Heracles maakt er zeven tegen Almelose selectie
Reageer 54 Reacties

Heracles maakt er zeven tegen Almelose selectie

zaterdag 7 juli 2018, 17:18

Heracles Almelo heeft de eerste oefenwedstrijd van het seizoen gewonnen. Op het “Almelose feestje” werd het 7-1.

Heracles kwam na zeven minuten verassend op achterstand. Mohammed Osman maakte een overtreding in het zestien meter gebied, waarna Dewi Perik met een “panenka” de 0-1 kon binnenstiften. Lang kon de Almelose selectie niet genieten van deze voorsprong, want Vincent Vermeij maakte na dik een kwartier spelen alweer gelijk. Uiteindelijk werd er met een 3-1 voorsprong voor Heracles gerust.

In de tweede helft een stond er een heel ander elftal in het veld. Uiteindelijk werd er uitgelopen naar een 7-1 eindstand. Onder andere nieuwelingen Konings en Van der Water wisten te scoren.

Almelose selectie – Heracles Almelo 1-7 (1-3)
6.Dewi Perik 1-0, 16.Vincent Vermeij 1-1, 29.Brandley Kuwas 1-2, 31.Eigen doelpunt 1-3, 48.Dario van den Buijs 1-4,, 50.Joey Konings 1-5, 68.Reuven Niemeijer 1-6, 88.Silvester van der Water 1-7.

Almelose selectie: Vincente Fernando Hesselink, Andrew Schroder, Martijn Olde Olthof, Wybe Kram, Ryan Quentemeijer, Maik Poelakker, Lennard Mulderij, Nick Wennink, Patrick Ponsteen, Koen Lubbers en Dewi Pierik.
Wissels: Julian Bakker, Niek Schroten, Sam Hesselink, Tim Roling, Joel Wassink, Mert Saricicek en Sten Middelkamp.

Heracles Almelo eerste helft: Janis Blaswich, Tim Breukers, Maximilian Rossman,, Robin Pröpper, Bart van Hintum, Mohammed Osman, Yoëll van Nieff,Jamiro Monteiro, Brandley Kuwas, Vincent Vermeij en Kristoffer Peterson.

Tweede helft:; Michael Brouwer, Wout Droste, Tim van de Berg, Dario van den Buijs, Niels Leemhuis, Sebastian Jakubiak, Reuven Niemeijer, Lerin Duarte, Silvester van der Water, Joey Konings en Zeki Erkilinc.

Scheidsrechter Roelof Luiinge 

 

54 reacties Sorteren

  • Thijsjuhk 10-07-2018, 11:11

    @Simon
    De twee spelers die gepresenteerd worden zijn Sylvester van der Water en Yoell van Nieff om 12:15 op het podium voorterrein! Zie de off Heracles site

  • Simon 09-07-2018, 08:30

    Het is te lezen in de Heracleskrant die ik gisteren ontvangen heb

    @hafc

  • Arthur 09-07-2018, 00:24

    Tubantia van een paar dagen geleden: ,,Een linksback en nog wat andere aanvullingen”, zegt Mark-Jan Fledderus, de technisch manager van Heracles. ,,In de ideale wereld trekken we nog een centrale verdediger en een middenvelder aan, maar dat moeten de budgetten ook toelaten.” De selectie bestaat nu uit 27 spelers, inclusief drie keepers.

    Een linksback, Sama èn een middenvelder?! (Als het budget het toe laat). Ik vind 30 contractspelers wel fors eigenlijk…Je kunt er maar 11 opstellen….Of ze willen anticiperen op een vertrek van Monteiro wellicht…?

  • Arthur 09-07-2018, 00:10

    Ik vermoed Sama (aangezien Wuytens vertrokken is en er eerder speculaties gingen over Mmaee…

    Ik zou trouwens ook z.s.m. met Pröpper om tafel gaan met een verbeterde aanbieding. Het is geen doel op zich om spelers elke drie jaar weer met winst van de hand te doen…

  • Haff 08-07-2018, 23:59

    Er komt nog een linksback, is nodig ook want Van Hintum kun je geen seizoen op bouwen. Duarte is geen linksback, hij moet met Van Nieff uitmaken wie er naast Monteiro op het middenveld komt. Voor de 10 positie concurreren Osman en Niemeijer. Jakubiak is stand-in voor Monteiro en Leemhuis is 2e team, net als Vd Berg en Erkilinc.

  • Hafc 08-07-2018, 23:45

    @Simon,

    Waar heb je dat gelezen? De link?

  • Arthur 08-07-2018, 23:08

    @Robbert: Ik snap wat je zegt, maar het lijkt me stug dat er een linksback gehaald wordt die direct een basisplaats zal krijgen. Ik vermoed dat van Hintum (net als alle andere spelers) een serieuze concurrent gaat krijgen. Zo kan ik mij ook niet voorstellen dat Rossmann direct basisspeler wordt, maar een serieuze kandidaat achter v/d Buijs zal zijn. En persoonlijk denk ik dat Sama (als hij z’n kwaliteit laat zien) gehaald zal worden om de concurrentie aan te gaan met Pröpper. Je moet denk ik echt een paar keer door het ijs zakken (of excelleren) om een basisplaats te verliezen (of winnen).

    Op basis van de samenvatting vond ik v/d Water wederom leuk spelen trouwens. En ik las ook dat Pollie positief over hem was. Hij gaat Kuwas uiteraard niet uit de basis spelen, maar het geeft je aanvallend wel meer mogelijkheden.

  • Simon 08-07-2018, 22:56

    Ik weet niet of het iemand is opgevallen, maar in de agenda van de opendag staat dat er tijdens de opendag 2 spelers worden gepresenteerd.

    Iemand enig idee wie dit kunnen zijn?

  • Robbert 08-07-2018, 22:40

    Arthur ik vind Van Hintum geen zekerheidje! Vanmiddag zat hij ook weer te schutteren. Hij heeft zijn beste tijd gehad en dat was bij Zwolle. Daarom een nieuwe linksback er bij, of Duarte linksback, zou niet verkeerd zijn.

    6
    1
  • Arthur 08-07-2018, 22:32

    @Pollie: Sama is 25 in plaats van 22 (niet dat het veel uit maakt). Maar goed om te horen dat er ook veel wèl goed ging. Het viel me tegen de Almelosche selectie (slecht referentiekader) niet tegen hoe ze er fysiek en conditioneel voor stonden in deze fase. De tijden dat je na de vakantie met een veel te hoog vetpercentage terug kon komen zijn ook voorbij lijkt mij. Overigens hoop ik op v/d Buijs in de basis (vind ik een begaafde voetballer). Blaswich, Pröpper, v/d Buijs, van Hintum en Breukers lijken mij wel de basis achterin…..Op het middenveld is het nog niet bepaald (op Monteiro na)…Ik vermoed daar een middenveld met Monteiro, Osman en….van Nieff of Niemeijer (?)…Voorin lijkt mij alleen de spits-positie nog niet geheel duidelijk (ik schat toch wel dat Vermeij de eerste spits is, maar ik denk dat Dalmau en Konings serieus aan de deur kloppen). Peterson en Kuwas zijn ‘zekerheidjes’.

    5
    2
  • Robbert 08-07-2018, 22:23

    Voor de fans die niet zijn geweest, zie hier een wedstrijdverslag:
    https://www.rtvoost.nl/sport/295138/heracles-in-tweede-oefenduel-in-dit-weekend-onderuit-bij-sv-meppen

    De 1-0 is een lachertje, zo vrij staan in het 16 meter gebied.

  • Jason 08-07-2018, 22:22

    @pollie

    Scherp dat Leemhuis niet op viel, die heeft tijdens de 2e helft achter de tribune een paar loopoefeningen gedaan met Kada. Stond zeker niet op het veld 😉

  • Stadioncheck 08-07-2018, 21:01

    Ik moet zeggen vind Duarte er fysiek beter uit zien dan afgelopen seizoen oogt gewoon fitter nu al!.

    Ach oefenpotjes Meppen heeft het gewoon goed gedaan afgelopen seizoen , en is wat weken verder met de voorbereiding.
    Dus daar staar ik me niet blind op, de 3de Bundesliga geeft lekker veel tegenstand.
    Weten ze gelijk wat ze te kort komen.:-).
    Binnenkort een trainingskamp en veel wedstrijden.
    D´raan met de lippe!

  • Robbert 08-07-2018, 20:59

    Nog 1200 kaarten, moet lukken! Mogelijk kan onze nieuwe “Spaanse furie” voor wat extra belangstelling zorgen. Hij is wel heel gedreven, vorig seizoen 10 goals in 34 wedstrijden maar ook nog even 12 gele kaarten pakken! Dat is wel heel veel voor een spits.

    4
    2
  • Stadioncheck 08-07-2018, 20:40

    2.825 SC nog te koop.
    Lichte stijging met de 3 vorige weken.

    Volgende week word de 6700 doorbroken en zal 6.800 inzicht zijn.

    Plus nog een Open dag.

    10
    3
  • Pollie 08-07-2018, 19:53

    Net terug aus deutschland. 2-0 verlies tegen SV meppen. Qua niveau denk ik top eerste divisie en de laatste plaatsen en van de eredivisie. Ik denk niet dat je te grote waarde moet hechten aan de uitslag. De Duitsers oogsten fitter en feller. Technisch waren we duidelijk beter maar op fysiek kwamen we nu nog te kort. Dat is niet gek omdat de Duitsers al vier weken in voorbereiding zitten.

    Wat valt over de wedstrijd te zeggen? Niet veel. Wormuth is in ieder geval een bevlogen coach. Hij staat druk te coachen. De spelers staan tactisch zeker nog niet zoals wormuth wenst. Hij probeert de spelers hierop te coachen. Hopelijk pakken de spelers het op. Qua spelers lieten ze de volgende indrukken achter. Blaswich rustig nee voetballende keeper. Heeft niet veel te doen gehad. Ik ben er wel positief over. Rossman maakt een solide en sterk e indruk. Van nieff oogt sterk en beschikt over een goed overzicht. Hij speelde als verdedigende middenvelder. Konings deed zijn best, deed niet veel slecht maar viel ook niet echt op. De eerste helft weinig weg gegeven . Kuwas viel toch echt op met zijn dribbels. Zo had hij vier man bij de benen. Oogt fit en hopelijk houden we hem. Beste man van het veld.

    Verder de 2e helft. Same oogt sterk, heeft een strakke pass en lijkt goed in de passing. Is 22 dus als hij niet veel kost zal ik hem halen. Lijkt een aanwinst. Van den Buijs maakte dacht ik een fout bij de 2e goal. Duarte speelde wat ongelukkig. Osman veel mij zeer positief op. Heeft overzicht en is een spelverdeler. Als hij zo doorgaat, staat een basisplek voor hem altijd in het vooruitzicht. Montiero stond op 10. Dat was geen succes. Hij kwam letterlijk niet in het spel voor. Van der water viel ook positief op. Dit met zijn snelheid en passeeracties. Vermeij viel in negatieve zin op. Speelde ongelukkig .Leemhuis en Niemeijer vielen niet op.. Ik denk al met al dat de aanwinsten een goede indruk hebben achtergelaten. Tactisch staat het allemaal nog niet zoals het moet. Wormuth liet dit ook wel langs de lijn blijken. Dit door telkens te coachen. Dus werk aan de winkel.

    11
    3
  • Pollie 08-07-2018, 19:49

    Net terug aus deutschland. 2-0 verlies tegen SV meppen. Qua niveau denk ik top eerste divisie en de laatste plaatsen en van de eredivisie. Ik denk niet dat je te grote waarde moet hechten aan de uitslag. De Duitsers oogsten fitter en feller. Technisch waren we duidelijk beter maar op fysiek kwamen we nu nog te kort. Dat is niet gek omdat de Duitsers al vier weken in voorbereiding zitten.

    Wat valt over de wedstrijd te zeggen? Niet veel. Wormuth is in ieder geval een bevlogen coach. Hij staat druk te coachen. De spelers staan tactisch zeker nog niet zoals wormuth wenst. Hij probeert de spelers hierop te coachen. Hopelijk pakken de spelers het op. Qua spelers lieten ze de volgende indrukken achter. Bladwicht rustig nee voetballende keeper. Heeft niet veel te doen gehad. Ik ben er wel positief over. Rossmans maakt een solide en sterk e indruk. Van niet oogt sterk en beschikt over een goed overzicht. Hij speelde als verdedigende middenvelder. Koning deed zijn best, deed niet veel slecht maar viel ook niet echt op. De eerste helft weinig weg gegeven . Kuwas viel toch echt op met zijn dribbels. Zo had hij vier man bij de benen. Oogt fit en hopelijk houden we hem. Beste man van het veld.

    Verder de 2e helft. Samsung oogt sterk, heeft een strakke pass en lijkt goed in de passing. Is 23 dus als hij niet veel kost zal ik hem halen. Lijkt een aanwinst. Van den Buijs maakte dat ik een fout bij de 2e goal. Duarte spoelde wat ongelukkig. Osman veel mij zeer positief op. Heeft overzicht en is een spelverdeler. Als hij zo door gaat, staat een basisplek voor hem altijd j het vooruitzicht. Montiero stond op 10. Dat was geen succes. Hij kwam letterlijk niet in het spel voor. Van der water viel ook positief op. Dit met zijn snelheid en passeeracties. Vermeij viel in negatieve zin op. Speelde ongelukkig m Leemhuis en Niemeijer vielen niet optimaal. Ik denk al met al dat de vaanwinsten een goede indruk hebben achtergelaten. Tactisch staat het allemaal nog niet zoals het moet. Wormuth liet dit ook wel langs de lijn blijken. Dit door telkens te coachen. Dus werk aan de winkel.

    6
    3
  • Buks 08-07-2018, 18:55

    Even over de keeper

    Eerste helft gespeeld, heeft niet echt hoeven duiken in het goal
    Hij moest een keer buiten de 16 uitkomen, en maaide de tegenstander neer, normaal rood

    Ik vond zijn tappen van de grond matig, vaak naar de tegenstander

    Verder geen indruk van gekregen

    1
    1
  • Jason 08-07-2018, 18:54

    Sinds de voorbereiding van 2011 hebben we het volgende resultaat gehaald tegen duitse tegenstanders:
    1 gewonnen (SF Lotte in 2016)
    1 gelijk (Bochum)
    9 verloren (HSV, Borussia Monchengladbach, MSV Duisburg, Eintracht Braunschweig, Preussen Munster, Viktoria Koln & Karlsruher SC)

    1
    1
  • Black@white 08-07-2018, 18:48

    Laat het ff zijn tijd.
    We worden elk jaar zo een beetje afgetroeft door de duitse tegenstanders maar het is maar een oefenwedstrijd.
    De jongens zijn net weer een week aan het trainen met elkaar dus laat ze ff weer wennen aan de conditieopbouw/nieuwe spelers/ nieuwe trainer.
    Als ze bij competitiebegin er maar staan 😁

  • Hans 08-07-2018, 18:16

    @scout, Buks…hoe kwam Blaswich over,heb behoorlijke verwachtingen van deze doelman…iig hielt ie zn doel schoon.

  • Robbert 08-07-2018, 18:15

    De reactie van de heren die er geweest zijn is duidelijk, fysiek moet er nog veel gebeuren, maar dat we zijn nog maar een week in training, dus geen man over boord. Ik hoop dat onze Duitse trainer hier flink an gaat werken, maar het initiatief moet vooral van de speler zelf komen. Veel in jezelf investeren om beter maar vooral fysiek en conditioneel sterker te worden, zodat het geen moeite kost de tegenstander een hele wedstrijd af te kunnen jagen. Twee keer per dag trainen is goed. Maar tussen de trainingsuren in de sportschool zitten zou geen verkeerde invulling zijn. We moeten straks kerels op het veld hebben, geen slapjanussen die al na 45 minuten heel moe zijn.

  • Scout 08-07-2018, 17:58

    Beste oefenwedstrijd in jaren.
    De Duitsers vraten onze spelers op. Wat waren die gasten fanatiek en fit. En wat ben ik blij dag onze jongens zien wat je er voor moet doen om prof te zijn. Na de wedstrijd ging Meppen nog even door met een fysieke training echt, wat zijn wij Hollanders slapjanussen. Goed dat we een Duitse trainer hebben. Een paar spelers waren oké: Jakubiak, Rossman, Propper, Kuwas en vd Water. Ook die stagiaire was prima. De rest was maar matig.
    Slecht waren: Duarte, Petersen, Vermeij, Monteiro (vwb basis spelers)

    5
    4
  • Buks 08-07-2018, 17:56

    Net de wedstrijd bezocht.
    Heracles werd fysiek, conditioneel afgetroefd. Dit elftal is drie weken in training. Wij 1 week.

    Waar Heracles vooral moeite mee had was de constant pressie vsn de Duitsers op de bal. Van de eerste tot de laatste sec. druk van de Duitsers.

    Hopelijk lukt ons dit straks ook.
    Zonder kuwas weinig gevaar, alleen Vd water deed het voorin ook prima.

    Midden was alleen Jakubiak goed. De rest matig

    Achterin propper, Rosmann en die nieuwe stage loper vielen positief op.

    2
    1
  • Arthur 08-07-2018, 17:33

    @Josdell: De enige reden waarom er niet veel aan de hand is, is omdat ik denk dat andere Nederlandse clubs het óók zouden afleggen. Als dit een incident was dan zouden we er ook minder ‘lacherig’ over doen, maar dit is gewoon structureel tegen Duitse clubs. En ik ben met je eens: Het zegt verder niet veel…en het zou zo maar kunnen dat Heracles wèl zou kunnen winnen als er iets op het spel zou staan, maar oefenpotjes tegen Duitsers: Drama!😄

  • Josdell 08-07-2018, 17:24

    Ach, boeiend, het is maar een oefenduel, tegen een tegenstander die ook al veel langer met de voorbereiding bezig is en daarmee fysiek waarschijnlijk een stuk verder.

    Zoveel waarde moet je hier ook niet aan hechten.

    11
    1
  • Arthur 08-07-2018, 17:10

    Maar goed dat we in de Nederlandse competitie spelen….Of het nou Arouca of een Duitse 3. Liga club is: Internationaal zijn we het lachertje van Europa geworden… MJF zei dat we gaan werken aan een topsport-klimaat; dat lijkt me geen overbodige luxe. De laatste keer dat we van een Duitse club gewonnen hebben kan ik mij niet herinneren! Als ze straks maar niet 4 uur gaan gamen tussen de trainingen…😄

    5
    7
  • Arthur 08-07-2018, 16:54

    De volgende keer mooi blind al m’n spaargeld op een overwinning van die Duutsers👍🏻😂

  • Robbert 08-07-2018, 16:45

    Altijd lekker oefenen tegen Duitsers 2-0 voor Meppen 😬😉

    4
    4
  • Geert 08-07-2018, 16:34

    Harry, Kada was gisteren waterdrager. Letterlijk… 😂

    2
    1
  • Kris 08-07-2018, 16:18

    @Arthur. Wereldvoetballer die Kangaskolka!!!😉

    2
    2
  • Harry 08-07-2018, 16:07

    Is Kada nog in beeld?

  • Arthur 08-07-2018, 16:06

    Ruststand tegen SV Meppen: 0-0….In de tweede helft start onder andere Sama….Dat lijkt me toch iets meer dan alleen conditie op peil houden…

  • Arthur 08-07-2018, 15:44

    @Josdell: Er mag alleen wel af en toe geapplaudiseerd worden bij een doelpunt of goede actie…. Ik had het idee dat het gros meer met oude bekenden in het zonnetje zaken te genieten dan dat er mensen ook daadwerkelijk het voetbal volgden😁 Maar het was gezellig en goed georganiseerd👍🏼 Ik blijf het toch ook mooi vinden om onze oude tribune weer te zien….Ik miste alleen die oude, aftandse frituurkar en pisbakken…

  • Josdell 08-07-2018, 15:06

    Ik was gisteren voor het eerst bij het Almeloos Feestje en ik vond het zeer geslaagd. Lekker weer, prima sfeer en die houten tribune is toch wel echt zo ontzettend prachtig. Daar mogen we als club nog heel erg trots op zijn.

    Wedstrijd hecht ik voor de rest niet zoveel waarde aan. 7-1 gewonnen prima. Wel respect voor die nummer 11 van de Almelose selectie. Was een prima speler en een panenka is altijd leuk.

    7
    1
  • Arthur 08-07-2018, 14:50

    Ik heb toch altijd gelijk, Kris…..?😂😉

    1
    2
  • Kris 08-07-2018, 14:23

    @ Arthur. Ik meen
    ergens gelezen te hebben dat Fledderus ook vertelde dat ze wat meer diepte in het aanvalsspel wilden zien. Vandaar onze nieuwe, schijnbaar bewegelijke, Spaanse vriend en ook Konings. Van der Water heeft dat blijkbaar ook, als ik jou moet geloven (en dat doe ik dan maar). Dat is ook een mancootje van Kuwas, vind ik. Hij vraagt veel in de voet, terwijl hij wel veel snelheid heeft. Darri doet dit ook, evenals Peterson. Die laatste vind ik wel altijd ‘bezig’ en heeft ook meer scorend vermogen, waardoor ik wel begrijp dat hij vorig jaar de voorkeur kreeg boven Darri.

    3
    2
  • Maik 08-07-2018, 13:58

    Die trainer van de Almelose selectie.. wat een brulaap is dat zeg!

    4
    1
  • Arthur 08-07-2018, 13:43

    Doel van een voorbereiding is denk ik: (a) Fit worden, (b) een team smeden, (c) alle spelers een open, eerlijke kans geven zich te bewijzen en (d) vertrouwen te krijgen, (e) nog een speler aantrekken als je op een bepaalde positie ècht door het ijs zakt…

    Voor het vierde punt (vertrouwen) lijkt het mij wel goed dat er gescoord en gewonnen wordt, maar voor het grootste deel ben ik met je eens dat je niet veel kunt hangen aan de resultaten (al denk ik dat de sfeer leuker is als je wint….net zoals mijn weekend soms vergald wordt door een zure nederlaag😄).

  • Stadioncheck 08-07-2018, 13:32

    Goede voorbereiding ,of slechte voorbereiding.
    Spanje had een goede voorbereiding, Brazilie een goede voorbereiding ze zitten weer gewoon thuis bij voor de buis.

    Moraal van het verhaal wat is het waard?

    Het gaat erom dat je straks bij de start van de competitie scherp en fit bent.

    Alles moet nog blijken wat er mogelijk is, over een weekje 5-6 weten we het.

    Wanneer het om de punten gaat!

  • Arthur 08-07-2018, 12:17

    Osman had trouwens nog wel een mooie actie die op de paal belandde (buitenkant rechts richting verre hoek gekruld).

    Ik vond de eerste helft vrij statisch waarin de spelers combinerend door de defensie wilden komen; in de tweede helft werd er veel meer geprobeerd om spelers de diepte in te sturen (in de loop aanspelen) en dit werkte in mijn beleving aanzienlijk beter. Vooral Konings en van der Water waren continu in beweging (daar waar Kuwas zich veel meer de bal laat aanspelen en van daar uit pas een actie gaat opzetten).

  • Frans up 08-07-2018, 10:53

    Als Heracles aan geeft dat hij ziek is, dan zal het wel zo zijn. Uitslag zegt niet zoveel, als we er in de competitie maar staan.

  • Rono 08-07-2018, 08:30

    Op tubantia.nl staat dat Darri ziek is.

  • Stulanowski 07-07-2018, 23:58

    “ik denk” op basis waarvan? Dit soort geruchten moet je zelf helemaal niet de wereld in willen helpen. Kom met iets concreets of niet aub.

    14
  • @martijn 07-07-2018, 23:40

    Wat is er mis met Darri dan?

  • Martijn 07-07-2018, 23:33

    Ik denk dat Darri weer gediciplineerd geschorst is, het is nu echt over en uit met die jongen!

    1
    20
  • Arthur 07-07-2018, 22:46

    @Larzhy: Ik hoorde dat ze sterkere spelers hadden toegevoegd ten opzichte van vorig jaar (toen was ik er zelf niet bij). De Almelosche selectie heeft één kans gehad en de eerste helft was het bloedheet. Ik vond de eerste helft redelijk en de tweede helft erg goed. Met name Konings kunnen we nog veel plezier aan beleven, maar ook Erkilinc vond ik opvallend aanwezig. Aan Duarte zie je ook wel dat hij op het middenveld veel beter tot z’n recht komt. Geweldige vrije trap van v/d Buijs. Voor m’n gevoel zitten de ‘wisselspelers’ heel dicht op de basiself. Van Nieff neemt veel betere corners dan Kuwas.

    8
    2
  • Larzhy 07-07-2018, 22:13

    Wat is de impressie? Ik vind 7-1 toch ietsjes aan de magere kant…

    2
    13
  • Hans 07-07-2018, 21:20

    Benieuwd hoe vanaf volgende week Dalmau gaat funcioneren…bewegelijke spits,hoop eigenlijk op een Everton scenario.

    10
  • Geert 07-07-2018, 20:57

    Mij viel vooral op dat in de rust Rossmann, van Nieff en Vermeij nog een tijdje stonden te praten. Wormuth stond hierbij, maar zei niet veel. Hij laat de spelers volgens mij veel zelf zeggen hoe ze het willen en bouwt hier een taktiek op, vind ik wel mooi.

    14
    3