“Adrian Dalmau in belangstelling van veel clubs”

10 april 2019

Het is nog niet zeker waar Adrian Dalmau volgend jaar speelt. De Spanjaard, goed voor vijftien goals dit seizoen, staat in de belangstelling van andere clubs, zo meldt VI.

“Ik heb van mijn zaakwaarnemer begrepen dat er wat interesse is, inderdaad. Dat komt door mijn doelpuntenproductie. Ik weet oprecht niet waar ik volgend jaar speel. Ik heb nog een contract voor één seizoen. Heracles is groot geworden door spelers te verkopen. Ze hebben me gratis opgehaald en kunnen dus aan me verdienen. Tegelijkertijd heb ik het uitstekend naar mijn zin. Nederland is goed voor me, net als Almelo.”

Derglijke berichten worden de wereld in geholpen door zaakwaarnemers. Of een transfer daadwerkelijk aan de orde komt, valt dus nog maar te bezien.

13 reacties

  1. Kris 13 april 2019 16:58

    @ Alex. Dat realiseer ik mij wel, maar ik denk ook niet we heel veel andere keuzes hebben. Kuwas en Peterson hebben nog een jaar en anders lopen ze volgend jaar gratis de deur uit. Dalmau doet het nu geweldig, laat min of meer doorschemeren dat hij wel weg wil naar een grotere club. Hem tegen zijn zin hier houden, vind ik ook niet wat, zeker niet nu je weet dat je dik kan cashen. We hebben denk ik best zicht op de markt in Spanje en Duitsland. Daar moet toch een vervanger te vinden zijn, terwijl Konings en vd Water weer jaar verder zijn.

  2. Alex 12 april 2019 16:47

    @Kris
    Realiseer je wel dat in jouw scenario meteen alle belangrijke doelpuntenmakers weg zijn en wij weer opnieuw kunnen beginnen.

  3. Kris 12 april 2019 13:18

    Als er een club komt die hij ziet zitten en een goed bedrag wil betalen, dan moet hij vooral gaan. Hij doet het uitstekend bij ons en we kunnen nu ook veel geld aan hem verdienen. Die kans moeten we hem gunnen en onszelf ook. Dan ook maar zo snel mogelijk duidelijkheid krijgen, want dan kunnen we door en verder kijken.
    We moeten wel even peilen bij Kuwas en Peterson hoe zij kijken naar een eventuele verlenging. Ik ga er vanuit dat zij niet willen verlengen, maar je weet het maar nooit. En als dat duidelijk is, kunnen wij ook weer door. Dat zou toch betekenen dat we een hoop geld in de zak hebben voor deze zomer. Altijd leuk, haha.

  4. Stadioncheck 12 april 2019 12:46

    Ze komen en gaan ,daar maak ik mij allang niet druk meer om!
    Loat goan bedankt zeg ik altijd en veel geluk bij u nieuwe werkgever.
    Ik zou me pas druk maken als we geen nagel aan de kont hebben te krabben!
    Het zegt al genoeg dat wij die verkochte jeugdopleiding aan de buren ooit (toen een goede set)zelf voor de helft kunnen ophoesten , en ook de helft daarvan in Almelo terug willen zien.
    Wij zijn groter in de regio dan we zelf denken!
    Waar de buren aan zelf overschatting lijden, hebben hier sommigen last van eigen onderschatting.

    We staan er financieel rooskleurig voor, en zal volgend seizoen nog rooskleurige worden
    .
    En dan heb ik het nog niet eens over transfer verkoop.

    Dan snap je toch ook wel dat Heracles belangstelling heeft Mario Engels!

    Dat heet inspelen op de situatie die vermoedelijk gaat gebeuren.

    En ons scouting doet het gewoon goed , elke club heeft wel eens een missertje.

    Ook wij met Vermeij shit happens!

    Maar we zijn een goed handel huis, zonder dat hadden we weer KKD gespeeld.

    Er komen gewoon weer nieuwe Kuwasjes en Dostjes daar voor terug.

    Ze komen en gaan , allen de echte zwart witter blijft bestaan.

    Financieel en organisatie perfect in orde in Almelo.
    Wij hebben geen staatsteun (infuus)nodig.

    Dat heet beleid .

    11
    2
  5. Robbert 12 april 2019 11:51

    Eerst zien, dan geloven. Kuwas en Peterson moeten, Dalmau hoeft niet weg met nog 2 jaar te gaan. Het zou wel verstandig zijn om de vervangers al op de korrel te hebben. Als dat o.a Van de Water is, moet hij inmiddels wel meer speelminuten krijgen.

    5
    1
  6. Frans up 12 april 2019 10:51

    Dalmau blijft wel, en die clubs die zgn. Belangstelling hebben, die kunnen Kuwas en Peterson niet betalen. Heerenveen moet nog afwachten of dat ze volgend seizoen nog bestaan. Iedere sponsor loopt daar weg, armoede troef. Utrecht legt geen 3 tot 4 miljoen neer voor een speler en Feyenoord ook niet.

  7. Kelvin b 12 april 2019 10:34

    Alle 3 weg. Let maar op kuwas Peterson dalmau

    3
    6
  8. Dalmau9 11 april 2019 13:57

    Que?

  9. Alex 11 april 2019 13:54

    Dalmau, wees verstandig en laat je hoofd niet op hol brengen door “adviseurs” om je heen. Zet je ook volgend seizoen extra goed in voor Heracles en probeer meer dan 20 doelpunten te maken. Daarmee zet je jezelf in een positie om te proberen bij een andere club te spelen en nog meer geld te verdienen. Vergeet nooit dat Heracles jou een kans heeft geboden om op dit niveau te kunnen spelen. Ook de supporters waarderen dat en zouden je nog graag een tweede seizoen willen toejuichen.

    22
    1
  10. JeffreyP 11 april 2019 13:40

    Kunnen we Dalmau niet 1 wedstrijd verhuren aan Telstar?

    31
    2
  11. 1903 v2 11 april 2019 09:50

    Alle zeikerds op n stokje… 9 wedstrijden 19 (!) punten. Alleen ajax (21 punten) en Grunn (20) pakten meer punten 🙂

    12
    1
  12. Lucenskedee 10 april 2019 22:27

    Hij blijft.

    8
    1
  13. Hans 10 april 2019 22:02

    Contract van één jaar moet zijn +optie nóg een jaar.

    14