Heracles opnieuw met lege handen

26 januari 2019

Heracles heeft opnieuw niet weten te winnen. Ditmaal was PEC Zwolle te sterk. In eigen huis werd het 0-2 voor de Zwollenaren.

Voor PEC scoorden Van Duinen en Thy. In de eerste helft had Heracles op gelijke hoogte moeten komen, maar een scrimmage voor het doel eindigde uiteindelijk in een ingooi. In de tweede helft miste Peterson ng een strafschop.

Voor Heracles komt inmiddels het rechterrijtje in zicht, terwijl PEC weer omhoog kan kijken. Zij zijn na twee overwinningen op rij weer even uit de degradatiezone.

57 reacties

  1. heraclassic1961 28 januari 2019 14:15

    JOE 27 januari 2019 10:27 Mee eens. Als ik er toch 1 punt mag uithalen van je betoog dan is het de wissel van Duarte voor Drost. Onbegrijpelijke wissel! Een van de weinige spelers met gif in zijn spel en dynamiek wissel je. Ik zou bij deze de heer Wormuth willen vragen wat de reden van de wissel is geweest. Was hij geblesseerd? Ok dan kan ik het begrijpen. Maar bij de Duitse trainer moet onderhand toch wel een keer duidelijk zijn dat je Duarte nooit moet wisselen! Trouwens in de minuten dat Drost speelde heeft hij vrijwel niets laten zien oftewel hij voegt niets toe aan het spel.
    Ten slotte. Iedere selectiespeler is teleurgesteld als hij buiten de basis staat. Maar als ze eenmaal in de basis staan en ze krijgen de kans dan laten ze vrijwel niets zien. Ik zou deze spelers dan ook aanraden om een keer kritisch naar zichzelf te kijken. Ik hoop dan dat ze tot de conclusie komen dan ze beter moet presteren. Immers een basisplaats kun je niet opeisen maar moet je VERDIENEN!

  2. Onze ouwe 28 januari 2019 14:03

    Ja het was tegen Groningen heel matig
    Ja ook tegen PEC was nog niet best
    Ja ook de komende 2 wedstrijden worden lastig.
    Ja als je voor 1 februari nog een centrale verdediger haalt en een spits op eredivisieniveau kun je het tij nog keren, anders wordt het nog lastig om bij de onderste drie plaatsen weg te blijven.

  3. J.H 27 januari 2019 22:44

    Balen dat we Merkel moeten missen volgende week (geschorst)

    3
    2
  4. Ome Jan 27 januari 2019 18:33

    Frank Wormuth is een aardige (grappige) innemende man. Maar hij strooit de Technische Staf zand in de ogen met zijn tactiek. Mark-Jan je kunt ook nog te veel vertrouwen in een trainer hebben. Uiteindelijk heeft hij zich als trainer nooit bewezen.

    10
    3
  5. J 27 januari 2019 15:53

    Vind het wel goed van Peterson dat hij wel heel eerlijk is tegen over de camera dat hij niet goed speelde, en dat zichzelf ook aan de anderen verwijd. Ook hij zegt dat hij graag terug wil komen op eigen niveau en daar op moet focussen.

    Dus laten we dat hopen!

    3
    3
  6. Jan 27 januari 2019 14:52

    @J.H, met je eens. Ook dat uitfluiten moeten we echt niet doen.

    3
    10
  7. Hans 27 januari 2019 14:51

    Neem aan dat de leiding nú wakker is.
    Twee klasbakken erbij nu…..er is geld zat.
    Desnoods huren .

    10
    6
  8. Noh 27 januari 2019 14:29

    Fortuna wint. Het seizoen valt als een kaartenhuis in elkaar

    10
    4
  9. J.H 27 januari 2019 14:23

    In de meeste reactie wordt weer gezegd dat het vreselijk slecht ging. Het was zeker niet goed, maar als je naar de tweede helft kijkt had het ook maar zo anders kunnen zijn. Die 2de helft hadden de spelers echt wel inzet, maar niks lukte. We hebben genoeg kansen gehad om te scoren (scrimmage, penalty, en een paar goeie schiet kansen). Tuurlijk moet een penalty erin, en zou je kunnen zeggen dat er preciezer moet worden geschoten, maar alles zat ook tegen aan die kansen.

    Het zag er slordig uit omdat de passes vaak bij de verkeerde kleur werden ingeleverd, maar ik ben ervan overtuigd als DAT beter gaat, je nog veel grotere kansen (en doelpunten) kan krijgen.

    We begonnen sterk aan de wedstrijd, dan zie je dat de verdedigers weer niet staan op te letten, en wordt het 0-1. Dat is balen omdat je zelf de betere bent. Dan neemt PEC even de overhand, Maar knok je jezelf weer goed terug. Dan ben je goed bezig en krijg je de 0-2 tegen, dat is dan echt een klap. dan zie je dat de meeste spelers echt nog willen, de inzet tonen, maar het lukte gewoon niet meer. (alles zat op dat punt tegen). Ook dus een vrij ongelukkige nederlaag, maar hij was wel terecht uiteraard.

    Als Peterson die strafschop had gemaakt, denk ik dat we die wedstrijd best hadden kunnen winnen. Maar helaas voor ons (en voor hem) gebeurde dat niet. Geef die jongen op een of andere manier hulp om hem op zijn oude niveau terug te krijgen, want dan wordt hij ozo belangrijk voor onze ploeg. Hij is wel degene die ons heel vaak naar de overwinning heeft getrokken. (hij was degene die voor ons scoorde). In plaats van alleen maar negatief te doen, moeten ze hem gewoon op de een of andere manier zien te begeleiden zodat hij weer goed terugkomt en belangrijk wordt.

    Maar de spelers krijgen door al dat gewissel van Wormuth ook nooit vertrouwen, laat die opstellingen nou gewoon is staan, ik denk dat dat de spelers ook vertrouwen geeft.
    Maar wat dan al helemaal niet helpt is het uitfluiten van een aantal supporters, Hoe vervelend zo`n nederlaag ook is, FLUIT JE SPELERS NOOIT UIT!! dat is wat ze in Enschede en Groningen doen. Als je niet tevreden bent ga dan gewoon weg zonder te klappen, maar fluit ze niet uit.

    Ik vrees dat we de volgende 2 wedstrijden ook op onze buik kunnen schrijven (ADO is altijd lastig, en Ajax is gewoon te goed in vorm).
    Maar daarna Fortuna thuis, wordt lastig maar daar moet je echt zien je zelfvertrouwen terug te winnen, dan tegen VVV dat ook hopeloos uit vorm is. (ook GRA uit, willem II/NAC/Excelsior thuis moet je winnen. En je hebt ook altijd wel ergens gelukt door punten te pakken.
    Het gaat wel goed komen, maar we moeten niet de hoofden laten hangen. Gewoon weer met de passie en kwaliteit die we hebben gaan voetballen, Ook vorig jaar hebben we zo`n dip gehad, daar zijn we ook moeizaam uitgekomen, Het komt goed, maar dan moeten we met zen allen achter de club gaan staan. Hoe lastig dat soms ook is.

    12
    11
  10. DDB 27 januari 2019 14:14

    De komende 2 potjes verlies je waarschijnlijk en dan sta je nog maar 3/4 puntjes boven de streep. Tel daarbij op dat we nog uit naar clubs als Emmen moeten ennje gaat in een mogelijke degradatie geloven.

    7
    11
  11. Noh 27 januari 2019 13:30

    Als er deze week geen versterking bij komt ben ik opeens heel bang voor volgende week..

    11
    4
  12. Piet 27 januari 2019 12:53

    Heracles doet me denken aan een 6e klasser op zondag: laten we iedereen speeltijd gunnen omdat iedereen zijn contributie à 10 euro weer heeft overgemaakt.

    Twee belangrijke verschillen:
    1. De spelers betalen geen contibutie maar krijgen betaald om op de bank te zitten. Waarom dan de slechte spelers laten spelen? Als het niveau niet zo veel verschilt kan ik het begrijpen maar dit is niet het geval.
    2. Ook al staat een 6e klasser boven aan, de vechtlust is er altijd. Dus reacties in de trant van “wees blij met nog een jaar eredivisie” en “we staan nog in het linkerrijtje” kan ik niets mee.

    Is door de media (o.a. hafc.nl)/supporters gevraagd waarom Czyborra in de basis begint? Ben hier wel erg benieuwd naar.

    12
    4
  13. Foppe 27 januari 2019 12:50

    Hafc1903. We moeten eens ophouden met gelijkwaardige begrotingen, want dat is een lul verhaal. Die clubs hebben een eigen jeugdopleiding en die kost hun bijna een miljoen. Wij hebben minimaal 8 ton meer te besteden en dat zijn voor eredivisie begrippen, twee meer dan gemiddelde spelers. En die zie ik momenteel niet lopen, en dan bedoel bovenop wat er nu is. Dus Heracles, haal.die twee.

    10
    3
  14. Gestolem naam 27 januari 2019 12:38

    Het wisselbeleid van wormuth is echt onbegrijpelijk…
    Duarte, merkel, breukers en rossman waren de enigen die nog een beetje niveau halen. Zet van benthem/knoester er in voor mevrouw van den buijs, van hintum ipv renpaard czyborra, van den berg voor slapzak osman en erkilinc voor peterson. Ook zou ik dalmau nooit meer opstellen, zijn gedrag doet me denken aan luuk de jong en toivonen. Zet konings er maar in! Paar jongens die zich nog moeten bewijzsn, die zullen vast meer vechtlust hebben dan deze slapzakken bij elkaar.

    8
    11
  15. HAFC1903 27 januari 2019 12:33

    Natuurlijk mogen we kritiek hebben over hoe het nu gaat, maar hou allemaal wel even in je achterhoofd dat we met de 12e begroting al 3/4 jaar goed presteren.
    Er zijn 11 clubs met een hogere begroting en daarvan staat de helft onder ons en 2 binnen 4 punten boven ons, daar wordt ook niet zo gezeurd ga allemaal de club positief steunen want met dit klagen wordt het voetbal ook niet beter!!

    5
    8
  16. Pimmetje 27 januari 2019 12:16

    Tege Groningen heb ik mij kapot geërgerd. Geen beleving, geen inzet en geen voetbal.
    Gisteren was er in de tweede helft zeker wel inzet. Als Peterson gewoon die penalty maakt winnen wij de wedstrijd .

    6
    9
  17. Gait. 27 januari 2019 12:02

    Met deze Professor ga je niet alleen nog meer punten verliezen,maar ook veel geld!Hij maakt spelers niet beter maar ook spelers waarvan het de bedoeling was om ze nu duur te verkopen leveren straks niets meer op.Dus bestuur waar win je het meest mee?Ik begin heimwee te krijgen naar de jaren waarin er geen geld was maar wel gewone spelers die er voor gingen en een gewone trainer zonder poespas.Dus wordt wakker nu het nog kan.

    12
    3
  18. Hans 27 januari 2019 11:24

    Nog even een gratis tip …. Peterson deze week nog proberen te slijten (draait nooit meer zo’n seizoenshelft als afgelopen half jaar).
    Op zijn plek de sinds de winterstop transfervrije Mokthar ophalen.

    14
    3
  19. rono 27 januari 2019 11:11

    Joe vat het mooi samen. Hebben in begin ook geluk gehad (emmen thuis, groningen thuis) en beetje boven onze stand geleefd. Dat Wormuth toen al zei te wachten op een nederlaag gaf ook al geen vertrouwen. Nu zegt hij zo snel mogelijk veilig te willen zijn. We hebben verdorie 4e gestaan. Profiteer daarvan. Er moe(s)t kwaliteit bij in elke linie maar we hebben vrijwel niks gedaan (jeugdspeler gehaald). De naam Armenteros kwam voorbij, maar we laten een spits gaan en halen niks terug. Er is geen vertrouwen meer (4e nederlaag in 5 wedstrijden). Waarom neemt onze spits Dalmau de penalty niet gewoon? Daar ben je toch spits voor. Weer een klap voor Peterson die na zijn interlanddebuut geen schim meer is van de periode daarvoor. Onze psycholoog Wormuth heeft nog een hoop werk te doen. Denk niet dat er nog spelers bijkomen. En ja , dan ben ik ook blij met 10 punten erbij, die zullen we dan vooral thuis moeten halen. Zwolle thuis kun je in ieder geval doorstrepen, Ajax is de volgende….

  20. Stadioncheck 27 januari 2019 10:56

    Zwolle was beter, en vooral op het middenveld
    we missen gewoon een type Monteiro.
    die door de linies kan spelen, daar zit direct al het verschil.;
    Trouwens dit Zwolle en het Zwolle voor de winterstop is gewoon ook een aardig verschil.
    Kan niet zeggen dat ze niet knokten !?
    Maar met 2.6 miljoen op de rekening, zou ik toch even kijken of ik wat directe versterking kon vinden!

    Cijfertjes leuk ,maar het hok komt alleen vol met leuk attractief voetbal.

    Dus heren beleid aan u de keuze!

    12
    1
  21. Joe 27 januari 2019 10:27

    Eens met heel veel opmerkingen die hiervoor zijn gemaakt.
    Groningen uit was een eredivisie-onwaardige vertoning maar dit was bijna net zo erg. Maar het begint voor mij met de keuzes die onze trainer maakt met het aan hem beschikbaar gestelde materiaal. Dat materiaal is in de breedte niet het beste van de eredivisie zal ik maar zeggen. De trainer is denk ik een uitstekend theoreticus maar hij kan nog niet bijna de vertaling maken naar datgene wat er in de praktijk op het veld gebeurt!! Doe zelf de voorbereiding maar laat de praktische invulling over aan iemand anders van de staf.

    Blaswich is niet erg constant. Wisselt mooie reddingen af met niet te begrijpen spelhervattingen. Rosmann staat er in ieder geval wel maar heeft soms vreemde momenten. Breukers (en niet Droste) maakt dat deze kant best redelijk functioneert. Maar dan de andere kant!! Van den Buijs valt al zoveel wedstrijden door de mand. Wat is hij slecht!! Hij heeft daarbij Cyborra naast zich wat niet helpt. Dit duo scoort een enorm dikke onvoldoende … en niet voor het eerst. Met Van Hintum draaide het veel beter. Alles begint met de verdediging en daar zouden we toch de aandacht op vestigen???

    Middenveld was acceptabel maar dan haal je Duarte naar de kant. Onbegrijpelijk toch?

    Aanvallend moeten we het hebben van bevliegingen van onze buitenspelers. Kuwas heeft zijn sterke momenten maar blijft lui in de verdediging. Peterson is op het niveau van vorig jaar … bijzonder onzeker (oftewel slecht). Laat je hem ook nog de strafschop nemen …

    Tel dit allemaal op met de beslissingen van de scheids m.b.t de 2 potentiële rode kaarten … dan verlies je met 0-2.

    Het is lastig om positief te blijven helaas.

    19
    1
  22. Foppe 27 januari 2019 10:13

    Geert, klopt. We missen niet alleen kansen, maar geven de doelpunten erg eenvoudig weg. Geen kwaliteit en het constante gewissel van onze trainer.

    10
    1
  23. Geert 27 januari 2019 10:05

    Ik ben het volledig eens met Kris. Iedereen doet alsof we gisteren weggespeeld zijn, maar dat was absoluut niet het geval. De spelers gingen echt wel tot het uiterste. We hadden veel pech in de afronding en PEC scoorde op de goede momenten, vroeg in de wedstrijd en direct na rust.

    8
    6
  24. Martijn23 27 januari 2019 09:50

    Klinkt misschien gek, maar zit jaloers naar die ploeg in emmen te kijken. Wat een strijd, doet me denken aan onze 1e jaren in de eredivisie. Zo’n Anco Janssen missen wij nu in de ploeg, een rat op het middenveld die de ploeg op sleeptouw neemt..

    Het was een lauwe bedoeling gisteren, ik heb weinig lijn kunnen ontdekken…

    12
  25. Zwolle 27 januari 2019 09:27

    Het zou best eens kunnen zijn dat prof Wormuth zoveel instructies geeft dat de spelers de kluts kwijtraken en faalangstig worden. Gevolg: zelfvertrouwen neemt af. Door minder spel en slechtere resultaten wordt dat steeds erger. Wat er nodig is, is een leider in de verdediging en tegelijk in het veld. Aanvoerder Breukers doet zijn best maar is dat niet. Tevens iemand in de staf die dat kan, geen technicus of tacticus, maar iemand die de taal van de spelers verstaat en Wormuth aanvult en een spiegel voorhoudt

    10
    5
  26. Lucenskedee 27 januari 2019 09:22

    Naast zielloos voetbal komt er na gisteravond ook nog eens inspiratieloos voetbal om de hoek kijken, waar gaat dit heen 😑

    12
    2
  27. Scout 27 januari 2019 09:20

    Iedereen vraagt om versterkingen maar is al zoveel gekomen. Misschien moet Fledderus is gaan na denken over zijn zwakke aankoopbeleid. Drost, santos, een bult Duitsers, Dalmau, van Nieff. Allemaal middelmaat. Nietgek dat de trainer er niets mee kan.

    15
    1
  28. Kris 27 januari 2019 08:29

    Eerlijk gezegd vond ik het een gelukkige overwinning van PEC, die erg efficient waren met hun kansen. Na die 1-0 zie je ook wat vertrouwen met een ploeg doet. We werden toen weggespeeld, maar pakten het ook weer op en moeten de gelijkmaker maken in die kluts. Op het moment dat wij echt aanzetten in de tweede helft maken zij 2-0 uit het niks, wel een goede goals overigens. Daarna hebben we nog een aantal kansen om die 2-1 te maken maar het zit ook niet mee. Missen een penal en twee goede schoten worden geblokt en Konings nog aan het einde. Zo slecht als anderen vond ik het dan ook niet en een puntje hadden we misschien ook nog wel verdiend, maar het zat er ook niet in. De enige die ik echt zwak vond spelen was Pererson en dat hij die penal nam begreep ik niet en dat hij bleef staan begreep ik ook niet. Droste viel trouwens wel aardig in.

    Nu staan we ook op een twee sprong deze week. Houden we vertrouwen in de selectie en zetten we de koppen bij elkaar voor goed gesprek? Of vers bloed en wat gaan huren, maar dan wel pure kwaliteit? Ik weet het niet, want zie geen trainingen en kan niet peilen hoe het ervoor staat. Wel ben ik bang voor een vrije val en vraag ik me ook af of het wel eens ‘knalt’ in de selectie en technische staf. Het is allemaal wel erg binnen de lijntjes en netjes. Juist een Fledderus moet dit toch zien, hij was een vuurvreter en die is er nu niet.

    19
    4
  29. Marco 27 januari 2019 08:08

    Pff. Wat een klote wedstrijd. Gelukkig hebben we al die 26 punten want dit gaat als een speer naar beneden gvd.

    11
  30. Hans 27 januari 2019 08:04

    Eigen vermogen 6 miljoen, winst 2,6 miljoen en we doen helemaal niets!!
    Clubs die in de problemen zaten hebben zich allemaal prima versterk(en die hebben geen cent te makke) en je ziet gewoon de resultaten.
    Het kan nog voor as donderdag.
    Hoogma achterin en Monteiro op middenveld.

    9
    8
  31. Theo 27 januari 2019 06:32

    Smit was de kleedkamer al in gelopen voor een donderspeech wat slecht had het al voorspeld een nederlaag nog meer wisselen met het elftal wormut rot op gert jan verbeek er voor zetten als je niet in de wedstrijd zit al enkele wedstrijden hoe durf je dan een pengel te nemen waar zitten de andere stafleden hebben die niks te zeggen of durfen ze dat niet tegen die Duitser had er in het begin veel vertrouwen in maar nu niets meer een kantoor trainer en geen veld trainer flederus en rest van bestuur ga in gesprek want zo krijg volgend seizoen geen twense derby twente promoveert en wij degraderen zo. ps wat een mentaliteit op het veld schaam je spelers en de rest

    9
    1
  32. Noh 27 januari 2019 02:06

    Ook al halen ze een bewegelijke shaduwspits/spits uit de 3. liga !!! Zal me een worst wezen!! Als het maar iemand is die Dalmau kan ondersteunen want die red het niet in zijn eentje in de spits

    9
    2
  33. Mfw 27 januari 2019 01:14

    Gelukkig is de test met gezichtsherkenning om het stadion binnen te komen wel gelukt. High tec stadion is belangrijker dan wat er op het veld loopt. Krijg steeds meer het idee dat het voetballen bij Heracles maar bijzaak is. Alles om de sponsoren maar te pleasen

    17
    1
  34. Davy 27 januari 2019 00:05

    Helemaal mee eens, Cyborra heeft niets te zoeken in de basis. Wat iedereen in Dalmau ziet is mij ook een raadsel. Totaal niet gevaarlijk voor de goal, mist techniek en heeft ook nog eens irritante trekjes. Ik zie even niet hoe we dit gaan rechtzetten de komende wedstrijden. Verdient Tim van de Berg niet een keer een kans?

    11
    10
  35. Huygo 27 januari 2019 00:02

    Pffff wat bedroevend slecht vandaag.
    Volgende week hopelijk de kop erbij en vol overgave voetballen.

    5
    4
  36. Hans 26 januari 2019 23:47

    Cyborra opstellen(die er hè le maal niets van kan)ipv v Hintum (die juist een prima seizoen speelde).
    Wormuth maakt alle spelers onzeker op deze manier.denk dat we ook v Hintum nu kunnen afschrijven.

    24
    2
  37. Hans 26 januari 2019 23:39

    @Henk, Belachelijke opmerking over jouw fc twente.
    Die staan even bovenaan in een schandalig zwakke amateurcompetitie,gefeliciteerd jongen. Gelukkig hebben die nog uitwedstrijden tegen j Ajax, Roda, NEC en Sparta.

    7
    8
  38. Dick 26 januari 2019 23:31

    Graag een spits die wel aanspeelbaar is en de bal vast kan houden!
    Is Vincent te huur?

    5
    11
  39. Dakdekker van Napoleon zijn Hondenhok 26 januari 2019 23:24

    Blaswitch, trek alsjeblieft je roze handschoenen en roze schoenen uit. Alsjeblieft zeg. Zie je Pieckenhagen of Castro daar al mee lopen?

    9
    11
  40. Henk 26 januari 2019 23:13

    Twente is koploper nu met veel bluf. Ze zijn het wel en applaus. Twente doet het wel ff. Heracles kan vd drive en bluf echt leren. Ik ben een heracles fan….al jaaaaaaaaren. Complimenten aan twente en dat heracles volwassen mag worden.

    14
    21
  41. Leon 26 januari 2019 22:51

    Het is mij vreemd waarom vd water telkens geen kans krijgt?! En Peterson had in de rust al gewisseld moeten worde n

    28
    4
  42. Renaldini 26 januari 2019 22:44

    Heracles houdt je eens bezig met voetballen en niet met al die ‘maatschappelijke’ aktiviteiten

    10
    4
  43. Renaldini 26 januari 2019 22:41

    Heracles houdt je eens bezig met voetballen en niet met al die ‘msstschappelijke’ aktiviteiten.

    12
    5
  44. Jan Dekker 26 januari 2019 22:41

    Versterking achterin.. NU .. DIRECT!

    Gooi Mats Knoester er maar in. Die wil zich namelijk wel bewijzen. Allemaal leuk die Duitsers achterin, maar dit is niks zo.

    21
    2
  45. Eddy 26 januari 2019 22:11

    Sjonge jonge. Het is tenenkrommend!
    Meestal wacht ik tot de volgende dag na een teleurstellende pot met een reactie, maar mensen, mensen, het is echt niet om aan te gluren. Zitten onze beleidsmakers nu verdomme te slapen of wat is er in godsnaam aan de hand??? BVO Heracles Almelo. Paar cijfers. 2.6Mio winst afgelopen jaar, 6Mio eigen vermogen, maar zoals vandaag (en vorige week Groningen en heel, heel veel wedstrijden na de eerste 2 maanden in 2018) heb je nog niet voor 3 knaken aan kwaliteit op het veld staan. Haal Kuwas eraf, is in potentie de beste, maar kan het niet alleen. Duarte zit ook kwaliteit voldoende in, maar de rest…..de rest is echt onderkant middelmaat en een deel nog erger! Met deze selectie en dan met name de huidige staat waarin het verkeerd, ben je gewoon degradatierijp! Drost in de rust voor Duarte….wat wil je daar nu mee bereiken Herr Dr. Proff. W. Drost die nog geen wedstrijdminuut ook maar IETS heeft laten zien. Misschien vond jij Duarte met te weinig inzet spelen, maar dan kan ik er nog wel 5,6 opnoemen en Duarte heeft meer voetbal in zijn linker “grote teennagel” dan Drost in zijn hele lichaam. Gadverdamme, wat een schoolmeester wijsheid Wormuth. Bestuur! Laat Hr Dr Proff alsjeblieft weer lesgeven en laat een selectie spelers trainen door een TRAINER en geen docent. Deze selectie heeft PER DIRECT 2 dingen nodig.
    1. Kwaliteitsimpuls. Dan met name iemand die met name karakter (type Monteiro) en minimaal 1 CENTRAAL ACHTERIN met leidinggevende kwaliteiten en daarnaast iemand die EN een bal kan vasthouden en afmaker (Armenteros) WAT HET OOK KOST! 2. Een TRAINER! Iemand die spelers beter maakt, maar iemand vooral rust en duidelijkheid predikt. De man die we nu hebben leeft in een andere wereld en doet alles behalve mensen beter maken en vertrouwen geven! Ik wil nog wel even doorgaan, maar laat het hierbij want ik kook gewoon van binnen. Zo verrekte slecht heb ik ons Heracles maar weinig gezien sinds 1974. (EN DAN KIJK IK NIET NAAR DE POSITIE OP DE RANGLIJST, WANT DIE VERBLOEMT DE DESOLATE STAAT WAARIN DEZE SELECTIE ER MOMETEEL VERKEERT. Tijd om in te grijpen. Er zijn nog een paar dagen over! ACTIE

    33
    6
  46. WW 26 januari 2019 22:09

    Ik hoop dat Peterson erg snel aan de slag gaat met een mental coach of iets dergelijks, want die loopt op dit moment meer tegen zichzelf te voetballen dan de tegenstander. Onbegrijpelijk dan ook dat uitgerekend hij dan de penalty neemt.

    Onbegrijpelijk is ook de VAR. Overduidelijk was op TV te zien dat Dalmau een arm in zijn gezicht kreeg geduwd. Hij moest nota bene naar de lijn omdat er bloed om zijn shirt zat. Dat de scheids dat niet ziet is tot daaraan toe, maar dat de VAR na het bestuderen van de beelden niet ziet dat die arm onnatuurlijk hoog richting het gezicht gaat, dan kun je beter ophouden met die VAR. Het zal wel weer op “interpretatie” worden gegooid. Maar ik weet zeker dat als een verdediger een dergelijke beweging met de arm maakt in de eigen 16 en dan de bal raakt, er zonder enige twijfel een penalty wordt gegeven.

    Ik had 1,5 seizoen geleden niet gedacht dat we een speler als Robin Pröpper achterin zo zouden missen. Ik zie hier regelmatig dat mensen ontevreden zijn over Rosmann, maar zonder hem hebben we helemaal geen centrumverdediger die een aanval eruit kan halen. De linker(centrale)kant kan alleen maar achteruit lopen om de aanval te stoppen. Eerst dacht ik nog dat Van der Buijs uit vorm was, maar onderhand begint het erop te lijken dat hij gepiekt heeft voordat Heracles hem haalde en nu op zijn niveau voetbalt. Ik begrijp dan ook niet dat de trainer niet meer defensieve zekerheid inbouwt op de linksbackpositie door Van Hintum op te stellen. Misschien is er dan iets minder drive naar voren, maar dat lijkt me geen probleem. Daar loopt Peterson, die het juist moet hebben van het lopen in de ruimte. Een opkomende back loopt dan juist zijn ruimte dicht, en neemt dus een deel van zijn aanvalskracht weg.

    Mocht iemand denken: “die WW heeft er geen bal verstand van”… dat kan kloppen, want ik vind wat er de laatste wedstrijden gebeurt onbegrijpelijk

    17
    2
  47. Laatste 9 wedstrijden 26 januari 2019 22:08

    7 verloren.
    Nu ADO uit Ajax thuis.
    Je kan nog 2 wedstrijden wachten….
    Maar flikker Frank er uit.

    16
    10
  48. Lucenskedee 26 januari 2019 21:55

    Klaar.

    9
    3
  49. votdermet 26 januari 2019 21:50

    sinds propper wegviel gaat het kut..

    14
    6
  50. O knobben 26 januari 2019 21:49

    Wederom dramatisch slecht!! Geen enkele inzet voor eredivisie niveau!!! Na 94 minuten durven ze dan ook nog naar man of the match te vragen!!! Met deze inzet en instelling ga je geen punten pakken!! Zeker krijg je het stadion niet vol!!

    15
    4
  51. DDB 26 januari 2019 21:48

    Gooi die mof eruit. Wat een waardeloze trainer. Als scout voegt hij ook niks toe, want al zijn Duitse spelers voegen weinig tot niks toe.Merkel is de enige aankoop die ons iets van beter maakt al is het lang geen Monteiro. Cynora, Dalmau, Sama, Van Nief en Droste…. 6 miskopen!!! En dan vergeet ik Dos santos nog. Fledderis ga jezelf eens evalueren, want jij hebt ook een onvoldoende. Mogen blij zijn met de punten die wij al hebben. Ze mogen Smit wel eens bellen en om hulp vragen.

    19
    19
  52. Stef 26 januari 2019 21:32

    Als ik van Hintum was stopte ik. Je mist ervaring kwaliteit etc op de linksback positie.
    Dat Peterson de pingel mist heeft te maken met vertrouwen. Ik denk dat de wedstrijd tegen Groningen heel bepalend is voor dit seizoen. Je wint bij Excelsior met 0 3 3n 3 weken later wissel je 3 spelers en na een uur je 2 beste spelers., ja zo durf je als speler geen fout meer te maken. Ik las vorige week dat NEC verhaal. 6e in de winterstop en degraderen. Ik ben er bang voor.
    Ik zie middelmatige spelers sinds de zomer. Ze lijken niet beter te worden. John schreef in het vorige topic iets over de spelers, ik ben het er 100 procent mee eens. Helaas. Helaas.
    Ik had hoge verwachtingen van Frank, maar ik heb steeds meer het gevoel dat hij zijn hand heeft overspeelt. Spelers met aflopende contracten zullen 2 keer nadenken om te verlengen met deze clown

    29
    5
  53. Foppe 26 januari 2019 21:24

    Wormuth trek je conclusies. Je bent niet geschikt.

    23
    10
  54. Pielle 26 januari 2019 21:21

    Waardeloze elftal zonder passie en inzet. Zwolle heeft een goede voorhoede. Had Thy graag bij ons willen zien of Armenteros, desondanks hebben we een goede ervaren verdediger nodig en een echte afmaker. Dik verdiend verloren en tegen Den Haag en Ajax zal onze reeks voortgezet worden! En Wormuth: Duitsers voetballen niet zo met p*p in ’t broek. Mis onze Sjonnie echt met zijn vastigheid

    22
    4
  55. Lucenskedee 26 januari 2019 21:21

    Zo verschrikkelijk slecht.

    13
    2
  56. Gerard 26 januari 2019 21:10

    40 doelpunten tegen!!
    Hey hallo?
    Irgendwo stimmt etwas nicht!

    21
    2
  57. Noh 26 januari 2019 21:08

    Op naar het rechter rijtje !!!

    17