Praat mee: Feyenoord – Heracles

11 april 2019

We lopen naar het einde van de competitie en de play-offs zijn nog steeds in zicht. Aankomende zaterdag wacht de uitwedstrijd tegen Feyenoord.

75 reacties

Geef een reactie

  1. toeterroeperd 14 april 2019 10:34

    koja haha dos santos is een van de slechste spelers bij heracles van de afgelopen 20-25jaar
    gister welgeteld 1goede ball geleverd de rest veelvuldig verlies geleden en ,kinderlijk eenvoudig de bal verloren gedurende de wedstrijd

    1
    1
  2. Pietertje -57 13 april 2019 23:20

    De beste aan heracles kant was blaswich mag ook wel gezegd worden

  3. Robbert 13 april 2019 22:34

    Wat hebben we ons laten naaien. We beginnen weer heel zwak in de 1e helft terwijl we een Feyenoord tegenover ons hadden wat amper vertrouwen heeft en enkele spelers meer met hun hoofd bij aan andere club zijn dan bij Feyenoord. In de 2e helft goed terug gekomen en na de snelle 1-1 en de rode kaart voor Jorgensen hadden we kunnen doordrukken. We hebben dan niemand in het veld die het voortouw neemt en vol voor de winst wil gaan. Over de strafschop zullen we maar zwijgen, een cadeautje. Als dat aan de andere kant was gebeurd had hij hem
    niet op de stip gelegd. Jammer we hadden 1 punt kunnen meenemen.

  4. Jans 13 april 2019 22:30

    Eerste helft niet best, op basis van de tweede helft gelijkspel zeker verdiend m.i.
    Penalty veel te makkelijk gegeven, Feyenoord speler wankelde al voordat ik dacht Rossmann hem aanraakte, dus onterecht.
    In tegenstelling tot anderen ( en dat zal altijd zo blijven ) vond ik Merkl wel goed spelen want op zijn positie is balverlies tegen Feyenoord haast dodelijk, zie eerdere westrijden met de fouten van enkele middenvelders.
    Kortom donders jammer.

  5. https://www.hafc.nl/nieuws/25217/praat-mee-feyenoord-heracles/ 13 april 2019 22:07

    Je ziet aan alles dat scheidsrechter kamphuis super pro Feyenoord is, die rode kaart kon hij niet onderuit, als de Var hier niet , ingrijpt , kun je het wel afschaffen..Vijf minuten na spelen, geen seconde langer, penalty zeer makkelijk gegeven, laat ik hem niet voor de auto krijgen ,ik rijd hem hartstikke dood, zo boos ben ik.

    3
    9
  6. HAFC1903 13 april 2019 22:01

    Als het in elk ander stadion buiten arena kuip en Philips stadion was dit geen penalty, genaaid en bonus punten door de neus geboord.
    Volgende week winnen en tegen Excelsior en dan moet play offs net gehaald kunnen worden.
    Opstelling vond ik verrassend vooraf maar alle 3 de wissels vond ik het aardig doen, drost kwam in de buurt van zn wedstrijd tegen Ajax, dos santos meer gedaan dan alle wedstrijden hiervoor en van Hintum is gewoon altijd degelijk goed.

    10
  7. Koja 13 april 2019 21:57

    @Foppe zoals Wormuth zegt : het was wel degelijk (een domme) penalty

    1
    4
  8. Arthur 13 april 2019 21:56

    Volgens mij heeft Berghuis in al zijn wedstrijden voor Twente, AZ en Feyenoord een stuk of 186 doelpunten tegen ons gemaakt🤦‍♂️

    1-1 was een terechte uitslag geweest. De penalty werd veel te makkelijk gegeven. Verder een heel goede wedstrijd van Heracles gezien. Ik snap alleen niet zo goed waarom je Kuwas èn Peterson van het veld zou halen. Ik zou een van beiden altijd laten staan.

    8
    1
  9. Foppe 13 april 2019 21:53

    Leek wel breien ipv van voetbal. Tempo van de bal te laag. Allemaal rond spelen en elkaar de bal brengen. Penalty was er geen, maar ja wat doen we daaraan.

    2
    2
  10. Renaldini 13 april 2019 21:49

    Jammer van een zwakke eerste helft. De tweede helft gevochten als echte Heraclieden. 1 punt mee naar Almelo was verdiend geweest.

    11
    2
  11. Koja 13 april 2019 21:48

    Als je iemand als Dos Santos als pispaaltje wilt zien….. Heeft genoeg zaken prima gedaan als je het tenminste wilt zien en niet met vooringenomen kijk de wedstrijd volgt

    6
    8
  12. Black&white 13 april 2019 21:45

    Naja,verliezen tegen rotjeknor is geen schande .
    Gezien de opstelling van vandaag had ik ook geen 3 of 1 punt mee geteld maar heb de wedstrijd gezien en vond 1 punt minimaal terecht.
    Die penal slaat gezien het spel compleet nergens op

    5
    2
  13. Koja 13 april 2019 21:44

    Wat een negatieve reacties hier. Wees eens bewust dat we tegen een Feijenoord spelen dat veel meer budget en in potentie met Berghuis, Joergensen en Vilena en Van Persie meer kwaliteit in huis heeft dan ons HAFC. Prima wedstrijd gespeeld met tactisch goede opstelling.

    6
    3
  14. Roy vak R 13 april 2019 21:40

    Snapt Merkel wel dat het de bedoeling was om nog te proberen een gelijkspel te behalen? … 3 van de 5 minuten extra tijd weggegooid door de bal aan de voet te houden, beetje dribbelen en weer balletje terug om schijtziek van te worden! En de penalty was in mijn ogen gewoon een cadeautje voor de rode kaart, wel heel erg makkelijk gegeven.

    6
    3
  15. Henk 13 april 2019 21:39

    Wat een kutscheids

    5
    3
  16. Waldorf 13 april 2019 21:39

    Dit is de schuld van de trainer. Waarom zit die dos Santos er nog in. Die gek kan er niks van met zijn gelul.

    4
    6
  17. Joe 13 april 2019 21:37

    Dos Santos doet werkelijk waar helemaal, maar dan ook helemaal niets goed!!!! Waarom blijft hij staan?? Niet te geloven.

    Verder op basis van de 2e helft was een gelijkspel verdiend geweest.

    6
    2
  18. herman 13 april 2019 21:34

    Die dos santos levert alle ballen in en staat nog steeds in het veld.

    9
    2
  19. Man of the match 13 april 2019 21:34

    Dos Santos…..?

    7
    2
  20. Black&white 13 april 2019 21:29

    Krijgt die higler nu veel betaald voor het fluiten voor rotjeknor?

    4
    4
  21. Man of the match 13 april 2019 21:28

    Bijzondere opstelling en wissels, hiermee versterk je het vertrouwen niet.

    5
    1
  22. Leon 13 april 2019 21:25

    Ongeacht het resultaat, Van Hintum man of the match. Er staan nu weer twee mannen in de verdediging.

    13
    1
  23. Waldo 13 april 2019 21:01

    Die trainer is niet goed wat een kut wissel

    5
    2
  24. herman 13 april 2019 20:51

    Volgens mij doet Drost mee, nu Dos Santos nog!

    3
    1
  25. Matthijs 13 april 2019 20:36

    Doet dos santos wel mee?

    3
    2
  26. Stef 13 april 2019 20:34

    Meer lef tonen. Meer combineren ipv de lange bal

    3
    1
  27. Ek uit d 13 april 2019 20:23

    Kan iemand Peterson vertellen dat de wedstrijd om 20.45 uur al is begonnen?

    6
    1
  28. Gerard 13 april 2019 20:16

    Volgens mij is Peterson vader geworden….

  29. DDB 13 april 2019 19:40

    Drost en Dos Santos??? Kanslooooooos.

    6
    1
  30. Kiekmieniean 13 april 2019 19:37

    Keerl wat een opstelling is er weer uit de hoge hoed getoverd….

    1
    1
  31. Frans up 13 april 2019 18:29

    Zou kunnen, we weten het niet. De waarheid zal op de huidige positie liggen.

    1
    1
  32. Stulanowski 13 april 2019 18:12

    @frans up

    Misschien wel veel lager!

  33. Black&white 13 april 2019 18:02

    @davy: jaloersie richting enske???
    Wat een krant,supporters,stand doen is iets anders dan waar wij in zitten!!
    Ben blij dat wij niet in die positie staan dus als er iemand jaloers zou moeten zijn is dat die club uit enske wel

    3
    3
  34. Frans up 13 april 2019 17:41

    Noh,je kunt je ook afvragen, hoe we er voor hadden gestaan, zonder die rare wissels. Maar dat is een koe in de komt kijken.

    1
    1
  35. Jord 13 april 2019 15:57

    @Pietertje-57 20:45 uur

  36. Noh 13 april 2019 15:57

    @Juffrouw Janny dat is ook zeker zo.. en dat denk ik ook.. maar vind wel dat het al de zoveelste keer is dat er op dit forum negatief wordt gereageerd op ‘rare’ keuzes van de trainer. die negativiteit is in mijn ogen zeker niet nodig want we staan er hartstikke goed voor. tuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben maar ja ben het verder wel eens met wat je zegt. Gewoon hopen op het beste en bijdragen wat we kunnen

  37. Pietertje-57 13 april 2019 15:52

    Hoe laat begint de wedstrijd vanavond hier staat 19.45 en op teletekst 2045

  38. HAFC1903 13 april 2019 15:51

    Ik denk dat hij heel positief is om zn imago onder de heraclessupporters te verbeteren.

  39. Jord 13 april 2019 15:50

    Heb vernomen dat Ten Voorde vanavond het liveverslag + krantenartikel doet…. Ben benieuwd hoeveel letters er positief over Heracles in de rooie krant staan

    6
    3
  40. Juffrouw Janny 13 april 2019 15:11

    @NOH vreemde constatering… Dus omdat we bepaalde keuzes van de trainer niet begrijpen zouden we we het team niet meer steunen?
    Ben het wel met je eens dat die steun op de tribune iets fanatieker mag en iets breder gedragen maar ik denk dat veel fans het daar wel mee eens zijn.
    Hoop dan ook dat iedereen een steentje bij gaat dragen in de toekomst!
    Met zijn allen zijn WIJ Heracles!

  41. Roberto 13 april 2019 15:11

    Dalmau sparen ivm gele kaart. Zou kunnen maar dan Dos Santos erin? Volgens mij is er niemand die in hem iets ziet. Die bakt er helemaal niets van (ook bij Sparta en Az niet). Als je dat doet om iets anders te doen zoals Wormuth zegt kan je nog beter Sama in de spits zitten dan doe je ten minste bewust gek.

    7
    2
  42. Hans 13 april 2019 11:54

    @davy….mm gevoel zegt dat je gewoon een jochie van dat fusie clubje bent.

    9
    4
  43. Marko 13 april 2019 10:29

    Offtopic. Iemand interesse in 3 voetbalsjaals van hercules Alicante en van Heracles/Hercules uit Griekenland? Bericht kan via
    http://link.marktplaats.nl/m1399914665?utm_source=android_social&utm_content=postad&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

    2
    6
  44. Davy 13 april 2019 10:00

    Vervolg deel 2

    En de zenuwen door onze keel gieren. Mooi toch?

    Laat ze maar komen. Ik snap niets van die jaloezie tegenover Enske.

    2
    11
  45. Davy 13 april 2019 09:56

    Waarom toch altijd de aandacht hier voor de FC T? Laten we ons focussen op Heracles. Ze hebben nu eenmaal een grotere aanhang, krijgen meer aandacht en hebben meer sponsors. Nou en? Volgend jaar hebben we weer de kraker van het jaar in het polman waar het stijfuitverkocht en de zrnuwen

    Heracles

    8
    9
  46. Stulanowski 13 april 2019 09:24

    Wat betreft de podcast. Als je iemand uitnodigt in je huis zaag je die toch ook niet de poten onder het lichaam weg? Zo simpel is het gewoon, ze is te gast. Dus is het begrijpelijk dat het misschien nogal mild was. Dit kan evt. Toekomstige gasten ook afschrikken. Als je echt vol in het offensief wil gaan moet je haar maar opwachten met een camera bij het hoofdkantoor.

    11
    3
  47. Juffrouw Janny 13 april 2019 07:58

    Gelukkig speelt Sven “eigen goal” van Beek bij Feyenoord, dus we staan al voor!

    9
    2
  48. statistiekbijhouder 13 april 2019 06:34

    dalmau staat op scherp tav gele kaarten vandaar dat dos santos op zijn plek speelt heel simpel.

    7
    3
  49. Robbert 12 april 2019 23:56

    Heren met kritiek op de Podcast, hebben jullie vragen bij de heren ingediend om aan Fardau te stellen? Laat ons dat even weten zodat wij dat de heren van de podcast kunnen vragen? Ik zeg niet lullen maar duidelijkheid geven hier, transparant zijn’

    8
    2
  50. Frederik 12 april 2019 21:27

    @Antoine, volledig met je eens. De opinie van de jongens over Heracles vind ik goed en duidelijk. Ze durven kritisch te zijn over zowel de spelers als de club. Dikke prima. Ik had dan ook hoge verwachtingen toen ik hoorde dat ze Fardau in de podcast hadden. Helaas liepen beide heren als makke schaapjes achter haar aan. Geen kritische blik, geen dilemma’s voorgezet, niet gevraagd naar de mindere aandacht/blik richting van Heracles en waarom men niet naar de abonnees luistert. Erg jammer, doet de podcast in aanzien zakken. Hopelijk komt ze nogmaals langs, wanneer de heren wel kritisch durven te zijn.

    11
    3
  51. Henk 12 april 2019 20:59

    Wat een arrogante k club is fc stadsbank toch. Slecht spelen….winnen en een grote waffel. Sorry mensen….wat erg dit met staatssteun.

    15
    3
  52. Black&white 12 april 2019 20:06

    Kom op mensen “relax”.
    Weten wij veel wat er speelt achter de schermen?
    Natuurlijk hoort dalmau te spelen maar ja…. hij staat in de belangstelling van?feyenoord misschien?
    Wellicht heeft ie een lichte blessure?
    Joost mag het weten….
    Maar laten we frank gewoon de vrijheid geven om zijn werk te doen?
    We zijn veilig dus kan me voorstellen dat frank nu ook bezig is met de huidige spelers voor volgend jaar?
    De spelers die op scherp staan ff aan de kant (tactisch?).
    Laten we zien wat het oplevert 👍

    21
    1
  53. Rob 12 april 2019 19:50

    Hebben we eindelijk een spits die doelgericht is snel handelen kan en de verdediging gek maakt
    Moeten we naar Feyenoord
    ZET DIE GEK hem ernaast en dos santos erin die we niet op enig WoW gevoel hebben kunnen betrappen
    Wormuth wil gewoon GEEN play offs
    GEK!!!

    2
    12
  54. Rob 12 april 2019 19:49

    Hebben we eindelijk een spits die doelgericht is snel handelen kan en de verdediging gek maakt
    Moeten we naar Feyenoord
    ZET DIE GEK hem ernaast en dos santos erin die we niet op enig WoW gevoel hebben kunnen betrappen
    Wormuth wil gewoon GEEN play offs
    GEK!!!

    1
    15
  55. Antoine 12 april 2019 19:46

    Vanavond op de terugweg van mijn werk even de zwart wit podcast geluisterd met Fardau… jongens jullie waren zo goed bezig en dan gaan jullie als gekookte eitjes het gesprek met haar aan.. half Heracles hekelt de manier van journalistiek van haar en jullie knikken alleen maar ja en amen.. jammer!

    11
    1
  56. Noh 12 april 2019 19:19

    Valt me erg op dat er op dit forum altijd geklaagd word over de houding van onze fanatieke aanhang. Nou begin eens met kijken naar jezelf. Ga achter de jongens staan ipv meteen af te blaffen als er spelers in staan wat je niet verwacht had. Dramatische kut fans bij deze club

    16
  57. Sjaak 12 april 2019 18:29

    Kloten trainer wat een opstelling dos santos ?????? Nog erger jesper drost haha

    3
    13
  58. Noh 12 april 2019 17:54

    Top trainers in de maak hoor op die forum 😂

    3
    3
  59. Kelvin b 12 april 2019 16:56

    ik hoop dat heracles met Twente stopt en gewoon voor hun zelf veder gaat met een andere mooie club

    16
    1
  60. Frans up 12 april 2019 15:50

    Gisteren is er een gesprek geweest tussen de gemeente Enschede en Heracles , weet iemand wat de uitkomst is.

    10
    1
  61. Foppe 12 april 2019 14:27

    Ik ben wel een beetje klaar met Wormuth. Wat een gelul, geen kans bij Feyenoord, en dan Dalmau op de bank . We hebben een trainer met poep in de broek.
    Geen lef, geen vertrouwen, leuk voor de ploeg. Zou bijna zeggen, je bent de zwakste schakel……

    8
    30
  62. J99 12 april 2019 14:24

    Dalmau op de bank… Dos Santos erin? We kunnen net zo goed niet naar Rotterdam gaan.

    #VivaEspana!

    15
    6
  63. Juffrouw Janny 12 april 2019 14:16

    Dalmau 14 goals, doelgericht en een vals kreng die het iedere verdediger lastig maakt, of Dos Santos die al 3 jaar geen bal op goal heeft geschoten?
    Lijkt me logisch! 😒

    17
    5
  64. Piri piri 12 april 2019 14:15

    De trainer wil zeker geen goed resultaat in de kuip!!!!! 💪

    15
    6
  65. EK uit D 12 april 2019 14:11

    Dalmau op de bank en DOS SANTOS er in?

    Onze trainer is gek of de weg kwijt.

    Dos Santos is sinds zijn komst (in augustus al!!!!) nog niet te betrappen geweest op een doelpoging of het geven van een fatsoenlijke voorzet. Of heeft hij goed getraind??

    Man man, hier wordt je toch gek van.

    18
    8
  66. Noh 12 april 2019 14:05

    Manchester City zet toch ook de ene keer Sané, daarna Sterling op de bank die het toch ook hartstikke goed doen. En guess what. Die staan toch boven aan. Wij staan verdomme 6e, doen het ondanks alle wisselingen, rode kaarten en blessures hartstikke goed. Wat Wormuth mede ook zei was door de verschillende wisselingen krijg je meer een echt team in plaats van 11 basisspelers en ‘de rest’. Zie het resultaat dat we er tegen willem 2 bijna een punt uitslepen mede door de goeie wissels van Konings en Dos Santos. Als we keihard op onze bek gaan morgen is er reden tot klagen.

    12
    8
  67. Robbert 12 april 2019 14:04

    De opstelling is niet te begrijpen. De enige reden is dat hij spelers wil sparen ( voor Heerenveen thuis die we moeten winnen) die op scherp staan ( Dalmau en Duarte?). Wie heeft daar antwoord op?

    11
    4
  68. Rob 12 april 2019 13:56

    Dalmau op de bank voor dos santos
    Is die wormuth gek geworden of zo
    Wanneer waardeerd hij zn vaste spelers in een flow nou eens een keer
    Dos santos nog niets laten zien en tegen Feyenoord de spits eruit en op de bank
    Wordt een keer helemaal gek van die man
    Hij wil en zal tegen Feyenoord niet scoren dat is zn doel i.p.v. van dalmau met konings erachter
    Idioot!!

    18
    8
  69. Noh 12 april 2019 13:56

    Woensdag avond bij een avond geweest waar je vragen kon stellen aan Wormuth. Ook mede gevraagd over het wisselbeleid en verrassende verschillende opstellingen. Hierop zei hij ook dat wij niet weten wat er in de kleedkamer gebeurd en wat ze van plan zijn. Laten we het nou maar eerst een even aankijken. Onder meer Dos Santos was ooit heel goed bij AZ dus heeft het wel. Ook Drost moet het kunnen.

    14
    5
  70. Niek 12 april 2019 13:56

    Dat stukje over de wedstrijd op de website van Heracles… Alsof hem gevraagd is even uit te leggen waarom Drost goed/belangrijk is. Ze hebben duidelijk door dat de fans niet om hem zitten te springen.

    Dalmau op de bank vind ik heel bijzonder. Lijkt me echt een speler die in een volle kuip juist het beste uit zichzelf kan halen. En volgens mij kan hij ook prima op de counter speler. Is snel zat ,ook met de bal.

    9
    1
  71. Joop 12 april 2019 13:48

    Gaan we weer,

    Dos Santos voor Dalmau
    Van Hintum voor VD Buijs

    Drost voor geschorste Duarte..

    3
    1
  72. marco 11 april 2019 11:29

    Heracles moet vanaf de eerste seconde volle bak naar voren spelen en schijt hebben aan de Kuip.Als je dit niet doet ga je zeker verliezen.

    15
    1
  73. Roan 9 april 2019 17:22

    @H.B. Effer / Top, zou je contact met me op kunnen nemen? E-mail: Roan.jansen@outlook.com 🙂

  74. H.B. Effer 9 april 2019 16:19

    Yow, ik heb nog wel een plekje vrij!

  75. Roan 8 april 2019 10:34

    Is er toevallig iemand die zaterdag naar Feyenoord gaat en nog een plekje over heeft voor in de auto?

    5
    1