Praat mee: Heracles – Willem II

31 maart 2019

Heracles speelt dinsdagavond om 19:45 tegen Willem II. Heracles won gisteren door zich met 1-2 van De Graafschap te ontdoen. Willem II won met 3-2 van Fortuna Sittard.

Eerder dit seizoen werd het maar liefst 5-0 voor Willem II. Heracles is dus gewaarschuwd.

65 reacties

  1. Willemijn 4 april 2019 16:22

    Beste uitvak van het seizoen wou moeten echt met ons supporters aan tafel gaan zitten dat wij 90 minuten onze ploeg gaan steunen ik heb een maat uit Tilburg ze zijden wel dat we een mooi en goed stadion hebben dus nou de sfeer nog beter en Europa in👍

  2. toeterroeper 3 april 2019 10:04

    er is wel meer aan de hand oa in vak 74 staan gewoon knaapjes van pakweg 14jaar.. dacht dat vak74 het vak van de oude garde was? en er staan teveel kijk mij eens sexy zijn of stoer zijn pubertjes in vak q!

  3. heraclassic1961 3 april 2019 08:44

    TOETERROEPER 2 april 2019 22:24

    Als er een tweestrijd is in vak Q dan wordt het hoogtijd dat hier verandering in komt. Zet je eigen belang en de onderlinge verschillen o.a. qua leeftijd en sociale achtergrond, eens opzij en kijk naar datgene wat je met elkaar gemeen hebt namelijk de liefde voor de club Heracles. En daar hoort maar 1 ding bij en dat is VERBONDENHEID EN EENSGEZINDHEID!!!!!!!!! Tijd dus om een keer met elkaar om tafel te zitten om het een en ander uit te spreken. Misschien kan Raymond Alfons hierbij helpen.

    3
    2
  4. Heertje 2 april 2019 22:34

    De eerste reactie in deze reeks van Almelose, bleek de beste reactie. Ik zag ook nog even voorbij komen dat het zo simpel is om 3 penalties binnen te schieten. Kan iedereen.

    3
    1
  5. toeterroeper 2 april 2019 22:34

    met een vlag heb je nog geen sfeer we missen gewoon de sfeer met stadionbrede acties van weleer!! en geen zwaaivlaggen en wat bandieris.

    6
    1
  6. Tom 2 april 2019 22:30

    @juffrouw Janny

    Hou is op te zeuren met je sfeer. Je hebt zelf nog nooit een vlag in de handen gehad!

    2
    5
  7. toeterroeper 2 april 2019 22:24

    er is een tweestrijd tussen de tiefosieknaaspjes en vak 74. maar er moet heuul snel verandering komen op sfeergebied!

    6
    1
  8. Wouter 2 april 2019 22:24

    Laten weten gewoon met ze allen achter heracles staan
    Houo p met die pessimistisch reacties.

    Wees een fan in goede en slechte tijden

    Forza heracles almelo

  9. Robbert 2 april 2019 22:05

    Je geeft de goal veel te simpel weg, Jesper Drost is van geen enkele toegevoegde waarde als rechtsbuiten, onze middenvelders kunnen niet in de kleine ruimte uit de voeten en ze voelen alle drie door de mand en verdedigend ( met uitzondering van Czyborra) komen we snelheid tekort. Ik heb wel vechtlust gezien alleen waren de 4 tegengoals vanavond gewoon teveel om langszij te komen.

  10. Thimie 2 april 2019 22:05

    Jufvrouw janny wij blijven in elk geval tot het eind

    3
    3
  11. Vakkie 2 april 2019 22:03

    Ik heb genoten vanavond….. van de supporters in het uitvak! Zo hoort het 90 min lang liederen en gezang om je club aan te moedigen

    57
    3
  12. Ad 2 april 2019 21:58

    Vanavond verloren van FC Isak, wat een klasbak, die onze verdediging vaak kwijt was. Erg raar dat je als team de eerste 20 minuten de wedstrijd zo controleerd maar geen kans creëerd. Te weinig beweging voorin, geen splijtende pass, gewoon te weinig passie helaas.
    Qua stemming worden we weggeblazen door een paar honderd brabanders. Misschien een idee om op beide korte zijden trommelaars neer te zetten die quasi een muziekale tweestrijd met elkaar aangaan en bekende deuntjes brengen waar het publiek in mee kan gaan?

    23
    2
  13. Juffrouw Janny 2 april 2019 21:54

    Het grootste probleem is de horeca in de omloop. Mensen staan liever in de rij voor een broodje balmeloooo en een biertje dan dat ze hun club aanmoedigen. Bioscoop publiek!

    6
    7
  14. Sfeertje 2 april 2019 21:51

    Helaas komt ’t sfeertje er maar niet in. Oorzaken genoeg, geluid snel weg door hoog dak. Teveel mensen hebben er geen zin in. Songfestival gehalte van tifosi. Alles monddood maken wat anders wordt gezongen dan deze boys. Daarnaast is ’t een wisselwerking met ’t elftal die nu niet uitblinkt in een geweldige band met de achterban. Kortom werk aan de winkel!

    8
    1
  15. Kees 2 april 2019 21:48

    Je staat zo hoog op de ranglijst maar week in, week uit is het voetbal toch echt ondermaats. Er wordt veel te weinig via het middenveld gevoetbald. Wat ik zelf al niet snapte toen ik de opstelling zag is dat drost op de positie van Peterson wordt gezet. Hoezo?? Zet daar een jongen met een actie en diepgang neer. Vd water of dos Santos. Die positie invullen zoals drost dat deed kan ik zelf ook wel. Aannemen en terugspelen op czyborra. Daarnaast zit iedereen te zeiken op vd buijs maar dat mannetje van breukers loopt ook wel twee keer kinderlijk eenvoudig bij hem weg waaruit een doelpunt kwam. Bovendien brengt breukers helemaal niks meer aanvallend zoals vroeger. Zonde!!

    8
    1
  16. Vakkie 2 april 2019 21:45

    De doodsteek voor de sfeer is dat er in Vak Q te weinig sfeer makers staan, maar meer mensen die de ‘status’ willen van > ik sta in Vak Q & thats it! Misschien tijd voor een verandering

    8
    3
  17. toeterroeper 2 april 2019 21:43

    wat een grafsfeer!! op de bingo is meer sfeer!!

    6
    3
  18. DDB 2 april 2019 21:39

    @Stuwa

    Dat is toch al jaren zo. Bij uitwedstrijden is de sfeer prima, maar thuis echt niveau Top Oss. Snap die verbazing niet zo. Gaat niet meer veranderen van. Het vertrek van de BTE is de doodsteek geweest van de sfeer in ons thuisstadion.

    13
  19. HAFC1903 2 april 2019 21:39

    Hoop dat drost zaterdag in de laatste minuut rood krijgt en de rest van het seizoen geschorst wordt, aller allerslechtste van het veld en heeft waarschijnlijk ook nog één van de hoogste salarissen gezien hij van Groningen komt.

    Czyborra enige die redelijk goed speelde, snap niet echt dat mensen hem er uit willen want doet het na de winterstop wel goed.

    Verder ook wel knap dat je een doelsaldo van 3 voor 9 tegen in 2 wedstrijden tegen Willem 2….

    10
    1
  20. Juffrouw Janny 2 april 2019 21:33

    🎶En wie niet zingt, die krijgt geen bier.
    🎶En wie niet zingt die krijgt geen bier!

    Dit moet anders mannen! In een gemiddeld mortuarium hangt meer sfeer dan in ons stadion.

    Niet pas tekeer gaan als we scoren….. Ga er nu eens 90 minuten achter staan.
    Toch respect voor dat kleine groepje dat het wel probeert.

    11
    6
  21. Stulanowski 2 april 2019 21:33

    We beginnen langzamerhand steeds meer op die losers in Alkmaar te lijken. Verwachten dat ze ff 4e worden, maar bek open trekken hó maar.

    9
    4
  22. Black&white 2 april 2019 21:32

    Toch nog de laatste 20 minuten opportunistisch voetbal gezien.
    Helaas niet genoeg voor een gelijk spel.
    Maar dat is door je eigen zwakke spel in de eerste 60 minuten gewoon je eigen schuld.
    Overigens? Ben ik het niet met wormuth eens dat we die isak in de tang hadden. Hij was continu aanspeelbaar en scoort gemakkelijk. Ook assists kreeg hij veel ruimte voor dus we hadden hem helemaal niet in de tang. Verre van….
    Afijn op naar de volgende wedstrijd en we zien vanzelf wel waar het eindigd 😁

    11
    1
  23. Stulanowski 2 april 2019 21:27

    @ddb

    Alsof t zo vanzelfsprekend is hé? Ff 9e worden met een “matig” elftal. Enige die dit seizoen een onvoldoende krijgen zijn wij als supporters, manmanman wat is de sfeer keer op keer dramatisch. En t gros van de mensen wil maar fantastisch voetbal zien, krap jezelf eerst eens achter de oren aub.

    15
    5
  24. DDB 2 april 2019 21:21

    Wat een treurig elftal. Speler van het 2e van Dortmund die in zijn eentje heel ons elftal wegspeeld. Kansloos! 2 x weggespeeld door Willem 2. 2 x weggespeeld door Utrecht en 3 x weggespeeld door Vitesse. Lekker 9e worden en doorselecteren. Veel te veel middelmaat.

    12
    8
  25. Rr 2 april 2019 21:07

    Eerste 60 minuten een groot drama. Wat slecht en inspiratieloos zoals zoveel wedstrijden dit jaar. Niet om aan te gluren en niet goed voor mijn humeur. Laat de play offs maar zitten hebben we niets te zoeken. Teveel wedstrijden met mazzel gewonnen dit jaar. Eerst zelf eens een aantal wedstrijden goed voetballen dan heb je recht van spreken. En alle reacties over de sfeer kunnen we afdoen met welke sfeer? Alleen maar Willem 2 gehoord vanaf de eerste minuut. Mijn gal is gespuugd en hoop dat we het zaterdag beter starten anders verliezen we zelfs van Nac

    25
  26. Eddy 2 april 2019 21:01

    Trainer Trainer….wat doe je toch telkens! Een middenveld met Osman en Merkel is er 1 teveel.

    7
    5
  27. Vakkie 2 april 2019 20:55

    1,2,3… de reacties dat drost een kut voetballer is zouden zo wel weer komen! Vergeet niet dat hij op de verkeerde positie gezet word wat totaal nie zn plek is!

    1
    9
  28. Pietertje-57 2 april 2019 20:48

    Beste speler was vanavond ons duracell konijn

  29. Henri 2 april 2019 20:44

    Terechte nederlaag. Als je 70 minuten niet thuis geeft verdien je ook niets. Pas na de 1-3 werd er vol op de aanval gespeeld. Dit team heeft echt helemaal niets in de play-offs te zoeken!

    10
  30. Pietertje-57 2 april 2019 20:35

    Drama niks te zoeken in de playoffs

  31. Tkz 2 april 2019 20:34

    Knap dat vd buijs het bijna in zijn eentje verknooit heeft vandaag. Wat kan die man soms verschrikkelijk door de ondergrens zakken zeg. Vandaag opbouwend ontzettend zwak en verdedigend is hij isak continu kwijt. Duimen op propper voor de laatste wedstrijden!

    9
    1
  32. Sjaak trekhaak 2 april 2019 20:33

    Omdat je won afgelopen zaterdag van de Graafschap was 3punten,maar het hele spel was toen ook niet om aan te gluren,drost en van nief blijven de lieverdjes en van den Buijs mag ook wel weg.Spel mag wel beter anders sta je met lege handen.

    5
    1
  33. Roy vak R 2 april 2019 20:28

    Hoppa we scoren weer en er komt weer geluid vd tribunes, het is toch te triest voor woorden!! Waarom niet vanaf minuut 1 de volle steun..?

    10
    3
  34. Alex 2 april 2019 20:23

    DRAMA !!!!

  35. Roy vak R 2 april 2019 20:19

    We hebben gescoord, ik hoor dat de herdenking tijdelijk even voorbij is?

    6
    3
  36. Black&white 2 april 2019 20:16

    Kansloos tot nu toe en geen enkele intentie om aan te vallen 😳.
    Frank zal straks wel zeggen dat we niet in de play-offs thuis horen???
    Drost had ik er binnen de 20 min. al af gehaald

  37. John 2 april 2019 20:14

    Geen bezieling, geen strijd, geen werklust, geen dreiging. Heracles geeft de term ondergrens weer een hele nieuwe betekenis.

  38. Sjon 2 april 2019 20:09

    Een woord voor de wedstrijd #dieptriest#

  39. Sjon 2 april 2019 20:08

    Fantastisch

    3
    2
  40. John 2 april 2019 20:04

    Persoonlijke fouten kosten je de wedstrijd. En zelf totaal geen dreiging. Lekker dan

  41. Piri piri 2 april 2019 20:02

    Gvd stelletje prutsers!!!!

    3
    1
  42. Juffrouw Janny 2 april 2019 19:38

    Jesper Drost… Ga aub bij dammen ofzo… Als je geen rood pakt geef je wel een goal weg! Je hebt dit seizoen werkelijk helemaal niets gepresteerd. Drama

    13
  43. Henri 2 april 2019 19:37

    Wat een vreselijke wedstrijd is dit. Totaal geen tempo, geen wil om aan te vallen, alleen maar balletjes breed. Merkel en Osman zeer zwak. Op deze manier een kansloze nederlaag…

  44. herman 2 april 2019 19:36

    Laat die Droste maar in de kleedkamer. Wat een drama.

  45. John 2 april 2019 19:36

    Haal die Drost eraf. Kan er helemaal niks van.

  46. Sjon 2 april 2019 19:34

    Wat spelen we weer fantastisch!

  47. Kelvin b 2 april 2019 19:34

    Bah. Balverlies van jesper bah.

  48. Kelvin b 2 april 2019 19:29

    Die jesper terug na Groningen. Bah. Doe kan er helemaal niks van

  49. Roy vak R 2 april 2019 19:11

    Onze “harde kern” zingt bij een voorsprong altijd uit volle borst van Ze zijn er wel, je hoort ze niet… Zoals de laatste jaren het geval is kunnen ze niet tippen aan het uitvak in eigen stadion!! Of is er voor eigen supporters een herdenkingsstilte van 90 minuten?

    17
    2
  50. HAFC1903 2 april 2019 19:10

    Wat is drost slecht zeg, you won’t change my mind..

  51. Juffrouw Janny 2 april 2019 18:51

    Mannen…. Met elkaar… Ik hoor alleen een klein groepje in het midden! Komop…. Met zijn allen! Vakkie Q laat je horen! 📢📢📢

    7
    1
  52. Roel 2 april 2019 18:00

    Alles mag niets moet, als het maar beter aan te gluren spel is dan zaterdag. Maar van mij mag het ook bar slecht zijn met wel weer 3 punten…
    Ik zeg welkom terug @Tim Gillissen en succes met je nieuwe functie!!

  53. Jojo 2 april 2019 17:54

    Revanche, revanche en nog eens revanche Maakt dus 3 – 0!👏👏👏

  54. Kelvin b 2 april 2019 17:39

    AZ staat voor beter voor ons Vitesse moet verliezen en wij winnen lopen wij mooi weg als we winnen vnv

  55. Robbert 2 april 2019 17:15

    Als wij ons druk moeten maken over Isak dan zij over Kuwas, Dalmau en Duarte. Kom op, er op en er over tegen dit Willem II ik zeg 2-0 zonder problemen😉👍

    1
    4
  56. Juffrouw Janny 2 april 2019 15:46

    Mannen laat jullie horen vanavond!
    Juich onze zwart witte trots naar de overwinning!
    90 minuten lang vol gas.
    En spelers…. Maak ons trots! Strijden voor iedere vierkante meter!

  57. Marco 2 april 2019 15:24

    Inderdaad. Revanche!!! Kom op Heracles, vanaf de eerste seconden vol erop knallen. Hoop op een 2-0

  58. Alex 2 april 2019 15:14

    Ondanks het feit dat ik Willem2 een sympatieke club vind, wordt het tijd dat Heracles vanavond revanche neemt op de schandelijke nederlaag in de eerste helft van het seizoen. Als ze vanavond winnen en ook a.s weekend tegen NAC , zijn de Play-offs bijna in de pocket.

  59. heraclassic1961 2 april 2019 14:18

    De nederlaag in Tilburg vraagt maar om 1 antwoord………..REVANCHE!!!!!!!!!

  60. lucenskedee 2 april 2019 04:40

    16.45 uur ?

    1
    1
  61. DDB 1 april 2019 19:06

    Van Hintum speelde beter dan onze Duitse vriend, waarom krijgt hij niet eens de kans? Drost worden we ook niet vrolijk van. Wel blij dat Tim en Merken weer spelen. Die zijn echt veel en veel beter dan Droste en Van Nief. Wij waren zaterdag niet best, maar Willem 2 was nog slechter. Alle moeite met 10 man van Fortuna. We hebben wat goed te maken, dus ik verwacht een zege!

  62. Gerrit 1 april 2019 17:57

    Ik zie dat Jesper Drost weer in de basis staat. Wat ziet Wormuth toch in hem? Heeft dit seizoen buiten zn schorsingen om al heel veel gespeeld en zelden iets goeds gedaan..

    3
    1
  63. Eddy 1 april 2019 14:13

    Joey in de basis houden!

    Keiharde werker, zou wel eens, ondanks dat hij van nature geen middenvelder is, de “missing link” op middenveld kunnen zijn als noeste werker om de gaten en de vuile meters tussen slimheid en passing vooruit (Merkel en Duarte) op te vullen (zeg maar de rol Pelupessy) Merkel en Osman samen is er één teveel van het goede, al vaker aangekaart.

    VOL aan de bak morgen en Willem 2 op verdere achterstand zetten! Dan zijn we zo goed als binnen voor Play-Offs!

    5
    3
  64. Stulanowski 1 april 2019 13:30

    Nou nou 3 penalty’s d’r in skuppn kan ik ook wa. Oprollen die handel!

    5
    8
  65. Almelose 31 maart 2019 19:47

    Ik denk dat we het zwaar krijgen met isak in vorm denk een verliespartij al hoop ik het van niet

    4
    12