Mumba
xs

Heracles Almelo en Almere City FC komen niet tot scoren

15 september
166 reacties
Foto: NESimages

Geschreven door Jord op 15 sep. 2024

Heracles Almelo is er tegen Almere City FC niet in geslaagd om de eerste zege van het seizoen te boeken. In het Asito stadion bleef de eindstand zoals die bij aanvang was: 0-0.

Voorafgaand aan de wedstrijd leverde de sfeergroep een noemenswaardige prestatie door een stadionbrede sfeeractie neer te zetten bij de opkomst. Daarmee werd de toon voor en het belang van de wedstrijd direct gezet. De actie naast het veld leidde in de openingsfase ook tot actie op het veld. Beide ploegen begonnen fel aan het duel, wat resulteerde in twee snelle gele kaarten en een handjevol serieuze kansen. De grootste kans van Heracles Almelo in deze fase komt op naam van Luka Kulenovic, die de bal net over het doel kopte. Drie minuten daarvoor kwam Almere City FC in dezelfde positie, toen Baptiste Guillaume vanuit een hoekschop op de lat kopte.

Na het eerste kwartier werd het spelbeeld een stuk tammer. Pas in de 35e minuut ontstond er weer de nodige reuring, nadat scheidsrechter Allard Lindhout een strafschop toekende aan de bezoekers. Doelman Fabian de Keijzer zou volgens de arbiter een overtreding hebben begaan. Na tussenkomst van de VAR werd dit besluit echter teruggedraaid. Op slag van rust leek Heracles Almelo op voorsprong te komen via Shiloh ’t Zand, maar assistgever Luka Kulenovic stond in buitenspelpositie. Dus gingen beide teams zonder doelpunten de rust in.

In tegenstelling tot de start van de eerste helft, bood de beginfase van de tweede helft weinig sprankelends. Het duurde ruim vijftien minuten totdat een grote kans werd gecreëerd, in voordeel van de Almeloërs. Shiloh ’t Zand stuurde Ruben Roosken richting de hoek van het zestienmetergebied, waarna de vleugelverdediger voorgaf op Luka Kulenovic. Een verdediger van de bezoekers onderschepte, maar werkte de bal hiermee rakelings langs zijn eigen doel.

Naarmate de tweede helft vorderde, kreeg Heracles Almelo hier en daar wat mogelijkheden. Door de beperkte mogelijkheden in aanvallende impulsen bleef met name de afronding van de Almeloërs vrij slordig. In blessuretijd kwam Heracles Almelo nog één keer gevaarlijk voor het doel van de Almeerders. Helaas leverde dit geen doelpunt op.

Volgende week gaat Heracles Almelo op bezoek bij N.E.C. Nijmegen. De uitwedstrijd in het Goffertstadion begint zaterdag om 21.00 uur. De zwart-witten worden dan gesteund door een vol uitvak.

Opstelling Heracles Almelo
Fabian de Keijzer, Mimeirhel Benita, Damon Mirani, Ivan Mesik, Ruben Roosken, Brian de Keersmaecker, Sem Scheperman (67. Daniel van Kaam), Shiloh ’t Zand, Suf Podgoreanu (69. Thomas Bruns), Luka Kulenovic (77. Jordy Bruijn), Mario Engels

Mededeling

HAFC draait nagenoeg volledig op vrijwilligerswerk. Heb jij een kleine donatie over om de site in de lucht te houden of wil jij adverteren met je bedrijf? Help ons dan. De hulp is zeer welkom!

Steun HAFC met een donatie

Word sponsor

Discussieer mee 166

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

  • Mat

    Matzegt

    22 dagen geleden

    @Broodje_balmelo @Heraclied

    We zien dat er een bug ingeslopen is in de site. Aan de achterkant zien we de comment namelijk nog wel gewoon, alleen aan de voorkant wordt deze niet weergegeven om de een of andere reden.

    Excuses! Dit is een bug in de site en zijn geen fascistische praktijken!

    Update 11:06
    Het blijkt dat het te maken heeft wanneer er op de knop “Toon meer reacties” geklikt wordt. Ik heb even de default aantal comments verhoogd naar 100, dus dan zal de bug minder snel optreden, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de site bij meerdere reacties kuren begint te vertonen. @Broodje_balmelo. Je ziet bijvoorbeeld nu wel je reacties terug.

    We gaan het oplossen!

    Nieuwe update:
    Ik denk dat het innmiddels opgelost is!

  • Bro

    Broodje_balmelozegt

    23 dagen geleden

    Wat zijn hier voor fascistische praktijken gaande?
    Iemand melde het al eerder, maar er worden lukraak opmerkingen verwijderd die de beheerder van de site klaarblijkelijk niet aanstaan?

    Had louter vermeld dat er in 1000 minuten maar 3x is gescoord (waarvan 1 uit open spel), hoezo is dat reden voor verwijdering? Lijkt me zeer relevant

    -2

    • Bjö

      Björnzegt

      22 dagen geleden

      Ja herkenbaar, zelf ook ervaren.

  • Fab

    Fabriziozegt

    23 dagen geleden

    Limbome krijgt een nieuwe kans bij Heracles. Net gesprekken gehad bij de club met zijn zaakwaarnemer.

    -1

    • Han

      Hanszegt

      21 dagen geleden

      Mag hopen dat dit niet waar is…….is dan alleen omdat je hem aan de straatstenen niet kwijt raakt.

  • Hor

    Hornykampzegt

    23 dagen geleden

    De scouts van Heracles man man man wat droevig

    -3

    • Han

      Hanszegt

      23 dagen geleden

      Oké….duidelijk,dank voor de info.

  • Jas

    Jasonzegt

    23 dagen geleden

    Die Ibrahima Ndiaye heeft gewoon een club in de zandbak hoor. Gister zelfs nog voor gespeeld.

  • Sco

    Scoutzegt

    23 dagen geleden

    Laten we gewoon vaststellen dat NJH een ongelofelijke luie TD is. Hij heeft nu een assistent die na de academie gaat daar had hij geen tijd voor. Heracles liep daar nooit. Hoeveel eerste divisie wedstrijden bezoekt hij per jaar? Gilissen en Wormuth gingen overal naar toe. Wat doet die man de hele week. Hij heeft scouts aan het werk! Hij zit als enige TD de hele dag op zijn kont in het stadion. Waarom kan hij niet de academie?

    -14

    • Jes

      Jessezegt

      23 dagen geleden

      Ik vergelijk jouw verhaal hier scout met het verhaal van Trump. Die idioot roept dat door migranten jonge honden en katjes gegeten wordt enkel om stemming te maken en de publieke opinie te beïnvloeden terwijl het gewoon een grote leugen is en die idioot ter plaatse wordt terecht gewezen.

      Zo zie ik dit lulverhaal ook scout. Denk je nu echt dat onze TD de afgelopen maanden op zijn reed heeft gezeten en nergens naar toe is geweest? Zoals je weet ben ik niet heel enthousiast wat onze huidige TD dit en vorig seizoen heeft binnengehaald. Wat we nu hebben wil ik (nog) geen finaal oordeel geven, maar ik zal hem nooit zo neerzetten zoals jij dit hier doet. Ik hoop en verwacht dat de massa niet in dit fake verhaal trappen want op onzin zitten we hier niet te wachten en geeft alleen maar reuring en dat kunnen we gewoon niet gebruiken en is nergens goed voor. Tenzij jij er lol aan hebt dat er reuring is.

  • Jac

    Jaccozegt

    24 dagen geleden

    Duurt niet lang meer dat we ons weer kunnen vermaken tegen een 2 e klasser om de beker.

    -3

  • Her

    Heracliedzegt

    24 dagen geleden

    Reactie verwijderd

    • Her

      Heracliedzegt

      23 dagen geleden

      Dat hier een reactie van mij wordt verwijderd waar mede supporters het met mij eens zijn, is te triest voor woorden. Wat is er met jullie beheerders van de site aan de hand zodra het over Hoogma gaat? Waarom steeds die censuur?

  • Hen

    Henkzegt

    24 dagen geleden

    Werd van Monteiro ook gezegd, kan nooit, te hoog salaris blablabla en week erop gaat die naar Pec. Ndiaye kan zomaar naar Heracles, soms moet je wat inleveren als je wil voetballen. Ze zijn ook bezig met Merkel en Everton, man man wat een bulshit

    • Joo

      Joopzegt

      24 dagen geleden

      Hij kan wel willen maar de regels staan geen lager salaris toe of hij moet toch een frans of belgisch paspoort hebben.

  • Mee

    Meesterbouwzegt

    24 dagen geleden

    Ik hoor dat ze met Ibrahima Ndiaye bezig zijn als vervanger van Limbombe.

    Ooo weer transfervrije speler waarom allemaal vrije spelers

    -4

    • Han

      Hanszegt

      24 dagen geleden

      Waarom??…..misschien omdat de transfermarkt op slot zit??

      • Joo

        Joopzegt

        24 dagen geleden

        Lijkt mij sterk, salaris is te hoog, buiten eu speler.

    • Tkz

      Tkzzegt

      24 dagen geleden

      Meesterbouw denk toch eens na man. Je hebt zelf http://www.transfermarkt.nl ingetikt en dan gezocht naar transfervrije linksbuitens. Daar zie je een naam staan die qua waarde wel interessant kan zijn en die drop je hier. Of: een van je vriendjes heeft dit gedaan.

      Maakt ook niet uit dan zou het betekenen dat het om een transfervrije speler gaat (WANT ANDERS KAN OOK NIET) en ook nog eens iemand uit Senegal waar je buiten de EU salaris voor moet betalen. Waar je oven geen rekening mee had gehouden waarschijnlijk toen je het hier dropte.

  • K B

    K Bzegt

    24 dagen geleden

    Laat heracles maar eerst goeie 2 keeper in huis halen .

    Vindt ik belangrijke en nog linksbuiten als Limbombe vertrekt.

    Maar wie zal Limbombe nu willen bakt er geen pepernoot vah

    -5

  • Haf

    Hafc1903zegt

    24 dagen geleden

    4-4-2 of 4-3-3. Als je geen bal normaal kan voorzetten, maakt het allemaal niets uit! Limbombe kon geen bal voorzetten. Roosken krijgt geen bal voor. Hansson legde ze panklaar bij Hornkamp op het hoofdje. Onze man uit Israël heeft wel wat dreiging, maar het is nog geen dragende speler. En vanaf links/het middenveld komt helemaal niets. Zie Zand ook geen steekbal geven. Nogmaals, is het wel een 10? Kaan en Sam hoeven we het niet eens over te hebben. 2 waterdragers die de bal zo snel mogelijk inleveren. Je hebt veel te weinig mensen die onze spitsen kunnen bedienen en veel te weinig creativiteit. Je ziet het al maanden. We scoren niet. Dramatisch ingekocht. Heb je straks 2 dure jongens in de spits en ze krijgen geen fatsoenlijke bal.

    • her

      heraclassic1961zegt

      24 dagen geleden

      Mee eens Hafc1903.

      Goede behendige, snelle, lichtvoetige buitenspelers met een passeeractie en een goede voorzet hebben we nodig!!! Hansson eventueel huren? Of waarom geen Kuwas terughalen?!!

      • HAF

        HAFC1903zegt

        24 dagen geleden

        Hansson is gewoon basisspeler bij Birmingham hoor, waarom denk jij überhaupt trouwens dat er een mogelijkheid is dat hij na 3 maanden alweer hiernaartoe terug zou willen terwijl hij volgens hemzelf toe was aan een stap hogerop?

  • Dn

    Dnzegt

    24 dagen geleden

    Heracles is bezig met het terughalen van Mohammed Osman

    -21

    • Ant

      Antoniooozegt

      24 dagen geleden

      Interessant. Technisch goeie speler. Benieuwd wat hij nog kan. Vraag me wel af hoe hij in dit team en systeem past. Denk dat de prioriteit eerder ligt bij een buitenspeler ipv nog een middenvelder

    • Han

      Hanszegt

      24 dagen geleden

      Wat een onzin…..waarom zouden we in godsnaam nóg een middenvelder willen.

  • Nvb

    Nvbzegt

    24 dagen geleden

    Ik zie toch nog heel veel mensen die toch graag in een variant van 4-4-2 willen spelen. Met als logica daarachter dat je dan met Hornkamp en Kulenovic kunt spelen.
    Ik ga heel eerlijk zijn, wij hebben niet de spelers voor 4-4-2. Dat was afgelopen weekend wel duidelijk. Dan ga je spelers uit hun kracht halen en verpest je daarmee ook de hele balans.

    Als we dan toch in een variant moeten spelen met Hornkamp en Kulenovic samen, dan zou ik liever in een 3-5-2 variant gaan spelen.
    Waarom ik dat denk :

    1 wij zitten ruim in de centrale verdedigers en kwalitatief zit het daar ook goed.
    Je zou dus kunnen kiezen voor een centraal trio van Mirani ,Hoogma en Mesik.
    Als opkomende LM en RM kun je dan kiezen voor Roosken/Milani en Benita/Wieckhoff. En mocht je heel aanvallend gaan spelen dan kan je er ook nog voor kiezen om dan Talvitie en Suf vanaf de zijkant te laten spelen. Een variant daarop waarbij je aan de ene kant met een hoog spelende Back speelt en aan de andere kant met een lage buitenspeler is uiteraard ook mogelijk.

    Het midden blijft dan het zelfde als een 4-3-3. BDK en Zamburek als blok naast elkaar en ‘T Zand daarvoor op 10.

    Voorin zet je dan Kulenovic als diep aanspeel-punt die ballen kant vasthouden, met Jizz die daar rondom heen speelt en diepgang in het spel brengt.

    Mijn voorkeur blijft wel om gewoon in 4-3-3 te spelen(al is t alleen maar om de vastigheden en omdat dit over het algemeen het leukste aanvallende voetbal op levert), maar als men echt met 2 spitsen wil gaan spelen dan is dit(3-5-2) de enige logische variant gezien het team dat wij hebben..
    Je moet zoveel mogelijk spelers in hun kracht laten spelen en het systeem zo aanpassen dat de spelers daar precies in passen. Als je de spelers uit hun kracht haalt om in een bepaald systeem te spelen dan sla je de plank naar mijn idee volledig mis. En dat is wel wat vd Looi afgelopen weekend deed.

  • Que

    Questazegt

    24 dagen geleden

    Als ik terug kijk op Heracles – Almere City dan was het natuurlijk niet om aan te gluren, toch zag ik wel een plan van voetbal terug in het spel, je komt tot (kleine) kansen, alleen moet de eindpass veel beter net zoals heel veel keuzes die gemaakt zijn in de wedstrijd.
    Met het opkomen van Roosken door het creeeren van de ruimte door ’t Zand roept mij vraagtekens op mbt Roosken, heeft hij ooit een goede voorzet gegeven in zijn tijd dat hij ons zwart witte shirt draagt?
    Daarbij is Milani gehaald voor zijn aanvallende drive, waarom zet je hem dan niet op die plek neer die met deze speelstijl goed tot zijn recht komt, ben van mening dat hij dan meer toevoegd als Roosken.
    Als ik dan persoonlijk kijk naar mijn ideale opstelling (iedereen fit) met de speelwijze hoe er tegen Almere werd gespeeld dan zou ik spelen met:
    De Keijzer; Benita – Mirani – Mesik – Milani; De Keersmaecker – Zamburek; Talvitie – Hornkamp – Kulenovic – ’t Zand.
    Ik denk dat je met deze speelwijze met Hornkamp zwervend om Kulenovic heen en hoe de rest speelde tegen Almere, zeker punten zou pakken.
    Dit is hoe ik er over denk.

    • Ale

      Alexzegt

      24 dagen geleden

      Goede analyse !

    • J.s

      J.s.zegt

      24 dagen geleden

      Kan mijn opzich wel vinden in de argumenten wat je aangeeft. Alleen vind ik het wel bijzonder dat er zo snel van speelwijze veranderd wordt. Volgens mij was het totaal niet nodig geweest. Met eindelijk een spits was het volgens mij heel gangbaar om met 2 buitenspelers en een 10 te spelen. Je meest creatieve speler krijgt ineens een andere functie op links, waar die maar iets moet doen in een vrije rol. Met Engels op rechts en Podgreanu links had die gewoon prima op de 10 kunnen spelen. Maarja achteraf is mooi wonen natuurlijk. Feit blijft wel dan 1 veldgoal in 5 potjes wel gigantisch gebrek aan kwaliteit is. Ongeacht wie er staan is dit natuurlijk schandalig slecht. Engels in de punt heb je namelijk ook weinig aan, want die loopt overal behalve in de 16 van de tegenstander.

      • Que

        Questazegt

        24 dagen geleden

        Zal wel over na gedacht wezen door vd looi en co, pakte helaas niet zo uit als ze gewild hadden. 1 veldgoal uit 5 wedstrijden is idd niet heel positief, maar goed het seizoen is nog lang, wie weet gaat het bij Kulenovic ook lopen als die zn eerste goal gemaakt heeft, zou mij niks verbazen als je dan bij NEC verrassend wint, zie het niet gebeuren maar zou in mijn ogen wel heel typisch zijn, tegen concurrenten thuis punten verspelen en dan 3 punten meenemen uit Nijmegen

  • Pie

    Piellezegt

    24 dagen geleden

    We hebben zelfde te besteden als Pec(samen met ons gepromoveerd), Sparta(waren ook paar jaar terug gedegradeerd en weer terug), NEC (paar jaar terug zaten ze nog in KKD), Groningen(ook gedegradeerd sterk teruggekomen, GAE(waren ook jarenlang in KKD). Maar de waarheid is dat deze clubs ons al lang zijn voorbijgestreven. Hoe kan dit? Ook zij komen van KKD, wij gaan er 1 jaar uit en komen terug, kijk wat voor aankopen wij doen. Ze schotelen ons op met 2e rangs spelers. We zijn hard en ver gezakt. Ik vind onze selectie dit seizoen ook niet speciaal. Ik zie geen Evertons Weghorst Armenteros of Overtooms waar ik graag voor naar het stadion zou komen. We zijn nog maar net bezig, het seizoen is nog lang maar iets klopt gewoon niet. Mijn gevoel zegt niet dat we ons makkelijk handhaven of dat we zomaar meedoen om play offs. Terwijl dat eigenlijk onze doel moet zijn, we waren toch aan het groeien en groeien? Waarom stagneren we elke jaar meer? Waar zijn ze mee bezig? Wat is onze doelstelling? Andere vraag wat zijn onze ambities? We hebben nieuwe natuurgras, mooi stadion. Met deze instelling vliegen we er weer mooi uit, dit hebben we helemaal te danken aan onze beleid

    • Rin

      Rinaldozegt

      24 dagen geleden

      Helemaal mee eens Pielle en dan vergeten we nog: Kuwas, Dalmau, Dessers, Peterson, Bel Hassani, Duarte, Czyborra, Tannane, Linssen, Fledderus, de la Torre, Maertens en Pröpper en vast nog wel een paar.

    • mrk

      mrklomszegt

      24 dagen geleden

      Wat kanjij ongelofelijk dom lullen. PEC heeft veel minder te besteden dan wij, NEC en Sparta zijn financieel verder. Groningen ook een grotere begroting. Hou eens op met dat roepen zonder dat je ergens wat van af weet.

      • Pie

        Piellezegt

        24 dagen geleden

        Hoe kan NEC en Sparta financieel verder zijn? We waren vanaf 2005 actief in de eredivisie en alleen vorig seizoen in KKD gespeeld. Hebben wij vanaf 2005 tot heden onder steen gelegen? Dat sparta en nec zijn in die periode dat wij meer dan 15 jaar eredivisie speelden langer dan wij in KKD gebleven. Hoe kunnen zij samen met GAE ons voorbijtrekken? Wij waren toch zo gezond en veel geld op de bank door vele verkochte spelers tussen 2005-heden en onze ranglijsten meegeteld vanaf 2005-heden

      • Her

        Heracliedzegt

        24 dagen geleden

        Onzin, wat je zegt.

        -1

    • Bra

      Bram Castrozegt

      24 dagen geleden

      Je weet echt helemaal nergens wat vanaf Pielle en roept maar wat. NEC heeft een suikeroom die ze geld schiet waardoor ze spelers als Chery vorig jaar en Ouwejan dit jaar kunnen halen die een fors salaris verdienen. Daar kunnen wij zonder geldschieter echt niet mee concurreren op financieel gebied. Daarnaast zijn spelers als Weghorst en Overtoom die je noemt hier als nobody’s gekomen en zich pas in de loop der tijd ontwikkeld hebben tot de spelers als wie ze hedendaags hier herinnerd worden. ‘t Zand speelt pas zijn 5e wedstrijd op eredivisie niveau, laat die jongen nog even wennen en gaan we dit seizoen echt nog wel plezier aan beleven. Jongens als Suf, Kulenovic en Zamburek kunnen echt wel uitgroeien tot Kuwas, Dessers en Merkel als ze in de juiste flow raken. Maar volgens jou moeten spelers er na 4/5 wedstrijden en Kulenovic na 1 wedstrijd staan. Dat werkt natuurlijk nooit.

    • J.s

      J.s.zegt

      24 dagen geleden

      Je hebt vast wat gemist lijkt mij. Maar sinds een paar jaar zit er ene M. Boekhoorn bij Nec als nr 17 uit de quote. Die de kas nogal spekt daar. Daarnaast hebben wij daarentegen wel een fatsoenlijk financieel beleid in tegenstelling tot pec. Eagles heeft een goed scoutingsnetwerk die nu de wind mee hebben zitten. Sparta idem. Bijzonder genoeg kunnen die de ploeg bij elkaar houden.

    • HAF

      HAFC1903zegt

      24 dagen geleden

      NEC heeft met Nuytinck een centrale verdediger voor 1 miljoen op de loonlijst staan, bij ons verdiend de topverdiener hooguit 3/4 ton. NEC kun je dus financieel verre van een directe concurrent noemen.

    • Her

      Heracliedzegt

      24 dagen geleden

      Hoogma is verantwoordelijk voor het aantrekken van spelers die niet renderen.

  • Mar

    Marcozegt

    24 dagen geleden

    Was er achteraf gelukkig niet bij,maar wat wordt dit weer een lastig seizoen,we hebben denk ik net zoveel te besteden als een pec of eagels en weer lopen we achter de feiten aan.Schandalig!!

    • Mar

      Marcozegt

      24 dagen geleden

      Het enige wat ik heb gemist is de sfeer actie met de opkomst die zag er echt mooi uit!! De wedstrijd,,drama

    • HAF

      HAFC1903zegt

      24 dagen geleden

      Als dit je instelling is als supporters dan mag je ook niet verwachten dat ze op het veld de ballen uit de broek lopen.

      -2

      • Mar

        Marcozegt

        24 dagen geleden

        @ HAFCA 1903,na die prachtige sfeer actie zou je juist WEL verwachten dat ze de ballen uit hun broek lopen.

      • HAF

        HAFC1903zegt

        24 dagen geleden

        @Marco, het gaat me er om dat jij zegt dat je er “gelukkig” niet was, niet om de sfeeractie, die was top.

  • Gij

    Gijszegt

    25 dagen geleden

    Mooi dat zoveel mensen vertrouwen hebben. Het is bij mij wat gezakt. Sinds Zwolle. En iedereen roept als die terugkomt en die maar de competitie is al begonnen. En ik heb nog niemand een bruikbare voorzet zien geven. Dus ik hou m’n hart nu al vast.

    • Han

      Hanszegt

      25 dagen geleden

      Volgens mij heb je de comments niet echt gelezen Gijs.
      Als ik alles hier door lees heeft juist helemaal niemand vertrouwen lijkt het wel…..hoezo ‘zoveel mensen vertrouwen ?’

      • Gij

        Gijszegt

        24 dagen geleden

        @ hans

        Lees toch nog een aantal keer. Heb er wel vertouwen in het moet allemaal nog op z’n plek vallen. En als hornkanp terug is gaat het beter lopen etc. Die kulovic is ook niet 1x bediend.

        -2

  • Bro

    Broodje_balmelozegt

    25 dagen geleden

    Ter toevoeging, dat betrof 1 klutsgoal uit een corner, een penalty en MAAR 1 GOAL uit open spel in DUIZEND officiële minuten.

    Is er een team in Europa die aanvallend zo onmachtig is??

TopReacties

+23
EK uit D25 dagen geleden

Na de laatste wissel bestond de voorhoede uitsluitend uit middenvelders (Engels is meer middenvelder in mijn optiek), hoe dramatisch kan het nog worden. WAARDELOZE wedstrijd.

+23
2Faces25 dagen geleden

5 Wedstrijden onderweg, welgeteld 2 doelpunten gemaakt, waarvan een penalty. Willem2, Pec en Almere zijn gewoon ploegen waar de punten gepakt moeten worden, zo niet krijg je een heel lang en ellendig seizoen. Voor mij heeft gisteren een doelpunt ook totaal niet in de lucht gehangen, uiteraard waren we beter en hadden we meer dreiging, maar tegen dít Almere moet je gewoon ruim winnen. Ook in de voorbereiding hebben we bijna geen kans weten te creëren. In 6 wedstrijden 5 doelpunten, en dan hebben we ook nog tegen amateurs of 2de divisie clubs gespeeld. Waar Hoogma al zijn krediet aan te danken heeft vraag ik mij dan ook echt af. Waar we vroeger bekend stonden om leuk en attractief voetbal weten we nu amper kansen te creëren en lijken we blij met een gelijkspel in eigen huis tegen een degradatie kandidaat. Dat we de wedstrijd eindigen zonder aanvallers is voor mij ook veelzeggend over deze selectie én Hoogma.

+19
Broodje_Balmelo25 dagen geleden

Sinds de goal van Hornkamp bij Sparta uit op 14 april zijn er bijna 1000 minuten gespeeld in officiële wedstrijden, daarin hebben we DRIE keer een doelpunt gemaakt.. 3!! In duizend speelminuten

1927

/

1941

/

1962

/

1985

/

2005

/

2023

Hoofdsponsoren

Gemaakt door Mumba Web SolutionsHosting door ShockMedia