Uitvak bij PEC Zwolle – Heracles is uitverkocht
Reageer 49 Reacties

Uitvak bij PEC Zwolle – Heracles is uitverkocht

dinsdag 23 oktober 2018, 08:23

Heracles zal aanstaande zaterdag gesteund worden door veel meereizende supporters. Het uitvak in Zwolle is namelijk uitverkocht. Dat betekent dat er 500 Heraclieden zullen meereizen om de ploeg te steunen.

Supporters met buskaarten moeten om 18.30 uur aanwezig zijn bij het Polman Stadion, de bussen vertrekken om 18.45 uur. Kaarten voor de autocombi dienen vanaf 19.00 uur te worden omgewisseld bij het Polman Stadion.

49 reacties Sorteren

  • ticketboxspotter 28-10-2018, 11:58

    1312 neem even een normale naam je komt nu namelijk over als een kleutertje..

  • Robbert 26-10-2018, 00:00

    Het is jammer dat we zo wisselvallig zijn. Vooral in de uitwedstijden is het regelmatig onvoldoende, daarom is een uitslag voor zaterdag niet te voorspellen. Frank Wormuth kan het ons op vrijdag 9 november mooi uitleggen.

    7
    1
  • Stulanowski 25-10-2018, 22:45

    @marco

    De rest was gelukkig erg stabiel die wedstrijd…

  • Marco 25-10-2018, 21:51

    @kris.laten we hopen dat kuwas hongerig is. Vorige keer in Arnhem was kuwas helaas slecht.

    10
    2
  • Kris 25-10-2018, 21:09

    Vol voor de drie punten gaan! Zij willen in thuis wedstrijden lekker aanvallend voetbal spelen. Dat komt dan mooi uit, want wij zijn erg sterk in de omschakeling met een hongerige Kuwas, een Spaanse furie en een Zweeds international. We moeten echt scherp zijn, maar hebben zeker kansen. En wat er ook gebeurd, we blijven vierde😊.

    17
    1
  • DDB 25-10-2018, 15:03

    Ik teken voor een punt. NAC die moet je pakken, maar Zwolle uit hebben wij het nooit makkelijk.

    10
    2
  • Hans 25-10-2018, 14:48

    @Bert, ook als het uitvak half leeg is gaan we er meestal met verlies van af,dus dat is geen argument.
    Gaan het vanzelf wel weer zien zaterdag.

    10
  • Robbert 25-10-2018, 13:24

    Bert, je hoopt dan altijd dat het team ons gaat verrassen in het volle uitvak. 😉

    10
    1
  • bert 25-10-2018, 13:03

    Wil niet lullig doen maar iedere keer als er een max aantal supporters mee ging, ging onze trots er kansloos af.
    Respect voor iedereen die meegaat en ik duim dat het nu anders is.

    19
  • JeffreyP 25-10-2018, 10:20

    Een puntje meenemen uit Zwolle is altijd goed, Ik denk dat Heracles en Zwolle wat dat betreft doorgaans wel te vergelijken zijn… Voor iedere club zijn het lastige uitwedstrijden.

    16
  • Schaap 25-10-2018, 09:32

    @foppe ik ben er ook helemaal niet gerust op dat er gewonnen wordt. Zwolle verloor 3-0 in de kuip maar was ongelukkig, en speelde niet onverdienstelijk. Vorig jaar in een matig seizoen verloor Zwolle thuis nipt van de top drie, en verder alleen W2 en Vitesse. En voor ons heeft het qua spelverloop tot nog toe niet tegen gezeten.(excl W2) Hard werken, daar begint het mee voor Heracles, zeggen Wormuth and good old John Stegeman. Maar ik heb elke week meer respect voor de staf en wat er gepresteerd word.

    8
    1
  • 1312 25-10-2018, 08:54

    Iemand al enig idee hoeveel kaarten voor NAC uit zijn verkocht?

    1
    5
  • Stulanowski 24-10-2018, 21:19

    Ik hoop dat we in uitwedstrijden wat meer het vuur aan de schenen kunnen leggen van de tegenstander, net zoals in de thuis wedstrijden. Wat minder afwachtend zijn. En gewoon net zoals thuis de duels hard in gaan.

    13
    1
  • Foppe 24-10-2018, 20:32

    Dat heeft niets met Calimero te maken, maar met realiteit. Uit zijn wij, gewoon heeeeeel erg wisselvallig. Ik kan er geen pijl op trekken. Ondanks de plek op de ranglijst.

    22
    1
  • Heracliedwiekenthemniet 24-10-2018, 20:08

    Ik wil het omdraaien, Foppe; gezien de plek op de ranglijst van Heracles en Zwolle mogen we verwachten dat we de 3 punten meenemen naar Almelo. Niks meer en niks minder. Calimero’s is onze bijnaam, calimero-gedrag mag wel eens even in de kast!

    9
    4
  • Foppe 24-10-2018, 18:48

    Wat verwachten wij ervan. Wat wordt het tegen PEC Zwolle. Ik ben er bij maar ik weet het niet, ik heb mijn twijfels. Ga er dan ook zonder winst verwachting naar toe, en laat mij verassen. Heracles thuis of uit, het is een wereld van verschil.allemaal open deuren.

    14
    1
  • Arthur 24-10-2018, 18:36

    @Tim: We constateren allemaal dat de media meer aandacht heeft voor FC Twente (feit). We weten óók dat FC Twente veel meer jaarkaarthouders heeft en een veel grotere achterban (feit). Wat wil je voor een nieuwe inzichten met ons delen? Kennelijk wil je hier een breed maatschappelijke discussie over? Op mijn part schrijft Tubantia de hele krant vol over FC Twente; dan zoek ik gewoon andere media op. Ik zeg niet dat mensen geen mening mogen geven, maar persoonlijk vind ik het een uitgekauwd non-issue.

    9
    3
  • Robbert 24-10-2018, 17:45

    Oké Tim: eind volgende maand wordt het duidelijk of ons veld er uit moet en of de eredivisie van 18 naar 16 clubs zal gaan. Het geld wat de topclubs uit de Europese pot naar de overige clubs wil betalen in ruil daarvoor is natuurlijk een farce. Ze willen geen eerlijke verdeling van de TV gelden van Fox.

    Ik verwacht dat kunstgras zijn langste tijd gehad heeft en dat zou ik toejuichen! Echter onze directeur doet nog steeds alsof er niets gaat gebeuren ipv daar constructief over nadenken en met alternatieven te komen. Onze tegenstander zaterdag gaan naar een hybride mat, zou voor ons ook een oplossing zijn. En de eredivisie van 18 naar 16 clubs zie ik niet gebeuren. We gaan het zien!

    5
    8
  • Tim 24-10-2018, 17:32

    Nou snel een goede discussie starten dan boys!

    7
    2
  • Robbert 24-10-2018, 15:48

    Nee ik kon het niet laten Jack als ik types zoals jou hier lees, mijn handen jeuken 😬 Als jij hier een goede discussie in gang gaat houden dan ga ik weg, zolang je onzin blijft uitkramen ga ik nog even door 😉

    7
    5
  • Jack 24-10-2018, 14:59

    En ik dacht dat jij zou stoppen hier te reageren. Kon je het toch niet laten?

    7
    7
  • Robbert 24-10-2018, 14:51

    Vervolg…niets van toegevoegde waarde en onderbouwing! Man hou aub je mond!

    4
    7
  • Robbert 24-10-2018, 14:48

    Jack ik heb het hier al vaker geschreven, jou bijdrage in de discussie hier is er een van lezer en commentaar geven, niets wat ook maar en

  • Jack 24-10-2018, 14:46

    Robbert Wagenaar en Arthur ten Voorde kunnen er wat van met zijn 2en..

    1
    8
  • Tim 24-10-2018, 11:11

    @Arthur, ben toch blij dat jij dit zegt hoor.. Dat gezwam van jou elke dag, moet iedereen ook maar aanhoren. Of mag alleen jij recht hebben op een mening?

    2
    12
  • Arthur 24-10-2018, 07:48

    Ongelofelijk! Dit topic gaat over Zwolle – Heracles en de helft lult hier weer verongelijkt over FC Twente en/of Tubantia😂 Week in, week uit hetzelfde liedje hier😄

    19
    12
  • Forza 24-10-2018, 01:36

    https://www.tubantia.nl/heracles/alexander-merkel-zit-frenkie-de-jong-op-de-hielen-en-tim-holscher-laat-verdedigend-afweten~a46c0358/

    Toch een leuk stukje van Tubantia..
    Ongelofelijk dat Heracles deze topper in huis heeft kunnen halen… gaan we hopelijk nog veel van genieten!

    26
    1
  • Heracliedwiekenthemniet 24-10-2018, 01:07

    Hoge bomen vangen veel wind. Heracles zit hoog in de boom en wie weet hoe lang dat nog gaat duren. We zijn met Flederus en Wormuth een andere weg ingeslagen dat voortbouwt op de visie van Smit en Hoogma en daar mogen we trots op zijn; stabiliteit, nuchterheid maar ook ambitie. Er bloeit iets moois in Almelo en daar moeten we van genieten. Laat toch al die blaadjes (almeloos weekblad, tubantia) de rambam krijgen. Als we dit niveau kunnen blijven volhouden kan niemand meer om ons heen!

    32
    1
  • ww 23-10-2018, 22:15

    on topic: geweldig dat er nu zoveel uitsupporters meegaan. De gemiddelde uitsupporter is nou niet bepaald verwend de afgelopen paar jaar qua uitslagen. Des te mooier om te zien dat het team blijkbaar toch die animo weet op te wekken dit seizoen.

    off topic: Almeloos Weekblad is onderdeel van De Persgroep (net als AD en Tubantia) Die halen hun journalistieke stukken o.a. uit dezelfde bron als Tubantia. Daarnaast verkopen ze natuurlijk advertentieruimte. Als er dan een club uit een andere stad zo dom is om die advertentieruimte massaal te kopen, moeten ze dat vooral toelaten. Zo wordt het geld van de belastingbetaler uit Enschede gebruikt om nieuwsgaring in Almelo te financieren: niets mis mee 🙂

    11
    5
  • Foppe 23-10-2018, 21:57

    Dus de gemeente Enschede betaald voor reclame in Almelo. Vreemde gang van zaken. En dat heeft een begrotingstekort, en moet op allerlei zaken bezuinigingen. Ja ik weet ,FC Twente maar dat is toch de gemeente Enschede.

    18
    1
  • RemcoM 23-10-2018, 21:35

    Ik heb gemaild met Almelo’s Weekblad.
    Redactie geeft aan dat ze een commerciële krant zijn en dat 053 betaald voor de pagina’s advertenties/tekst.
    Ik vraag me af of ze in 053 wel zoveel pagina’s over Heracles zullen plaatsen in hetzelfde geval.
    Bovendien roept het daar ook negativiteit op…wel een reden om het maar niet te plaatsen ook al word er voor betaald.
    Dat zou dus bij Almelo’s Weekblad ook moeten gebeuren…niet plaatsen!

    12
    2
  • wegmet het almeloos dagblad 23-10-2018, 19:47

    wat ik veel erger vind is dat in het Almelo,s weekblad wel 4-6paginas met fct reclame staat kom op zien jullie in een amsterdamse krant al feyenoordadvertenties..
    dit kan echt niet als Almeloos weekblad zijnde!!

    28
    2
  • Robbert 23-10-2018, 19:21

    Jij begrijpt het Geert. Het is de wet van de getallen en daar hebben we mee te dealen. Bij de NOS, Fox en Veronica Insite hebben ze het voor 80 procent ook alleen maar over de top drie! We moeten als Heraclieden zo langzamerhand ons niet steeds zo gekleineerd voelen. We moeten met de borst vooruit lopen en verkondigen dat het beste voetbal in de regio in Almelo gespeeld wordt! Laat ze maar lullen bij Tubantia, een ding weten we zeker, ze kunnen ons niet links laten liggen omdat nu eenmaal de topclubs hier komen!

    Als wij vinden dat Heracles door de krant wordt tekort gedaan dan moet ons bestuur daar wat mee doen. Niet wij maar Heracles kan ze de toegang tot het stadion weigeren! Mooi onderwerp om als supporters eens met ons bestuur te bespreken. Maar dan moeten we wel met feiten komen en niet met onderbuikgevoelens. Ik heb de indruk dat dit bij vele anti Tubantia fans leeft.

    18
    2
  • Geert 23-10-2018, 19:03

    Wellicht speel ik nu voor de advocaat van de duivel. Maar laten we allemaal eerlijk zijn, een krant schrijft wat het gros van de lezers wil lezen. Dat is gewoon FCT, want die hebben een grotere achterban dan wij hebben. Helaas, maar het is zo.

    Als die club over twee jaar nog steeds in de kkdivisie speelt, schrijven ze meer over ons.

    19
    6
  • Robbert 23-10-2018, 18:45

    @ Tim in communicatie heb je twee partijen nodig. Ook Heracles zelf heeft daar een belangrijke rol en, en zoals wij weten is onze club niet bepaald scheutig met het delen van informatie via de media. Over o.a. transfers, hoogte van inkomsten uit transfers, onze resultaten financieel. Daar wordt ‘angstvallig’ sneeky over gedaan. Wat verwacht je dan van een journalist? Die krijg het ook niet te horen. Moet je eens zien hoe vreemd er vanuit onze club om wordt gegaan met de kunstgras discussie. Ik heb de indruk dat Toussaint als enige nog zijn kop in het (kunst)gras blijft steken. Doe dat nu niet, want volledig kunstgras is gewoon exit in de eredivisie! Denk na over het vervolg, want die komt er gewoon en wij krijgen daar wat centjes voor.

    We moeten als Heraclieden ver boven wat er geschreven wordt staan. Ik zit noet de wachten op een journaist die ons naar de mond praat en opschrijft wat wij graag willen horen. Goed is goed en slecht is slecht, zo simpel is dat.

    Wat is veel bedenkelijker vind is de huis aan huis krantje “Almelo nIeuws” vandaag ons op de map laat bezorgen. Het is een Almeloos blaadje en staat vol met pro van onze buren. Te idioot voor woorden, daar moet Heracles eens wat aan doen.

    15
    4
  • Mark 23-10-2018, 18:40

    Maar hoeveel bussen dan?

    1
    2
  • Black&white 23-10-2018, 18:38

    Top dat het uitvak is uitverkocht.
    Goed voor de sfeergehalte 😁.
    Zelf zijn we ook in het uitvak in Zwolle 👍

    7
    1
  • Foppe 23-10-2018, 17:46

    Ach Tubantia,loat Goan. Ik weet een klassement waarin Twente, ver boven aan staat, het grootste negatieve eigen vermogen van Nederland. En verder schijt aan Tubantia.

    21
    3
  • Tim 23-10-2018, 17:06

    @Robbert, helaas voor jou misschien stoor ik me mateloos aan zulke stukken in de krant.. Als jij gewoon niet objectief een stuk over Heracles kunt schrijven, omdat je hart een aantal km verderop ligt, dan moet je misschien wat anders gaan doen, waar je je centjes mee kunt verdienen.. Supporters / lezers hebben recht op normale informatie, en niet hoe het humeur van mevrouw wagenaar toevallig die dag is.. Kijk nu even naar het transfernieuws.. NIKS maar dan ook NIKS kwam als primeur bij tubantia weg? Waarom.. omdat ze maar al te druk zijn met hun clubje uit Enschede. Dat stoort me enorm, nogmaals.. Mensen hebben recht op juiste journalistiek, ze betalen er fors voor hoor.

    13
    7
  • Robbert 23-10-2018, 16:51

    Calimero gedrag hoe jullie hier reageren jegens TC Tubantia! We moeten daar ver boven staan wat ze daar doen! Voor het betere voetbal moet je nu gewoon even in Almelo zijn en niet hier 25 km verderop. Laat dat nu de feiten zijn en ga daar nu eens wat mee doen ipv zitten zeuren wat Ten Voorde en Wagenaar allemaal zitten uit te kramen over de rooien! Heracles is een gezonde en geweldige club, wees daar trots op en maar dat blijken op je werk, bij jou vrienden en familie. Als jij duet rots goed kunt overbrengen dan worden ook zij we met het Heracles virus besmet! De krant van vandaag ligt al weer bij het oud papier, kortom dat wat ze vanochtend hebben opgeschreven ben ik nu al vergeten. We moeten ons niet laten beïnvloeden door deze twee ‘ objectieve’ journalisten.

    26
    6
  • Henk 23-10-2018, 16:24

    Precies raak tim. Hoe zou heracles hier zelf over denken? Zojn er geen andere journalisten? Lijkt me wel toch…..

    9
    3
  • Tim 23-10-2018, 16:21

    @Thomas, Ik blijf het zeggen.. je moet die krant echt volledig negeren als Heracles zijnde.. Al die verhalen van het is goed voor de publiciteit van de club bla bla bla.. Het feit dat de wedstrijden uit en thuis nog steeds gekeken worden door 2 personen (Mevrouwtje fardau wagenaar en Leon ten Voorde) en de wedstrijden van Heracles (ach wat doet het er toe) alleen door mevrouwtje fardau wagenaar.

    Je merkt werkelijk aan alles dat ze zoveel meer liefde heeft voor die club een eindje verder op.. gewoon boycotten die bende.. Jullie kunnen geen normale stukken schrijven? Prima, weg uit onze persruimte, weg uit ons stadion, en veel plezier in de KK divisie! Moet eens afgelopen zijn met dat gedoe rondom die krant.. Krijg al jeuk als ik die stukken lees.

    26
    5
  • Thomas 23-10-2018, 13:59

    Uitbrakken. Goed gezegd.
    In de categorie “Hoe creëer ik mijn eigen waarheid?” staat voorlopig met stip op 1 de uitspraak: “FC Twente staat derde, Heracles vierde.”
    Gedaan in de rubriek De Ballen Verstand, op de website van Tubantia.

    23
  • Tom 23-10-2018, 13:46

    @haff

    Altijd zo makkelijk om te zeggen, dat je bij jezelf te raden moet gaan! Je kent me niet eens haha.. de mensen voor en achter mij worden echt van mij, dat ik zoveel schreeuw.. jaa dat voel je! Maar boeit me geen reet.

    En een zaterdagavond wedstrijd is er ook niet ineens meer sfeer.. dat is ook gelul! We moeten terug naar het eerste jaar, toen was het gruwelijk!

    10
    4
  • Cc 23-10-2018, 13:18

    Zou ook super zijn als meer mensen in Q meedoen met de sfeer en het hele stadion daarin wordt meegezogen. Zou toch geweldig zijn.

    24
    1
  • Haff 23-10-2018, 11:04

    De sfeer in eigen stadion op de zondagmiddag is altijd al minder geweest dan op de zaterdagavond. Heeft toch echt te maken met de alcoholconsumptie van de avond ervoor lijkt me, zondag is toch beetje uitbrakken. In de 2e competitiehelft spelen we bijna alles op zaterdag thuis dus dat gaat goed komen.

    Voor de sfeer is echter niet een paar man verantwoordelijk maar een heel stadion. Ga ook eens bij jezelf te rade als je afgeeft op de sfeer, en bedenk daarbij wat jezelf kan bijdragen. Afgeven op en alles beter weten zonder zelf actie te ondernemen is de makkelijke weg.

    33
    1
  • Willem 23-10-2018, 09:55

    Ben er weer bij hoop op zelfde scenario als Heerenveen uit 3-5 de sfeer was toen ook super

    14
    1
  • Tom 23-10-2018, 09:44

    Laten we nu toch is met zijn allen hopen dat we de sfeer van de uitwedstrijden weer in onze tempel kunnen krijgen.. daar wordt je namelijk echt niet vrolijk van!

    Grote klasse dat het is uitverkocht !!

    18
    4
  • 1312 23-10-2018, 09:32

    TOP!! Het gaat steeds beter met de uitsupporters aantallen van onze club! Volgende week Nac uit, laten we daar ook zorgen voor een paar honderd man! WIJ ZIJN HERACLES EN VOLGEN ONZE CLUB OVERAL!!!

    30
    1