Heracles heeft interesse in huidige topscorer Keuken Kampioen Divisie

4 maart 2019

Heracles wil naar verluidt Mario Engels overnemen van Roda JC. De spits heeft de interesse gewekt van meerdere clubs uit de Eredivisie, waaronder onze eigen trots.

De Duitse spits heeft er al 22 in liggen uit 27 wedstrijden en dat maakt hem een aantrekkelijk doelwit voor veel clubs. Ook FC Twente wil de topscorer graag overnemen, helemaal aangezien de speler transfervrij is deze zomer.

Het afgelopen weekend scoorde hij nog tegen Twente. Dat duel eindigde in een 1-1 gelijkspel.

22 reacties

  1. Frans up 6 maart 2019 18:58

    Armenteros gespot, ik hoop dat het geen voorteken is, zag vandaag Wout brama rijden en kwam gisteren Thomas Bruns tegen. Wat een aankopen. Als je je verveelt ga dan met je potlood spelen IPV domme berichten plaatsen.

    4
    1
  2. Robbert 6 maart 2019 18:01

    We hebben een veel scorende spits, wat moeten wij met Armenteros! NIETS aub hou op beste mensen.

    5
    1
  3. ticketboxspotter 6 maart 2019 17:46

    armanteros gespot@theaterhotel

    1
    8
  4. heraclassic1961 6 maart 2019 10:54

    Conclusie na gisteren. Heracles is beter dan Real Madrid……………..:)

    14
    3
  5. Niels Groothuis 6 maart 2019 09:41

    Ik heb nu ook 4 podcasts beluisterd en ik ben ook onder de indruk van de frisse manier van presenteren. Het luistert prettig en ik vind het inhoudelijk ook prima. Wat mij betreft een blijver!

    10
  6. Sjon 6 maart 2019 08:12

    @Arthur champions league😂

    7
    2
  7. Arthur 5 maart 2019 23:39

    Heracles wint van Ajax, Ajax wint 1-4 van Real Madrid….😎 Volgend jaar de Europa League!😉

    19
    4
  8. Robbert 5 maart 2019 19:41

    Beste Ronald, ik luister met belangstelling elke week naar deze Podcast, de makers doen het geweldig! Mijn mening over onze club hou ik liever voorlopig op dit forum en tijdens de mogelijkheden die ik een op een met de club heb. Via andere wegen in mijn netwerk zal er contact met de heren van de potcast worden opgenomen. Laten ze vooral doorgaan want dit medium is van toegevoegde waarde onze club!

    10
    3
  9. Foppe 5 maart 2019 17:22

    Ronald, ik denk dat mijn mening niet altijd, als prettig wordt ervaren door Heracles.

    5
    2
  10. Ronald 5 maart 2019 16:45

    @Robbert en Foppe, ik heb nu een aantal afleveringen van de Heracles Podcast gehoord. Jullie zijn twee supporters met een behoorlijke mening op dit forum, het zou wat zijn wanneer jullie dit ook via een podcast met ons willen delen.

    Ik zou zeggen doen, ik ga het zeker beluisteren.

    @heren van de Heracles podcast doe er wat aan en nodig deze twee HAFC.nl iconen uit.

    10
    2
  11. roeptoeter 5 maart 2019 15:03

    vertrektijden bussen emmen uit
    Buscombi
    12.15 uur aanwezig
    12.30 uur vertrek

    8
    1
  12. heraclassic1961 5 maart 2019 12:08

    (vervolg van de onderstaande post)

    gevolg een strafschop tegen. Moraal van het verhaal, als je een goede toneelspeler en echte matennaaier bent dan blijf je minutenlang op de grond liggen. Vroeg of laat trek je wel de aandacht van de VAR.

    Misschien moet Heracles maar het voorbeeld van Utrecht volgen. Hoewel het past niet in de Heracles-cultuur. Wormuth heeft dit laatste ook onderschreven door te stellen dat je niet bij het minste of geringste op de grond moet liggen. Chapeau Frank! Dat is nu fair-play!

    Ten slotte. Ik hoop echt dat we de MATENNAAIERS uit Utrecht nog tegenkomen bij een eventuele play-off. Ik kijk in ieder geval nu al uit naar de REVANCHE. De wraak zal zoet zijn!!!!

    24
    1
  13. heraclassic1961 5 maart 2019 11:59

    Nog even terugkomen op de VAR beslissingen.
    Utrecht heeft het namelijk heel slim gespeeld. Ze weten namelijk hoe je de aandacht van de VAR kunt trekken. Door na een duel lang genoeg te blijven liggen trek je namelijk zijn aandacht.
    Bij de rode kaart van Drost blijft Klaiber zogenaamd kermend van de pijn op de grond liggen. Alsof zijn been net gebroken is. Terwijl hij feitelijk bijna niet geraakt is door Drost (ik heb de beelden diverse keren nagekeken). De aandacht van de VAR is helaas getrokken. De afloop kennen we. Het is zuur om te zien dat Klaiber even later weer vrolijk rondhuppelt alsof er niets gebeurd is. Het betekent wel een definitief keerpunt in de wedstrijd.
    Ik trek hieruit 2 conclusies.
    Allereerst Bax constateerde in eerste instantie geen overtreding en liet gewoon doorspelen. Zelfs Utrecht nam niet de moeite om de bal over de lijn te spelen. Breukers deed uiteindelijk zijn sportieve plicht door dit alsnog te doen.
    Kortom de eerste reactie van de scheids moet voortaan leidend zijn. In het bovenstaande geval omdat hij op korte afstand stond van het gebeuren.
    Tweede conclusie. Utrecht is door schade en schande wijzer geworden. Waarschijnlijk op advies van Advocaat. Ze weten hoe ze de VAR nu moeten bespelen. Wat een MATENNAAIERS denk ik dan bij mezelf!

    Bij de laatste strafschop hetzelfde beeld. Kerk blijft na de overtreding van Czyborra minuten lang op de grond liggen. Zijn hand dreigt er af te vallen……Helaas voor ons is de aandacht van de VAR getrokken. Gevolg een

    14
    2
  14. HJG 4 maart 2019 22:47

    Vanavond nog even de var beslissing terug gekeken. Clay Ruperti beslist dat AANVOERDER Drost van Heracles een rode kaart moet hebben. Kun je zien dat er dus totaal geen bekwame mensen in Zeist zitten dat je nog niet kunt zien dat Breukers de aanvoerder is.

    13
    5
  15. Frans up 4 maart 2019 22:18

    Ondanks dat hij ons duikelaars noemt, die Danny Post van VVV, lijkt mij wel iets voor ons
    . Goede middenvelder met drive.

    11
    3
  16. Jans 4 maart 2019 21:21

    De verdediging zou ik ook graag sterker zien, maar laten we niet vergeten dat Hardeveld weer aan het terug komen is en volgend seizoen staat gegarandeerd vriend Propper er ook weer, Czyborra ontwikkeld zich ook redelijk dus dan denk ik dat verdedigers halen niet echt nodig is.
    Zou wel heel graag zien dat Tim B. er nog een jaar aan vast wil knopen als hij en Heracles die intentie hebben.

    16
    3
  17. Kelvin b 4 maart 2019 19:28

    Jan ik ben helemaal met je eens .
    Okal zou die er. Wel bij komen is dat alleen mooi meegenomen maar ik wil liever nieuwe achter hoede sama mag van mij. Wel. Weg niks brengt die man in zo kan ik nog wel paar namen noemen

    8
    4
  18. Jan 4 maart 2019 18:04

    Volgens mij zitten we al ruim in de spitsen (terwijl we niet eens altijd met een spits spelen). Ik denk dat de achterhoede op dit moment de grootste aandacht verdient

    13
    2
  19. Stadioncheck 4 maart 2019 17:25

    Ach ja we maakten ook geen schijn van kans met Blaswich tal van 2de Bundesliga clubs.
    En waar speelt deze man nu?.

    Heracles ook alle kaarten niet bloot op tafel.

    Er is cash money !
    En Engels, vind het een goede spits maar voor de hoofdprijs zijn er meer smaken!

    Ik bedoel maar,
    En Paulissen een beetje in het vergeten circuit geraakt .
    Dat soort spelers kun gemakkelijk paaien.

    Maar ja in het verleden genoemd , van de streek toen Cambuur degradeerde, Crowley idem dito moest je ook volgens velen hier ook niet nemen.

    Je kunt straks ook voor Tevrede gaan van NAC . Te goed voor NAC te klein voor Feyenoord
    .
    Maw past dus bij ons prima van meerwaarde.

    Over 3 maanden gaat het weer los wie gaat wie vertrekt.

    Als we stabiel spelen in de aankomende weken hebben we een kans.

    Als iedereen beseft alla Woutje Weghorst dat resultaat halen niet op 99% kan .

    Dan zullen we hoog eindigen ls de VAR niet in de WAR is!

    We zullen zien NEXT EMMEN dat is wat telt voor nu!

    6
    12
  20. Marc 4 maart 2019 15:36

    Mee eens Foppe. Het circus dat betaald voetbal heet… Als hij puur voor het geld gaat op de korte termijn ben je als Heracles weg. Maar voor z’n carrière zou met een Duitse trainer en enkele Duitse collega’s Heracles voor hem de ideale springplank kunnen zijn door zichzelf in de kijker te spelen en over een paar jaar nog een mooie stap te maken. Geduld en investeren in jezelf in een schone zaak. Kijk naar Woutje Weghorst, geweldige carrière door werklust die z’n loopbaan misschien bij concurrent Twente afsluit… Dan heb je ook je centen en een geweldige tijd gehad dacht ik zo.

    12
    1
  21. Kelvin b 4 maart 2019 15:35

    Foppe je weet nooit maar ik vindt aanvallend nie nodig de. Achter hoede moet veel beter in Mijn ogen Sorry

    8
    3