Praat mee. NAC Breda vs. Heracles
Reageer 80 Reacties

Praat mee. NAC Breda vs. Heracles

woensdag 31 oktober 2018, 23:04

Heracles speelt zaterdagavond de uitwedstrijd tegen NAC Breda. De wedstrijd begint om 18:30 en staat onder leiding van scheidsrechter Makkelie.

80 reacties Sorteren

  • Black&white 03-11-2018, 23:50

    @jort: helemaal met je eens. Anderzijds zijn wij verwend geworden omdat we elk jaar weer groeien (financieel) en heb het gevoel dat nu fc rente in de kkd speelt? Fc rente nog steeds een grote achterban heeft? Het bij velen steekt dat er prestaties onnodig verspeeld worden (onnodig verloren wedstrijden) om zodoende het stadion bij ons te laten uitpuilen.
    De tijden zijn veranderd met vroeger en je mag uiteraard als supporter best je mening geven of het aldanniet goed was!!!zeker in de positie waar we tegenwoordig staan.

    Verder maak ik mij persoonlijk nog heel weinig zorgen.
    We zitten in een mindere periode maar dat komt wel weer.
    We zitten op een erg comfortabele 4e plek en deze punten hebben we toch echt al bij elkaar gespeeld.
    Wat ik wel zorgelijk vind is idd het verschil met uit of thuis wedstrijden.

    Ten slotte zou ik graag een oproep willen plaatsen?
    Wil je graag je club aanmoedigen in uit wedstrijden? Probeer het dan eens?
    De uitwedstrijden zijn doorgaans enorm gezellig en vol sfeer (op een gezonde manier).
    Mijn 2 dochters gaan sinds dit seizoen ook mee en vinden het geweldig👍👍👍.
    Doorgaans kost een buscombi 24 euro. Daar is inbegrepen ticket voor de wedstrijd en de bus heen en terug.
    Ga je met de auto? Dan kost een ticket slechts 9 euro pp.
    Tevens is het voor onze spelers ook erg fijn als de supporters massaal aanwezig zijn.
    Dat is een geweldige steun in de rug voor hun!!!

    15
    1
  • Alex 03-11-2018, 23:38

    Wormuth moet vanaf nu toch eens meer in de spiegel kijken. Een 442 opstelling tegen dit NAC kan echt niet. Ik wist vooraf dat de ploeg die de eerste goal zou scoren de wedstrijd zou winnen. Wormuth is té wisselvallig, hij zou beter moeten weten.

    13
    1
  • Frans up 03-11-2018, 23:23

    Moet Makkelie geen bril? Overtreding op Peterson was toch donkerrood. Maar ja die homo, is met zijn eigen wedstrijdje bezig. Neemt Kali mij in de mond of in de kont?

    13
    14
  • Jort 03-11-2018, 23:22

    Pijnlijk om te constateren dat het forum van en voor Heracles fans/supporters dit niveau heeft bereikt. Hoevaak hebben wij in de geschiedenis na 11 wedstrijden 4e in de eredivisie gestaan? Bespottelijke reacties hieronder natuurlijk. Ik vraag mij af wie zijn jullie en waar komen jullie vandaan? Kuwas vorig seizoen 6 goals en 15 assists en toch wordt er gefloten in het stadion? Er heerst een soort afgunst en het achteraf gelijk willen halen over de rug van spelers en trainer(s) bij Heracles op dit moment. Erg jammer je mist de onvoorwaardelijke liefde voor de club zoals in de jaren van de Gouden Gids Divisie. Het was elke week kut en slecht en toch stonden wij daar elke week weer op vrijdagavond. Waarom? Niet om te schreeuwen dat Sergio Hellings een kut verdediger was, niet om te typen dat Richard Roelofsen een houten kloot viool was en niet om de schreeuwen dat Theo Vonk een vuile schijtbak was wanneer hij 442 ipv 433 speelde. Het is de trots voor de stad en de club en de hele week de spanning of wij gaan winnen of verliezen van “bal op het dak 5”. Het gevoel hebben om ergens bij te horen zonder er deel van uit te maken. In goede tijden en slechte tijden. Het onvoorwaardelijke mis ik steeds meer, jammer! Het afbranden van individuen is mijns inziens daarom niet de oplossing. Uiteindelijk is het een teamsport en is het gehele team
    verantwoordelijk voor het resultaat. Wij zijn dit seizoen begonnen met 10 á 11 nieuwe spelers. Wij zijn voor de winterstop bijna veilig voor nog een seizoen eredivisie in Almelo! Eerst handhaven en dan voorzichtig verder kijken is toch een reële doelstelling? Wat de wedstrijd betreft: indien Kali rood had gehad hadden wij 65 min een man meer gehad. Tot de 1-1 was er weinig aan de hand. Helaas valt het balletje nu een keer aan de andere kant waar het balletje in voorgaande wedstrijden onze kant op viel. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.

    FORZA HERACLES ALMELO

    35
    11
  • RemcoM 03-11-2018, 23:01

    Het verschil bij Heracles tussen uit en thuis is belachelijk groot , en als je NAC al niet eens wint , tegen wie dan wel?
    4e plaats is goed te verdedigen maar als je dit al verliest dan zakken we onnodig weg op de ranglijst.
    TV gelden en klantenbinding worden nu weer minder…buitendat het verder groeien naar een vol Polman stadion gaat nog een flink Karwei worden zo.

    13
    2
  • Ramon 03-11-2018, 22:28

    Tis verdomme ongelofelijk hoe we in 2 jaar tijd bijna geen uit wedstrijd te winnen en ik weet wel we zijn geen Ajax maar we zijn vedomme toch wel beter dan fucking nac

    26
    6
  • Sjon 03-11-2018, 22:13

    Het ligt niet aan de spelers het ligt aan de trainer. De trainer laat de spelers elke week een andere opstelling spelen dat werkt niet speel gewoon 433

    22
    4
  • Pielle 03-11-2018, 22:03

    Thuiswedstrijden: Perfect, alles gewonnen! Niks te klagen en zelfs super goed resultaten tegen sterkere ploegen zoals AZ.

    Uitwedstrijden: Uit bij willem ll 5-0, uit bij Vitesse 4-0, Breda 2-1 en tussendoor win je even met 5 doelpunten bij Heerenveen, tegen Zwolle met gelukje een punt gepakt. Zorgwekkende cijfers op natuurgras/uitwedstrijden.

    Tegen Ajax weliswaar super goed resultaat gepakt, maar toen waren wij ook erg in vorm. Tegen Vitesse mag je uit verliezen maar komop tegen Willem ll en Breda moet je gewoon minimaal een punt pakken, je hoeft niet eens te winnen pak daar een punt neem die mee en pak de thuiswedstrijden gewoon 3 tegen ze!

    Thuiswedstrijden kunnen we van iedereen winnen in Nederland(denk ook mede dankzij onze mooie tempel en (kunstgras!). Uitwedstrijden denk ik zelfs als we nu in de KKD voetbalden dat we er heel wat hadden verloren.

    Ik zou toch als ik Wormuth was meer nadruk leggen op uitwedstrijden en op het natuurgras trainen. We hebben 3 internationals en nog gaan we er vaak hard onderuit.

    11
    5
  • Pollie 03-11-2018, 22:03

    Jammer, dat we beginnen met 442 tegen de nummer 17. Angst hazen voetbal. Geen druk naar voren. Verder valt het mij toch steeds op dat er grote gaten tussen de linies zijn. Of enkel de aanvallerss zetten druk met soms het middenveld erbij . Ook niet altijd. Verdediging sluit zelden aan. Dan kan er ook geen druk worden gezet. Los zand. Verder wordt er teveel gewisseld tussen spelers en waar en wie is de leider van dit team??

    Neemt niet weg dat we er nog goed voorstaan. Echter is het spel van de laatste tijd (3wedstrijden) niet meer zoals het moet zijn. Kortom wormuth begin met 433 in een vaste samenstelling en gewoon vol op de aanval waarbij iedereen druk zet.Het is nu los zand en mis strijdlust…

    22
    1
  • Nikos 03-11-2018, 21:55

    @Hero

    Zet je zwart witte brilletje eens af. Heracles staat 4e omdat de rest er ook geen kloten van kan. Buiten Ajax uit (was jij daar ook Hero?) om en AZ thuis heb ik nog geen goeie pot gezien. Ben je de nederlagen bij Willem II en Vitesse en afgelopen woensdag al vergeten? Daarbij had je thuis tegen Emmen en de Graafschap ook weinig te vertellen. Zeg gewoon waar het op staat en lul niet iedereen achterna! Het is gewoon kut en Wormuth hef het niet veur mekaar!

    13
    16
  • Marco 03-11-2018, 21:54

    1ste helft was niks. Ook de opstelling zonder dalmau was heel vreemd. Nac had rood moeten hebben maar de schieds en VAR waren blind. 2de helft was veel beter. Maar helaas de kansen niet bentut. Dus trainer niet weer een ander opstelling.

    13
    2
  • HAFC1903 03-11-2018, 21:52

    Mensen die vinden dat iedereen hier veel te veel zit te zeilen en dat we blij moeten zijn met 4e plek, als we gewoon in elke wedstrijd net als bijvoorbeeld NAC er gewoon strijd in leggen had je deze en nog 2/3 andere uitwedstrijden gewonnen dus het Is best terecht dat er wordt geklaagd als er wedstrijden als deze verloren worden!!!

    12
    3
  • Foppe 03-11-2018, 21:48

    Ik had het voorgevoel al. Maar we laten de kop niet hangen. Op naar Feyenoord en de drie punten in Almelo houden. Vechten tot je er bij neer valt, dat moet het motto zijn.

    12
    5
  • bert 03-11-2018, 21:45

    4 wedstrijden op rij niet om aan te zien. Wat doet die Wormuth met de spelers doorf de week?
    Het lijkt elke week minder te gaan. Ik realiseer me heus dat we geen Ajax zijn maar deze pot was niveau ‘Bal op het dak 5’.

    22
    2
  • Hero 03-11-2018, 21:44

    Het was toch te verwachten dat we eens wat minder zouden spelen. Enkele mensen onder ons denken echt dat het hier over barcelona gaat heb ik de indruk. Als ze volgende week winnen tegen feynoord zijn ze weer allemaal goed. Wat triestig dat jullie zo spelers afbreken op deze manier. Ik twijfel een beetje of jullie dan echte supporters zijn of hebben jullie gewoon niks beters te doen dan te lopen zeiken wanneer het een keertje minder gaat? Kom op man

    16
    20
  • Geert 03-11-2018, 21:42

    Deze nederlaag begint bij de trainer, volgens mij. Je laat het elftal starten zonder spits. Terwijl je weet dat je tegen de slechtste verdediging van de eredivisie speelt. Zet ze dan direct onder druk. En tevens geef je een verkeerd signaal aan de spelers, vind je het gek dat ze angstig zijn.

    En die goal mag er natuurlijk nooit in, van der Buijs ging dat duel veel te slap in!

    26
  • Thomas 03-11-2018, 21:37

    Het zorgwekkende is: dit is al de vierde echt bar slechte wedstrijd, dit seizoen. Kip-zonder-kop-slecht. Geen idee welk idee er schuil gaat achter de manier waarop we spelen. Dat is pas echt om je zorgen te maken.

    12
    5
  • Wart Zwit 03-11-2018, 21:36

    Je bent ondanks een onterechte nederlaag nog steeds de nummer 4 van Nederland, speelt bij echt wel leuk voetbal én nog hebben we allemaal wat te zeiken. Wat hebben we toch een ongelofeijk verwende en negatieve achterban. Als al die klagers nou eens hun bek open trekken als we thuis in ons prachtige stadion spelen, zouden we misschien een keer 90 min sfeer hebben. Nogmaals: onterecht verloren, nog altijd 4e en Feyenoord gaan we gewoon pakken. Kop op en kop d’r veur!

    21
    21
  • Nikos 03-11-2018, 21:35

    Blaswich, Vd buijs en Peterson aub niet meer opstellen, wat-een-niveau. Heracles ouderwets Heracles dwz hemeltergend slecht zonder enige lijn. Wormuth grijp in en stop met dat achterlijke commentaar en die rare keuzes!!

    11
    12
  • Kris 03-11-2018, 21:35

    Kan die Maaskant de volgende keer niet gewoon een NAC petje opzetten?!?!??!!
    Los daarvan; dom verloren en nu ben ik wel benieuwd naar volgende week. Peterson speelt vlak voor die 2-1 die counter vreselijk kut uit. Speelde sowieso weer matig. Heeft de trainer de ballen om hem te wisselen?? Daarnaast mag V.d. Buijs banken. Vorige week halfbakken verdedigt en nu weer. Ben hier echt ontzettend chagrijnig van. Ja, het heeft mee gezeten deze competitie, maar deze had je nog met tien man kunnen winnen….

    11
    6
  • Polliesr 03-11-2018, 21:34

    Wat een tactiek
    Wormuth maakt er een puinhoop van de laatste tijd
    Wil blijkbaar bewust lager komen te staan.
    Wie gaat er nu 4-4-2 spelen tegen de onderste.
    En die Blaswich mag zijn plakband wel van de lijn afhalen
    Er ontbreekt vastigheid in het team.
    Door al dat gerouleer wordr iedereen onrustig.We zijn toch geen City of Real Madrid.

    16
    2
  • Sjaak 03-11-2018, 21:32

    Wat een wedstrijd,maar we moeten blij zijn staan 4e,dus kan altijd verliezen van de nummer laatst.Nu ff eerlijk egoïstisch spelers allemaal zelf de doelpunten willen maken,en tevreden mag in zo’n hoek nooit scoren.Morgen straftraining neem ik aan?

    10
    1
  • Rono 03-11-2018, 21:31

    Wat een traag tempo weer, slappe hap. Staan straks weer gewoon rechter rijtje, feyenoord vlgnde week gaat hem ook niet worden met deze mentaliteit. Hulde voor de uitsupporters, sterkte met de terugreis

    17
    2
  • Eddy 03-11-2018, 21:31

    Collectieve wanprestatie.

    TS en s electie. Startopstelling. Instelling 1e helft. Wat ging er wel goed. We staan nog 4e. KOESTEREN en foto van TT 819 maken. Zo win je geen wedstrijd meer.

    10
    1
  • Pielle 03-11-2018, 21:30

    Eerlijk gezegd had ik verwacht dat we hier zouden verliezen. NAC is thuis gewoon, met hun toeschouwers die ze vol aanmoedigen, met veel drang en passie kunnen wij met mooie voetballers niet tegen! Zet daarnaast nog het leuke wisselbeleid van Herr Wormuth: ”NAC staat onderaan, schade! Laten wij ze even 3 punten geven, het kan toch? We staan toch vierde en eigenlijk horen wij geen vierde te staan! Dankzij Wormuth gaan wij inderdaad naar onze normale niveau heen! Volgende week tegen Feyenoord is de afgang al begonnen let maar op!

    12
    13
  • john 03-11-2018, 21:30

    De derde wedstrijd op rij zonder fatsoenlijk voetbal en met een vracht aan persoonlijke fouten. Wat een ellende. En de keepers zijn idd niet best (Brouwer was tegen Vitesse ook niet best, maar Blaswich kan echt niet zo),

    17
  • Walterino 03-11-2018, 21:29

    Ik vond het wel een NAC-show bij FOX, het ging alleen maar over NAC en zelfs de commentator vond NAC steeds geweldig, terwijl hun eigenljk 2 kansen hebben en er 2 maken(zo ongeveer). Ik vond Heracles in de tweede helft gewoon beter dan NAC en met beetje peh verlies je hem nog. Soms heb je geluk, soms heb je pech, maar denk wel dat Wormuth nu gewoon 4-3-3 blijft spelen en met Dalmau in de spits.

    19
    7
  • Henry 03-11-2018, 21:27

    De vrije val is ingezet. Ik zie dit Heracles voorlopig geen punten pakken. Het is zo vreselijk slecht. Waar trainen ze eigenlijk op? Er zit geen enkele lijn in. Er is vooral geen strijdlust en dat mag je de trainer aanrekenen.

    22
    8
  • Stef1 03-11-2018, 21:25

    Als Brouwer er volgens Frank er zo dicht achter zit. Laat hem dan gewoon keepen.
    Deze staat voor paal.

    15
    8
  • Schande 03-11-2018, 21:25

    Of je nu op de 4e of 14e plaats staat. Verliezen van de nummer 18 is een schande. Je mag blij zijn als we het seizoen boven de 15e plek eindigen.

    23
    11
  • DDB 03-11-2018, 21:23

    Petersson wordt ook nooit meer opgeroepen voor Zweden. Raakt geen bal meer.

    13
    2
  • Evert 03-11-2018, 21:23

    Wormuth, was this your last match as coach?

    11
    30
  • Kobus 03-11-2018, 21:22

    Wat diep en dieptreurig!

    12
    2
  • ice 03-11-2018, 21:21

    Ach laat ook maar. Fijn weekend allemaal.

    12
    2
  • Jack Frost 03-11-2018, 21:20

    Heeft iemand hier de voorbeschouwing van voor de wedstrijd gezien? Maaskant zei namelijk: “Toen 053 kampioen werd, kwamen de fans het seizoen erna met grote arrogantie en dan koste ze de kop, ik hoop niet dat Heracles ook zo wordt, want ik hoor dat mensen niet tevreden zijn” Ik ben het met hem eens! Laten we er nog even van genieten zolang wij 4e staan!

    20
    9
  • Arend 03-11-2018, 21:20

    Die zag ik van mijlenver aankomen… Peterson moet die 1-2 maken dan is er niks aan de hand.

    14
    1
  • Stef 03-11-2018, 21:19

    2 ballen op goal 2 doelpunten. Pfff

    9
    1
  • HAFC1903 03-11-2018, 21:19

    Kunnen de uitsupporters ook een x staken, dit kan zo echt niet meer wat een niveau zeg….

    9
    3
  • Hans 03-11-2018, 21:19

    Kut van de Buis, prutser. Wat stel jij al wekenlang enorm teleur. Schande Wormuth!

    14
    2
  • Henry 03-11-2018, 21:16

    Wat verschrikkelijk slecht is dit Heracles. Ongelofelijk dat ze nog steeds zo hoog staan. Het niveau is momenteel dramatisch!

    13
    5
  • 1903 03-11-2018, 20:56

    Brandley ku-was jalala jalalalalala jalalala lala la la lala

    9
    7
  • Robert 03-11-2018, 20:53

    We gaan weer beter spelen.
    Kuwas komt meer in zijn spel!! Mooi ook om te zien hoe Breukers steeds opkomt.

    10
    5
  • DDB 03-11-2018, 20:40

    Merkel waar ben je toch mee bezig jongen. Als NAC die counters toch eens normaal zal uitspelen.

    10
  • Thomas 03-11-2018, 20:36

    Kali. De man die ooit op de training bij Utrecht Peterson vol op de bek sloeg, waarna hij gedwongen werd te vluchten naar de zandbak.
    Dat hij er nog in staat is echt een schande, hoor.

    11
    3
  • Rr 03-11-2018, 20:30

    Tegen de laatste speel je natuurlijk zonder spits. Stel toch dat je anders te veel doelpunten maakt. Kuwas weer niet op Rechts war Droste staat die zijn tegenstander toch niet kan passeren. Hopenloos spel de laatste weken. Zou nog meer wisselen. Qua punten goed maar qua spel al weken belaberd.

    13
  • Sander 03-11-2018, 20:26

    Wat mij betreft Kuwas gewoon op de rechtsbuiten en Dalmau wisselen voor Drost, van laatstgenoemde praktisch niets gezien. Jammer genoeg weer een voetballend zwakke vertoning en dan ga je het gewoon zwaar krijgen in Breda als je die inzet van NAC niet weet te matchen. Hopelijk staat er een ander vaatje klaar in de kleedkamer.

    15
    2
  • Pielle 03-11-2018, 20:25

    Zonder Dalmau is Heracles net als kip zonder kop! Je snijdt je eigen vingers hiermee Wormuth!

    13
    4
  • 1903 03-11-2018, 20:22

    Hopen dat Drost eruit gaat, voor Dalmau. Daarnaast NAC 20 meter eerder opvanfen en meer druk zetten en dan met verstand op nul de tweede helft beginnen. Hulde aan de uitsupporters

    9
    1
  • Rono 03-11-2018, 20:22

    Nou , ik zie direct het nut om zonder spits te beginnen. Van leer komt handen en voeten te kort

  • Ron 03-11-2018, 20:14

    @Stulanowski
    Niet eens met Evert vanavond dan?

    2
    1