Bild maakt melding van overgang Blaswich naar Duisburg
Reageer 33 Reacties

Bild maakt melding van overgang Blaswich naar Duisburg

15-05-2018, 14:04

Heel even stond het erop, maar het is inmiddels alweer verwijderd van de site van Bild. We weten ook niet of het wat te betekenen heeft, of dat Bild het niet bij het juiste eind had.

Maar Bild maakte zojuist bekend dat Janis Blaswich transfervrij de overstap maakt naar MSV Duisburg. De TC Tubantia meldde eerder dat Blaswich al medisch gekeurd was in Almelo en voor Heracles zou gaan voetballen.

De soap gaat in ieder geval nog even door en mocht er meer nieuws zijn, dan laten wij julie dat natuurlijk weten.

33 reacties Sorteren

  • Arthur 15-05-2018, 23:17

    Tja…Tissoudali vond ik goed ogen, maar ik denk dat hij geen optie is gezien ‘het verleden’ toen hij Heracles wilde forceren een keuze te maken… Wèl een goede voetballer!

    1
    1
  • Hafc 15-05-2018, 23:14

    @Robbert jij schrijft over Blaswich of de wereld in brand staat. Wacht nou rustig op de officiële bekendmaking, want hij heeft al langer getekend. Heracles zou hier vast een geschikt moment voor kiezen om het wereldkundig te maken. Zou me inderdaad niet verbazen tijdens de vrijdagmiddagborrel

  • Stadioncheck 15-05-2018, 22:52

    Hamdaoui Telstar zou ook kunnen .
    Iemand nog andere smaken?
    Vind beide genoemde beter dan Peter van Ooijen , mijn mening.

  • Foppe 15-05-2018, 22:32

    Van Ooijen gaat naar NAC.

  • Stadioncheck 15-05-2018, 22:14

    Van Ooijen vond het gemiddeld altijd een 6je.
    Inderdaad laatste maanden redelijk.
    Maar al die tijd voor altijd wat.

    Ik zou zeggen schakel over naar Tom Haye, beter dan hem.

    9
    1
  • Arthur 15-05-2018, 22:08

    Van Ooijen was volgens Soccernews de op 4 of 5 na slechtste eredivisie-speler. Ik vind het erg jammer, want hij kan wel voetballen, maar mentaal is hij gewoon iets te slap. Hij had toen een geweldige reeks van een stuk of 5 wedstrijden waarin hij telkens uitblonk, maar vóór die tijd en ná de blessure die hij toen kreeg was het te vaak middelmaat. Een redelijk gelijkwaardig contract van Heracles lijkt mij niet onredelijk.

  • Robbert 15-05-2018, 22:08

    Loat goan!! die man, hij mag blij zijn dat Heracles nog met hem door wou gaan. Kan goed voetballen maar in het veld is hij veel te flegmatiek, geen drive, geen passie. Balletje onder de voet, kappen en draaien op plaatsen waar het juist niet moet. Feyenoord uit, weten we het nog?

  • Hera 15-05-2018, 21:43

  • Foppe 15-05-2018, 21:19

    Abwarten, dass wirt es. Robbert, msv Duisburg is niet de meest stabiele club in Duitsland. Het ligt er maar net aan, wat hij wil. Ik denk dat Heracles al rond is.

  • Robbert 15-05-2018, 20:27

    Het is donders jammer dat NicoJan niet meer bij de club werkt. Als hij naar BMG gaat komt er wel iemand. Zijn aanzien en status is groot in Duitsland. Ik denk dat zaken dan sneller kunnen worden afgehandeld. Even wat anders, met alle respect, dan dat Markjan en Rob Toussaint komen. We zullen het zien.Feit is wel dat MSV een doelman moet hebben, want hun 1e doelman (Nederlander) gaat naar Freiburg. Als MSV zich echt in de strijd om hem gaat mengen zijn we kansloos. Laten de daar dan maar van uit gaan, dan valt het niet tegen.

  • Stadioncheck 15-05-2018, 19:58

    Zowel bij MSV als Heracles is het stil.

    Maar even naar de Bild dan, en weer weg het verhaal:.

    Transfervrij naar MSV ?.

    Voor de goede volgorde als Blaswich transfervrij zou zijn ,dan heeft Heracles toch genoeg aan de handtekening van Blaswich alleen toch.
    Zal het BMG een biet zijn waar hij heen gaat, en Janis suc6 wensen !

    Dus hoe en wat dan ook ,transfervrij klinkt niet logisch, omdat Heracles nog een akkoord met BMG moet zien te maken.

    Waar hij dan heen gaat J.B………?
    Denk dat het heel simpel is , dat Heracles de vraagprijs moet betalen … bedrag, zo niet vervalt het.
    Heracles moet er met Gladbach zien uitkomen, ik denk dat Gladbach , Heracles wat onder druk heeft gezet.
    En dan zal je als club moeten afwegen doen of niet doen.
    Het gaat natuurlijk niet over een bedrag van paar tientjes.
    Je haalt met hem wel een heel goede keeper binnen, dat is het afwegen waard hopelijk!
    .
    Zoals eerder gezegd kwaliteit is niet gratis!
    Een keeper die een paar ballen extra uit zijn goal rammelt , levert indirect geld op
    Ranking einde seizoen bv!
    Maar ja wij kunnen daar gemakkelijk over lullen , er moeten nog minimaal 5 spelers bij komen waaronder een prima spits!
    Dat komt ook niet gratis aanwaaien

    We zullen zien , maar het Bild verhaal kan natuurlijk niet als je logisch denkt transfervrij!.

    Dan zou een handtekening van Blaswich, en Heracles genoeg zijn.
    Dat is een broodje aap verhaal.

  • Matthijs 15-05-2018, 18:47

    Nou ja, zolang niks definitief bekend is, vind ik dergelijk nieuws gewoon nieuws, omdat een groot “nieuwsmedium” nieuws brengt over de keeper die Heracles wil overnemen.

  • Robbert 15-05-2018, 18:39

    Matthijs het is toch flutnieuws als jullie hier melding maken dat hij ‘ de komende drie jaar Heraclied is’

    Ik zie geen foto waar hij naast MJF zit om ergens op een velletje papier zijn handtekening te zetten?

    5
    6
  • Heraclied67 15-05-2018, 17:57

    Ik verwacht zijn presentatie tijdens de vrijdagmiddagborrel van a.s. vrijdag.

  • Stadioncheck 15-05-2018, 17:33

    Laten we gewoon afwachten wij hebben toch geen invloed op de komst van J.B.
    Mocht het niet doorgaan er zal best nog wel een Blaswich rond lopen in de Pruis.
    Het zou mooi zijn als hij komt, zo niet komt er een andere goede keeper ipv Castro.

    Zolang de naam vliegenvanger Drommel niet valt kan ik wel goed slapen.

    Afwachten , er zijn meer goede keepers dan Blaswich alleen
    En als ze zo´n goed netwerk in Duitsland hebben dan komt er wel een nieuwe Blaswich onder de lat te staan.

    Anders haal ik wel kuub hout bij de gamma voor 100 Euro ,spieker ik die wa vast aan de goal .34 wedstrijden de nul, ipv 16 x de nul, en ook een stuk goedkoper nog.;-)).

    Sociaal Media , een hoop gebleer ,en weinig sociaal .
    Sociaal was het leven ooit ,toen alles nog met rooksignalen ging!.

    4
    2
  • Matthijs 15-05-2018, 17:23

    Het nieuws wordt overgenomen van andere sites. Het is pas flutnieuws als er niks van waar blijkt te zijn. Maar dan kun je voetbalprimeur, voetbalzone etc ook links laten liggen..

    Maar ieder zijn ding inderdaad.

  • Rono 15-05-2018, 17:23

    Nou, als elke mogelijke transfer zoveel berichten krijgt staat ons nog wat te wachten. Dit is het 4e artikel en nog steeds niets officieel. Laten we ff de officiele site afwachten of teletekst.

  • Robbert 15-05-2018, 17:16

    De site http://www.reviersport.de maakt om 15:54 uur melding dat MSV Duisburg geen Torwart maar een Innenverteitiger van Wurzburger Kickers hebben aangetrokken.

    En Matthijs, voor jou is blijkbaar flutnieuws ook nieuws! Onze smaken verschillen, het is maar wat je leuk vindt.

    1
    6
  • Justinhafc 15-05-2018, 16:45

    @Mike

    Tissoudali vergeten zeker?

  • Mike 15-05-2018, 16:35

    Ik mag toch hopen dat de heren bestuur wel weten hoe ze een speler moeten halen? Dit was onder Smit en Hoogma never gebeurd. Daar kwamen sowieso namen niet naar buiten.

    2
    8
  • Matthijs 15-05-2018, 16:31

    Zonder dergelijke berichtgeving wordt alles wel een hele dooie boel hier.

    Dergelijk nieuws en de discussies eromheen is wat HAFC al sinds 2005 juist zo leuk maakt 🙂

    11
    1
  • robbert 15-05-2018, 16:20

    Bild lult uit zijn nek, hij is helemaal niet transfervrij. Helemaal niet nu BMG weet dat vele clubs hem willen hebben, dan laten ze hem niet gratis de poort uit lopen.

    Ik vind wel dat het allemaal heel lang op zich laat wachten. Zoals ik hier al geschreven heb, al deze berichtgeving is allemaal veel te voorbarig. We schrijven elkaar maar na en controleren niet of de feiten kloppen. Als het niet op onze off. site staat is NIETS zeker, laten we dat nu eens onthouden. Verder is het tegenwoordig wel zo dat we met alle social media die we hebben, niets meer geheim kan blijven en alles heel snel op straat ligt.

    2
    1
  • kantooryup 15-05-2018, 15:45

    angstvasllig stil nog niet eens 1 nieuwe versterking binnengehaald kom op heren bestuur aan het werk!!

    1
    13
  • heraclassic1961 15-05-2018, 15:39

    Ach mensen we hebben het hier over het schandaalblad Bild. Dus je moet niet alles geloven wat ze schrijven.

  • Arthur 15-05-2018, 15:19

    Als de eerdere berichtgeving klopt dat Heracles en Blaswich er uit waren dan lijkt het mij heel stug….zeker als hij transfervrij zou vertrekken!

  • Heraclesfan 15-05-2018, 15:18

    Heren zoek maar op blaswich naar duisburg op Google die bild of hoe die site heet die fakemensen hebben t alweer verwijdert zocht t net op dus weer goed nieuws voor ons 🎉🎉

    7
    1
  • Foppe 15-05-2018, 15:15

    Bericht is door bild verwijderd

  • Matthijs 15-05-2018, 14:53

    Bild kan het ook gewoon fout hebben. Zij hebben het ook alweer van de site verwijderd.

    “Heracles Almelo neemt Janis Blaswich over van Borussia Mönchengladbach, zo meldt TC Tubantia dinsdagochtend. De 27-jarige doelman moet in Almelo de opvolger worden van Bram Castro. Laatstgenoemde maakt de overstap naar het Belgische KV Mechelen.

    Technisch directeur Mark-Jan Fledderus liet onlangs al ontvallen dat hij bezig was om Blaswich naar het Polman Stadion te halen. Nu heeft Heracles Almelo een akkoord gesloten met de doelman. De krant schrijft dat Blaswich maandag al met succes medisch gekeurd is. Binnenkort zet hij zijn handtekening onder een driejarig contract. Wel moet de club nog een akkoord zien te bereiken met de club uit de Bundesliga, waar de verbintenis van de keeper doorloopt tot medio 2019.”

  • Geert 15-05-2018, 14:45

    Peter, heb jij inside informatie? Zo nee, waarom noem je de directie van Heracles dan prutsers?

    Hopelijk kiest Blaswich voor ons, maar dat hij populair is lijkt me nu wel duidelijk. Jammer dat er zo vroeg ook naar buiten gekomen is dat we interesse hadden, waar is de tijd dat je vanuit het niets hoorde dat iemand vastgelegd werd gebleven.

  • Lars 15-05-2018, 14:36

    Gisteren werd door Hafc aangegeven dat alles al in orde was, dat het een kwestie was van tijd voordat hij bekend wordt gemaakt. Nu blijkt de Duitse krant toch iets anders te beweren en lijkt het erop dat we naar een andere prospect moeten gaan kijken.

    3
    1
  • Peter 15-05-2018, 14:36

    Jemig wat een prutsers bij heracles !!! Filmpjes maken medisch keuren blalblabla. Als je nu eerst zorgt dat ie vast gelegd is . Amateursss

    15