Heracles verliest ook van ADO

3 februari 2019

Het begint zo langzamerhand crisis te worden bij Heracles. Opnieuw werd er verloren en de vrije val die tien wedstrijden geleden is ingezet, lijkt nog niet te zijn gestopt.

In Den Haag werd dit keer verloren. Het werd 2-0 door twee doelpunten van Thomas Necid. De spits wist in de 79ste en de 89ste minuut te scoren. Het betekende de achtste nederlaag in de laatste tien wedstrijden.

Volgende week wacht Ajax thuis en het tij dient snel gekeerd te worden. Inmiddels staat de ploeg van trainer Frank Wormuth nog maar vijf punten voor op de zestiende plaats.

135 reacties

Geef een reactie

  1. Roy 6 februari 2019 07:54

    “Het Van Riemsdijk Asito Stadion” inderdaad dat zou het kunnen en misschien wel moeten zijn heden en verleden bij elkaar gebracht.

  2. Robbert 5 februari 2019 21:25

    Betere timing om dit naar buiten te brengen kan natuurlijk niet. Onze sportieve prestaties zijn de afgelopen weken minder, daartegenover staat een grote hoofdsponsor die zich voor 10 jaar aan ons verbonden heeft. Daarmee spreekt Asito vertrouwen uit naar de club. Als wij dit voorbeeld kunnen volgen en ons niet teveel door de emotie laten leiden, komt het allemaal goed met ons clubje. Ik hoor Toussaint weer zeggen dat we tussen de 8e en 12e plaats zullen moeten eindigen. Met minder nemen we geen genoegen! Maar blijkbaar wordt het bij sommige fans nu al dun in de broek. Kom op, Ajax thuis wordt heel moeilijk, dan volgen er nog 13 wedstrijden die gemiddeld 1 punt per wedstrijd zou moet opleveren.

    7
    2
  3. Henkie 5 februari 2019 18:33

    Allemaal wel leuk en aardig, maar heeft iemand die Jonggingsbroeken gezien? Waar alleen groot het Asito logo op staat? En verder niks? haha Vreselijk

    6
    3
  4. Geert 5 februari 2019 18:22

    De continuïteit wordt hiermee echt goed gewaarborgt. Klasse gedaan door onze commerciële afdeling! Hier spreekt vertrouwen uit vanuit de sponsor in de club en zijn bestuur! Laten wij dat ook doen en vol achter de ploeg gaan staan zaterdag!

    11
    4
  5. De bakker 5 februari 2019 18:15

    Weet je wat mooi zou zijn, als Asito de naam van Jan Smit er in verwerkt.

    6
    8
  6. Jan Dekker 5 februari 2019 18:08

    Jullie horen het hier als eerst:

    “Het Van Riemsdijk Asito Stadion”

    8
    4
  7. Foppe 5 februari 2019 17:26

    Super blij, eindelijk verlost van de Enschedese naam. Alhoewel Polman ons toentertijd geweldig geholpen heeft.

    9
    4
  8. ww 5 februari 2019 17:14

    Mooi dat Asito ons ook de komende 10 jaar ondersteunt. Ik verwacht zaterdag meteen het resultaat te zien en dat ze Blaswich helpen “het doel schoon te houden” 🙂

    13
    4
  9. L. De Behanger 5 februari 2019 17:06

    Fantastisch nieuws natuurlijk, dat geeft rust en daar spreekt vertrouwen uit. Hopelijk gaat de asito top zich ook eens buigen over een nieuwe “huisstijl” dat spuuglelijke asito logo kan echt niet meer.

    7
    2
  10. EK uit D 5 februari 2019 16:53

    Na alle negatieve uitlating van alle schijvers op dit forum en van mij in het bijzonder nu even een compliment aan het bestuur, de commerciële afdeling en in het bijzonder natuurlijk Asito voor deze fantastische verlenging en uitbreiding. Wijlen de heer Van Riemsdijk zal dit contract juichend hebben ontvangen. De voormalige supporter in hart en nieren is met zijn bedrijf weer langdurig neergestreken onder de vleugels van de familie Heracles Almelo. Bij die club die hem zo dierbaar was.
    Als supporter ben ik trots dat dit landelijk opererende bedrijf een langdurige band met onze mooie club heeft gesloten. Ondanks het moeilijke sportieve moment is dit een samenwerkingsverband waar wij als club weer verder mee kunnen groeien. Bedankt voor iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt.

    18
    3
  11. heraclassic1961 5 februari 2019 16:38

    Asito-Arena dat bekt lekkerder dan Asito-Stadion. Ja toch?!

    5
    6
  12. Thomas 5 februari 2019 16:10

    ASITO. 10 jaar. Dat is het eerste goede nieuws van dit jaar. Mooi. Almeloos bedrijf. Nationale uitstraling. Solide en letterlijk smetteloze reputatie. Uit 10 jaar spreekt wel heel veel vertrouwen.
    Ik zou zeggen: nieuwe bezems vegen schoon!

    13
    4
  13. Niek 5 februari 2019 15:54

    Zoals verwacht. Wel beter. Verdienen we daar ook nog een beetje beter aan. Met die paar centen van Polman konden ze alleen de reiskostenvergoeding van Wormuth mee dekken.

    3
    2
  14. zo jammer dit 5 februari 2019 15:49

  15. Henk 5 februari 2019 15:49

    Jah per 1 juli nieuwe naam stadion. 10 jaar

    3
    2
  16. Frans up 5 februari 2019 15:03

    Jeugdopleiding, ik hoorde iets over SVZW. Ik verwacht dat Asito de naamgever wordt. Spick en span stadion.

    4
    2
  17. René 5 februari 2019 14:34

    EK uit D, ben het geheel met je eens. Er is er maar 1 binnen de club die het kan. En dat zijn wij. Wij moeten de ploeg over het dode punt, heen helpen. Dus achter de ploeg, te beginnen zaterdagavond.

    9
    3
  18. Henk 5 februari 2019 14:22

    Tav jeugdopleiding is heracles met twente in onderhandeling. Een eigen opleiding zak ws niet aan de orde zijn?

    2
    3
  19. Nvb 5 februari 2019 13:48

    Verwacht dat het om de naamgeving gaat van het stadion.

    En verder hoop ik ook dat ze met een eigen trainingscomplex bezig zijn ,zodat op termijn het kunstgras uit het stadion gehaald kan worden en vervangen door een mooie hybride mat.
    Zou voor de toekomst niet verkeerd zijn en dan wordt t ook makkelijker om op de langere termijn eventueel een eigen jeugdopleiding op te zetten. En dat is iets wat we in de toekomst wel nodig hebben als we als club willen groeien en niet meer afhankelijk willen zijn van die rooien iets verderop!

    10
  20. Niek 5 februari 2019 13:36

    Bonafide, waar kan ik tekenen voor de laatste optie? Armenteros mag dan wel de speler zijn trouwens.

  21. BonaFide 5 februari 2019 13:23

    Asito als de nieuwe naamgever voor het stadion lijkt aannemelijk. In de schikking tussen Heracles en Polman hebben ze besloten de samenwerking tot 2019 te laten lopen (oorspronkelijke afspraak: t/m februari 2019). M.a.w. is er nu dus ruimte voor een andere naamgever. Hopelijk gaat dit eindelijk gemoeid met een behoorlijk prijskaartje. Polman verklaarde in 2015 tegenover de Tubantia dat hij jaarlijks maar 18.750 euro betaalt voor zijn naam op het stadion. Plus 15.000 euro voor de binnenreclame en 4.000 euro voor de business stoelen. Heracles schatte een marktconform bedrag voor de naamgeving toentertijd op 2,5 a 3 ton per jaar.

    MJF staat, inderdaad, vast niet zomaar op de foto met iemand. Hopen op een combi-deal (nieuwe naamgever stadion + nieuwe speler) of triple-deal (nieuwe naamgever stadion + nieuwe speler + hybride gras) ;).

  22. heraclassic1961 5 februari 2019 12:56

    Ook ik kan er niet tegen als je vol passie je club volgt en er spelers rondlopen die niet 110% geven of niet in zichzelf willen investeren doordat ze het bijvoorbeeld niet nodig vinden om te trainen op hun traptechniek of op het nemen van vrije trappen. Kortom de liefde kan ik niet van 1 kant komen!!
    Ondanks dit laat ik mijn club Heracles nooit vallen. WANT SUPPORTER BEN JE VOOR JE LEVEN. IN VOOR-EN TEGENSPOED!!!

    13
  23. Niek 5 februari 2019 12:31

    Een maatschappelijke samenwerking moet wel heel bijzonder zijn wil je het zo spannend aankondigen. Niet alleen met Asito samen werklozen aan een schoonmaakbaan helpen.

    Overgaan op (hybride) grasmat zou fantastisch zijn. Ons stadion met echt gras… genieten! Maar dat zal wel niet. Helaas.

  24. heraclassic1961 5 februari 2019 12:27

    EK UIT D 5 februari 2019 11:33

    Ik deel jouw ongerustheid. Ook ik zag dat tegen ADO Van Nieff Falkenburg liet gaan waarna ADO snel op voorsprong kwam. Gelukkig voor ons werd het doelpunt afgekeurd. Potverdomme denk ik dan wel eens is het zoooooooooo moeilijk om bij je man te blijven?? Juist door deze details hebben we al veel doelpunten tegen. Als telkens dezelfde fouten worden gemaakt dan vraag ik me af of hier naderhand bij de nabespreking over gesproken wordt……

    En dan nog iets. Die vrije trap van Osman in de tweede helft. Hij zit van tevoren lang met Kuwas te praten hoe de vrije trap te nemen. Hij neemt een korte aanloop en de bal krijgt nauwelijks hoogte waardoor hij makkelijk kan worden weggekopt. Weer een kans om zeep geholpen. Het zijn juist deze kleine dingen die deels onze matige prestaties van de laatste tijd verklaren. Met een beetje MEER FOCUS op belangrijke momenten in een wedstrijd kun je deze in je voordeel beslissen. Ook hier kun je tijdens besprekingen de nadruk leggen. Echter mijn vraag is opnieuw gebeurt dat ook!??? Brengt onze TS dit ter sprake????

  25. Henkie 5 februari 2019 12:23

    Kunstgras gaat eruit eind van het seizoen

    13
    5
  26. Geert 5 februari 2019 12:21

    EK uit D, ik deel jouw zorgen. Wellicht niet overal mee eens, maar grotendeels wel.

    Over het persmoment, mooi als Asito de naamgever van het stadion wordt! Een groot bedrijf uit de stad die zijn naam verbind aan het mooiste stadion in de wijde omgeving.

    Echter begrijp ik niet zo goed waarom er dan op twitter een foto van MJF verschijnt. Hij heeft vrij weinig te maken met de naam van het stadion. Én de andere man op de foto is absoluut geen Remko Stolk, die wordt aangekondigd in het persmoment.

    Als MJF er zit gaat het om de selectie. (Versterking of verlenging)

    3
    1
  27. Hans 5 februari 2019 11:59

    Volkomen gelijk Ek

  28. Stadioncheck 5 februari 2019 11:33

    Het Asito Stadion!.

    Contract Polman stadion loopt volgens mij naar zijn einde toe, als ik het goed heb toch?.

    Toch mooi dat een bedrijf als Asito zijn verbondenheid deelt ,wees eens trots.

    5
    2
  29. EK uit D 5 februari 2019 11:33

    @ROBBERT

    Ik begin inderdaad cynisch te worden omdat ik mij als supporter inderdaad erg ongerust ben.

    Het niveau is de laatste maanden dramatisch, en rekening houdend met de onterechte overwinningen thuis tegen Emmen, Groningen en AZ.

    Daarnaast ga ik ervan uit dat we na zondag in de laatste 11 wedstrijden dan 9 keer hebben verloren. Tevens hebben wij geen spelers met een over mijn lijk mentaliteit in de selectie die het zouden kunnen omdraaien. We hebben 16 ideale schoonzonen. We geven op domme overtredingen weg (Van Nieff binnen 30 seconden met het gezicht naar de tribune!!!) waarna er gelukkig buitenspel wordt geconstateerd bij het afgekeurde doelpunt. Droste die de binnenkant dekt. Een keeper die geen punten voor ons pakt. Een voorhoede die niet scoort. Osman die op doel probeert te schieten, maar 3 auto’s beschadigd op de parkeerplaats.

    En het meest schokkende een trainer die met onbegrijpelijke opstellingen begint en ook daarna onbegrijpelijk wisselt. Daarna in een interview bijna de woorden “we played fantasic in the first half”, dan raak ik het vertrouwen kwijt. Ik wacht er nog op dat hij gaat zeggen dat er nog aanknopingspunten zijn.

    Ik ben inderdaad erg ongerust, maar zal mijn club blijven aanmoedigen. En me laten horen als er spelers verzaken in het veld, dan laat ik me tegen hen horen. Ik kan er niet tegen dat wij vol passie op de tribune zitten en trouw aan onze club zijn en er spelers in het veld lopen die niet alles geven. Daar erger ik mij kapot aan.

    Waarvan akte.

    Groeten uit Deventer

    17
    1
  30. Foppe 5 februari 2019 11:26

    EK uit D, de KNVB gaat niet akkoord met het verzoek. Men is van mening dat een bezoek van Heracles, een heilzame therapie is, voor elke club uit vorm.

  31. Robbert 5 februari 2019 11:11

    Als Ek ut D cynisch wordt dan gaat het heel slecht met ons clubje 😉😂

    Zo ken ik hem niet 😳

    2
    2
  32. Noh 5 februari 2019 10:29

    Lijkt me toch wel echt compleet de verkeerde timing als het gaat om iets maatschappelijks / commericieels..

  33. vjennekloet 5 februari 2019 09:58

    Gevonden op het internet, het zal wel een of andere maatschappelijk iets zijn.

    ONDER EMBARGO tot 5 februari 15:30 uur

    PERSUITNODIGING – Persbijeenkomst dinsdag 5 februari 2019

    Asito en Heracles Almelo gaan uitzonderlijke samenwerking aan

    Almelo, 31 januari 2019 – Hoofdsponsor Asito en Heracles Almelo gaan een unieke samenwerking aan. Hoe de samenwerking wordt ingevuld en voor welke periode maken de partijen komende dinsdag 5 februari bekend tijdens een persbijeenkomst.

    Asito en Heracles Almelo zijn aan elkaar verbonden door passie voor voetbal, de club en de regio. Tijdens de persbijeenkomst vertellen de partijen hoe diep die verbondenheid is. Belangrijk onderdeel van de samenwerking is de maatschappelijke invulling. Sponsor en club willen met de nieuwe samenwerking niet alleen de club, maar ook regio, supporters en inwoners verder brengen.

    We nodigen u graag uit aanwezig te zijn bij een persbijeenkomst op 5 februari om 15:30 uur .

    Directeur Rob Toussaint en Remko Stolk, commercieel directeur van Asito geven tijdens deze bijeenkomst toelichting over de overeenkomst en welke ambities er voor club, stadion en de regio Almelo zijn.

    Programma:

    15:00 uur: inloop

    15:30 uur start bijeenkomst

    15:50 uur: mogelijkheid voor stellen van vragen

    16:15 uur: einde bijeenkomst

    4
    2
  34. EK uit D 5 februari 2019 09:56

    Ik denk dat er bekend wordt gemaakt dat ze voor de rest van het seizoen geen uitwedstrijden meer gaan spelen.

    21
  35. EK uit D 5 februari 2019 09:55

    Ik denk dat ze g

  36. Niek 5 februari 2019 09:35

    Ik denk dat Asito naamgever gaat worden van het stadion. Asito Stadion.

    9
    1
  37. Hans 5 februari 2019 09:22

    Denk weer een nieuwe stagiar om de kleedkamers bij uitwedstrijden keurig achter te laten.

    10
  38. Geert 5 februari 2019 09:06

    Vanmiddag om 16:00 uur een live uitzending van Heracles TV, een bijzondere samenwerking met Asito.

    De speler lijkt wel wat op Mokhtar, maar wellicht is de wens de vader van de gedachte…

    2
    4
  39. BonaFide 5 februari 2019 08:51

    Als het bericht op Twitter over Pröpper gaat is dit wel heel schandalig en kwalijk van onze zwart-witten. Die heeft een paar dagen geleden namelijk al zijn contract verlengd. Ons blij maken met een dode mus lijkt mij niet de bedoeling van een eerlijke club zoals Heracles. Ik schaar me achter Noh: het oogt als Mokthar. Die is transfervrij, dus niet gebonden aan de transferdeadline.

    2
    4
  40. Luuk 5 februari 2019 08:32

    Als het een mooie dag voor de club wordt genoemd gebeurd er denk ik wel meer dan alleen een contractje voor Propper. Ik denk dat de contracten van een aantal spelers het +1 jaar worden gelicht.

  41. Hans 5 februari 2019 06:07

    Lijkt me gewoon Pröpper..zal zn contract voor een jaar wel tekenen.

    4
    2
  42. Noh 4 februari 2019 23:50

    Zie Heracles twitter.. Misschien krijgen we toch nog wat. Plaatje lijkt mij Mokhtar.

    6
    4
  43. Zwolle 4 februari 2019 22:10

    Hardeveld is op de weg terug. 20 minuten goed gespeeld in het tweede . Hopelijk zet zijn herstel snel door. Hij is hard nodig achterin

    6
    3
  44. Robbert 4 februari 2019 21:55

    Thomas wat kunnen wij nog doen dan, leg mij dat eens uit. Transferperiode is voorbij, we moeten het met deze trainers en dit spelersmateriaal doen. Wat wil je nu zeggen dan, kom eens met concrete ideeën kerel. Kritiek is meer dan terecht maar er in blijven hangen, zoals zovelen hier, daar schieten we geen bal mee op.

    6
    4
  45. Foppe 4 februari 2019 21:46

    Thomas, goed verwoord!!

  46. Roberto 4 februari 2019 21:42

    Waarom speelt Duarte niet? Die was bijna terug op zijn oude nivo van de 1e seizoenen hier. Onbegrijpelijk!
    Die hoort normaliter altijd in de basis. Dat je hem wisselt als die zich na 80 minuten leeg heeft geknokt snapt iedereen. Daarbij; knokt zich wel leeg. (Net als Breukers…)

    14
    1
  47. roeptoeter 4 februari 2019 21:41

    robbert wat je nu zegt is echt dikke on\in informeer eens bij raymond alfons hoe wij ontvangen worden de afgelopen jaren bij uitwedstrijden!!

    5
    2
  48. Thomas 4 februari 2019 21:37

    Robbert, ik maak mij al maanden zorgen over het instabiele van deze ploeg. Er zijn echt krankzinnig slechte wedstrijden gespeeld, en die zijn niet op de vingers van 1 hand te tellen.
    Nu zeg jij dat we niet moeten “zeuren en zeiken”. Je vindt ons “rioolratten die uit hun holen komen”. Je stelt dat de spelers “nu even uit vorm” zijn. Wat is “even”, Robbert?
    Je zegt dat wij, supporters, “Gvd achter onze club moeten staan”.
    Even afgezien van de krachttermen en verwensingen die je gebruikt: ik neem mijn club serieus. Krachttermen en vloeken helpen niet. Krachtdadig optreden wel. En dat is wat nu nodig is. Wachten tot het eind van dit seizoen? Dat is om twee redenen fout. Je schuift de problemen voor je uit, en je neemt daarmee een enorm risico. Ik wijs je even op het NEC van 2 seizoenen geleden. Dat stond zesde bij het ingaan van de winterstop. Je weet hoe hun seizoen geëindigd is..

    8
    1
  49. Robbert 4 februari 2019 21:30

    Als het in deze wedstrijd er op aan komt ben ik in Venlo roeptoeter. Anders niet, ik ben geen uitvak supporter omdat je als supporter bij de meeste clubs niet als gast wordt ontvangen. Een voetbal wedstrijd bezoeken met mijn zoontje moet voor mij een uitje zijn, veilig en comfortabel en dat mag geld kosten. Alle respect voor onze fans die in het uitvak gaan zitten, mij niet gezien.

    6
    6
  50. Sjon 4 februari 2019 21:21

    Gewoon de beste 11 opstellen dan maak je misschien een kans, dus stel geen cyborra op of dorst heb je niks aan.

    3
    2
  51. roeptoeter 4 februari 2019 20:53

    @robbert ik sta over 2-3weken in venlo jij ook?

    2
    1
  52. De Videoscheids 4 februari 2019 20:38

    Met deze selectie hebben we geen enkel perspectief meer.
    Op alle fronten komen we tekort.

    8
    6
  53. Robbert 4 februari 2019 20:18

    the day after, de roeptoeters en rioolratten, die je hier alleen maar ziet als het niet goed gaat, komen uit hun holen. Ik sla ze heel snel over, je wordt er manisch depressief van en ze weten allemaal waar het aan ligt. De trainer moet er uit, de simplisme ten top, alsof onze trainer ze er in schopt. Onze bepalende speler zijn nu even niet in vorm, de spelers die het verschil moeten maken hadden afgelopen maand andere dingen aan hun hoofd, mede ingegeven door hun zaakwaarnemers. Verder zit nu even alles tegen, wat begin seizoen mee zat. Er is maar één oplossing, rustig blijven, niet in paniek raken, de trainers moeten duidelijkheid geven aan de spelers en keuzes maken welke 11 er gaan spelen DE KOMENDE TIJD. Rust en duidelijkheid is het enige. Voetballen kunnen ze allemaal, het zit gewoon tussen de oren. Wat ze voor de winter hebben laten zien zijn ze na 5 weken niet zo maar kwijt. 10 punten halen met NAC, Willem II, Fortuna en Excelsior thuis moet kunnen.

    De afrekening met de trainers, technisch manager en directie komt na dit seizoen wel, veilig spelen en ons nog wat mooie wedstrijden laten zien moet de doelstelling zijn. Ga als supporter gvd achter je club staan en help ze, juist in deze tijd! Hou op met zeuren en zeiken, de feiten zijn duidelijk, we krijgen niet wat we gehoopt hebben, dat is shit!

    18
    8
  54. Hans 4 februari 2019 20:02

    Het aller grootste probleem is dat hier diverse supporters(en ik vrees de leiding)denken van’ ach we staan 8ste ,zo slecht is het niet,bla bla bla.
    We vergeten hierbij dat we slechts 5 puntjes van de streep staan en erger nog….we zijn veruit de slechtste ploeg van de afgelopen maanden,scoren niet meer en alle andere ploegen hebben zich flink versterkt.

    8
    4
  55. RemcoM 4 februari 2019 18:59

    Punt is dat Heracles niet meer kan bouwen op de aanvallers omdat ze nu minder zijn geworden , en het gemis van Pröpper daarbij opgeteld…dat is het probleem die er is.
    Gehoopt moet worden op een verbeterde aanval van de heren…dan komen de punten ook wel weer.
    Verder ook minder wisselen om vastigheden te krijgen.

    2
    2
  56. Kris 4 februari 2019 18:42

    Rustagh, rustagh Arthur😉. Ook ik zit soms met verwondering en verbazing de reacties te lezen. Maar om nu dan maar te degraderen is ook wat overdreven. En het biedt ook geen enkele zekerheid dat men dan met de pootjes op de grond blijft. De buren staan bovenaan en bij sommigen om mij heen is dit direct het startsein voor praatjes…

    9
    1
  57. Arthur 4 februari 2019 18:12

    Ik schaam me kapot voor wat zich hier Heracles-supporter noemt. Misschien moeten wij ook maar een keer degraderen om weer even met beide benen op de grond te komen. Die grafstenming hier lijkt nergens op.

    10
    10
  58. groet,n terug uut rimboe 4 februari 2019 17:41

    plus de groetjes van de aldi en lidl!

    2
    2
  59. PLUS 4 februari 2019 17:36

    Komende zaterdag zijn de witte zakdoekjes in de Aanbieding

    6
    9
  60. Onze Ouwe 4 februari 2019 15:38

    Ja ik heb gisteren ook niet genoten van de
    wedstrijd en dat is nog zwak uitgedrukt. Het moet ook snel veranderen en ik hoop, dat het ook lukt. Er zijn nog 14 wedstrijden, waarvan 8 thuis en 6 uit. Laten we de uitwedstrijden maar vergeten (elk puntje uit is bonus), maar van de 8 thuiswedstrijden
    kunnen we er toch zeker 3 of 4
    winnen en dan heb je tussen 35 a 38 punten
    wat genoeg moet zijn voor handhaving.
    Laat zien, dat je een echte supporter bent ook in slechte tijden, dan komen wij dit seizoen ook wel weer uit het voetbalmoeras!

    19
    5
  61. Roy 4 februari 2019 15:22

    @gezeursteeds

    Zeker weet ik dit wel, maar wat denk je dan, dat wij vanaf nu alles gaan verliezen en de rest alles wint? Dus ja het is klaar, het seizoen is over, we kunnen het eigenlijk gewoon schriftelijk af doen…..?

    We hebben wel eens voor hetere vuren gestaan in deze tijd van het jaar.

    Nogmaals in het begin van het seizoen was het allemaal niet zo goed als het leek en nu niet zo slecht.

    Kom op mensen!

    10
    7
  62. nieuwslezer 4 februari 2019 15:07

    gelukkig lezen we vrijdag waarschijnlijk weer hoe goed ze wel niet getraind hebben..

    15
    3
  63. BonaFide 4 februari 2019 15:05

    Wij kunnen wel klagen, alleen heeft dat geen zin. Wat schiet je er in hemelsnaam mee op? Alsof de trainer hier gaat lezen dat hij bepaalde spelers niet meer op moet stellen. Vergeet niet: 1000 personen, 1000 meningen. De trainer voelde gisteren ook aan dat er strijd ontbrak. Dus zette hij Droste op het middenveld. Hij probeert dus zeker wel het tij te keren, maar vergeet dat Droste niet de snelste is. Net zoals V. Nieff. Een vaste opstelling lijkt mij niet uit den boze. We hebben wat kerels nodig (duelkracht, fanatisme en ervaring). Vooral in de achterhoede. Daar bevindt zich onze achilleshiel.

    Spelen in de volgende opstelling zou een mogelijkheid zijn tegen Ajax: Keeper: Blaswich – Verdediging: Breukers, Droste, Duarte (inschuivend naar het middenveld en aanval opbouwen), Rossmann, V. Hintum – Middenveld: Merkel, Drost (mooiweervoetballer; vertel hem dat hij meters moet maken en laat hem overtuigen) – Aanval: Kuwas, Dalmau, Konings/Peterson.

    Peterson is hopeloos uit vorm en verdient even bescherming. Konings durft en blijft gaan. Als je het even niet redt met uitstekend voetbal, dan verdient krachtvoetbal een kans. Voetballers waarvan ik dit verwacht zijn: Blaswich (fanatieke keeper), Rossmann (harde verdediger), Breukers (geeft alles), Duarte (pitbull), V. Hintum (ervaring: kent vechtvoetbal vanuit de KKD en had een avontuur in het buitenland), Droste (geen pussy wanneer hij in vorm verkeert), Dalmau (vecht veel voor de bal) en Konings (meters maken). Drost plaats ik erin omdat hij op kunstgras goede wedstrijden kan spelen en er in dit elftal anders technisch vernuft mist. De beste voetballers blijven Kuwas, Merkel en Duarte, dus die haal je er niet zo snel uit.

    Al met al heb ik er vertrouwen in dat wij uiteindelijk weer goed gaan spelen. Ook onder deze trainer. Soms heb je alleen een duidelijke opzet en visie nodig. Niet dat wazige.

    9
    8
  64. Thomas 4 februari 2019 12:56

    Iedereen weet wat er zou moeten gebeuren. De druk op de verantwoordelijken is groot.
    Niets doen maakt alles nog erger.
    Doorpakken.

    14
    4
  65. DDB 4 februari 2019 12:49

    Totobriefje.

    Volgens mij snap jij weinig van caschen. Al zet je 100 euro op Ajax, dan krijg je nog maar iets van 20 euro winst. Zet dan 50 euro op handicap Ajax -3. Moet ook wel lukken. In dit Heracles zit niets meer momenteel.

    10
    1
  66. totobriefje 4 februari 2019 11:33

    zo zaterdag heerlijk 50euro op ajax inzetten want dan kun je lekker gaan cashen!! momenteel toch al vaker op de tegenstanders gegokt gewoon omdat je op voorhand al weet dat het alweer verlies wordt.

    10
    11
  67. gezeur steeds 4 februari 2019 11:16

    @roy voor je het niet weet:we staan slechts 5punten van de nummer 16{emmen}

    8
    4
  68. Foppe 4 februari 2019 11:15

    Arthur, ik vond van Nieff, in de tweede helft een van de betere, als je hier al over mag spreken. Hij kreeg de bal naar dezelfde kleur. Kan iemand mij uitleggen waarom Baas weg moest om plek te maken voor Cyborra? Dan even tegen de mensen die ageren tegen de mensen die hun jaarkaart op willen geven. Ze kijken terug naar het verleden, de Bornsestraat, die vergelijking gaat mank. Toen hadden we echt geen geld, en waren er geen loze beloftes gedaan. Ik kan mij de teleurstelling in de club wel voorstellen. Ik mis momenteel ook: u, wij , jij en ik zijn Heracles.

    7
    4
  69. smurf 4 februari 2019 11:13

    Was het gisteren slecht? Ja, dat was het zeker. Ik heb gisteren 2 ontzettende slecht spelende teams gezien. Dit is ook niet de eerste wedstrijd die slecht is.
    Heracles is niet bij machte om voetballend er door te komen, iets wat volgens deze trainer wel het uiteindelijke doel was.
    Wanneer er hieronder mensen roepen om het ontslag van Wormuth, besef je dan wel dat degenen die hem hebben aangesteld er nog wel zitten. Ik ben van mening dat het werkelijke probleem van de club in de directiekamer ligt.
    Met Smit en zeker ook Hoogma zijn we binnen één jaar veel te veel kwijt geraakt. Bredewoud, Toussiant en Fledderus hebben alle drie samen nog niet zoveel uitstraling en karakter als Smit in zijn rechtervoet. Wanneer Wormuth er uit wordt gegooid vind ik ook dat één van deze heren zijn conclusies hieraan moet verbinden. Ik denk dat er niet genoeg ondernemerschap in de club aanwezig is.
    De ambitie is nog steeds het veilig spelen als ik de teksten van het bestuur lees, maar besef je wel dat we de afgelopen 5 jaar zijn gegroeid. Ik heb het hier al vaker gezegd, maar ik snap aankopen als Van Nieff, Drost en Sama niet. Ze voegen allen weinig tot niets toe en er is ook nog een hele kleine kans dat we ze ooit weer kunnen verkopen.

    Ik mis spelers als Reekers, Looms, Smit en Sluijter. Ik mis spelers uit de regio die echt hart hebben voor de club. Ik mis vuurvreters als Piecke, Bruns en Hoogma. Ik zie de spelers in groepjes rond lopen op basis van hun nationaliteit, wanneer ik naar mijn club kijk zie ik steeds minder de club waar ik trots op ben en dat vind ik jammer, want ik houd van mijn club. Er staat een prachtig stadion, er zijn fantastische faciliteiten, er is een prachtig gevulde bankrekening, maar deze worden niet ten volle benut. Mocht het bestuur het lezen, ga vooruit met het voetbalbedrijf Heracles, zet stevige doelen en creëer binding met het publiek, want ik heb het gevoel dat de supporters steeds meer ontevreden raken en daar ben ik er zeker een van.

    16
    6
  70. EK uit D 4 februari 2019 11:08

    @Joop

    Ach Joop, Droste pffff.
    In de 1e helft gaf Lorentzen een diepe pass op Becker, stond meneer Droste aan de buitenkant te dekken. Wat moet je dan nog zeggen.

    14
    2
  71. Pantani 4 februari 2019 11:05

    Voor de mensen die roepen dat ze hun seizoenkaart in willen leveren, ik wil hem graag hebben. Ik heb altijd wel mensen die mee willen, dus ze zijn welkom.

    6
    8
  72. Arthur 4 februari 2019 11:02

    @Roy: Helemaal met je eens! We mogen blij zijn dat Kuwas voor ons speelt! Ook als hij een mindere wedstrijd heeft, dan nòg gaat er veel meer dreiging van hem uit dan van andere spelers. Het is zuur dat je zo laat de 1-0 tegen krijgt. Ik vond het qua inzet en qua tactiek niet zo slecht, wel qua opstelling en qua uitvoering. Laten we eerlijk zijn: Drost en van Nieff hebben de nodige speelminuten gehad, maar overtuigen niet echt. Hetzelfde geldt voor Czyborra (hoewel nu stukken beter) en Droste. Wekelijks zie ik Rossmann, Kuwas, Peterson, Duarte en (in iets mindere mate, maar zeker wel qua inzet) Dalmau boven de rest uitstijgen.

    4
    4
  73. Joop 4 februari 2019 10:58

    Ons middenveld is gewoon erg zwak, en de verdediging niet stabiel. De 1-0 van ADO loopt Droste weg uit de positie om de bal af te jagen. Niemand neemt zijn plek over, gevolg Necid helemaal vrij. Ons middenveld steunt de verdediging niet en ook de aanval niet. Tegen Ajax van Nieff centraal, middenveld met Duarte, Merkel en Drost., Voor gewoon weer Kuwas, Peterson en Dalmau. Hoewel Konings het niet verkeerd deed.

    2
    2
  74. Stulanowski 4 februari 2019 10:47

    Verdedigend opzicht vond ik het een stuk stabieler. Verder was het voetballend echt een drama bijna geen enkele bal ging over de grond. Ook had kuwas echt zijn dag niet en dan blijft er wel heel weinig voetballende kwaliteit over met deze opstelling. Tegen Ajax hetzelfde beginnen met Duarte voor Konings zo dat er toch iets meer voetbal in de ploeg komt. En een vervanger voor v. Hintum, helaas, die wel erg sterk speelde. (Schorsing)

    2
    3
  75. Roy 4 februari 2019 10:47

    En die kritiek op Kuwas mag ik al helemaal niet horen, zonder hem en Peterson dan hadden we helemaal nergens gestaan!

    Schei toch uit zeg. Kuwas bij verre onze beste speler, houd continue 2 en soms 3 man bezig. Ja er gaat wel eens wat mis, maar mag het bij een aanvaller?

    Negatief gezever hier zeg, nee de resultaten zijn niet goed en het spel ook niet de laatste wedstrijden. Maar menig club in de eredivisie (10 om precies te zijn) had graag willen staan waar wij nu staan met dit aantal punten. Is dit een garantie, nee zeker niet. Maar gaat dit goed komen, ik verwacht van wel kom op zeg.

    11
    4
  76. Arthur 4 februari 2019 10:36

    Het was niet geweldig, maar ik vond het tactisch al een stuk beter dan voorgaande weken. Ik was best positief verrast door Joey Konings. Je hebt mazzel dat je na 40 seconden niet al op 1-0 achter komt, maar verder was het redelijk gelijk opgaand (allebei niet best). Scoor je zelf de 0-1 dan voetbalt het een stuk makkelijker. Feit blijft echter dat niemand de opstelling snapt: Peterson en Duarte (een van de weinigen die wel in vorm lijkt) beiden passeren en dan vervolgens verliezen is natuurlijk vragen om problemen als trainer. Als Peterson de kantjes er af zou hebben gelopen dan had ik het begrepen, maar Kuwas, Peterson en Duarte zijn het probleem niet!

  77. 2one_1903 4 februari 2019 09:53

    Waarom is Kuwas uberhaupt aanvoerder? Als er één iemand is die snel z’n kop laat hangen is hij het wel.

    9
    7
  78. JeffreyP 4 februari 2019 09:48

    Ben het eens met Hans, de plek op de ranglijst verbloemd een hoop.
    Tuurlijk hebben we wel vaker een slechte serie gehad echter had je destijds wel een aantal spelers in de selectie die het tij konden doen keren, en in het ergste geval kwam Jan Smit het persoonlijk even doen.

    Het interview na de wedstrijd tussen Hans Kraaij en Kuwas zegt voldoende. Heel Nederland heeft misschien wel de meest belabberde wedstrijd in de laatste 5 jaar eredivisie gezien. Alleen Kuwas ( en deze sprak namens de hele selectie ) vond het eigenlijk best een goed optreden gisteren..

    14
    2
  79. Roy 4 februari 2019 08:37

    Ach Hans kom op zeg, wat wonnen we andere jaren uit? Tegen Zwolle hadden we niet hoeven verliezen. Een punt was ook mogelijk en misschien wel terecht. Het gaat minder, maar laten we niet doen alsof ze er helemaal niets meer van kunnen. Nog 8 punten en veilig zo simpel is het. Wij zijn Heracles Almelo.

    11
    7
  80. Hans 4 februari 2019 08:34

    @Roy….Dit noemen ze ook wel kop in het zand steken.
    Je beseft wel dat we van de lastste 11 er 9 hebben verloren?

    7
    3
  81. Roy 4 februari 2019 08:29

    Zo goed als het niet was in de eerste seizoenshelft, zo slecht is het nu niet. Snel die punten halen en veilig spelen. Het seizoen is geslaagd. Wie had gedacht dat we wel even top 6 zouden eindigen heeft boter op zijn hoofd.

    Plek 8 tm 12 is een prima prestatie. Het is niet anders mensen, wees trots op je club met een gezond beleid. Teleurstelling is prima, heb ik ook maar blijf wel realistisch.

    8
    9
  82. Hans 4 februari 2019 08:18

    Gelukkig hebben wel een vermogen van 6 miljoen en 2,6 miljoen winst .
    Lekker laten staan en niks doen..erg slim.
    Terwijl alle clubs om ons heen sterker zijn geworden.

    6
    8
  83. gezeur steeds 4 februari 2019 08:03

    stadioncheck wie ben jij om te bepalen wie er echte supporters zijn. weet je wie de echte zijn:de fans die er elke wedstrijd staan!!

    4
    7
  84. Nikos 4 februari 2019 07:37

    @Stadioncheck

    Dank voor de tip, dat laatste ben ik aan het aan het overwegen. Bedankt dat je uitlegt wat iemand wel en niet mag zijn en bedankt dat je me successupporter noemt, so be it! Neem je laarzen mee want de drek komt er weer aan!

    6
    13
  85. Stadioncheck 4 februari 2019 00:26

    @ Hans.

    We hebben marge ook die anderen verspelen punten .

    Ben het met je eens ben ook geen fan van Wormuth, man had beter bij de NS-spoorwegen kinnen solliciteren .

    Maar je laat de club niet in de steek door een passant die ook wil dat Heracles wint , maar het helaas niet overbrengt op dit moment.
    We hebben nog steeds meer punten dan diverse anderen die ook AJAX en PSV op het programma hebben staan.

    Zwart wit is je bloed daar word je mee geboren .
    Toen we stijf onderaan stonden in de eerste divisie was het niet anders.
    CLUBLIEFDE FOREVER !

    20
    4
  86. Hans 3 februari 2019 23:29

    @tadioncheck, volkomen met je eens, zal ook áltijd blijven komen.
    Maar onder deze trainer komt het echt niet meer goed.
    Van de laatste 11 wedstrijden 9 verliezen draai je niet meer om,vooral ook door alle onwerkelijke opstellingen.
    Week in,week uit.

    12
    2
  87. Stadioncheck 3 februari 2019 23:24

    Een supporter ben je in goede en slechte tijden.
    Met de schoenen in de drek aan de Bornsestraat , tot in een prachtig stadion waar Europees voetbaal haalden, kuipfinale haalden.
    Ja en nu gaat het minder, nu kun je laten zien wat jij bent..een suc6 meeloper in goede tijden , of een supporter ook in slechte tijden.
    Wormuth is slechts een passant , net als een speler.
    Ze gaan en komen.

    Zo bestaat Heracles al 115 jaar.
    En die enkele schreeuwerd die zijn SC niet meer wil , gooi hem dan gelijk in de prullenbak dan ben je tenminste een vent.

    En ben je de naam Heracles fan niet waard .

    Goede tijden, slechte tijden de echten blijven over,al 115 jaar welterusten.

    Kaf en koren worden zo gescheiden.

    30
    3
  88. Noh 3 februari 2019 23:21

    Als Heracles verstandig wil doen, gaan ze de tranfervrije markt op, en pikken daar een hongerige creatieve aanvaller op. Zijn er zat van. Verdediging vond ik vandaag niet super beroerd op 2 blunders van Blaswich na.

  89. Henk 3 februari 2019 22:47

    Je bent de enigste niet die de seizoenskaart inlevert na 25 jaar want ik ben de tweede

    8
    17
  90. Nikos 3 februari 2019 22:34

    Wormuth en Kolmschot eruit!!! Nieuwe trainer met Reekers als assistent. Wormuth ideale leraar voor de DFB en Kolmschot lekker z’n rijschooltje weer oppakken. Fledderus moet harder worden en Bredewold is totaal onzichtbaar, wat doet die man??? Verliezen van Ajax en Fortuna en het wordt nacompetitie! Dit is het slechtste Heracles in jaren!!! Volgend jaar koop ik geen seizoenskaart meer na 25 jaar, ik ben er helemaal klaar mee!!!

    10
    24
  91. Tom 3 februari 2019 22:15

    VD buijs zaterdag als controleur op het middenveld? voor wat extra defensieve zekerheid.

    4
    9
  92. Hans 3 februari 2019 22:14

    Laatste 11 wedstrijden 9 verloren en dan zijn er hier ook nog mensen die denken dat het wel goed komt.
    Deze trainer heeft door alle fantasie opstellingen echt alle spelers het zelfvertrouwen weg genomen. Onder Smit was er allang ingegrepen.

    20
    3
  93. E 3 februari 2019 22:10

    Dit soort wedstrijden hebben we elk seizoen gehad. Hadden we vorige week de punten thuis gepakt tegen Zwolle dan was er nu niets aan de hand. Dat is ook voetbal het ligt allemaal dicht bij elkaar. Nu kunnen we de volgende wedstrijd normaal gesproken ook weer 0 punten noteren en dat maakt de situatie er voorlopig niet beter op. De vormdip van Peterson en Kuwas zijn in mijn ogen het grootste probleem. Achterin rammelt het maar dit komt ook omdat je vaak achterkomt en dit zorgt voor 0,0 zelfvertrouwen. Enige wat Wormuth kan proberen is om die gasten vertrouwen te geven maar dit gaat verdomd lastig door alle wisselingen en slechte resultaten. Al met al lastig… hem er uit gooien zal Heracles niet snel doen. Het ‘Jaap Stam’ effect is bovendien eerder uitzondering dan regel.

    10
    5
  94. het spookt. 3 februari 2019 22:09

    Heracles staat nog altijd in het linkerrijtje, nu op plek acht, maar voelt inmiddels de adem van meerdere ploegen in de nek. Het verschil met nummer 16 Emmen bedraagt slechts vijf punten (26 tegen 21). Met volgend weekend Ajax op bezoek, zouden zich wel eens donkere wolken boven Almelo kunnen samenpakken. Aan de andere kant: drie keer thuis winnen en we zijn veilig, zo is het ook.

    18
    1
  95. Saddam 3 februari 2019 21:54

    Wormuth aufrausen

    10
    5
  96. 1903 3 februari 2019 21:35

    Miss is het een idee voor de app bouwers om een aanmeld systeem te maken dat je naam maar 1x kan worden gebruikt, zie nu dat er nog iemand onder 1903 wat stuurt, blijft toch lastig! Peterson laatste tijd uit vorm dus vond logisch dat ie een speler als konings een kans geeft, die laat met zijn invalbeurten zien dat ie graag wil, in de 65e minuut ofzo had ie duarte moeten brengen voor drost en daarna sylvester erbij

    5
    11
  97. 1903 3 februari 2019 21:21

    Waarom Duarte niet in de basis?
    En Wormuth kan met Peterson beginnen? Als het dan niet lukt met hem kun je hem altijd nog wisselen voor van der Water. Onbegrijpelijk dit.
    Ook dat Wormuth zegt dat hij voor 0-0 ging. Je gaat toch altijd voor de winst!!!

    12
    5
  98. Fan 3 februari 2019 21:20

    Waarom Duarte niet in de basis?
    En Wormuth kan met Peterson beginnen? Als het dan niet lukt met hem kun je hem altijd nog wisselen voor van der Water. Onbegrijpelijk dit.
    Ook dat Wormuth zegt dat hij voor 0-0 ging. Je gaat toch altijd voor de winst!!!

    5
    5
  99. Lucenskedee 3 februari 2019 21:13

    Een schoolmeester of een trainer kies maar 😣

    8
    3
  100. Frans up 3 februari 2019 21:11

    Zowel ADO en Heracles waren vandaag diep droevig. Ik heb zelden zo,n wedstrijd gezien. Het had niets met voetbal te maken. Beide teams lopen niet over van vertrouwen. Wormuth moest deze keer wel wisselen. Maar of hij ons weer op het droge kan trekken, het lek is nog steeds niet boven.

    13
  101. Jojo 3 februari 2019 20:50

    Hulde voor de meegereisde supporters!!!!
    Hoe nu verder MJF sta op en regeer

    17
    2
  102. Hans 3 februari 2019 20:38

    Aantal jaar geleden werd na zo’n reeks het hele spul opgewacht en de kop van de trainer geëist.
    Tegenwoordig wordt alles gelaten geaccepteerd…

    17
    5
  103. Geert 3 februari 2019 20:23

    Tussen de nr. 7 en 16 zit 5 punten, alle ploegen gaan het moeilijk krijgen dit seizoen. Ook wij.

    Misschien is het uitgewerkt, de nieuwe wind. Misschien hebben ze zich theoretisch omver laten lullen door Wormurh.

    Ik ben bang dat niemand binnen de club een bommetje kan laten knappen. Te veel ideale schoonzonen en te weinig doortastendheid. Fledderus is te rustig. Touissant geen harde directeur. Kolmschot te volgzaam. Ik vraag me af of er nog wel oorlog gemaakt kan worden. Vóór mijn gevoel is het allemaal te soft, zo ook Wormuth.

    19
    2
  104. Stef 3 februari 2019 20:15

    Geen kwaliteit?
    Als je Duarte op de bank hebt, je laat onze topscorer naar Emmen gaan. Dan heb je geen oog voor kwaliteit

    16
    6
  105. Eddy 3 februari 2019 20:14

    Stelling: ik zeg tijd voor schokeffect. Trainer op non-actief. Erwin Koeman
    halen. Een “normaal” denkende trainer die we nu nodig gebben. Alle geloof is uit het team verdwenen.

    NU INGRIJPEN!!!!

    25
    7
  106. Kris 3 februari 2019 20:09

    Gezien de situatie waarin we zaten/zitten, snapte ik het tactische idee wel. Inzakken en er uit komen met een counter, vind ik wel een logische gedachtengang. Ik vond het elftal ook wel aardig ‘staan.’ We speelden de counters een paar keer heel slecht uit en dat heeft ook te maken met het gebrek aan vertrouwen. Aan het eind lopen we te veel naar achter en roep je het over jezelf af. Die vrije trap waaruit die aanval ontstaat, is natuurlijk belachelijk en typerend voor onze situatie.
    Ik geloof niet zo in wonderen, dus volgende week zie ik het niet gebeuren. Aan de andere kant hoeven we ook niet te doen alsof al die andere ploegen in de eredivisie zoveel beter zijn. Het verschil zit in het vertrouwen en dat kan ineens omdraaien. Daar komen wij als supporters ook de hoek omkijken. Allemaal de schouders eronder en volle bak erop!!

    15
    17
  107. Eddy 3 februari 2019 19:56

    Tijd voor de “zoutzakken”

    12
    3
  108. Zwolle 3 februari 2019 19:56

    Genoeg spelers met kwaliteit om in het linkerrijtje te eindigen.
    Deze trainer heeft ook genoeg kwaliteiten.
    Maar niet samen, dat matcht niet.

    12
    5
  109. Henri 3 februari 2019 19:56

    Waarom is iedereen zo verbaasd dat we verliezen bij Den Haag. Een uitnederlaag is gewoon een gegeven. Het is een kwestie van gebrek aan kwaliteit. Fledderus is de grote schuldige van dit stelletje kneuzen en niet de trainer. Uit wanhoop wisselt de trainer elke week. Hij heeft geen materiaal en dat mag Fledderus zich aanrekenen. Het komt volgens hem allemaal wel goed, maar hij zou beter moeten weten. Een keer houdt het geluk op. Volgende week ondergaan we de nederlaag tegen Ajax en dan is Fortuna thuis de wedstrijd van de waarheid. Bij een nederlaag is nacompetitie wel heel dichtbij en het doemscenario: rechtstreekse degradatie.

    14
    5
  110. Eredivisie 3 februari 2019 19:51

    Om er in te blijven heb je 2 dingen nodig.
    Een goede ervaren keeper die punten pakt.
    En een goaltjesdief.
    Helaas hebben we beide niet

    Pijnlijk heel pijnlijk

    15
    3
  111. Ad 3 februari 2019 19:50

    Geen grotere vernedering dan door van beugelsdijk “getruct“ te worden. Jezus wat een verdediging

    15
    2
  112. Bert 3 februari 2019 19:50

    Wat een ouwewijven voetbal weer
    Elke invaller dit weekend scoort
    Elke invaller bij ons scoort nooit
    Zegt genoeg

    8
    2
  113. Bert 3 februari 2019 19:49

    Wat een ouwewijven voetbal weer
    Elke invaller dit weekend scoort
    Elke invaller bij ons scoort nooit
    Zegt genoeg
    Wormuth stap op

    4
    1
  114. Johan 3 februari 2019 19:48

    Wat een ouwewijven voetbal weer
    Elke invaller dit weekend scoort
    Elke invaller bij ons scoort nooit
    Zegt genoeg
    Wormuth stap op

    7
    3
  115. Martijn23 3 februari 2019 19:27

    Helemaal mee eens Jeroen. Laten we weer eens lekker gaan voetballen, zonder al die instructies, lekker aanvallen met passie en inzet!! Dan is het helemaal niet erg als je een paar keer verliest.

    Ik wist weer niet wat ik zag vandaag, wat een gezapig gedoe allemaal.. Wormuth moet niet gaan zeggen dat het niet zo slecht was en dat de partij die de 1e goal maakt de wedstrijd gaat winnen.. We zijn toch niet gek en blind? We hadden nog 360 jaar kunnen voetballen, we hadden er nooit 1 ingeschoten. Lauw gedoe

    17
    3
  116. Kobus 3 februari 2019 19:27

    De hele zooi op eBay, misschien is er nog een Duitse 3liga ploeg interessiert

    9
    1
  117. Jan Dekker 3 februari 2019 19:25

    Wormuth, kun je ons ALSJEBLIEFT uitleggen wat het idee is om Peterson 5 min voor tijd in te brengen!? like WTF!

    20
    5
  118. Jeroen 3 februari 2019 19:23

    Kunnen we gewoon weer eens ouderwets gaan aanvallen? Vanaf de eerste minuut druk zetten op de tegenstander? Dan lopen we vast vaak genoeg tegen een zeperd aan, maar dan is het tenminste om aan te zien. Achteruitlopen tegen ADO Den Haag, Zwolle ed…

    Ik mag hopen dat iemand het onze Duitse vriend even duidelijk maakt dat we op deze manier volgend seizoen op de vrijdagavond gaan spelen.

    22
    4
  119. Stef 3 februari 2019 19:10

    Fledderus is verantwoordelijk voor de selectie en de trainer. Te onervaren te veel de nette jongen.

    Zeer matige aankopen., matige trainer aangesteld die maar blijft wisselen.
    Assistent trainers die alleen maar ja knikken.
    Het zit goed fout in de organisatie. Nu ingrijpen kan nog effect hebben. Je kan ook nog 5 weken wachten en dan is het klaar

    29
    2
  120. Polly 3 februari 2019 19:00

    Normaal gesproken trots om Heraclied te zijn. Maar met dit trieste spel schaam je momenteel dood als supporter. Wordt er binnen Heracles niet geëvalueerd? Het wordt hoog tijd dat de directie het functioneren van Herr Wormuth aan de kaak steld en hem duidelijk maakt meer vast te houden aan een basis team. De trainer grossiert in wisselende opstellingen en vreemde keuzes. Ook Fledurus en in iets mindere mate Touissant mag je dit aanrekenen.

    23
    8
  121. Busopwachtert 3 februari 2019 18:58

    Hoe laat begint het bus opwachten vanavond? Neem aan dat we de heren rustig ter verantwoording mogen roepen.
    Op deze manier zijn ze Heracles onwaardig!

    21
    5
  122. John 3 februari 2019 18:58

    Wor-moet-weg

    18
    6
  123. EK uit D 3 februari 2019 18:58

    Ik zit met open mond te kijken naar het interview met Wormuth. DIE MAN IS GEK. Of hij heeft in een ander stadion gezeten.

    26
    5
  124. Pielle 3 februari 2019 18:57

    Het is niks en wordt niks. Wordt al maanden geen fatsoenlijk voetbal op mat gezet. Zie deze 2 tegendoelpunten, oorzaak? Ballen die Blaswich los laat, het is geen balvaste keeper en kost deze tijden ons veel punten. Gewoon slechte aankopen, onervaren trainer. Als we zo doorgaan wordt het dit keer echt nacompetitie voor het eerst en dan vliegen we er uit. Dan is het klaar met ons, dit willen we toch niet hebben? Dus graag nu iets ondernemen voordat het te laat is

    17
    4
  125. Ralf 3 februari 2019 18:56

    Als er geen nieuwe aanvallers nodig zijn dan heb je blijkbaar genoeg op de bank. Waarom dan niet op winst spelen en dus eerder wisselen? Met deze taktiek loop je achter de feiten aan. Ik zie geen logica in het wisselbeleid van vandaag!

    16
    3
  126. Johan 3 februari 2019 18:56

    Trainer moet weg, maar ook Fledderus moet toch wel onder druk komen. Dramatische keuzes. Wat heeft hij nou echt goed gedaan? Volgende week witte zakdoekjes mee. Wordt 0-6.

    23
    7
  127. Foppe 3 februari 2019 18:54

    De tijden onder Brood en Jan de Jonge herleven. Bestuur trek je conclusies. Wormuth heeft het gewoon weg niet. Jammer maar het is niet anders.

    23
    5
  128. Dick 3 februari 2019 18:54

    Zouden we met dit team thuis van NAC winnen?

    7
    4
  129. Renaldini 3 februari 2019 18:53

    Herr Wormuth, uw wens zal uitkomen. Heracles hoort thuis in het rechter rijtje. Man, man wat een prestatie van u. Dit zal uw CV sieren.
    Directie Heracles, het tij moet keren. Heracles behoort in het linker rijtje.
    Dusss, bitte bitte een andere trainer.

    17
    6
  130. EK uit D 3 februari 2019 18:53

    Na volgende week hebben we de laatste 11 wedstrijden er 9, jaja 9, verloren. Dit vind ik onaanvaardbaar, maar volgens MJF hebben we genoeg kwaliteit. Dit gaat bijna zeker fout. Opmaken voor de loterij, de nacompetitie.

    17
    3
  131. Schaap 3 februari 2019 18:51

    Achterhoede rammelt en voorhoede uit vorm. Dit gaat nog wel even duren vrees ik.

    16
    1
  132. Jan 3 februari 2019 18:49

    Je vraagt je toch af wat ze op de trainingen doen als je dit weer ziet. 3 wedstrijden 0 goals 0 kansen 7 tegendoelpunten

    18
    2
  133. Basic 3 februari 2019 18:48

    Zijn de spelers zo slecht of zijn er geen automatismen meer?
    Waar zit het hem in dat het niet meer functioneert? Terug naar de start van de competitie, het is te onrustig op het veld. Of speelt er intern iets..?

    10
    1
  134. Henk 3 februari 2019 18:48

    Kan maar zo….twente terug en heracles er uit. Wat slecht

    19
    4
  135. Losers 3 februari 2019 18:45

    Wij gaan straks tegen de Eagles spelen in de nacompetitie. Daarnaast mooi tipgokje: gok op winst van thuisploeg bij een uitwedstrijd van onze losertjes.

    26
    3