Praat mee: Heracles – Vitesse

10 maart 2019

Aankomende zaterdag staat er weer een thuiswedstrijd op het programma. En wat voor één. Heracles, dat momenteel de zevende plaats bezet neemt het dan op tegen Vitesse, dat vijfde staat.

Bij een overwinning van de Heraclieden kan het de aansluiting met Vitesse vinden. Bij een verlies moet er opgepast worden dat Heracles niet ingehaald wordt door de middenmoot.

Eerder dit seizoen kreeg Heracles een pak slaag tegen de Arnhemmers. Toen werd het maar liefst 4-0.

De wedstrijd begint zaterdag om 20:45.

18 reacties

  1. Black&white 16 maart 2019 22:41

    Lekkere 3 punten 👍.
    Vitesse was wel de betere maar in de strijd om een Europees ticket hebben we vandaag zeer goede zaken gedaan 👍.
    Respect 👍💪

  2. Roberto 16 maart 2019 21:37

    Wat doet Konings nog op het veld?
    Is Duarte stout geweest?

  3. John 16 maart 2019 21:35

    Die penalty slaat toch nergens op

    1
    5
  4. John 16 maart 2019 21:18

    Mooie doelpunten. Maar verdedigend houd je af en toe je hart vast. Hoe kan dat nou toch

  5. Black&white 16 maart 2019 18:45

    @roepmaar: denk je nu echt dat een fc Emmen of graafschap de laatste 9 wedstrijden gaan winnen?
    En wij daarbij geen punten sprokkelen?
    Nee ben daar niet bang voor 😁

    6
    1
  6. roepmaar 16 maart 2019 17:21

    blackwhite veilig?? we hebben nog 6-9 punten nodig.

    2
    12
  7. Black&white 16 maart 2019 15:46

    We staan op een mooie plek en zijn veilig.
    Lekker frank en vrij voetballen kan wonderen verrichten!!!
    Na alle wisselingen in nieuwe spelers vorig jaar, nieuwe trainer,nieuw bestuur is voor mij dit seizoen wel geslaagd.
    Als de komende wedstrijden het publiek eens achter het team gaat staan en actief mee doet (zoals het in mijn ogen altijd onvoorwaardelijk moet), kan het nog een mooi seizoen worden met een Europees avontuur? Wie weet 😁

    12
  8. Foppe 16 maart 2019 12:27

    Ik verwacht vanavond een leuke pot voetbal. Vitesse wil ook voetballen die gaan niet de bus parkeren. Een Heracles dat er vol voor gaat. Dus een open wedstrijd, zonder VAR momenten. Ik gok op een 3-1

    11
    2
  9. Robbert 16 maart 2019 12:16

    Wim als we Vitesse als een stelletje slappelingen tegemoet treden zijn we kansloos. Gewoon zoals tegen Ajax beginnen en ze bij de strot grijpen, dat is het enige wat ze moeten doen. Dan gaat ook het publiek er achter staan en hou je de 3 punten in Almelo. Als ze het tegen Ajax kunnen opbrengen, dan moet het tegen Vitesse ook kunnen.

    9
    3
  10. drampot 16 maart 2019 11:47

    wim blijf je toch lekker thuis negatief gezeur altijd! juist nu er als publiek massaal achter gaan staan vanavond/de komende weken!

    8
    3
  11. Wim 16 maart 2019 11:34

    Weinig vertrouwen in. Al 2x kansloos eraf tegen Vitesse. Waarom zal het nu anders gaan?

    4
    10
  12. Robbert 16 maart 2019 09:51

    Willen we echt serieus meedoen voor een play off plaats dan is winst vanavond een must! Mede omdat we het vorige week gewoon verkloot hebben. Clubs onder ons komen steeds dichter bij, Heerenveen ontvangt De Graafschap, Groningen ontvangt Ado en Utrecht kan uitlopen omdat ze naar NAC moeten! Met Joey Konings hebben we wel een vechtertje in het team, dat zou wel eens gunstig kunnen uitpakken.

    10
    1
  13. Rono 15 maart 2019 23:57

    Weinig op te merken over de opstelling. Vind die 2 reserves van groningen tegenvallen, van nieff nog nooit een goede wedstrijd zien spelen. Konings is een vechtertje, gaat ervoor. Vitesse ligt ons niet. Hoop uiteraard dat we winnen, een punt ben ik op zich tevreden mee, zeker na die pot tegen Utrecht.

    6
    2
  14. Arthur 15 maart 2019 22:30

    Toch mooi dat Niemeijer gewoon weer scoort👍🏻😁 Ik hoop hem ook weer bij Heracles te zien…

    9
    7
  15. Harold 15 maart 2019 22:11

    Inderdaad niets meer te verliezen en nog alles te winnen

    4
    3
  16. Arthur 15 maart 2019 21:13

    Nog 9 wedstrijden die je vrij zorgeloos kunt spelen. 9 wedstrijden knallen en je haalt nog Europees voetbal….

    9
    4
  17. Thomas 15 maart 2019 15:18

    Hup Heracles.

    11
    1
  18. marco 15 maart 2019 11:35

    Deze MOET Heracles winnen.Vanaf de eerste seconde druk zetten en knallen.Het publiek erachter en hopelijk een mooie avond.

    13
    1