Zielloos Heracles kansloos ten onder in Groningen

20 januari 2019

Heracles heeft de uitwedstrijd tegen FC Groningen met grote cijfers verloren. De Noorderlingen waren op alle fronten beter en wonnen met 3-0. Nota bene Thomas Bruns was verantwoordelijk voor twee van de drie Groningse doelpunten.

Inmiddels begint het een beetje een traditie te worden. Heracles dat “ontwaakt” uit de winterslaap met de zandkorrels nog in de ogen. Na een paar keer in de ogen wrijven beseffen de spelers dat ze toch echt op het veld staan met een goed gevuld uitvak en realiseren ze zich dat er een prestatie geleverd moet worden. Na even goed gegaapt en uitgerekt te hebben staat het al 3-0 en is de wedstrijd gespeeld.

Bovenstaande wordt nogal cynisch gebracht, maar soms lijkt het echt alsof spelers de wedstrijd zo beleven. Groningen, dat op de vijftiende plaats staat, met een alles behalve ingespeeld elftal, troeft de (op dit moment) subtopper op alle fronten af.

Volgende week krijgt Heracles een herkansing. Op 26 januari speelt het thuis tegen PEC Zwolle.

121 reacties

  1. Henry 22 januari 2019 10:11

    “De kleinste” 40 miljoen schuld en spelen in de amateurklasse is het niveau in 053 tegen 6 miljoen eigen vermogen en spelen in de topklasse
    Dat je nog zo’n grote muil hebt zegt genoeg

  2. Henry 22 januari 2019 10:10

    “De kleinste” 40 miljoen schuld en spelen in de amateurklasse is het niveau in 053 tegen 6 miljoen eigen vermogen en spelen in de topklasse
    Dat je nog zo’n grote muil hebt zegt genoeg

  3. heraclassic1961 21 januari 2019 17:12

    DE KLEINSTE. Wat een zelfkennis dat je jezelf omschrijft als de kleinste wat absoluut slaat op je herseninhoud en ook op je geslachtsdeel….
    Groetjes van een supporter van veruit de beste club van Twente en het Oosten….HERACLES ALMELO!!

    3
    2
  4. Arthur 21 januari 2019 11:31

    Oké….Weer genoeg gal gespuwd😁 Dit is óók gewoon het elftal dat ons in het linkerrijtje heeft gebracht, dus ook weer geen reden tot paniek😄 Met Kuwas, Peterson, Dalmau, Merkel en Duarte hebben we gewoon heel goede spelers. Dat hebben ze bij Ajax-uit óók gewoon aangetoond! Als er gewoon weer een TEAM staat dat voor elkaar werkt èn de beste spelers spelen (Breukers, van Hintum en Pröpper) dan hebben we gewoon een prima elftal voor een club van onze omvang. Het is ook gewoon vrij logisch als supporters zien dat je KANSLOOS het schip in gaat, dat ze even flink balen. Je verliest niet op basis van kwaliteit, maar puur op basis van (gebrek aan) vertrouwen en (ten dele) inzet. Volgens mij is vooral ‘vertrouwen’ de sleutel. Je zag gewoon hoe Groningen ons vol vertrouwen en als één team vastzette en dat wij door hun dominante vastberadenheid onzeker werden hoe we daar op moesten REAGEREN. We konden dus niet ons eigen spel spelen en we leken ook geen PLAN B te hebben. Daarbij komen we ook nog eens veel te simpel op 1-0 achter door een ‘unforced error’, waardoor we helemaal achter de feiten aan moesten lopen. Sinds het vertrek van Vermeij is de lange bal hanteren ook niet echt een oplossing meer, waardoor een plan B ook niet zo makkelijk uit te voeren is. Toch zullen we er rekening mee moeten houden dat tegenstanders er van uit gaan dat de verdediging onze kwetsbare kant is; hoog druk zetten zullen we (met name in uitwedstrijden) vaker mee te maken krijgen. Het is niet voor niets dat we veel tegendoelpunten hebben. Volgens mij moeten we dus (a) veel compacter spelen of (b) 3-5-2 gaan spelen om de strijd op het middenveld te winnen (zoals Bosz wel eens deed…kan ook verkeerd uitpakken uiteraard). Het gevaar van te veel inzakken is uiteraard dat je (zeker met de VAR tegenwoordig) veel te veel incidenten in je eigen 16 meter krijgt. Die 1-0 was totaal onnodig gisteren!

  5. Scout 21 januari 2019 08:25

    Ons aankoopbeleid klopt niet. Je moet een mix van jong talent en ervaring hebben. We missen ervaring centraal achterin en wat kopen we? Een jong talentje met een weer een blessure verleden. Had gewoon iemand gehaald die de boel daar achterin organiseert en daar trekken de jongeren zich aan op. Middenveld missen een type bel hassani. Rust aan de bal en overzicht. Het lag voor het oprapen.

    7
    3
  6. Max 21 januari 2019 01:49

    Rot aub op met je stegeman en kuwas, stegeman gaat net zoals bij heracles met de weken achteruit bij eagles, worden never geen kampioen. Kuwas kan geen bal goed aannemen en kan geen man vrij zetten voor de goal, alleen maar ego en zelfs dat kan die niet. Heeft 6 wedstrijden goed gespeeld in totaal en dacht dat hij de man was die wel even naar ajax kon. Hij zit niet voor niks nog steeds bij heracles. Kuwas ben je echt niet nodig, zonder kuwas gaat de rest beter spelen en krijg je veel meer een team. Kiwas met zn maniertjes, te lui om te werken, waardeloze voetballer!!

    6
    15
  7. Fan 20 januari 2019 21:57

    Toen ik de opstelling las wist ik al dat Heracles ging verliezen. Wormuth dit is volledig jou schuld. Dit kan toch niet!!!

    16
    3
  8. Pielle 20 januari 2019 21:32

    Ik ga niet eens reageren op fans van 053. Ik wist dat we zouden verliezen van Groningen in nood want zij hadden broodnodig punten nodig en wij geven ze graag weg. Vergeet niet dat we eerste seizoenshelft gehakt van hun hebben gemaakt in onze tempel. Thuis tegen Zwolle scoren we er minimaal 3, let maar op mijn woorden

    6
    4
  9. WW 20 januari 2019 21:06

    @de kleinste, Dat heb je goed gezien dat we al 26 punten hebben. Dat zijn er al 2 meer dan jullie in een heel seizoen wisten te halen….. Succes en veel plezier gewenst in de Keukenkampioen divisie

    11
    1
  10. Tim 20 januari 2019 20:59

    Hopen dat jakubiak weer een beetje snel fit is. En heel snel een normale linker centrale verdediger halen. Zo moeilijk is het dan niet.

    Blaswich
    Breukers, Rosmann, aankoop, hintum
    Merkel , jakubiak, duarte
    Kuwas , dalmau , Peterson

    Ben wel even klaar met gasten als; Buijs, van nieff, dos santos, czyborra, sama etc etc

    13
    1
  11. Hans 20 januari 2019 20:55

    Twenthefannetje…kom je hier nu werkelijk een beetje zieken omdat wij een keer een wedstrijdje hebben verloren?
    Nou heb nieuws voor je,niemand maar dan ook helemaal niemand is geïnteresseerd in die amateur afdeling waarin jou failliete fusieclubje speelt.
    Zolang wij nog met ons tweede eltal uit bij den bosch winnen……..

    16
    1
  12. Henk 20 januari 2019 19:55

    Hey foppe….mochy 053 promoveren met dit elftal en 40 miljoen schuld hebben ze geen schijn v kans in de eredivisie. Dus weer lachen.

    9
    2
  13. Foppe 20 januari 2019 19:29

    De kleinste, veel een heel niveau lager. En Den Bosch schatten wij hoger in, zeker nu met Vermeij er bij. Die is geleend om jullie daar te laten, waar jullie horen.

    10
    1
  14. de kleinste 20 januari 2019 19:16

    @hans we liggen op titelkoers 2e plek met 44punten en jullie 26 en rechterrijtje in aantocht.

    1
    11
  15. Foppe 20 januari 2019 19:09

    Ik zie Heracles schutteren, PSV , Feyenoord en nu Ajax, lijkt wel een Hollandse ziekte. Ik blijf erbij we missen mentaliteit in de ploeg.

  16. Hans 20 januari 2019 18:35

    @Degradatiespookje ….en jullie komen met die failliete bende nooit meer terug.

    10
    1
  17. degradatiespookje 20 januari 2019 18:18

    rechterrijtje here jullie come plek 14-16 horen jullie gewoon echt thuis!!

    4
    14
  18. Stuiver 20 januari 2019 18:10

    Het erge aan deze trainer is dat ie gewoon zijn eigen kop doorzet en zich niets van niks en niemand wat aantrekt. Je bent toch gewoon “debiel als trainer” excuseer mn woordkeuze, dat je telkens in een elftal gaat trekken met spelers, waarvan het grote gros afgelopen jaar nieuw binnenkwamen bij de club? Hoe krijg je dan in vredesnaam automatismen in een elftal? En waar zijn onze assistent trainers in dit geheel? Die zijn geheel mede-verantwoordelijk. Brevet van onvermogen! We hebben toch geen spelers met het individuele nivo van een PSG, Barcelona of om dichter bij huis te blijven Ajax/PSV in huis? Heb je dan helemaal geen verstand hoe een proces in een groep werkt? We kunnen op elk individuele spelers afreageren, want individueel scoorde er geen 1 een voldoende op de keeper na, maar de grote schuldige is de TS, samen met Fledderus en consjorten! Zij moeten zorgen voor duidelijkheid. De hele winterstop heb je de tijd gehad om de 1e competitiehelft te evalueren. Wat heeft die evaluatie dan in hemelsnaam opgeleverd? Je hebt op 1 na de meeste tegengoals gekregen. Ik heb NUL KOMMA NIKS ervan gezien in Grunn. Nog steeds zitten we met dezelfde trainer/goeroe met zijn onnavolgbare wijsheid. We hebben nog steeds geen 1 a 2 spelers erbij in verdediging en middenveld die het GEHEEL sterker maken. Dus leider, gearriveerde speler(s)! Je redt het niet met alleen “talenten”. Een CV en CVM met leidinggevende kwaliteiten wordt NODE gemist. En Sammy als buitenkansje…..die had ik allang gehaald. 2.5Mio winst hoeft niet alleen opgepot hoor? Kwaliteit hoort op het veld!! Dus FLEDDERUS uit je hok. Actie is gevraagd nog deze periode t/m 31-1. Kom in actie en zet de boel in beweging!! Laat zien wie de touwtjes in handen heeft. Niet Weledelgetrege Hr. DR. PROFF. Wormuth!

    Zo….dat is druut

    13
    1
  19. Tim 20 januari 2019 18:08

    Vd Buijs, czyborra, nieff, dos santos, mag toch niet het niveau zijn wat we nastreven? Wat een ellende zeg

    Peterson is al maanden uit vorm

    6
    1
  20. Black&white 20 januari 2019 18:00

    Ook ik ben afgekoeld 😂.
    Gister hebben we tegen onszelf gespeeld en terecht verloren van een zeer matig Groningen .
    Deze sukkel is er volgende keer gewoon weer bij met de uitwedstrijd 😂.
    Het is en blijft toch altijd leuk naar de uitwedstrijden ondanks de teleurstellende uitslagen.
    Aan de uit supporters ligt het zeker niet want onze jongens hebben steun zat elke keer.
    Nu hopen dat Fleddie even een stevige beuk uitdeeld op prestige gebied (op een nette manier).
    Want die giga verschillen qua prestatie en inzet kan je gewoonweg niet verkopen

    5
    1
  21. 1903 20 januari 2019 17:50

    De trainer zal wel weer in 4-2-3-1 beginnen tegen zwolle

    Blaswich
    Droste rossmann ( als het kan knoester ) czyborra
    Osman merkel duarte
    Peterson dalmau kuwas

    Kuwas niet meer in de spits, hij is een luie spits en gewoon een typische buitenspeler! Met de inbreng van dalmau en konings kon je zien dat er meer druk na voren kwam. Wil je peterson of kuwas wisselen.. prima maar dan moet je vd water erin doen. De meesten zullen wel van hintum links achter willen hebben, wat ik beetje kan begrijpen maar een van hintum gaat nooit een sprint duel winnen van vito van crooij dus zou de keuze wel begrijpen als czyborra begint, misschien niet goed gespeelt maar met zijn snelheid heeft die afgelopen zaterdag een paar keer de bal weg gekregen uit de 16 omdat ie op tijd terug was.. dat mist van hintum wel is, geef knoester maar een kans heeft veel potentie en dario speelt
    Gewoon niet goed achterin..

    2
    5
  22. Lucenskedee 20 januari 2019 17:06

    Met techniek en taktiek hadden we Groningen makkelijk kunnen pakken, heb geen van beiden gezien .

  23. Noh 20 januari 2019 15:59

    Na een beetje te zijn afgekoeld van gisteravond kan ik maar tot 1 conclusie komen, het gaat volgende week heel lastig worden. Jaap stam die gisteravond zei ; “Omdat wij zo goed speelden haalden zij hun niveau niet.” Bij ons lijkt het soms wel andersom!! Verliezen in een uitwedstrijd is helemaal niet erg, maar dan wel met strijd (O.A Ajax uit vorig seizoen, 1-0)

    Dit lijkt gewoon nergens meer op en ik heb er na talloze nutteloze deprimerende tripjes ook wel een keer genoeg van. We zijn net zo inconsistent als een WH in de Premier League die de ene week van Arsenal winnen (thuis) en dan vervolgens uit kansloos onderuit gaan tegen Watford, Bournemouth etc. En dat terwijl die in het principe dezelfde verandering hebben doorgemaakt als Heracles!!

    Daarbij had ik zeker het gevoel dat wij onder Stegeman uit gewoon beter speelden ookal wonnen we niet vaak.

    In mijn opzich ligt het probleem niet zo zeer op de verdediging, met Rossmann die zeker een paar keer goed tackelde en Czyborra die (naar mijn mening) een sterke tweede helft speelde. Vd Buijs die het wel wederom een paar keer verpeste wat hij ook meerdere keren (bijna) deed tegen Excelsior.

    Vond het ook schrikbarend om te zien hoe ver wij ingezakt stonden. In de 1e helft meerdere malen iedereen op eigen helft!!! Zo kan je toch niet aanvallen!!

    Een ervaren verdedigende middenvelder is wat we nodig hebben. Of een creatieve spits/schaduwspits die samen met Dalmau kan (misschien een van zijn maatjes van Villareal B).

    Kwaliteit hebben we genoeg maar ze laten het te weinig zien!

    9
    1
  24. h supporter 20 januari 2019 15:46

    Taktiek aanpassen in dien nodig,ja, maar dan wel met de juiste spelers.
    Wanneer je op een andere plek speelt, moet je eerst nadenken, daarna pas handelen. dat kost tijd en handelings snelheid. De automatischmen zijn er niet meer, dat wordt op deze manier afgebroken. Dat de spelers het niet kunnen uitvoeren is logische daarom loop je altijd achter de feiten aan, en krijg je een zwalkend heracles zonder zelfvertrouwen. dat is de schuld en verandwoordelijkheid van de trainer.
    Hij kan best een goede veldtrainer zijn, maar takties te zwak. hopelijk kunnen de assistenten er nog een draai aangeven,

  25. DDB 20 januari 2019 15:43

    Wormuth maakt zichzelf veel te belangrijk. Wormuth laat ik je wat vertellen. Je stelt geen flikker voor. Zonder Kuwas en Petersson hadden we alleen De Graafschap nog onder ons staan. Die 2 zijn onmisbaar, jij bent een trainer die simpel te vervangen is. Wat heet, ik denk dat er veel supporters zijn die het beter zien dan jij. Niemand behalve jij had met de opstelling van gisteren gestart en zo is het al het hele seizoen. Met Stegeman hadden we nu veel meer punten gehad.

    8
    9
  26. Marco 20 januari 2019 15:22

    @hans.keizer dacht ik ook aan toen we nog zoekende waren naar een trainer. Doet het geweldig in Portugal. AUB. Geen verbeek. Dan weet je zeker dat je gaat degraderen. Maar zaterdag tegen een fris en gemotiveerd Pec Zwolle moeten we winnen want anders gaat het de verkeerde kant op.

    5
    1
  27. Hans 20 januari 2019 15:09

    Fons andere trainer prima maar verbeek lachwekkend natuurlijk.
    Hadden ze beter voor keizer kunnen kiezen die nu furore bij Sporting maakt.

  28. Kris 20 januari 2019 15:08

    Wart Zwit heeft het inderdaad uitstekend verwoord. Vooral het eerste stuk dat ‘het kookpunt bereikt is’ onderschrijf ik volledig. Elke keer als ik denk dat men het wel begrepen heeft, verzaken we weer op een afschuwelijke manier. Ik begrijp de intentie van de trainer wel, maar we zijn geen topclub die verschillende systemen kan spelen in verschillende samenstellingen. Dat moet hij ondertussen toch ook weten? Dit lijkt op de ezel die zich aan dezelfde steen stoot…

  29. fons 20 januari 2019 15:00

    Wordt het niet tijd voor een andere trainer.
    Hij maakt het spelletje veel te ingewikkeld.
    Tijd voor Gert Jan Verbeek.

    3
    13
  30. Foppe 20 januari 2019 14:56

    Zwart wit goed verwoord. Alleen hier mag iets nooit wat kosten. Er komt niets kwalitatiefs bij.

  31. Hans 20 januari 2019 14:34

    @zwart-wit, perfect verwoordt.
    Denk dat je namens het overgrote deel spreekt.

    10
  32. Wart Zwit 20 januari 2019 14:27

    Net als bij vele andere supporters, merk ik dat er gisteravond bij mij een kookpunt is bereikt. Ik ben altijd iemand die erg positief blijft en over het algemeen vind dat Heracles-supporters erg verwend zijn en snel klagen over de prestaties. We hebben dit seizoen naar mijn mening inderdaad een sterkere overall selectie, wat goed is voor de onderlinge concurrentie. Wat hier mis gaat, is dat deze concurrentie er voor moet zorgen dat blessures, schorsingen én over een langere periode slecht presterende spelers
    praktisch zorgeloos vervangen kunnen worden. Echter, wordt er nu gerouleerd om het rouleren. Spelers die al het hele seizoen prima presteren, zijn simpelweg niet wekelijks zeker van een basisplek, ongeacht of je nou aanvoerder bent (Breukers) of simpelweg één van de spelers die hoe dan ook het verschil kunnen maken (Kuwas en Peterson bijv.). Ook een ervaren kracht als van Hintum, die eigenlijk het hele seizoen ons allemaal positief verrast, wordt doodleuk op de bank gezet. Een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen zou men denken, maar Wormuth heeft eerder dit seizoen na een slechte periode aangekondigd ‘terug te gaan naar de basis’. Dit team won dan ook, hoe typerend, met 4-1 van FC Groningen. In plaats van dat dit team dan ook daadwerkelijk de “vaste 11” blijft,
    aanschouwen we een week later weer de voetbalkunsten van Jesper Drost, Stephen Sama, Lennart Czyborra en Yoell van Nieff.
    Ik zeg zeker niet dat deze jongens per definitie niets toevoegen (van Nieff bijv. was bij Excelsior-uit prima), maar de momenten waarop deze jongens ineens in de basis 11 staan, is voor iedereen onbegrijpelijk en dit doet de betere concurrenten van hen ook zeker niet goed. Ik ben en blijf gecharmeerd van Wormuth en zijn progressieve voetbalvisie, iets wat naar mijn mening perfect past bij onze club. Maar laten we wél aan onze kernwaarde vasthouden: Innovatief zijn, door niet te gek te doen. Er moet hiernaast ook gewoon simpelweg uit een ander vaatje getapt worden, want ook de mentaliteit was gewoon weer erg ondermaats. Ik ben gister voor het eerst mee geweest naar een uitwedstrijd en heb enorm veel respect voor de jongens die dit wekelijks doen, en zelfs na de ‘verwachte’ achterstand onze trots onvoorwaardelijk blijven steunen, top! Tot slot is het op dit moment een enorm nadeel dat je zo’n grote selectie hebt terwijl je eigenlijk maar in één competitie actief bent (beloftencompetitie wordt niemand blij van). Je hebt 2,6 miljoen winst geboekt, maar
    op dit moment een speler halen die er écht staat (zie Groningen die destijds Chabot haalt bijvoorbeeld), hebben we simpelweg geen ruimte voor in de selectie. Anders zijn Sammie en Justin zeer welkom! Er werd ons gister een koek bij de koffie belooft, maar we kregen een koekje van eigen deeg. Op naar PEC thuis!!

    25
  33. Arthur 20 januari 2019 14:16

    @Pollie: Ik ben het met je eens. De balans ‘talenten’ versus ‘routiniers’ is een beetje zoek…Zéker met een van Hintum en Breukers op de bank. Zonder Vermeij kun je ook niet meer opportunistisch ballen er in pompen.

    Overigens is het grootste probleem ‘vertrouwen’ in uitwedstrijden: Je zag gewoon dat Heracles bij uittrappen volkomen onder druk gezet werd tot aan de eigen 16 meter en Heracles had daar tactisch geen antwoord op! Je hoorde Wormuth roepen dat ze een linie over moesten slaan, maar dat soort intellect/logica hoort een aanvoerder ook gewoon in te brengen!

  34. RemcoM 20 januari 2019 14:01

    Heel simpel : waarom is er geen inzet?

    Lijkt me toch dat dit bij de spelers zelf gezocht moet worden.

    3
    1
  35. Pielle 20 januari 2019 13:59

    Wormuth als je toch van Nief graag opstelt, probeer hem eens centraal achterin- slechter dan onze huidige verdediging zal het nie zijn en wie weet pakt het goed uit en is onze probleem achterin tot eind seizoen opgelost

  36. Frans up 20 januari 2019 13:50

    Kan heel betoog houden. Ik trek maar een conclusie. We missen karakter een Type: Maas, piecke, Bruns, eentje die op het juiste moment zijn bek open trekt, een beuk uitdeelt en zijn medespelers scherp houdt.

  37. Hans 20 januari 2019 13:50

    Toussaint in de krant ;2,6 miljoen winst gemaakt afgelopen jaar en het eigen vermogen bedraagt 6 miljoen.

  38. Foppe 20 januari 2019 13:47

    Hans ja, rossman kan helemaal niet voetballen, is een mandekker, van der Buijs is een juffrouw in duels. Ik durf dat wel aan. Slechter dan nu kan niet.

  39. Pollie 20 januari 2019 13:30

    Verdediging is echt ondermaats. Ik begrijp dat Heracles een opleidingsclub is maar ervaring missen we echt. Goed dat ze weer een talen t van 20 kopen maar ik had liever een ervaren rot a la van der Lindn , Martens of hoigma gezien. Zo iemand missen we echt in de verdediging. We missen een leider en type die de beuk erin kan gooien. Denk aan een Maas of ook bruns. Dat zag je gisteren wel. Die gaat tenminste v de duels in. Het zijn te veel voetballers.

  40. Hans 20 januari 2019 13:10

    @Foppe,opeens vd Berg en v Nieff centraal?dat geeft lekker vertrouwen voor de keeper …nee uiteraard Rössman en die nieuwe jongen van Feyenoord.
    En@ Robbert ,die optie op Kuwas en Peterson gaat de club uiteraard sowieso lichten, daarvoor hoeven ze niet eens in gesprek met de heren.

  41. E 20 januari 2019 13:08

    Stegeman wisselde eigenlijk niet of nauwelijks. Hij had misschien ook het geluk van minder blessures. Wormuth wisselt juist te vaak en dit geeft onrust en een gebrek aan vertrouwen. Zijn tactiek kan goed uitpakken mits de spelers voldoende kwaliteiten hebben en (direct) mee kunnen met het niveau van elftal. Dit hebben ze niet of ze hebben veel tijd nodig om op niveau te komen, deze tijd krijgen ze bij slechte resultaten uiteraard niet. Ik zou dus nooit (tenzij door blessures etc.) meer dan 2 spelers of posities veranderen ten opzichte van de laatste wedstrijd. Wij zijn geen Manchester City en zelfs daar zou dit niet werken! Wormuth heeft weinig ervaring als hoofdtrainer en dit zien we nu terug. Zijn assistenten kan ik niet beoordelen.

  42. Gait. 20 januari 2019 13:06

    Foppe.Nief kan mij ook totaal niet bekoren,maar waar Wormuth mee bezig is kan ik al helemaal niet meer volgen.Het is net of het hem totaal niet kan schelen of we winnen of verliezen.Maar ben benieuwt of hij de rest van het seizoen nog bij zinnen komt?

  43. Robbert 20 januari 2019 13:00

    Als onze aanvallers Kuwas en Peterson de illusie hebben tijdens deze transferwindow nog weg te kunnen komen, dan zal ik ze uit de droom helpen. De wedstrijd van gisteren laat wederom zien dat ze er nog lang niet aan toe zijn, dat ze als de donder de eenjarige optie maar moeten gaan lichten. Over de wedstrijd van gisteren kan ik kort zijn, slap, zonder drive en verdiend verloren. Het verschil tussen uit en thuis is enorm en dat moet stof tot nadenken geven voor de technische staf!

    De slechtste wedstrijd van Heracles zegt Wormuth, nee mijnheer uit bij het zwakke Willem II was het ook belabberd!

    12
  44. Foppe 20 januari 2019 12:47

    Ik krijg het gevoel dat onze trainer, wil aantonen, welke spelers er niet geschikt zijn. Nou dan noem ik ze maar op: Droste, rossman, van der Buijs, Merkel, van Nieff, Peterson en Wormuth. Ik snap dat je soms iets wil proberen maar laat dan in ieder geval de verdediging hetzelfde, dat geeft rust en iets vertrouwen, zeker voor onze keeper, die oogt nu ook middelmaat, terwijl hij wel beter is. Trainer, begin met : Breukers, van de berg, van Nieff en van Hintum achter in. Midden Osman, Duarte en omdat we niet anders hebben Merkel en voor: Kuwas, Dalmau en toch Peterson.

    3
    11
  45. Buitenzorg 20 januari 2019 12:28

    Heeft de uitspraak van de “trainer” invloed gehad hoe onze jongens speelden tegen fc Groningen. En wel ” een vijftal Duitsers in de ploeg hebben hun opdracht om fit te blijven tijdens de 2 weken vakantie gevolgd en de rest niet”. Is dit psychologie of is dit tweedracht zaaien? Zeg het maar!!!!

    2
    1
  46. J.H 20 januari 2019 12:12

    Wat was het weer verschrikkelijk.
    V/d Buijs, tis ook altijd weer hetzelfde, Droste was ook ontzettend zwak.

    Czyborra was dan misschien niet best, maar altijd nog beter dan v/d Buijs

    Zet Breukers, Rossmann, Czyborra(of Knoester, is alleen nog een beetje te vroeg) en Van Hintun anders achterin, gaat het misschirn net iets beter, Czyborra dan mee naar voren

    En tenminste inzet tonen!

    9
    1
  47. Alex 20 januari 2019 12:08

    Het is toch eigenlijk van de gekke dat zelfs supporters van de tegenpartij aangeven wat de sterkste opstelling voor Heracles is !
    Ondertussen swingt onze trainer wekelijks van de ene opstelling naar de andere, met alle gevolgen van dien. Ik snap ook wel hoe dit enigszins tot stand komt: Wormuth heeft waarschijnlijk allerlei toezeggingen gedaan aan de nieuwe Duitse spelers, dat ze regelmatig in het eerste kunnen spelen. Wij als supporters merken dat het door deze wisselingen gewoon niet goed loopt. Komende zondag tegen Pec moeten we volop aan de bak om de punten in eigen huis te houden, dus start nu eens gewoon met de sterkste opstelling die ook al weken door allerlei lieden op deze site wordt aangegeven.

    7
    1
  48. Henk 20 januari 2019 11:01

    Je schaamt je toch kapot als uitsupporter..
    Wat een opstelling….lijt wel bingo….wormuth toch.

  49. Chris 20 januari 2019 10:24

    @Hans: helemaal eens (vandaar kopie van je reactie).
    Gewoon ‘normale opstelling’ waar we thuis zoveel punten mee hebben vergaard. Vaste elf en keer 1 of 2 wisselen als er aanleiding is (dus niet elke wedstrijd).

  50. Chris 20 januari 2019 10:22

    Een normale opstelling graag tegen Zwolle meneertje Wormuth.
    Blaswich, Breukers, Rossmann, Knoester, v Hintum, Duarte, Osman, Merkel, Kuwas, Dalmau en Peterson.
    Is toch niet normaal dat je als trainer je sterkste elf niet opstelt…BAH.

  51. wegermee 20 januari 2019 09:49

    wormuth:OUT! vdbijs:OUT cyboara:OUT

    5
    8
  52. Hans 20 januari 2019 09:44

    Misschien moeten de heren Reekers en Kolmschot eens wat tegengas geven en de trainer duidelijk maken dat het normaal is om je sterkste elf op te stellen.

    15
  53. Emiel 20 januari 2019 08:44

    We mogen niet klagen omdat we 6e staan, en we moeten onze club blijven steunen.

    Dat laatste zullen we altijd doen….

    Maar, man man man die uitwedstrijden zeg! Het kan niet met het team te maken hebben, dit is al jaren zo.

    Gisteren was het bar en bar slecht! Spelers mogen zich diep en diep schamen!

    7
    1
  54. Arthur 20 januari 2019 02:42

    @David: Volkomen verdiende overwinning voor FC Groningen. Gefeliciteerd met de drie punten. Groningen heeft goed gehandeld in de winterstop. Heracles was echt onthutsend en tenenkrommend slecht.

    @Black&White: Hulde voor alle trouwe meereizende supporters! Na het vertrek van Bosz hebben jullie niet veel meer gehad om voor te juichen. Het verziekt mijn dag al, dus ik vind het super dat jullie je telkens weer weten op te laden👍🏻👍🏻👍🏻

    19
  55. Rono 20 januari 2019 02:26

    Jezus wormuth, jij bepaalt de opstelling en die is gewoon kloten. Het loopt gewoon uit voor geen meter, kansloze missie, behalve excelsior. Triest voor de uitsupporters toch,,? Thuis nog 9 punten halen, zijn we veilig, uit zullen we alles wel verliezen

  56. Black&white 20 januari 2019 02:10

    Zojuist terug van de uitwedstrijd.
    We hebben vandaag een nieuw record behaald… we hebben meer gaten in onze verdediging dan de Zwitsers in hun kaas 😳.
    Mijn hemel wat slecht!!
    Ik probeer positief te blijven maar dat valt mij nu wel heel erg tegen!!
    Ik heb dan ook geen idee waar ik vandaag naar gekeken heb. Het had in elk geval niets met voetbal te maken (en dan druk ik me nog mild uit).

    22
  57. Marco 20 januari 2019 01:43

    Kut met peren. Heracles onwaardig

    9
    2
  58. David 20 januari 2019 01:42

    Van te voren met veel spanning naar deze wedstrijd toegeleefd. Maar gelukkig deze wedstrijd winnend weten af te sluiten!

    Wat ik niet begreep was nogal de vreemde opstelling van Heracles. Geen Dalmau, en starten met van Nieff, van Hintum op de bank. Veel goede dingen gezien van de kant van Groningen in de eerste helft, de nieuwe spelers maakten goede indruk. Alleen de laatste 10 minuten van de eerste helft Heracles wel duidelijk de betere ploeg, we mogen Padt bedanken dat Duarte niet wist te scoren. En de kans voor Petterson na de pauze.

    Ik had verwacht dat van der Water, en Dalmau binnen de lijnen waren gekomen in de tweede helft. Je hebt dan toch meer snelheid op de vleugels! en verder met Kuwas, en Dalmau spelers die een goal kunnen maken. Bruns heeft natuurlijk het verschil voor ons gemaakt, zonder hem was het ondanks het veldoverwicht toch billenknijpen geweest tot de laatste minuut.

    Succes verder in de competitie, en ik ben ervan overtuigd dat er komend weekend drie punten worden gepakt van Zwolle. al denk ik wel dat er een aantal mutaties plaats zullen vinden in de startopstelling van Heracles. Starten met Dalmau, en Kuwas in de spits. Dan met Petterson, en van der Water op de flanken behoren jullie tot de top 6/7 beste aanvallende ploegen van de eredivisie.

    Voor ons is het zaak om het goede gevoel vast te kunnen houden. we gaan vast nog wel uitglijders maken, maar stijgen zullen ze zeker op de ranglijst. Dadelijk als Doan weer terug is hebben we een zeer goed middenveld, alleen aanvallend soms nog een beetje zoeken.

    20
    3
  59. Hans 20 januari 2019 01:40

    Een normale opstelling graag tegen Zwolle meneertje Wormuth.
    Blaswich, Breukers, Rossmann, Knoester, v Hintum, Duarte, Osman, Merkel, Kuwas, Dalmau en Peterson.
    Is toch niet normaal dat je als trainer je sterkste elf niet opstelt…BAH.

    14
  60. petmetsjaal 20 januari 2019 01:28

    het voetbal was triest maat hetgeen er in het vak gebeurde was nog triester lui uit vak 74 die even verhaal kwamen halen bij de tifosi en de trommels wilden afpakken..

    6
    5
  61. Jan 20 januari 2019 01:07

    Beste supporters,

    Attentie, attentie!

    Volgende week is J. Drost weer beschikbaar!

    Dat betekent toetsenbord in de aanslag!

    Komt dat zien, komt dat zien!

    7
    1
  62. Henk 20 januari 2019 00:56

    Jongens, waar maakt iedereen zich hier druk om. Volgende week spelen we thuis en dan winnen we weer. Ik kijk allang niet meer naar uitwedstrijden, zouden jullie ook eens moeten doen want het bespaart een hoop frustratie. We spelen dus in dit seizoen 17 wedstrijden ipv 34. Eigenlijk zouden ze in uitwedstrijden het tweede op moeten stellen om dan het eerste alle rust te geven voor de wedstrijden in Almelo

    7
    5
  63. Heracliedwiekenthemniet 20 januari 2019 00:53

    Waarom niet gekozen voor de vaste waardes en sterkhouders Breukers en van Hintum? En waarom niet Kuwas op rechts waar hij veel beter uit de verf komt? Ik snap dat je in meerdere systemen wil spelen maar je kunt daar ook te ver in gaan.

    15
    1
  64. Jan 20 januari 2019 00:52

    Dalmau deed in ieder geval nog zijn best. Zet die jongen er volgende week alsjeblieft weer in.

    15
    1
  65. Joe 20 januari 2019 00:43

    Tja …. wat moet je hier nu van zeggen?

    We kunnen natuurlijk individuele spelers noemen (en een paar spelers verdienen dat eigenlijk ook). Maar we hebben als team verloren … en terecht ook. Spelers en trainer samen dus!!!
    Opstelling weer creatief bedacht maar daar moet je in de breedte van je selectie meer kwaliteit voor hebben met meer stabiel spelersmateriaal. Het lijkt me al een tijdje duidelijk dat we dat niet hebben.
    Spelers staan niet op de positie waar ze het meeste effect hebben. Bij gebrek aan beter worden ze op een andere positie gezet waar het rendement vervolgens ook verre van uitblijft. Onze spelers hebben behoefte aan vaste patronen en een vetrouwde opstelling … en dat is er nu niet.

    Maar binnen de gekozen opstelling brengen de meeste spelers niet genoeg.
    Sommige spelers zijn gewoon niet goed genoeg voor de basis (en misschien zelfs
    niet voor het eredivisieniveau).

    Het moet anders en het wordt tijd dat de staf en de selectie dit ook inzien!!!

    12
    1
  66. Henk 20 januari 2019 00:41

    Ik heb al 20 jaar een seizoenskaart maar ik kap ermee verschrikkelijk kutelftal

    9
    12
  67. Bas 20 januari 2019 00:39

    Waarom Breukers en van hintum eraf halen? Juist hun inzet hadden we nodig vanavond. Ik snap de trainer niet.

    18
    1
  68. Noh 20 januari 2019 00:38

    Blaswich is gewoon een goeie keeper. Is net als dat je bij Man U zou zeggen dat De Gea te slecht is terwijl die verdediging gewoon te matig is 😂 Maar wat Arthur hier onder zegt klopt helemaal. Maar ja we zullen zien waar het eindigt dit seizoen.

    2
    3
  69. Arthur 20 januari 2019 00:34

    Inderdaad zijn ‘verbijsterend’ en ‘zielloos’ de enige woorden die je vuil hoeft te maken aan deze wedstrijd. Kuwas en Duarte deden hun best…de rest bakte er geen pepernoot van. Echt geen moment het gevoel gehad dat er iets te halen was… Dos Santos, Czyborra, Droste, van Nieff…ze kunnen allemaal na dit seizoen weer op zoek naar een andere club…of ze moeten heeeeel gauw uit een ander vaatje gaan tappen! Verliezen is tot daar aan toe, maar dit was gewoon diep triest! Zonder Kuwas en Peterson zou je gewoon meedoen om de degradatieplekken!

    10
    1
  70. Wmwmwmwm 20 januari 2019 00:30

    Denk niet eens dat er iemand is die iets over de punten te klagen heeft die we tot nu toe hebben gehaald. Maar het lijkt of er in uitwedstrijden niet op 100% wordt gespeeld, op een enkele wedstrijd na. Verder vind ik zeker niet dat alles de schuld van Wormuth is, maar vind wel dat hij veel wisselt in zijn basisopstelling, iets wat John Stegeman juist niet deed waardoor er vastigheden waren en veel spelers meer vertrouwen kregen en de spelers die er naast stonden nog meer hun best moesten doen om toch in de basis te mogen staan. Ook snap ik niet zo goed dat Wormuth altijd een beetje sarcastisch overkomt na een verloren wedstrijd. In het begin, toen alles goed verliep was dat leuk, maar vind het steeds vaker storend aan hem. Hopen dat de rest van het seizoen goed verloopt en dat we tussen plaats 8 en 15 kunnen eindigen! Denk zelf dat dat reeël is

    4
    1
  71. Henry 20 januari 2019 00:22

    Deze trainer is niet meer te volgen
    Man ga trainers opleiden in plaats van spelers lIJden
    Zie je het dan niet dat het steeds voetballend slechter gaat en we denken dat wij met 20 man in het veld staan gezien de passes naar de tegenstanders
    Hebben niet voor niets een ander kleur shirt
    Nou dan

    4
    5
  72. Noh 20 januari 2019 00:20

    Wie niet ziet dat we Armenteros nodig hebt snapt het niet. We missen een creatieve spits/ca. Kuwas in de spits werkt alleen als je over de grond speelt, deden ze ook niet. En Blaswich de schuld geven slaat al helemaal nergens op. Houd ook goeie ballen tegen.

    8
    5
  73. henniebrinkman 20 januari 2019 00:19

    Sukkels 😥

    7
    1
  74. Bennie 20 januari 2019 00:18

    Hoe lang blijven we de punten nog thuis pakken??
    uitwedstrijden zijn een drama, de achterhoede is zo lek als een mandje, svp tijdens deze transferperiode nog een ervaren linker en rechter centrale verdediger.

    9
    3
  75. Henry 20 januari 2019 00:16

    Bedroevend voetbal
    Was nou maar naar t buitenland gegaan in de winterstop
    Wormuth waar ben je mee bezig als je roept de focus op de verdediging te leggen
    Bah bah

    7
    1
  76. Peterje57 20 januari 2019 00:08

    Na minstens30keer de bal naar de tegenstander te schieten hebben we verloren gek he angsthazen zijn het

  77. Pp 20 januari 2019 00:06

    Na minstens 30keer de bal aan de tegenstander te geven hebben weverloren raar he angsrhazen

  78. Stulanowski 20 januari 2019 00:03

    @henri

    Vind merkel, Duarte en kuwas iig al stukken beter. En we hebben het hier over Thomas Bruns toch? Die hier voor een paar jaar terug volledig vergruisd werd.
    Nogmaals als het kut is is het kut, en mag dat gezegd worden. Maar mensen moeten niet overdrijven door te gaan blèren dat spelers als IBH en Bruns ,die bij hun vorige clubs geen pepernoot geraakt hebben, de “missing link zijn.”
    Ik zie trouwens altijd nieuwe mensen reageren of dezelfde als het slecht gaat of we verliezen. Als het slecht gaat lijkt het wel alsof hier “Dotan praktijken” gebeuren.

    6
    8
  79. HAFC1903 19 januari 2019 23:59

    Wormuth slaat de spijker op zijn kop, thuis hoeft er niks gezegd te worden en is er 200% inzet, uit kan er van alles gezegd worden en is er 0 inzet..

    12
  80. Gerard 19 januari 2019 23:58

    Mensen, ik ben echt uitgekeken op Wormuth, de schuldige is de trainer niets meer en niets minder!
    Graag een goede aanvaller en een goede verdediger aantrekken en wormuth wisselen.

    11
    4
  81. Thomas 19 januari 2019 23:56

    De eindverantwoordelijken bij Heracles zullen vannacht wakker schrikken met het schrikbeeld van NEC. Zesde plaats bij het ingaan van de winterstop, onder leiding van een Duitse coach. De rest is geschiedenis.

    12
    4
  82. Hans 19 januari 2019 23:55

    Meest onavolgbare trainer ooit bij heracles.
    Twee backs die het prima doen dit seizoen(Breukers en v Hintum )zomaar weer passeren voor oa cyborra die er werkelijk geen pepernoot van kan.
    Dan voorin opeens met dos Santos aankomende terwijl je Dalmau en vd Water op de bank hebt.
    Dan ook nog eens je enige klasse spelers Peterson en Kuwas eruit halen.

    21
    1
  83. Zwolle 19 januari 2019 23:55

    Gauw een grasmat erin
    Beter voor de uitwedstrijden
    Meer spelers die voor ons willen spelen

    11
    1
  84. 1903 19 januari 2019 23:54

    vd Buijs heeft maar weer is aangetoond dat ie niet basis moet beginnen

  85. Stef 19 januari 2019 23:53

    Ergste is nog dat je blij mag zijn met 3 0
    Dubbele cijfers was gewoon mogelijk geweest

    10
    3
  86. Herman 19 januari 2019 23:49

    Heracles Almelo er is maar 1 oplossing. Armenteros terug halen

    4
    5
  87. Stef 19 januari 2019 23:48

    8 verliespunten boven de degradatiestreep

    5
    5
  88. HAFC1903 19 januari 2019 23:44

    Dr is nog een oplossing: Peterson weg voor een paar miljoen en sammie halen

    7
    1
  89. beewee72 19 januari 2019 23:43

    Snap niet dat er nog mensen mee gaan naar een uitwedstrijd!
    -Een nederlaag is bijna een garantie
    -Kost je minimaal een halve dag
    -kost geld (als je naar de Action gaat heb je er er meer waar voor)
    -Niet goed voor je hart
    -4 dagen zeuren en klagen op het werk
    En zo nog meer……
    En dan maar lopen blaten dat je een fan bent, fok off!
    Ik ben ook fan…… van thuiswedstrijden, want daar kan het op de 1 of andere manier wel!
    Thuis wordt wel gevoetbald, thuis wordt wel strijd geleverd, thuis is er wel voetbal slimheid.
    Waarom alleen thuis??
    Volgende week als thuis-fan maar weer eens kiek’n wat’t wordt…..

    8
    7
  90. henk 19 januari 2019 23:39

    Ven eigenlijk wel klaar met Wormuth en zijn onnavolgbare opstellingen en uitspraken. Zet nou verdorie eens een aantal wedstrijden de beste spelers op de mat!

    Iedereen snapt dat ih begin vh seizoen spelers nog aan elkaar moeten wennen. Maar als het team na de eerste competitiehelft en trainingskamp nog steeds bijna geen automatismen hebben en elkaar niet weten te vinden, gaat het dan nog wel komen?

    Fijn dat jullie een extra lang trainingskamp hebben gehad door niet ver te hoeven reizen. Waar is die extra tijd eigenlijk voor gebruikt, klaverjassen?

    13
    1
  91. Stef 19 januari 2019 23:38

    Krijg je weer zo’n K persconferentie.

    Bla bla.

    Je kan er geen fuck van Frank

    9
    3
  92. L. De Behanger 19 januari 2019 23:38

    Totaal gebrek aan passie, strijd en overtuiging. Waar is in vredesnaam dat wekelijkse gegoochel met de opstelling goed voor ? Stel gewoon je vaste 11 basisspelers op, szyborra, van nieff, dos santos etc zijn niets toevoegende eenheidsworsten evenals jesper Drost. Daarnaast mag ik hopen dat er geen scouts de vrieskou hebben getrotseert om kuwas en peterson te bekijken.

    13
  93. Rr 19 januari 2019 23:37

    Volgend jaar maar inschrijven voor klaverjassen. Hoeven ze niet te lopen met passie en strijd.
    Wat een kansloos gedoe. Heb geloof ik maar 1 goede aanval te zien. Vrijwel het hele team onmachtig. Kunnen deze avond niet eens naar de zelfde kleur spelen. Laat ze maar naar Bruns terugkijken dan zien ze hoe ze aan een wedstrijd moeten beginnen. Wat een KANSLOZE NEDERLAAG. Heracles SCHAAM JE.

  94. Frans up 19 januari 2019 23:36

    Gert Jan Verbeek nog vrij?

    6
    13
  95. Zwolle 19 januari 2019 23:36

    Alles wat je fout kunt doen ging fout

    10
  96. Thomas 19 januari 2019 23:36

    De zoveelste echt waardeloze wedstrijd van Heracles dit seizoen. Maar dan ook echt op een manier dat het nergens op slaat. Het zorgwekkende is dat er nul ontwikkeling, nul idee, nul bezieling en nul leiding is.
    Wie krijgt er spirit in deze ploeg?

    11
  97. Bertus 19 januari 2019 23:35

    Geen team , geen voetbal vermogen, geen inzet en kwaliteit genoeg
    Triest!

  98. Arend 19 januari 2019 23:34

    Dalmau in 20 minuten al meer laten zien dan alle aanvallers in de andere 70. Duarte speelt als een natte krant vandaag.

    10
    2
  99. Foppe 19 januari 2019 23:33

    Ik heb genoten van Bruns.

    18
  100. Tjeerd 19 januari 2019 23:33

    Professor Wormuth,
    Rot op met je tactische gelul en je basis 15 a 16! Strijd Gvd en vastigheden! Die Duitsers bakken er sowieso allemaal niks van vanavond!

    9
    1
  101. Sjon 19 januari 2019 23:33

    Doe is even normaal met je wormuth raus

    10
    11
  102. Foppe 19 januari 2019 23:32

    Wie moet anders de schuld krijgen. De trainer werkt met ze en maakt de opstelling. Hij begrijpt volgens mij niets van het Nederlandse voetbal. Taktisch bijzonder zwak.

    13
    3
  103. herman 19 januari 2019 23:31

    Kuwas eruit en Dos Santos staat er nog steeds in. Verbijsterend!

    7
    2
  104. Kris 19 januari 2019 23:30

    En voor ongeveer de 4e/5e keer dit seizoen, ga je er in een uitwedstrijd af op agressie. De spelers die dat van nature wel hebben zitten allemaal op de bank (Breukers, van Hintum, Dalmau). Agressie is een kwaliteit die onderschat wordt in het nederlandse voetbal. Rossmann heeft dat nog wel, de rest wil allemaal “lekker voetballen.” Ik wil graag een Bentley…, maar ook dat gaat niet gebeuren…

    14
  105. Chris 19 januari 2019 23:30

    Groningen feller, heracles opstelling weer waardeloos (waarom toch Wormuth uit dat gegoochel?).
    Vd Buijs als verdediger de potentie nog (weer) niet waargemaakt (zou het er nog uit gaan komen?).
    Bruns klasse!

    13
  106. Henri 19 januari 2019 23:30

    @Stul. Welke speler van ons is beter dan Bruns dan????

    11
    1
  107. EK uit D 19 januari 2019 23:29

    Ik begin te twijfelen aan de kwaliteiten van onze trainer.

    * onbegrijpelijke opstelling
    * elke week een andere opstelling
    * onbegrijpelijke wissels

    Ik snap hem totaal niet meer.

    24
    1
  108. HAFC1903 19 januari 2019 23:29

    Vind het wel jammer dat Wormuth de schuld krijgt, oke hij wisselt veel maar de inzet kan hij niks aan veranderen en dat is het grootste probleem in uitwedstrijden.
    Volgende week weer thuis dus dat scheelt al een hoop.

    3
    14
  109. Waldo 19 januari 2019 23:28

    Zo weer hard klappen voor de spelers trek je bek eens open dit is een drama flederus waar blijft die cv met ervaring

    9
    1
  110. Stulanowski 19 januari 2019 23:28

    Hahaha Henri schei toch uit. Als het kut is, is het kut. Maar blijf wel normaal doen. De trollen komen weer onder hun stenen vandaan hoor.

    4
    3
  111. ice 19 januari 2019 23:27

    We zijn het seizoen lekker begonnen zie ik. Bijzondere opstelling (wederom).

    Jammer hoor, het is nou niet dat Groningen de sterren vd mat speelt. Ze werken er alleen veel harder voor.

    Maar goed zo komen we vanzelf wel op de ranking die Wormuth wel goed vindt voor ons.

    10
  112. Roberto 19 januari 2019 23:27

    Dos Santos doet toch helemaal niet mee?!

    8
    2
  113. Joop 19 januari 2019 23:26

    Veel plezier volgende week tegen Zwolle!
    Stelletje prutsers!

    12
  114. Foppe 19 januari 2019 23:26

    Nederlaag voor 100% op het Konto van onze trainer. Heracles zijn krenten kakkers, 6 miljoen op de bank en de ploeg is een ramp!

    13
    2
  115. Polly 19 januari 2019 23:26

    Ein fahler der Trainer. Met zijn onnavolgbare opstellingen.

    Wormuth Raus!

    13
    3
  116. HAFC1903 19 januari 2019 23:24

    Het is werkelijk waar niet te geloven hoe slecht onze uit wedstrijden zijn, had kort na rust nog beetje hoop maar niemand toont inzet en dit is de zoveelste dikke nederlaag.
    Weekend weer verpest👍

    14
  117. Stulanowski 19 januari 2019 23:24

    Zet die knoester d’r maar gewoon in. Zie niet graag dat spelers zomaar basis staan. Maar deze jongen kan met geen mogelijkheid slechter zijn dan van den Buijs.

    12
    2
  118. Henk 19 januari 2019 23:24

    Waardeloos

    17
    1
  119. Evert 19 januari 2019 23:24

    Wormuth rot op en de hele technische staf. Praatjes vullen geen gaatjes. Zoveelste uit debacle.

    14
    9
  120. Arthur 19 januari 2019 23:23

    Geen enkel moment aanspraak kunnen maken op überhaupt een punt. Enige leuke voor de meegereisde supporters is dat ze Bruns zien uitblinken…

    10
    1