Heracles verliest oefenduel tegen SV Meppen
Reageer 23 Reacties

Heracles verliest oefenduel tegen SV Meppen

09-07-2018, 06:26

FC Mepen heeft Heracles verslagen in een oefenduel. In de tweede wedstrijd van dit seizoen wonnen de Duitsers met 2-0.

Wout Droste wist in de eerste helft een bal van de lijn te houden, terwijl Kuwas dichtbij de openingstreffer was. Zodoende werd er gerust met een 0-0 stand.

In de tweede helft weer een ander elftal, waarin trainer Frank Wormuth zijn complete elftal verving. Vincent Vermeij kwam erin voor Joey Konings en wist gelijk te scoren. Helaas werd zijn treffer afgekeurd. Daarna wist SV Meppen te scoren. Luka Tankolic en Thorben Deters zorgen voor een 2-0 eindstand.

Heracles Almelo eerste helft: Janis Blaswich, Wout Droste, Maximilian Rossmann, Robin Pröpper, Bart van Hintum, Reuven Niemeijer, Yoëll van Nieff, Sebastian Jakubiak, Brandley Kuwas, Joey Konings, Kristoffer Peterson.

Tweede helft: Michael Brouwer, Tim Breukers, Stephen Sama, Dario van den Buijs, Tim van de Berg, Mohammed Osman, Jamiro Monteiro, Lerin Duarte, Silvester van der Water, Vincent Vermeij, Zeki Erkilinc.

23 reacties Sorteren

  • Robbert 10-07-2018, 13:41

    Ik hoop het Arthur dat het met Hardeveld weer helemaal goed komt. Ik heb zo mijn twijfel, want dit is voor hem al weer de 2e zware blessure die hij in korte termijn heeft gehad.




    2



    0
  • Arthur 10-07-2018, 13:23

    @Robbert: Hardeveld is ook lang uit de roulatie, maar die gaat gewoon terug komen…




    0



    2
  • Robbert 10-07-2018, 12:37

    Wat moeten we met een speler die een jaar lang in de lappenmand heeft gezeten en het nog moet laten zien?

    Of is er alleen leedvermaak omdat hij voor ons heeft gekozen dan voor de club die letterlijk en figuurlijk Rood staat!

    We moeten zo langzamerhand daar ver boven staan wat daar gebeurd. Ze doen maar, als ze maar niet komen bedelen bij onze gemeente! Er gaan daar stemmen op dat meer Twentse gemeenten wat voor deze club moeten doen, omdat Fc Twente van heeel Twente is 😂😂😂




    4



    3
  • Arthur 10-07-2018, 12:32

    Frans Up, Hoogma was ook een talent, maar stond er gewoon op z’n 18e. Ik zou het jammer vinden als ze Jelle van Benthem halen, maar hem vervolgens geen speeltijd kunnen geven. Ik denk eerder dat ze bewust voor een iets goedkopere speler kiezen, zodat er meer budget over blijft voor een concurrerende middenvelder. Op zich lijkt mij Sama ook een versterking, maar op die positie heb je op een gegeven moment genoeg alternatieven.




    4



    0
  • Frans up 10-07-2018, 12:17

    Arthur, ik hoop het niet. Die van Benthem maakt gewoon, een goede keuze en zal wel niet de duurste zijn. Mooi talent er bij.




    5



    1
  • Arthur 10-07-2018, 11:19

    Als ze Jelle van Benthem halen, dan zullen ze wel niet in zee gaan met Sama lijkt mij… (aangezien MJF aangaf idealiter nog een linksback, centrale verdediger en middenvelder aan te willen trekken indien het budget dit toe zou laten).




    4



    0
  • beewee72 10-07-2018, 10:02

  • Arthur 09-07-2018, 23:30

    @Pielle: Als we alle spelers zouden veroordelen op een persoonlijke fout, dan houden we geen speler over😉 Te Wierik is een degelijke verdediger. Hij heeft het prima voor Heracles gedaan. Ik denk alleen dat Heracles ook zijn ‘eind niveau’ is, daar waar ik Pröpper en v/d Buijs wel een stap zie maken. Voor mij is dat niets negatiefs; ik zie te Wierik gewoon niet bij een club als Feyenoord belanden en iemand als Pröpper misschien wel.




    16



    4
  • Pielle 09-07-2018, 23:08

    Wie had in de kampioenswedstrijd van Feyenoord in het eerste min van de wedstrijd cadeautje gegeven aan Kuijt? Te Wierik met zijn mooie uitglij partij!! Mag en mocht totaal niet in een o zo belangrijke wedstrijd waar wij nog vol gingen voor de play offs. Bestuur is slim genoeg om hemuit de hand te doen en niet weer terug te halen, zijn tijd bij ons is voorbij! Genoeg goeie Duitse verdedigers in de 2d bubdesliga of serie b italie




    12



    9
  • Black&white 09-07-2018, 22:51

    Vermoedelijk weet mikie zelf nergens van wat fc rente betreft?
    En mocht ie er wel vanaf weten dan zij het zo 😀.
    Ik heb ook idd gelezen dat die club 30 km verderop vooralsnog bijna rond is financieel.
    Lekker laten doen want aan een dood paard valt niet te trekken 😁




    8



    0
  • Henk 09-07-2018, 21:20

    Pittige training vanmiddag gezien. Met nane de verdediging id aangeoakt. Mooi om te zien. De spaanse spits was er ook…..nice. ik verwacht het e.e.a. vannkomend seizoen.




    14



    1
  • Jordy 09-07-2018, 21:01

    Ik zie mike te wierik graag terug komen, altijd een degelijke verdediger geweest.




    16



    12
  • Robin E 09-07-2018, 19:25

    Laatste jaar van te Wierik hier… was echt niet best jongens
    Propper bevalt me veel beter op die plek




    21



    9
  • Arthur 09-07-2018, 18:06

    @Tim: Laat ik het dan iets positiever stellen; persoonlijk denk ik niet dat te Wierik beter is dan de spelers die we nu hebben. Ik realiseer mij dat ik ‘fan’ ben van v/d Buijs, zonder dat hij dat bij Heracles echt heeft kunnen tonen. Rossmann moet uiteraard ook nog blijken. Ik vond te Wierik zelf een ‘degelijke’ speler; altijd een ‘7’, nooit een 5 of een 9. Er zijn 3 spelers van wie ik dit jaar veel verwacht: v/d Buijs, Osman en Vermeij (hoewel Konings mij ook erg positief opviel). Ik baseer mij bij Sama op het feit dat hij bij Liverpool, Dortmund, Stuttgart en alle Duitse jeugdelftallen gespeeld heeft.

    Er zit bij v/d Buijs iets in zijn traptechniek en de rust die hij uitstraalt dat mij erg bevalt.




    17



    6
  • Tim 09-07-2018, 17:33

    @Arthur, uiteraard mag jij je mening hebben. Persoonlijk snap ik deze niet goed! Je geeft aan dat we betere spelers in huis hebben dan Mike? Propper acht ik gelijkwaardig, v/d Buijs heeft mij echt nog niet overtuigd het afgelopen jaar, Rossmann heeft “al” 90 min gespeeld in oefenpotjes en Sama, dat is lachwekkend dat je die noemt.. 45 min gespeeld.

    Volgens mij ben je even vergeten van te Wierik allemaal betekend heeft voor ons, zag er misschien niet allemaal even “messi-aans” uit, maar man wat zou ik hem graag terug hebben.




    13



    14
  • Hans 09-07-2018, 17:04

    @Gerard,over welke club gaat dit met die 21 miljoen ?
    Ben zelf namelijk helemaal niet zo bezig met het amateurvoetbal.




    18



    1
  • Peter 09-07-2018, 16:59

    Tarik Kada nog gewoon onder contract dus 😣😣




    1



    1
  • Gerard 09-07-2018, 16:18

    Volgens dhr. Schipper (sponsor) gaat het om totaal 21 miljoen euro, vorige week te horen bij RTV Oost.
    21 miljoen steken in een Jupiler League club? Jongens, waar praten we over….




    11



    8
  • Arthur 09-07-2018, 15:11

    Met alle respect voor te Wierik: Hij is een echte Heraclied, maar ik denk dat we met Pröpper, v/d Buijs, Rossmann en Sama (?) betere spelers in huis hebben. Ik vond het toen al een verbazingwekkende transfer van Groningen in alle eerlijkheid. Verdedigend een prima speler, maar qua opbouw (of scorend vermogen bij corners) heb je meer aan onze huidige spelers volgens mij…




    19



    10
  • Martijn23 09-07-2018, 13:40

    Ik neem aan dat dit verhaal van Mike te Wierik naar Fc Twente een late 1 april grap is? Die gaat toch nog 1 jaartje bij Groningen voetballen en komt dan lekker terug?


    Geruchten over meer sponsorgeld en spelers FC Twente
    Geplaatst op 9 juli 2018 door Johan Van Nassau · Geen reacties
    ENSCHEDE – Hoewel er vanuit de club geen bevestiging komt dat er beweging zit in de lopende zaken, worden de geruchten steeds sterker dat er deze week het nodige nieuws te verwachten zal zijn over extra geld en nieuwe spelers.

    Doordat de zaak rond de garantstelling van gemeente Enschede maar niet rond komt, heeft een aantal vermogende sponsoren zich bereid verklaard het financiële gat van zeven miljoen te dichten. Daarmee zou in elk geval de eerste financiële nood opgelost zijn en de club verder kunnen.

    Nieuwe spelers
    Het lijstje spelers dat aan FC Twente gelinkt wordt groeit. Verwachting is dan ook dat er deze week nieuws zal komen over de komst van een ruim aantal nieuwe spelers. Belangrijkste namen voor een overstap naar Enschede zijn Mike te Wierik en Rens van Eijden. Ook de komst van Xandro Schenk lijkt aanstaande. Daarnaast wordt uit Spanje een speler gehuurd, het zou gaan om een aanvaller van Sevilla.

    Nu de club op trainingskamp gaat wil trainer Marino Pusic graag aan de slag met de nieuwe spelers, waardoor er vaart lijkt te komen in het samenstellen van de nieuwe selectie.




    3



    18
  • Wat boeit dit 09-07-2018, 12:52

    Zon keertje verliezen vinden twente fans mooi maar hun winnen lastig van 4e klassers




    11



    4
  • Stadioncheck 09-07-2018, 08:24

    In elk geval prima tegenstand gehad, weet je waar je de komende weken aan moet verbeteren.
    Maar een weekje bezig nieuwe gezichten dus even wennen.

    Veel wedstrijden met goede tegenstanders, dus weerstand.

    Over ongeveer 6 weken moeten we er weer ready voor zijn ,dan tellen de punten.




    24



    3
  • TG 09-07-2018, 07:50

    Sama liet een goede indruk achter, stevige lange verdediger die niet bang is de bal te vragen. Ook strooide hij met een paar prima lange ballen. Vastleggen!




    25



    0