Praat mee: De Graafschap – Heracles

29 maart 2019

Heracles speelt op 30 maart tegen De Graafschap. De Heraclieden ontmoeten de Achterhoekers op de Vijverberg. Het zal ondersteund worden door een uitverkocht uitvak, dus aan de support zal het niet liggen!

78 reacties

  1. Robbert 31 maart 2019 10:03

    Geluk dwing je af Henk en dat is ook een kwaliteit 😉😊

  2. Henk 31 maart 2019 09:00

    Ongelooflijk hoeveel mazzel we de laatste weken hebben. VVV, Emmen, Vitesse, graafschap had je ook allemaal kunnen verliezen gezien het spel in die wedstrijden.
    Waar hebben we dit aan verdiend 😂

  3. Robin E 31 maart 2019 08:04

    Ik zeg het niet graag… maar Frank… laat in het vervolg Tim ajb in de basis staan.
    Wat wil je nu gisteren aan de buitenwereld laten zien… “Jongens… Wout is te koop!” …

    Je gaat geen gebruik meer van m maken… ook niet meer opstellen dus!

    Blaswich en Lerin M.O.T.M. wat mij betreft!

  4. Jan 31 maart 2019 08:02

    Veld van de graafschap leek wel een trampoline

    Bal hobbelde alle kanten op

    1
    1
  5. Buks 31 maart 2019 06:58

    Om te beginnen: geweldig om naar 27 wedstrijden 5de te staan met 42 punten. Gemiddelde van 1,9 punt per wedstrijd.

    Maar de uitwedstrijden zijn niet best. Van Nieff, dat is hem Nieff. Te zwak. Duarte maakt het elftal beter als hij verdedigend op het midden staat en Osmann is juist beter als hij aanvallende middenvelder is.
    Onze trainer draait dit steeds om. Met snelle diepgaande aanvallers van de tegen partij, moet je van den Buijs niet opstellen maar van Hintem centraal.

    Overweeg bij de volgende drie zware uitwedstrijden 4-4-2
    Ons middenveld wordt nl overlopen

    Verder valt op dat we moeite hebben met passes geven
    Ik vermoed dat de automatismen van voetballen op kunstgras hier mee te maken hebben

  6. Arthur 31 maart 2019 00:00

    Wat een geweldig ‘Home’ hebben de supporters van de Graafschap. Zelfs na de nederlaag zaten ze er gewoon nog sfeervol bier te drinken👍🏻😁🍺

    We hadden de eerste helft met 3-0 achter moeten staan. Goed keeperswerk van Blaswich en een flinke dosis geluk hielden ons in de wedstrijd. Onbegrijpelijk dat we ons zo lieten terugzakken in de eerste helft! Met alle respect voor de Graafschaap: op El Jebri, Benschop en die nummer 5 na, lopen ze niet over van kwaliteit en het was onbegrijpelijk hoe alleen Dalmau stond te jagen in z’n eentje…

    Maaaaaarrrr: toen we met 1-0 achter de rust in gingen had ik alsnog een goed gevoel dat we zouden winnen gek genoeg. Je weet dat we maar een paar kansjes nodig hebben met een speler als Kuwas. Toen het (tegen de verhouding in) 1-1 werd wist ik dat we zouden gaan winnen.

    Erg mooi doelpunt van Duarte! En daarna moeten we eigenlijk ook nog 1-3 en 1-4 maken.

    Zwaar onterecht gewonnen en heel veel geluk gehad. We mochten ook niet klagen met Higler (hoewel ik hem aan beide kanten erg slecht vond fluiten).

    De terugreis was een stuk gezelliger en je wordt erg vrolijk als je de stand op teletekst bekijkt👍🏻😁

    9
    3
  7. Foppe 30 maart 2019 23:04

    Eerste helft was een aanfluiting, tweede helft, minimaal wat we mogen verwachten. We hebben zoveel kwaliteit meer dan de Graafschap, maar ja onze trainer had weer eens last, van een eigenwijze bui. Hopen dat hij daar nu van genezen is. Alleen stomme gele kaart van Peterson, van de Water, grijp je kans.

    5
    2
  8. Juffrouw Janny 30 maart 2019 22:53

    Dit was machtig mooi mannen!
    Als we de komende 2 thuiswedstrijden winnen kan de Wedstrijd in de Kuip zomaar eens om de 4e plaats gaan!
    Volle uitvakken tegen Zwolle, Emmen en de Graafschap zijn mooi…. Laten we nu ook voor een vol uitvak in de Kuip zorgen!
    Massaal naar Feyenoord!

    13
    1
  9. Arend 30 maart 2019 22:02

    Knap rechtgetrokken in de tweede helft. Ook door de tactische aanpassingen van Wormuth (zie analyse Fox). Je merkt gewoon dat we veel te veel achteruit spelen met van Nieff tov in dit geval Konings, maar ook tov Merkel. Vond overigens van Hintum vrij goed en rustig spelen.

    Goede tweede helft en 2 prachtige goals zorgen ervoor dat we 5e staan. Wat een ongelooflijke weelde….

    15
  10. Robbert 30 maart 2019 21:58

    Door de oog van de naald gewonnen. We hebben kunnen zien dat o.a Van Nieff en Droste tekort komen. Mooie goal Duarte. De punten in de pocket en wegwezen en niet meer over deze wedstrijd lullen

    8
    1
  11. Schaap 30 maart 2019 21:40

    Ik zei het nog: duarte in de basis voor merkel, geen probleem, lelijk winnen, klaar 😉

  12. Chris 30 maart 2019 21:29

    Zo is dat Arnold!!!!
    Timmie Breukers!!

  13. Arnold 30 maart 2019 21:16

    We kunnen blijkbaar gewoon niet zonder Timmie Breukers!!

    14
    2
  14. 1903v2 30 maart 2019 21:15

    Duarteeeeeeeee

    11
    1
  15. Leo 30 maart 2019 21:12

    Komt die commentator uit Doetinchem?

    6
    1
  16. 1903 30 maart 2019 21:10

    Azijnzijkers hier! Kom op daaa 1-1

    5
    1
  17. Sjon 30 maart 2019 21:08

    Zo doen wij dat

    3
    1
  18. Sjaak trekhaak 30 maart 2019 21:04

    Blaswich een 8

    Droste een 2

    Van den buys een 2

    Van hintum een 3

    Van nief een 1

    Rossman een 2

    Osman een 3
    Duarte een 4

    Dalmau een 4

    Kuwas een 1

    Peterson een 3

    1
    24
  19. Rono 30 maart 2019 21:03

    We spelen weer uit hoor, lijkt weer helemaal nergens op. Emmen uit hadden we mazzel met 1 schot op goal die er in ging. Nu is het niet veel beter en hebben we dikke mazzel dat het nog maar 1-0 staat. Doet pijn aan mijn ogen

  20. JH 30 maart 2019 20:46

    Waarom niet gewoon Lekker,lekkerrrrrrrrrrrrrrr voetballen

  21. Davy 30 maart 2019 20:44

    Mooie sfeer in uitvak. Echte voetbalsfeer hier. Het komt nog goed vanavond. Voel ik.

    5
    1
  22. Roel 30 maart 2019 20:43

    Alsof Van Nief schuldig is aan het slechte spel. Kuwas, Osman zijn in mijn ogen nog veel slechter.

    4
    7
  23. Joop 30 maart 2019 20:41

    Kunnen we Wormuth niet lozen. Hij is blind. Van der Buijs en van Nieff horen er niet in. En die meneer die in de eerste versnelling loopt en geen versnellingen meer heeft ook niet, Mo Osman. Het is een parodie op voetbal. Je schaamt je als supporter kapot. Mensen om mij heen vragen: hoe kan Heracles nu zevende staan? Ik weet het niet.

    6
    8
  24. Henri 30 maart 2019 20:35

    Ongelofelijk dat het iedere uitwedstrijd hetzelfde is. Geen strijd, geen wil om te winnen. Komt ook door de verschillende tactiek thuis en uit. Waarom niet ook in uitwedstrijden aanvallend spelen? Dankzij Blaswich is het nog maar 1-0, maar op deze manier heeft voetballen toch geen zin…

  25. Gerard 30 maart 2019 20:30

    Onthutsend hoe makkelijk de nr. 16 er doorheen voetbalt.
    Kuwas wederom heel matig!

    4
    3
  26. Thomas 30 maart 2019 20:29

    Onze nummer 10 maakt alleen maar loodlijnen. Geen duels. Geen passes, geen dekking, geen actie, het is eigenlijk helemaal niets.

  27. Weer hetzelfde 30 maart 2019 20:28

    Heel de rechterkant dik onvoldoende (Droste, Van Nieff en Kuwas)

  28. @Thomas 30 maart 2019 20:20

    Begreep zn aankoop in principe wel, multi-inzetbare speler, goede man voor bij de eerste 15 evt. Maar toen gaven ze hem nr 10😂 toen dacht ik wel hij zal toch niet serieus een bepalende speler worden gemaakt…

    5
    1
  29. Thomas 30 maart 2019 20:17

    Zelden een speler op “10” zien acteren die dat rugnummer minder waard was.

  30. Arnold 30 maart 2019 20:14

    Het is toch een regelrechte schande die van Nieff! Inzet van 0 en geen enkel duel winnen. Dan heeft ie de bal een keer en dan verwacht je een goede pass, maar nee hoor! Zet gewoon lekker vd Buijs links in de controle, v Hintum linker centrale en Czyborra back….

    5
    2
  31. Arend 30 maart 2019 20:10

    Van Nieff nog nooit een goede pot zien spelen in het zwart-wit….

    8
    1
  32. Sjaak trekhaak 30 maart 2019 20:07

    Van nief en drost voegen niets toe wanneer ziet onze Duitse trainer dat in?

    7
    1
  33. Weer hetzelfde 30 maart 2019 20:07

    Wat is Van Nieff weer goed zeg……..

    10
  34. Henri 30 maart 2019 20:05

    Heb het al weer gezien. We gaan weer verliezen op strijd en inzet

  35. Bart 30 maart 2019 19:23

    Pffff van merkel en Breukers niet in de basis… begint lekker weer

    9
    1
  36. Robbert 30 maart 2019 17:30

    3 dagen in een hotel zitten, tja daar kun je moe van worden. De man heeft de afgelopen week twee wedstrijden om het eggie gespeeld. Dat is mentaal en fysiek zwaarder dan de trainingsparrijtjes en een potje basketballen. Kom op, wat een onzin argument van onze trainer.

    6
    1
  37. Schaap 30 maart 2019 16:53

    Verstandig om Merkel er naast te laten. 3 dagen op een luchthaven/hotel daar wordt je niet vrolijk of fitter van. Daarbij regel is regel, zeker in het rotatie system van de trainer (wat we daar verder ook van mogen vinden). En met Duarte heb je een prima vervanger. Merkel kan dinsdag en zaterdag zijn kunsten weer laten zien.

    9
    1
  38. Robbert 30 maart 2019 16:08

    Als Wormuth nu nog niet weet welke beste 11 hij moet opstellen, dan kan hij er beter mee stoppen. Van Nieff heeft in enkele wedstrijden laten zie dat hij niet in de basis 11 hoort te staan.

    9
    3
  39. Arthur 30 maart 2019 15:42

    Op zich ook wel goed dat Wormuth anderen ook een kans geeft. Als supporter wil je de beste spelers altijd zien spelen, maar als trainer / technische staf wil je ook de andere spelers kansen geven op hun tijd….Als er dan ook maar een geringste aanleiding is, dan kunnen ze daar gebruik van maken.

    5
    2
  40. Robbert 30 maart 2019 11:51

    Ik vind het ook vreemd, Merkel heeft 3 dagen extra kunnen bijkomen in Kazachstan. Hij is fit en fruitige terug gekomen, dan kan toch gewoon in de basis beginnen. Ja hij heeft de afgelopen week niet met de groep kunnen trainen, zo wat! Hij speelt al 9 maand bij ons en kent zo langzamerhand zijn teamgenoten wel. Wat een bull shit herr Wormuth! De besten moeten spelen en zeker tegen een team waar je de punten van kunt halen.

    6
    1
  41. KleineZinger 30 maart 2019 08:55

    Voor altijd heraclied… ooooh ho ooh! Nog ff oefenen , maar wel leuk bedacht! Keer wat anders dan lalala👍🏻

  42. Café Masselink 30 maart 2019 07:47

    Melodie Arne Jansen/Jaman – Altijd altijd

    Altijd altijd, altijd wil ik jou
    Nooit meer nooit, nooit meer zonder jou
    Of je wilt of niet
    Voor altijd Heraclied
    Ohoho

    5
    4
  43. Martijn23 30 maart 2019 02:53

    @Luuk ik zag het ook, maar alle spelers hebben tegenwoordig kledingcontracten van sponsoren.. En aangezien het opvallende kleding was, denk ik dat het daar op slaat.

    Jammer dat mijn vermoedens toch werkelijkheid worden, Merkel morgen op de bank ivm gedoe met zijn ticket… Klinkare onzin natuurlijk, als je goed bent, moet je spelen!! Aub geen Van Nieff, we zetten onszelf te kijk in Doetinchem..

    9
    3
  44. Luuk 29 maart 2019 16:09

    Op de instagramstories van Brandley
    Kuwas zat er 1 opvallende story tussen waarbij hij Osman filmt met eronder ‘Nieuw Contract’ dus mogelijk is Heracles bezig met het verlengen van contracten die ze ook al hadden verlengt met Kuwas, peterson en breukers begin deze week.

    7
    1
  45. Robbert 29 maart 2019 14:54

    Volgens mij oud nieuws dit bod, was een bod eind vorig jaar. Als het echt een actueel bod is, dan kan je er nog meer uithalen. Voor 2,5 miljoen zou ik hem laten gaan.

    4
    3
  46. Luuk 29 maart 2019 11:02

    Bod van 2 miljoen van AEK Athene op Kris Peterson. Bron: Heracles.Fans instagram

    6
    2
  47. Rob 29 maart 2019 10:43

    Fardou en Ten voorde van die rooie pulpkrant doen nog steeds of FCt een topclub is en in feite gewoon een failliete boevenbende is die gesteund worden door belastingbetalende ABN en gemeente
    Het publiek in onderkomen is het enige wat top is en verder heeelemaal niets
    Leon ten Voorde verdient zn geld door op een bankie tte zitten schrijven hoe over fct .
    met die wagenaar naast hem denken ze in utopische wereld te leven
    hahaha

    16
    2
  48. Niek 29 maart 2019 10:24

    Ik snap best dat voor de gemeente Enschede er best wat belangen zijn om de plaatselijke FC niet kapot te laten gaan. Maar op dit moment heeft de club meer een negatieve invloed op het beeld wat men heeft van de regio en de stad dan een positieve invloed. Ik heb geen idee hoe dit ooit af gaat lopen. Ik zie ze niet zo snel alles weer op orde hebben maar ik zie ze ook niet echt failliet gaan. Dat laten ze niet gebeuren. Dat een bank zulke “schenkingen” doet is wel bizar. Je zult als privé persoon maar dikke schulden hebben bij deze bank zonder dat je er echt iets aan kunt doen. En dan horen dat een voetbalclub zo’n cadeau krijgt en jij moet elke maand de eindjes bij elkaar knopen. Heel bijzonder…

    Maar goed, focus op onze kerngezonde mooie club. Er komen 3 hele belangrijke potjes aan nu binnen een week. Genieten! 9 punten zien te pakken en we zijn haast zeker van playoffs. Geslaagd seizoen!

    15
    1
  49. Robbert 29 maart 2019 10:05

    Vervolg, sorry:
    Van de €5,5 miljoen schuld kwijt schelden! Het is niet meer te volgen, een commerciële bank die met staatssteun ( wij de belastingbetalers) op de been is gehouden laten zo maar even €4,5 miljoen lopen. We zouden als Heraclieden gewoon massaal de bankrekening en spaarrekeningen bij deze bank moeten opzeggen. Zijn ze helemaal van de pot gerukt daar bij de AbnAmro! Als wij onze lening en/of hypotheek niet betalen dat wordt jou bezit in beslag genomen en geveild! De restschuld die dan over blijft moet je vervolgens tot de laatste cent (incl. rente) terug betalen! Boeven bank die AbnAmro! Ik weet, het is een gedoe om van bank te veranderen, maar massaal deze bank boycotten. Dit is een grof schandaal. Over de gemeente Enschede zal ik maar geen oordeel geven.

    21
    2
  50. Robbert 29 maart 2019 09:55

    Even wat anders:
    De AbnAmro bank gaat de rooie rakkers even €4,5 miljoen van de €5,5 m

    7
    2
  51. Martijn23 28 maart 2019 22:45

    Las dat Merkel pas morgen weer mee kan doen met de training, lang in Kazachstan vast gezeten.. Hoop niet dat we dat gelul van onze trainer krijgen dat hij niet mee heeft kunnen trainen en Van Nieff opstelt, Merkel heeft genoeg klasse om dit op te pakken en hebben we nodig.

    16
    2
  52. Juffrouw Janny 28 maart 2019 21:14

    Op Brown girl in the ring van Boney M

    We are Heracles
    Sha la la la la…
    We are Heracles
    Shaa la la la la la…
    We are Heracles
    Sha la la la la…
    We’re the best football team in the east of our land!

    6
    14
  53. roeptoeter 28 maart 2019 09:20

    @remcom negatieve invloeden door betere resultaten van die rooie rukkers hahaha ze hebben nog steeds een dikke 35-40mil schuld,
    dat de gemeente ze wederom te hulp schiet terwijl de burgers wederom op een houtje kunnen bijten etc..

    13
    2
  54. RemcoM 27 maart 2019 23:04

    @Arthur , ik ben het wel met je eens hadden wij nu zomaar €25M op de rekening staan bij Heracles met dank aan gemeente en sponsoren , dan had Heracles een riante balans met een beter team dan Vitesse of Utrecht.
    Totale kwijtschelding is daar nu zeker €25M.

    Verder gaat dit negatieve invloed hebben op Heracles vanwege betere resultaten de komende jaren.

    12
    3
  55. @arthur 27 maart 2019 22:24

    Je lijkt wel een klein kind man, als hij een snoepje heeft gehad mag ik dat ook… is dat het niveau dat je na streeft?

    Hou je met ons zelf bezig en wees trots dat wij ons eigen boontjes kunnen doppen, buiten dat hoop ik dat Twente behouden blijft voor de eredivisie

    9
    10
  56. Arthur 27 maart 2019 22:01

    Gemeente Enschede scheldt 5M€ kwijt (lees: schenkt)….Kan de gemeente Almelo ook wel 5M€ schenken aan Heracles…🤔

    7
    8
  57. Arthur 27 maart 2019 21:40

    Van Droste begrijp ik het wel: hij heeft de bouw van een echte verdediger, maar keer op keer werd hij op karakter geklopt door Breukers. Droste heeft vrijwel geen enkele kans aangegrepen en is zelden boven een ‘7’ uitgekomen.

    Voor Hardeveld kan het wel eens lastig worden met Pröpper, Rossmann en v/d Buijs als vaste waarden in het centrum…en doorlopende contracten van van Benthem en Sama…

    Voor wat betreft Erkilinc snap ik nog steeds niet waarom Dos Santos aangetrokken is…Tot op heden is hij niet beter gebleken. In de voorbereiding vond ik Erkilinc goed spelen.

    Jakubiak is beter dan van Nieff (als hij op z’n niveau terug komt).

    Overigens denk ik dat Wormuth betere spelers op het oog heeft…en laten we eerlijk zijn: de meest recente inkopen zijn gewoon goed geweest: Dalmau, Konings, Rossmann, Blaswich, Czyborra…..Ook Drost wil ik (op basis van strijd en inzet) wel tot de goede aankopen rekenen…en Sama wil ik nog niet afschrijven….Van Nieff en Dos Santos vond ik een beetje opportunistische aankopen en tot op heden nog niet geslaagd.

    11
    2
  58. Sjon 27 maart 2019 21:19

    Ze gaan Jakubiak en hardeveld wel verlengen anders laat je ze ook niet revalideren bij de club.

  59. Geert 27 maart 2019 18:25

    Jakubiak en Hardeveld komen wat mij betreft in aanmerking voor een contract met langere looptijd. De rest is begrijpelijk.

    14
    1
  60. Stef 27 maart 2019 18:05

    Jakubiak had ik graag gehouden

    18
  61. Robbert 27 maart 2019 17:47

    Van Nieff en Jesper Drost blijven omdat ze doorlopende contracten hebben. Aub deze mannen zijn van geen enkele toegevoegde waarde.

    8
    3
  62. martijn32 27 maart 2019 17:09

    @ Hans,

    Oh ja helder. Bedankt zijn contract loopt inderdaad door.

  63. Hans 27 maart 2019 16:53

    @Martijn32,alle spelers met een doorlopend contract lees je niets van,dit gaat alleen om spelers met aflopende verbintenissen.

  64. martijn32 27 maart 2019 16:37

    Lees nergens iets over niemeijer?? DIe is toch verhuurd aan Emmen?

  65. Jan Dekker 27 maart 2019 16:19

    Dit is natuurlijk “oud” nieuws. Natuurlijk zou de optie van Peterson en Kuwas gelicht worden. Jammer van Droste, nuchtere gozer, waarmee we toch Europees voetbal hebben gehaald.

    14
    2
  66. 1903 27 maart 2019 16:14

    Peterson,Kuwas en breukers (?) Verlengd. Hardeveld, Jakubiak, van den Berg en Erkelinic niet verlengd.
    Duarte is nog in gesprek, en Merkel en van Hintum komen later

  67. sjaalmetpet 27 maart 2019 13:27

    oproep:zaterdag allemaal een sjaal meebrengen om zo het uitvak zwart en wit te lasten kleuren ook graag zoveel mogelijk clubshirts/zwart/witte t shirts/truien aan!

    11
    3
  68. heraclassic1961 27 maart 2019 10:18

    JUFFROUW JANNY 25 maart 2019 17:38

    Kijk dat noem ik nou een originele inbreng qua mogelijke zingtekst voor de supporters.
    Tegenwoordig is de originaliteit ver te zoeken waarin supportersgroepen van de diverse clubs elkaar alleen maar na doen. En het ergste zijn de tekstloze “liedjes” waarin men niet verder komt dan lalalala……

    10
    1
  69. VAR(ken) 26 maart 2019 21:16

    Leuke Arbitrage bij her-wil.
    Weer een debuut en de VAR……
    Jaja Ruperti………#her-utr1-5

  70. teletexstkijker 26 maart 2019 15:30

    6 a7/9punten brengt ons gewoon over de 45punten heen

  71. Robbert 26 maart 2019 14:56

    De uitwedstrijden tegen Az, PSV en Feyenoord zouden wel eens kunnen meevallen qua uitslag. Ik zie dat niet zo somber in. Er wordt niets van ons verwacht en juist dan kunnen we wel eens verrassen (zie Ajax uit). Als PSV zondag gaat verliezen en ze laten uit bij Vitesse een steekje vallen, dan kan het hun (voor de wedstrijd tegen ons) wel eens dun in de broek worden. Ze moeten dan. PSV heeft niets meer te winnen dit seizoen behalve het kampioenschap. Wij moeten ons dan in de eennalaatste uitwedstrijd al wel veilig gespeeld hebben voor de play-offs. We kunnen dan frank en vrij spelen en hebben niets te verliezen.

    6
    8
  72. marco 26 maart 2019 11:08

    Inderdaad HAFC1903 komende 3 wedstrijden moeten we Knallen.Vol uitvak tegen De Graafschap.Doe het voor ons.

    13
  73. Hafc1903 26 maart 2019 10:01

    Komende 3 wedstrijden moeten MINIMAAL 7 punten zijn, het liefst 9 natuurlijk, maar 7 is de must.!!
    Dan maar eens kijken hoe het ervoor staat, uit nog lastige partijen met fey, az en psv.

    14
  74. Schaap 25 maart 2019 22:19

    @Juffrouw Janny – keurig, das een blijvertje.

    Gewoon oprollen die hap, mag gerust met lelijk voetbal – pieken doen ze maar in de playoffs. De concurrentie heeft een vergelijkbaar of makkelijker programma tot aan de eindstreep, dus deze knikkers moet je pakken.

    11
  75. VTBL 25 maart 2019 21:21

    Het wordt langzamerhand wel tijd voor een album, met al die liederen die we hier al gezien hebben.

    16
  76. Juffrouw Janny 25 maart 2019 17:38

    Op song Mrs Robinson – Simon and Garfunkel

    So here’s to you Adrian Dalmau, Heracles loves you more than you will know, woaaaahhhh.
    So here’s to you Adrian Dalmau , Heracles loves you more than you will know, woaaaahhh.

    9
    15
  77. Robbert 25 maart 2019 15:39

    Voor Merkel en Kuwas zitten het er op, nu maar hopen dat deze internationals fris en fruitig zijn teruggekomen 😉 Mo Osman moet morgen nog tegen de Emiraten spelen. Die zal woensdag of donderdag weer terug zijn. Wordt weer een belangrijk potje, ook voor de superboeren. Bij winst zouden we een reuze stap richting play-offs kunnen maken, mede omdat de naaste concurrenten een moeilijk programma hebben. Als we met vechtvoetbal met De Graafschap meedoen wordt het moeilijk. De individuele kwaliteit van bepaalde spelers, zou het verschil moeten geven, dan hebben we een kans.

    14
    1
  78. Kelvin b 25 maart 2019 15:26

    Dat wordt gewoon 3 punten meteen vol er op vanaf min 1 tot de eindsignaal klinkt.

    13
    1