Praat mee: FC Emmen – Heracles

6 maart 2019

Aankomend weekend staat de wedstrijd tegen Emmen op het programma. Het is voor het eerst in de historie van de Eredivisie dat de twee teams elkaar treffen op het hoogste niveau in Emmen.

Eerder dit seizoen werd het 1-2 voor Heracles. Een zwaarbevochten overwinning tegen een stug Emmen.

Het uitvak is uitverkocht, dus aan de steun zal het niet liggen.

111 reacties

  1. ww 10 maart 2019 21:56

    @ robbert, volledig met je eens. Je zag het ook aan de voorhoede in de eerste helft: iedere keer als ze druk probeerden te zetten dan liepen ze met een ruimte in de rug, waar je een verrekijker voor nodig had om de volgende linie te kunnen zien. Puur omdat de achterhoede en het middenveld zo defensief was ingesteld. Totaal onnodig tegen club als Emmen, maar inderdaad… gezien het spelbeeld blij dat er nog een punt is behaald.

  2. Robbert 10 maart 2019 20:23

    Ik hoor onze trainer zeggen, op de vraag waarom hij met Van Nieff begint ipv Duarte, is omdat we uit spelen en, als we thuis zouden spelen, hij voor Duarte zou kiezen. Ik heb niet veel kritiek op onze trainer, maar tegen FC Emmen (nummer 15 in de eredivisie) vind ik dit een kul argument. Kom op, als je zo behoudend begint, gaat dat ook tussen de oren van de speler zitten. Waarom moeten wij ons tegen Emmen uit verstoppen! Kom op trainers, ik heb vanmiddag één van de zwakste teams uit de eredivisie gezien en dan gaan wij met Van Nieff beginnen. Ga gewoon van eigen kracht uit, wij hebben een betere selectie en dat hadden we vanmiddag kunnen laten zien en punten kunnen inlopen op Vitesse, Utrecht, Groningen en Az. Een enorme gemiste kans en dat is zo jammer. Als we met meer lef en agressie aan de wedstrijd beginnen dan ga je met 3 punten naar huis. Nu zijn we blij met 1 punt! Natuurlijk omdat we een helft met 10 man moeten spelen.

    16
  3. ome sjakie 10 maart 2019 20:15

    wat lief van dat groepje emmenboys die even stoer het uitvak kwamen begroeten haha WANKERS

    4
    4
  4. Stulanowski 10 maart 2019 20:06

    @zwolle

    En dat zie jij zo thuis vanuit de bank. Misschien is er wel een vacature open voor psycholoog?

    3
    1
  5. Hafc1903 10 maart 2019 19:39

    Prima resultaat!!!
    Zaterdag thuis winnen en we staan er keurig voor!!
    Top seizoen tot nu toe!!

    8
    8
  6. Zwolle 10 maart 2019 19:30

    Heracles heeft last van een minderwaardigheidscomplex of faalangstsyndrrom bij uitwedstrijden.
    Sportpsycholoog gevraagd om hier aan te werken

    8
    1
  7. Juffrouw Jannie 10 maart 2019 18:55

    Mooi doekie mannen! Knap werk👌

    2
    1
  8. Rono 10 maart 2019 18:33

    Jezus, wat slecht. We spelen tegen EMMEN. Hoe vaak op doel geschoten? Enige positieve vd hel middag is dat we scoren uit een corner. Normaliter kun je die beter schriftelijk afdoen. Wormuth was tevreden in zijn interview, dat vind ik zorgelijk. Punt was terecht zegt hij. Trainer van emmen benoemt de feiten: emmen 9 keer op doel geschoten, heracles 1 keer; en dat in 90 minuten; knap hoor

    15
  9. RemcoM 10 maart 2019 18:32

    Heracles durft niet te voetballen en ziet zichzelf altijd als de mindere. (zo lijkt het in mijn optiek)
    Vergelijk je dit Heracles met Ajax uit…dan is er geen schim meer over van het goed spelende Heracles in het begin van het seizoen.
    In de wetenschap dat dit Heracles erg sterk is , maar dat ze toch niet lekker spelen.
    Zo aan het einde van het seizoen mag je dit niet verwachten en daar is Wormuth ook debet aan.

  10. Foppe 10 maart 2019 18:24

    Het was weer een ouderwetse uitwedstrijd. Het heeft helemaal niets met voetbal te maken. Ik vroeg nog in de rust, aan mijn buurman: doen Merkel, Kuwas en Osman wel mee, niet gezien.

  11. Arthur 10 maart 2019 18:14

    @Niels Groothuis: Helemaal met je eens! Dat je bij AZ of Vitesse uit een keer weggespeeld wordt is tot daar aan toe, maar (met alle respect) tegen een degradatiekandidaat moet je in ieder geval in staat zijn om een stuk of 5 passes de bal in de ploeg te houden😉 Overigens staan we er nog steeds vrij aardig voor, dus het zou me ook weer niet verbazen als vrijwel alle teams de punten thuis pakken…

  12. Joe 10 maart 2019 17:17

    Het was inderdaad niet best. Erg paniekerig soms bij het uitverdedigen met veel balverlies. Dan laat je Emmen in de wedstrijd groeien.
    Zonde van de 2e gele kaart van Breukers. Niet echt slim om op die plek het risico te lopen op een 2e gele kaart. Ik weet niet of het terecht was maar de scheids zag zeker in het begin alleen maar gele kaarten bij ons!
    Ik heb de tweede helft wel 10 man gezien die hebben gestreden voor de punten. Helaas werd het er maar 1.

    Blaswich en Dalmau gingen voor in de strijd en Van Hintum ook bij zijn invalbeurt.
    Van Nief en Van den Buijs uitschieters naar beneden en Kuwas en Peterson konden het verschil ook niet maken helaas.

    Volgende wedstrijd maar weer 3 punten dan 👍

  13. Zwolle 10 maart 2019 16:41

    Jammer,
    We hadden bij winst kostbare punten kunnen uitlopen/ inlopen op AZ,Feyenoord en Vitesse en Utrecht

    6
    2
  14. 2one1903 10 maart 2019 16:40

    De eerste gele kaart vond ik te zwaar. Verder betwijfel ik of we met 11 man wel gewonnen zouden hebben. Vond dat er erg onzorgvuldig gespeeld werd, vooral door de voorhoede. Ik denk dat we blij mogen zijn met 1 punt.

    13
    3
  15. Black&white 10 maart 2019 16:38

    Moet zeggen dat ik de 2e helft wel op het puntje van de bank zat.
    Met 10 tegen 11 heb ik wel een Heracles gezien die de 3 punten wilden binnen slepen.
    Goed gevochten en ben gezien het spel en omstandigheden wel blij met 1 punt

    9
    3
  16. Sjaak trekhaak 10 maart 2019 16:30

    Dankzij een kut scheidsrechter weer punten verloren. De KNVB zadelt ons op met amateurs laatste paar wedstrijden. Duarte moet altijd spelen maar blijkbaar wil onze trainer altijd zijn lieverdjes drost of van nief opstellen.

    14
    7
  17. Henri 10 maart 2019 16:25

    Wederom een dramatische uitwedstrijd. Tegen een degradatie kandidaat niets in te brengen, maar onverdiend puntje aan overgehouden…

    15
    8
  18. Schaap 10 maart 2019 16:10

    Kommopta Herakles!!!! 10 minuutjes dwarsliggn en drei punkte!!! DRAN

    1
    3
  19. Willem Hoevers 10 maart 2019 16:06

    Mulder is in ieder geval niet consequent met het verdelen van kaarten!

    10
    3
  20. Willem Hoevers 10 maart 2019 16:00

    Indien je Breukers geel geeft, mag je gelijksoorttige overtredingen van Emmen ook bestraffen. Dalmau is al 36 keer neergelegd! Een scheidsrechter die past bij het niveau van de wedstrijd! Trouwens de verlichting ook!

    19
    3
  21. Niels Groothuis 10 maart 2019 15:51

    Vreselijk frustrerend en onbegrijpelijk hoe er bij het gros van de uitwedstrijden niet gevoetbald wordt. Drie passes op rij naar een heraclied is een uitzondering. Het is een verschrikking om te kijken. Hulde aan al die uitsupporters maar ik zou hier best wat sportpsychologie aan willen wijden. Het verschil kan nooit tussen uit en thuis zo belachelijk groot zijn als dat het dit seizoen is. Ook op kunstgras trouwens.

    13
    1
  22. John 10 maart 2019 15:40

    Veel te makkelijk gegeven die gele kaart.
    Benieuwd hoe droste het doet aangezien die niet in vorm is.

    6
    3
  23. Stulanowski 10 maart 2019 15:32

    Begin was nog aardig en werd er prima gespeeld. Daarna werd het wat paniekerig. Hopen dat we t ff volhouden en uit een counter een 2e kunnen maken.

    4
    3
  24. Nvb 10 maart 2019 15:31

    2e geel veel te makkelijk gegeven pff !
    Peterson totaal onzichtbaar, van nieff veel te slap en traag en czyborra die zn tegenstander constant op 10 km afstand dekt ! Hoop op een wondertje de 2e helft en een snelle 0-2 anders ben ik bang dat we t te moeilijk gaan krijgen met 10 man !

    11
    2
  25. Ramon 10 maart 2019 15:29

    Hahah tering wat is dit slecht😂. Lijkt net op lap 6 tegen AVC 8

    18
  26. Geert 10 maart 2019 15:24

    Leo, volgens mij kan de var geen gele kaarten terugdraaien.

  27. Kris 10 maart 2019 15:21

    Het is echt afschuwelijk slecht, maar we staan voor!! We moeten met tien man door, wat dom van Breukers!!, maar misschien dat dit wat extra’s brengt. Dit leek nergens op en slechter is onmogelijk…

    7
    3
  28. Zwolle 10 maart 2019 15:20

    Hoe is het mogelijk????
    -slechte instelling in uitwedstrijden
    -steeds net te laat
    – duels verliezen
    – domme, onnodige gele kaarten
    – waarom geen Duarte. Ook in uitwedstrijden heb je op het middenveld iemand nodig met inzicht en overzicht

    15
    2
  29. Dit 10 maart 2019 15:20

    Is een parodie op voetbal

    7
    1
  30. Leo 10 maart 2019 15:19

    Mogelijk wordt die 2e gele kaart nog teruggedraaid. Er werd nog even in het oortje van Mulder getoeterd

    2
    6
  31. Buks 10 maart 2019 15:19

    Schandalig fluiten die tweede gele kaart
    Hier missen we Europees de boot mee, niet het k-gras

    9
    3
  32. Henri 10 maart 2019 15:18

    Wederom volledig afgetroefd op agressie in een uitwedstrijd. Emmen veel sterker en verdiend veel meer. Heracles laat het weer eens afweten. Breukers oliedom. Nederlaag zou op basis van de eerste helft een logisch gevolg zijn…

    10
    5
  33. Michel 10 maart 2019 15:17

    Wat een belachelijke tweede gele kaart!!!!

    10
    6
  34. Black&white 10 maart 2019 15:17

    Tis net of ze niet willen winnen in uitwedstrijden!!!
    Breukers met rood eraf na 2 domme fouten? Waarom doet breukers zoiets?
    Naja nog 45 min. Te gaan en we staan 0-1 voor…

    4
    6
  35. Toekan 10 maart 2019 15:17

    breukers wat dom wat dom wat dom

    6
    4
  36. Schaap 10 maart 2019 15:15

    @juffrouw Jannie: Goed idee – lekker nummer – meer van dat.
    (twee zinnen die m.i. niet helemaal lopen, maar laat de doQter daar maar naar kijken)

    2
    1
  37. Pielle 10 maart 2019 15:14

    Daar gaan we dan Rood. Sterkte allemaal alvast met de volgende nederlaag…

    3
    3
  38. Pielle 10 maart 2019 15:11

    De vraag is natuurlijk hoe lang we dit volhouden we hebben nog hierna 45 min te gaan. Een man als Wormuth moet dit gewoon tactisch uitspelen maarja… het is alles of niets in de uitwedstrijden

    3
    1
  39. Rono 10 maart 2019 15:08

    Das ook het enige positieve. Wat een lamlendige instelling, lijkt nergens op. Verder geen bal op de goal geschoten. Emmen is ons volledig de baas, schamen dit.

    7
    1
  40. Toekan 10 maart 2019 15:07

    Kuwas wisselen wat heeft die jongen toch?

    6
    4
  41. Stef 10 maart 2019 15:06

    Czyborra staat steeds lucht te dekken

    3
    4
  42. Stulanowski 10 maart 2019 14:48

    Ook een keer leuk voor de verandering, een goeie corner!!

    8
    2
  43. Juffrouw Jannie 10 maart 2019 13:53

    Liedje met tekst part 2
    (I just can’t get enough – Depeche mode)

    When I’m at Heracles I go out of my mind

    I just can’t get enough, I just can’t get enough

    All the greats that played for you with black white jerseys on

    I just can’t get enough, I just can’t get enough

    The black white army singing songs for you

    And I just can’t seem to get enough of….

    Daarna mag het refrein in nanana vorm….

    7
    2
  44. Piri piri 10 maart 2019 13:34

    Dran

    1
    2
  45. Juffrouw Jannie 10 maart 2019 13:24

    En we zingen voor Heracles
    Dat is onze trots
    Heel Almelooooo
    Is zwart en wit!

    2
    2
  46. Vakqq 10 maart 2019 13:09

    Hoezo speelt vab Nieff en Duarte niet?
    Duarte kan toch beter op die plek?

    4
    1
  47. ome sjon 10 maart 2019 10:58

    @johan, ome Sjon heeft zijn tijd wel gehad in vak q.

    5
    1
  48. ome sjakie 10 maart 2019 09:35

    juffrouw jannie oale doos daj der bunt skaamt oe om die jeugd zo lastig te vallen.. denk en hoop dat als het tegenvalt er ingegrepen word.

    2
    2
  49. Toni Polster 10 maart 2019 09:23

    Ik mag toch hopen dat de kleuterklas van vak q de boodschap begrepen heeft…
    Er gemakshalve vanuit gaande dat onze schattige paupertjes kunnen lezen.

    7
    1
  50. Juffrouw Jannie 10 maart 2019 09:11

    Good Morning Paupertjes van me,
    Zijn we er klaar voor vanmiddag? Zijn we allemaal goed bij stem? Gaan we vanmiddag 90 minuten gas geven?
    Ik zie en HOOR jullie vanmiddag in het uitvak!
    En Trommelaar, hou je een beetje in! Rytmische begeleiding, niet willen overheersen! We willen zang horen, geen gebeuk!
    Tot straks lieverds van me!

    9
    2
  51. oplettende krantlezer 10 maart 2019 09:07

    roy als je de verslaggevers van Tubantia de toegang ontzegt komen we er niet meer in.

    3
    2
  52. Vakkie D 10 maart 2019 08:41

    Vanmiddag aanwezig in het thuisvak! Met passie en strijd, zowel als op het veld, als in het uitvak, gaan de punten mee na almelo!!

    8
    1
  53. Roy 10 maart 2019 07:06

    offtopic, wil heracles vanaf heden l ten voorde de toegang tot ons stadion ontzeggen. Kortom Noord koreaanse toestanden graag met zijn respectloze en haatvolle houding naar onze club.

    11
    2
  54. ome sjaak 10 maart 2019 05:33

    johan omdat deze tifosi gaan janken/klagen als er uit andere vakken sfeeracties gepland waren/zijn en ze ahum toestemming van de tifosi nodig schijnen te hebben,{van meerdere mensen gehoord elfs als je tips en mooie indeetjes aanbrengt doen ze er totaal niets mee.. te gek dat je als volwassene toestemming moet vragen aan een snotneus van amper 18jaar

    12
    1
  55. Juffrouw Jannie 10 maart 2019 00:29

    Liedje met tekst
    (Greasy chip butty-sheffield united)

    Zwart Wit Heracles

    De trots van het oosten

    De club van de paupers

    Zit diep in ons hart

    We zingen met passie

    Over de trots van het oosten

    Want zwart wit Heracles

    Staat bij ons bovenaan!

    7
    5
  56. Forza 10 maart 2019 00:06

    Off topic;
    Kan leon ten Voorde even zijn mond houden?
    Dank u

    14
    2
  57. Johan 9 maart 2019 23:54

    Ik word altijd zo moedeloos van mensen die kritiek hebben maar zelf niet voor verandering zorgen.

    Waarom zorgen de mensen die kritiek hebben niet voor sfeer? Begin aub niet over een stokje…

    7
    5
  58. Sjon 9 maart 2019 22:28

    Wat ik ook niet snap is dat mensen een jaarkaart voor vak q (oftewel het sfeer vak)halen vervolgens zijn er van die 200 mensen (of meer heb geen idee hoeveel mensen er in vak q passen) maar 5 mensen die zingen. Hoe je het ook wendt of keert dat is gewoon een trieste vertoning!

    13
  59. Ome Sjon 9 maart 2019 22:19

    Eens, dit kan zo niet langer.
    Ze zeggen altijd vroeger was alles beter dat is in dit geval wel zo.

    8
    2
  60. ome sjaak 9 maart 2019 20:02

    wordt tijd dat de sfeermakers van vroegere tijden het stokje weer enkele keren overnemen.

    7
    3
  61. Juffrouw Jannie 9 maart 2019 19:46

    Dan was mijn reactie voorbarig ome Sjakie.

  62. ome sjakie 9 maart 2019 19:36

    jannie lezen:ik had het over dit jeugdig sfeergroepje

    2
    1
  63. Juffrouw Jannie 9 maart 2019 19:32

    @vak j bezoeker
    Je weet echt niet waar je over praat kerel.
    WIJ hebben onze sporen al lang en breed verdient. Het is nu tijd voor de nieuwe generatie.. En die mogen best even wakker worden geschud! Laten we eerlijk zijn: de sfeer is vooral tijdens thuiswedstrijden ver te zoeken.
    Maar als het je niet bevalt ben je vrij om je in te schrijven bij de cursus!

    5
    3
  64. vak j bezoeker! 9 maart 2019 19:11

    wat lees ik bevallen de trommelaars niet? het is nu slaan om het slaan en sjalala zingen tig keer hetzelfde horen benieuwd of de topboys van dit sfeergroepje met een uitvakbreed/hoog sfeeractie op de proppen komen maar hun kennende kijken we weer tegen 1-2vlaggen en wat bandieris aan!

    1
    2
  65. Juffrouw Jannie 9 maart 2019 18:47

    Toni Polster, Tante Sjaan en ik zijn natuurlijk wel beschikbaar voor goede raad.
    Indruk maken doe je idd niet door stoer kijken, je stoere Stone Island polo of mega hard onder invloed van 22 blikjes energy op een trommel lopen beuken!
    Kom op knaapjes.. Geven jullie onze harde kern nu eindelijk weer het smoelwerk waar we recht op hebben?

    Zie het maar als een uitdaging!
    Je doet het niet voor ons, niet voor jezelf,
    Maar voor de eer van Heracles!
    Come on Black White Army!
    Make us proud again!

    10
    1
  66. Tante Sjaan 9 maart 2019 18:30

    @ Toni Polster

    Zo is dat…Eerst moeten die knaapjes maar is presteren alvorens ze respect krijgen van ons! Met alleen LALALA kleuter liedjes, stoer kijken en dure petjes van één of ander tienermerk komen we er niet.

    Het wordt tijd dat de club meer uitstraling krijgt op dit vlak!

    Begin is met een spandoek over de gehele korte zijde bij Q (ook over de tweede ring; vakken PP, QQ, RR, P, Q en R).

    Begin jaren eredivisie werd er met regelmaat een prachtig spandoek omhoog gehesen bij de vakken P, Q en R!

    Nogmaals kleuters het wordt is tijd dat jullie onze club is naar en hoger plan gaan tillen. Wij hebben in het verleden genoeg gedaan. Dus geen groot mondje!

    8
    3
  67. Juffrouw Jannie 9 maart 2019 18:23

    Letselschadehulp
    on demand

    Als je slachtoffer bent van een terror trommelaar in het supportersvak, en je hebt hierdoor gehoorschade opgelopen is het belangrijk de financiële schade te verhalen. Dit kan bij de verzekeraar van de veroorzaker. Onze ervaren letselschadejuristen helpen je hier graag bij. Hun expertise benutten is eenvoudig en vaak geheel kosteloos.
    Voor meer informatie neem contact op met Juffrouw janny

    5
    1
  68. Toni Polster 9 maart 2019 18:19

    Toch hoop ik oprecht dat de tienertour eindelijk eens voor sfeer gaat zorgen.
    Dus ik zou zeggen: morgenochtend de puisten uitknijpen, oefenen in stoer kijken voor de spiegel, proberen om in ieder geval 1 liedje te onthouden i.p.v. alleen maar lalala. En misschien mag je dan van mama wel een biertje kopen van je zuurverdiende geld van het vakken vullen bij de Lidl. En wie weet als jullie thuis eens sfeer maken mogen jullie van mama wel iets langer opblijven op vrijdagavond. En krijg je een lekker bakje chips met Kindercola. Als je lief bent verwent mama jullie wel

    10
  69. Tante Sjaan 9 maart 2019 18:17

    @ Toni Polster

    Haha nou dan trommelt die trommelaar niet meer!

  70. Sjakie 9 maart 2019 18:14

    He toni waar blijf je we zien je niet meer

  71. Juffrouw Jannie 9 maart 2019 18:13

    @tante Sjaan… Dat klopt, maar dan is ie niet van “echt vlees” maar van siliconen!

  72. Toni Polster 9 maart 2019 18:12

    Correctie! 40 cm!!!!!
    Als Oostenrijker heb ik meer interesse in de trommelaar.Daar zou ik graag mijn 40cm eens naar binnen schuiven.

    6
    2
  73. Tante Sjaan 9 maart 2019 18:11

    @ Juffrouw Jannie

    35 cm is ons niet vreemd!

  74. Juffrouw Jannie 9 maart 2019 18:08

    @toni polster…. Bent u die beroemde Oostenrijkse voetballer met een Alpenhoorn van 35 cm? Dan zouden Tante Sjaan en ik graag eens nader kennis maken!

    6
    2
  75. liedjesluisteraar 9 maart 2019 18:00

    en wij bunt zwart en wit mien stadsje is almlo en wij hebt skijt aan enskede ofzo was dat lied toch?

  76. Toni Polster 9 maart 2019 17:54

    En dat geldt ook voor juffrouw Jannie.
    Ik ken haar persoonlijk. Het lala leger zou een voorbeeld aan haar moeten nemen en haar wijze lessen over de professionele voetbalfan cursus. Ik ben alleen bang dat deze cursus voor trommelaar en co te moeilijk zal zijn. Aangezien zij alleen maar de tekst lalala kunnen onthouden

  77. Toni Polster 9 maart 2019 17:49

    Tante Sjaan heeft in haar clitoris meer hersencellen dan die leeghoofden achter de goal

    11
  78. Juffrouw Jannie 9 maart 2019 17:44

    @de zus enz. Wil jij niet zo’n grote mond hebben tegen mijn vriendin Tante Sjaan! Geloof we… Ze ruikt niet naar rotte vis, en ik kan het weten! 👅

  79. de zus van de zwager van mijn neef 9 maart 2019 16:53

    tane sjaan je stinkt naar rotte vis hoe heb je het lef om de boiz van het sweerteam af te kraken
    dit sweerteam is wel de groep die voor sweerakties zorgt en altijt zingt

  80. Foppe 9 maart 2019 15:08

    Ik zie de woorden van Leon ten voorde meer als waarschuwing. ADO, Excelsior, PEC, Emmen, ze gaan allemaal van kunstgras af. We moeten oppassen geen roepende in de woestijn te worden. Natuurlijk heeft Heracles een punt, met het gelijkwaardig verdelen van de tv gelden. Maar als we straks alleen staan, hebben we geen keus. Dus zoek de de samenwerking met de kunstgras clubs, of accepteer je verlies en ga over op hybride gras.

    7
    1
  81. Thomas 9 maart 2019 14:50

    Wat een armzalige bijdrage weer in de zogenaamd Twentse Courant Tubantia, van een verslaggever die zich alleen bij ons laat zien omdat hij anders verstoken blijft van eredivisievoetbal. Lekker de VI napraten. Dat Heracles een club van egoïsten zou zijn. Je moet maar durven, als aanhanger van een club die schaamteloos teert op kosten van de gemeenschap, en ten koste van de verzorgtehuizen in Enschede.

    25
    1
  82. Marco 9 maart 2019 13:18

    Nu wel scherp beginnen AUB. Er vol voor gaan. En hopelijk hebben we de VAR een keer mee.

  83. Robbert 9 maart 2019 11:41

    Gezien de 1-1 van Utrecht zou winst op Emmen betekenen dat we 2 punten op Utrecht in- en 2 op Groningen uitlopen. Het wordt morgen heel belangrijk!

    13
  84. Tante Sjaan 9 maart 2019 11:40

    Het is weer LALALA weekend! Morgen gaat de tienerbus weer richting Emmen vol met naar zweet stinkende tieners! Na het LALALA concert in Emmen hebben jullie vast een hongerige buik en dorst! Besteed dan lekker het zakgeld van pa & ma, ma & ma of pa & pa bij de Mac Donalds. Hier zijn altijd lekkere patatjes en hamburgertjes te koop!

    13
    4
  85. Juffrouw Janny 9 maart 2019 11:17

    De Professionele Voetbalfan Cursus

    Dit is een nieuwe, baanbrekende cursus voor de voetbalfan,geschreven en begeleid door enkele van de beste en bekentste voetbalfans uit Europa. Het doel van de cursus is om u de kennis en vaardigheden mee te geven die u nodig heeft voor een carrière als Freelance Voetbalfan of als uitstekende Casual Ultra. Dit is een actuele en enorm uitgebreide cursus, waarin elk aspect van het voetbalfan zijn belicht wordt.

    Voordelen van de cursus:
    De professionele Voetbalfan cursus is via internet te volgen. U studeert waar en wanneer u wilt en in uw eigen tempo.

    Cursus inhoud:
    De voetbalfan cursus vindt online plaats en bestaat uit 12 lessen en 12 interactieve opdrachten. Normaal gesproken duurt het 24 weken om de cursus te voltooien.

    Geavanceerde lessen:
    Studenten hebben ook de mogelijkheid zich te verdiepen in de diverse aspecten van het voetbalfan zijn. Deze lessen zijn speciaal ontwikkeld om gemotiveerde studenten uit te dagen om nog meer te bereiken.
    Het gaat hier om:
    – Vaandel zwaaien voor professionals
    – Ritmisch trommelen
    – Klappen op de maat van de muziek
    – Megafoon gebruik voor capo’s
    – 6 pack bier wegtikken in 15 minuten
    – sticker plakken op objecten

    VOOR meer info kunnen jullie terrecht bij jullie cursusleider : Juffrouw Janny

    11
    1
  86. Juffrouw Janny 9 maart 2019 10:35

    We hebben een L
    We hebben een A
    We hebben een L
    We hebben een A
    We hebben een L
    We hebben een A
    🎶LaLaLaLaaa
    Lalala Army on tour!

    6
    5
  87. Robbert 8 maart 2019 20:06

    Je toetert maar wat droeftoeter. Hij is door Metz voor de eerste keer verhuurd! Hoezo twee keer en dan hem kenschetsen al zou hij een hoer zijn.

    Ja hij is voor de poen bij ons vertrokken, maar ik kan dat van hem wel begrijpen. Hij heeft bij veel club, voor zijn Heracles tijd, niet veel als voetballer verdient. Komt dan een club die je veel wil betalen, ja dan ga je.

    6
    1
  88. Black&white 8 maart 2019 19:54

    Ik zie “speedygongalez “ montero anders graag terug komen.
    Echter hebben we een brede selectie…
    Met de interesse in de topscorer in de kkd divisie doet het mij vermoeden dat we wat spelers voorin kwijt gaan raken.
    Ben benieuwd met wat er achter de schermen speelt.
    Het is maart en wat mij betreft zijn we veilig om volgend jaar weer van de eredivisie te gaan genieten. Handhaving is dus wederom behaald.
    Nu gewoon de resterende wedstrijden vrijuit spelen en proberen een euro ticket te bemachtigen.
    Ondertussen werken aan stabiliteit in de ploeg 👍

    15
  89. Foppe 8 maart 2019 19:53

    Monteiro liet zich leiden door geld, begrijpelijk. Maar wel jammer voor de voetballer Monteiro. Maar hij ziet zo wel iets van de wereld.

  90. toetertje 8 maart 2019 19:36

    @robbert binnen 1/2jaar 2x verhuurd worden zegt genoeg:niet goed genoeg voor /bij je club.

    2
    6
  91. ome drikus 8 maart 2019 19:13

    janny:trommelaars het bunt er teegwoordig twee. en een iritante vlagguhzwaaierd

    9
    3
  92. Robbert 8 maart 2019 18:27

    Met andere woorden, iedereen die verhuurd wordt zou je, in jouw optie, kunnen vergelijken met een hoer! 😳😏 vreemde gedachtengang hou je er op na🤨

    8
    3
  93. Juffrouw Janny 8 maart 2019 17:42

    Heeft onze trommelaar al trommelles genomen, of gaat hij onze trommelvliezen weer pijnigen met nutteloos getrommel?

    12
    4
  94. Jannie van der Slee 8 maart 2019 17:04

    De kat heb op straat pist

    3
    4
  95. Swa 8 maart 2019 16:29

    Hey ik hoor dat ene liedje nooit meer.

    Aaaaaaye aaaaaaye anseeeeeeeejaaaaaal!!!

    Jammer.

    3
    5
  96. roeptoeter 8 maart 2019 10:49

    ik mag zeggen dat hij als een hoer verhuurt wordt dat hij het bij ons goed gedaan heeft hoor je mij niet over.. bij ons hadden spelers zekerheden en nu niet.

    13
  97. Robbert 8 maart 2019 08:01

    Wat is dit? Een trap na geven aan een speler waar Heracles ruim €2 miljoen aan verdiend heeft en het bij ons uitstekend gedaan heeft.

    22
    4
  98. roeptoeter 8 maart 2019 07:23

    ach montreiro die nu als hoer verhuurt wordt tis maar wat je leuk vind als speler zijnde..
    overschat.. anders verhuurt zijn club hem niet.

    2
    16
  99. Robbert 7 maart 2019 21:22

    Even wat anders: Jamiro Monteiro heeft met Philadelphia Union een nieuwe club gevonden. Hij mag in de MSL in de USA tegen o.a. Frank de Boer zijn kunsten laten zien, ze zijn daar blij met hem, zie deze link:

    https://www.philadelphiaunion.com/post/2019/03/05/ernst-tanner-and-jim-curtin-adding-jamiro-monteiro?autoplay=true

    4
    1
  100. Robbert 7 maart 2019 20:43

    Met 11 punten in de komende 5 wedstrijden zitten we met 46 punten op play-offs koers. Met 50 of 52 punten doe je zeker mee. Daarna krijgen we nog Heerenveen en Excelsior thuis. Het zal er om spannen. Belangrijk is in elk geval dat we zondag gaan winnen van Emmen.

    11
    1
  101. RemcoM 7 maart 2019 20:27

    We moeten op koers blijven voor de Play Offs voor Europees voetbal , de periode hiervoor is al begonnen…. en het gaat maar om 1 ding en dat is veel punten pakken!

    4
    1
  102. Polly 7 maart 2019 19:41

    @Gehaktballenverkoper

    Hoezo sweeractie? Hebben ze geen jodium tegen het zweren?

    7
    1
  103. Fan 7 maart 2019 18:02

    Het ligt helemaal aan de instelling van het team. Tegen Ajax kunnen ze het ook. Als iedereen ook mee verdedigd moet het goed gaan. Kom op 3 punten

    9
    1
  104. Renaldini 7 maart 2019 17:50

    Zakaria El Azzouzi speelt de rest van dit seizoen bij FC Emmen. De 22-jarige spits was transfervrij nadat eind december 2018 bekend werd dat zijn contract bij Ajax werd ontbonden.

    1
    5
  105. weg ermee 7 maart 2019 17:36

    at ze maar niet de godganse wedstried met die vlag zwaaien goat!

    1
    4
  106. tim 7 maart 2019 17:25

    Komen toch wel hele belangrijke weken aan, het seizoen kan gemaakt of gekraakt worden deze periode..

    Emmen uit
    Vitesse thuis
    Graafschap uit
    Willem II thuis
    NAC thuis

    Een punt of 9 zou toch al fantastisch zijn…

    8
    1
  107. Kris 7 maart 2019 12:35

    Ik ben er toch niet helemaal gerust op. Zij moeten echt punten gaan pakken en bij ons weet je het maar nooit, zeker niet in uit wedstrijden, maar ook afgelopen zaterdag thuis begonnen we erg slap. We moeten scherp beginnen en dan gaan we daar met drie punten weg, want we hebben meer kwaliteit.

  108. gehaktballenverkoper 7 maart 2019 11:49

    hoop dat de tiefosie met een grote sweeraktie komen zondag

    5
    5
  109. Dirk 7 maart 2019 10:41

    Doet Peterson mee?? of nog geblesseerd?

  110. Jettepet 7 maart 2019 09:27

    Ik stel voor 3 punten!!!

    7
    2
  111. Hafc1903 6 maart 2019 20:28

    Minimaal 1 punt pakken hiero en we doen prima zaken.

    9
    3