Praat live mee. Vitesse – Heracles
Reageer 36 Reacties

Praat live mee. Vitesse – Heracles

zondag 7 oktober 2018, 11:52

Heracles speelt vandaag de belangrijke wedstrijd tegen Vitesse. Houdt Heracles de goede vorm vast of gaat Vitesse een einde maken aan de succesvolle reeks van de Heraclieden?

De opstellingen volgen later.

36 reacties Sorteren

  • Fan 08-10-2018, 09:37

    Waardeloze wedstrijd. Totaal geen inzet. De drie spelers die voor hun land gaan spelen wilden blijkbaar geen blessure oplopen. Niks goeds gezien. Hoe kan dit? Elke wedstrijd moet je je als team 100 procent inzetten.

  • Jan 07-10-2018, 21:40

    Oh oh… daar gaat het kampioenschap jongs😂😂. Maar ff serieus, slappe hap vandaag. Kon al na 5 minuten zien dat t niks ging worden. Zonde dat je dan weer een wedstrijd verliest op mentaliteit, al de tweede van dit jaar. Zo maak je geen reclame voor de uitwedstrijden.

  • Polliesr 07-10-2018, 20:03

    Vreemde reactie Wormuth op tv.
    Heeft andere wedstrijd gezien danwij.
    Ook 2e helft was toch ook een drama.
    Waarom hij Duarte op rechts zet en Kuwas op 10 is mij een raadsel.Slleen omdat Kuwas niet meeverdedigt? Doet Duarte ook niet en indien wel veroorzaakt ie onnodig penalty. Gauw omwisselen want hebben 2 goede aanvallers en maak er gebruik van.Als je steeds 1 meer in schiet win je.
    Sneu voor de uit supporters om hun ploeg zonder inzet te zien spelen.

  • klik 07-10-2018, 15:59

    Klik, TV uit. Ik ga wat anders doen.

    7
    4
  • Bert 07-10-2018, 15:55

    Nou ja, we staan igg weer met beide benen op de grond. Echt iedereen staat te schutteren.

    9
    2
  • Scout 07-10-2018, 15:55

    3-0 dikke fout van peterson. Kan hem simpel opzij plaatsen maar iedereen loopt vanmiddag voor zichzelf te voetballen. Net als na een half uur tegen Emmen: stront in de benen.

    10
  • LEE 07-10-2018, 15:54

    De gewenste verliespot is een feit. Volgende week weer opnieuw knallen

    4
    5
  • Stulanowski 07-10-2018, 15:54

    Van de Buijs maakt ook ff een boswandelingtje, ik stop maar met reageren denk ik. Je raakt niet uitgepraat over deze wedstrijd…

    5
    3
  • Stulanowski 07-10-2018, 15:52

    Tactisch is het vandaag echt een drama. Er staan achterin 5 man te spelen verdediging+ plus Merkel, voor in 4 en in het midden is Osman die vandaag echt by far z’n slechtste wedstrijd speelt. Bij de omschakeling zakt er ook geen man in om de bal op te halen.

  • 1903 07-10-2018, 15:52

    Eindelijk weer een goeie kans, komop tan

    2
    3
  • Bertus 07-10-2018, 15:51

    Hebben de laatste weken zowel mentaal als fysiek op de toppen van hun tenen gelopen. Vermoeid slaat toe en vandaar ook blessures.

  • Kobus 07-10-2018, 15:42

    En toen spatte het ‘sprookje’ uiteen

    Dalmau idd verschrikkelijk slecht, maar goed dat zijn ze vandaag allemaal

    7
    2
  • HAFC1903 07-10-2018, 15:41

    Ze kunnen dat veld van Vitesse beter verbieden, iedereen die daar speelt valt geblesseerd neer….

    3
    6
  • Wim 07-10-2018, 15:38

    Die Osman heb je niks aan zonder de bal. Speel je constant met 10 man.

    4
    9
  • Wilkie 07-10-2018, 15:36

    Die Dalmau zo snel mogelijk verkopen. Heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Een groot drama die man.

    7
    13
  • Hans 07-10-2018, 15:29

    Wat een niveauloos geheel weer. Willem 2 uit en Emmen thuis all over again. Er zit geen enkele stabiliteit in het elftal. Ene week een 3 en dan weer een 7.

    7
    3
  • Foppe 07-10-2018, 15:21

    Gaat juist top. 5 tegen 11. Nu in de tweede helft 11tegen 11.

  • John 07-10-2018, 15:18

    Wat doet onze keeper dan? Bij de eerste goal komt hij bijna niet van de grond en bij de tweede goal komt hij niet uit. Iets meer doen mag wel, maar dat geldt voor bijna alle spelers

    6
    6
  • Leo 07-10-2018, 15:18

    Even flink onder uit de zak geven om wakker te worden.

    7
    3
  • Kobus 07-10-2018, 15:17

    Als het heel bedroevend slecht is mag je best kritiek hebben. Ik laat mijn schoonmoeder hier wel voor in de steek hè 😬

    10
    2
  • Stulanowski 07-10-2018, 15:16

    Wat kansloos ingooien die breuker de heelm tiet

    4
    6
  • Gerard 07-10-2018, 15:15

    Helaas, Willem2-uit niveau!

    9
    1
  • Toekan 07-10-2018, 15:14

    Wat slecht wat slecht kunnen nog geen 3 seconde de bal in de ploeg houden.

    11
    1
  • Leo 07-10-2018, 15:14

    Goddomme
    Blaswich komm raus, mann!!!

    Tweede onnodige goal, pffff

    4
    4
  • Arend 07-10-2018, 15:13

    Omdat we zo hoog staan mag je niks zeggen over t magere spel? Volgens mij staan hieronder feiten.
    Staan te slapen achterin in de omschakeling en voorin zijn we de bal te snel kwijt. De 2-0 valt trouwens uit een uittrap die een corner had moeten zijn, zit dan ook ff niet mee…

    7
    2
  • Stef 07-10-2018, 15:13

    Waarom blijft onze keeper op de doellijn staan bij de 2 0

    6
    4
  • Stulanowski 07-10-2018, 15:09

    @henk

    En dan mag je niet kritisch blijven?

    8
    1
  • Henk 07-10-2018, 15:07

    Zeur toch niet zo allemaal. We hebben een prachtig elftal en gaan absoluut verassen deze competitie.

    6
    15
  • Ice 07-10-2018, 15:04

    Slappe hap tot nu toe zeg.
    Kom op mannen, de meegereisde supporters verdienen beter!

    8
    3
  • Arend 07-10-2018, 14:53

    Voorlopig een uitpotje zoals we ze kennen. Te slappe instelling. Hopelijk worden ze wakker voordat t gespeeld is.

    9
    1
  • Martijn32 07-10-2018, 14:46

    Veel te laag baltempo en onnoidge fouten. Zie ook de 1-0. Pegel die bal weg klaar. Lever je die bal zo in. Doelpunt. Gewoon geen concentratie

    7
    1
  • Stulanowski 07-10-2018, 14:42

    Wat een matige/lakse passes de hele tijd

    7
    1
  • Kobus 07-10-2018, 14:42

    Het is weer zo een dag🙈

    8
    2
  • Marko 07-10-2018, 14:39

    Ben benieuwd! Gaat nog niet voorspoedig

    5
    1
  • Roberto 07-10-2018, 13:56

    Ik vraag me af of Vitesse zonder Matavz wel een verzwakking is. Met Matavz, die wel makkelijk scoort, is het wat voorspelbaarder. Spelers als Linssen en Odegaard zijn veel grilliger en voor onze verdedigers lastiger om geconcentreerd te blijven.

  • Walter 07-10-2018, 13:40

    Ondanks de blessures van Vitesse kunnen ze alsnog een aardig team op het veld brengen. Linssen en Odegaard in de aanval is niet mis. Ben echt benieuwd naar vandaag, het is in wedstrijden nog wel te wisselvallig van Heracles, hopelijk is dat vandaag minder, want in tegenstelling tot Emmen, zal Vitesse dat wel afstraffen.