Praat mee: Heracles – PEC Zwolle

22 januari 2019

Heracles speelt de eerstvolgende wedstrijd tegen PEC Zwolle. Na het debacle tegen FC Groningen heeft Heracles wat recht te zetten voor eigen publiek.

De wedstrijd is op 26 januari en begint om 18:30.

119 reacties

  1. marco 30 januari 2019 10:01

    @Jan.Vak g is toch ook niks an,behalve de prijs dan.Kom naar mijn vak.vak q

    2
    1
  2. Jan 27 januari 2019 00:42

    Zat vanavond weer tussen provocerende uit-supporters (deze keer van Zwolle). Weer bijna trammelant en de vele stewards zijn dan nergens te bekennen.
    Was bijna de enige met een Heracles-pet in vak G.
    Voor mij geen jaarkaart meer !
    (en dan kom ik al 45 jaar naar Heracles)
    Groeten en veel succes

    3
    5
  3. Roy 27 januari 2019 00:28

    Zo hè wat een zuurpruimen hier zeg, met zulke supporters wordt het dus nooit wat.

    Het was niet best maar doe ook niet alsof weer er ineens niets mar van kunnen. 2-2 was absoluut mogelijk en misschien wel terecht geweest. Van de Buijs een natte krant en peterson zwaar uit vorm, dat klopt zeker.

    3
    5
  4. John 26 januari 2019 23:52

    1903 ik noem Pröpper ook en die is volgens mij ook geblesseerd. Het gaat er dus niet om of een speler geblesseerd is of niet , maar over hoe iemand presteert en dat is bij het overgrote deel van de selektie ver onder de maat.

    2
    2
  5. 1903 26 januari 2019 22:21

    John, ik in de war? Jij noemt jakubiak die gewoon blessa heeft

    1
    3
  6. John 26 januari 2019 21:12

    1903, ben je in de war of zo! Als je niks te zeggen hebt, zeg dan niets

    4
    1
  7. 1903 26 januari 2019 21:03

    John, azijnzeikerd…. redding 1e helft gezien van blaswich? Wereldredding anders was het al 0-2 met de rust en dan noem je ff jakubiak in je opmerking , john hij is geblesseerd! Dus weet niet wat van onzin je uitkraampt! Rot lekker op na 053!

    3
    7
  8. John 26 januari 2019 20:59

    Wat een slap zootje!

    Blaswich: beperkte keeper. Pakt geen punten.
    Breukers: werkt hard. Altijd een voorbeeld.
    Czyborra: ? Waar is Van Hintum (Czyborra mag
    zijn veters nog niet strikken).
    Van Hintum: goede back. Maakt ook aanvallend zijn meters.
    Van den Buuijs: wat een slapzak. Heeft alleen
    nog maar punten gekost.
    Pröpper: hoop dat hij snel terug is!
    Droste: doe mij maar Breukers.
    Rossmann : veel te wild en lakoniek
    Sama: als er een club kot strik erom en
    wegwezen (t.e.a.b.).
    Drost: voegt niets toe.
    Duarte: heeft zijn momenten, maar veel te
    vaak onzichtbaar.
    Van Nieff: voegt niets toe.
    Osman: talent maar kan het niet alleen.
    Jakubiak: veel te wisselvallig.
    Merkel: tegenvaller. Heeft niet voor niets
    zoveel clubs versleten.
    Kuwas: veruit de beste, maar kan het niet
    alleen. Heracles is veel te afhankelijk
    van hem.
    Dalmau: werkt hard, maar scoort niet en is
    voetballend heel beperkt.
    Peterson: hopeloos uit vorm al vindt hij zelf
    volgens mij van niet. Speelt alleen
    voor zichzelf.

    Van der Water, Dos Santos en Konings: leuk, maar volkomen overbodig.

    Volgens mij is de rest er alleen om de selektie kompleet te maken.

    Van bovenstaande wordt je niet vrolijk, maar het is volgens mij wel de realiteit.

    10
    6
  9. Hafc 26 januari 2019 20:57

    Johannes wat lul jij nou weer voor onzin!? De trainer heeft geen enkele speler meegenomen..? Allemaal gescout door Mark-Jan, wat makkelijk om alles op de trainer te gooien! Die kan er ook niks aan doen dat Van den Buijs zijn mannetje laat lopen en dat Peterson een penalty niet benut! Meteen zeggen dat de trainer er niks van bakt is lekker makkelijk.. In het succes seizoen hadden we na de winterstop ook een gigantische dip.. Geen man over boord dus en hou is op met zeiken allemaal, anders stonden jullie wel zelf op het voetbalveld of in het bestuur!

    1
    11
  10. Rr 26 januari 2019 20:51

    Als de slechtste man in het veld de penalty mag nemen zegt dit al genoeg. Peterson heeft geen pepernoot geraakt en mag de hele wedstrijd blijven staan. Waar is van de Water? Is die geblesseerd of ook een miskoop?
    Peterson volgende week niet opstellen.
    Denk dat we na de laatste 7 wedstrijden niet veel punten meer pakken. Op deze manier kan iedereen van ons winnen. Haal Monteiro en Armenteros terug dan hebben we iemand die doelpunten kan maken en een gifkikker of het middenveld. Ook die ontbreekt in het team.

    8
    3
  11. Steven1903 26 januari 2019 20:49

    Wat een vertoning. Niemand lijkt te willen vechten, met uitzondering van Osman, Rossmann en Duarte imo. Te gehaast. De basis is al niet op orde, vanaf de uittrap al. Janis knalt de bal maar ergens op geluk naartoe en vervolgens is het maar hopen op de fout van de tegenstander.
    Om met dit in het achterhoofd uit wanhoop ook nog het lef te hebben om met 3 man achterin te spelen? Krankzinnig.

    Ik snap wel waarom mensen voor Ajax zijn, of voor PSV. Maar dat is te makkelijk.Wij zijn Almelo en kunnen beter dan dit. COME ON!

    4
    5
  12. johannes 26 januari 2019 20:49

    Jammer …. Deze trainer heeft het niet in zich. zo eerlijk moeten we zijn. Ook de spelers die hij mee heeft genomen presteren niet naar verwachting. Het bestuur moet aktie nemen anders ben ik bang dat het degradatievoetbal wordt.

    10
    1
  13. Leo 26 januari 2019 20:40

    Trouw supporter en zal het ook altijd blijven maar wat een waardeloos beleid op deze manier.
    Betalen we daar nu 200-300 per jaar jongens ?!! Ik ben er voor volgend jaar nog niet uit . Misschien maar eens een seizoen op afstand volgens via Fox Sports. Kan ik tenminste deze ergenis wegschakelen . Bah

    12
    2
  14. Henk 26 januari 2019 20:34

    Wat zal er gaan ontploffen binnen de selectie? Ik vermoed dat onvrede heerst over wormuth zijn aanpak en dus zijn wisselvalligheid

    5
    1
  15. Sjarrel 26 januari 2019 20:34

    Blaswich – 6,5
    Breukers – 7
    Rossmann – 7
    Vd buijs – 4
    Czyborra – 3
    Merkel – 6
    Osman – 5
    Duarte – 6
    Kuwas – 6
    Dalmau – 7
    Peterson – 3

    Drost – 5
    Dos santos –
    Konings –

    Man wat was onze linkerkant slecht zeg. Niet normaal. Alles ingeleverd…

    2
    3
  16. Joop 26 januari 2019 20:28

    We gaan weer voor handhaving, welkom bij deze zeer ambitieuze club halve seizoenkaarthouders!!!

    8
    1
  17. Kapitein 26 januari 2019 20:27

    He Fledderus, tijd om te vertrekken, een half jaar en enkel miskopen gehaald, da’s knap

    4
    9
  18. ice 26 januari 2019 20:09

    Maar voor de rest vd competitie hebben wij verder geen versterkingen nodig hoor bestuur.Als handhaving de ambitie is, dan zal dat nog wel lukken. Maar had dit seizoen het gevoel dat er meer inzat.
    Dat lijkt nu als een nachtkaars uit te gaan. Een voordeel: we komen eindelijk op een plek te staan die Wormuth wel goed vindt voor ons.

  19. John 26 januari 2019 20:08

    Slap verdedigen, geen kansen creëren en zelfs een strafschop niet binnenschieten. Wat een zootje Een aktie zoals bij die tweede goal heb ik bij Heracles in de hele wedstrijd niet gezien. Als je zelfvertrouwen (en kwaliteit) mist, ga dan eenvoudig spelen en toon op zijn minst scherpte en vechtlust!

    7
    1
  20. HAFC1903 26 januari 2019 19:59

    Hopen dat Fledderus nu eindelijk in de gaten heeft dat er een vervanger gehaald moet worden voor Van den Buijs en snel ook, nog 5 dagen: Armenteros + ??

    3
    5
  21. henk 26 januari 2019 19:57

    Er zit 0 zelfvertrouwen meer in het team dankzij Wormuth en zijn opstellingstombola. Echt jammer!

    11
    2
  22. Noh 26 januari 2019 19:56

    Wake up call voor het bestuur ; waar blijft Armenteros..

    4
    3
  23. ice 26 januari 2019 19:44

    Op naar het rechterrijtje 🙁 :(…

    10
    1
  24. Noh 26 januari 2019 19:34

    Drost erin 😂😂😂

    5
    1
  25. Leo 26 januari 2019 19:32

    Shitzooi hier
    Waardeloos team zo
    Wordt nog wat tot aan de eind van het seizoen…

    10
  26. Noh 26 januari 2019 19:24

    Blijkbaar niet veel geleerd van vorige week

  27. heraclassic1961 26 januari 2019 16:31

    Als Heracles jouw club is laat je dan vanavond horen! Laten we als 1 man achter de zwart-witten staan!!

    5
    7
  28. Black&white 26 januari 2019 15:37

    Wij zijn wat verwend geraakt met de jaren als supporter en dat mag ook.
    Heracles doet het al jaren naar behoren en elk jaar maken we stappen vooruit.
    Dit jaar waait er een andere wind met onze frank aan het roer.
    Dit gaat met vallen en opstaan.
    In eerdere jaren ging ik ook mee naar uitwedstrijden, zowel buscombi als ook eigen vervoer.
    Tegen de topclubs hadden we weinig kans maar het was desondanks een super tijd.
    De tijden zijn veranderd….
    Er gaan veel meer uitsupporters mee als toen en het is nog steeds super om erbij te zijn.
    Sinds enkele jaren zijn de prestaties op vreemde velden gewoon *ut met peren, dat was voorheen wel anders.
    Het verschil is veel te groot tussen uit en thuiswedstrijden en dat zie ik helaas aan de inzet en mentaliteit op het veld aan onze kant.
    De spelers zouden veel brutaler moeten zijn en niet terug zakken omdat we uit spelen? En waarom? Uit respect voor onze tegenstander?
    Nee, de spelers moeten respectvol zijn, maar tijdens de wedstrijd, moeten ze het bloed wel willen drinken van de tegenspelers.
    Brutaal zijn, gif erin. Met respect win je geen wedstrijd.
    Vanavond mogen wij met zijn allen ook weer brutaal schreeuwen en zingen naar onze spelers.
    Wat mij betreft mogen de spelers letterlijk naar voren gestuwd worden door ons gezang.
    Deran met de lippe!!!!
    Alleen 3 punten tellen vanavond met volledige inzet van het hele team vanaf de eerste seconde tot de laatste.
    Brutaal zijn en de tegenstander de wil opleggen.

    4
    5
  29. DDB 26 januari 2019 15:19

    Tegen Den Boschen Vitesse riep ik ook al dat het onzin was, maar ben het met je eens dat veel supporters leven met de waan van de dag. Ze baseren alles op de laatste 2 wedstrijden.

    4
    3
  30. Tom 26 januari 2019 14:42

    Ik schrik me altijd kapot als ik de reacties van de supporters lees. In de periode tegen Emmen was het allemaal hosanna en nu is Wormuth slecht. Wees blij dat je niet zoals NAC, Roda en Willem 2 elk jaar moet hopen dat je niet degradeert. Ik heb nog steeds vertrouwen in Wormuth en ik heb geen problemen met roulering zo lang wij het linkerrijtje halen. Kan me herinneren dat tegen Den Bosch werd gezegd dat t goed was dat er werd gewisseld. We zijn geen Utrecht, AZ of Vitesse. Supporters even terug naar de realiteit en dan zul je zien dat elke uitclub muv de top 3 iedereen ruk speelt uit. Zie bijvoorbeeld hoe de graafschap, Groningen en vvv hier speelden.

    11
    7
  31. Arnie 26 januari 2019 14:16

    Al dat gezeik over die verdediging, terwijl we dit seizoen gewoon een hele matige doelman hebben hoor! Laatste jaren werden persoonlijke fouten vaak rechtgezet door Brammetje, maar dat is dit jaar absoluut anders. Blaswich is gewoon echt geen puntenpakker, iets wat Castro wel was. Dus misschien een investering voor in de goal, bijvoorbeeld Kenneth Vermeer (misschien onrealistisch) proberen als Bijlow weer fit is.

    7
    7
  32. foppe 26 januari 2019 14:09

    robbert, ik vraag mij echt af, of hij ze met dit soort teksten klaar kan stomen. als een trainer vindt dat ze als een stel lamzakken hebben gespeeld, dan mag hij dat best noemen in de pers, het zijn geen kleuter. Alhoewel zo gedragen ze zich soms wel in het veld. IK wil vanavond ,11 echte kerels op het veld zien

  33. Robbert 26 januari 2019 12:31

    Lekker belangrijk wat onze trainer in de media zegt. Laat hij vanavond gewoon de mannen op de juiste plaats zetten en verder zwijgen. Allemaal zo gemaakt die perspraatjes vooraf. Je hoort elke week hetzelfde of wat hij zegt komt op hetzelfde naar. Ik moet de eerste trainer nog horen zeggen dat hij een labiele spelersgroep heeft die thuis een andere instelling laat zien dan uit. Dat ze deze week als lamzakken hebben getraind en hij er voor vanavond een hard hooft in heeft! Hij zou kunnen volstaan met: dames en heren ik ga met de volgende 11 spelen en met deze mannen blijft ik de komende weken spelen. Bij schorsingen en/of blessures staat de backup van de betreffende speler in de basis. Even de namen van de geblesseerde spelers opnoemen en klaar is hij. Alvast slap gelul er omheen zit je toch niet op te wachten, helemaal niet op de inhoud toch Foppe ! 😳 Wormuth moet ze klaarstomen, de juiste 11 opstellen en laten staan en zo ver krijgen dat ze ons (kunst)gras wel willen opvreten, meer hoeft hij niet te doen.

    2
    4
  34. Black&white 26 januari 2019 12:15

    ⚽️matchday⚽️
    Vandaag moet er met het mes tussen de tanden gewonnen worden.
    Na de disseptie van vorige week moeten we vanaf de eerste seconde laten weten dat de 3 punten in Almelo blijven.
    Hopelijk vandaag met een fatsoenlijke opstelling zonder vreemde wissels ⚽️⚽️⚽️

    3
    1
  35. Foppe 26 januari 2019 10:16

    De rest van de tekst spreekt mij wel aan.

    2
    2
  36. Foppe 26 januari 2019 10:15

    Als ik lees, zie onder, dat onze trainer het tegen Groningen niet slecht vond, vraag ik mij af in welk stadion hij zat.

    “We speelden in Groningen niet zo slecht, maar de houding was minder. Je speelt voor de stad, de club, de supporters, sponsors en medewerkers. Daarna kun je aan jezelf denken. Iedereen wil graag goed spelen, maar ik wil ze bewust maken van het feit dat het om meer gaat dan alleen voetbal. De houding in trainingen was al goed, maar dat was deze week echt fantastisch. Ik hoop dat morgen ook in de wedstrijd te zien, en dan het liefst een beetje meer. We zijn in een situatie die beide kanten op kan. Als je uit niet wint moet je de punten thuis pakken. We hebben zo snel mogelijk punten nodig om richting de 35 punten te komen. Daarna moeten we verder kijken, maar het eerste doel is de wedstrijd van morgen.”

    3
    4
  37. Lucenskedee 26 januari 2019 09:45

    Het woordje zielloos voetbal wil ik niet meer zien of horen.

    3
    1
  38. Kris 26 januari 2019 09:37

    Ik hoop eigenlijk vooral dat het elftal de rug recht vanavond en zich revancheert voor die afschuwelijke kutpot van vorige week. Dat de trainer zegt dat we meer als team moeten voetballen begrijp ik ook, maar daar heeft met zijn chronische gehussel ook een negatief aandeel in. Ik verwacht een geinspireerd Heracles dat er 90 minuten opklapt.

    5
    1
  39. Stulanowski 25 januari 2019 23:24

    Vind het wat makkelijk om nu te zeggen dat Peterson en kuwas slecht hebben gespeeld en hierdoor niet hun “visitekaartje” niet afgeven. Terwijl het hele team kut met peren was. Peterson blijf ik, ondanks dat hij er 10 ingelegd heeft, een hele matige voetballer vinden. Als hij niet scoort zie je hem niet. En kuwas is een speler die in de spits moet komen en er niet al moet staan. Als aanvaller ben je nou eenmaal het meest afhankelijk van het team en als het daar al niet loopt, loopt het voor in vaak helemaal niet.

  40. Robbert 25 januari 2019 22:28

    Ik heb de indruk dat onze spitsen Kuwas en Peterson er gewoon niet met hun kop bij zijn. Als ze zo blijven spelen zoals tegen Groningen dan komen ze nooit bij ons weg. Ik snap het niet, je wil graag weg, hoger op (meer geld bedoelen ze) en dan speel je tegen Groningen een draak van een wedstrijd, Daar trapt toch geen enkele club in? Slecht spelen tegen de nummer 17 van de eredivisie is niet bepaald een visitekaartje afgeven.

    Laten ze morgen hun best doen en laten zien wat de heren in hun mars hebben. De laatste kans om weg te komen is morgen. Slecht spelen is blijven!

    5
    2
  41. Foppe 25 januari 2019 21:35

    Dat vind ik niet gek. Ze doen er ook alles aan om weg te komen. Maar zonder gekheid, laat ze lekker blijven, jaartje er bij en verkopen in de zomer.

    1
    4
  42. Thomas 25 januari 2019 20:59

    Er is geen enkele club die zich heeft gemeld voor Kuwas of Peterson.

  43. Robbert 25 januari 2019 19:29

    Laat komen deze man👍

    9
    4
  44. Tim 25 januari 2019 17:32

    Geruchten dat monteiro komt

    7
    10
  45. KO 25 januari 2019 16:24

    @Lee Heracles zou volgens mij dan in de hoofdklasse uitkomen, wat betekend dat je zaterdag/zondagmiddag speelt en daardoor 2 volwaardige elftallen van 18 man moet hebben. Ook moet alle spelers onder de 23 jaar zijn. Als spelers tussen de 21 en 22 7x in de basiself of 45 minuten meespelen niet meer voor het 2e mogen uitkomen.

    5
    1
  46. LEE 25 januari 2019 16:20

    Van betere tegenstand worden de beloften ook beter, dat is toch ook wel wat waard als aanvulling bij het 1e

    4
    1
  47. smurf 25 januari 2019 16:19

    Onze trainer is weer bezig met zijn snuggere uitspraken, ‘Voetballer zijn is een beroep, met verantwoordelijkheden’. Niet alleen voetballers hebben een verantwoordelijkheid meneer Wormuth, daar hoort een trainer ook bij. Een trainer heeft de verantwoordelijkheid om elke week de beste 11 op te stellen en om er voor te zorgen dat ze met de juiste mentaliteit de grasmat op gaan.
    Het is erg makkelijk om met het vingertje naar de spelers te wijzen en te zeggen dat zij veel verantwoordelijkheden hebben, meneer Wormuth u heeft er nog veel meer.

    10
    2
  48. Frans up 25 januari 2019 16:18

    Lee, dat kost veel geld, geld dat Heracles er niet in wil of kan stoppen. Ze zien de meerwaarde niet, ik ook niet.

  49. LEe 25 januari 2019 16:13

    Off topic: ik lees net een stukje dat de beloften liever geen kampioen worden omdat ze dan dan wellicht moeten promoveren. Weet iemand waarom niet? Pec is op zoek naar meer kwaliteit voor hun beloften als ze promoveren. Zij willen dus wel, waarom wij dan niet?

  50. Robbert v2 25 januari 2019 11:13

    Ach jongens laat je toch niet Foppe….

    3
    2
  51. 1903 v2 25 januari 2019 07:46

    1903, ikzelf heb in een ver verleden ook regelmatig met de naam 1903 gereageerd, maar blijkbaar is op deze naam zonder mijn weten een claim gelegd, dus ik zal dr vanaf blijven

  52. Michiel 25 januari 2019 07:27

    Komt sws niks bij ! Selectie is breed genoeg zelfs al zouden Kuwas en Peterson vertrekken

    6
    1
  53. Stef 24 januari 2019 22:19

    Nog een week is de transfermarkt open. Gaat er nog wat gebeuren bij onze club?

    4
    2
  54. 1903 24 januari 2019 21:31

    Rossmann staat tenminste zijn mannetje en gaat de duels hard in, afgelopen wedstrijd bij groningen ff goed 2x hard doorgaan op de spelers om een signaal af te geven! Zoals het hoort! Als propper weer naast hem komt gaat het alleen maar beter! En knoester voor de leeuwen gooien waarom niet? Kan geen kwaad! Boetius moest dat toen ook jaren terug in de klassieker en wat was die goed en belangrijk! Dus give it a Try!

    14
    2
  55. Foppe 24 januari 2019 21:29

    1903, mijn mening TOV rossman is nog nooit veranderd, ik vind het niks.

    3
    13
  56. 1903 24 januari 2019 21:25

    Beetje jammer dat ik vandaag zag dat er ineens nog iemand onder de naam ‘1903’ reacties plaatst. En foppe hou aub op met reageren of zet er wat zinnigs in.. word beetje gek van je commentaar, dan zeg je het 1 & dan weer het ander..

    2
    4
  57. Foppe 24 januari 2019 21:21

    Robbert, Vlaar is met een been beter, dan Rossman met twee. Zelfs geblinddoekt is Vlaar beter.

    3
    11
  58. Robbert 24 januari 2019 21:20

    Een heel marger 6-je voor Vlaar bij VI Foppe, terwijl Az gewonnen heeft. Rossmann kreeg daar ook een 6 😊

  59. Foppe 24 januari 2019 21:03

    Dan heb jij afgelopen weekend AZ niet gezien. Hij was een van de betere.Zet er een snelle vent naast.

    2
    1
  60. Robbert 24 januari 2019 20:39

    Hou toch op kerel, zo traag als dikke stront en wendbaarheid als een tank. Dat kan echt niet meer dat deze man nog in de eredivisie mag spelen, zegt meer over het niveau van de eredivisie dan de kwaliteiten van Ron.

    7
    2
  61. Foppe 24 januari 2019 20:34

    Hadden wij maar een Ron Vlaar. Die trekt zijn bek open, organiseert de verdediging en heeft uitstraling. Daar luisteren ze wel naar.

    3
    11
  62. Robbert 24 januari 2019 20:15

    Ps ik bedoel uiteraard Van de Pavert😉

  63. Robbert 24 januari 2019 20:13

    Foppe je hebt last van de ‘ Hollandse ziekte’ Dat zijn verdedigers die niet kunnen verdedigen maar wel en bal kunnen inspelen. Daarom krijg je hier soms ook van die korfbal uitslagen zoals recent 4-4! Kom op kerel, we klagen hier steen en been omdat onze verdedigers in de eredivisie de meest simpele fouten maken. Lachman, Jan Arie Van der Heiden, Peters, Vlaar (zo traag als dikke….), Bulthuis en Van de Pasveer om eens wat namen te noemen, ze kunnen er geen pepernoot van en spelen allemaal in de eredivisie.

    Rossmann doet tenminste wel waarvoor hij is aangetrokken. En soms is het simpel en moet hin de bal naar voren rossen! Verdedigen doe je trouwens met zijn alleen als de tegenstander de bal heeft. Ik zie ook veel tegengoals ontstaan omdat nze aanvallers of middenvelders in de fout gaan.

    8
    1
  64. 1903 24 januari 2019 19:53

    Nicholai Boilissen? Geen speeltijd bij Kopenhagen nadat hij in 2016 is verkocht door Ajax. Zou huur met optie tot koop proberen

    1
    7
  65. Foppe 24 januari 2019 19:49

    Geert opbouwen hoeft maar naar dezelfde kleur spelen, zou al heel prettig zijn.

    2
    1
  66. Geert 24 januari 2019 19:05

    Tjonge jonge. De ene keer moeten we een kerel achterin hebben die kan bikkelen. Opbouwen was overbodig. Nu hebben we die verdediger in Rossmann. Moet ie ineens ook kunnen opbouwen.

    Mensen, spelers als Birger Meartens komen maar eens in de 15 jaar naar Heracles. Daar moet je geluk mee hebben.

    Sama was een gokje. Zo af en toe gok je mis, shit happens. En heel misschien komt hij nog eens sterker terug of was de wedstrijd tegen PSV een incident.

  67. Foppe 24 januari 2019 18:24

    Heren, ik zou bijna zeggen,, noem eens een duel die rossman heeft gewonnen en ook graag een pass over meer dan 5 meter die aan komt. Lekker op de bank met die gast en in juni afscheid nemen. Samen met Sama.

    4
    12
  68. Hafc1903 24 januari 2019 18:23

    Als je de play-offs wilt halen moet je dit soort wedstrijden ‘gewoon’ winnen.

    Bekeruitslagen tot nu toe gunstig, dus plek 8 waarschinlijk ook play-offs.

    5
    1
  69. Robbert 24 januari 2019 17:31

    Ik zie wel Foppe, je hebt er geen kijk op 😊😉😂 Zoals hier al door enkelen is aangegeven, Rossmann is de enige kerel achterin en dat hebben we nodig. Ik ben ook niet echt gecharmeerd van Van de Buijs, maar we hebben geen alternatief die veel beter is dan hij. Bovendien is Van den Buijs, met zijn goede pass, opbouwend goed te gebruiken. De jonge Feyenoorder kun je niet zo maar voor de leeuwen gooien. Van Nieff is zo traag als ….. , Tim van de Berg is er ook nog niet. Het is te hopen dat Jeff Hardeveld weer zijn minuten gaat maken, ik vind hem wel een goed alternatief. Maar dat kan nog wel weken duren. Gewoon met de 11 beginnen die ik genoemd heb en laat ze voorlopig staat!

    6
    3
  70. DDB 24 januari 2019 17:29

    Van de Buis kan ook niet. Valt elke wedstrijd door de mand. Speel dan maar met Droste als CV of Ging vorig jaar nog redelijk. Beste is natuurlijk een nieuwe CV die zich bewezen heeft, maar dat gaat toch niet gebeuren.

  71. Hans 24 januari 2019 17:29

    Gewéldig……of anders good old Folkert Velten. Begint hier steeds gekker te worden…..terwijl we in Dalmau een uitstekende spits hebben rondlopen.

    11
    1
  72. spitsenoptie 24 januari 2019 17:13

    zou glynor plet nog willen voetballen? of anders boere huren.

    12
  73. Nvb 24 januari 2019 17:07

    @ foppe
    Laten we vooral rossman er ook nog uithalen dan blijft er helemaal geen echte kerel meer over achterin.
    De selectie heeft nu al te veel mooi weer voetballers en dan wil je 1 vd weinige fysiek sterke spelers ernaast zetten ?
    Misschien is ie in de opbouw niet zo sterk maar hij is wel de enige echte verdediger die we hebben! En dat is nou juist een type waarvan we al jaren roepen dat we die nodig hebben. Dat we veel bal verlies hebben ligt vooral aan het gebrek aan fysieke kracht op t middenveld en niet zozeer aan de opbouw van achteruit!
    Als we dan toch nog een speler moeten halen zou ik wel een type pelupessy erbij willen hebben die fysiek sterk is ,vuile meters maakt en de andere middenvelders de ruimte geeft om vrij uit te voetballen !

  74. L. De Behanger 24 januari 2019 16:55

    @foppe, wat zijn de altenatieven centraal achterin ?

  75. Foppe 24 januari 2019 16:49

    Robbert, aub rossman en van der Buijs er uit. Rossman is een mandekker, die Kan voor geen meter meevoetballen en van der Buijs heeft geen ballen in de duels.

    2
    7
  76. Robbert 24 januari 2019 16:03

    We kunnen er ook voor kiezen om alle uitwedstrijden schriftelijk af te doen 😉😂. Dan komt er 3-0 op het wedstrijdformulier te staan☺️

    Alle gekheid: Blaswich

    Breukers, Rossmann, Van den Buijs, Van Hintum

    Duarte, Merkel en Osman

    Peterson, Dalmau en Kuwas

    De enige opstelling waarbij we succesvol kunnen zijn. En vervolgens deze opstelling de komende 5 wedstrijden laten staan, ook als het tegen zit. Niet aanpassen op de tegenstanders en geen personen er in zetten die als 2e man worden gezien. En helemaal geen groentjes, die niver nooit op eredivisie niveau gespeeld hebben.

    13
    2
  77. Stulanowski 24 januari 2019 15:55

    Usain Bolt stopt als voetballer. Helaas, daar gaat onze spits…

    1
    4
  78. Foppe 24 januari 2019 15:25

    Welkom nieuwe jaarkaart houders, blij met jullie steun, en jullie er de komende jaren ook bij mogen zijn. Tip van mij, kijk geen uitwedstrijden, want daar heb je de hele week last van.

    9
    2
  79. club groeit 24 januari 2019 14:04

    500!

    Als koper van de vijfhonderdste halve seizoenkaart feliciteerden we Maurits net met een nieuw thuisshirt
    500 nieuwe seizoenkaarten erbij{halve} hulde!!

    17
    1
  80. mike 24 januari 2019 14:00

    enige mevrouw die er rond loopt in de selectie is uitgerekend van Nieff.. man man wat een slap gedoe en dan ook nog als CV neer willen zetten, koek koek

    10
  81. Henk 24 januari 2019 12:46

    Hij staat er het tweede ook en heeft er bij Groningen ook gestaan. Hij kan dat beter dan mevrouw van der Buijs.

    2
    8
  82. 1903 24 januari 2019 12:40

    Van Nieff op cv?!? Breng herr. Wormuth niet op ideeën aub

    12
  83. Henk 24 januari 2019 12:08

    Blaswich, Breukers, van de Bergh, van Nieff en van Hintum. Midden: Osman, Duarte, Merkel. Voor Kuwas, Dalmau en Peterson. En niet anders!

    11
  84. Max 24 januari 2019 10:36

    Blaswich
    Breukers, Rossman, Mats knoester, v Hintum
    Merkel Duarte Osman
    v/d Water Dalmau Petersson

    Hoezo niet knoester? Slechter dan knoester kan toch niet dus
    Kuwas? aub zeg beter vandaag nog weg dan morgen

    7
    12
  85. Tim 24 januari 2019 09:56

    @dennis, lekker naïef zeggen dat knoester in de basis moet.. ik durf wel een weddenschap te leggen dat je hem nog geen 60 minuten aan het werk hebt gezien.. sws een opstelling met renpaard czyborra en ik speel alle ballen verkeerd droste, kun je niet serieus nemen..

    4
    3
  86. Dennis 24 januari 2019 09:45

    Janis Blaswich

    Tim Breukers
    Maximillian Rossmann
    Mats Knoester
    Lennart Czyborra

    Alexander Merkel
    Lerin Duarte
    Mohammed Osman

    Jesper Drost
    Brandley Kuwas
    Kristoffer Peterson

    2
    23
  87. Hans 24 januari 2019 08:06

    Ome Jan….en met deze technische staf denk ik Dalmau op doel.

  88. Ome Jam 23 januari 2019 23:29

    PEC Zwolle ……hm ik voorspel dat Duarte linksback staat en Breukers linksbuiten.

    10
    1
  89. Robbert 23 januari 2019 22:38

    @ Arthur ik heb geen inzage hoe Willem II er financieel voor staat, maar 7 tot 9 miljoen op termijn aftikken is niet verkeerd. Daarmee kun je een jaar of 5-6 een jeugdopleiding op de been houden. Ik heb ooit gelezen dat je tenminste 1 tot 1,5 miljoen per jaar nodig hebt om een jeugdopleiding, van enige niveau, op de been te kunnen houden.

    Verder hoef je mij niet te vertellen dat wij het ook uitstekend doen. Zelfs zonder een eigen jeugdopleiding, dat heb ik het hier al vaak geschreven. We hebben onze ‘vrienden’ uit Enschede ook wat meegegeven, bij o.a. de verkoop van Gouriye, Pelupessy, Hoogma jr. Allemaal heel terecht, zij hebben het de opleiding op de been gehouden en wij hebben, met onze bijdrage wat een fooi was, daarvan geprofiteerd.

    8
    1
  90. Tim 23 januari 2019 22:23

    @joop

    Dus je gooit gewoon namen voor andere clubs of wat bedoel je? Je gaat van kramer naar boere naar Janssen.. de man die voor 20 miljoen is verkocht aan Spurs? Waarvoor dan?

  91. Arthur 23 januari 2019 21:39

    @Robbert: Jij hebt inzage in de winst & verliesrekening van Willem 2 en weet exact wat hun jeugdopleiding de afgelopen jaren heeft gekost? Volgens mij hebben wij zelf ook geen slecht “track record” ZONDER dat we een echte jeugdopleiding hebben: Dost, Weghorst, Klavan, Hoogma Jr., Pelupessy, Armenteros, Kuwas, Peterson, Lakic, Merkel, Duarte, Bel Hassani…Spelers die stuk voor stuk relatief weinig hebben gekost en waarbij we niet de risico’s dragen van de ‘recurring’ kosten versus ‘incidentele’ baten…

    11
  92. Hans 23 januari 2019 17:05

    Dus spelers voor andere clubs?
    Volgens mij is ons cluppie niet bepaald opzoek naar een spits.

    5
    1
  93. Joop 23 januari 2019 16:57

    @hans, je hebt gelijk weer een vooroordeel, geef ik hierbij aan dat deze spelers wat voor ons zijn? Pannekoek!

    Het zijn spitsen die eventueel beschikbaar zijn en daaronder clubs die wellicht iets zoeken.

    3
    3
  94. Foppe 23 januari 2019 16:51

    We hebben geen spits nodig. Een goede centrale verdediger en een trainer die zijn basis elf laat staan.

    10
  95. Hans 23 januari 2019 16:50

    Sorry joop….bij deze nooit meer serieus te nemen.
    Schalk, Hedriks en als klap op de vuurpijl Boere, man man man man.
    Terwijl Dalmau een prima spits is.

    14
  96. Robbert 23 januari 2019 16:47

    Onze verhuurde Reuven Niemeijer zal waarschijnlijk niet meer aan de bak komen bij Emmen. Ze hebben met De Leeuw en Braken nu twee spitsen of spelers die achter de spits kunnen spelen. Met deze verhuur krijgen we straks geen speler terug die nog meer ervaring in de eredivisie heeft opgedaan, jammer. Haal hem dan gewoon terug zou ik zeggen. Maar dat zou waarschijnlijk volgens de regelementen niet mogen.

    Was Armenteros betreft, droom lekken verder fans, die komt niet. Ik zie hem eerder naar Willem II gaan, die vangen straks 9 miljoen als de transfer van Franky de Jong doorgaat. Zo zie je maar weer hoe belangrijk een eigen jeugdopleiding kan zijn. In Tilburg kunnen de met dat geld weer jaren door om talenten een opleiding te geven.

  97. Joop 23 januari 2019 16:32

    Invulling van spitsen:

    Sven Braken – Fc Emmen
    Charlison Bensschop – De Graafschap
    2 grieken – Willem II
    Gladon & Sierhuis – FC Groningen
    Michiel Kramer – Fc Utrecht

    Optioneel:
    – Sam Hendriks (interesse Nac & Excelsior)
    – Samuel Armenteros
    – Vincent Janssen (te duur voor velen)
    – Alex Schalk
    – Tom Boere (ontevreden)
    – Reza Ghoochannejhad

    Mogelijkheden:
    – Fortuna Sittart
    – Vitesse i.v.m. blessure Matavz
    – Zwolle – missen een afmaker (wel Thy gehaald).
    – Heerenveen – Alleen Lammers
    – Excelsior
    – Nac Breda i.v.m. blessure Te Vrede

    1
    17
  98. Stulanowski 23 januari 2019 15:50

    we moeten wel weer even winnen. anders ziet er wel heel snel droevig uit in het nieuwe jaar. maar ik heb d’r alle vertrouwen in.

    4
    4
  99. Geert 23 januari 2019 15:11

    Dat zou inderdaad prima zijn, Mike!

    4
    1
  100. Tim 23 januari 2019 14:37

    @Mike

    écht 100% met jou eens!

  101. Mike 23 januari 2019 14:16

    Mijn ideeën bij het transferbeleid winterstop:

    Armenteros en Joost van Aken (24 jaar oud, 100 potten bij Heerenveen gespeeld én linksbenig, mag weg bij Sheffield Wednesday) ophalen.

    Wellicht dan een Van Benthem of Van de Berg verhuren aan een club uit de KKD (niet die uit Enske AUB).

    Opstelling:
    Breukers / Rossmann / van Aken / van Hintum
    Duarte / Osman / Merkel
    Kuwas / Armenteros (Dalmau) / Peterson

    Bijna alle (concurrerende) clubs hebben zich versterkt met degelijke spelers die hun selectie een boost geeft, nu wij nog. Ik voorspel anders een minder leuke tweede seizoenshelft net zoals PEC vorig jaar had. Het wordt tijd om de definitieve stap te maken om elk jaar mee te doen voor het linkerrijtje.

    16
    1
  102. Matthijs 23 januari 2019 13:51

    @Henk N.

    In totaal 67.689 🙂

    Met deze erbij 67.690

    7
    3
  103. 1903 23 januari 2019 13:50

    Ja henk… net of de trainer hier onze reacties gaat lezen en dat gaat toepassen🤨

    5
    3
  104. Henk N 23 januari 2019 13:24

    Heeft het nog nut dat wij mee praten?

    De spelers en de trainer doen maar wat, hoeveel reacties hebben de laatste jaren op deze site gestaan? En heeft het geholpen>

    5
    3
  105. Joop 23 januari 2019 12:14

    Ik voorspel een nederlaag. Zwolle een nieuwe trainer, een paar goede aankopen, er is weer vuur in de ploeg.

    11
    9
  106. Onze ouwe 23 januari 2019 12:10

    Tegen Groningen was toch wel het dieptepunt van Heracles Almelo met al die wisselingen in de opstelling Waarom!!!
    Een van de beste wedstrijden speelde Heracles thuis tegen VVV met de backs Beukers en van Hintum en spits Dalmau. De vervangers zijn toch stuk voor stuk minder als deze spelers en als Osman weer een volledige wedstrijd kan spelen moet het toch lukken tegen PEC Zwolle.
    Herr Wormuth, dit advies is van supporter, die al ruim 60 jaar Heracles supporter is

    10
    2
  107. WATTE 23 januari 2019 11:24

    Iedereen weet klaarblijkelijk wie zich aan zijn trainingsschema heeft gehouden in de vakantie. Misschien verklaard dat de afgelopen opstelling. Soms moet je impopulaire maatregelen nemen. Gelukkig bepalen de supporters de lijn van de club niet.

    3
    5
  108. tim 23 januari 2019 10:49

    Benieuwd wie Frank nu weer een kans geeft.. Tim van den berg? Traint goed, werkt hard, verdiend het…

    of gaan we voor Joey Konings, laat zich goed zien op training bla die bla…

    Gewoon is een keer een paar weken vast houden aan 1 systeem en 1 opstelling. zo krijg je nooit vastigheden in het team. Wat er nu gebeurd is gewoon vriendjespolitiek.. iedereen maar te vriend houden..

    5
    1
  109. marco 23 januari 2019 04:30

    Pec Zwolle bij de eerste seconde aanpakken en er overheen knallen,Heracles is zijn supporters verplicht om er een mooie overwinning uit te slepen.

    7
    2
  110. Robbert 22 januari 2019 21:39

    We moeten winnen zaterdag om het vertrouwen terug te krijgen. Met welke 11 blijft afwachten. Het zou niet verkeerd zijn om nu eens enkele wedstrijden met een vaste formatie te gaan spelen. Duidelijkheid moet het credo zijn, naar de spelers en ook naar de fans. Voor mij staan de 11 namen wel vast, ik heb het hier al eens geschreven. Niet teveel kijken naar Zwolle, maar van eigen kracht uitgaan en hoog druk zetten op de tegenstander.

    10
    2
  111. Kris 22 januari 2019 19:55

    1903. Zo is het inderdaad ook. De club wilde innovatief zijn en koos bewust voor een andere koers. Daar sta ik ook nog steeds volledig achter. De bedoeling achter de vele wisselingen kan ik ook nog volgen, want passen in de lijn van ‘een andere koers.’ Wel lijkt het soms op wisselen om het wisselen en daar begrijp ik niks van. Chronisch vasthouden aan een vast elftal dat niet draait is overdreven, want dan gaat de bank zich roeren. Een duiventil is dan weer het andere uiterste..

  112. Frans up 22 januari 2019 19:11

    Wormuth moet niet de fout maken, om van een Nederlander een Duitser proberen te maken. Wij zijn niet zo volgzaam en gedisciplineerd, wij willen vrijheid en meedenken.

    6
    1
  113. 1903 22 januari 2019 18:34

    Aan het begin heeft ie gezegd dat ie bijna niet met vaste basiself start.. dus iedereen kan wel zeggen dat die het niet snapt had je maar moeten lezen/luisteren aan begin van seizoen

    6
    4
  114. Davy 22 januari 2019 16:57

    Kom op boys. Uit spelen we als een natte krant en een degradatiekanfidaat. Thuis met het publiek, kunstgras, klein veld, borst vooruit en naar voren durven spelen zijn we bijna niet te kloppen…

    9
    4
  115. lucenskedee 22 januari 2019 16:43

    Armenteros ophalen …………klaar.

    9
    6
  116. Theo 22 januari 2019 15:40

    Wordt een dikke nederlaag met zo’n trainer had er zoveel vertrouwen in maar is allemaal weggeapt totaal geen vertrouwen meer in hem sorry maakt spelers onrustig en onzeker pas nog maar op we staanzo aan de andere kant en wordt het billen knijpen

    12
    15
  117. HAFC1903 22 januari 2019 14:43

    Hoop eigenlijk nog wel op een goede of ervaren versterking, geen talent dat zich nog moet bewijzen maar gewoon iemand als Armenteros ofzo, ook al heb ik liever een defensieve versterking want wat was het zaterdag weer slecht achterin….

    13
    1
  118. Eddy 20 januari 2019 23:46

    REVANCHE!!!

    10
    3
  119. Fred 20 januari 2019 00:16

    Frank, waarom weer zoveel positie wisselingen. Ik begrijp er zo langzamerhand niets meer van !!!!

    18