Praat mee: Heracles – NAC Breda

2 april 2019

Aankomende zaterdag speelt Heracles tegen NAC Breda. De hekkensluiter van de Eredivisie speelt dan om 20:45 tegen onze Almelose trots.

36 reacties

  1. Bazalar Petra 8 april 2019 23:28

    Hallo allemaal,
    Mijn naam is Bazalar Petra. Ik woon in Berlijn, Duitsland, en ben vandaag een gelukkige vrouw? en ik zei tegen mezelf dat een geldschieter die mijn familie redt van onze slechte situatie, ik zal verwijzen naar een persoon die mij leent, hij heeft me geluk gebracht met mij en mijn familie, op 23 juni 2017 had ik een lening van 150.000 euro nodig om begin mijn leven opnieuw, ik ontmoette deze eerlijke en godvrezende man geldschieter die me helpt met een lening van 150.000 euro. hij is een godvrezende man, als je een lening nodig hebt en je zult de lening terugbetalen, dan zal ik je aanbevelen. Neem alsjeblieft contact op met de heer Carlos Yamada en vertel hem dat mevrouw BazalarPetra je naar hem verwijst. contacteer de heer CARLOS YAMADA via e-mail: (carlosyamadainvestment@gmail.com)

    Hun contactpersoon:
    carlosyamadainvestment@gmail.com
    WhatsApp of bel naar Phone: +12093090243

  2. Jojo 7 april 2019 11:17

    Hulde aan vakQ Mooi ook om weer Explode te horen tijdens de opkomst van de spelers Juf Jannie heeft wat in beweging gezet Denk ik Hulde!!!!

  3. Pin 7 april 2019 05:20

    @vakkie. Dat gefluit kwam uit het uitvak hoor

  4. RemcoM 7 april 2019 00:33

    @Vakkie

    De enige die zingen dansen en springen voor Heracles betreft het middelste groepje mensen uit vak Q.
    Goed zichtbaar vanuit vak D.
    Vak Q is een fanatiek vak waarvan zo’n 80% staat te genieten van hetgeen wat er gezongen wordt.
    Als je in vak Q staat dan weet je dat je mee gaat zingen dansen en springen.
    Vooral voor diegene die dat niet doen , kom ook eens in actie en doe ook mee!
    Je steunt de spelers , bepaald de sfeer en draagt bij aan meer supporters.
    Dus overige mensen in vak Q , doe er wat aan!

    7
    1
  5. Vakkie 6 april 2019 22:36

    Een lelijke overwinning! Maar wat telt zijn de 3 punten! Maar wat ook een lelijke actie is, om een eigen speler uit te fluiten tijdens zijn invalbeurt! Jesper drost! Verder hulde voor vak q die 90 min lang voor een goeie sfeer zorgen!!

    9
    1
  6. Stulanowski 6 april 2019 22:28

    @leo

    Voor een leuke pot voetbal heb je 2 voetballende ploegen nodig, heeft verder niet zoveel met drive te maken. Dat zal in eventuele play-offs wel anders zijn. Sws is play-off voetbal een totaal andere wereld dan de competitie.

  7. Leo 6 april 2019 22:21

    Waar ging dat spandoek over ?

    1
    1
  8. Hans 6 april 2019 22:15

    Ziet hier dan niemand dat je tegen 10 man voor de pot en zulke kleine ruimtes bijna niet kunt voetballen?
    En dan ook nog dat tijdrekken erbij.
    Heerlijk dat dit anti-voetbal (en begrijpelijk hoor in de situatie van nac)toch nog werd afgestraft.
    Geduldig blijven voetballen is beloond.

    11
  9. Leo 6 april 2019 22:07

    Blij met de punten maar als we zo naar de play-offs moeten dan denk ik niet dat we er überhaupt komen. Geen fut in dit elftal, geen echte overtuiging ook. Eindigen op een 10e, 11e plek is ook een goed resultaat voor Heracles maar toch jammer dat onze profs de drive missen om vol voor het hoogst haalbare te gaan

    3
    11
  10. John 6 april 2019 22:07

    Ook een lelijke overwinning is gewoon drie punten. En dat is wat telt in deze fase van de competitie

  11. 1903 v2 6 april 2019 20:43

    Ondanks dat ze dr geen reet van bakken vandaag niet fluiten op onze spelers, maar op die van NAC, die bakken er namelijk nog 10x minder van. Verdient ook n fluitconcert toch?

  12. Stef 6 april 2019 20:36

    Wat zijn Ossman en Rossmann slecht.
    Waar is Niemijer. Oh ja die zit in emmen op de bank. Dom dom

    5
    7
  13. RemcoM 6 april 2019 20:35

    Opkomstmuziek was hard en goed….eindelijk een beetje leven in de brouwerij qua opkomst.

    12
    3
  14. Roy vak R 6 april 2019 20:12

    Respect voor het spandoek in de 12e minuut…

    8
    3
  15. HAFC1903 6 april 2019 19:45

    Ze bekijken deze site dus. in iedergeval verbetering qua muziek!

    13
    2
  16. Jack Frost 6 april 2019 19:44

    Juffrouw Jannie, you fucking did it.

    10
  17. 1903 v2 6 april 2019 19:27

    Goeie muziek!

    13
    1
  18. Sjon 6 april 2019 19:24

    Hebben ze dan toch geluisterd “life is live” !!

    12
    1
  19. Geert 6 april 2019 18:56

    Kan er helaas niet bij zijn vandaag, maar succes met zijn allen!

    2
    2
  20. Stulanowski 6 april 2019 18:45

    Het af en toe mindere voetbal wordt ook al aan een man opgehangen, laten we de matige sfeer nou niet gaan ophangen aan een man.

    2
    1
  21. NACdeClub💛🖤 6 april 2019 18:18

    HUP NAC! Hopelijk pakken we een puntje

    4
    4
  22. J.H 6 april 2019 13:32

    Ik heb de wedstrijd van Nac tegen Excelsior bekeken, en als je ziet hoe Nac begint……
    Zo slordig. Ze werden meteen onder druk gezet, en dan kunnen ze echt helemaal niks.
    Maar wanneer ze ruimte krijgen lukt het wel bij hun.
    Daarom moeten wij gewoon net zo beginnen als tegen Fortuna, en Nac onder druk zetten. Strijd tonen (ook van de 12de man).
    Dan moet het lukken vanavond.

    6
    1
  23. Michael 6 april 2019 12:47

    Volledig eens met wat Dirk aan kaart, sinds meneer Alfons het supportersbeleid regelt is de sfeer minder. Vind ik op z’n minst opvallend.

    6
    10
  24. ome sjakie 6 april 2019 11:50

    ja een hele dikke 3vlaggen en bandieris en jalala liederen en een sfeervol zingend uitvak die ons overstemt met gezang

    5
    5
  25. Gekkenhuis 6 april 2019 11:44

    Is er vanavond nog een dikke sweeraksie???

    3
    5
  26. Marco 6 april 2019 09:22

    Ben er vanavond helaas niet bij. De eerste die ik mis dit seizoen, ik hoop dat ik blij wordt wanneer ik de tussenstand bekijk op teletekst, maar we moeten wel scherp beginnen. Kom op Heracles, deze moeten we WINNEN.

    6
    1
  27. Roy 5 april 2019 22:46

    Ach Frederik wat heeft dat voor zin, zij heeft een andere waarheid. Ze zal nooit toegeven dat het zo is. Echter ik zie geregeld haar naam of die van ten voorde onder de fc twente artikelen staan en bij heracles die van ene t. oving (ik denk een stagiair). feit is ze is drukker met fc twente dan met Heracles, bij ten voorde (wat een lul is dat zeg) is het duidelijk dat hij heracles helemaal niets vind. fardau komt hier alleen voor de centen, haar salaris, ze zat liever de hele dag in Enschede.

    godsamme vraag dan Tom egberts voor de podcast, 50 minuten dat gezwam van deze dame (die zeker een paar keer het woord twente in de mond zal hebben en altijd de twee letters fc vergeet ) ik sla het over.

    9
    2
  28. Jans 5 april 2019 21:38

    Dan nog even over voetbal, wat mij betreft mag Hr. Wormuth de heren Drost en van Nieff dit weekend vrijaf geven, aber das wird er wohl nicht machen.

    15
    3
  29. Frederik 5 april 2019 17:19

    @De jingens van zwart wit de podcast, erg prettige podcast om te luisteren. Aankomende week hebben jullie Fardau Wagenaar in de ‘show’. Ik ga er van uit dag jullie haar kritisch benaderen, de pro-Enschede blik van haar doet veel Heraclieden, waaronder ondergetekende, juist van hun krant wegstappen. Ik ben benieuwd naar jullie insteek!

    17
    2
  30. Dirk 5 april 2019 17:16

    Ach ja, Raymond Alfons is een grote clown. Meneer heeft een grote bek richting politie en justitie maar komt zelf niet met valide punten. Daarnaast is de sfeer alleen maar minder geworden sinds hij supporterscoördinator is, erg jammer maar wel de waarheid. Ik zie het somber in, er zal weinig veranderen met betrekking tot de sfeer de komende jaren.

    5
    19
  31. Robbert 5 april 2019 16:54

    Sorry Janny voor mijn reactie, maar het lijkt mij beter dat over dit onderwerp een appart onderdeel hier op de site gemaakt wordt. Kan iedereen die het onderwerp belangrijk vindt zijn zegje doen. Is hier ook al geopperd. Verder lijkt mij een gesprek met Alfons niet verkeerd, steek de koppen bij elkaar en maak er wat mooi’s van. Sfeer in het stadion is een wisselwerking. De mannen op het veld moeten ons laten zien dat ze bereidt zijn om tot het gaatje te gaan, dan gaat het publiek er ook achter staan.

    8
    3
  32. Robbert 5 april 2019 16:18

    Tja Janny we zijn een hele zielige club 😳😉 ik ga er van huilen 😭😢

    4
    9
  33. Juffrouw Janny 5 april 2019 16:07

    Gewoon vragen is voldoende @Robbert… Daar is geen ban voor nodig. Iedere club krijgt de supporters die het verdiend. Ik heb dan ook medelijden met Heracles. Hiermee is dit gelijk mijn laatste reactie op dit forum, dus een ban is niet nodig.
    Het was me een genoegen.

    13
    1
  34. Foppe 5 april 2019 16:06

    Robbert, door jouw reactie, wordt de sfeer er niet beter op. Geintje. Morgen moeten we punten halen, dat is de ploeg verschuldigd aan ons en de club. Laten we Brood maar zien dat hier geen droog brood voor hem te halen valt.

    12
    2
  35. Robbert 5 april 2019 13:38

    Kunnen we nu eens kappen 😬😬 met de discussie over de sfeer en sfeeracties. Grijp eens in heren van deze site, het loopt de spuigaten uit hier en de site wordt er niet beter op! Dat zullen de adverteerders hier niet leuk vinden, grijp in heren van Hafc!

    Het voetbal, daar gast het om. We hebben het gewoon tegen Willem II verkloot. Nu MOETEN we de drie thuiswedstrijden tegen resp. NAC, Heerenveen en Excelsior winnen. Als we tenminste voor een play-offs plaats willen strijden! Met 51 punten doe je mee, dat zal nagenoeg zeker zijn. NAC heeft, door de winst tegen Excelsior, een boost gekregen. Mooi en aardig voor Ruud Stoete en zijn mannen, het blijft een zwakke broeder in de eredivisie. Als we deze pot niet winnen hebben we niets in de play-offs te zoeken. Er op en er overheen zou ik zeggen, 2 of 3-0 winnen😉

    24
    11
  36. Hans 5 april 2019 13:38

    Mooi hè ,gemeente Enschede eist dat de jeugdopleiding naar Enschede verhuist,anders geen kwijtschelding schulden.
    Laat Heracles nu net in gesprek zijn over de verdeling van de kosten en (uiteraard)absoluut niet naar Enschede wil verhuizen (zie tubantia).
    Hebben wij dan toch nog het lot van twente in handen?

    25
    7