Jaroslav Navratil gaat naar GA Eagles
Reageer 19 Reacties

Jaroslav Navratil gaat naar GA Eagles

vrijdag 6 juli 2018, 21:04

Jaroslav Navratil vervolgt zijn loopbaan bij GA Eagles. De multi-functionele speler volgt daarmee dezelfde route als John Stegeman en Roland Baas.

De Tsjech heeft een contract voor twee jaar getekend in Deventer en is blij met de kans die hij krijgt. “Ik ken de trainer, de club en ik ken een aantal jongens, zoals Jeroen Veldmate, Gino Bosz en Roland Baas. Stuk voor stuk ambitieuze spelers die niet voor niets voor Go Ahead kozen.”

Paul Bosveld, technisch manager bij GA Eagles is ook content met de komst van Navratil. “Het is heel gaaf dat we Navrátil nu binnen hebben. We waren op zoek naar versterking op de rechtsbuitenpositie en hebben nu voor die plek een echte sterkhouder gehaald.”

19 reacties Sorteren

  • Michael64 07-07-2018, 19:54

    Ik vond van Nieff juist een matige indruk maken. Weing beweging. Weinig tempo. En matig in de duels.

    1
    2
  • Polly 07-07-2018, 18:52

    @Henk

    Van Nief viel mij gisteren ook in positieve zin op tijdens de middagtraining. Ben benieuwd wat hij ons dit seizoen gaat brengen.

    1
    1
  • Henk 07-07-2018, 17:12

    Vsn nieff voor mij zeeer goed bevallen. Eat een drive heeft die man

  • Haff 07-07-2018, 17:03

    Darri is ziek schijnbaar.

  • Arthur 07-07-2018, 16:49

    Oh, en Erkilinc speelde ook erg goed (en werd goed bediend door Leemhuis). Er zat meer spel in de tweede helft dan in de eerste helft… Het wordt nog dringen geblazen….zeker als Dalmau ook nog aansluit😏 Het lijkt er op dat Darri inmiddels Peterson en Erkilinc voor zich heeft (of was hij geblesseerd?)

  • Arthur 07-07-2018, 16:24

    Eindstand: 7-1 (v/d Buijs, Konings, Niemeijer en van der Water). Ik vond Konings positief opvallen qua gretigheid en werklust.

  • Arthur 07-07-2018, 15:21

    Ruststand: 3-1 (Vermeij, Peterson en eigen doelpunt en penalty voor Almelosche selectie)

    2
    1
  • Polly 07-07-2018, 13:26

    Speler met veel snheid en diepgang en redelijke techniek. Echter maakt hij vaak de verkeerde keuzes en is hij rampzalig in een tegen een situaties. Eredivisie is te hoog gegrepen. Echter denk ik dat hij voor een divisie lager een perfekte speler is. Kijk naar van Michiem, al schat.ik Navratil hoger in… wens hem veel succes!

  • Hans 07-07-2018, 12:20

    @Alex….wel even bij vermelden dat ie ook geen enkele reden had om te zeuren hè.
    Mocht gigantisch blij zijn dat ie zo vaak bij de selectie zat en kwam duidelijk kwaliteit te kort.
    Hoop dat ie bij gae op zn plaats is.

    5
    5
  • Alex 07-07-2018, 10:59

    Een echte clubman en nooit zeuren als hij niet speelde. Waar vind je die spelers nog.

    24
  • Robbert 07-07-2018, 09:24

    Er is gewoon geen nieuws geweest de afgelopen weken Willem, dan maar kutnieuws, is trouwens ook nieuws! 😂😂

    Maar er komt weer heel veel
    nieuws aan. De oefenpotjes gaan beginnen, dit weekend zelfs twee!

    5
    1
  • Scout 07-07-2018, 07:37

    Ben benieuwd of het in Deventer gaat lukken. Was een soort lievelingetje van de club maar kwam flink niveau te kort. Toen Stegeman aan het einde hem flink wat speelminuten gaf wist ik genoeg. Hij gaat mee naar Deventer en nu nog even wedstrijdritme opdoen.

    17
  • Willem 07-07-2018, 02:39

    Wat is. dit voor een kutnieuws spelers die weg gaan naar weet ik veel .ik wil horen wie voor heracles wil voetballen en niet voor die spelers die heracles verlaten

    44
  • Herman 07-07-2018, 01:22

    Jammer

    3
    1
  • Basic 06-07-2018, 23:30

    Prima oplossing voor beide partijen.

    10
  • Josdell 06-07-2018, 22:53

    Ik hoop oprecht dat Navratil het daar heel goed gaat doen. Hij was dan misschien net niet van het niveau van Heracles, maar het was wel een speler die er altijd vol voor ging. Ik denk dat hij, met zijn snelheid en zijn meisje voor de goal, in de Keuken kampioen divisie van zeer grote waarde kan zijn

    20
  • Arthur 06-07-2018, 22:45

    Ik hoop een “van Mieghem” scenario voor hem. Na Heracles en Sparta heb ik altijd nog wel wat sympathies voor Go Ahead en de Graafschap.

    22
    2
  • bennie 06-07-2018, 22:14

    Jaroslav, succes bij de Eagles, Heracles was voor jou iets te hoog gegrepen, in ieder geval bedankt voor jou inzet.

    18
    1
  • Stadioncheck 06-07-2018, 22:13

    Vroeger waren blij met spelers van GAE , en nu zijn zij blij met spelers van Heracles.
    Hoezo niet gegroeid?

    Suc 6, Naf bij GAE!

    We zullen de Kitchen champ divisie dit seizoen wat meer dan gemiddeld volgen , na onze ERE Divisie!
    ;-).

    20
    3