Mumba

Heracles verliest nipt van Utrecht

8 november
71 reacties
Foto: NESImages

Geschreven door Mat op 8 nov. 2024

Heracles is er niet in geslaagd een goed resultaat uit Utrecht mee te nemen. Ondanks dat de Heraclieden lang stand hielden in de Domstad, won Utrecht uiteindelijk met 1-0.

In de eerste helft overrompelde Utrecht Heracles. Het kreeg vooral in de eerste minuten kansen en het leek erop dat het Heracles snel over de knie wilde leggen. Heracles stelde daar in de eerste helft een aantal pogingen van Bruin en Engels tegenover, maar dit waren schoten op doel die niet echt als een kans bestempeld konden worden. De ruststand was 0-0.

In de tweede helft brak het verzet van de Heraclieden. In de 67e minuut was het Aaronson die voor de 1-0 tekende. Heracles ging hierna op jacht naar de gelijkmaker en deze hing de laatste minuten ook in de lucht. Helaas raakten zowel de ingevallen Hornkamp als Kulenovic de paal. Invaller ’t Zand had na de rebound op de inzet van Kulenovic de 1-1 voor het inschieten, maar hij schoot naast.

Met dit verlies blijft Heracles steken op twaalf punten en stijgt FC Utrecht naar de 2e plaats op de ranglijst. Jammer, maar er is vooralsnog geen enkele reden tot paniek, aangezien Heracles laat zien met de wedstrijd te groeien. Volgende week is er een interland weekend, waardoor er geen programma is. De week erop speelt Heracles een hele belangrijke. Dan komt hekkensluiter RKC op bezoek.

Mededeling

HAFC draait nagenoeg volledig op vrijwilligerswerk. Heb jij een kleine donatie over om de site in de lucht te houden of wil jij adverteren met je bedrijf? Help ons dan. De hulp is zeer welkom!

Steun HAFC met een donatie

Discussieer mee 71

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

  • SCH

    SCHzegt

    23 dagen geleden

    We hebben wel weer geluk gehad met de scheidsrechter. Onze spits had gewoon rood moeten hebben. Domme actie zeg. Geluk gehad.

    -22

    • HAF

      HAFC1903zegt

      22 dagen geleden

      Het was heel discutabel geweest als hij rood had gekregen naar mijn mening, hij is in duel met de speler voor hem en van de Hoorn komt er vanachter bij wat Kulenovic helemaal niet kan zien. En wanneer hebben we volgens jou dit seizoen nog meer de scheids mee gehad? Volgens mij is de enige grote fout van een scheidsrechter in een wedstrijd van ons tegen ons geweest, namelijk de penalty van Ajax, voor de rest zijn er wat kleinere momenten maar die zijn vaker een fout in ons nadeel dan dat wij voordeel uit een slechte beslissing hebben gehad.

  • NVB

    NVBzegt

    23 dagen geleden

    Waarom loopt iedereen toch zo te geilen op die linssen ?

    De beste man is inmiddels alweer 34. Wie zegt dat hij het niveau nog steeds heeft ?
    Wie zegt dat hij niet de volgende Bilal,Willems,Bruns ,Vejinovic etc. Is?
    Hij speelt alweer een aardige tijd in Japan en ik weet wel zeker dat bijna niemand hem de afgelopen jaren heeft zien spelen.
    Dus met alle respect,maar waar zijn de meningen op gebaseerd dat hij een directe versterking voor ons zou zijn ?

    Krijg meer het gevoel dat dit weer van die mensen zijn die maar wat roepen op basis van het verleden. “Hij was toen goed, dus dan zal ie nu ook wel een versterking zijn” .
    Ook een Bruns, Vejinovic, Willems,Bilal etc. Waren in het verleden goede spelers, maar helaas waren/zijn ze dat later hier niet meer.

    En begrijp me niet verkeerd hij WAS een fantastische speler. Maar niemand hier weet of hij dat of hij dat nog steeds is .
    Ik vind het dus ook wel erg voorbarig om hier te doen alsof hij ons direct sterker zou maken. Dat is namelijk nergens op gebaseerd en is een mening die puur op onderbuik gevoel word geroepen.

    • Jes

      Jessezegt

      23 dagen geleden

      Helemaal mee eens. Vooropgesteld hij mag van mij komen en als hij niet komt, ook goed. We hebben nogal wat alternatieven die je niet zomaar opzij kan schuiven omdat Linssen komt. Van Limbombe en Laursen kom je niet zo maar af. Moet je tegen Suf, Talvitie en Engels maar even zeggen dat ze voorlopig niet meer aan spelen komen? En wat te denken van Sambo en Van Oorschot, wat voor perspectief hebben deze jongen dan? Vergeet ook even niet dat Linssen dit seizoen amper gespeeld heeft, gemiddeld 50 speelminuten, is dat spectaculair? Als hij daar zo goed was hadden ze hem toch niet laten gaan? Kortom veel geld aan salaris betalen voor een 34 jarige speler vind ik niet slim.

  • Hen

    Henkzegt

    23 dagen geleden

    Limbombe in de winterstop weg doen, Laurssen idem dito, heel lief van Heracles, maar wat heb je er aan? kon toen ook niet meekomen in de eredivisie!. Was toen al vaak commentaar op. De verhuur van Suf beëindigen, man wat is die man slecht, linssen heeft ook alles en kan wel een mannetje passeren etc. etc.

    -1

    • Wim

      Wimzegt

      23 dagen geleden

      We hebben meer eerste divisie kwaliteit op de vleugels dan Eredivisie kwaliteit. En dit was in de zomer allang duidelijk!! Tijd voor enorme reparatie werkzaamheden in de winter.

      -3

  • Hen

    Henkzegt

    23 dagen geleden

    Man man man wat wil je dan als club? degraderen en weer risico nemen? als je een spelers als Linssen kunt halen dan doe je dit toch meteen? waarom wachten, meteen toehappen en andere clubs voor zijn, laten weten dat je graag wil kan een doorslag geven bij spelers, kijk naar Mirani. Wil je het met deze buitenspelers doen? beide buitspelers hebben geen individuele acties en kunnen geen mannetje passeren. Linssen kan dit wel en kan eventueel ook nog op CAM en met zijn snelheid, poh ik wist het wel. Geeft zelf ook aan top fit te zijn! Jahanbaks idem dito, waarom hapt heracles niet toe?

    -2

    • Jes

      Jessezegt

      23 dagen geleden

      Makkelijk lullen van de zijkant Henk. Laat Linssen maar komen, wat wil hij verdienen? Heracles norm, in de A categorie ( ca. 250K??) is dat genoeg of zijn er clubs die niet wakker liggen als ze 300 of 350K betalen, of nog meer? We zijn dan gewoon kansloos!

      Wat doen we vervolgens met Limbombe ( verkopen?? Wie wil hem hebben??verhuren wie wil een rebel binnen de selectie?) En wat doen we met de huurspelers en onze eigen talenten??? Het is zo makkelijk om van de zijkant wat te roepen terwijl je de feiten en mogelijkheden niet kent. Het is geen logica dat je met deze selectie degradeerd, net zoals het niet vanzelfsprekend is dat je met Linssen niet kunnen degraderen. Zeg het maar als je TD bent, wat moet je doen??

      -1

      • Han

        Hanszegt

        23 dagen geleden

        @Jesse de A-categorie (lees oa Kulenovic) verdient €350.000 .
        Ook wij gaan/moeten mee in de salaris huishouding en zijn lang niet meer de kleuters in het betaalde voetbal.

      • Jes

        Jessezegt

        23 dagen geleden

        Je kan dit wel roepen maar ik wil het eerst wel even zien. En dan nog, 350K is voor clubs zoals Utrecht, NEC, Fortuna, Almere, Twente en mogelijk ook Sparta geen enkel probleem

      • Ren

        Renezegt

        23 dagen geleden

        Komst van linssen zal afhangen of wij hem willen en of hij naar ons wil. Ik heb niet het idee dat het salaris hierin een struikelblok zou kunnen zijn. Hij was daar zondag duidelijk over. Volgens mij heeft hij de schaapjes al op het droge, plezier en zich welkom voelen.

  • Alm

    Almelo4everzegt

    23 dagen geleden

    Lekker weekeendje rust nu voor de spelers, morgen alleen nog een oefenpot tegen Eagles.

    Daarna gaan we ons voorbereiden op een belangrijk slot van 2024, waarin je minimaal 7 punten moet pakken en eigenlijk gewoon 9.
    Daarnaast zou het natuurlijk ook leuk zijn als we nog een rondje verder bekeren.

    • Jes

      Jessezegt

      23 dagen geleden

      RKC, Fortuna en FC Groningen thuis moet minimaal 7 punten opleveren, dan staan we na 17 wedstrijden op 19 punten. Az en Feyenoord uit reken ik op niets! Je hebt er dit seizoen zeker 36 nodig om als 15e te kunnen eindigen🤔 Komt mede omdat de op nr. 8 t/m 16 niet veel voor elkaar onder doen, 1 puntje in Alkmaar zou een vette bonuspunt zijn.

  • HAF

    HAFC1903zegt

    24 dagen geleden

    Hahaha Gertjan Verbeek mag weer eens aanschuiven bij Oost en doet zijn analyse waarbij hij of de wedstrijd helemaal niet heeft gezien of gewoon maar negatief wil praten over onze club. Hij zegt dat we 80 minuten hebben tegengehouden en Utrecht kans op kans kreeg, dan denk ik dat hij de samenvatting heeft bekeken en niet naar de klok linksbovenin heeft gekeken want 90% van de kansen van Utrecht zaten in de eerste 10min, daarna was het 70min heen en weer schuiven aan beide kanten zonder echt kansen te creëren en hadden wij de laatste 10min nog 3 kansen en Utrecht 1 kans.

    • her

      heraclassic1961zegt

      24 dagen geleden

      HAFC1903. En daarom is het des te zuurder dat je door een doelpunt dat te voorkomen was geweest met lege handen naar huis gaat.
      Intern moet er maar eens keihard met de vuist op tafel worden geslagen dat tegendoelpunten uit spelhervattingen niet meer wordt getolereerd. Want zo kan het echt niet langer!!! Want aan het einde van de rit kan het wel eens geen handhaving betekenen!!

    • Lim

      Limazegt

      24 dagen geleden

      Ik denk dat Verbeek graag trainer was geworden bij heracles. Nu dat is gebeurd is kraakt hij de club af.

  • her

    heraclassic1961zegt

    24 dagen geleden

    De zaalvoetballers hebben weer gewonnen. Zitten daar geen aanvallende pareltjes tussen die we op het veld kunnen gebruiken? Getruct, wendbaar en goed in de kleine ruimte zijn ze over het algemeen wel.

    -8

  • KKB

    KKBzegt

    24 dagen geleden

    Hoezo Brian Linssen ophalen, we hebben toch een gezamenlijke academie of gaan die allemaal naar Enschede?

  • HAF

    HAFC1903zegt

    24 dagen geleden

    Tegendoelpunten zegt me niet heel veel over hoe het verdedigend staat, het is ook een beetje een vertekend beeld want tegen GAE, Ajax en Twente hebben we 13 tegendoelpunten in 3 wedstrijden en dat betekent dus dat we in de andere 9 wedstrijden samen maar 10 tegendoelpunten hebben. Zou je hier ook nog PEC en PSV bijnemen heb je in 6 wedstrijden (waarvan op PEC na allemaal tegen betere teams of zelfs topclubs) 19 tegendoelpunten en in de andere 6 tegen veelal gelijkwaardige tegenstanders maar 4. Ik heb liever dat je in de wedstrijden tegen topclubs keihard onderuit gaat en tegen gelijkwaardige clubs weinig doelpunten weggeeft dan dat je elke wedstrijd 2 tegengoals krijgt.

    • HAF

      HAFC1903zegt

      24 dagen geleden

      Ik zie dat ik niet kan rekenen op de maandagochtend dus het is nog iets “beter” zelfs, 19 tegendoelpunten in 5 wedstrijden tegen GAE, Ajax, twente, PEC en PSV (4/5 verwacht je op voorhand eigenlijk al verlies) en 4 tegendoelpunten in de overige 7 wedstrijden.

  • 2Fa

    2Faceszegt

    24 dagen geleden

    Wat ik toch vrij bijzonder vind is dat onder de supporters, waaronder mijzelf het idee leeft dat het verdedigend enorm goed staat. Houd je de statistieken er op na dan valt dit toch behoorlijk tegen. In de 3 gespeelde derby’s (GAE, Zwolle en Twente) krijgen we in totaal 12 tegendoelpunten, in zijn geheel zijn we de op 3na meest gepasseerde ploeg met bijna 2 tegendoelpunten gemiddeld per wedstrijd. Ook bij mij leeft het beeld dat de verdediging veel beter staat dan vorig jaar, maar helaas is dit niet terug te zien in het aantal tegendoelpunten dat we hebben geïncasseerd.

    Tuurlijk spelen we leuk mee tegen PSV, Ajax en Utrecht, wel blijft het een feit dat we ook hier met lege handen stonden na 3x 90min voetballen. Ik zie het helaas allemaal niet zo positief in als de meeste supporters. Thuis hebben we gewoon een programma gehad waar normaal gesproken de punten moeten worden gepakt, ook dit is nagelaten tegen Willem2 en Almere. Nu komen er uiteraard nog een paar belangrijke thuiswedstrijden zo net voor de winterstop, maar haal je ook hier niet de 3 punten dan word het een erg lastig seizoen ben ik bang, niet in de laatste plaats omdat we dan bijna al onze concurrenten al thuis hebben ontvangen. Haal je hier wel de maximale punten sta je er ook in een keer behoorlijk wat rooskleuriger voor omdat het nog enorm dicht op elkaar zit allemaal.

    Laten we hopen dat ik het zwaarder in zie dan uiteindelijk nodig bleek te zijn!

    • Haf

      Hafc1903zegt

      24 dagen geleden

      Komt vooral door het middenveld na mijn idee. Zand en Van Kaan zijn veel te licht. Plus met Suf en Engels heb je weinig individuele kwaliteiten voorin. Dit betekent automatisch meer druk op de achterhoede.

  • Bla

    Blackandwhitezegt

    25 dagen geleden

    Waar het dan om gaat is dat je de ploeg blijft steunen in zowel uit en thuis wedstrijden.
    Gelukkig hebben wij de thuis en uitwedstrijden goed gevuld qua supporters 💪💪.
    Meer kunnen wij als supporter niet doen.
    Ondanks de punten.
    De qualiteit op het veld is een opdracht voor onze staf.

    🖤🤍🖤🤍

  • Bla

    Blackandwhitezegt

    25 dagen geleden

    @stef: ik snap je volledig.
    Als je kijkt naar de ranglijst dan zit er maar 3 punten verschil tussen de degradatiestreep en de middenmoot. Qua punten ligt het erg dicht bij elkaar.

    Ondanks het gemis van slagkracht op de vleugels voorin, hebben wij toch meestal heerlijk voetbal laten zien dit seizoen. Vooral tegen Ajax. Heerlijke doelpunten over en weer met leuk voetbal.
    Dat wil je toch ook zien als supporter?
    Dit hebben we vele jaren gemist (althans ik wel).
    Ongetwijfeld had je meer punten gehad als de vleugels wel goed zouden zijn bezet, maar dat is nu helaas zo.
    Ik ben niet zo een fan om winterversterking op te halen.
    Zijn veelal spelers die de 3e viool spelen en moeten vaak nog weer fit worden eerst. Heb je niet zoveel aan volgens mij?
    Althans niet op korte termijn.

    In elk geval kan ik als supporter best wel tevreden zijn over het vertoonde spel (uitzonderingen daargelaten) en we hebben toch ook al sterke tegenstanders gehad.
    Nu punten pakken is dus ook wel een must
    🖤🤍🖤🤍

    • Ste

      Stefzegt

      25 dagen geleden

      Helemaal mee eens.

  • Ste

    Stefzegt

    25 dagen geleden

    Nog meer kopen, we hebben dit seizoen al zo’n goede selectie. Beter dan ooit volgens sommige.
    Feit is wel dat we na 12 wedstrijden maar 12 punten hebben.
    Wel vind ik het voetbal veel beter als vorig seizoen. Maat leuk voetbal is pas belangrijk als je de 35 punten hebt.
    2 weekjes trainen en dan komen hopenlijk de punten want 15e is wel gevaarlijk.

    • Joh

      Johanzegt

      25 dagen geleden

      Dat is natuurlijk ook achterlijk gelul. De vleugels zijn nog steeds van KKD niveau. Dus je selectie kan nooit beter dan de laatste jaren zijn. Wel hebben we best veel prima spelers. Helaas ook een paar die niet goed genoeg zijn. Dit seizoen kan alle kanten op. Maar het is wel heel kwetsbaar. In de winterstop moet er wat bij wil je geen risico nemen.

  • 054

    0546zegt

    25 dagen geleden

    Bryan Linssen een mooie versterking voor onze selectie. Denk dat hij als vleugelspeler, nummer 10 of tweede spits in een twee-spitsen systeem een mooie aanvulling kan zijn.

  • Hen

    Henkzegt

    25 dagen geleden

    Linssen direct ophalen!!! Nog steeds beter dan wat er nu staat. Man als je dat nieuws hoort, hoor je nu al in het vliegtuig te zitten. Eindelijk een buitenspeler van niveau. Met zijn felheid en gedrevenheid kom je er wel!! En dat heeft hij nog steeds

    • Jes

      Jessezegt

      25 dagen geleden

      Ja joh, Linssen kan er wel bij🤔geld genoeg, vorig seizoen verlies van 3 miljoen, dit seizoen 1,5 tot 2 miljoen. Limbombe die voor Heracles begrippen een vermogen heeft gekost en die je nu nergens kan slijten, kortom het moet maar kunnen volgen sommigen hier🤨 Bovendien weet je niet eens welke clubs, met meer geld dan ons te besteden, ook voor hem op het vinkentouw zitten. Kortom, ik zie het niet gebeuren. Als het wel lukt zou dat een klapper zijn

      -6

      • Joo

        Joopzegt

        25 dagen geleden

        Linssen een perfecte versterking, alleen al door zijn instelling. Degradatie en het huidige negatieve voetbal is duurder!

      • Jes

        Jessezegt

        25 dagen geleden

        Ik zou het ook een perfecte speler voor ons vinden Joop, maar ik zie het niet gebeuren. Omdat we genoeg spelers voor de vleugels hebben en het vraagstuk Hornkamp/Kulenovic ook nog ligt. Moet je ze beiden in de spits zetten en wie gaat ze dan op de vleugels bedienen, onze backs? Of ga je met vier middenvelders en twee spitsen spelen en wat heb je dan aan Linssen?? Ik zie het niet gebeuren, hoe jammer het ook is voor ons.

        -1

      • Joo

        Joopzegt

        25 dagen geleden

        4-4-2 met linssen zou goed kunnen, linssen kan overal uit de voeten. Hornkamp en kulenovich voor

      • Jes

        Jessezegt

        25 dagen geleden

        Leuk bedacht Joop maar op ons middenveld hebben we met BDK, Zamburek, t’Zand, Bruijn, Van Kaam en Scheperman keus genoeg. Gaat niet gebeuren

  • Tim

    Timzegt

    25 dagen geleden

    Linssen geeft net bij Goedemorgen Eredivisie aan dat die half december weer terug wil naar Nederland. Lijkt mij een zeer goede optie voor onze groep. Jongen kent de club, goed gepresteerd hier, is fit, kopsterk en heeft het gif. Contract loopt af in Japan.

  • Mar

    MarcMeisterzegt

    25 dagen geleden

    Off topic, maar allemaal ff stemmen op het doelpunt van Mario Engels bij Tor des monats bij de ARD Sportschau

    https://www.sportschau.de/tor-des-monats/abstimmung

  • AG

    AGzegt

    25 dagen geleden

    Wat vinden we ervan om Peterson op te halen bij Fortuna ?

    Dan kan Engels naar de rechterflank en Peterson vanaf links.

    -9

    • HAF

      HAFC1903zegt

      25 dagen geleden

      Die verdient daar het dubbele dus is kansloos

      • Der

        Derrickzegt

        25 dagen geleden

        Dat verdient hij helemaal niet, de gouden tijden in Sittard zijn inmiddels al een tijdje verleden tijd.

        -7

  • T-b

    T-bonezegt

    één maand geleden

    In de winterstop een klasbak van een buitenspeler erbij halen. Het middenveld en verdediging staat in principe zeer goed (zijn we verwend mee dit jaar) de buitenspelers zijn echter dramatisch. Hierin versterken en pakken die punten!

    • Jes

      Jessezegt

      25 dagen geleden

      Laten we maar rekenschap houden dat er geen buitenspeler bij komt. We hebben Limbombe nog, die komt na winterstop gewoon terug en Laursen staat ook nog op de loonlijst. Verder vind ik dat Suf het nog helemaal niet zo slecht heeft gedaan vrijdagavond. Verder zou ik Talvitie wel wat meer in actie willen zien. Het feit dat Suf de voorkeur krijgt heeft te maken met zijn fysiek, zijn loopvermogen en meeverdedigen. Zijn voorzetten en scorend vermogen is matig.

      -1

      • Joo

        Joopzegt

        25 dagen geleden

        Jesse, die laatste twee zijn trainbaar. Ligt er maar net aan of de speler dit ook ziet en onze trainer. Met tijd en inzet kom je een heel eind

      • Jes

        Jessezegt

        25 dagen geleden

        Wie moet hem dat bijbrengen Joop?? Hebben we een spitsentrainer in de staf?

      • Joo

        Joopzegt

        25 dagen geleden

        De trainer met de beste traptechniek: Hendrie Kruzen!

        -1

      • Jes

        Jessezegt

        25 dagen geleden

        Klopt Joop, maar Hendrie is ook de jongste niet meer en heeft nooit als aanvaller gespeeld

      • dol

        dolle pauperzegt

        24 dagen geleden

        Suf……………………., denk dat iedere KKD ploeg een beter buitenspeler in de selectie heeft dan Suf.

      • her

        heraclassic1961zegt

        24 dagen geleden

        Jesse. Suf zijn fysiek? Man bij het minste of geringste ligt die al op de grond. Hij staat gewoon niet goed op zijn benen. Zie de 67e minuut tegen Utrecht. In een 1 tegen 1 situatie tegen El Karouani valt hij gewoon om bij een schijnbeweging van de Utrechter. Gewoon knullig om te zien maar tegelijkertijd ook pijnlijk. Natuurlijk doet hij zijn best maar voetbal is niet zijn sport. Bijvoorbeeld tennis of midgetgolf zou beter bij hem passen. Als het in ieder geval maar geen contactsport is.

  • Jes

    Jessezegt

    één maand geleden

    Laten we er maar vast rekenschap mee houden dat we minimaal 36 punten moeten pakken om de dans, nacompetitie, te ontspringen. Het wordt onderin heel spannend 🤨

TopReacties

+22
HAFC190324 dagen geleden

Hahaha Gertjan Verbeek mag weer eens aanschuiven bij Oost en doet zijn analyse waarbij hij of de wedstrijd helemaal niet heeft gezien of gewoon maar negatief wil praten over onze club. Hij zegt dat we 80 minuten hebben tegengehouden en Utrecht kans op kans kreeg, dan denk ik dat hij de samenvatting heeft bekeken en niet naar de klok linksbovenin heeft gekeken want 90% van de kansen van Utrecht zaten in de eerste 10min, daarna was het 70min heen en weer schuiven aan beide kanten zonder echt kansen te creëren en hadden wij de laatste 10min nog 3 kansen en Utrecht 1 kans.

+20
Ddbéén maand geleden

Jammer. Nu terug vanuit Utrecht. Eerste 10 minuten was Utrecht beter. 2 enorme kansen. Verder was het compleet gelijkwaardig. Punt was echt wel verdiend. Ons centrale duo top!! Klasbakken. Helaas blijft het aanvallend niet goed genoeg. Wat verlang je op dagen als dit terug aan een Kuwas, Linssen, Tanane of Hansson. Suf komt geen lantaarnpaal voorbij. We kunnen ons echt wel handhaven met dit spel. Maar koop nou een klasbak in de winterstop voor rechtsbuiten. Iemand die punten pakt. Dat mist dit Heracles wel. Een top buitenspeler. En het is nu niet eens matig maar slecht. En weer een tegengoal uit een corner. Oprechte vraag, de hoeveelste is dat inmiddels? Voor mijn gevoel veel te veel. Dit zijn geen incidenten meer. En dit is trainbaar. Zand viel goed in trouwens. Hopelijk is er een knop omgegaan. Nu 2 weken volle bak trainen en dan een cruciale pot tegen RKC. Die en Groningen moet je winnen.

+17
HAFC1903één maand geleden

Je verliest onnodig en hebt pech dat niet 1 van die 2 ballen op de paal binnenvalt. Als je genuanceerd kijkt naar onze uitwedstrijden tot nu toe dan hebben we 4 punten gepakt tegen Sparta, PEC, NEC, GAE, Twente en Utrecht en krijgen we voor de winter nog AZ-uit en Feyenoord-uit, als je aan het begin van het seizoen in al die potjes samen 4 punten had voorspelt was dat vrij normaal geweest denk ik (zij het dat je op voorhand eerder 3 punten tegen PEC verwacht dan NEC) gezien waar deze clubs de afgelopen 2 jaar zijn geëindigd. Het jammere, wat van de Looij ook bij Oost benoemde, is dat het zo fijn zou zijn (zeker zo'n 0-0 pot als vanavond) als je in die lastige uitwedstrijden een keer een onverwacht resultaat meeneemt om ook een beetje de druk bij die thuiswedstrijden weg te nemen. Al met al is er als je minimaal 2 van de 3 thuiswedstrijden die we voor de winter nog krijgen (RKC, Fortuna en Groningen) wint niks aan de hand en loop je prima op schema, en doorbekeren tegen NEC zou ook leuk zijn.

1927

/

1941

/

1962

/

1985

/

2005

/

2023

Hoofdsponsoren

Gemaakt door Mumba Web SolutionsHosting door ShockMedia