Praat mee: Heracles – Fortuna Sittard

14 februari 2019

Na de daverende overwinning op Ajax wacht aankomende zaterdag de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard. De Limburgers versloegen Heracles eerder dit seizoen met 3-0.

De mannen van trainer Frank Wormuth zijn dus gewaarschuwd.

25 reacties

Geef een reactie

  1. Kevin 16 februari 2019 19:28

    Iemand nog toevallig een werkende livestream?

  2. Dennis 16 februari 2019 18:40

    Aankomemde 3 wedstrijden bepalen de weg omhoog of omlaag, hopelijk knappen ze er vanavond weer vol op.

  3. LEE 16 februari 2019 17:53

    De opdracht mag duidelijk zijn vanavond

    1
    1
  4. berst 16 februari 2019 13:22

    alle fans vanaaf weer masssaal achter dit elftal gaan staan met een oorverdovend gejuich en gezang/geschreeuw we moeten dezelfde sfeer weer verkrijgen als tegen ajax

    3
    2
  5. Foppe 16 februari 2019 13:08

    Inzet is belangrijk. Maar kunnen wij het spel maken, dat is nog veel belangrijker. Fortuna Sittard gaat afwachten en wij moeten ons er door heen spelen, dus een snel doelpunt zou ons geweldig helpen. We kunnen vanavond een reuze stap maken, dus er volop vanaf de 1ste seconde.

    4
    1
  6. Jojo 16 februari 2019 12:50

    Gaan met die banaanOpletten bij standaardsituaties en niet meer dromen nav Ajax de afgelopen zaterdag Heerlijk avondje van maken met de supporters en 3 punten maakt 32 Nog effe en we zijn veilig en dat speelt ontspannender Forza HAFC!!!!!

    4
    1
  7. Formule 16 februari 2019 12:11

    Spelers: net zo’n inzet als vorige week
    Supporters: weer zo’n goede sfeer

    Uitkomst: 3 punten voor ons!

    7
    1
  8. lucenskedee 16 februari 2019 10:13

    Vlekkennek…….Tot dinsdag fc.Stadsbank……..

    5
    1
  9. 1903 v2 16 februari 2019 09:53

    @roeptoeter het is kleutervakantie he 😉

    2
    2
  10. redneks 16 februari 2019 09:35

    tot dinsdag calimero!

    1
    9
  11. Robbert 15 februari 2019 20:41

    Thaise body to body massage met happy ending en gaan met die banaan 😉

    10
    3
  12. Lucenskedee 15 februari 2019 20:33

    Heb ook een rugblessure beetje tijgerbalsem erop……klaar.

    4
    3
  13. Black&white 15 februari 2019 18:40

    Ondanks dat het voorjaarsvakantie is volgende week en de beloften wedstrijd om 2 uur smiddags is, hoop ik wel op een beetje opkomst.
    Zelf ben ik er wel bij.
    Maar eerst ff de wedstrijd van morgen tegen Fortuna 👍

  14. roeptoeter 15 februari 2019 14:11

    Met een buscombi naar een wedstrijd van de beloften op een dinsdagmiddag? Je zou denken: geen mens wil mee. Maar 45 supporters van FC Twente denken daar heel anders over.

    3
    9
  15. Arthur 15 februari 2019 14:07

    Jammer! Joey Konings geblesseerd (rugblessure). Ik had hem graag weer in de basis gezien (hoewel Dalmau een prima drive heeft)

    11
    1
  16. ticketspotter 15 februari 2019 12:17

    er is welgetel;d 1buskaartje verkocht..

  17. Lucenskedee 15 februari 2019 10:58

    22 februari 😎

    1
    2
  18. Lucenskedee 15 februari 2019 10:57

    Effe een tussendoortje VVV- Heracles vrijdagavond om 8 uur 😣

    6
    3
  19. Arthur 15 februari 2019 09:38

    Ben ik met je eens Matthijs. Ik zie Jakubiak met name als een concurrent voor van Nieff op de bank, al vond ik Jakubiak altijd een sterke speler (niet zozeer fysiek, maar wel qua bewegelijkheid en mentaliteit).

    9
    1
  20. Matthijs 15 februari 2019 08:43

    @Arend.

    Waar Jakubiak is weggevallen, is Osman opgestaan. Zou niet weten voor wie Jakubiak zou moeten spelen (afgaande op de laatste wedstrijd tegen Ajax)

    4
    2
  21. Arend 15 februari 2019 08:06

    Klopt. Vooral Jakubiak hebben we stiekem best gemist (en Pröpper helemaal natuurlijk). Middenveld met hem en Merkel en een goede CAM zou optimaal zijn mijns inziens.

    6
    4
  22. Arthur 15 februari 2019 03:52

    Mooi trouwens dat Jakubiak en Hardeveld weer langzaam maar zeker aanschakelen👍🏻😁

    11
    2
  23. De beer 27 14 februari 2019 23:25

    Laat de sfeer top zijn sta achter je club zing voor heracles..geen gelul nou voor ons 3-0

    11
    1
  24. Robbert 14 februari 2019 19:46

    We hebben wat goed te maken tegen deze club. De bonuspunten van zaterdag zijn pas echte bonuspunten als je er zaterdag weer 3 pakt. Moet kunnen. Als we er de eerste 60 minuten ( zoals tegen Ajax) als een wervelwind overheen gaan dan moeten er meer goals gemaakt kunnen worden. Moet kunnen.

    11
    4
  25. Marco 14 februari 2019 17:08

    Ik verwacht dezelfde strijdlust en passie als tegen Ajax, anders zijn die bonus punten niet veel meer waard.

    17
    2