Vincent Vermeij praat met Den Bosch (Update)

12 januari 2019

Den Bosch heeft interesse in Vincent Vermeij. De spits staat naar verluidt in de belangstelling van de Brabanders.

Vermeij, die ook de interesse heeft gewekt van De Graafschap kan bij Heracles niet rekenen op een basisplaats en heeft dasarom wel oren naar een overgang naar een club waar de concurrentie minder is.

Vermeij kwam in de zomer van 2016 over van De Graafschap voor een record bedrag van 500.000 euro. Hoeveel Heracles aan de spits wil overhouden is niet bekend.

Update 20:49

Het heeft er alle schijn van dat de spits gaat vertrekken. Inmiddels is bekend geworden dat Vermeij morgenmiddag niet meespeelt tegen Hannover, omdat hij met een andere club praat. Dit wordt gemeld door Heracles zelf.

19 reacties

  1. Stef 13 januari 2019 15:06

    Vind Konings een goede indruk maken. Dus ik snap wel dat ze geen vervanger halen. Snap eigenlijk niet dat er zo weinig interesse is in Kuwas.

    2
    1
  2. gezeurweer 13 januari 2019 14:28

    @gert er zijn nog niet eens 150kaarten verkocht

    1
    1
  3. Hans 13 januari 2019 13:52

    Wormuth in tubantia…;we hebben Kuwas die soms in de spits speelt en Dalmau en konings doe goed bezig is.
    Kortom een vervanger gaat er écht niet komen hoor.

  4. Gert 13 januari 2019 13:38

    Hoeveel kaarten zijn er inmiddels verkocht voor Groningen?
    Bvd

  5. Mark M 13 januari 2019 13:22

    Tijdens de presentatie van Vermeij bij Heracles 2 jaar terug was Fox Sports aanwezig. Bij de beelden die zij toen maakten was, wanneer je het beeld tijdig pauzeerde, te zien wat Vermeij verdiend. Dit was 2 jaar terug een ton per jaar, of hier bonussen bij zitten waarmee het salaris in de afgelopen jaren is gestegen durf ik niet te zeggen.

    2
    1
  6. Frans up 13 januari 2019 13:14

    Vermeij zal wel rond de 2,5 ton per jaar verdienen. Dus levert hij ons minimaal 125.000 op. Geld kan gebruikt worden voor een andere speler aan salaris en mogelijk betaald den Bosch nog 75.000

    1
    1
  7. Matthijs 13 januari 2019 13:04

    @ Felix,

    De tijden worden nu ook weer weergegeven.

    4
    1
  8. Foppe 13 januari 2019 11:49

    Felix, wil.ik.Glafon terughalen? Ik heb er een vraagteken achter gezet. Ik ben niet kapot van Gladon, ik zie liever een type als Weghorst, eentje die sleurt en vecht.

    4
    1
  9. Kris 13 januari 2019 08:38

    Het is wel logisch dat hij gaat en hopelijk verdienen we nog iets van het geïnvesteerde geld terug. Het is bij ons niet helemaal geworden wat we er van verwacht hadden. Hij moet echt bedient worden en daar hebben wij niet de vleugelspelers voor (gehad). Hij heeft ook pech gehad met een flinke blessure. Ik vond hem zeker wel bruikbaar en denkt ook wel dat hij het een en ander kan. Hopelijk laat hij het zien op een niveautje lager en wordt hij kampioen, ook omdat een andere club het dan niet wordt…

    4
    1
  10. Felix Hengelo 13 januari 2019 03:40

    @ Matthijs
    Bedankt dat de boel weer werkt. Ik heb iedereen geplust, behalve Foppe die Gladon weer op wil halen. Oja, ik mis het klokje; dat bleef gelukkig gewoon op zomertijd staan in deze wintertijd. En nu is ie verdwenen. (Foppe, jij krijgt ook wel een plus bij je eerstvolgende goeie suggestie, en die heb je vaker wel dan niet. Maar kom op zeg, Gladon…..)

    6
    1
  11. Sjaak 13 januari 2019 02:46

    Vol gaan voor armenteros !!!

    10
    1
  12. Matthijs 12 januari 2019 19:23

    Ik heb een en ander veranderd aan de website. De like en dislike functies werken weer en hij zal niet meer down gaan.

    Veel plezier 🙂

    29
    3
  13. Foppe 12 januari 2019 18:08

    Als Vermeij gaat, zal er een grote spits terug moeten komen. Je moet soms iets kunnen forceren.

    6
    11
  14. lucenskedee 12 januari 2019 17:49

    Armenteros halen ,lekker laten voetballen .

    12
    4
  15. Polly 12 januari 2019 17:24

    Verlies nemen en verder gaan. Deze man zorgt namelijk niet voor concurrentie voor Dalmau. Hopelijk gaan de beleidsbepalers in de toekomst wat zorgvuldiger te werk bij het uitgeven van een half miljoen. Eigenlijk was al heel snel duidelijk dat hij dat geld niet zou terugverdienen.

    @Foppe a.u.b. geen Gladon, dan wissel je de ene middelmaat voor de andere. Vol gaan voor Sammie!

    24
    2
  16. Foppe 12 januari 2019 15:59

    Vermeij excit, gladon entree?

    4
    35
  17. Robbert 12 januari 2019 15:38

    Blijkbaar heeft onze trainer meer vertrouwen in Konings. Wel jammer als hij voor een habbekrats weg gaat. We hebben na verluidt meer dan 4 ton voor hem betaald

    11
    1
  18. Hans 12 januari 2019 15:33

    Uiteraard het beste wat we nu kunnen doen.
    Is onderhand wel gebleken dat ie zwaar tekort komt voor het nivo dat we tegenwoordig na streven.
    Heb je voorin Peterson, Dalmau, Kuwas en daarachter nog Santos,Konings, vd Water.

    14
    1
  19. Matthijs 12 januari 2019 14:47

    Zou niet verstandig zijn. Ik denk dat we hem nog nodig gaan hebben…

    8
    8