Praat mee. Heracles vs. VVV Venlo

26 november 2018

Gaat Heracles na een slechte reeks van drie wedstrijden verlies op rij weer eens voor de overwinning? Er staat een belangrijke wedstrijd op het programma. VVV Venlo komt langs en als Heracles de goede positie op de ranglijst behouden, dan moet het winnen van VVV.

VVV Venlo is net als Heracles Almelo de verassing van de Eredivisie. Beide clubs presteren boven alle verwachtingen en zijn in de subtop van de competitie te vinden. De ploeg van Maurice Steijn staat zevende, terwijl de poeg van Frank Wormtuh op de zesde paat staat. Laatstgenoemde heeft de laatste vier wedstrijden niet weten te winnen. Een aantal weken geleden stonden de Heraclieden op een gedeelde derde plaats. Een overwinning voor Heracles zou dus heel erg welkom zijn.

Vorige week werd de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard gespeeld en samen met ons waren nog ruim 350 supporters die de verre reis richting Limburg maakten. Een aantal keek de wedstrijd niet eens uit, terwijl de rest Heracles naar een 3-0 nederlaag zag ploeteren.

Heracles heeft dus wat goed te maken. Hoewel de wedstrijd een lastige is, is een overwinning zeker niet onmogelijk en met de juiste instelling op het veld moet VVV aan de zegekar gebonden kunnen worden.

50 reacties

  1. @TIM 3 december 2018 13:30

    Ik denk dat je “Bella Ciao van Gunz for hire” bedoelt.

  2. DDB 2 december 2018 18:31

    Hoppa! Dat het zo makkelijk zal zijn had ik niet verwacht. Iedereen speelde goed, geen enkele speler haalde een onvoldoende. Duarte de blikvanger. Speelde echt geweldig!

  3. Rr 2 december 2018 18:03

    Eindelijk de sterkste opstelling. Mooie pot en verdiend gewonnen. Terecht Duarte uitgeroepen tot man of the match. Hard gewerkt en veel gelopen en mooie doelpunten. Heerlijke middag gehad. Doorvoetballen met dit team

  4. Tim 2 december 2018 17:34

    Hoe heet het nummer dat werd afgespeeld na de wedstrijd toen de spelers de bezoekers aan de zijde van vak Q bedankten? Was één van de laatste nummers die te horen was op de nabeschouwing.

  5. ice 2 december 2018 17:20

    Kijk even naar het tijdstip van plaatsen azijnzeikerd: halverwege 1e helft….

    2
    1
  6. azijnzeikerds 2 december 2018 17:01

    !ice 4-1 en dat noem jij saai?
    weet iemand waar die jongen gebleven is wat laatst met de vlag liep zag er grappig uit namelijk

    2
    1
  7. ice 2 december 2018 16:50

    Waar ging dat spandoek over?
    Stadionverbod maar wat is het verhaal erachter?

  8. ice 2 december 2018 16:12

    Wat een saaie pot zeg.

  9. HAFC1903 2 december 2018 16:05

    Tot nu toe makkelijk, 2-0 is wel handig om dr bij te Hebben.
    Breukers loopt weer mooi de hele rechterkant af, onze stille kracht💪

  10. Kobus 2 december 2018 15:16

    De meest logische 11 namen staan op papier, nu nog ff erop en erover.

  11. 1903 2 december 2018 15:10

    Een doek gaat de lange zijde onderste rij bedekken 😉

  12. Robbert 2 december 2018 14:45

    Ps. Van den Buijs, Merkel en Dalmau zijn voor mij de spelers die nog 45 minuten krediet krijgen. Laten ze het niet zien, dan zijn ze rijp voor een wissel en voorlopig maar even op de bank plaatsnemen.

    1
    5
  13. Robbert 2 december 2018 13:53

    Het is een wedstrijd waarmee we de kans hebben om weer op de 4e plaats te staan! Gewoon de basis 11 kans geven op eerherstel. Blaswich, Breukers, Rossmann, Van den Buijs en Van Hintum, midden Osman, Duarte en Merkel voor Peterson, Dalmau en Kuwas. Geef ze een helft om het te laten zien. Vervallen de heren in herhaling dan zou ik ingrijpen. Spelers vertrouwen geven en gelegenheid tot rehabilitatie betaald zich op termijn terug. Geeft ze de kans en zorg daarmee voor duidelijkheid en rust!

    Ik reken op een nipte overwinning☺️

  14. Robbert 2 december 2018 13:51

    Het is een wedstrijd waarmee we de kans hebben om weer op de 4e plaats te staan! Gewoon de basis 11 kans geven op eerherstel. Blaswich, Breukers, Rossmann, Van den Buijs en Van Hintum, midden Osman, Duarte en Merkel voor Peterson, Dalmau en Kuwas. Geef ze een helft omgetoverd te laten zien. Vervallen de heren in herhaling dan zou ik ingrijpen. Spelers vertrouwen geven en gelegenheid tot rehabilitatie betaald zich op termijn terug. Geeft ze de kans en zorg daarmee voor duidelijkheid en rust!

    Ik reken op een nipte overwinning☺️

  15. DDB 2 december 2018 13:17

    Ik heb er geen goed gevoel over. Dat VVV is een enorm stugge tegenstander. Die gaan ons het spel laten maken en dan lekker counteren met spelers zoals Grot.

    3
    1
  16. kobus 2 december 2018 13:13

    Ok nu is het moment om te herstellen! Ik heb er dan in tegenstelling tot de afgelopen wedstrijden zelf ook een positief gevoel over. Ik zeg 3-0!

  17. Neefjevanbroertjevanschooonzus 2 december 2018 10:16

    @davy

    Ja dat kan, neem een identiteitsbewijs mee ga naar de fanshop en zeg dat je jaarkaart kwijt bent, printen ze een nieuw kaartje uit voor vanmiddag. Kost je wel een paar euro.

  18. Davy 2 december 2018 09:54

    Ik ben verhuisd deze week en ik kan mijn seizoenskaart niet meer vinden. Weet iemand of ik voor vanmiddag een vervangende kaart kan krijgen en kost dat geld?

  19. pruillip 2 december 2018 09:31

    dr an met de lippen
    hopen dat de sfeer weer eens echt goed gaat zijn want het was de afgelopen wedstrijden echt waardeloos!!

  20. Black&white 2 december 2018 09:30

    ⚽️⚽️matchday⚽️⚽️

  21. Matthijs 1 december 2018 23:21

    Wat een lekkere uitslagen. Komt morgen de ommekeer??

  22. Arthur 1 december 2018 23:05

    Ik hoop dat Joey Konings eindelijk eens wat speelminuten gaat krijgen na zijn goede prestaties in het tweede👍🏻

  23. Foppe 1 december 2018 22:44

    Robbert, zo gek is dat niet. Van Nieff laat zich horen en zien, in het tweede, geeft duidelijk leiding. Van der Buijs gaat de duels vaak aan als een oud wijf. Merkel heeft veel moeite met een hoog tempo. Ik
    Zie Duarte als controleur en Drost speelde bij Zwolle en Groningen goed op het midden. Dalmau of Konings, ik zeg geef die jongen een kans, hij is lekker fanatiek en heeft een hard schot.

  24. Leo 1 december 2018 22:39

    Onze jongens hebben morgen écht iets om voor te gaan !
    Bij winst staan ze weer 4e !

    Als dat geen fanatieke houding oproept dan weet ik het niet meer …

  25. Robbert 1 december 2018 19:23

    Het is maar goed dat jij niet de trainer bent Foppe. Met Van Nieff, Drost en Konings in jouw basis 11 kunnen we pas echt over een vreemde opstelling praten. Dat deze namen het laten zien in het 2e team is nog geen bewijs dat ze op eredivisie niveau ook mee kunnen. Drost laat in al zijn invalbeurten zien waarom ze hem in Groningen liever kwijt dan rijk zijn. Van Nieff ontbreekt handelingssnelheid en Konings is een talent, maar nog niet klaar voor het grote werk.

    Ik reken op een getergd Heracles, die vanaf het eerste fluitsignaal VVV bij de strot grijpt en ze geen gelegenheid geeft om ook maar even te denken dat er wat te halen is bij ons. Ik zet mijn geld op Peterson, die heeft wat goed te maken en moet weer eens scoren.

  26. vraagbaak 1 december 2018 17:02

    wat heeft jong ajaxs gedaan iemand een idee?

    6
    1
  27. JeffreyP 1 december 2018 01:33

    Heb twente nog gevoetbalt? Zondag het weekend maar in stijl afsluiten

  28. Foppe 30 november 2018 23:21

    Gerard, laten wij zelf eerst maar eens winnen. Laten we hopen dat de punten in Almelo blijven. Moet ook kunnen, mits Wormuth niet met een vreemde opstelling komt.

    5
    1
  29. Gerard 30 november 2018 22:59

    Zijn er al uitslagen bekend uit de Jupiler League?😉

  30. Marvin Bingo 30 november 2018 19:37

    Als Unnerstall net zo keept als vorig jaar in Almelo dan blijven de 3 punten in Almelo.

    VVV mist Janssen Van Ooijen en Post, 2 vd 3 zijn vaste basisspelers, denk toch wel een groot voordeel voor ons.

  31. Wout 30 november 2018 10:53

    Niet lullen maar poetsen, gewoon 3 punten.

    11
  32. J.H 30 november 2018 09:55

    Verwacht ook een hele lastige wedstrijd,
    VVV heeft niet het beste team, maar die keeper…..Unerstal die houdt ze altijd op de been.

    Maar ja, Heracles heeft als het goed is, maar 1 doel…..
    Knallen met iedereen!

  33. Kris 29 november 2018 20:34

    Ik verwacht een ontzettend moeizaam potje…. Zij zijn fysiek sterk en het zit als team ook goed in elkaar. Wij zitten in een lastige fase, maar hebben ook echt wat goed te maken en spelen thuis. Ik denk wel dat we iets meer individuele kwaliteiten hebben.

  34. Frans up 29 november 2018 19:44

    One team one mission. Mooi opkomst nummer

  35. LEE 29 november 2018 18:38

    1 team, 1 opdracht, 3 punten

    8
    1
  36. heraclassic1961 28 november 2018 18:36

    LEO 28-11-2018, 01:03 Amen. Dus niet lullen maar poetsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. heraclassic1961 28 november 2018 18:31

    Roy. Wij zijn niet MAAR Heracles. Maar wij zijn Heracles de traditieclub, de gezondste club, de mooiste en nu de beste club uit het oosten. Kortom de trots uit het oosten!
    Dus borst vooruit want veel BVO’s zijn jaloers op ons!!

    11
  38. dranmetdelippe 28 november 2018 18:21

    roy het is mij goed recht om spelers af te zeiken na wederom een klotewedstrijd ze moeten inzet tonen strijd leveren als 1team voetballen en geen einzelgangers!!

    5
    4
  39. Roy 28 november 2018 18:03

    Precies Gerrits, als het niet goed is, is het niet goed. Maar voetbal is toch een gezellig uitje naar de club die je tof vindt. Ga dan niet bij de eerste de beste pass lopen fluiten, of breukers afzeiken of zeggen dat Kuwas er geen bal van kan.

    Eén ding kan ik dan zeggen, die supporters hebben geen verstand van voetbal. Wij zijn (maar) Heracles.

  40. Foppe 28 november 2018 17:06

    Nou, Gerrits als ze zo voetballen als tegen Fortuna, dan verdienen ze het wel. Of wil jij beweren dat dat een topprestatie was. Ik vind het nog steeds schandalig. Ze moeten nu maar weer eens aantonen dat ze beter kunnen.

    5
    1
  41. Marco 28 november 2018 16:38

    Zondag 3 punten. Geen excuus.

    12
  42. oplettert 28 november 2018 13:26

  43. Gerrits 28 november 2018 11:51

    En na de eerste foutieve pass gaan er weer mensen fluiten, wat een toppubliek hebben we toch. Een feestje zondag met al die negativiteit die er de laatste tijd overheerst bij thuiswedstrijden en op supportersfora als deze.

    7
    1
  44. Leo 28 november 2018 01:03

    En nu geen gekloot meer
    Kerels wil ik zien. Met opgestroopte mouwen en bikkelen met die hap !!

    3 punten en niks anders!!

    11
  45. Marko 27 november 2018 20:08

    Jong Emmen voor tegen Jong fc twente. Bij winst Emmen wint Heracles de poule

    11
  46. Foppe 27 november 2018 11:14

    Blaswich, breukers, rossman,van Nieff en van Hintum. Midden,Duarte,Osman en drost, voor Kuwas, Konings en peterson.

    3
    8
  47. Alex 27 november 2018 10:51

    Winst is het enige wat telt !!!

    12
    1
  48. 1312 27 november 2018 09:21

    Blaswich

    Breukers Vd buijs Rosmann czyborra

    Osman Kuwas Merkel

    Van de water Dalmau/konings peterson

    4
    3
  49. lucenskedee 27 november 2018 07:07

    Joey Konings in de basis tegen VVV……….

    14
    2
  50. Foppe 27 november 2018 00:07

    Ik hoop dat Wormuth vanavond de beloften heeft gezien. Vast systeem dat geeft vertrouwen. Gewoon 4-1.

    11
    1