stap vooruit ook het gevolg kan hebben dat je er 2 achteruit moet doen. Wellicht dat Kuwas en andere spelers waar belangstelling voor is hier ook rekening mee kunnen houden. Oude schoenen zijn niet altijd slechter dan nieuwe schoenen. Fijne feestdagen allemaal.

  54. kwj 24 december 2018 15:40

    bel hassani en bruns beide naar Groningen beide optie tot koop..

  55. bert 24 december 2018 14:40

    Lees net dat Bel Hassani aan Groningen is verhuurd.

  56. sjaakvakc 24 december 2018 14:06

    trouwens ik kijk net even op transfermarkt.nl en zie dat kuwas zijn marktwaarde al 4,5 miljoen is. dan moet heracles er toch minimaal 5/5,5 miljoen uithalen?

  57. sjaakvakc 24 december 2018 14:01

    man man man, als 6e voor ‘heracles begrippen’ de winterstop in gaan is top. Nu ben ik weer kritisch en kijk naar de minder goeie wedsrijden, als je 2 van die potjes wint sta je gewoon 4e maar toch mogen we niet klagen dat we 6e staan. Thuis wordt het publiek vaak vermaakt alleen uit moet het wat beter. ik zie wel een kansje dat we zelfs top 5 worden met AZ feyenoord, ajax, psv voor ons. eigenlijk hoop ik minimaal dat we top 8 halen als de 5e plek niks word. Zou nog wel is een buitenlands avontuurtje willen 🙂
    prettige feestdagen allemaal!!

  58. Nikos 24 december 2018 13:43

    Mooie maar ietwat gelukkige overwinning. Hadden ook zo maar weer vroeg op 2-0 achterstand kunnen staan als Excelsior de 100% kansen had benut. Het verdedigen is echt van een dramatisch niveau hoor pfff. Gelukkig hebben we Duarte, Kuwas en Peterson die het met hun individuele kwaliteiten ieder team uit de Eredivisie lastig kunnen maken. En zo staan we toch zo op een keurige 6e plek ondanks enkele draken van wedstrijden. Dit wil dus zeggen dat de rest bij vlagen nog slechter is en je dit seizoen ook zomaar op de 4e plek kunt eindigen. Vitesse en FC Utrecht zijn immers niets beter/net zo wisselvallig.

    Fijne dagen allemaal!

  59. Marco 24 december 2018 00:52

    Alle heraclieden fijne feestdagen en een gezond 2019.

    10
  60. Pin 23 december 2018 22:10

    Dit was een mooi pre xmas cadeautje 🙂 fijne feestdagen mensen

  61. Alex 23 december 2018 19:58

    Ondanks af en toe een mindere wedstrijd hoeven we niet ontevreden te zijn over de prestaties tot nu toe gedurende de eerste seizoenshelft. Ik heb voor mezelf het programma van de tweede helft geanalyseerd en verwacht zelfs dat Heracles zelfs zo rond de 50 punten zou kunnen eindigen.

    9
    1
  62. Heracliedwiekenthemniet 23 december 2018 19:49

    Prachtige eerste seizoenshelft! Met ups (thuis) en downs (uit). Maar dat is inherent aan voetbal en wat het spelletje zo leuk maakt. We mogen trots zijn op onze zwart-witte trots; veel punten gepakt, goed voetbal bij vlagen, mooie 6e plek (boven onze stand zoals de algemene mening is? Kan zijn, laat in ieder geval zien dat we gegroeid zijn afgelopen half jaar).
    Wie steken er boven uit en hebben een extra kerstpakket verdiend? Wormuth, Fledderus, Duarte en Kuwas wat mij betreft.
    Op naar een mooie 2e helft van de competitie met goed voetbal en hopelijk iets minder tegengoals en wie weet de play-offs, eet smakelijk!

  63. Arthur 23 december 2018 18:13

    Evaluatie van de eerste seizoenshelft: Prima! Stand op de ranglijst is geweldig en met Kuwas, Peterson, Merkel, Dalmau en Duarte zit er veel strijd en voetbal in de ploeg. Wel krijgen we te veel doelpunten tegen en ogen we niet altijd strijdbaar als we uit 1-0 achter komen. Wel vreemd, omdat daar de voorbereiding juist op gefocust werd (verdedigen). Rossmann staat als een huis, maar Sama en Czyborra moeten er echt nog een schepje bovenop doen. Droste toont ook aan waarom Breukers de voorkeur geeft. Van Hintum doet het wèl erg goed trouwens. Als Pröpper, Hardeveld en Jakubiak weer aansluiten gaat het hopelijk weer beter.

  64. Pielle 23 december 2018 17:35

    Eindelijk onze heerlijke uitoverwinning te pakken en ook nog ruim gewonnen, dat lukt niet iedereen uit op dat klein veldje. Dus ze kunnen het wel, dan vraag ik me ook af waarom we zovaak ons laten aftroeven in uitwedstrijden. Ze kunnen het echt wel, maar soms vragen ze er zelf om als ze met 50% inzet spelen. Moet je nagaan als we gewoon uit van de zwakkeren hadden gewonnen waar we nu stonden, dat zou wat zijn geweest!

    4
    2
  65. Robbert 23 december 2018 16:52

    Scout ik zal het wat nuanceren en niet op jou persoonlijk spelen. Het valt mij op dat de parasieten uit hun holen komen als je verliest, je hoort ze niet als het wel goed gaat met de resultaten. Goed is goed en slecht is slecht en dat moet en mag hier gezegd worden. Verder wordt er nogmaals simpel over onze situatie gedacht. Met 12 miljoen ben je nog gewoon een club die in de gevarenzone moet spelen en elk seizoen moet oppassen dat we niet onderin spelen.

    3
    2
  66. Scout 23 december 2018 16:30

    Robbert, het gaat niet om of wij vinden dat Heracles met begroting en aantal supporters etc het al jaren goed doen. Dat vind iedereen wel maar als het slecht is dan het slecht. En als Breukers, Sama of Rossman een draak van een wedstrijd speelt dan hoort dat hier geschreven te worden. Daar is een forum voor. Jouw mening respecteer ik ook en die van anderen ook maar dat gezeur dat anderen azijnzeikerds zijn ben ik zat.

    3
    1
  67. Foppe 23 december 2018 15:10

    Scout, ik herken het gevoel, van een nederlaag en van een overwinning, vandaag schijnt voor mij de zon. Maar gisteren was niet alles goed, maar er stond wel een team, en geen 11 bvtjes, wat je te vaak in uitwedstrijden ziet. Terugblik op dit jaar, ik ben redelijk tevreden. Er had zoveel meer ingezeten, ook al zijn wij volgens sommigen Heracles maar. Maar die denken nog 10 jaar terug. Een beetje meer lef, vanuit het bestuur en we hadden, vaster op plek 5 gestaan, hoewel niets zeker is.

    4
    1
  68. Robbert 23 december 2018 14:12

    Scout je bent het prototype van een negatieve grondhouding. Ik heb ook wel gezien dat we hele slechte potjes gespeeld hebben en onnodig verloren. Maar er is een verschil tussen onze denkwijze, ik realiseer mij dat we ‘ slechts’ Heracles zijn, een modale eredivisieclub die, buiten de top drie, van iedereen kan winnen/verliezen. Teleurgesteld zijn is wat anders dan de spelers en trainers afzeiken! Denk daar maar eens goed over na tijden deze vredige dagen rond Kerst scout! 😊

    2
    4
  69. Kris 23 december 2018 13:58

    Blaswich houdt ons op de been en daarna zijn wij veel sterker. Erg fijn om zo de winter in te gaan, drie punten erbij in een uitwedstrijd en de nul gehouden. We moeten echt proberen om iedereen binnen boord te houden, behalve als er echt een belachelijk hoog bedrag geboden wordt. We zijn financieel gezond en we liggen op koers voor een mooi seizoen. Ik denk dat we uit zo moeten blijven spelen. Met Van Nieff bouw je wat meer zekerheid in en kan je er snel uit. Thuis dan Dalmau in zijn plaats. Fijne Feestdagen met alle geluk en gezondheid.

    4
    1
  70. Scout 23 december 2018 13:43

    Ik wordt zo moe vd zeikerds die na elke overwinning praten over de andere azijnzeikerds en dat zij toch wel de ideale supporter zijn, Hè ROBBERT. Flikker een keer op. Wat slecht is is slecht en wat goed is is goed. Een forum is een forum en dat is bedoelt om je mening te geven. Vandaag ben trots op Heracles en na de verliespartijen bij NAC en FORTUNA was ik pissig op het zwakke verdedigen en wedstrijdinstelling.

    5
    1
  71. Davy 23 december 2018 12:55

    Gister genoten van sfeer uitvak, vele vlaggen, grote vlag, mogelijkheid om er langs te kijken, gratis soep, toejuichen in de rust van de Herakids, in de hekken hangen, met mjn dochter meezingen, sportieve tegenstander, goede parkeergarage voor auto en prachtige goals. YES!!!!

  72. Foppe 23 december 2018 12:49

    Robbert jij ook fijne feestdagen. En geniet ervan.

    2
    1
  73. Robbert 23 december 2018 12:32

    Wie zijn wij om als Heraclieden ontevreden te zijn. De azijnzeikers horen we voorlopig even niet. Het jaar 2018 werd met deze overwinning goed afgesloten. Met 28 punten en een positie in het linkerrijtje mag als een ruime voldoende beoordeeld worden. Uiteraard zullen AZ, Vitesse en Utecht voor ons eindigen, als wij dan als de nummer 7 eindigen dan hebben we een uitstekend seizoen gehad. Natuurlijk is er nog veel (vooral verdedigend) op of aan te merken en zitten we op de helft van de competitie. Als we deze groep bij elkaar kunnen houden en we krijgen verdedigend nog wat versterking, dan zit een positie bij de eerste 8 er zeker in.

    Allen fijne feestdagen en gezond 2019 gewenst!

    3
    1
  74. stef 23 december 2018 12:31

    Wie neemt Bosz mee

  75. Foppe 23 december 2018 11:50

    Dik verdiende overwinning. Excelsior kreeg kansen, door een paar foutjes van ons meer niet. Kuwas was goed op dreef, met en zonder bal, Duarte wordt met de week beter. De tweede helft hadden er meer ingekund. Mooi dat de nul, achter heilig was. Nu alleen nog Van Nieff, linkscentraal zetten, en van der Buijs op het middenveld. En nu op naar , ik hoop een rustige winterstop, waarin een rechter centrale verdediger wordt gehaald.