Tweede ronde TOTO KNVB Beker. Heracles tegen Vitesse
Reageer 50 Reacties

Tweede ronde TOTO KNVB Beker. Heracles tegen Vitesse

zondag 28 oktober 2018, 21:13

Heracles speelt woensdag in de tweede ronde van de TOTO KNVB Beker tegen Vitesse. De Heraclieden hebben wat recht te zetten tegen de Arnhemmers. Vitesse won een paar weken geleden nog ruim met 4-0 van Heracles.

De wedstrijd begint om 18:30.

50 reacties Sorteren

  • Vak d 02-11-2018, 13:42

    Ice heeft helemaal gelijk.
    De sfeer is niet opperbest dit seizoen.
    Waar andere jaren het team hartstochtelijk werd aangemoedigd, is het dit jaar vaker stil op de tribunes. Het lijkt wel of de prestaties op het veld omgekeerd evenredig zijn met de sfeer vanaf de tribunes.
    Kom op mensen er moet meer en vooral harder gezongen worden zodat de tegenstander op het veld ECHT geïntimideerd wórdt. (En zeker niet de eigen jongens uitfluiten)
    Kom op
    Wij zijn Heracles

    5
    2
  • Derrick 31-10-2018, 23:40

    @ HAFC1903

    Nee, Wormuth is inderdaad niet achterlijk, hij weet dat een paar plekken lager dan de huidige plek 4 ook dik in orde is.

    4
    2
  • HAFC1903 31-10-2018, 23:04

    Mensen, ik vond het ook niet allemaal goede wissels maar dat gezeur meteen kom op he.
    Kijk even naar de uitslag van Emmen, thuis tegen een 3e divisionist, die supporters hebben pas reden tot klagen.
    Iedereen hier denkt dat ze het beter weten dan de trainer maar zelf komen ze bij FC Bal op het dak 12 nog niet eens aan de bak als trainer, Meneer Wormuth is echt niet achterlijk en nu heeft hij alle tijd om die 4e plek veilig te stellen dit seizoen.

    10
    5
  • ice 31-10-2018, 22:45

    Het team was niet best maar de sfeer ook niet. Op de laatste 10 minuten na leek het wel of we in een aula zaten.
    Jammer!

    21
    1
  • Ruuk 31-10-2018, 22:45

    Ben persoonlijk best fan van Brandley Kuwas, maar hij onderscheidt zich niet (meer) ten opzichte van de rest van het team. Prima dat hij hogerop wil, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat dit zijn plafond weleens zou kunnen zijn. Ik hoop dat hij binnenkort weer laat zien hoe goed hij écht kan voetballen.

    8
    1
  • Scout knvb 31-10-2018, 22:28

    Onze trainer zet de spelers niet op de positie waar ze het meeste redement hebben. Heel jammer vandaag. Vitesse speelde niet best maar wij waren gewoon minder door de opstelling van de trainer. Duarte altijd op het middenveld en kuwas op rechtsbuiten. Dalmau in de spits en we hadden vandaag gewooon gewonnen. Ook al deed vandaag Jesper Drost het goed in de eerste helft, je zag af en toe de Jesper van Zwolle. Ga met een groot ? Aanstaande zaterdagavond weer meer mee Nac Breda maar ben benieuwd weer naar de opstelling. Steld hij het beste team op of niet?

    9
    1
  • Mark 31-10-2018, 22:28

    Hoezo zeursupporters? Als het goed gaat krijgt de trainer ook de credits, maar zijn wisselbeleid van de laatste weken draagt bij aan het verdwijnen van automatismen. Duarte terug op middenveld en Kuwas gewoon op rechts.

    14
  • azijnfles 31-10-2018, 22:14

    wat hebben we een zeursupporters!!

    4
    8
  • Scout 31-10-2018, 21:45

    Klopt niets vd opstelling. Al vaker gezegd. Kuwas ad zijkant, Duarte op het middenveld en Osman aanvallende middenvelder. Zoals tegen AZ. Kuwas loopt nu naast de spits en alle is weg. Conditioneel is het zwakjes. We worden de laatste tijd op fitheid weggespeeld.

    19
  • Freddy 31-10-2018, 21:42

    Knaaken!!!
    Trainer heeft ook nog veel te leren

  • Wim 31-10-2018, 21:26

    Goeie analyse van Perez en Kwakman. Ze nemen Wormuth zijn gelul over die vermoeiheid ook niet serieus. Oh wat zwaar 2 wedstrijden in de week. Ze zijn blij voor ons dat wij eruit liggen en nu mooi lekker 1 potje in de week moeten spelen. Kunnen ze daar goed van bijkomen.

    18
    2
  • DDB 31-10-2018, 21:21

    En heerlijk dat die arrogantie van Frank en de fans die het met hem eens waren is afgestraft. Daar gaat de kans op de enige prijs weer. Kansloos tegen een B team van Vitesse. Volgend jaar maar niet meer meedoen aan de beker.

    11
    8
  • Stef 31-10-2018, 21:20

    Eerste helft ging nog met kansen voor kuwas en Petterson. 2e helft was drama.
    Vol op de competitie en proberen het niveau van een maand geleden weer terug te vinden

    13
  • Evert 31-10-2018, 21:18

    Dikke onvoldoende. Geen inzet geen passie. Kun je wel 4e staan maar dit zegt meer over de tegenstanders dan over deze prutsers.

    16
    2
  • Chris 31-10-2018, 21:17

    Nu toch wel duidelijk dat Duarte centraal moet en Kuwas op zijkant!

    19
    2
  • DDB 31-10-2018, 21:14

    Het lijkt echt nergens op. Dikverdiend uitgeschakeld. Wonder dat het geen 0-5 is geworden.

    18
  • Chris 31-10-2018, 21:06

    Droste wil ook niet structureel in de basis komen lijkt het.

    18
  • Kobus 31-10-2018, 20:44

    Wat een ruksfeer weer, fietstas komt constant overal bovenuit.
    Mag je niet zeggen, 100 duimpjes omlaag maar wel de waarheid

    22
    2
  • Henk de biertank 31-10-2018, 20:17

    Wat hebben wij toch een kut keeper!

    4
    21
  • Jon de aardappel 31-10-2018, 20:14

    Wim smoel dicht

    4
    4
  • Harry 31-10-2018, 20:08

    Top keeper

    6
    3
  • Wim 31-10-2018, 19:36

    Dit wordt niks. Klopt nu al niets van de organisatie. Vitesse kan er zo simpel doorlopen. En dan Vermij in de spits.

    9
    8
  • Sjon 31-10-2018, 19:25

    Waarom Speelt brouwer

    4
    2
  • Robbert 31-10-2018, 19:24

    Het gelijk van de trainer wordt straks om 20:15 uur duidelijk, of na de verlenging.😉 ook al liggen we er uit, de eerste 11 die beginnen moeten het kunnen fixen tegen een gehavend Vitesse!

    5
    4
  • J.H 31-10-2018, 18:33

    Prima opstelling, geen 2e elftal, maar wel een paar slimme wissels.
    Zoals vam Hintum en Czyborra.
    Ben benieuwd, tot zo!

    7
    7
  • ben 31-10-2018, 16:42

    Respect voor de heer Wormuth is hier op zijn plaats. Hij heeft Heracles tov Stegeman veel gedurfder, lees aanvallender laten spelen. Dit resulteert in een groot aantal doelpunten en een grotendeels aantrekkelijk schouwspel, bij thuiswedstrijden en uit bij Ajax en Heerenveen! Laten we blij zijn dat we een topper van coach in huis hebben gehaald met een zeer goede kijk op voetbal en een know how opgebouwd uit het recente verleden. Heracles knal er op vanavond, de beker is de kortste weg naar triompf, en meer wedstrijden voor de 18 spelers!

    19
    6
  • Geert 31-10-2018, 15:01

    Hans, Wormuth rouleert heel anders dan van Bommel. Wormuth zegt dat hij 16 tot 18 spelers heeft en daarmee legt hij andere accenten. Heeft hij ook goed, want als je 18 spelers op elkaar ingespeeld laat worden, ben je kwalitatief zeer breed. Dus even temperen graag, je hebt het over de nr. 4 van Nederland… 😀

    23
    3
  • heraclassic1961 31-10-2018, 14:56

    WIJ zijn de baas in eigen huis.
    Laten we als publiek voor 110% achter de mannen staan! DUS LAAT JE HOREN!!

    18
    1
  • Hans 31-10-2018, 11:26

    Nou heer Wormuth, heb je nu gezien wat er kan gebeuren met een B elftal en onnozel rouleren? Zelfs PSV B gaat er roemloos af in eigen huis tegen een middenmoter uit de KK divisie. Nogmaals, kappen met dat rouleren en de beste 11 opstellen. Oh en die mensen die het over de Bundesliga hadden. bayern speelde gewoon met een half A team tegen een 4e klasser! Dus waar hij dat rouleren van heeft. Joost mag het weten, maar in Duitsland is dat helemaal niet gebruikelijk, omdat het de enige prijs is die je als club kan winnen voor 9/10 clubs.

    10
    19
  • BonaFide 31-10-2018, 08:50

    Vitesse heeft veel personele problemen op de CV-positie. Thelander, Kruiswijk en V/d Werff zijn allen geblesseerd. Verder missen ze Büttner, Matavz en Beerens.

    De vorige keer was de overwinning van Vitesse verdiend, hopelijk laten we in het Polman Stadion zien dat we thuis ons mannetje staan. In (een) eventuele volgende ronde(s) loot ik liever kleinere ploegen. Met veel geluk sta je dan in de finale tegen een team als PEC, waarbij de winnaar niet op voorhand vaststaat.

    13
    2
  • lotingkijker 30-10-2018, 22:47

    doe maar fct uit of thuis!!

    23
    4
  • Arthur 30-10-2018, 22:46

    In ieder geval kunnen we PSV niet wéér in de final treffen…😜 Als je gunstig loot….

    16
    2
  • Robbert 30-10-2018, 22:08

    Zo een vervelende eventuele tegenstander 😀😉 PSV ligt er uit! De arrogantie, door met een B team te spelen, wordt door RKC kundig afgestraft. Nu moeten we uiteraard wel zelf zorgen dat we een ronde verder komen. RKC thuis of uit ?

    18
    1
  • azijnpissers 30-10-2018, 21:18

    theo waarom hier je gal spuwen ipv een gesprek met deze sfeergroep aangaan?

    11
    3
  • RemcoM 30-10-2018, 21:17

    Wat een geouwehoer zeg , bij uitwedstrijden heb je die vlaggen altijd.
    Als je er last van hebt , ga je wat hoger staan.
    En die “kleuters” die vooraan staan zorgen altijd voor sfeer in het uitvak , en zingen veel voor onze trots uit Almelo.

    18
    5
  • Theo 30-10-2018, 21:04

    Zolang die akelige vlagger meegaat ga ik nietmeer mee naar uitwedstrijden met mij nog meerdere stelletje kleuters daarvooraan als dat suporters zijn?????????gun andere ook een uitzicht

    22
    8
  • neefjevanbroertjevanschoonzus 30-10-2018, 18:37

    @HAFC

    Aanwezig bij stadion: 14:30, vertrek: 14:45 volgens de site.

    Link: https://www.heracles.nl/nieuws/nieuwsbericht/12638/kaartverkoopinformatie-nac-breda-heracles-almelo

    6
    1
  • lucenskedee 30-10-2018, 17:33

    Doelman Brouwer in de goal , Heracles – Vitesse onder leiding van arbiter Siemen Mulder…………

    5
    2
  • hafc 30-10-2018, 15:03

    Hallo mede heraclieden,

    Heeft iemand enig idee hoelaat de bussen zaterdag zullen vetrekken!?

    Gr,

    5
    1
  • Lucenskedee 30-10-2018, 14:08

    Geen VAR morgenavond dus d’r opklap’n en opvreet’n die bende uut Arnhem 😎

    21
  • tg 30-10-2018, 13:36

    Zo lang die gek met die vlag mijn voetbalzicht blijft bederven neem ik wel in de thuisvakken plaats!, Sfeer/gezang/gescheld mag er zijn! maar de meerwaarde van die vlag is me niet duidelijk

    31
    18
  • POH 30-10-2018, 11:58

    @droepies kleuter, wat is er mis met een oproep om kaarten te halen ? Wij staan 4e van Nederland en een redelijk vol uitvak is wat Heracles verdiend. Als je niet kan, dan kan je niet. Voor de rest, koop je kaarten en we nemen de punten mee naar Almelo!!!

    24
    3
  • 1312 30-10-2018, 11:52

    @droepies.. zit gemiddeld 10.000 man bij ons int stadion… je wil toch niet zeggen dat er dan 9800 mensen niet kunnen om die redenen die jij zegt… Uitsupporters aantallen moeten groeien bij ons!! Hoe meer mensen hoe meer vreugde in het uitvak!

    24
    5
  • droepies 30-10-2018, 10:56

    1312kleuter er wel eens aangedacht dat niet iedereen elke wedstrijd mee kan gaan hetzij door geld hetzij door werk of andere redenen

    8
    13
  • 1312 30-10-2018, 09:43

    MASSAAL NAAR BREDA!! KOM OP BOYS KOPEN DIE KAARTEN!! 150 kaarten ongeveer verkocht nu!!

    19
    6
  • Robbert 29-10-2018, 23:44

    We hebben nog wat recht te zetten na de grote nederlaag in Arnhem! Betere motivatie kan onze trainer de spelers niet meegeven. Moeten kunnen.

    16
    3
  • kaartjesspotter 29-10-2018, 19:39

    ruim 8.799 kaarten verkocht

    25
    1
  • Roy 29-10-2018, 16:51

    Vol erop, met de beker is het gewoon zo dat wanneer je juist piekt en wat gelukkig loot zit je zo in de halve finale. Vitesse zeker niet de eenvoudigste tegenstander die je kunt treffen en de wedstrijd van een paar weken geleden geeft weinig vertrouwen in die zin.

    Hoeveel kaarten zijn er verkocht?

    9
    3
  • DDB 29-10-2018, 15:09

    Vitesse thuis kun je prima hebben. Die lui presteren vreselijk dit seizoen. Net als tegen Willem 2 maar een goeie wedstrijd, maar dat was toevallig tegen ons. Duarte en Osman opstellen en met de beste 11 gaan wij een ronde verder.

    27
    3
  • J.H 28-10-2018, 21:31

    Laten we hopen op revanche.
    Zou toch fijn zijn om even door te gaan in de beker, maar het zal best lastig worden. Ook al gaat vitesse in uitwedstrijden niet best.

    Voor iedereen die nog geen kaarten heeft gekocht, ze zijn er al voor 5 euro. Dus laten we hopen op een mooi gevuld stadion, ondanks het tijdstip.

    En zou ook leuk zijn als Makkelie de wedstrijd zou fluiten………😂

    29