Heracles wint van VVV en nestelt zich in top 4
Reageer 82 Reacties

Heracles wint van VVV en nestelt zich in top 4

zondag 2 december 2018, 18:24

Heracles Almelo heeft vandaag hele goede zaken gedaan. Concurrent VVV Venlo werd met ruime cijfers verslagen. Het werd 4-1.

Heracles begon goed aan de wedstrijd en kwam vroeg op voorsprong. In eerste instantie kreeg Adrian Dalmau al een dot van een kans, maar toen kon Unnerstall nog redden. Twee minuten later was hij echter kansloos op een inzet van Dalmau. De 1-0 was tevens de ruststand.

In de 47e minuut leek VVV even op gelijke hoogte te komen. Jay-Roy Grot zorgde voor de 1-1, maar zijn doelpunt werd afgekeurd vanwege buitenspel. Niet lang erna zorgde Lerin Duarte voor de 2-0. Peterson maakte er in de 55 minuut 3-0 van uit een penalty. Even leek het erop dat de wedstrijd simpel uitgespeeld kon worden, maar VVV beet nog even van zich af en zorgde in de 65e minuut met de 3-1 nog voor een klein beetje spanning.

Dit was maar van korte duur, want in de 69e minuut bepaalde Duarte de eindstand op 4-1 met een heerlijke knal in de kruising. Hij kon zelfs nog voor zijn hattrick gaan, maar Unnerstall redde zijn inzet in de laatste minuten van de wedstrijd.

Heracles klimt met deze overwinning naar de vierde plaats en heeft hiermee een slechte reeks van vier wedstrijden zonder overwinning overwonnen. Volgende week wacht de uitwedstrijd tegen FC Utrecht. Deze wordt op 9 december, om 12:15 gespeeld in Stadion De Galgenwaard.

82 reacties Sorteren

  • heraclassic1961 11-12-2018, 17:43

    ROBERTO 09-12-2018, 13:48 Inderdaad Roberto een zeer ongelukkige wedstrijd van Heracles-kant. Net zoals tegen Fortuna krijg je snel een discutabele strafschop tegen door een zeer lichte overtreding. Er zijn scheidsrechters die hem niet geven. Vanaf dat moment loop je weer achter de feiten aan tegen een gelijkwaardige tegenstander. Het tweede doelpunt is er een in de categorie “once in a lifetime”. Een lucky shot dus.
    Het derde doelpunt ook een lucky shot. Alhoewel het doelpunt wordt ingeleid door knullig balverlies door Kuwas op het middenveld. Hij laat zich door zijn flegmatieke houding weer veel te simpel van de bal zetten. Het is juist deze slappe houding waar veel supporters zich aan ergeren. En niet alleen bij Kuwas maar ook bij een aantal andere Heraclieden waaronder Osman. Bij een dergelijke instelling zul je nooit uitwedstrijden winnen waarbij de tegenstander als thuisspelende ploeg ook nog meer energie in de wedstrijd legt. De TS vraagt zich nog steeds af waarom Heracles steeds uitwedstrijden verliest. Nou het antwoord heb ik hiervoor al gegeven maar ik wil het nogmaals geven. EEN TE AFWACHTENDE, FLEGMATIEKE EN SLAPPE HOUDING!!! Heren, graag in het vervolg van deze competitie met mes tussen de tanden spelen en het liefst in een hoger tempo!!!

  • Matthijs 10-12-2018, 22:35

    De site heeft weer eens kuren. Er wordt gewerkt aan een permanente oplossing!

    De app voor iphone en android werken overigens wel.

  • 2one_1903 10-12-2018, 22:26

    16-0 voor tegen achilles😅

  • roeptoeter 09-12-2018, 23:53

    dat tifosi neem je überhaupt niet serieus bint ja kuuk,ns!
    damir goed gedaan dat je de spelers de waarheid gezegd hebt!!

  • Mike 09-12-2018, 22:24

    Goed bezig Damir! Weer tig kilometer voor je club gereden, dan mag je er best wat van zeggen als er geen strijd te zien is. BN tifosi loopt al een tijdje naast zijn schoenen, niks op uit doen.

  • sweerteam 09-12-2018, 22:00

    tegen psv een grote sweeractie tifosi?

    1
    1
  • Max 09-12-2018, 20:01

    Als je zo gaat zeiken tante sjaan, ga dan weg.

  • Tante Sjaan 09-12-2018, 19:50

    Tifosi?😂

    Het olé olé of lalala clubje is een betere omschrijving! Met dat getrommel is het net een fanfare clubje. Komt in de verste verte niet in de buurt van de BTE!

  • 1312 09-12-2018, 19:43

    Kuwas vieze luie flikker, Damir ik geef je groot gelijk ze mogen wel weten dat ze geen donder presteren in uitwedstrijden.. En over tifosi.. Geen woorden aan vuil maken kinderclub

    1
    1
  • Damir Sehovic 09-12-2018, 19:36

    Jammer dat mensen andere worden bij halen. Ik heb niks kwetsend gezegd richting Kuwas. Raymond Alfons zat naast mij als getuige hier van. Na terugkeer bij stadion is dit netjes met Kuwas uitgepraat. Hij kon zich in mijn frustratie vinden dat ik kwaad was. Na zo veelste uit nederlaag.
    Het is misschien niet goed te praten wat ik deed. Maar ik steun jongens in goede en slechte tijden. Als mensen mijn naam zo op internet zetten en mij veroordelen dat ik dingen heb gezegd wat niet klopen. Vind ik knap dat ze dan ook onder een schuilnaam reageren. Wees net zo keal en ga met mij in gesprek. Ik lip ook niet weg vanmiddag en ging bij terugkomst bij stadion met Kuwas in gesprek. Jij ook tegen Psv zaterdag?

    3
    1
  • Badsanta 09-12-2018, 19:36

    Trieste figuren zitten hier zeg. Een naam zo te grabbel gooien als je niet eens weet wat hij gezegd heeft. Denk als er iemand niet discrimineert het Damir is. Hij had groot gelijk met zijn woorden over Kuwas. Hij hoeft zeker niet te douchen. Want heeft weer niets gepresteerd in een uitwedstrijd net zoals vele anderen. Meneer kuwas speelt alleen voor zichzelf en zeker niet voor de achterban. De jongens van tifosi die hier Damir willen afbranden , niemand neemt jullie kindergroepje nog serieus.

  • Tante Sjaan 09-12-2018, 18:48

    @Schutte

    Nou nou moraalridder…zet je in vervolg ook ff de namen op HAFC van al die mensen die met flikker of homo schelden? Man maak je niet zo druk!

    Selectieve verontwaardiging heet dit!

    De groetjes van een anders geaarde man

  • 1903 09-12-2018, 16:03

    Na de wedstrijd was er een supporter die kuwas bij zich riep en daarna tegen hem te keer ging.. GEWELDIG om te zien dat Rossmann deze supporter ff de volle laag gaf! Je moet je schamen als supporter, je moet ze steunen in zo’n wedstrijd ook na afloop ook al liep het niet bij sommige spelers!

  • Leo 09-12-2018, 15:45

    Was de redactie al voorgeinformeerd en is er daarom geen topic over Utrecht-Heracles 😀 ?

  • Roberto 09-12-2018, 13:48

    Slaat nergens op deze wedstrijd
    Utrechtse doelpunten die er 98 van de 100 keer niet in gaan. Het enige wat je kan verwijten dat ze de mogelijkheid krijgen om te kunnen schieten. En wij hebben toch heel veel kansen/mogelijkheden maar dat valt allemaal net verkeerd…

  • Pielle 09-12-2018, 13:37

    Daar gaan we weer… waar zal de teller stoppen? 6/7/8?

  • Frans up 08-12-2018, 15:45

    Utrecht meer mogelijkheden. Ze hebben een salarisplafond van 2 ton. Volgens mij ligt die bij Heracles hoger. Ze hebben meer naam ,en door van seumeren een geldschieter die te korten dekt. Maar ze geven er momenteel niet meer uit dan dat er binnen komen. Ik denk dat de selecties nagenoeg gelijkwaardig zijn.

    6
    1
  • Robbert 08-12-2018, 14:11

    Wat lullen jullie toch allemaal! Wat kan het ons verdommen wat de trainer in de media zegt. Hij schopt de ballen er niet in toch! Als de spelers met zijn uitspraak de mouwen opstropen en Utrecht bij de strot grijpen, dan heeft hij zijn doel bereikt en maken we kans op succes. Utrecht heeft, met meer geld en meer mogelijkheden, een betere selectie. Het is helemaal niet vreemd als je daar verliest, dat weet hij ook. Hij geeft nu de spelers de gelegenheid on met elkaar te bepalen hoe ze Utrecht gaan bestrijden! Onze trainer is er inmiddels wel achter dat in verschillende systemen spelen en blijven muteren in de opstelling, ook niet de oplossing is. Daar kunnen onze spelers niet tegen, ze willen duidelijkheid en er van op aan kunnen dat ze spelen, ook als ze in een mindere fase zitten. Vertrouwen van een trainer betaald zich meestal terug. We gaan het zien. Je hoopt altijd dat er weer een wedstrijd tussen zit waar je niets van verwacht en er een resultaat komt waarmee ze ons volledig verrassen. De wedstrijden waar we wel wat verwacht hadden ( Willem II, NAC en Fortuna uit) zijn ze volledig door het ijs gezakt.

    6
    3
  • Haff 08-12-2018, 13:50

    Psychologische spelletjes van de trainer om het uitwedstrijden syndroom te doorbreken. Hij prikkelt de spelers via onder andere de media om het vuurtje aan te wakkeren. Het zit tussen de oren, want thuis kunnen we het ook en dat is echt niet het kunstgras.

  • Foppe 08-12-2018, 13:06

    Alex ik ben het met je eens. Deze uitspraken raken kant noch wal. Geen winnaarstype en dat voor een Duitser. Onze td. moet hem hier op aanspreken.

    1
    4
  • Marco 08-12-2018, 12:42

    @Alex.100%met je eens. Vreemde uitspraken van de trainer. Vorig seizoen gelijk gespeeld in Utrecht waarom morgen niet?

    2
    3
  • Alex 08-12-2018, 11:27

    Stoor me wederom aan de uitspraken van Wormuth in de media. Of deze teksten worden hem in de mond gelegd door redacties, ik weet het niet, maar voor een wedstrijd uitspreken dat we niets te verliezen hebben en toch altijd uit bij Utrecht verliezen , dat kan natuurlijk niet ! Waar slaat dat op, hij zou juist de groep moeten aansturen dat er ook nu weer kansen zijn om punten te halen mede gezien de goede wedstrijd tegen VVV. Op deze manier lijkt het wel dat hij zich bij voorbaad al weer wil indekken tegen de zoveelste nederlaag.

    6
    3
  • Pielle 07-12-2018, 23:22

    Thuis spelen we echt leuk voetbal! Goedkoop seizoenskaart en dan nog vele winsten die we thuis boeken, het is heerlijk voor elk seizoenskaarthouder. Echter als we dat voetbal nou ook eens regelmatig in de uitwedstrijden kunnen boeken, we hebben een ploeg waarin veel voetbal zit en moeten met alle respect tegenstanders onder ons in de uitwe
    Dstrijden kapot spelen. Een verlies af en toe kan maar ik vind overdreven dat we elk uit wedstrijd 4/5 om de oren krijgen. Denk dat het tochh mentaal zit en Wormuth moet toch iets bedenken en daarop trainen!

    10
  • Arthur 07-12-2018, 22:38

    Toch mooi dat Darri weer scoort👍🏻😁 Om een of andere reden vind ik dat toch wel een mooi gozertje👍🏻

    6
    2
  • Black&white 07-12-2018, 22:22

    Afgelopen zondag kaarten gehaald. 4 personen in bus 3.
    Als er in bus 2 zoveel ruimte was geweest dan hadden ze ons wel daar geplaatst.
    Wij zijn er bij en moedigen onze trots aan 👍.
    Ik las iets over fc Twente?
    1400 supporters mee?
    Fc Twente heeft geen bestaansrecht meer dus lekker voor die 1400 supporters om naar gebakken lucht te kijken.
    Stelletje sukkels!!!

    7
    1
  • beewee72 07-12-2018, 17:55

    Off topic,

    Utrecht in de shit!

    Er heerst diaree en de kleine generaal heeft moeite om een opstelling te maken!

    Kak! 💩😜👌🏻

  • Foppe 07-12-2018, 17:29

    Lee, Heracles heeft een eenzijdige optie dus… En ik denk dat hij daar zelf, nooit naar toe wil.

    2
    2
  • LEE 07-12-2018, 17:12

    Het altijd betrouwbare soccernews heeft het over Peterson die in de belangstelking van AEK staat. Koopje vanwege aflopend contract. Tip voor de club: openbreken en verbeteren!

    3
    2
  • heraclassic1961 07-12-2018, 16:43

    Ja ia wel 1400 man mee maar wel allemaal stekeblind! Ach ja we zullen maar zeggen, een kinderhand is gauw gevuld!!
    En nog iets het grootste verschil staat op het veld. En daar gaat het om! Want bij het boevenkluppie FC Enschede kijken ze naar een stel veredelde AMATEURS en bij de trots van het oosten en de nummer 4 van de eredivisie Heracles kijken ze naar echt PROFESSIONEEL voetbal op het hoogste niveau!!

    5
    1
  • trieste bende lamball,n 07-12-2018, 16:22

    fct neemt 1400man mee naar Volendam zoek de verskillen!

  • boeit niks 07-12-2018, 16:08

    ai dur moar bunt das ut belangriekste aantallen dut er nig toe.

    3
    1
  • JeffreyP 07-12-2018, 15:49

    149 man op een zondagmiddag, uurtje van Almelo. De subtopper tussen nummer 4 en 5.

    Treurig

    2
    4
  • Vincent 07-12-2018, 15:17

    Hoe staat met met van de Water. Afgelopen weekend niet op de bank en ook niet bij de niet wedstrijd fitte spelers?

    1
    1
  • skaamtoe 07-12-2018, 14:47

    Slechts 149 Heraclieden zullen as zondag aanwezig zijn in de Galgenwaard.. #almeloontour

    1
    4
  • spotterveurdetickertboxspotter 07-12-2018, 10:52

    @hafc voor zover ik weer waren er in bus 1 nog 3kaarten en bus 2 25kaarten over en er zullen een stuk of 40-50 autokaartern verkocht zijn.

    2
    2
  • Hafc 07-12-2018, 09:22

    Iemand enig idee hoeveel uitkaarten er zijn verkocht? Ik ben er iniedergeval bij!

    1
    2
  • Robbert 06-12-2018, 20:07

    Eric het wordt tijd dat je een vrouw krijgt, dan hoef je er ook niet meer over te praten maar kun je ook mee spelen 😉😀😊….. lekker man !

  • Eric Meijers 06-12-2018, 15:20

    Wat een kut krant!

  • hans jasuut kraai 06-12-2018, 08:35

    paardelulllllllllllllll

    1
    3
  • Eric Meijers 05-12-2018, 20:53

    Wat een kut keeper, wat een kut keeper, verschikkelijk wat hebben wij een kut keeper, wat een verschrikkelijke kut keeper, man wat een kut keeper hebben wij.

    16
  • heraclassic1961 05-12-2018, 17:10

    Off topic. Ook het tweede van de trots van het oosten doet het meer dan voortreffelijk en is als eerst geplaatste inmiddels ook geplaatst voor de kampioenspoule. Eerst komt Achilles 29 nog langs in Almelo. Gezien de vorige uitslagen van de hekkensluiter uit Groesbeek beloofd het een doelpuntenspektakel te worden in het Polman-stadion. Ik zou zeggen komt dat zien!!!!

  • sloaperd 05-12-2018, 12:09

    mooiste tijd joh zondag 12.15!!
    dan zuip je maar wat minder zaterdag zijn de meesten ook niet brak in het uutvak!

  • Lucenskedee 05-12-2018, 10:43

    Fruhshoppen 😉

  • 1312 05-12-2018, 10:05

    Verwacht max 150 man… Kut dag + Kut tijd… Afschaffen die 12;15 wedstrijden!

    1
    2
  • ticketboxspotter 04-12-2018, 18:06

    zolang jij je kaart/kaarten maar gehaald hebt..
    ik verwacht hooguit 350+

    6
    1
  • Jord 04-12-2018, 17:16

    Iemand die weet hoeveel tickets er al voor Utrecht-uit zijn verkocht? Verwacht eigenlijk wel minimaal een aantal honderd…

    3
    2
  • Lucenskedee 04-12-2018, 17:02

    Ho ho ho Robbert dat vind sinterklaas niet leuk hoor.

  • Thomas 04-12-2018, 16:47

    “Enske is onmeunig mooi.
    Enske is onmeunig mooi.
    Ons oale Enske, zegt mien moo,
    Is hoast zo mooi as Almelo.
    Enske, is onmeunig mooi.”

    Door H. Finkers, op de melodie van “London is the place for me.”

    5
    1
  • Robbert 04-12-2018, 16:11

    Het is veel te voorbarig om nu al te zeggen dat de machtsverhoudingen veranderd zijn hier in Twente. De meute loopt nog steeds achter de pony’s aan. Bij RTV Oost zijn ze lekker bezig om deze club nog verder af te branden, nu Tubantia nog en dan zou er wel eens beweging in kunnen komen. Als je voetballiefhebber bent ga je daar toch niet naar toe en koop je zeker geen seizoenskaart. Met name de leu ut o.a. Riessen, Vjenne, Wierden en Borne moeten eens tot bezinning komen. Dat volk ut Enske komt toch niet, maar daar zitten we ook niet op te wachten. Het zou mooi zijn als de vaste aanhang met zo’n 1000 voetballiefhebbers kan groeien tgv de ineenstorting van Fc Enschede.

    4
    1
  • heraclassic1961 04-12-2018, 15:28

    Verdere uitblinkers Kuwas en Van Hintum.
    De enige die qua niveau een beetje achterbleef was Osman (vrijwel onzichtbaar). Met name het hakballetje van Mlapa die in de tweede helft op de paal belandde was het gevolg van slap verdedigen van Osman. Hij hield Susic wel voor zich maar deed geen enkele moeite om de bal van zijn voeten wegtikken waardoor de VVV’er vrijwel ongestoord kon voorzetten naar Mlapa.
    Mo voortaan graag daadkrachtiger ingrijpen want een moment van verslapping kan dodelijk zijn!!

    3
    2