Tussenstand: 3000+ seizoenkaarten verkocht
Reageer 33 Reacties

Tussenstand: 3000+ seizoenkaarten verkocht

maandag 14 mei 2018, 16:32

Heracles heeft inmiddels meer dan 3000 seizoenkaarten verkocht voor het seizoen 2018/2019. Dat is een stijging ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Dat laat Heracles weten via de officiële website.

Heracles laat daarbij weten dat er 300 nieuwe aanmeldingen zijn en dat de business club leden niet opgenomen zijn in deze telling. Mocht je nog niet verlengd hebben, maar wil je er wel bij zijn volgend jaar? Er geldt nog een korting van 5% dus wees er snel bij. Deze korting geldt nog tot aankomende vrijdag.

Nog vijf dagen om je seizoenkaart te verlengen
Seizoenkaarten zijn verkrijgbaar vanaf €149,-. Voor kinderen, jeugd en 65-plussers zijn seizoenkaarten al verkrijgbaar vanaf €99,-.

33 reacties Sorteren

  • Stadioncheck 15-05-2018, 19:30

    Als Blaswich transfervrij was , dan valt er toch niks te onderhandelen met BMG?
    Onder de noemer van Louis van Gaal ben ik zo slim of ……………
    Natuurlijk zit er een afkoopsom op
    Marktwaarde 300.000 zegt me niet veel kan meer of minder zijn
    Zijn richtingsprijzen.
    Misschien wel meer gezien zijn prestatie dit seizoen!
    Dat weten ze alleen bij Heracles wat Gladbach wil hebben!

    Af wachten maar , het gaat in geval niet snel.
    Of wij zijn te ongeduldig !?.

  • heraclassic1961 15-05-2018, 17:37

    Je seizoenkaart bij Heracles verlengen is meer dan de moeite waard gezien het onderstaande.

    Onderzoek wijst uit: fans Heracles, Ajax en PSV meest verwend, Excelsior laatste

    Als een voetbalfan zijn clubvoorkeur zou baseren op prijs-kwaliteitverhouding, had hij afgelopen seizoen bij Ajax of Heracles Almelo moeten zitten. Dat blijkt uit onderzoek van Kortingscode.nl.

    Op basis van de goedkoopste seizoenkaart die elke club verkoopt, is berekend hoeveel supporters betalen voor hetgeen ze voorgeschoteld kregen gedurende het afgelopen seizoen. Fans van Heracles Almelo en Ajax kregen zonder meer waar voor hun geld: in Almelo werd €4,81 betaald per in eigen huis behaald punt, in de Arena ‘kostte’ een punt €5,23. Kampioen PSV volgt op de derde plek met €5,85 per punt.

    Het verschil met de minst verwende fans is enorm. Bij Excelsior betaalden supporters het meest per behaald thuispunt: maar liefst €15,36. Ook bij FC Twente en VVV-Venlo kwam de achterban er niet goed vanaf. Ook de prijs per gemaakt thuisdoelpunt is berekend. Daar is ADO koploper met €4,17 per thuisgoal. VVV-Venlo is hekkensluiter met €10,26.

  • Almelo4ever 15-05-2018, 17:05

    De verkoop van de gedragen spelerskleding is dat dit jaar nog weer of weet iemand hier meer over?

  • Lars 15-05-2018, 13:30

    We gaan het zien, ben nog steeds benieuwd als Blaswich bij ons gaat tekenen. Naar alle waarschijnlijkheid gaat hij naar Duisburg.

  • Karel 15-05-2018, 13:21

    Blaswich transfervrij naar MSV Duisburg meldt BILD. 5 minuten later hebben zij het bericht er weer afgehaald…

  • ikbenerweerbij 15-05-2018, 12:21

    je kunt je scc ook in 7termijnen betalen..

  • Sjon 15-05-2018, 12:00

    Ik heb al verlengd 😡

  • Foppe 15-05-2018, 10:47

    Niels, goede tip!! Zou Heracles eigenlijk moeten vermelden op de site.

  • Niels 15-05-2018, 09:28

    Ter informatie voor diegenen die net als ik wachten tot het vakantiegeld binnen is…

    Als je online je seizoenkaart verlengt, kun je kiezen voor een eenmalige machtiging. Het bedrag wordt dan tussen 23 mei en 9 juni van je rekening afgeschreven. Kortom, wanneer het vakantiegeld binnen is 😉

    Zo profiteer je dus wel van de 5% korting!

  • Stadioncheck 15-05-2018, 06:20

    Seizoen ervoor ruimschoots dus!
    Heracles gegevens Heracles.nl

    Heracles Almelo verkoopt recordaantal seizoenkaarten
    18-08-2016
    Heracles Almelo wordt dit voetbalseizoen gesteund door een recordaantal seizoenkaarthouders. De club heeft de grens van zevenduizend verkochte seizoenkaarten gepasseerd, een aantal dat nog nooit eerder is behaald. Het vorige record werd afgelopen seizoen gevestigd, toen er na 34 wedstrijden een totaal van 6.400 verkochte seizoenkaarten op de teller stond. Dit aantal is al na de eerste thuiswedstrijd van het huidige seizoen ruimschoots voorbijgestreefd.

    De meer dan zevenduizend verkochte kaarten werden verkocht voor de reguliere tribunes in het Polman Stadion. Dit aantal is dan ook nog exclusief de BusinessClubtribune.

    4
    1
  • Robbert 15-05-2018, 00:57

    Doelstelling vorig seizoen was 7000 seizoenkaarten, dat is net niet gelukt begreep ik. Nu de buren tegen RKC en Top Oss mogen ballen zou dat op zijn minst het doel moeten zijn. Bepalend is of wij ‘ de swung’ er in krijgen. Door fris en aantrekkelijk voetbal te laten zien in de oefencampagne en flink aan de PR te doen in de regio. Daarvoor moet je de selectie zsm compleet zien te krijgen. Alles proberen ook de selectie compleet te houden en alleen pas dan te verkopen als het een bod is die je niet kunt afslaan. Vervolgens de lijst met vervangers direct klaar te hebben zodat je snel kunt doorschakelen en je klanten een signaal afgeeft dat he menis is en je met een goed selectie het seizoen in wil gaan om ons als klanten te vermaken. Dat moet de doelstelling zijn, ons vertrouwen geven dat de club er wat mooi’s van wil maken. Dan komt het volk wel!

    4
    2
  • Arthur 14-05-2018, 23:41

    ….en dat in ‘komkommertijd’, Matthijs👍🏻😂 Site werkt ook weer goed na een paar kleine kinderziektes. Complimenten!

    Zou alleen mooi zijn als je naam en mailadres onthouden worden na je reactie. Nu moet je het telkens opnieuw invullen.😉

  • Arthur 14-05-2018, 23:20

    @Foppe: Ik hang er ook geen waardeoordeel aan; ik beschouw het puur feitelijk😁 Het is niet mijn mening waar men het wel of niet mee eens kan zijn; het is een simpele, feitelijke rekensom🤓

    (a) Het gros van de inkomsten komt niet van ‘de gewone supporter’, (b) Uiteraard hoop ik ook dat er zo veel mogelijk supporters komen (seizoenskaart dan wel losse kaartverkoop).

    Vergis je trouwens ook niet in de clubliefde op de hoofdtribune; je hoort ze misschien niet of enorm veel minder, maar daar houdt men net zo veel van de club!

    Waar het geld vandaan komt is ook niet belangrijk, zolang we maar geen suikeroompje of één heel grote geldschieter uit een bananenrepubliek hebben…

  • Matthijs 14-05-2018, 23:19

    Ik vind het mooi om te zien dat er weer volop gereageerd wordt en lees met veel belangstelling alle reacties 🙂

    Keep it up!

  • Stadioncheck 14-05-2018, 23:08

    Belangrijkst is dat het stadion vol komt.
    En we groeien gestaag , eigenlijk op alle fronten.
    We hebben jaren tegen diverse clubs in JL opgekeken , die nu tegen ons opkijken.
    Dat hadden we ruim 15 jaar geleden ook nie verwacht(tijdgeest).
    Wat ik wel verwacht aankomend seizoen is dat de losse verkoop tickets een stuk hoger zullen zijn.
    Waarom de buren spelen meest op vrijdag , en wat vrijdag niet kan wil graag wel eens,een eredivisie wedstrijdje zien.
    Ik ken veel mensen zonder echte voorkeur,die beide clubs weleens bezoeken , maar deze kiezen dit seizoen liever voor een wedstrijd Heracles-PEC bv dan voor 20 euro ticket , dan voor een wedstrijd vrijdag avond in de kou 053 -Helmond sport voor idem geld.
    Daar gaan we van profiteren, niet van de SC kaarten die zijn de eerste jaren wel aardig honkvast, dat zal te erg minimaal zijn , na 1 seizoen degradatie ga je niet zo maar switchen ,hooguit wat enkelingen dat is dan meegenomen.

    Veel dingen hangen af van presteren en genieten combinatie.
    Onze winst kan zijn als de buren de hoge verwachtingen niet waarmaken.
    Dan zal een dure losse ticket niet aantrekkelijk zijn 053 -RKC.
    In deze omstandigheden kunnen wij spekkoper worden .
    We zullen zien wat 2018-19 ons brengt.
    Voetbal blijft onvoorspelbaar , maar blijf vooral achter je club staan

    En durf te dromen, want alles kan je zag het aan Almere gisteren.

    Wie had ooit durven te dromen dat wij eens in Portugal speelde met 1000 mee gereisde supporters 2,500 km verderop!
    Wat zou herhalen weer mooi zijn mijn volgende droom.

    6
    1
  • Foppe 14-05-2018, 22:19

    Arthur, die drie miljoen, komen bij Heracles weg. Jij vergeet de losse verkoop en mijn plek kost 299,- per jaar. Wat ik er mee aan wil geven, het is voor Heracles van groot belang. Een vol stadion levert ook meer sponsorgeld op. En dan heb ik nog niet eens over de catering. Clubs als Bayern München en Man city nemen de entreegelden niet eens mee in hun begroting.

  • Arthur 14-05-2018, 21:57

    @Foppe: Ik betaal zelf €249,- maar dat zijn relatief dure kaarten.

    Er zijn veel jeugd- en 65+ jaarkaarten, dus dat gaat eerder richting €99,-

    Maar goed….heel extreem zou je uitkomen op €249 x 10.000, dus ongeveer 2,5M€…maar zoals gezegd is dat extreem hoog aangehouden! Een reëler bedrag uit seizoenskaartinkomsten gaat eerder richting 1,5M€ à 2M€…. dus zeg maar zo’n 20% van het totale budget van 11M€….Wel vermoed ik dat die supporters uiteraard nog een stuk meer in het laatje brengen qua eten & drinken, merchandise, etc….maar het èchte geld komt uit de Business Club, sponsoring en skyboxen (niet leuk om te horen voor de NORMALE supporter, maar het is wel zo😁). Ik heb een periode ‘business club’ gezeten en daar gingen prijzen van €5000,- voor 2 stoelen rond meen ik mij te herinneren…dat tikt een stuk harder aan😄

    3
    4
  • Stef 14-05-2018, 21:29

    Meeste mensen wachten op vakantie geld

  • Gerrits 14-05-2018, 21:26

    De competitie is welgeteld 1 week voorbij en de eerste mensen gaan het aantal verkochte seizoenskaarten alweer analyseren, en raken al lichtelijk in de stress als er geen 3 spelers zijn vastgelegd, kortom Komkommertijd.

    12
  • josdell 14-05-2018, 21:11

    Een paar honderd seizoenskaarten meer of minder maakt financieel niet extreem veel uit. Natuurlijk heb ik liever dat die paar honderd extra kaarten wel verkocht worden, maar het echt grote geld zit tochj op de hoofdtribune.,

  • Foppe 14-05-2018, 20:55

    Arthur, leg eens uit. Kaartverkoop is 25% van de begroting, wij zijn geen man. City

  • Arthur 14-05-2018, 20:39

    Financieel tikken seizoenskaarten (direct) niet echt aan; het is met name indirect van belang (sportief (thuisvoordeel is groter naarmate er meer supporters komen), meer omzet uit shirtjes, vaantjes, bier, hamburgers, etc…). Aan het einde van de rit telt het operationeel resultaat.

    2
    1
  • JeffreyP 14-05-2018, 20:01

    Van de week ook maar eens de kaart verlengen. Hardlopers zijn inderdaad doodlopers.. alle tijd van de wereld, het huidige seizoen is nota bene nog in volle gang.

  • Robbert 14-05-2018, 19:47

    Een aantal – voor Heracles en voor eredivisie begrippen- TOP aankopen en de verkoop schiet omhoog……….

    10
  • Remco 14-05-2018, 19:06

    Top om hier ook eens een vermelding te doen…en het ziet er goed uit tot nu toe
    Laten we hopen op een heel mooi record aan verkochte seizoenkaarten.

  • Josdell 14-05-2018, 18:35

    Prima aantal. Zou leuk zijn als we weer wat meer seizoenskaarten verkopen dan vorig jaar.

  • Stadioncheck 14-05-2018, 18:04

    Laatste week is er altijd weer een piek.
    Gaat goed .Toppie kon wel weer eens een nieuw record worden wie weet 8.000 dit seizoen zo top zijn!12080- 1600- 500 gasten vak = Netto 9.980-8.000 = 1880 vrije kaarten verkoop.
    Daar zijn blij mee al eerder aangegeven door NJH destijds 2-3 seizoenen geleden.
    80% bezetting SC, en 20% Heb je nodig om weer nieuwe supporters aan te club te kunnen binden .
    Dat zou dit seizoen inderdaad FOPPE wel eens kunnen gebeuren.

    Bij de buren gaat de snelle sprint er nu al uit, op bij mijn werk is het van de 100man die er werkt, ca 20 man 053 fan , en de een stuk of 7 xverlengen niet geen zin om op de vrijdag in de Juup kijken.

    Hardlopers zijn doodlopers , Heracles gaat elk seizoen lekker gelijkmatig met de verkoop.
    Weinig grilligheid en nu een voorsprong zelfs
    Toppie ;-)).Op naar een nieuw RECORD!

    11
    2
  • Foppe 14-05-2018, 17:46

    Hafc, Heracles is a-commercieel. Wat ook zou helpen is het halen van 2 of 3 goede spelers.

  • Sjon 14-05-2018, 17:35

    Teminsten beter dan voorig jaar🤗

  • Foppe 14-05-2018, 17:26

    3000+1600+300=4900. Business 1600 wordt meegerekend in de 12080. Dus het valt mee. Verwacht rond de 8000. Ik ben er wéér bij.

  • Hafc1903 14-05-2018, 17:23

    Valt mij tegen. In de JL zijn er al 5 clubs die meer verkocht hebben. Laat staan in de eredivisie. komt ook omdat de club zelf totaal geen reclame maakt. Qua sociale media loopt de club enorm achter.

    11
    2
  • Teller 14-05-2018, 17:21

    12.080 – 3.008 =9.072 plekken vrij 😁😁

    4
    4
  • Sjon 14-05-2018, 17:12

    Dat is al een mooi aantal!!!