“Janis Blaswig is de komende drie jaar Heraclied”
Reageer 60 Reacties

“Janis Blaswig is de komende drie jaar Heraclied”

zondag 13 mei 2018, 01:05

Divers bronnen rond Heracles melden dat de komst van Janis Blaswich definitief is. De doelman zou een contract getekend hebben dat hem voor drie jaar aan Heracles verbindt.

Afgelopen maandag scheen hij al medisch gekeurd te zijn en zou hij het contract ondertekend hebben. Het is wachten op een officiële melding op de website van Heracles, maar dit lijkt nu slechts een kwestie van tijd.

De 27-jarige doelman is afkomstig van Borussia Mönchengladbach en was het afgelopen seizoen uitgeleend aan Hansa Rostock. Daar was hij eerste doelman.

Hiermee heeft Heracles het trio doelmannen compleet. Eerder verlengde Michael Brouwer ook al zijn contract. Ook Harm Zeinstra, afgelopen zomer overgekomen van Cambuur, mengt zich in de strijd om een plek onder de lat.

60 reacties Sorteren

  • Stadioncheck 14-05-2018, 18:21

    @ Robbert ; daar maak ik me ook niet druk over, over het spelletje voetbal.

    Vind het boeiend om er over te praten.
    Liefst met gelijkstemden die voetbal ook boeiend vinden.
    En een andere mening is toch leuk, of je moet een discussie niks aan vinden?.
    Als het onderbouwd is , dan is het altijd boeiend.
    Ja,en 10.000 supporters en 10.000 meningen.
    Ik tel maar voor één , ik heb de joker niet ingezet , kun je nagaan
    ;-)).Dan was het 2- 10.000 geworden.
    Blijven lachen is gezond , en onze club doet het gewoon lekker.
    Ondanks alle discussies.

    3
    1
  • Robbert 14-05-2018, 17:40

    Ach maak je niet druk om een opmerking van een ander op jou Stadioncheck. Ik lees zo vaak hoe men over mij denkt, het zal mijn reet roesten. Dit is een discussie forum en daar ben je het wel eens niet met elkaar eens. Ik probeer mij bij de feiten te houden en wat ik zie. Soms komt het bij een ander rot over of gaan de nekharen overeind staan. Ik lig er niet wakker van en probeer het na een tegenreactie te nuanceren. Als het kan probeer ik mij in een reactie van een ander te verplaatsen, maar dat lukt niet altijd moet ik toegeven, mea culpa!

    We hebben allemaal een passie, we houden van ons clubje en hebben het beste daarmee voor!

  • Hafc 14-05-2018, 16:37

    @Lars,

    Die video komt pas online als bekend is gemaakt dat Blaswich naar Heracles komt. Ze waren vorige week maandag bezig geweest om overal handtekeningen onder te zetten en de video te maken waar het bekend wordt gemaakt.

    1
    1
  • Stadioncheck 14-05-2018, 16:33

    @ TIM , geef dan wel even voorbeelden.
    Anders kan ik er weinig mee!

    En trouwens wat is er mis met een stelling te verdedigen?
    Als je het kunt argumenteren.
    En dan hoeft een ander er voor mij niet mee eens zijn .
    Het zal mij een biet zijn, ieder zijn mening!.
    Gezonde en respectvolle discussie en reacties is volgens mij niks mis mee.
    En anders gewoon niet reageren, ik reageer op echt niet alles
    Ja , en met wie zit ik dan vaakst in discussie Arthur en Robbert!
    Ik heb het idee dat beide heren een discussie best leuk vinden , het gaat inhoudelijk ergens over!

    Maar als ik denk dat het niet klopt, zoals net PETMETSJAAL nog geen 2 800 sc blabla..
    Ja, en nog geen 5 min er na Heracles twitter happy al meer dan 3 000 , dan mag je toch commentaar hebben?.

    Of moet ik onzin verhalen ook accepteren als een mening!?
    Het bewijs staat op Heracles Twitter komt niet van mij hoor.

    Of ik mee aangevallen voel?
    Misschien komt dat zo over, maar verder van dat ?
    Misschien draf ik een enkele keer iets te ver door(onbewust ), iedere gek heeft zijn gebrek,
    Maar ik voel me niks meer ,of minder dan ieder hier.
    Dit forum is voor iedereen,dus heb je wat te melden, hopelijk over de Heracles en niet over mij.

    Fantastisch en laat vooral je kaas niet van het brood afvreten door Stadioncheck!.
    Als je het zo voelt niet mijn bedoeling.
    Ik ben maar één van de velen hier met een mening.

    2
    4
  • twitteraar 14-05-2018, 15:53

    DRIEDUIZENDDRIE | Meer dan drieduizend Heraclieden hebben hun seizoenkaart al verlengd 💪

    12
  • Stasdioncheck 14-05-2018, 15:47

    @ PETMETSJAAL.

    Gehoord van Rob Toussaint , al weer een halve week gelden ruim 2800 . en we lopen voor op schema,tov vorig seizoen.

    Je moet niet alles geloven wat je hoort.
    En dit kwam niet uit de fabeltjeskrant.

    2
    1
  • petmetsjaal 14-05-2018, 15:41

    gehoord dat er nog geen 3000 seizoenskaarten verlengt zijn mocht dit zo zijn moeten we ons kapot schamen!!

  • Geert 14-05-2018, 13:21

    Lars, ik ben net zo ongeduldig als jou. Maar alles wijst erop dat het waar is dat Blaswich komt. We zullen het zien….

  • Buks 14-05-2018, 13:07

    @hafc

    Dat was drie dagen voor de eerste comp. wedstrijd
    Het is zeer naïef van jou, dat wij met Emmen en Almere in de eredivisie zeker niet degraderen
    Zie fc Twente dit seizoen

  • Lars 14-05-2018, 12:59

    bevestigen*

  • Lars 14-05-2018, 12:59

    @Hafc: Staat dit artikel of video ergens online? Ik snap alleen niet waarom het in de praktijk zo lang duurt om e.e.a. te bevestig

  • Hafc 14-05-2018, 12:20

    @Buks, tegen FC Emmen was een oefenpot, jawel een OEFENPOT.

    @Lars, snap die vergelijking totaal niet, Tissoudali had nooit getekend bij ons en Blaswich had vorige week maandag al getekend én is al een video overgemaakt waarin hij gepresenteerd zou gaan worden.
    Zal een deze dagen wel naar buiten komen.

  • Lars 14-05-2018, 12:10

    Ben zeer benieuwd wanneer deze transfer van de doelman daadwerkelijk wordt bevestigd. Het lijkt een beetje op de Tissoudali kwestie van vorig jaar.

  • Buks 14-05-2018, 12:01

    Volgend jaar
    Ik geloof niet dat we volgend jaar fysiek een probleem hebben met een Duitse trainer.
    Kwalitatief mogelijk wel. Als kuwas en monteiro wegvallen, dan heb je wel vier nieuwe klasbakken nodig, vanuit gaande dat je een stap vooruit wil doen tov dit jaar.
    Overtoon en Vd water zullen volgend jaar niet het verschil kunnen maken. Overtoom is al bij veel clubs mislukt en Vd water te onervaren.

    @felix
    Emmen heeft ons 10 maanden geleden volledig van dr mat gespeeld in Emmen
    Ik was getuige
    Reken je niet te gauw rijk

  • Robbert 14-05-2018, 10:11

    Felix ik begrijp je gedachte, maar dit is jezelf rijk rekenen met deze drie clubs. De praktijk heeft laten zien dat nieuwkomers het meestal in hun eerst jaar opvallend goed doen in de eredivisie en ze er niet zomaar uitvliegen. Zie Venlo, NAC, NEC en wij ooit toen wij in 2005 promoveerden. We hebben ons met 36 punten keurig kunnen handhaven.

    Nu maar hopen dat er vandaag ‘ witte rook’ uit de pijp ban het Polman stadion komt en de doelman gepresenteerd gaat worden. Als Van der Water komt verwacht in niet eerder dan volgende week duidelijkheid. Hij zit met zijn club nog volop in de race voir promotie. Het zou niet gepast zijn om dan deze week ergens te gaan tekenen. Hij heeft nu de volledige focus op zijn clubje, en dat is meer dan terecht!

  • Felix Hengelo 14-05-2018, 01:11

    Ik hoop dat Emmen en Almere promoveren. Dan hebben we komend seizoen, ook al door Fortuna, de grootste kans om degradatie(play-offs) te ontlopen.

    We hebben vorig jaar al veel dragende spelers zien vertrekken. En inmiddels ook de voorzitter, TD, en trainer. En nu ook Castro, en waarschijnlijk Kuwas en/ of Monteiro.

    In zo’n onzekere situatie vind ik komend seizoen alles boven de 16de plek goed. Dus heb ik er graag een paar onervaren ploegen met een lage begroting bij.

    Plus dat de buren het op die manier volgend jaar moeilijker krijgen, wat voor ons financieel weer goed is.

    4
    7
  • Arthur 14-05-2018, 00:36

    Lijkt me toch dat Sparta en de Graafschap gaan afrekenen met Emmen, respectievelijk Almere City.

    Sparta heeft gewoon mazzel dat ze NEC ontlopen, want Emmen had eigenlijk alsnog uitgeschakeld moeten worden (onterecht doelpunt en NEC had nog een paar enorme kansen). Ik denk dat Emmen toch een tik gehad heeft, na de euforie van vorige week.

    De Graafschap heeft 90 minuten aangetoond (ook hun supporters!) dat ze alles op alles zetten. Ik denk dat Almere City een creatiever elftal heeft dat leuker speelt, maar dat de Graafschap wint op basis van “de beuk er in” en een groot thuisvoordeel. Voor Heracles is het een korte termijn voordeel dat van der Water ‘goedkoper is’ als eerste divisie speler dan als eredivisie speler. Aan de andere kant zou het prettiger zijn om Almere City in de eredivisie te hebben (ook omdat we in dezelfde vijver vissen qua sponsors in de regio met de Graafschap).

    6
    1
  • tim 13-05-2018, 23:34

    @stadioncheck,

    Laat mensen ook hun mening hebben hier, alles wat ze zeggen tegen je dat zie je als een aanval. Valt me nu al een paar weken op… Er zijn meerdere wegen naar Rome.

    8
    1
  • Robbert 13-05-2018, 23:04

    Bij Roda viel mij Ndenge , Duitser 20 jaar gehuurd van Gladbach, op. Hij heeft in het nationale jeugdteam van Duits gespeeld. Groot, fysiek sterk een echte controlerende middenvelder. Onze trainer zou hem moeten kennen. Kijken of we naast de doelman weer zeken kunnen doen met Gladbach?

    7
    1
  • Stadioncheck 13-05-2018, 22:37

    Nee op basis van 100derden wedstrijden kijken .
    Ik volg de JL al jaren trouw.
    Dus kan er wel een aardig oordeel over geven.
    Nog eentje dan Hamdaoui Telstar , niet die van 20 km verderop.
    Maar ik ben fan van Overtoom..real number 10.
    Ieder zijn smaak.

    3
    4
  • Gerrits 13-05-2018, 22:30

    Op basis van een wedstrijd tegen Roda, succes ermee.

  • Stadioncheck 13-05-2018, 22:06

    Kan de niks van die OVERTOOM …..!;-)).
    Ja welterusten ik moet morgen er weer vroeg uit ,de Juup kenner.;-)),

    2
    1
  • Robbert 13-05-2018, 20:39

    Ik zit naar Roda – Almere te kijken maar aanvallende doet Almere niet voor Roda onder. Van der Water is watervlug en maakt de 0-1. Hij reageerd allert oo een bal die van de paal komt. Roda komt handen ervoeren tekort om hem af te stoppen. Tot nu toe zie ik volledige wedstrijd van hem, ziet er goed uit

    10
  • Stadioncheck 13-05-2018, 20:25

    @ Rono.
    Gerucht is het niet meer , maar het is niet eerder 100% als de papieren door alle partijen zijn ondertekend.
    En meestal doen ze dat niet een zondag speler presentatie, dus die dag zullen ze wel snel plannen.
    De man moet denk ik nog heel wat privé dingen regelen, huisje uitzoeken , en dan nog de spullen verplaatsen, en wat ik niet allemaal ben vergeten.

    MJF heeft al aangegeven dat hij niet blij was met deze berichtgeving over Blaswich.
    Dus dan is het geen gerucht meer.

    Hij was in elk geval niet blij met het gelekte bericht over Blaswich.
    En dat snap ik wel, het zal best wat moeite , en overtuigingskracht hebben gekost om hem te kunnen contracteren.

    Wie is de mol?(lek).

    4
    2
  • Stadioncheck 13-05-2018, 20:07

    Deze spelers dus *

    Selectie 2017-2018
    Spelers
    Naam
    Geb. datum
    Positie
    Bram Castro*
    30-09-1982

    Verdediger
    Roland Baas*

    Middenvelder
    Gor Agbaljan*
    25-04-1997

    Paul Gladon*
    18-03-1992
    Aanvaller

    Jaroslav Navratil*
    30-12-1991
    Aanvaller

    Kai Huisman*
    27-3-1995
    Aanvaller

  • Rono 13-05-2018, 20:04

    Dit is het zoveelste bericht over deze keeper. Ik hoop dat hij komt, alleen er is nog niks definitief. Waarom niet wachten tot alles getekend is? Tot dan is het een gerucht…

    2
    1
  • Stadioncheck 13-05-2018, 19:59

    Dit is de huidige situatie.

    * Deze spelers worden vervangen,
    maak het niet moeilijker dan het is.

    Selectie 2017-2018
    Spelers
    Naam
    Geb. datum
    Positie
    Bram Castro*
    30-09-1982
    Keeper
    Harm Zeinstra
    21-7-1989
    Keeper
    Michael Brouwer
    21-01-1993
    Keeper
    Tim Breukers
    04-11-1987
    Verdediger
    Dries Wuytens
    18-3-1991
    Verdediger
    Robin Pröpper
    23-09-1993
    Verdediger
    Bart van Hintum
    16-1-1987
    Verdediger
    Dario van den Buijs
    12-09-1995
    Verdediger
    Wout Droste
    20-05-1989
    Verdediger
    Roland Baas*
    2-3-1996
    Verdediger
    Tim van de Berg
    23-11-1997
    Verdediger
    Jeff Hardeveld
    27-2-1995
    Verdediger
    Lerin Duarte
    11-08-1990
    Middenvelder
    Mohammed Osman
    1-1-1994
    Middenvelder
    Peter van Ooijen
    16-02-1992
    Middenvelder
    Sebastian Jakubiak
    21-06-1993
    Middenvelder
    Gor Agbaljan*
    25-04-1997
    Middenvelder
    Niels Leemhuis
    28-09-1997
    Middenvelder
    Reuven Niemeijer
    27-03-1995
    Middenvelder
    Jamiro Monteiro
    23-11-1993
    Middenvelder
    Brahim Darri
    14-09-1994
    Aanvaller
    Paul Gladon*
    18-03-1992
    Aanvaller
    Jaroslav Navratil*
    30-12-1991
    Aanvaller
    Brandley Kuwas
    19-09-1992
    Aanvaller
    Kristoffer Peterson
    28-11-1994
    Aanvaller
    Vincent Vermeij
    09-08-1994
    Aanvaller
    Zeki Erkilinc
    22-01-1998
    Aanvaller
    Kai Huisman*
    27-3-1995
    Aanvaller

    2
    2
  • Robbert 13-05-2018, 17:58

    Foppe we hebben ook 11 man voor het beloften team nodig 😂😉 en daar zijn ook veel spelers vertrokken

  • Foppe 13-05-2018, 17:53

    Robbert, niet 1 voegt wat aan Heracles toe.

  • Arthur 13-05-2018, 17:40

    Je hebt best kans dat Sparta en Roda vandaag allebei het loodje leggen…dan gaat het nog een stevig duel voor Twente worden met Roda, Sparta, NEC en Cambuur!

    3
    1
  • Robbert 13-05-2018, 17:30

    Hoofdscouts kijkt u naar Sparta – Dordrecht, let dan even op Cijntje, de rechtsbuiten van Dordrecht!

    1
    5
  • Foppe 13-05-2018, 15:59

    Arthur, klungelsmurf, nee laat maar.

  • Arthur 13-05-2018, 15:49

    @Foppe: Jan van Halst is nog wel beschikbaar als commerciële man….😉

    3
    2
  • Arthur 13-05-2018, 15:36

    6 minuten extra tijd leek me alleen wat lang…Nijhuis liet continu doorspelen en de enige vertraging leek me de blessure van Veldmate bij het kopduel….maar de entertainmentwaarde ligt inderdaad op een 9 (Toch hoop ik dat de Graafschap en NEC het FC Twente komend jaar moeilijk gaan maken….ik acht ze sterker dan Sparta bijvoorbeeld).

    2
    2
  • Stadioncheck 13-05-2018, 15:28

    Zoals verwacht , gisteren was het signaal. duidelijk de reserve keeper van Hansa mocht in de laatste match om keizersbaard in de goal staan .
    Blaswich zou alleen invallen voor nood !
    Dus hele botjes, en spiertjes naar Almelo, anders zou een contract zo maar niet eens getekend kunnen worden .
    Hoe klein het risico ook is.
    Blaswich is een grote investering voor Heracles begrip!.
    Transfersom en salaris.

    Maar dan staat er ook wat in de goal.
    Kwaliteit namelijk.
    Punten pakken voor je team levert ook geld op!

    Off topic:
    Wat een wedstrijd trouwens 4-1
    NEC- Emmuh!-
    7-4 of 7-5 met rust had ook zo maar gekund
    Kwalitatief een 4 , maar kijkplezier 9.

    11
  • Foppe 13-05-2018, 15:26

    Remco, gebruik maken. Onze commerciële afdeling is onder bezet. Er moet nog een nieuwe commercieel manager, worden aangenomen. Ze lopen weer eens, achter de feiten aan. Een gemiste kans. We moeten toch nu, aan de bak, om sponsoren binnen te halen.

    4
    3
  • Remco 13-05-2018, 15:11

    @Scout

    Zo zie ik het ook inderdaad.
    Als Heracles zijnde moeten we nu gebruik maken van de ontstane situatie 30 km verderop.
    Tot nu toe lijkt dat al een klein beetje gaande , voorlopig dus een mooi winstpunt.

    2
    1
  • Arthur 13-05-2018, 14:42

    2-0 NEC in 10 minuten…hahaha…wat een play-offs!

  • Ard 13-05-2018, 14:25

    Matthijs, jaja, ik keek ook😉😂

  • Matthijs 13-05-2018, 14:08

    Lekker potje hoor Ard 😉

  • Ard 13-05-2018, 13:55

    Van het ophalen van Janis Blaswich naar live meepraten met De Graafschap-Telstar😂

  • Arthur 13-05-2018, 13:44

    Wat een poeier van Hamdaoui zeg!

  • Matthijs 13-05-2018, 13:43

    Haal die hamdaoui ook maar op. Lekkere vrije trap hoor. Ook een wapen!

    2
    1
  • Arthur 13-05-2018, 13:39

    @Robbert: Ik kan op basis van deze wedstrijd niet de conclusie trekken dat het ‘moment’ voetballers zijn… De inzet is prima; met name aan de zijde van de Graafschap.

  • Scout 13-05-2018, 13:38

    Ik zie dit seizoen als aanhaken met de middenmoot-subtop of afhaken. Na het wegvallen van onze leiders (smit -Hoogma) is onze club (ook na het opstappen van Stegeman) aan het veranderen. Kunnen de jonge nieuwe Averantwoordelijken het aan. Of zakken we weg naar de plek waar Twente nu zit. Onze goede naam kan in 1 klap veranderen. Zie maar naar het opstappen van Smit dat….. Wie bewaard er de rust als het iets minder gaat?
    De selectie heeft in de laatste jaar-jaren in kwaliteit afgenomen. De toppers gaan sneller weg en er zit steeds minder achter.
    Ik zou zeggen dit jaar vol investeren in de selectie. Top keeper en een top spits halen. Zorg dat het centrum goed is.
    We kunnen nu een aanvalletje op twente inzetten en laten we daar ons bewust van zijn. Ook al zijn het maar de kruimels maar wij kunnen 40 nieuwe
    sponsors en 500 man extra publiek goed gebruiken.

    11
    3
  • robbert 13-05-2018, 13:34

    Allemaal van die ‘moment’ voetballers die jij noemt Arthur. Nu leuk spelen en dan linken aan onze club. Alsof dit soort spelers ons echt beter maken. We gaan gewoon op de Duitse tour, drauffgängers en vuurvreters moeten we hebben

  • Arthur 13-05-2018, 13:23

    @Foppe: Nope…hahaha…Ik vond hem in de voorbereiding bij Heracles ook vaak wel goed spelen tegen mindere tegenstanders, maar bij Heracles kwam het er in de competitie vrijwel nooit uit.

  • Arthur 13-05-2018, 13:20

    El Jebli, Tissoudali en Novakovich spelen sterk. Tissoudali zal wel nooit voor Heracles uitkomen na de interesse die Heracles in het verleden in hem had (en de wijze waarop hij Heracles in de media onder druk zette met interesse van andere clubs….graag bij Heracles willen spelen of helemaal niet😉).

  • Foppe 13-05-2018, 13:16

    Arthur, hij speelt inderdaad goed. Snap jij het?

  • Arthur 13-05-2018, 12:44

    Misschien is die van Mieghem van de Graafschap wel wat…..😜

    6
    2